Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - McMad

Dátum: 2013.12.09. 15:34:24
Tippelhetek?
"Nyereményed: -225 pechpont, 159 TP" ment át pluszba...
Dátum: 2013.12.09. 15:28:08
Idézet: Kvnoemi - 2013.12.09. 14:51:36
A végjutalmat egy átlagolt képlet alapján számolják, ahol az ősdrágaköveket nem veszik figyelembe....
(Baraty, ha már itt piroslasz beleszólhatnál, hogy is van ez? )

Tehát a végén nem számolnak ősdrágakővel?
Értem. Ebben az esetben csak akkor korrekt a jutiképlet, ha az ősdrágakő juti NEM rögzítődik, mint már megkapott LE, azaz nem vonják le a végén.
Baraty /vagy Mikós/ lesz a kulcs ebben a témában. 1etértek.
Dátum: 2013.12.09. 14:41:16
Nem.
Csak nem kerül bele a végső tuljutiba, mert MOST megkapod.
Ha nem így lenne, akkor most is szabadon elköltheted és még pluszban a jutiba is beleszámítana, ergo duplán számítana.
Amit levonnak, azt már 1x megkaptad. Miért számítanák bele a végjutiba?
Dátum: 2013.12.09. 13:47:53
Így van. Ergo nem vész el, csak nem a végjutiban érvényesül az ősdrágakő, hanem MOST.
Kieg.: Durva is lenne, ha duplán számítana - megkapnád most és még a tulnövekedésbe is beleraknák.
Dátum: 2013.12.09. 13:14:03
Biztos?
Nekem egy átlagos óriási vadászat ősdrágakővel 7-8k+ LE szokott lenni (anélkül 6k+).
Landis aktiválásból rendszeresen 10k+ jön 2 ősdrágakőért, mintha minimum duplán adná a pluszt.
Kieg.: VF-el.
So-so. Arra céloztam, hogy nincs EH/VF optprobléma idelent (szerintem). LE/TP okok vannak a lassú játékra.
A topszint alatti lassú játékba bőőőőven belefér mind az EH, mind a VF eddigi tapasztalataim szerint.
Az EH szuperopt még mindig a legjobb LE/TP-t tudja "idelent". 60. szinttől TUTTTI... Marhaunalmas optolással. (Előtte a térkifordítózás remek és tápos móka volt). :S
SZERENCSÉRE az utóbbi idők EH vadászat erősítése miatt már nem vérlázítóan optolatlan egy EH opternek egy kis Eventpörgés (nem rokkan bele egy kis vadászatba a relatív ereje) úgy, ahogy egy ésszel portyázó VFesnek sem a portya.
Noakkó offoljunk tovább kicsit más szemüveggel:
Milyen gyors a legerősebb EH opt? (Mélyen lefelé ütve minimál TP-ért küldipörgés 0 vadászattal)
Alig gyorsabb a POK taktikánál, de mindenképp lassabb a VF szuperoptnál (0 portya, TK és állattenyésztésre épülő küldipörgetés - van vadászat állatokért).
Erről nézve az EH kényszerelterjesztés semmiképp nem játékgyorsító hatású (senki sem fog felpörögni EH-n, aki relatíve is erős szeretne lenni).
A VF hibás lépés volt, mert mezőnyszéthúzó hatású?
Ez kb. olyan kijelentés, mintha azt mondanánk, hogy a CsP és PP max léte hiba - mezőnyszéthúzó hatású (elvesző TP lehetőség). :S
Lassú és gyors fejlődés között választ, aki VF és EH között dönt? Tényleg?
Szerintem meg a játékstílus a döntő tényező.
Spec én azért VF-ezek, mert kevésbé optolatlan vele a legtöbb Event, kisebb a környezetterhelésem (sok a támadás "érzékeny" játékos).
A lassú játék mellett nem az a döntő érv (TOPSZINT ALATT), hogy az EH nem éri meg, hanem a LE/TP.
Ha már a lassú játék eliminálása a téma, akkor mi a helyzet a lassú játékot preferáló TÖBBI tényezővel?
Lélekkút kisütés, napi bónusz, Kihívásozás, Templom, Épületfüggő bónuszok (lassan fejlődve "elerősödik" az épülettámogatottság), stb.-stb.
Ezek is tervezési hibák ha a VF is az.
A LE/TP-re visszatérve: Mekkora tervezési hiba a Szinguláris?
Induló világon (pl. V4) hasznos... Normál világokon az első legTPoptoltabb 10-15 karinak és passz. Mindenki másnak akkora öngól, mint annak a rendje. LE/TP gyalázó és AFp romboló (vadászTP-Kastély háttérbe szorulás a PortyaTP-hez képest - csökkenő szintenkénti AFp bevétel). /Megjegyezném, hogy volt már ötletelés a hasznosabbá tételére. Új ötlet: növelhetné a felfelé ütés LEbevételét nyertes portya esetén./
Komolyan az a véleményem, hogy a közEH (ha meg is valósul valaha, mert "kikényszerítődik" a fejlesztésekkel) SEMMIT nem oldana meg.
Pláne nem a topszint célponthiányt /ami lassan nem csak topszint probléma - az aktív játékosállomány az ütőtávokban mindenhol csökken - az erre épülő PvP eventekben és a Bajnoki eredménytáblán tökéletesen megfigyelhető/.

