Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.04.20. 12:47:19
Baraty már el is készült a kért változásokkal, köszönöm neki a gyors munkát!
Az automata sajtolást tehát kiegészítettük 2 dologgal:
Ha valakinek 0-s fertőzése és 60-64 közötti sajtolása van, akkor az automata sajtolásnál 50 VP elköltésével a sajtolása 65-ösnek számít (ha megvan a +1 szaki AHs relikvia, akkor 66-nak).
Ha valakinek 65-ös vagy nagyobb sajtolása van és megvette a kényelmi funkciókat, akkor a lélekenergia sajtolás helyett választhat másik szakértelmet, aminek a maximuma 5-tel megnő.
Dátum: 2010.04.20. 12:44:16
Az automata sajtolást kiegészítettük 2 dologgal:
Ha valakinek 0-s fertőzése és 60-64 közötti sajtolása van, akkor az automata sajtolásnál 50 VP elköltésével a sajtolása 65-ösnek számít.
Ha valakinek 65-ös sajtolása van és megvette a kényelmi funkciókat, akkor a lélekenergia sajtolás helyett választhat másik szakértelmet, aminek a maximuma 5-tel megnő.
Dátum: 2010.04.20. 11:05:58
Köszönjük a sok pozitív visszajelzést!

Az "ergonómiai" javaslatokat átgondoljuk, és a jövőben próbáljuk még könnyebben, kevesebb görgetéssel elérhetővé tenni az új funkciókat.
Dátum: 2010.04.19. 22:35:12
BlackSheep: elég komoly erőfeszítést tettünk, hogy rengeteg hasznos funkciót adjunk egyszerre, és ezek közül jópár olyan legyen,amit scripttel nem lehet emulálni (pl. 300 max pp, autosajtolás). A scriptek ellen folyamatosan küzdünk, de erről már irtam korábban.
"Dupla lehúzásról" pedig szó sincs, ha egy kicsit utánaszámoltok, kiderül, hogy az egyszeri 50 őskővel hosszú távon ennél jóval többet lehet megtakarítani. Ahelyett, hogy egyben kell mindent lesajtolni, és emiatt minden aktiválásra 1/3 őskővet fizetni, szép lassan folyamatosan sajtolsz, ezért naponta akár több sajtolásod is ingyen lesz. Ezenkivül az italvásárlásnál a kereskedelem és a sajtolás turbózásánál sem kell szükség esetén aktiválási költséget fizetni. Tehát naponta 1-2 őskövet megspórolhatsz, 1-2, de max. 3 hónap alatt visszajön az ára.
Dátum: 2010.04.19. 22:04:41
Idézet: Bumburnyak - 2010.04.19. 20:47:05
Még annyi kérdés ezzel kapcsolatban (bár keveseket érint...), hogy ha valakinek Tudás Könyvéje van, 0-ás fertőzése és 60-as sajtolása, akkor automatikus sajtolásnál neki is 50 vp-ért 65-sel sajtol, vagy 60 vp-ért 66-ossal?

Igen, ez tis figyelembe fogjuk venni, 60 VP-ért +6-ot kapsz, illetve a turbó költséget felező relikviát is.

Idézet: Aurri - 2010.04.19. 20:52:57
Ezzel a befizetőket - számomra eléggé elítélhető módon- a folyamatos prémium státuszra sarkallja ez a szolgáltatás

Akármennyire is elítéled, hogy a játékosokat arra próbáljuk sarkallni, hogy fizessenek a játékért, az a helyzet, hogy a játékot a fizető játékosok tartják el... De asszem ezt a csontot cirka másfél éve, a játék indulásakor már lerágtuk. Én csak annyit kérek, hogy aki viszont úgy gondolja, hogy jó dolog, hogy a játékot fejlesztjük, és a kényelmi funkciókat hasznosnak találja, írjon nyugodtan egy-egy pozitív hanvételű posztot erről, higyjétek el, jól esik a ilyesmi.
Dátum: 2010.04.19. 21:31:21
Idézet: Endyr - 2010.04.16. 18:18:47
atokpiramis: ha ramnyomjak kiirja, h hany szazalekkal csokken az epitkezesem, vagy nekem kell nyomon kovetnem, h az ellenfelnek mekkora volt a piramisa mikor ramrakta?

