Dátum: 2011.04.28. 11:45:05
Idézet: Coronita - 2011.04.28. 10:03:31 Az legalabb ekkora hordereju UTOLAGOS belenyulas, hogy a kristaly hordat UTOLAG attettek az event ala, mert ezzel renkivuli mertekben megkonnyitettek a csordaszellemben egy kufar ala sereglok dolgat a 400 gyozelem elereseben.....
Arrol viszont semmifele infot nem lattam (lehet, hogy figyelmetlen voltam), hogy a kristaly elleni gyozelmek beleszamitanak-e a kufar eredemenyebe....
Az alap kristály horda csak azoknak számít, h át lett téve, akik az élmezőnyben haladnak. Maga a kristály azért lett kitalálva mert nincs elég portyacélpont. Meglepő mód így a kufár csatákra is kevesebb a jelentkező magas szinten, mint az alacsonyabbon. kevesebb a célpont és a játék lehetőség, kisebb játékélmény.
valójában kedves coronita neekd is csak azért fáj dolog-mert értelmét és hasznát biztos vagyok benne,h felismered-mert rossz oldalra neveztél.
Dátum: 2011.04.28. 11:37:28
Az, h a versengés végetért tény és való.
Ennek ellenére nagyon jó kis event. Sok olyan ellenfelem van akivel eddig nem is csatézhattam párat legyőzők párat meg ha fejre állok sem, de ettől nem kezdek el sírni.
Elég jellemző, h azok írják tele a fórumot a nem tetszik event hszekkel. akiket tucatnyi dupla akkora tös ütöget-ergo rosszul fejlesztett gyenge kari- illetve akik rossz oldalt választva könnyítésért kuncsorognak.
Mi már szervezetten jelentkeztünk,nem véletlen voltak egyértelmű eredmények az első órák után.
Harc.
Itt ennyi, ott annyi. Elszoktatok tőle, mindig jött eddig a beho mankó a gyengék,rosszul döntők,keveset érek rá, nem olvasok játékleírást,nem tudok előre gondolkodni hátrányos helyzetüeknek esetleg vallási vagy kisebbségi okokból
Dátum: 2011.04.27. 14:15:34
Ezzel amit írtál-írtatok semmi érv nem hangzott el amellett miért kellene beleszólni az event menetébe művi képletekkel.
Ne döbbenjünk már le,h vágtat a nép a gíyőztesnek tűnőkhöz. onnantól, h a játék elején tudni lehetett h ez opció, elég egyértelmű volt, h amíg esélyt látnak a győzelmek megszerzésére, addig folyamatosan vándorolni fognak az éppen nekik hasznosnak tűnő felé.
Dátum: 2011.04.27. 13:21:27
Mindenki oldalt válthat, szabadon. Sokan meg is tették már tegnap.
Jó lenne hha egy eventet végre nem a ráeröltetett művi képletek döntenének el, ha nem a karakterek valós tettei.
Agnesh harcosai többször annyi győzelmet hoztak mint másoké. Nem kell kitalálni mindenféle kompenzációt, mert vmelyik fél erős.
Annak viszont látnám értelmét, hha tényleg megpróbálnának a kufárok "átcsábítani" játékosokat magukhoz. vmi érdekesség, jutalom hha xy napon át neki dolgozol.
Dátum: 2011.04.27. 11:19:55
Nem jó.
Járhatsz úgy, h nem is tudsz elmenni az eseményben részt venni. Mivel könnyen lehet, h a természetes portyacélpontjaidat is elvesztetteted akkor csak a kufáros csaták lehetségesek.
A pókokat is pl nagyon lazán kitömik és még több vadászatra kényszerítik.
Dátum: 2011.04.06. 10:46:43
Szerintem az Af egy nagyon jól kitalált fejlesztés volt, amivel az Eh és a váltott harcmodor valódi alternatívája lett a vf-nek.
3 játék stilus is kivitelező most már, mindből láttam erős karaktert.
pontosan olyannak érzem most ezeket a stílusokat amilyennek lenniük kell: olyan fejlődési útvonalaknak amik jelentősen eltérnek egymástól és eredményhez vezethetnek.
Én nem érzem úgy, h szükséges valami további beleszólásra az arányokba.
Nyilván a fejlesztgetések mindíg jók, külön tetszett amikor még hónapokra-évekre vannak tervek az Af pontok felhasználására és máris újak jelentek meg, ez nagyon kell.
A másik ami felvetődött, h lényegében nincs különbség a szövik között, nagyon alacsony esetleg közepes szinten jelentkezik csak eltérés.
