Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.12.17. 19:59:19
"Dehogy"

TIIIIII. Hibás válasz. Megkaphatja a körbeépített játékos a nekrofun 15-ös IQ bónuszát ez után a fejlesztés után is.
Dátum: 2009.12.17. 19:51:29
- tehát a 15-ös nekrofunt továbbra is megkaphatja a körbeépített játékos már 1. szinten?
- a 10-es akadémia nyújtotta előnyt továbbra is tudja használni?
- továbbra is felvehet egy 1. szintű egy 55. szintű epikus tárgyat, míg a 15. szintű térkapus tárgy le van tiltva számára?

Nincs ez kellőképpen átgondolva.
Dátum: 2009.12.17. 19:36:59
Ez az akadémia nyújtotta előnyt (korai VF, transzplant, ultraspec) nem oldja meg egyáltalán. Halottnak a csók.
Dátum: 2009.12.17. 19:31:38
Ha ma kezdenék játszani, teljesen ismeretlenül belekezdve, vadászgatva, és egy-két hét után észrevenném, hogy a velem azonos szintű emberkék többször olyan erősek, mint én, brutális szövetségekben, és teljesen esélytelen vagyok, akkor szimplán törölnék, mert szar az egész rendszer. Nem is próbálkoznék azzal, hogy napokon át tépjem a számat, és panaszkodjak teljesen ismeretleneknek, hisz ennyi idő alatt nem is kerül hozzám közel a játék, nem éri meg azon szenvednem, hogy változtatni próbáljak rajta.

Biztos vagyok benne, hogy számtalan játékost veszít el emiatt a VU. Csoda, hogy Razz idetalált.
Dátum: 2009.12.17. 17:51:25
Ez így van.

De legalább a látványos részeken segítsük őket azzal, hogy ott nem szenvednek hátrányt!
Dátum: 2009.12.17. 17:33:59
Szerintem ez a téma, az újrakezdőknek a régi, törlés előtt álló karakterek által biztosított előny messze nem arról szól, hogy mi szúrja a szemem vagy nem. Mert nyilvánvalóan nem az előny részéről van szó, hanem a most induló átlag karakterek hátrányáról.

Miklós majd fél-egy év múlva észreveszi, rácsodálkozik, hogy "hú, ilyen is van?" és akkor majd javítja.
Dátum: 2009.12.17. 17:07:29
Figyelj, Miklósnál kezdj el tiltakozni, hogy miért csak a 15. szinttől eshet a térkapuban bármilyen tárgy.

Ezután logikusan adódik a kérdés, hogy lehet a 8. szintű karakternél 50. szintű epikus tárgy?

A kettő az én olvasatomban kizárja egymást, a rendszer bugos. És ha javítani kell, akkor az én értékrendem szerint nem az lenne a javítás, hogy az 1. szintűek is bármilyen erős tárgyat hordhassanak.
Dátum: 2009.12.17. 16:01:56
Miklós, ez elvileg ugye a gyengéket segítené. De nekik a szakértelmeik is jóval kisebbek, mint a kemény portyásoknak, szóval hogy fogják azokat szakértelmekben megverni?

Ha pedig maguknál gyengébbeknek mennek nekik azokat sima portyában is elverhetik, ott is fejlődik az állat, mint itt, de még ráadásul LE-t is rabolhatnak. Hol van ennek az egésznek így tere?
Dátum: 2009.12.17. 09:34:46
A bénításelhárítás és a lélekszívás védelem borzasztó magas elérhető értékeit alapul véve kizártnak tartom, hogy akár a fele is elérhető lenne.

(Röhejes, hogy egyáltalán nem opció ebben a játékban a védekezés. Üss nagyobbat mint a másik és kész.)
Dátum: 2009.12.17. 09:25:02
Mindenkinek van egy bizonyos pénzösszeg amit "be tud látni", amit még kezelni tud. Ez a havi kereset valahányszorosa (ezerszerese?). Az efeletti rész teljesen mindegy mekkora, már kezelhetetlen az egyén számára.

Nagy összegeknél sokkal egyszerűbb arányokat, százalékokat nézni, ezt csinálják a parlamentben is. Nem az a lényeg, hogy hány milliárd megy el erre vagy arra, hanem hogy ez a tavalyihoz képest hány százalékos csökkenés vagy növekedés, illetve hogy a nagy összeg arányaiban hogy oszlik meg a részterületek között. Erre 5%, arra 25%, ezen már lehet vitatkozni, de hogy ide 3 milliárd, oda 6 milliárd, az értelmezhetetlen.
Dátum: 2009.12.17. 08:09:39
McGee, konkrétumokat! Nálunk mindenki több milliót épített, amiről meg itt beszélünk az 10ezres építés.
Dátum: 2009.12.16. 19:18:17
Igen, ebben van valami, de nehéz lesz jól belőni.

Az öregítő sugár most, 70-80. szintű karakterek kezében ad -70 védekezést. Ha csak ennek a felét adja is, az is több milliónyi védekezés fejlesztését negligálja. Ennél csak erősebb varázslatok jönnek, és csak nő a taumaturgia, ami a hatást is fokozza.