Persze, ezt mindenképp jelezni fogjuk valahol jól láthatóan.

Idézet: Kocos - 2010.04.16. 18:30:18
Atokpiramis: Amennyiben valaki atokkal epit, hogyan valtozik az ossz epites? Hogyan valtozik a szerencse fejlodes? Hogyan valtozik a kincspont? Az atok orokre szol, mint a harag itala? Barki atkozhat barkit megkotes nelkul? Lehet ellene vedekezni?

A szerencse fejlődésnél az elköltött LE számít, ez továbbra is így marad. Az össz-építésnél, meg a kincspontnál a módosított építés számít emlékeim szerint. Hiába raknak valakire több átkot, csak a legerősebb fog számítani. Védekezni vszinűleg lehet majd ellene, az alkímista laborban lesz erre esszencia.

Idézet: PottomPanna - 2010.04.16. 21:37:25
Szeretnék kampányolni az mellett, hogy a már meglévő állatok is megkapják a kennel bónuszt a szintjük alapján.

Erre egészen biztosan nem lesz lehetőség. Ezzel a logikával a kalandok bevezetésekor visszamenőleg minden 40-nél magasabb szintű karakternek LGY-ket kellett volna adni, az AH bevezetésekor aranydukátokat stb. Ahogy írtam, az állat képességei nem fognak a végtelenségig nőni, a maximumot az alapszintje határozza meg, ezért a 100. szintű állat tulajdonságai is záros határidőn belül el fogják érni a lehetséges maximumot, nem fog semmilyen veszteség érni.

Idézet: ashtm - 2010.04.17. 06:54:22
Ha már úgyis módosul a kennel, akkor lehetne esetleg a gyógyítás mintájára egyidejűleg több állatot idomítani, nem?

Egész biztosan nem, ennek semmi értelme nem lenne az ehhez kapcsolódó ismételhető küldin kivül, azt viszont szépen elbalancolná.

Idézet: Kaboka - 2010.04.17. 18:18:46
Hol vannak a beigert tok jol kitalalt, rengeteg otlettel tamogatott Szovetsegi Varosok???

Emlékeztetőül: a szövetségi városok olyan épületekből álltak volna, amelyek nem adnak semmiféle játékbeli bónuszt, viszont felépítésük után a játékosok különböző kényelmi funkciókat kaptak volna. Mint pl. automatikus sajtolás, öltözetváltás egy gombnyomással stb. A helyzet az, hogy ezek a kényelmi funkciók most bekerültek a játékba, méghozzá úgy, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek, ne kelljen sok milliárd LE-t építeni hozzájuk azért, mert szükség volt rájuk minél előbb. A szövetségi városoknak ezen kívül annyi funkciója lett volna, hogy adnak egy táp nélküli építenivalót a top szöviknek - ezt azonban a mostani javaslat elég jól kiváltja, úgy ad építenivalót, hogy annak még értelme is van. Szóval a szövetségi városok ötlete - amíg nem tudunk neki értelmet adni - elnapolásra került.

Idézet: Ariel - 2010.04.18. 16:44:02

Nem azt mondom, hogy adódjanak össze az értékek, mert akkor megint csak egyfajtát fejlesztene mindenki, de átlag helyett minden képességből a legnagyobb számítson, hogy legyen érdemes 4 féle képességet fejleszteni.

Valójában a lélekszívás bónuszon kívül minden átlagolódik most is. De nem is az a lényeg, hogy átlagolódik, vagy a legnagyobb számít, hanem az, hogy adott egy cél, tudom, hogy nagyjából milyen tulajdonságokat várok el egy állattól egy adott szinten, akkor a képleteket ez szerint lövöm be, olyan értékeket adok, hogy az átlagolással (vagy a legnagyobbal) ezek a számok jöjjenek ki.

Idézet: Aurri - 2010.04.19. 17:34:35
Kémgömb:
Minden szintje csökkenti a kémkedés lehűlési idejét (1-5 perccel). Min. 5-10 percre.

