Egy későbbi fejlesztésről szeretnék írni nagy vonalakban, hogy tudjátok, mi várható. A dolog alapjait már nagyon régóta, a játék indulása óta tervezem, de adtak neki pár löketet a tőletek érkező igények is (egyedi tárgyak, térkapus extra nyakláncok, gyűrűk felhasználása stb).
A dolog az aukciós ház lenne, akik játszottak Ősök Városát, azoknak ismerős. Az aukciós házban két cselekvés lenne: aranydukát szerzés, és licitálás.
1.) Aranydukát szerzés. Erre több lehetőség lenne. Eladhatsz egy bajnoki medált vagy kvízmedált, ezért sok aranydukátot kapsz. Eladhatod egy gyűrűdet vagy nyakláncodat, ezért csak 1-1-et (epikusért többet). Illetve még valamilyen módon lehetne aranydukátot szerezni, nagyon sok lélekenergiáért, vagy naponta egyszer válthatnál egyet vagy 10 portyapontért, vagy 3 cselekvéspontért, vagy 1 őskőért.
2.) Licitálás. Lenne az aukciósházban egyszerre 5-6 tétel, ezekre lehetne licitálni, a kincseskamránál megismert módon, aranydukátból. A licit mondjuk egy tárgyra max. 3 napig tart.
Kétféle tétel lenne: egyedi Végzeturas tárgyak és ajándéktárgyak. Az ajándéktárgy lehetne akármi, könyvcsomag, CD, ipod stb. Bármi, amit a Beholder vagy más szponzor felajánl. Ez a rész egyfajta nyereményjáték, a játékkal valódi tárgyakhoz juthatna, aki akar. Az egyedi tárgyakra mondok pár példát: egy nagyon tápos fókuszkristály, amit ha lecserélsz, visszakapod; egy (nem bekészítendő) használati tárgy, ami felezi a tudatturbó VP költségét; egy másik, ami a láthatatlanság aktiválási és használati idejét csökkenti; egy harmadik, ami minden nap termel neked egy extra gyógyitalt; egy negyedik, ami minden nap ad neked egy aranydukátot... stb. A lényeg, hogy ezek egyedi tárgyak lennének, ha azt az egyet valaki megveszi, csak akkor lehetne a következőre licitálni, ha az adatbázisban levő többszáz tétel körbeér, tehát kb. félévente.
Hozzászólások - Miklós
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.02.07. 23:12:35
Dátum: 2009.02.07. 22:56:16
Részvétem Viktor 
A portya minusz rendszer változását nem tervezzük. Egy közepesen tápos karakter most is tud simán 5-öt portyázni egymás után, és talál legyőzhető ellenfelet -30%-kon.

A portya minusz rendszer változását nem tervezzük. Egy közepesen tápos karakter most is tud simán 5-öt portyázni egymás után, és talál legyőzhető ellenfelet -30%-kon.
Dátum: 2009.02.07. 22:54:11
Köszi Gramor 
Minden akadémia szint +2 tanulást tesz lehetővé. Minden 2 tanulás szinten, de van, ahol gyakrabban kapsz új szakértelmet. Jelenleg 50-es tanulásig vannak szakértelmek, de nyilván lehet majd még tovább bőviteni. Az épitési költségek, hasonlóan nőnek mint a többi épületé, de az első szint nem 5000 lesz, hanem több.

Minden akadémia szint +2 tanulást tesz lehetővé. Minden 2 tanulás szinten, de van, ahol gyakrabban kapsz új szakértelmet. Jelenleg 50-es tanulásig vannak szakértelmek, de nyilván lehet majd még tovább bőviteni. Az épitési költségek, hasonlóan nőnek mint a többi épületé, de az első szint nem 5000 lesz, hanem több.
Dátum: 2009.02.07. 14:15:33
Kösz
Az akadémiának az epikus emlékmű lesz az előfeltétele.
