Dátum: 2010.01.05. 22:30:39
És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk. Tehát egy veled azonos szintű, 100%-kos karakterért akár 5-6x annyi LE-t kapsz, mint egy 8 szinttel alattad levő, 20%-kos karakterért.
Ezt szerintem kár tovább ragozni, épp eleget beszéltünk róla a játék indulása óta...
Miért lett megint megforgatva a gondolatmenet?
Ha megyek morálért, akkor ne működjön a szaki, ha gyengét ütök, akkor ne hasson, ezt értjük, maradjon már némi játéktér nekik is. De a % semmit nem számít ebben a kérdésben! Akkor megyek hajnali 3-kor, mert megtehetem, miért kell előnyben részesíteni a korán kelőket, vagy későn alvókat? Mért kell az időfüggést ennyire eröltetni??? Nem beszélve arról, hogy 8-9 órára kh-stul üres a portya lista néha, ha háború van akkor 40-60%-os kh-sok ha vannak benne maximum...
Miért nem lehet támogatni a heroikus küzdelmet, a kihívást, miközben csökken a hatásfok azokon akik egész nap a vesztes csatákat látják??? Márt nem lehet a KH-ra rátenni egy sebesség korlátozó táblát, helyette egy újabb bőr lehuzó eszközt adni a top kezébe?
Számítson a %, ez természetes, de ez magában SEMMIT nem ér, csak az időfüggést növeli!
Miért nem jó egy bizonyított képlet, ami arra ösztönöz, hogy ha 6-8 szinttel lefelé ütök, akkor ne a farmot üssem, hanem esetleg a helyi farmert, mert azon jobban működik a szaki? Ami a KH-t szaki szempontjából nem teszi még lé tejelőbb marhává?
Nem azt mondom, hogy a csata arány az ideális, de ha az nincs benne, akkor sajnos elveszti a szaki az egyik legkomolyabb featuret, amit ki lehetne belőle hozni, a fair play csaták ösztönzését végre!
Dátum: 2010.01.05. 21:16:33
Nálam a legjobb fejlesztés a V3 képlet volt játéktechnikailag. A lérabszolgázást kivédte, komoly teljesítmény kell, ha a létoplistán szeretnél maradni.
Legrosszabbnak a VF-et és a Manakonsit tartanám ha döntenem kellene nagyon nehéz a döntés, mind a a 2 dolog iszonyatosan el van rontva, de valszeg a VF vezet, a manakonsi limit mennyiségű épület mellett elveszti idővel a problémás részét
Dátum: 2010.01.05. 21:01:02
v3-on a minimum 0,2 a farm kariknál, a maximum 19. szinten van: 5178/256 a második helyezet: 7791/887 A használható tömeg valahol 3 és 4-es arány közt kezdődik. (Mondjuk 20 ilyen kari ha van...)
Dátum: 2010.01.05. 20:57:20
Nincs maximuma, legalább is a v3-as képletben nincs, a valóságban 3-4x-es arány már iszonyat ritka... És az általában nem babapiskóta csatát jelent!
Dátum: 2010.01.05. 20:55:56
Bocsi elírtam
A 10-es konstans a szaki*0,2!
A helyes képlet:
(szint*szakértelem*0,2*(vesztes csataaránya, minimum 0,2))*kreatívDátum: 2010.01.05. 20:50:55
Ebben az esetben nem igaz az hogy mindenki talál magának portya partnert, mert vagy nincs, vagy annyira gyenge a portya élmént is élvezni szándékszó játékos, hogy csak 4-6 szinttel lejeb talál magának partnereket.
A szint semmiképpen nem jó, ráadásul mért bünteted a szintet, amikor a szinten belüli akár 1000-es TÖ és SZÖ különbséget nem???
Dátum: 2010.01.05. 20:48:51
Eléggé egy kapus, ezért bátorkodtam egy bevált elemet betenni a csata arányt.