Erre van egy AH-s relikvia, ezért erre nem lesz épület.

Kincseskamrás felvetések:
Én nem érzem szükségét, hogy támadás pluszt adjunk az epikusok ellen, 2-3 fős szövetségek is könnyedén tudják az epikusokat verni, tehát kinek lenne erre szüksége?
A tókenezéshez nem ragaszkodunk (programozása úgysem lenne túl egyszerű), lehet akár arról is szó, hogy a magas kincskamra azt teszi lehetővé, hogy az aktuális epikus helyett egy korábbit hívjon vissza a szövetség.

Egyéb bónuszokat adó épületek (vezetőkészség, EH, tr. proj. bontó, állatregenerálás). A palotát meg lehet még fejelni valamivel, adhat pl. 5-10 vezetőkészséget. EH bónuszt is rakhatunk vmire, csak az ilyenből mindig felháborodás szokott lenni, hogy a VFesek viszont nem kapnak semmit. Tr. projekció bontást egyenlőre nem tervezünk. Az állatregenerálással kapcsolatban más terveink vannak.
Dátum: 2010.04.19. 20:29:27
Idézet: CaveMaN - 2010.04.19. 19:10:06
Szomorúan hallom, aki pedig elköltötte a +5-öt a sajtolásra, az ezzel bukott gyakorlatilag egy +5-ös szakértelem lehetőséget. Az 50 VP / sajtolás 60-as szakértelem esetén bagatell...


Értem a problémát.
Amikor az automata sajtolást kitaláltuk, az egyetlen cél az volt, hogy a játékosok dolgát könnyebbé tegyük, a monoton, ismétlődő cselekvések számát redukáljuk. Tehát semmiképpen sem akartuk a sajtolást táposabbá, vagy kevésbé táposabbá tenni - egyszerűen csak ugyanazt az eredményt, ugyanazokból az erőforrásból, kevesebb kattintással.
A fenti megoldás a következőképpen jött ki:
Elmész vadászni X időre. Ezután lesz valahány befogott állatod. Felturbózod a sajtolást, majd őskőért ill. csp-ért ismételve végigsajtolod az állatokat, esetleg maxos kronokompenzációval rövid időn belül lassan lesajtolod őket.
A 60+5-ös verzió úgy néz ki, hogy miután az állatokat befogtad, elköltesz 50 VP-t a turbóra, és 65-össel végigsajtolod őket. Ehhez a verzióhoz képest az automata sajtolás semmi erősítést nem ad (sőt, ugye az 50 VP-t minden állatnál elköltöd). Még sőtebb, akinek 60+5-ös sajtolása van, annak nem volt értelme az automata sajtolást használni.
Tehát én úgy gondolom, hogy ez a megoldás önmagában nem sérti azok érdekeit, akiknek 65-ös sajtolásuk van - inkább azt kéne megvizsgálni, hogy eredetileg mi célból fejlesztették ki a 65-ös sajtolást.
Feltételezem, hogy azért, hogy az automata sajtoláshoz hasonló hatást hozzanak létre: vagyis, hogy vadászat közben is rögtön le tudják sajtolni az állatokat turbó váltás nélkül. Ezt a koncepciót nem a fenti változás, hanem maga az automata sajtolás gyengíti véleményem szerint.
Tehát én a helyetekben inkább azt kérném, hogyha valaki megveszi az automata sajtolást, akkor a 65-ös sajtolás 5 pontját ha akarja, rakhassa át valami másra. (Remélem Baraty ezt nem olvassa, mert sajnos neki kell ezzel szívnia ). Erre talán a legegyszerűbb megoldás, hogyha valakinek 0-s fertőzése van, automata sajtolása, és 65-ös sajtolása, akkor is választhat egy szakit +5-re, ha egyébként nem lenne választási lehetősége - és amit ilyenkor kiválaszt, arra a program egyszerűen átrakja az 5-öt a sajtolásról. Felmerül még, hogy mi van, ha ilyenkor magasabb szakértelemre pakolsz át, akkor át kell számolni, de még talán ez is megoldható (ennek a matematikája meg az én nyűgöm lesz).
Dátum: 2010.04.19. 19:24:59
A kérdésekkel kapcsolatban:

Szövetségi szintű verseny és dijazás ezen a világon nem lesz.