A kritikus varázslat sebzés nem csökkenti az ellenfél esélyét. A kritikus sebzés és a kritikus varázslat sebzés a fejlesztés elején még azonos módon működött: amekkora volt, akkora esélyed volt a dupla sebzésre, pont. Aztán a szakértelmekhez bekerült a kritikus sebzés, amit ugye nagyon magas szintre lehet fejleszteni. Ha marad, ahogy volt, az ahhoz vezetett volna, hogy mindenki folyton kritikust üt, ezért raktuk be ezt a különbség dolgot. Ha lesz szakértelem kritikus varázslat sebzésre, akkor ott is meg fog ugyanígy változni.
Az akadémiának az epikus emlékmű lesz az előfeltétele.
A kritikus varázslat sebzés nem csökkenti az ellenfél esélyét. A kritikus sebzés és a kritikus varázslat sebzés a fejlesztés elején még azonos módon működött: amekkora volt, akkora esélyed volt a dupla sebzésre, pont. Aztán a szakértelmekhez bekerült a kritikus sebzés, amit ugye nagyon magas szintre lehet fejleszteni. Ha marad, ahogy volt, az ahhoz vezetett volna, hogy mindenki folyton kritikust üt, ezért raktuk be ezt a különbség dolgot. Ha lesz szakértelem kritikus varázslat sebzésre, akkor ott is meg fog ugyanígy változni.
Dátum: 2009.02.07. 13:25:16
A jövő héten elkészítjük az akadémiát, és az ehhez kapcsolódó új épületeket és szakértelmeket, és ha minden jól megy, utána jövő héten bekerül a játékba.
Erősen gondolkodtam, hogy a teljes fejlesztési dokumentációját közzétegyem-e, de attól tartok, hogy az ezzel kapcsolatos vita nagyon elnyújtaná a bekerülési időt, ráadásul úgysem fog minden mindenkinek tetszeni, és akinek nem fogadjuk meg a változási kérelmét az csak bosszankodni fog... Épp ezért úgy gondolom, legyen az egész (félig) meglepi, legyen egy kis felfedeznivaló.
De azért némi spoiler infót leírok, hogy legyen min csámcsogni.
Az akadémia minden szintje lehetővé teszi, hogy a tanulás szakértelem maximuma 2-vel megnőjön.
Lesz néhány új szövetségi épület, amelynek az akadémia előfeltétele. Többek közt lesz egy, ami a mágustorony használhatóságát javítja, és egy másik, ami egyfajta szövetségi versengést fog kelteni, de nemcsak a top szövetségek tudják majd kihasználni.
A szakértelmekkel kapcsolatban, lesznek olyan dolgok, amiket már régóta szeretnétek (több állat harcol egyszerre, szakértelem "lefelejtését" lehetővé tevő, szakértelem fejlesztési költséget csökkentő).
Lehet kérdezni, és megpróbálni további infókat kihúzni belőlem...
Erősen gondolkodtam, hogy a teljes fejlesztési dokumentációját közzétegyem-e, de attól tartok, hogy az ezzel kapcsolatos vita nagyon elnyújtaná a bekerülési időt, ráadásul úgysem fog minden mindenkinek tetszeni, és akinek nem fogadjuk meg a változási kérelmét az csak bosszankodni fog... Épp ezért úgy gondolom, legyen az egész (félig) meglepi, legyen egy kis felfedeznivaló.
De azért némi spoiler infót leírok, hogy legyen min csámcsogni.
Az akadémia minden szintje lehetővé teszi, hogy a tanulás szakértelem maximuma 2-vel megnőjön.
Lesz néhány új szövetségi épület, amelynek az akadémia előfeltétele. Többek közt lesz egy, ami a mágustorony használhatóságát javítja, és egy másik, ami egyfajta szövetségi versengést fog kelteni, de nemcsak a top szövetségek tudják majd kihasználni.
