Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.12.16. 22:54:34
Rászántam kis időt, elővettem a logokat...

Buyuk, Hercegnő, Rene összehasonlítás (Mind 3 kari kőkemény portyás VF isten...):



Én nem fűznék hozzá kommentárt...
Dátum: 2009.12.16. 16:22:11
Ez egy mekkora tévedés...
Paul, ha lejebb veszed 40-50-el a védelmed megmutatom neked milyen az amikor beszopod a varázslatot, majd végig kritellek közelharcban 4-5 találattal.
És pont ennyivel adnak többet a harcos cuccok védelemben, mint a mágus cuccok!
Dátum: 2009.12.16. 14:20:33
Előző 3 hozzászólás pontértéke alapján nem kell a népnek a wiki, innetöl csinálja aki akarja...

(Nem vártam felpontozást, ez egy tényközlés lett volna, de több órányi melóra egy laza -3 pontos átlagot hozni...)
Dátum: 2009.12.16. 13:13:50
Anyósom azt szokta mondani erre, hogy lezavarni a visszaesőket a bányába, ha jön fel érc, megy le kaja, ha nem jön fel érc...
Dátum: 2009.12.16. 07:50:22

630 pontnyit sérült. Kritikus sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+126 lélekenergia) A visszacsatolás varázslat sebez rajtad 95 életpontot. Csatadal és Dérfarkas acsarogva támadnak. 1 támadással 80 életpontot sebeztek.


Harcos 2 blökivel, eleve érdekes, de benne van, hogy egyszer-egyszer nem találnak a blökik, gondolom ott is igen magas rnd van a minimum/maximum talalatra. Ha mutatnál egy csatát, ahol minden körben 4-ből csak 1 blöki talál, miközben magas szintűek, akkor okés, de egy kiragadott példa egy statisztikai játékban...

Én is mutathatok ilyet, amikor a kevésbé esélyes bejön, és kapok egy sallert az arcomba:
Még elég nagy a távolság, gyorsan elmondasz egy dimenziókifordítás varázslatot. (-255 VP). 3068 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van az ellenfeledre: -19 Támadás, -19 Védekezés, -20 Erő. Ellenfeled állatai 274 életpontot sebződtek.
McPaul egy dimenziókifordítás igéjét idézi fejedre. 1451 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -14 Támadás, -14 Védekezés, -14 Erő. Az állataid 146 életpontot sebződtek.


Szóval láthattunk egy maxos varázslatot, és egy olyan sebzést közelharcban, mely igencsak szép!

De ami érdekes:
630 vs 80 magyarul 320-as alapot vett a blöki sebzésnél elnyelések jobbra balra és kijön hogy az RND250-es erőbónuszoddal maxot dobtak kvázi
Dátum: 2009.12.16. 00:52:30
Nasd, picit lassítsunk

Nézzük mit tudunk...

A harcos sebzése a következő:
Fegyer sebzése + fegyver sebzése /krit esetén/ + rnd(erő)*erőtényező /50 felett kezd el dolgozni, 90-nél kapott egy sallert most!/ majdnem végül beszorozva horda bónusszal és az egészből lejön még a fizikai elnyelésed.
A blöki sebzése ebből számolódik, de a fegyver sebzése csak 1x lehet benne most már.
Azaz növelheti a sebzését 1 blöki találatkor 25% 2-nél 25+20% 3-nál 25+20+15% 4-nél 25+20+15+10% -al még

Nézzük a varázsló sebzését:
fegyver sebzése * (100+taumaturgia*2,5) * 1,3 (kritikus esetén) * horda bónusz

A találatot nagyban befolyásolja a szerencse, de azonos szerencsénél 20% kitérés és 80% találati esély minimum van!

Azonos statoknál ezek után fel lehet vázolni egy csatát!
Nézzünk csak 300-as tulokat és mondjuk fényhozó (100-340) vs kisebb káoszsújtás (126-348)

Az egyszerűbb a varázsló:
126-348 * (100+300*2,5) * 1,3 = 1392 től 3845 ig 2618-as átlagot sebez az esetek 80%-ban
majd a 6 kor alatt 1x találva a topáz varázspálca a maga 80-318 sebzésével, kb 150-es erőt azért feltételezve
újabb 81-468 azaz 275-elnyelés (Ezen a környéken 150-es a megszokott!) osszesen 125 sebzés jön.

