Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2010.03.11. 18:58:38
Minek az állat gyógyítás? Vastagbőr, meggyőzőkészség, és sebgyógyítás nélkül is vidáman elvannak az állataim. Ráadásul a kennelben még fejlődnek is
Dátum: 2010.03.11. 14:47:35
Aki komolyan nekifekszik a dukátszerzésnek, annak össze is fog jönni egy jobb relikvia. A csp beváltásból és az ismétlődő küldetésekből a térkapuval együtt erölködés nélkül össze lehet szedni 6-7 dukátot naponta. Némi áldozat vállalással ez még tovább növelhető.
Dátum: 2010.03.08. 10:43:30
Igen, ha maxos a szakid, maxos a kreatív affinitásod, te támadsz, az ellenfeled max egy szinttel kisebb nálad és 100%-os.
Dátum: 2010.03.04. 14:34:17
Offsboy: Szinthez kötni a kalandok kiosztását rossz ötlet. VF-es karakterek gyakorlatilag fele tempóban kapnának új küldetéseket.
Aurri: Az új kihívások valóban fontosak, de a kihívásokat mindenki saját magának határozza meg. Az 5 entitást és a 20 kiégett ősköves küldetést a mai napig nem csináltam meg. Ezek a küldik nekem nem a kihívást jelentik, hanem a szivatást és időhúzást. De mindenkinek más jelent kihívást. Van aki pont arra megy, hogy valamelyik statisztikai adat az ő karakterlapján legyen a legnagyobb, van aki kiégett ősköveket gyűjt, van aki a LE/TP aránynak rendel alá mindent, és van aki a küldetésekre fókuszál.
Ha már említetted a legelöl rohanókat, sok dolgot igenis hozzájuk kell igazítani. Épp úgy fizetnek a játékért, mint bárki más, nem elfogadható az, hogy kifut alóluk a játék. Ha nem tudja a fejlesztés követni a játékosokat, akkor a játékosok fejlődését kell annyira lassítani, hogy ne fussanak ki.
Hogy a rendszeres küldetés-update mennyire lenne megterhelő, azt nem tudom, de nem hiszem, hogy a legenda frissítése megterhelőbb lenne ( legalább egy hónapja nincs új). 100-as szint feletti fókuszkristályok több hónapos késéssel kerültek a játékba. Az epikus kincstábla már csak 20 epik után cserélődik, mert túl gyakran kellett új tárgyakat csinálni. Az epikus lények és a varázslatok is el szoktak fogyni. Ezekkel a csúszásokkal a játékosok 99,9%-a nem találkozik, mert csak pár játékost érintenek.
De a küldetések folyamatos kifogyása sokkal több játékost érintene, sokkal nagyobb lenne a nyomás a játékvezetésen, hogy újabb küldetéseket gyártsanak. Vajon hány reklamáló levelet kapnának, ha pár száz játékos minden hónapban rendszeresen kifogyna a küldetésekből?
Viszont a fejlesztési tervben már ott szerepel a szövetségi küldetések elkészítése. Ebben talán több lehetőség (összetettebb feladatok, csapatmunka) és izgalom van, csak azt kéne elérni, hogy a fejlesztési listán előrébb kerüljön.
Aurri: Az új kihívások valóban fontosak, de a kihívásokat mindenki saját magának határozza meg. Az 5 entitást és a 20 kiégett ősköves küldetést a mai napig nem csináltam meg. Ezek a küldik nekem nem a kihívást jelentik, hanem a szivatást és időhúzást. De mindenkinek más jelent kihívást. Van aki pont arra megy, hogy valamelyik statisztikai adat az ő karakterlapján legyen a legnagyobb, van aki kiégett ősköveket gyűjt, van aki a LE/TP aránynak rendel alá mindent, és van aki a küldetésekre fókuszál.
Ha már említetted a legelöl rohanókat, sok dolgot igenis hozzájuk kell igazítani. Épp úgy fizetnek a játékért, mint bárki más, nem elfogadható az, hogy kifut alóluk a játék. Ha nem tudja a fejlesztés követni a játékosokat, akkor a játékosok fejlődését kell annyira lassítani, hogy ne fussanak ki.