A szakértelmekkel kapcsolatban, lesznek olyan dolgok, amiket már régóta szeretnétek (több állat harcol egyszerre, szakértelem "lefelejtését" lehetővé tevő, szakértelem fejlesztési költséget csökkentő).
Lehet kérdezni, és megpróbálni további infókat kihúzni belőlem...

Dátum: 2009.02.07. 13:20:00
Mrsint: szerintem csak peched volt, a facsarás programkódja semmit nem változott. A PP átváltásáról: írtam korábban, hogy ettől nem zárkózom el teljesen, de csak nagyon limitált formában. Ilyen a védelem itala, amit a mai napig nem vetettem el, csak sok más, nagyobb prioritású fejlesztés volt.
Dátum: 2009.02.06. 16:35:51
A következő fejlesztés került ma a játékba:
A portyázás mellett a térkapu használat, a lélekenergia sajtolás és a tudatturbó 1 órás újrahasználati idejét is csökkenti most már a kronokompenzáció szakértelem, szintenként 1 perccel.
A térkapu, sajtolás és tudatturbó emellett akár azonnal újrahasználható, ha erre elköltesz 1 őskövet vagy 1 cselekvéspontot.
Illetve megvalósult még egy korábban ígért változás: lecsökkentettük a magasabb szintű gyógyitalok és varázsitalok őskő költségét, így ezek is csak 2 őskőbe kerülnek most már.
A portyázás mellett a térkapu használat, a lélekenergia sajtolás és a tudatturbó 1 órás újrahasználati idejét is csökkenti most már a kronokompenzáció szakértelem, szintenként 1 perccel.
A térkapu, sajtolás és tudatturbó emellett akár azonnal újrahasználható, ha erre elköltesz 1 őskövet vagy 1 cselekvéspontot.
Illetve megvalósult még egy korábban ígért változás: lecsökkentettük a magasabb szintű gyógyitalok és varázsitalok őskő költségét, így ezek is csak 2 őskőbe kerülnek most már.
Dátum: 2009.02.06. 13:13:07
Nem akarom húzni tovább a dolgot, berakjuk ezt a fejlesztést a játékba.
Kronokompenzáció: sajtolás, térkapu, turbó, és ezekre újrahasználati lehetőség 1 csp v 1 őskő árán.
Kronokompenzáció: sajtolás, térkapu, turbó, és ezekre újrahasználati lehetőség 1 csp v 1 őskő árán.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.02.05. 21:12:55
hehe, igen, a maximális szerezhető LE-re sem gondoltam
talán legegyszerübb lenne a 200-at átirni 100-ra...
talán legegyszerübb lenne a 200-at átirni 100-ra...
Dátum: 2009.02.05. 21:08:45
igen, amikor a béke tornyát kitaláltam, tudtam, hogy mindenképpen kell neki egy ellenpont. Csakhogy amig a béke tornya mindenkinek tetszett, és sürgős szükség volt rá, addig a háború tornya számos ellenzést és vitát szült, ezért megfeneklett a dolog.
Az akkori koncepció az volt, hogy háború tornyával több háborút lehet inditani, van rá esély, hogy visszakapja a portyapontot, és aki 3 nap előtt kapitulál, attól több LE-t szerez.
Mivel most előjött ez a probléma, hogy az élmezőnyben kevesebb támadható karakter van, és nem érdemes háborúzni olyannal, akinek béke tornya van, el kellene gondolkozni azon, hogy erre tudunk-e valami megoldást találni, amit a háború tornya integrálna magába.
A min. zsákmányolható LE-t nem tudom, hogy gondoltad, már nem emlékszem, mi volt Jerikó ötlete. De azt nagyon nem akarom, hogy negativba mehessen a lélekenergia.
A normál támadhatóság a hadüzenet mellőzése mellett érdekes ötlet.
Az akkori koncepció az volt, hogy háború tornyával több háborút lehet inditani, van rá esély, hogy visszakapja a portyapontot, és aki 3 nap előtt kapitulál, attól több LE-t szerez.