A TÖ, SZÖ, ÖsszLÉ arány-t Miklós hozzászólása alapján nem használhatod, és V3-on bizonyított a csata arány már egyszer...
Bár ez nem hangzott el, de valami kell a képletbe, hogy ne újabb púp legyen a farmolt karik nyakán a szaki, valamint érje meg ütni az "értelmes" csata arányú ellenfeleket is, ne csak a biztos farmokat.
Dátum: 2010.01.05. 20:30:32
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,286.180#hsz185
udate...
Miklós, akkor most itt tartasz valahol, ha jól értem?
(szint*szakértelem*0,2*(vesztes csataaránya, minimum 0,2))*kreatív
Edit bentmaradt egy a 10-es
Dátum: 2010.01.05. 18:31:07
Még lenne pár dolog + összegzés az eddigiek alapján:
-A lélekszívás beleszámít a keretbe?
-Hozzáadódik majd a szakival szerzett lé is a léegyenleghez?
A sajátjánál nagyobb TÖjű embert úgysem fog támadni senki, tehát az esetek többségében ez egy 1-nél kisebb szorzót fog jelenteni. Persze, be lehet vezetni, kérdés, hogy tényleg szükséges-e, ezzel kapcsolatban még lehet érvelni.
A számítás metódusáról: kiszámítjuk a zsákmányolt LE-t mindenfajta módosító figyelembevételével. HA az LE ennél kevesebb, akkor felkerekítjük a fenti összegre. A kreatív affinitás bónuszt ezután adjuk hozzá. Ha ez így megfelel.
-Tö, Szö nem gyere be ezek szerint.
-Léarány nem csinál 1x es szorzónál nagyobbat igazán
-kreatívval bónuszban szoroz...
-kb 10*szint az alapja
Ami hiányzik:
-A farmolás védelem, hogy nehogy már tovább támogassuk a farm karik ütését!
-Ésszerű minimum limit exploit védelem, és vadászat2 elkerülése véget
-KH buciraverés ballance
Azaz megint ott tartunk mint V3 képletnél:
(10*szint*(vesztes csataaránya, minimum 0,2))*kreatív
Farmvédelem on, lovagi csaták ösztönzése on, 1-nél nagyobb szorzó on, KH farmvédelem on, sebződés független lé on, dinamizmus on.
-Piramis, pajzs épületek, gyémánt bónusz, epikus cuccok, kivégzés stb gondolom nem hat, vagy tévedek?
Dátum: 2010.01.05. 17:34:06
Paul csak azert nem nyertel, mert nem indultal, lasd a mai csatainkat...
De az überpoén V2-ön volt:
Ma, 14:04 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: *Rearx*
Dátum: 2010.01.05. 14:07:05
Szerintem megint értelmezés beli probléma van.
A gyémánt bónusz ugyan úgy működik mint eddig.
Amennyiben a rabolt lé nem ér el egy konstanst, úgy a harc után, merő vérörömből, a sebeidet nézegetve felszabadul benned az adrenalin és lé-hez jutsz, ami a sebeid mértékétől, azaz az élmény méretétől függ.
50-80k-s felszerelésnél a 10% bónusz igencsak észrevehető, 1-2 tárgy vásárlásánál többet ad mint pér nap portyázás ha olyan 0 lés környezeted van...
Amennyiben maxolva van a szaki által adható lé, és ezt sebződés 2x-eséig adhatja, úgy ráadásul semmilyen kár nem éri a gyémántokat, igaz nem kapnak újabb bónuszt sem.
Jerikó, amennyiben a szaki szint*3 léket adna, úgy ki a fene fejlesztené ki milliós nagyságrendű költségért? Kb szint*20 vagy szint*30 lénél van szerintem az a határ ahonnan már nem fölöslegesen leprogramozott szakértelemről beszélünk. Összehasonlításképpen nekem jelenleg 3-3,5k lét ad 1 csp 75. szinten ez szint*40 környéke...