A kategóriákról: gyakorlatilag ugyanazok a kategóriák várhatóak, mint az eddigi V4-eken, a szövetségit kivéve, de azért ezt még pontosítani fogjuk.

A dicsőség medált úgy terveztük, hogy azon a karakteren marad, amelyik nyerte, de ha van igény rá, meg tudjuk oldani, hogy ne "mozogjon" a karakter, csak a medált kapja meg egy azonos email cimhez tartozó másik karaktered.

A tanulás kezdetben 30-ig vihető, ellenkező esetben a karakterek az ÖSSZES szakértelmet transzplantációval és a tulajdonságokat pedig 20-astól kezve ultraspeccel fejlesztenék, ami nem adna reális képet. Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy egy normál világon már jóval 50. szint előtt meg lehet ezeket a szakértelmeket szerezni, éppen ezért a hátrányt úgy fogjuk kompenzálni, hogy az elején jóval több LE-t lehet elkölteni.
Dátum: 2010.04.19. 19:01:46
Idézet: Impopo - 2010.04.19. 17:53:15
Felmerült azért egy két további kérdés bennem az engem leginkább izgalomba hozó kényelmi funkcióról, az automatikus sajtolásról.
Addig stimm, hogy a rendszer megturbózva a sajtolást kikészíti a prémet az asztalra, de a vadászat folytatódik.
Utána a turbó vissza is kerül a spektrálisra?
Ha visszakerül az kapásból 1/3-ad kavics?


A dolog ennél sokkal egyszerűbb lesz: ha a sajtolásod 65-nél kevesebb, és 0-s fertőzésed van, akkor a sajtoláskor a program levon 50 VP-t, és 65-ös sajtolásnak megfelelő LE-t kapsz. Nem kell visszaturbózni spektrálisra v elementárisra, és nem kell őskövet fizetni a turbó váltásáért.
Dátum: 2010.04.19. 14:12:14
Az automata sajtolás nem turbóz automatikusan, semmilyen módon. Elmész vadászni, turbózod, amit jónak látsz, és ha az állat befogásakor beállitottad a két autosajtolás funkció közül az egyiket, és abban a pillanatban legalább 60 a sajtolásod, akkor végrehajtja. Ez a 60-as limit is inkább a játékosok érdekében van, nehogy az történjen, hogy vki elfelejti turbózni, és az automata sajtolások miatt LE-t veszít.
Jerikó: az állat befogásra kerül sajtolás előtt, tehát 1 állathelyre mindenképp szükség van.
Kundi: Ha egyik buttont se jelölöd meg, értelemszerűen nem fogsz automatán sajtolni.
Dátum: 2010.04.19. 11:58:47
A kényelmi funkciók bekerültek.

Az italvásárlást végül úgy oldottuk meg, hogyha turbóval tudnál táposabb italt venni, akkor levonja a VP-ből a turbó költségét, de a turbóhoz nem nyúl hozzá.

Az automata sajtolás akkor működik, ha az állat befogása pillanatában legalább 60-as sajtolásod van. Tehát vagy turbózott sajtolással vadászol,. vagy alapban megvan a 60.
Dátum: 2010.04.19. 11:42:18
Az egyéb/gyorsítások alatt megjelent egy új gomb: Kényelmi funkciók. Ennek megvásárlásával a prémium játékosok több hasznos kényelmi funkciót kapnak: a maximális portyapontok száma 300-ra nő, a kínzókamrába vitt játékosokat jelöljük a portyalistán, öltözet válthatsz a karakterlapon egy gombnyomással, a befogott állatokat, ha akarod, automatikusan kisajtolhatod, adtunk egy gyors gombot a napi ősköves italok megvásárlására, lehetőség van a vásárlásnál mennyiség megadására, a vadászat automatikus megállítható, ha már 10 kalandod van, és adtunk egy gyors gombot amivel egyszerre több állatot elküldhetsz a kennelbe gyakorolni. Reméljük hasznosnak fogjátok találni ezeket a funkciókat.
Dátum: 2010.04.17. 18:15:35
Idézet: Zöld Tündér - 2010.04.17. 15:34:06
én hulye,most vettem paypalon őskovet, megint nem írta jova. Vagy megint varhatok hétfőig?