Hogy a rendszeres küldetés-update mennyire lenne megterhelő, azt nem tudom, de nem hiszem, hogy a legenda frissítése megterhelőbb lenne ( legalább egy hónapja nincs új). 100-as szint feletti fókuszkristályok több hónapos késéssel kerültek a játékba. Az epikus kincstábla már csak 20 epik után cserélődik, mert túl gyakran kellett új tárgyakat csinálni. Az epikus lények és a varázslatok is el szoktak fogyni. Ezekkel a csúszásokkal a játékosok 99,9%-a nem találkozik, mert csak pár játékost érintenek.
De a küldetések folyamatos kifogyása sokkal több játékost érintene, sokkal nagyobb lenne a nyomás a játékvezetésen, hogy újabb küldetéseket gyártsanak. Vajon hány reklamáló levelet kapnának, ha pár száz játékos minden hónapban rendszeresen kifogyna a küldetésekből?
Viszont a fejlesztési tervben már ott szerepel a szövetségi küldetések elkészítése. Ebben talán több lehetőség (összetettebb feladatok, csapatmunka) és izgalom van, csak azt kéne elérni, hogy a fejlesztési listán előrébb kerüljön.
Dátum: 2010.03.03. 14:27:40
A játékosok általában a LE/TP arányt nézik, de az ismételhető küldetéseknél a "lehető leggyorsabban a lehető legtöbb LE-t" elv érvényesül. Ezzel és az aranydukát és kristálypont jutalommal kellene versenybe szálljon az új küldetések sorozata. Erre elég kicsi az esély szerintem. Talán akkor működne, ha a normál küldetés és az ismételhető futhatna párhuzamosan. Ellenkező esetben kétlem, hogy sokan választanának mondjuk egy "lépj 6 szintet" küldetést, ahelyett, hogy megcsinálnának 120 ismételhetőt.
Dátum: 2010.03.03. 13:05:10
A küldetések fejlesztése valószínüleg azért állt le teljesen, mert a játékvezetés nem tudta tartani a tempót a játékosokkal. Túl gyorsan értek a küldetések végére azok a játékosok, akik erre specializálódtak, és folyamatosan új küldetéseket akartak. Azzal, hogy hivatalosan sincs több küldetés, egyel kevesebb irányból reklamálnak a játékosok. Így is ki szoktak fogyni az új epikus lények, epikus kincsek, epikus varázslatok, tárgyak a lélekkufárnál, vagy épp a legenda. Igazából minden, ami ki tud fogyni Ha még küldetéseket is ki kellene találniuk folyamatosan, akkor még kevesebb dologra maradna idő. Valamint hosszú távon úgyis ismétlődnek a küldetések, pl "lépj x szintet" "rabolj x LE-t" stb.
Az ismételhető küldetéseket kiegyensúlyozása elsőre tényleg jó ötletnek tűnik, de nem biztos, hosszútávon jót tenne. Most van 4-6 küldetés amit érdemes váltogatni. Ez még némi korlátot szab a napi teljesített küldetéseket illetően. Ha viszont újabb alternatívák jelennek meg, pl a 20 kisebb állat levadászása lecsökken 5-10-re, vagy a 20 kaland 10-re stb, akkor még tovább gyorsul a küldetések teljesítése. Sokkal gyakrabban lehet majd előszedni a favoritokat, 30 bénítást, állatok 10 szintlépését, stb. Tovább fog nőni vele a napi teljesített küldiszám.
A csp-hez kötött küldetések ( 20 kisebb lény, 20 kaland, 20 őskő) nagyon lassan teljesíthetők, de ha ezek is könnyítve lesznek, akkor a játékban még nagyobb szerephez jutnak az ismételhető küldetések. Akinek kevesebb ideje van a játékra, az sokkal jobban le fog maradni, és a dukátinfláció is tovább nő.
Másik lehetőség, hogy az eddigi favorit küldetéseket nehezíti Miklós, és ez lesz a "balance" (amit egyébként a KH csizmájával már meg is tett). Ezt gondolom senki sem szeretné.
Az ismételhető küldetéseket kiegyensúlyozása elsőre tényleg jó ötletnek tűnik, de nem biztos, hosszútávon jót tenne. Most van 4-6 küldetés amit érdemes váltogatni. Ez még némi korlátot szab a napi teljesített küldetéseket illetően. Ha viszont újabb alternatívák jelennek meg, pl a 20 kisebb állat levadászása lecsökken 5-10-re, vagy a 20 kaland 10-re stb, akkor még tovább gyorsul a küldetések teljesítése. Sokkal gyakrabban lehet majd előszedni a favoritokat, 30 bénítást, állatok 10 szintlépését, stb. Tovább fog nőni vele a napi teljesített küldiszám.