Mivel most előjött ez a probléma, hogy az élmezőnyben kevesebb támadható karakter van, és nem érdemes háborúzni olyannal, akinek béke tornya van, el kellene gondolkozni azon, hogy erre tudunk-e valami megoldást találni, amit a háború tornya integrálna magába.
A min. zsákmányolható LE-t nem tudom, hogy gondoltad, már nem emlékszem, mi volt Jerikó ötlete. De azt nagyon nem akarom, hogy negativba mehessen a lélekenergia.
A normál támadhatóság a hadüzenet mellőzése mellett érdekes ötlet.
Dátum: 2009.02.04. 23:17:40
PP-ből nullázás biztosan nem lesz...
Ezek a hozzászólások nem kapcsolódnak a téméhoz, de reagálok rájuk. A gyógyitalok őskő árát csökkentjük, ez már rajta van a listán, nem lesz nagy dolog, de biztos számit. Az új fejlesztésekről, jövő héten bekerül az akadémia, és vele együtt számos új szakértelem és néhány új épület. További új fejlesztésekről a várható fejlesztések topicban irtam. Az, hogy a térkapu szörny többféle tárgyat dobjon, ezzel csak annyi a gond, hogy a térkapuzás már most is épp elég nagy táp... egyedi tárgyak szerzésére azonban lesz lehetőség, egy tervezett fejlesztés a licit, ahol egyedi tárgyakra lehet majd licitálni.
Ezek a hozzászólások nem kapcsolódnak a téméhoz, de reagálok rájuk. A gyógyitalok őskő árát csökkentjük, ez már rajta van a listán, nem lesz nagy dolog, de biztos számit. Az új fejlesztésekről, jövő héten bekerül az akadémia, és vele együtt számos új szakértelem és néhány új épület. További új fejlesztésekről a várható fejlesztések topicban irtam. Az, hogy a térkapu szörny többféle tárgyat dobjon, ezzel csak annyi a gond, hogy a térkapuzás már most is épp elég nagy táp... egyedi tárgyak szerzésére azonban lesz lehetőség, egy tervezett fejlesztés a licit, ahol egyedi tárgyakra lehet majd licitálni.
Dátum: 2009.02.04. 09:12:16
a pageview csökkenéssel nincs baj, sőt. nekem az a jó, ha a szerver terheltsége csökken, és a játékosoknak gyorsabb lesz a játék. viszont ha ez a dolog túlzottan triviálissá, effektive játékbeli erőforrás szempontjából ingyenessé válik, akkor az már nem csak játékidő csökkenést eredményez, hanem túlzott előnyt ad. mondok egy másik példát. A specializáció a béta teszt alatt csak 2 őskő volt. gyakorlatilag mindenki mindig specializációban fejlesztette az összes tulajdonságát. ez nem volt cél. Nem azért lett 10 őskő a specializáció soron kivüli váltás, hogy ezen gazdagodjunk meg, hanem azért, hogy csak nagyon ritkán, nagyon indokolt esetben használják a játékosok.
Megjegyzem még, hogy azt szintén túlzásnak érzem, hogy a játék olyan állapotot érjen el, amikor abszolút top játékos tudsz lenni napi egy belépéssel. Az jó, ha napi 1-2 belépéssel, akár 10-15 perc össz játékkal egy átlag játékos boldogulni tud. De ha valaki a topon akar lenni, az elsők között, akkor ahhoz nehogy már ne kelljen erőfeszitést tennie... gondoljatok bele ez esetben mindenki top játékos lenne, azaz senki se. ez olyan, mint a reklámok, amikben azt mondják, hogy xy eszközt napi 5 percig használod, és lefogysz tőle
DE! közben eszembe jutott még valami. mi lenne, ha a nullázást nemcsak őskőért, hanem 1 cselekvéspontért is lehetne kérni. persze, lehet mondani, hogy a csp massziv LE-t jelent, de valójában sok ember úgy gondolja, hogy nem feltétlenül jó dolog gyorsvonati sebességgel lépni a szinteket, van aki nem is tudja elhasználni a csp-ket. azért igy már elég sok alternativa lenne, táposoknak és táptalanoknak, prémiumosoknak és nem prémiumosoknak - őskő, csp, kronokompenzáció, amit akarsz...