Hha vmilyen formában a szintlépést további preferálása lenne szükséges, akkor én azt éppen ezért a szövetséghez kötődőnek tenném. egyszerre 2 dolog is fejlesztésre kerülne.
pl drága épületek, amik először mondjuk 10 szinlépésenként kifejlesztve pedig szintlépésenként ad tulajdonságot, harci statot.
vagy egy épület amit aktíválni kell kiégett kóvel vagy őskővel és épület szinttől és játék szinttől függő bónuszt ad a köv x csatára
Dátum: 2011.04.05. 16:30:00
Megint egy v1es hsz...
A v2n 2 éven át a top 25ből is 17en mentek vfel. Messze nincsenek olyan tulajdonság különbségek, csak az eleve kevesebb regelés és lassú kikopás miatt itt is húzódik a mezőny.
ÉS nem csak a topról kellene beszélni.
Lehet sokkal kevesebb a top célpontja,de van. Míg alacsonyabb szinten hemzsegnek a megállt karik.
rengeteg olyan helyen van még ahol a hét számra a kamrádba alig kapsz Lét, hanem a jól bevált párat ütöd mert szinte senki sem játszik a környékeden.
Utólag nehéz lenne átalakítanii de pl egy új szerver esetén elgondolkoztató lenne ilyen szint bevezetése már kisebbeknél is.
Dátum: 2011.04.05. 13:36:47
Ahogy elnézem azért sem jó példa lesz a v1, mert hacsak nem tényleg hosszú időre lefog a felső szint lényegében azt nézhetik végig melyik zafír ér fel, nem elég heterogén az élmezőny.
Dátum: 2011.04.05. 13:27:15
SZerintem a max szint minden játékot megöl hosszú távon.
Ezzel szemben Miklós ötletét kimondottan jónak tartom. Nem feltétlen ilyen arányok mellett, de egy próbát megérne. Sűrűsödne a mezőny és ha nem váltja be a reményeket akkor nem lenne több ilyen. De nem feltétlen a 160as szintre mondanám ezt, hanem rövid távon minden szerver max karakterszintje fölé betervezve,h tesztelve legyen. Ne csak a speciális kezdő hibákon és későn észrevett bugokon felnőtt v1es top lakó mutánsokon.
És mielőtt elsiratnánk a vfes/ pókokat, megvagyok győződve, h a szinthuszárok jelentős része nem igazán várja, h beérjék őket.
Mindenki megnézhati az alatta lévő 20+ szintet amolyan mi lenne elven. Mi lenne, hha az ő kezében is az a fegyver lenne és ő is azt a varit lőné?
LEnne egy csomó célpont, de dacára a magasban elköltött cspnek előbb utóbb megérkezne egy atomállat, aki felfelé fog ütni 15%-ra kémlelget mikor is vagy támadható vagy manás cuccban és hiába a magasban töltött sok vadászát rendszeres látogató lesz.
ps AZ, h mennyire nem egyértelmű ki nyer és ki veszítene a dolgon kitűnik azon is, h a vfes és a szinttop karik közül is van aki attól tart, h megszívja:))
Dátum: 2011.03.10. 11:22:46
meg van a megoldás: rúgd ki az inaktívokat.
Azért mert vannak olyanok akik hetent párszor lépnek be nem azokat kellene büntetni akik aktívan játszanának jelen esetben háborúznának.
Most annyira éri meg a háború, h az első oldal szövijeinek a 3/4de körüli a béketornyok száma.
Vicces lenne még további korlátokat is berakni azoknak akik nem tevét jöttek nevelni.
Dátum: 2011.02.25. 11:59:29
Az öv nem akkor ért véget, amikor azt mondták, h felszinre jöttetek, hanem évekkel hamarabb.
A kezdtei postás időktől tfeztem kgzatam, övztem Hkk, versenyek minden ami jött.
A gond az, h ezekben a végtelen idejeű játékokban amit a beho ált rendez két komoly kihívással kell szembenézniük a cash érdekében: fenntartani a játékosok érdeklődését és az elkerülhetetlen lemorzsolódást pótolni az újakkal akiknek sikerült felkelteni a figyelmét.
A toldozás foldozásos manőverek viszont nagyobb tempóban ölik ki a játékosokat, mint ahogy új érkezik jóval.
A felvetett problémák lassú lekövetése, évekkel későbbi bevezetése mint ahogy kérték morszolja tovább a népet.
Erre a Beho mindíg is ugyanazt a választ tudja adni: indít egy új játékot aminek az alap játékos közönsége ugyanaz lesz mint eddig, remélve h az is kitart pár évet.
Ez a kiválló esemény is 2 tervezési hiba miatt sokkal rosszabb lett mint lehetett volna.