ON:
A harcba hívott csatlósok szakijai megmaradnak vajon (számít-e a kritikusuk, intelligenciájuk, stb.), vagy a csatlós "vakfolt" a csatában?
Tartok tőle egyébként, hogy ollónyílás erősítő tényező lesz ez a dolog erőst: Csatlósgyártással nagyüzemben foglalkozók erőteljesen el fognak húzni összTÖ tekintetében (tempkristályért is vehető -> rakat 50-es csatlós többet hoz a konyhára, mint a 100as, 150es csatlósok egyre lassuló ütemű erősítgetése).
Kieg.: Legalábbis szerintem ez a tendencia várható... :S
Dátum: 2013.12.03. 12:16:06
http://vegzetur.wikidot.com/moblvl

Spec én mindig elfelejtem (még felírni is), ezért szimplán beírom a Wiki keresőjébe a "szörny" szót és az első találat a szörny alapszintek (a fenti link).
Dátum: 2013.11.28. 13:34:51
Idézet: Birka - 2013.11.28. 10:45:58
Szerintem tulkomplikáljuk a kérdést. Vannak akik vettek "érzésből" 1-1 famulust, majd rájöttek, hogy annak képessége alapján nem sorolható a TOP2 famulus közé. Ezt a hibájukat szeretnék korrigálni, mert ők is szeretnének sárkány+démon kombót. Az egész felvetés arról szól, hogy nem szeretnék elbukni a sok szintet lépett "használhatatlan" famulusok fejlődését, de szeretnék lecserélni őket "értelmes" famulusra. Így kapva kapnak azon az alkalmon, hogy jön egy új fejlesztés, ahol ezen "problémáját" orvosolhatnák végre, mert legalább egy magas szintű csatlóst csinálhatna belőle ezzel is csökkentve a csere "fájdalmasságát".

Itt nem az evolúció rendszerét kellene megcsavarni, hanem rendbetenni az álommanó és a mágiatündér szakértelmeit, valamint lehetőséget adni "mutációra" borsos áron, amikor is a famulus átalakulhat egy másik famulusra. (E nélkül mehet a sírás, hogy "ha tudtam volna...")

Lássuk be az álommanó +szakértelem pontjai a megaesszenciák +szakértelempontos bónuszai miatt (Az egyetlen manó, mely képessége más úton-módon is elérhető a játékban, ráadásul sokkal könnyebben...), valamint a "kimaxolható" szakértelmek miatt igencsak leértékelődött. Simán annyit kellene módosítani, hogy nem szakértelempont maximumot ad ezentúl a manó, hanem a szakértelmei alapszint/2 helyett alapszint/2+30 lehetnek...

Ugyan így a mágiatündérke nevetséges, konstansan adott varázslat elnyelésre adja a nem kis 100%-os bónuszát. (160-as állatoknál 80 varászalt elnyelést jelent, miközben 15k felett sebeznek már a spellek...)
Itt alapvetően az állatok varázslat elnyelés képességét kellene %-osra átalakítani, hogy szakértelemszint%-al növelje a karakter tárgyai adta varázslat elnyelést...