Hogy mikor kerül be a játékba - azonnal, amint úgy érzem, hogy egy olyan variációt sikerült kidolgozni, amivel a nagy többség elégedett.
Megjegyzem még, hogy azt szintén túlzásnak érzem, hogy a játék olyan állapotot érjen el, amikor abszolút top játékos tudsz lenni napi egy belépéssel. Az jó, ha napi 1-2 belépéssel, akár 10-15 perc össz játékkal egy átlag játékos boldogulni tud. De ha valaki a topon akar lenni, az elsők között, akkor ahhoz nehogy már ne kelljen erőfeszitést tennie... gondoljatok bele ez esetben mindenki top játékos lenne, azaz senki se. ez olyan, mint a reklámok, amikben azt mondják, hogy xy eszközt napi 5 percig használod, és lefogysz tőle

DE! közben eszembe jutott még valami. mi lenne, ha a nullázást nemcsak őskőért, hanem 1 cselekvéspontért is lehetne kérni. persze, lehet mondani, hogy a csp massziv LE-t jelent, de valójában sok ember úgy gondolja, hogy nem feltétlenül jó dolog gyorsvonati sebességgel lépni a szinteket, van aki nem is tudja elhasználni a csp-ket. azért igy már elég sok alternativa lenne, táposoknak és táptalanoknak, prémiumosoknak és nem prémiumosoknak - őskő, csp, kronokompenzáció, amit akarsz...
Hogy mikor kerül be a játékba - azonnal, amint úgy érzem, hogy egy olyan variációt sikerült kidolgozni, amivel a nagy többség elégedett.
Dátum: 2009.02.03. 22:41:59
Ariel: erre a fejlesztésre nem a "kicsiknek" van szüksége, az éljátékosoknak probléma inkább hogy napi 8-10x akarnak térkapuzni, facsarni... Nem értek egyet azzal, hogy csak az 50-es kronok-nak van értelme. 30-asra azért nem olyan költséges felfejleszteni, és nagyon nem mindegy, hogy a cooldown 1 óra vagy 30 perc.
Jerikó: a felvetésed kreativ, de ennek ellenére nem tartom jó ötletnek, mert ez a változás nem feltétlenül azt a célt érné el, amire kitaláltad.
Ezt az egészet egyébként nem azért akarjuk, hogy napi EGYETLEN belépéssel mindent azonnal le lehessen tudni. Ha 1 őskőért MINDENT resetelnénk, akkor a napi 3-4 őskövet sokan elköltenék arra, hogy a napi játékot letudják egy alkalommal, ez azért túlzás. Egy dolog egyszeri nullázása 1 őskő lesz, így csak akkor fogják használni, ha tényleg szükséges, nem pedig nyakló nélkül.
Jerikó: a felvetésed kreativ, de ennek ellenére nem tartom jó ötletnek, mert ez a változás nem feltétlenül azt a célt érné el, amire kitaláltad.
Ezt az egészet egyébként nem azért akarjuk, hogy napi EGYETLEN belépéssel mindent azonnal le lehessen tudni. Ha 1 őskőért MINDENT resetelnénk, akkor a napi 3-4 őskövet sokan elköltenék arra, hogy a napi játékot letudják egy alkalommal, ez azért túlzás. Egy dolog egyszeri nullázása 1 őskő lesz, így csak akkor fogják használni, ha tényleg szükséges, nem pedig nyakló nélkül.