A varázsló 80%-ban lövi be a spelljét, ekkor a csatában 2743-at sebez.

Na nézzük azt a harcost:
100-340 + 100-340 + rnd(300)*1,12 /Miklós adat 60. szinten kb 8%-ból tippelve/ -150 környéki elnyelés azaz 1 től 826 sebzés, melynek átlaga 414!
A blökiknél egy fegyver átlaggal kevesebb az induló azaz 1 től 606 azaz 303-as átlag alapja van egy blökinek!

Szorozzuk fel a harc menetével:
Van 6 körünk 80% esélyjel az 4,8 találat átlagosan 3-4 db blöki talál azaz egy +65%-os blöki sebzéssel számolhatunk:
Végeredmény: 4,8*414 + 4,8*303*0,65 azaz 2932

A harcos átlagosan csatánként 2932-et sebez ennek megfelelően!

Miklós ezeket a számokat láthatja, neki teljesen ballancednek tűnhet a matematika nyelvén a dolog! 2743 vs 2932 az igencsak jó arány nézve hogy a varázsló is vihet 2-4 blökit ha akar...

Ami viszont baromira nem látszik a számokból az a szórás
Nem részleteznék hosszabb számolást, de:

Varázsló minimum: 1392
Varázsló maximum: 4163

Harcos minimum: 1
Harcos maximum: 5798


Nasd, te melyikkel játszanál szívesebben??? Amikor 4 blökit kell tartanod, és akkor van egy 1-től 6000-es szórásod, vagy 1 blökit, de 80%-aban a csataknak van egy 1400-4200-as szórásod?

A rohadék statisztika kihozza, hogy egyenlő az átlag sebzés, miközben a full harcra speckózot emberek azt látják, hogy 1-ket sebeznek egy közelharci körben, és ez az ami iszonyat morál romboló!
Dátum: 2009.12.15. 20:37:15
15-el osztható szintre léptél...
Dátum: 2009.12.15. 17:05:34
Hála Varázsló-nak és Kócosnak megvannak a megfelelő formában a kellő tárgyadatok 106. szintig.
Ahogy időm engedi elkezdem frissíteni az oldalakat!
Tegnapi/mai adag:

http://vegzetur.wikidot.com/pajzs
http://vegzetur.wikidot.com/fegyver
http://vegzetur.wikidot.com/varazslat

Valamint az ömlesztett infókból kigyepáltam/rögzítettem amit lehetett.
Rezisztancia és lélekszívás védelem oldal létrehozva.
Dátum: 2009.12.15. 15:58:45
Ép hogy az az igazságosabb...

Gondolj bele semmi más nem történt, csak az öss szívás csökkent a kh-ból. Arányaiban ugyna úgy x%-al többet szív az él a kh-ból, mint előtte, csak most marad is lé a kh-ban szívás után esetleg.

Sőt most neked kedvez a rendszer, mert nem kell 20% lélekszívással rohangálnod, mást is felvehetsz a helyére, ha kh ellen mész, míg a top kénytelen maxon tartani a lélekszívását ha szeretné tartani a lélekszívásbeli lékülönbséget, ami eddig volt közte és közted...
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,267.20#hsz35

Nah megvan Miklós hozzászólása a kérdésben, szerinte koncepcionálisan nincs gáz, a szintlépés izgalmasan támogatva van (azaz a szingu).

Darah, valahol ott tartok mint a 100%-os fertőzött emberek, hogy ők szívesen fizetnének egy relikviáért, csak legyen nekik is játékélmény, ne csak a "sterilek" vehessenek maguknak speckó reliket LGY-ből.
Nekem is jól esne, ha egy szakit fejlesztve a "normál" sebesség elismerést nyerne, de ez valami hihetetlen lerágott csont már...
Szerinted mit kéne adnia egy 50-es szakinak, mely hatásfokát mind a vf mind a szingu csökkenti ahhoz, hogy megérje "normál" tempóban játszani?