Dátum: 2010.01.05. 12:53:33
Pont ugyan ezeket a köröket futottuk anno a háború csarnoknál is...
Dátum: 2010.01.05. 11:49:51
Otoaak, akkor már a karakter által termelt összlé legyen a képlet alapja. Ez a szám el van mentve minden karakternél...
Dátum: 2010.01.05. 11:46:38
1. Prisma a -% ok a támadó statjaidra is ülepednek, és ha kikapsz máris nem érte meg neked a buli...
2. A VF kizárásának igen is van értelme, de azt én se értem a szingu miért nincs benne. Ez egy új szaki eldöntheted, hogy kell-e neked, ha igen felejtsd le szépen a vf-et, ha nem kell, akkor meg minek neked? Itt legalább dönthetsz, nem úgy mint a fertőzésnél azok, akik a legelején indultak
Dátum: 2010.01.05. 11:41:32
Azaz aki mágiát, egészséget, kaland szakikat fejleszt, az szív? Esetleg kinyomta a maxos spm-et, maxos elementálist, maxos facsarást az időfüggés csökkentése véget? Aki halál optimálisan minimumon tartja a tul és szaki összegét, csak a megfelelő szakikat tulokat fejlesztve az meg vigyorog?
Lehet én látom rosszúl, de ez nagyon nem jó képlet elképzelés...
Dátum: 2010.01.05. 11:33:14
Ki mondta, hogy 2 alternatíva van?
Tinó fiam, tanulhatsz a suliban, kaphatsz egy diplomát a végén. Vagy elmész segédmunkásnak, és termeled a zsét, kapsz 8 év előnyt... 8 év után mind a 2-en munkanélküliek lesztek, uccu neki világ, de a megtermel pénzből alapozhatjátok a jövőtöket, és a tanult emberek nem nyúlhatnak a többiekhez!
Most a relikvia még azt is megengedi, hogy a diplomásokat büntetlenül el is verhessék az utcán? Az okés, hogy ha bemegy a sikátorba, akkor kap 2 sallert, és pánztárca nélkül találhatja magát
Dátum: 2010.01.05. 11:26:35
Morti, ezt már háború csarnoknál lebokszoltuk, és Miklós bevezette a sebződéses megoldást. Miből gondolod azt, hogy van esély meggyőzni egy működő mechanizmus eldobásáról, és helyette egy karakter erősség független fix szintfüggő lés megoldás alkalmazására, ami vadászat2-őt csinál a portyából?
Jó az a sebződés, csak kell rá egy maximum...
Dátum: 2010.01.05. 11:22:44
Yas, az is jó
A gyenge karik lesz kin fejlesszék a blökiket.
Magas szinten aki ott meri hagyni így a karit az kapaszkodhat a gyógyitalokba utána...
Dátum: 2010.01.05. 11:18:54
Na ez egy telitalálat kérdés volt!
Ne lehessen vele direktbe szivatni, de adjon védelmet, ebben mi a gond? Mondjuk én betenném azt, hogy ha nincs blöki az agresszornál, akkor a sebzés a játékosba megy blökik hijján!
Dátum: 2010.01.05. 11:17:13
kevesebb LE-t kapsz mint egy vadászattal elérhető LE-nek a fele
Ez most mennyi? 105-os spm 30-as csapda 35-ös facsarás, prefixumok stb.
Ha emllékszel rá, akkor a manókból kapható lé kabaré volt, pedig az is 1 csp-nyi volt Miklós érvelése szerint...
Ha már csp-hez kötöd a maxot, akkor ugyan ott vagy, mintha azt mondanád szint*konstans, és az sokkal könnyebben kezelhető!
(Jelen szintemen egy kb szint*30 lenne a reális, ha csp-hez viszonyítunk...)
És én kiemelném, hogy a szaki által adott pluszt kéne korlátozni! Sebződés*2-ig pótolná ki a alapból, különben portya lé növelő szakikat kibelezted alacsony alap porytánál!