Itt reagálok erre, mert inkább ide tartozik a téma (szerintem).
Alapvetően 1etértek, de én pl. sosem szerettem volna lecserélni az édi tündibündimet (még V4en se tollaskélgyóval lettem listaelső állatszintben - igaz, nem is volt nagy verseny... :S).
Nemcsak jobban tetszik, de a játéktaktikámhoz is jobban illik, még ha nem is ezzel vagyok a legoptosabb.
Bezony némi finomhangolást (szerintem is) elbírna.
FŐLEG az Álommanó (nekem nincs). Mindjárt versenyképesebb lenne, ha kapna némi (specialitásához illő) boostot.
Pl. Az Álommanó naponta 1x ingyen újraoszthatná szakértelempontjait (érdekes taktikai elem lenne ha több jól konkuráló állatszaki lenne), vagy kapna 1-2 CSAK Álommanóknak járó spec állatszakit. :-x
Kieg.: Bőven lehetne még azzal is tápolni a dolgot, hogy új állatszakikat ötölnek ki (volt már rá ötletelés) a nagyobb állatszaki pontkonkurálás érdekében.
Már közepes szinten elérhető akár 3 állattal az összes elsődleges szaki maxolása megfelelő mennyiségű Mega esetén (állatszakiplusszos felszerelés nélkül, állandó csonterősítés - kariszinten tartott alapszintek mellett).
Lesz-e valami támpont egy állat konkrét (épp aktuális értékeiből számolt maximális) csatlósszintjének megismerésére fétishasználat nélkül?
Vagy ez tapasztalati tényező lesz?
Mit jelent az "aktív" csatlós kifejezés? Harcba hívottat? Vagy mást, de a sajtolt lény TP-je semmiképp nem egyenletesen fog megoszlani a meglévő csatlósok között? Ezzel irányítható a csatlósok akár különböző fejlesztési üteme? (csatáért csak harcba hívott kap TP-t - ezt értem)
A különböző szintű fétisek miképp fognak megjelenni? Pl. 50-es "sima" eventjutiként, 100-as topteljesítménynél, BU event felső sorának jutijában, 150-es...?
Lélekkufár csatlóstételeinek árfekvésén gondolkodtatok már? FŐLEG a sajtolás "táplálékkiegészítőjének" árfekvése lehet érdekes egyes taktikáknál...
Egy csatlós szintTP szükséglete adott szinteken megegyezik a normál állatokéval?
Kieg.: plusz kérdések...
Dátum: 2013.11.20. 10:07:30

Amíg az a kb. 27 játékos eltartja a V4-et (és az a pár 100 a többi világot) + a JV a "köznyomásnak" engedve csak az eddigi irányban fejleszt (pl. klónok-kristályhorda-botok-stb.), addig annyi meg is marad. Ha ez nekünk és NEKIK (JV) elég, akkor... /A pontozók szerint ííígy OK - látom - ÉN megértettem/.
Viszont ebben az esetben már csak a netkapcsolat miatt fog különbözni a VÚ egy offline játéktól.
Sok szinten már most sem különbözik tőle /nesze neked PvP/...
Kieg.: Legalább van egy kisebb közösségi oldal is benne 1-1 szöviben. :S
Dátum: 2013.11.15. 12:20:28
V3-on detto.
Kieg.: Kivéve, hogy csak a szövitoplistán és a karlapon viselkedik így, szinttoplistán a szövire kattintva OK (portyalistán nem ellenőriztem).
Dátum: 2013.11.13. 15:45:10
Csak tudnám, hogy ki az a "zseni", aki pontozással erőteljesen lobbyzik a DRAGA és IDŐIGÉNYES VÚ-ért.
Gratulálok neki.