ha megmondod a világot, karakterszámot, és hogy mikor rendelted utánanézek és beirom ma este.
Dátum: 2010.04.17. 18:13:54
Sajnos ismét úgy lőtte le a rendszergazda a szervert, hogy nekünk nem szólt róla, ezért nem is tudtam előre kiírni Viszont az új szervert beüzemeltük, remélhetőleg az elkövetkezendő min. egy évben nem lesz többet semmiféle probléma.
Dátum: 2010.04.16. 15:55:55
Igy van, a 100. szintű állatodnak nem lesz kapásból minden tulajdonsága kimaxolva csak attól, hogy felépíted a kennelt. Szintlépéskor kap mindig pontokat.
A legtöbb állat képesség jelenleg úgy működik, hogy átlagolódnak. Tehát ha 4 állatot viszel, és mondjuk rezisztenciára utazol, akkor célszerű mindegyiknél azt fejleszteni.
Természetesen bárhogy léphet szintet az állat, a kennel csak feltétele annak, hogy kaphasson képességet.

Az erősebb térkapu a TP-t nem növeli, csak a lélekenergiát. Egyébként itt olyan giga-erősítésre nem kell számítani, nyilván az a cél, hogy a lény így is megölhető legyen, csak többet sebezzen vissza.

Kínzókamra vs baráti portya: a kínzókamrának már eddig is volt egy ilyen "problémája", hogy a kapott LE nem volt köszönőviszonyban sem a szerzett TP-vel, de egyetértek vele, hogy ezt nem szükséges tovább escalálni. Szívesen látunk javaslatokat ezzel kapcsolatban.
Dátum: 2010.04.16. 15:32:48
Idézet: Craslorg - 2010.04.16. 14:16:33
Kennel: A meglévő állatok is kapnak alapban, az eddig lépett szintjeik után pontokat vagy csak a szintek megépülésétől számítva, azaz, ha kész a 25. kennel szint, onnantól kapnak pontokat szintlépésenként?

Visszamenőleg nem kapnak, csak attól kezdve, hogy megvan a kennel.

Idézet: Craslorg - 2010.04.16. 14:16:33
Illetve vannak, akik szövin belül gyengébbek (pláne alacsonyabb szinten) a térkapus lényeket tekintve, lehessen választani, hogy kéri-e az erősebb térkapust több LE-ért vagy marad a megszokottnál.

Erre nem lesz lehetőség, a szövetségnek el kell döntenie, hogy akarja-e tovább építeni a térkaput, és ha igen, meddig. Ha felépítik, utána mindenki erősebbet kap.

Idézet: Jeriko - 2010.04.16. 14:20:09
Egy észrevétel / kérdés: az épületek építési költsége ugyanakkora lesz, mint gyógyító szentélynél? Mert ha igen, akkor a top szövetségeken kívül ezek az épületek másoknak nem lesznek elérhetőek, és ez elég nagy szakadék lesz a szövetségek között.

Igen, az építési költség ugyanúgy fog kinézni. Az építési költség exponenciálisan nő, lehet, hogy egy kis szövi nem tudja felépíteni a kennelt vagy más épületet rögtön 50. szintre, de 24. szinten túl azért igen, és részesülhet a bónuszból, igaz, lassabban v kisebb mértékben - és ugyanez igaz a legtöbb épületre is. Ha a költségeket drasztikusan csökkentenénk, az arra lenne jó, hogy a top szövik 2 hét alatt mindent felépítnek, és utána széttárják a kezüket, hogy nincs mit építeni.
A kincseskamrával kapcsolatban, valahol írtam már, hogy ennek van egy enyhébb verziója, amikor nem tókenezünk, hanem egyszerűen 2 kincset dob az epikus, még nincs eldöntve, melyik lesz.