De volt erre is topic, ahol ha jól emlékszem nem gyengén le lettem hülyézve ala A. Viktor... (De mindjárt megnézem hol is tartottunk ott a végén.)
Darah, A vf kontra szingu közt a földre huppan aki egyiket se fejleszti. Mért támogatná meg bárki azt aki semmit nem tesz se szingut se vf-et nem fejleszt léből? Kedvencem a nem teszek semmit, de tartom a markom elv

Dozer, A portyánál van fontosabb fejlesztés? Bocsi, de töltsd le a simcity-t vagy mehetsz tevézni, ha szerinted a portya elhanyagolható tényező.
Idézet: Dozer - 2009.12.15. 10:11:37

De ez talán alátámasztja hogy aki nem VF-ezik, az ne maradjon le, hanem épp ellenkezőleg törjön fölfelé...


Szerintem elírtál valamit

Nem ezt akartad írni?
"De ez talán alátámasztja hogy aki nem VF-ezik, az ne maradjon le, hanem épp ellenkezőleg töröljön lefelé..."
Dátum: 2009.12.15. 10:15:45
Tegnap kellemes meglepetésben volt részem. Paul sikeres spell (igaz iszonyatosan maga alá szórt) ellenére 6x eltalált, és meg tudta fordítani a csatát. Szerintem megérdemel egy piros karikát ez a csata

Tegnap valaki beszólt, csak hogy értse a dolgot ma lekaptam a léegyenértékeket V3-on a topban:
Wart 27444580
McPaul 27275986
Heparni 22432576
Dorina Snowflake 21798740
Wood 21548621
Sátánfajzat 20830416
Vanek úr 20128094
Ez faszság, már megbocsájts!

A VF-es bármikor lefelejtheti a VF-et, és onnan normálisan fejlődik, sőt begyújthatja a "rakettttákat" némi szinguval, és ugyan úgy terrorizálja a "normál" játékosokat mint eddig.
A "normál" játékos benyomhatja a VF-et, de ettől max rögzíti a távolságot, nem csökkenti!
Azaz én hiába tolom be most a VF-et, több célpontom az életben nem lesz tőle, nem kerülök be 10 szinttel magam alá, hogy normálisan küldizhessek, de a VF-es bármikor beérhet, csak egy döntés számára!

De rohadtul eltértünk az eredeti témától
Nem változik a létszám?

Se VF se szingu, mégis a "közeg" ott tart, hogy 20. helyig látok "le" a toplistán. Ne mondd már nekem, hogy a "normális?" sebesség kifordult a sarkaiból, és most már a normális az ha valaki VF-ezik!
Az új karinak is jogában áll maga köré építtetni egy szövit, ő is tömhet, sőt ha megtömték, ő is újrakezdheti... Egyéni döntés ahogy te mondtad!

A Vf sajnos nem az. az egyén szintjén egyéni döntés, de a szerver, sőt a játék szemszögéből nem az. Mivel nem egyenlő feltételekkel szerezhető meg, ezért sajnos iszonyat anomáliákat okoz, ugyan úgy mint a szingu. Konkrétan a game úgy néz ki most, hogy vagy vf-ezel, vagy törölhetsz, ha ez neked egyéni döntés... (Vagy szétver a VF-es, vagy a VF miatt lemarad mindenki, és nem tudsz kivel portyázni, akkor meg minek fejlesszem a karit?) Mindegy, erről van egy külön topic.

A "főnök" nem lépte meg se VF se gömb se semmi kapcsán a kőkemény lépéseket, engedett a "nép" hangjának, és az egész egy puhapöcs demokrácia elvérzését hozza magával Kialakult a "krém", és a "szavazó bázis", csak amíg IRL demokráciában max öngyilkosság van, itt kismillió konkurens, és törölt/abbahagyott kari.

Az a szörnyű, hogy én is ott tartok már, hogy minek tunningoljam tovább a versenygépet, ha 2-en körözünk a pályán?
Itt is megvan ugyan ez, csak VF-nek hívják...
Dozer, pont a"főnök" mondta azt, hogy nem lehet mindent leszabályozni.
Lásd OV és TF esete. ÖV le van szabályozva (Sokat hallhattuk hogy tökéletes rendszere van!), nem is játszik rajta senki, TF-en nyílt játékmenet van rengeteg "kiskapuval" és 17 éve megvan a játékos bázisa!

Ha tetszik ha nem mindig is lesznek ügyesebbek, kiskapura vajazók, és kockábbak, ha leszabályozod teljesen a rendszert akkor egyszerűen odébbállnak, mert a szellemi kapacitás be lesz "szorítva"...
Evolució?