Idézet egy V4-en Zenebutikozó szövitagunk szöviHSz-éből:
- alapvetően igazat adok annak akinek elsőre nem tetszik ez a "lebeszélt" toplista, de jelezném, hogy 99%-unknak ez arról szólt, hogy a jelentősen több mint 300 ráköltött kavicsból legalább visszaszedjünk valamit, mert ez a V4 a silánynál is sz*rabb volt... és nem mellesleg ez talán elég erős jelzés lesz a JV-k felé, hogy ez így nem igazán működhet tovább (feltételezem, hogy ha minden változatlan lesz a következ kis V4-nél és rávenné magát újra a társaság, hogy nevezzen - ami nem hiszem hogy így lesz, de tegyük fel - akkor ennél még sokkal inkább ilyen toplistát lenne érdemes "kreálni", hogy történjen már végre valami )
- nekem ez talán a 7. vagy 8. V4 volt, értelemszerűen a fele volt szövis, s azt hiszem így van összehasonlítási alapom és nincsenek túl nagy igényeim és nem szoktam sírni, de gyakorlatilag ezen most nem lehetett játszani... legalább kristályhordát adtak volna, de hiába kértük, az volt a válasz hogy majd meggondolják... - jellemzően a Feladatokban a "Nyerj X portyában" volt a legnehezebben teljesíthető feladat, sőt ha X>=20 volt, akkor gyakorlatilag hamarabb léptem szintet, mint hogy felgyógyuljon a portyacélpont annyiszor, hogy legyen esélyem 20-szor ütni - és ráadásul nem csak én ütöttem...
- a többiek lemaradása a szint/SZÖ/TÖ-ben megjelent a nagyfórumon, nincs rajta mit magyarázni (tehát nem arról szólt, hogy nem engedtünk oda senki mást) - pl szintben bárki aki végigtolja hasonlóan aktívan és okosan, az simán odaért volna ahol mi jártunk a végén, sőt még ha nem sajtol, akkor túl is mehetett volna az 57-es szinten...
- ugyanez kicsit másképpen: ha valaki akarta volna, simán el tudja vinni akár a TÖ akár a SZÖ top-ot, mert ha csak az egyikre gyúr, akkor azért bármilyen ügyes játékosok is vagyunk , mindkét kategóriában nem tudtunk volna egyszerre a topon lenni, főleg úgy nem, hogy azért az elsődleges cél mégiscsak az epik leverése és a HT volt...
- semmilyen plusz tápot nem kaptunk a közös helyezésekért az őskövön kívül, mert a szövi nyerésért mindenkinek járt a medál úgyis...
- és persze lehet még így is azt mondani, hogy akkor a versenyszellem hol van, de amikor alapvetően arról szól ez a szerver, hogy a szöviben összefogva, egymást segítve és tanácsot adva haladjunk, akkor ott nehéz versenyezni is közben egymással, pont ehhez kellene az, hogy legyen ellenfél - mint ahogy azért voltak is nagy versengések az egyéni toplistákon az előző szervereken... Mert így kb a felénél már mindenki rohadtul unta az egészet, és nem hogy versenyszellem nem volt, de még játékkedv se nagyon volt néha...

Nem védekezni akarok, és nem is mentegetőzni, inkább csak bepillantást adni abba, hogy mi vezetett ehhez a toplista dologhoz. Ja és ami még fűszerezte ezt az egészet, hogy volt egy kedves lelkű játékos, aki végigfröcsögte/fenyegette üzenetekben az egészet, és jól jellemzi a helyzetet, hogy bár határozottan zavaró volt és néha trágár, de AZÉRT nem jelentettük többen is, mert ha őt zárolják akkor a portyacélpontjaink konkrétan felére csökkentek volna (értsd: 2 célpont volt )...

Hát ennyi lenne, jobban nem is bonyolódnék bele, de ami biztos, hogy a következő kis V4-re nagyon meggondolom majd, hogy benevezek-e ha semmi nem változik addig - és a Zenebutik nagy része is ezzel zárta az utolsó epikütést... sajnos...


Tehát még belülről-közelről, a "nyertes" oldalról is látják sokan a problémát.
Ki az a tökhomály, aki nem érti meg még BELÜLRŐL nézve se, hogy KINYÍRÓDIK a V4 lassacskán?
/mert tuttti, hogy nem V4en kívüli nyomkodja eszetlenül a pontozót.../
Kieg.: Még a végén valaki elhiszi, hogy "minden OK" - csak ez a marha pattog (én).
Dátum: 2013.11.13. 15:21:40
1etértünk. A versenyhelyzet /megegyezés alapú/ mesterséges korlátozását-szabályozását (kartellezést) van ahol tiltják, leszabályozzák, büntetik.
A VÚ-ban nincs erre "szabály", ergo mehet. Ez után is, csak nem V4-es toplistánál (lekorlátozva).
Ennyi erővel felőlem akár hagyhatták is volna a dolgot, HA az általam feszegetett témák...
Dátum: 2013.11.13. 12:04:00
Hm. A szimpla (rövidtávú) probléma megoldva. No de mi lesz a hosszútávúval, ha már a kartellezéses olcsósítás se játszik?
Eszem ágában sincs támogatni a kartellezést /pl. mert csak kislétszámú játékosnak "kompenzáció"-megoldás/.
Azonban az utóbbi idők POZITÍV fejlesztéseinek (kellettek - több szinten színesedett a játék) van 2 komoly hátulütője:
1. Időigény növekedés.
2. Kavicsigény növekedés.
Ez V4eken fokozottan érzékelhető-érezhető a világ gyorsabb pörgése miatt. Ezen a 2 területen, de minimum az időigény kérdésében nem ártana ellensúlyozni, hogy legalább megálljon a V4 (és normál világokon a lassabb ütemű) kihalás.
Pl. a bronz végzetmedál nem hinném, hogy életképes perspektíva topszint alatt.
Kieg.: No de ez már csak közvetve tartozik ide. Inkább Fejlesztési kérdés. No majd a Talin...
Dátum: 2013.11.11. 14:21:46
Kb. 100 HSz-em szólt az előzőkön kívül erről az utóbbi 1-2 évben. Hadd ne kelljen mán megen elismételni.
Főleg, hogy nem téged szeretnélek győzködni. Tedd a dolgod, úgy ahogy szeretnéd. ABBA nem szeretnék beleszólni.
A Behónak is max javasolgatok... :S
Dátum: 2013.11.11. 13:23:35
Idézet: Bumburnyak - 2013.11.09. 23:47:19
Ne felejtsük már el ,h nem őskő nélkül adták a nyeremény köveket. Prémium, naponta szintlépés,feladatok,stb. Be kell nevezni ,h legyen ellenfelünk:) Egyébként pedig összetartó a csapat. Akinek nem tetszik szervezzen jobbat és go mehet a verseny.