Hiába szakadt meg a v2, százak időzítettek uakkora támadást a xeno ellen, akkor már megvotl a Miklós féle ezen a héten nem üthetitek le mentője a xenóknak. AZ ilyen megöli a játékkedvet.
ÉS igen az a sötét korszak, amikor már látszik, h egy esemény ami először zajlik a játékban többsoron hibásan van megtervezve. Mégis hosszú hosszú napokon át Miklós hha hozzászól valamihez akkor az Mágia M topik.
Ez lesz a sötét korszak.
Dátum: 2011.02.25. 00:30:50
A sötét korszak az az időszak, amikor a Beho úgy dönt, h aktuális játék fejlesztése és események követése, értelmes kidolgozása helyett minden energiájukat beleölnek egy másik félig kész játékba, ami hátha megint pár évre leköti uazt a kemény magot.
Aki többet akar tudni a sötét korszakról érdeklődjön a káosz galaktika és az ősök városa játékok kedvelőinél.
Dátum: 2010.12.03. 16:35:11
thx
Dátum: 2010.12.03. 16:03:42
meg tudná mondani vki, h ténylegesen mikortól számolj az eredményeket?
Ha most csinálok vmit akkor az később el lesz számolva? mert a leírás szerint igen, de...
Dátum: 2010.11.10. 13:49:09
ÉS én sokkal durvábbnak tartom, h akik először szereztek tyúkot, bérletet azoknak mekkora + tervezési és bónusz lehetőséget tudtak összekovácsolni belőle- Cyron nem véleteln vette meg utána az inspirátort is, úgy h hatalmas tartalkéai maradtak.
Erre született egy nagyon jó megoldás: a féléves aukciós bérlet, amit eseményből lehetett megszerezni.
Ez egy pozitív módosítás volt, nem gyengültek a bérletesek csak más is erősödött vmennyit ideiglenesen.
Ilyen módosításokra lenne szükség ebben az esetben is.
Dátum: 2010.11.10. 12:21:10
Eddig gondolkoztam menjek-e a talira.
Lusták vagytok programozni és ezért a találkózón szerzett cuccaim miatt minusz kapok egy eseményre?
Még jó, h nem építés kell hozzá, a sok Beho tali miatt amin résztvettem ott is kapnék a végzetmedálokra minuszt.
Szerinted kevésbé korrektebb a Léből összehozható mászás helyett egy ingyenes játékban újabb és újabb dolgokért pénzt kérni, ami eddig INGYENES volt?
Ftért kiválthatom a minuszom?
-ha most nem is tuti a köv alkalommal bevezetitek
Dátum: 2010.11.10. 11:48:34
A kisebb tárgytalálati esély mert vmid van elég elhibázott dolog.
És ugye nem lesz kisebb a szorzóm, mert a Behó talin elhoztam a versenyeken pár tárgyat? van egy sanda gyanúm...
És biztos szeretni fognak titeket akik felnövelték a mászást abszurd mértékben. ennyire nem kellehjet a cash, bakker. pár nap múlva fizetünk be úgyis, nyugi
Ha nem tetszik a mászás lehetett volna most más szaki.
Dátum: 2010.11.10. 10:32:33
Minden megszerezhető ereklye, relik, aukciós tárgy bizonyos esetekben hasznosabb lesz, mint máskor.
Ha elkedzünk egy dolgot nerfelni, akkor másokra meg bónuszt adunk?
Ha vf-inspi kombó túl erős, akkor a szinguláris-vf meg túl gyenge?-hiszen idővel kifut a kari alól egyre kevesebbet ér...
Meglepő mód, ha sikerül vmi különlegeset szerezni, akkor arra elkezd az ember alapozni, tervez vele, épít rá. A lehető legjobban.
Folyamatosan változik a játékkörnyezet, újraértékelve a helyzetet. De miért kell mindíg csökkenteni, nerfelni, megszopatni valakiket?
Ha találni egy erősebb fejlődési módot akkor az korlátozva lesz. Lehetett volna fél tucat kitörési mód, de ahelyett, h sokfelé lehetne menni az éppen legerősebbnek tűnőt visszavesszük.
Vannak azonban képességek, szakértelmek, tárgyak amik idővel és a változások után egyre kevesebbet érnek. Ezeket miért nem növeljük?
Még mindíg ott vagyunk, h táp vf?kombózható sok mindennel? akkor miért nem a szingulárist, eh-t erősítjük, miért nem raknak be kombót ami ezt erősíti?
Dátum: 2010.10.30. 00:22:05
tuuuutiiii
Dátum: 2010.09.13. 20:27:55
Egy kis meglepetés nem árt benne.
Bár nyilvánvalóan optimalizálásra törökszek, de ha csak számolgatni akarnék... nem itt játszanék.