Idézet: Birka - 2010.04.16. 14:20:37

Ami NAGYON hiányzik, hogy bizonyos épületek, vagy minden épület páros szintjei NE lehessenek manakontruálhatóak!

Meglevő épületre ezt biztos nem rakjuk be, max. az alkímista laborra, ami új épület.

Idézet: Ricardo - 2010.04.16. 14:44:28
Szóval, ha egy első szintű karakter köré építek egy szövetséget maxos kínzókamrával, akkor 25-ös kivégzéssel fog kezdeni már a játék legelején?

15-össel, ha már van kivégzése (ami nem a játék legelején lesz).
Dátum: 2010.04.16. 15:01:12
Az állatokhoz bekerült egy új gomb, amivel az állatot pontosan 21% morálra lehet felvidítani. Ezenkívül megcsináltuk azt is, hogy lehet az állatnak felszerelést adni akkor is, ha gyógyul, gyakorol vagy ájult.
Dátum: 2010.04.16. 15:00:45
A kényelmi funkciók leprogramozásra kerültek, hétfőn bekerülnek a játékba. A 21%-ra felvidítás gombot már most elérhetővé tettük mindenki számára.
Dátum: 2010.04.16. 13:55:18
Mint korábban már írtam, a tervezőasztalon vannak új épületfunkciók. Ezek játékba kerülése leghamarabb 1 hónap múlva esedékes, ezért még nincs is róla végleges verzió, de olyan játékos kérés érkezett hozzám, hogy tegyem ezt közzé, hogy "lecsillapítsam a kedélyeket". Szerintem egy ilyen ötletözön inkább felkorbácsolja őket, de ám legyen. A dokumentációban nincs minden kirészletezve, ezekre nem kell rákérdezni, véglegesítve lesz minden. Lehet kommentálni, ötletelni, az értelmes hozzászólások alapján a listát 2-3 hét múlva updateljük, és a véglegesítés után leprogramozásra kerül.


Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. 15. szint fölött már nem csökkenti a licitálási időt, de: ha megöltök egy epikust, és az előző óta legalább 4 nap telt el, akkor mindenki kap kincseskamra szint mínusz 15 lélekgyémántot, és 30-as szintnél 1, 40-esnél 2, 50-esnél 3 kincstókent. 30 kincstóken beváltható 1 általad választott epikus kincsre, az entitás kincstáblához hasonlóan. A választható tárgyak. a jelenlegi epikusod kincstáblája és az előző. A kincstókenek a szövetségből való kilépéskor nullázódnak.

Kennel
A kennel új maximuma 50. A további kennel szintek lehetővé teszik, hogy az állatokat új speciális képességekkel ruházd fel, mint pl. rezisztencia, kritikus ütés, varázslatelnyelés, lopásvédelem. Az állat minden szintlépéskor kap pontokat, amelyeket ezekre a képességekre elkölthetsz. A kapott pontok száma a kennel szintjétől függ. A pontok lehetséges maximumát az állat alapszintje határozza meg.

Alkímista labor
Ha kisajtolsz egy állatot, van rá esély, hogy találsz benne egy ún. elsődleges esszenciát (az esély az alkímista labor szintjétől függ), vagy esetleg egy speciális elhasználódó tárgyat (átokmegszüntetés, 10 perc támadhatatlanság). Az elsődleges esszencia segítségével szakértelmeidre átmeneti bónuszt kaphatsz (ezt a szakértelmeknél jelöljük). Ha egy állatot beidomítasz, felruházod a lélekkufárnál vásárolható esszencia implanttal, akkor az esszencia szerzésének esélye 100%, és a labor szintjétől függő mennyiséget kapsz.

Átokpiramis
Új maximuma 50. Ha megátkoztok valakit, a piramis 20. szintje fölött minden szint 5%-kal csökkenti a célpont építési hatékonyságát a Hatalom Tornyában. Ha pl. 40-es a piramis szintje, a megátkozott játékos feleannyit fog a saját HT-jébe építeni, mint egyébként. Ha egy játékost többen átkoznak meg, akkor az építésnél a legerősebb átok érvényesül.