Dátum: 2009.02.03. 22:22:14
erről valahol egy másik topicban irtam, hogy nem vagyunk képesek folyamatosan minden nap valami újdonsággal előrukkolni - folyamatosan, maximális kapacitással dolgozunk, de ennyi telik tőlünk... figyeljétek a hirek és a várható fejlesztések topicokat, onnét derül ki, mi készült el frissen, és mi várható hamarosan.
Dátum: 2009.02.02. 12:46:57
Engem a stressz nem sarkall nagyobb teljesítményre. Klasszikus programozói példa, ha belefutok egy elszállós programhibába, és nem találom az okát, egyre idegesebb leszek tőle, egyre nyomottabb lesz a hangulatom, stresszelem magam, és előfordulhat, hogy egész nap azt a hibát kerestem. Ha viszont jól haladok a dolgokkal, minden működik, a sikerélmény szárnyakat ad, még ezerrel rákapcsolok, és még gyorsabban tudok dolgozni. És ez semmiképp sem valamiféle "jó stressz" eredménye, egyszerűen a pozitív visszacsatolás, a sikerélmény növeli a teljesítményemet. A stressz viszont gátolja.
Dátum: 2009.02.02. 12:42:31
MinM: az, hogy a végzetúrnál található LE befolyásolja a hatékonyságot nem jó ötlet, ez a top játékosoknak kedvez, akiket nem ütnek felülről és igy nyugodtan lehet sok LE-jük.
A kiegyenlítés érdekes ötlet, átgondolom.
Az időt közben nem akarom itt húzni, úgy látom nagyjából elfogadtátok az ötleteket, felveszem őket a fejlesztési listára (a várhatóhoz már kiirtam korábban).
A kiegyenlítés érdekes ötlet, átgondolom.
Az időt közben nem akarom itt húzni, úgy látom nagyjából elfogadtátok az ötleteket, felveszem őket a fejlesztési listára (a várhatóhoz már kiirtam korábban).
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.02.02. 11:18:40
Srácok, ez nekem egy sima jelszó-lopó levélnek tűnik, ne dőljetek be neki...
Idézet: Trinigan - 2009.01.31. 20:13:37
A küldetést átírjuk arra, hogy szerezzenek tőled 200 LE-t, talán még ma meglesz. Tervbe volt már korábban, de sajnos csúsztunk.
Idézet: Trinigan - 2009.01.31. 20:13:37
Eljutottam a bukj 200 LE-t küldiig. Az lenne a kérdésem, hogyy hogyan fogom én ezt 10 szinten belül teljesíteni? És a többi LE rablóssal mi a helyzet? 2k-t csak 80.szinten tudom megcsinálni?
A küldetést átírjuk arra, hogy szerezzenek tőled 200 LE-t, talán még ma meglesz. Tervbe volt már korábban, de sajnos csúsztunk.
Dátum: 2009.01.31. 22:24:06
Simon, én nyitott vagyok mindenre, de az olyan fejlesztéseket támogatom, amelyek mindenképpen előnyösek a játékosok számára. Tehát ha komoly gond lesz abból, hogy magas szinten nem lehet elég LE-t lopni, akkor inkább csinálom azt, hogy a győztes mindenképp kap valamennyit (anélkül, hogy a vesztes bukna) valamilyen új szakértelemmel, mint hogy a játékosok LE költését blokkoljam, hogy könnyebben tudjanak tőlük lopni. Egyébként a 15%-ra volt 1 mókás ötlet, a gyógyitallal tudj mást is gyógyítani
persze ez nem lenne túl szerepjátékos és visszaélést is rejt magában, de az ötletben látok potenciált.
Vagy pl. támadhatsz 15% alatti embert is, de ekkor átadsz neki az ÉP-dből valamennyit a csata előtt a fair küzdelem érdekében...