A varázslattal az a baj, hogy vagy minden, vagy semmi. Ha bukod, akkor eddig négy állattal elég volt 5-6 kritikus, hogy megfordítsd, de sajnos a változtatás után erre nincs esély. Ha a varikört vesztetted, míg az ellenfélnek bejött, akkor hiába vagy akármilyen jó támadásban/erőben, szinte biztosan vége.
Dátum: 2009.12.16. 18:16:09
A nagy vitában egy dolgot nem vesztek figyelembe, ami miatt mindig is a varázslat lesz előnyben, és ez a számok terén nem mutatkozik meg: a varázslatkör az első, és ez módosítót ad(hat) a csata többi részére is.

Mert teljesen mindegy, hogy milyen jó harcos vagy, ha bekapsz négyezret és ott helyben meghalsz, teljesen lényegtelen, hogy milyen a támadásod, vagy mit tudnál összehozni 6 kör alatt. Mert nem lesz annyid.

A másik, hogy a varázslatok módosítóit egyáltalán nem vettétek figyelembe, csak a sebzését. Ami orbitális nagy hiba. Már a 29. szintű fényrobbanás is borzasztó erős volt, de ez később a mindenki által használt negatív csapással és dimenziókifordítással tovább fokozódott. Nem láttam sehol, hogy ezeket a módosítókat bárki is beleszámolta volna, pedig a játék előrehaladtával ennek szerepe egyre nő.
Dátum: 2009.12.16. 13:06:43
Mert nem ő maga éri el, hanem mások érik el neki.
Dátum: 2009.12.16. 12:34:29
"ezekkel a korlátozásokkal kb. 5 %-ot lehetne kompenzálni alacsony szinten, nem többet."

Lehet. De még ez az 5% sem megy. Pedig ennél egyértelműbb helyzet kevés van.
Dátum: 2009.12.16. 12:17:05
Ywgarrd, alapvetően azzal van baj, hogy a Miklós által kivánatosnak tartott szinten belüli +/- 30%-os játékerőbeli eltérés már borzasztó alacsony szinten átléphető, és a pozitív visszacsatolás miatt a későbbiekben még brutálisabbra növelhető. Ha már ezt a néhány könnyen azonosítható, és könnyen kezelhető, alig pár embert érintő kiskaput sem zárjuk be (szövetségi bónuszok, epikus tárgy), akkor lehet hagyni az egész játékfejlesztést a fenébe, mert nem lehet a későbbiekben semmilyen olyan kihívást játékba rakni, ami nekik is, és a kezdőként, ismeretlenül a játékba kerülő új játékosok számára is kihívást jelent.

Ha ezek a játékosok, a tapasztalt újak és a kezdők nem lépnének egymással napi szinten interakcióba nem lenne semmi gond. Azonban ez nem így van, ráadásul idővel közvetetten is kapcsolatba kerülnek, például a kalandpróbák küszöbe által. Ami neked borzasztó könnyű lesz, de viszont nekik - miattad és néhány hasonló kiugró karakter miatt - teljesen ellehetetlenül.

Nem hiszem, hogy ezt olyan nehéz lenne belátni.
Dátum: 2009.12.16. 11:57:26
Dolgozni kéne vele, és még az epikus tárgyakkal is le volt maradva Miklós. Biztosan nem fog foglalkozni olyannal ami nem létszükséglet.
Dátum: 2009.12.16. 11:55:38
Idézet: Ywgarrd - 2009.12.16. 11:49:49
Annak tükrében különösen nem értem, miért akartok változást eszközölni, hogy a szint egy karakter erejét egyáltalán nem határozza meg.


Én tudom, te tudod, Miklós ezt nem tudja/akarja tudni. A játékrendszer ezt egyáltalán nem veszi figyelembe. Rengeteg dolog idekapcsolódik, a 15% után szintenként 5%-al növekvő üthetőségi határ, az, hogy 6 szinttel lejjebbről már egyáltalán nem tudsz semmit rabolni, stb.

Szóval ha a térkapus szinthatárt el akarod törölni, töröljük el ezeket is mind.
Dátum: 2009.12.16. 11:43:30
Idézet: Miklós - 2009.12.13. 11:33:00
Ez igaz de azért igen ritka az olyan próba, ahol mondjuk 6 különböző tulajdonságpróbát kapsz... Szerintem még azok száma is elenyésző ahol 2 olyan különböző tulajdonságpróbát kapsz, amelyek mindegyikének fejlesztését elhanyagoltad.


Most kaptam meg a szerintem még általad írt Lélekkufár című szösszenetet. Szükséges próbák, sorban:

támadás, erő, egészség, mágia, szerencse.

Nem egyszerű.
Dátum: 2009.12.16. 11:38:27
Szintlimit most is van: 15. szint alatt nem juthatsz térkapuból tárgyhoz. Ez a korlát a játék eleje óta benn van.

Namost nem kicsit fura, hogy ugyan térkapus tárgyat nem kaphatsz, de 50. szintű epikus tárgyat nyugodtan hordhatsz. Ez mutatja legtökéletesebben, hogy egy kiskapuról van szó.