Milyen verseny? Te biztos, hogy VÚ-zol? Nem tudom, hogy te most mi mellett kardoskodsz, de én biztos nem azért, hogy 20-30 játékos privát játszótere legyen a VÚ...
Pl. a hamarosan induló 60-ason vajh miért nincs megadva automatikusan a gyorsítás?
BIZTOS azért, mert a többségnek bőven belefér 1-3 kari és a magánélet mellett némi "laza" V4ezés.
Az extra kavics meg nem is érdekes (váltsa ki, aki szeretné évi 1-2x), hiszen nem azért lett ennyi döntetlen imént - IGAZ?... :S
No de amíg ilyen "sok" pontozóképes játékos van, aki idő/pénz tengerrel rendelkezik + rövidlátással párosult önámításmester is ("én vagyok a legjobb" - nem nehéz, ha nincs versenytárs), addig nem számítok pozitív jövőképre - tán eltartják a VÚ-t... ;-(
Ám az "ilyenek" még azt sem szokták észrevenni, hogy a "fajtájuk" is egyre ritkul... :S
Tudod mi bosszant igazán?
PONT az ilyen rövidlátók szoktak a legnagyobb lelki nyugalommal, szimpla vállrándítással (tán még röhögve is) átlépni más játékra, ha befuccsolt a játszóterük.
Eszembe jutott még valami (imádom amortizáltatni a pontszámomat ):
Te sem vagy hajlandó felfogni, hogy NEM a "kartellezőket" piszkáljuk?
Ha a Behónak így jó, akkor örülhetsz tovább te is a pár fős játszóterednek.
Dátum: 2013.11.08. 21:29:40
Legalább valakinek bejön egy jövőkép a VÚ normál világaira vetítve.
Mert erősen hajaz rá a V4 (szerintem), csak lassabb ütemű az oda vezető út... :S
Dátum: 2013.11.08. 16:10:18
Nononono... Nem olyan végzetes/orvosolhatatlan azért a helyzet...
Mindenesetre amíg a V4-ek (és egyre inkább közepes és magas szinteken a normál világok is) ELSŐSORBAN a játékidő lehetőségről és pénzről szólnak, addig bizonyosan nem izgat pl. engem a V4-es "játék" - bőőőőven ölég 1 kari egy "gyorsgyógyulós" világon.
Félek, hogy ez pedig így marad jellemzően, amíg a Behó a csökkenő játékosállomány miatti bevételkiesést kavicsigény növeléssel próbálja kompenzálni.
Kedvencem a Hordacsata kiégett kavicsos eső "tápja". X PP-n ennyi kiégettet fogni... Háááát ez tényleg nagy biznisz. Valakinek...
Hozzátenném, hogy V3-as szövinkben van pár kari, akik szeretnek ugyan V4-ezni, de...
Én meg szívom a fogam, mert már olyan is volt, aki bekatázta inkább magát V4 alatt. Lassan ez is öngól dolog kezd lenni közoldalról nézve (fék a V4-ező kari gyakorta a normál világi karijára/szövetségére nézve). :S
Dátum: 2013.11.08. 15:15:12
OKOKOK. Indokokat értjük, zömmel megértjük.
Nem is rátok figyelünk kérdőn, hanem...