Palota
A palota új szintje 29. 15. szint felett már nem csökken az ár, viszont minden 2 szintért kapsz +1 öltözetet, ha megvásároltad az öltözetes kényelmi funkciót.

Térkapu
Új maximuma 50. Tovább nő a térkapu pontok lehetséges maximuma. 24. szint fölött a térkapuból jövő szörny is erősödik, viszont az érte kapott LE is nő.

Bűvös kunyhó
Új maximuma: 50. 10. szint fölött az állatok vastag bőrének hatékonyságát növeli varázslatokkal szemben. Minden szint a VB hatékonyságát 2.5%-kal növeli, 50. szinten +100%-ra.

Kínzókamra
Új maximuma 40. Egy nap továbbra is legfeljebb 15 embert vihetsz el a kínzókamrába, de 15. szint felett minden szint +1 kivégzés szakértelmet is ad, és ha a kínzókamra szintje 30-as, akkor baráti portyázásnál is elviheted a legyőzöttet a kínzókamrába, és ha 40-es baráti portyázással ki is tudsz szabadulni.

Alvilági verem
Új maximuma 40. 20. szint felett nem a sebzést csökkenti, hanem szintenként 1% rezisztenciát ad (a varázslatok tulajdonságot módosító hatását csökkenti).

Mesteri építészet 2.
Előfeltétel: mesteri építészet, 50-es térkapu, 50-es bűvös kunyhó.
Felépítésekor a védőfal és gyakorlótér 0-ra rombolódik. A gyakorlótér és védőfal maximuma 30.
Dátum: 2010.04.14. 15:21:37
Idézet: Birka - 2010.04.14. 13:12:26
És köszi az AL-nek, hogy miattuk Miklós nekikezdett kapkodni, és favágó epik cuccok születtek magas szinten, így senkinek nem éri meg a 80-90-es kincstáblák után érdemben epikezni


Az epikus kincsekkel nem kapkodtam, nem favágó módon születtek, hanem alapos, tudományos tervezés eredményeképp (ezért is fordult elő néha, hogy az AL előbb tartott az epikkel, mint én a kincsekkel). A tárgy képességeknek van egy ún. súlya, a súlyok összege alapján kerül meghatározásra a tárgyak erőssége. Egy adott szinten a tárgyak erőssége kb. azonos, és minden következő szinten egy meghatározott mértékkel nő, így volt ez az első epikustól az utolsóig. Bizonyos szinteken bizonyos statokat bizonyos játékosok másképp súlyoztak, mint én, de ez már a szubjektív faktor, ezért nem tehet szemrehányást senki.

A kincseskamra továbbfejlesztéséről, ahogy írtam, ez még képlékeny dolog, amikor közeledik a fejlesztés, akkor topicot is rakok ki majd róla. A koncepció a következő:
Ha az előző epikust 4 vagy több nappal korábban ölték, akkor az epikus ölésben részt vevők mindegyike kap egy tókent. X tóken beváltható egy választott epikus kincsre, az entitáshoz hasonlóan, csak itt nyilván az aktuálisan ölt epikus táblázatából. A másik lehetőség, hogy ilyenkor nem 1, hanem 2 kincs esik az epikusból.
Hogy miért csak a "lassabb" szövetségeket jutalmaznánk:
- Nem az a cél, hogy ezentúl kétszerennyi epikus kincs legyen a játékban, hanem az, hogyha egy élen járó szövi belassít, ne érje számbeli hátrány (minőségi hátrány ilyenkor is lesz, hiszen bár ugyanannyi kincset kapnak, de alacsonyabb szintűt).
- Az epikusok ölési sebességét nem is annyira a nehézségük határozza meg (ahogy írtam, túlzottan könnyűek amúgy is), hanem a kincseskamra mérete. Viszont a fenti dologhoz a kincseskamrát amúgy is fel kell növelni, tehát nem fog előnyt jelenteni.
De mindez még csak ötlet, úgyhogy nincs értelme nagyon fejtegetni, lesz róla topic.