Draglov, a pont Jerikónál van, ha egy nap 3 órát tudsz vadászni, az nem jelenti azt, hogy ehhez 3 órát kell a gép előtt ülni
jónéhány igencsak eredményes játékost ismerek, aki egy nap átlagosan 30-60 percet tölt a játékkal összesen (de ez 3-6 belépést jelent)
persze ez nem lenne túl szerepjátékos és visszaélést is rejt magában, de az ötletben látok potenciált. Vagy pl. támadhatsz 15% alatti embert is, de ekkor átadsz neki az ÉP-dből valamennyit a csata előtt a fair küzdelem érdekében...
Draglov, a pont Jerikónál van, ha egy nap 3 órát tudsz vadászni, az nem jelenti azt, hogy ehhez 3 órát kell a gép előtt ülni
jónéhány igencsak eredményes játékost ismerek, aki egy nap átlagosan 30-60 percet tölt a játékkal összesen (de ez 3-6 belépést jelent)Dátum: 2009.01.30. 14:46:35
Szerintem kár azon sírni, hogy vannak dolgok, amikből már nagyon jól állnak karakterek, tök jó dolog, hogy látványosan lehet fejlődni. Igazándiból, ha nem lehetne fejlődni, akkor meg azért lenne a sírás... Az, hogy nincs hova fejleszteni a karaktered, szövetségi épületeket nem igaz.
Azt senki ne várja, hogy a játék tartalma, lehetőségei havonta megduplázódjanak. Még ha lenne is erre kapacitásunk (az emberiség történetében még egyetlen játékfejlesztő cégnek sem volt), akkor a fórumok az ezekből eredő bugoktól, változás kérelmektől és egyéb problémáktól lennének hangosak. Látjátok, a legapróbb fejlesztést, bővitést is igyekszem alaposan megvitatni a játékosokkal, nehogy utólag sírás legyen. Látjátok a hírek topicot, folyamatosan csináljuk a beígért dolgokat, az akadémia is át fog kerülni a hamarosan készülő dolgok közé.
A mágustoronyról irtam már korábban, hogy direkt nem csinál semmit, ez csak egy lassító, előfeltétel-épület. De pont azért, mert ez sokaknak nem tetszett, lesz az akadémiával egy olyan új épület, ami a mágustornyot is használhatóvá teszi.
A nyitó topicot updateltem, beírtam a változásokat.
Azt senki ne várja, hogy a játék tartalma, lehetőségei havonta megduplázódjanak. Még ha lenne is erre kapacitásunk (az emberiség történetében még egyetlen játékfejlesztő cégnek sem volt), akkor a fórumok az ezekből eredő bugoktól, változás kérelmektől és egyéb problémáktól lennének hangosak. Látjátok, a legapróbb fejlesztést, bővitést is igyekszem alaposan megvitatni a játékosokkal, nehogy utólag sírás legyen. Látjátok a hírek topicot, folyamatosan csináljuk a beígért dolgokat, az akadémia is át fog kerülni a hamarosan készülő dolgok közé.
A mágustoronyról irtam már korábban, hogy direkt nem csinál semmit, ez csak egy lassító, előfeltétel-épület. De pont azért, mert ez sokaknak nem tetszett, lesz az akadémiával egy olyan új épület, ami a mágustornyot is használhatóvá teszi.
A nyitó topicot updateltem, beírtam a változásokat.
Dátum: 2009.01.30. 14:08:53
Újabb rég várt fejlesztés készült el:
Ha üzenetet küldesz egy szürke vagy vörös státuszú szövetségi társadnak (legalább 2 napja nem lépett be), az üzenetet küldheted az email címére is. Az email ettől még nem válik publikussá, az emailt a végzetúr szerver küldi, és az üzenetküldés fogadását le is lehet tiltani a beállításoknál.
Ha üzenetet küldesz egy szürke vagy vörös státuszú szövetségi társadnak (legalább 2 napja nem lépett be), az üzenetet küldheted az email címére is. Az email ettől még nem válik publikussá, az emailt a végzetúr szerver küldi, és az üzenetküldés fogadását le is lehet tiltani a beállításoknál.