A csp-hez kötött küldetések ( 20 kisebb lény, 20 kaland, 20 őskő) nagyon lassan teljesíthetők, de ha ezek is könnyítve lesznek, akkor a játékban még nagyobb szerephez jutnak az ismételhető küldetések. Akinek kevesebb ideje van a játékra, az sokkal jobban le fog maradni, és a dukátinfláció is tovább nő.
Másik lehetőség, hogy az eddigi favorit küldetéseket nehezíti Miklós, és ez lesz a "balance" (amit egyébként a KH csizmájával már meg is tett). Ezt gondolom senki sem szeretné.
Operával 1920*1080-ban, faltól falig nagyítással sem szaggat. Köszönet a tippért Szazának!
Remélem a reklámok jobb és bal oldalra nem fognak visszatérni...
Remélem a reklámok jobb és bal oldalra nem fognak visszatérni...
A design alapból tetszik, viszont szörnyen lelassult az egész. 1920*1080-as felbontásban már nagyon apró minden, de amint nagyítok rajta, hogy olvasható legyen minden, belassul az egész a flash miatt, és az egér scrollozás használhatatlanná válik. Chrome-ot használok, a firefox és az i.e. még lassabb.
Dátum: 2010.03.01. 12:22:52
Mivel nem lett összefoglalva egy olyan verzió az új rendszerre, ami a többségnek tetszett volna, így szerintem fölösleges a változtatásra várni, hiszen Miklós sem tudja, mi a többség akarata.
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2010.02.25. 23:29:58
A KH le lett szavazva, azért nem történt semmi ezügyben.
A Zarknodos manók ölésével csak bukni lehetett, nem pedig kaszálni. És csak pár napig működött vele a küldetés.
A Zarknodos manók ölésével csak bukni lehetett, nem pedig kaszálni. És csak pár napig működött vele a küldetés.
Dátum: 2010.02.16. 15:32:52
Persze, ha lehet, úgy kell fejleszteni, hogy ne olvadjon el az IQ előny pár nap alatt, de túlzásba sem szabad vinni. Én is buktam már úgy bajnokit, hogy 90+ előnyöm volt IQ-ból, de az alacsony szerencse és a random áldása miatt pont abba a 9%-ba estem, ahol a varázslatomat lementi az ellenfél, és az övé betalál. Jobb tervezéssel ez a 9% lecsökkenthető lett volna 1%-ra.
Dátum: 2010.02.15. 14:48:55
Nyilván, ha alacsony az IQ-d, akkor túl sok jóra nem kell számítani varázslatok terén. Viszont egy bizonyos határ után már fölösleges tovább növelni az IQ-t, mert semmi hatása nem lesz. Volt aki azon panaszkodott itt, hogy 150 IQ előny mellett is sokszor nem jön be a varázslata. Vélhetően azért, mert 30%-ban kivédi az ellenfele a varázslatát. Ellenben ha csak +40 IQ-ja lenne, és szerencsét fejlesztett volna mellette, akkor csak 10%-ban védenék ki a varázslatait.
Dátum: 2010.02.15. 12:54:42
Idézet: Jeriko - 2010.02.14. 21:05:16
Ha egy karakternek sokkal magasabb a szerencséje a másikénál (annak viszont az IQ-ja), van 30% esélye, hogy kivédi annak varázslatát, és újabb 30%-a, hogy bejön az övé. Tehát 9% esélye, hogy lealázza a varázslatkörben. Ha fordítva, akkor 70% mindkettő, így 49%-a van arra, hogy az ő varázslata bejön, a másiké nem. A 49% több mint 5-ször akkora, mint a 9%. Kb. ilyen arányban függ a varázslat az IQ-tól és a szerencsétől.
Elvileg 40 IQ különbség fölött már nem számít hogy mennyivel nagyobb az IQ-d, mint az ellenfélé. Ilyenkor már hasznosabb a szerencsét növelni, és az a bizonyos 49% a 40 IQ előnyt tartva felvihető 81%-ra.
Mod.: nem 30, hanem 40 IQ különbség.
Ha egy karakternek sokkal magasabb a szerencséje a másikénál (annak viszont az IQ-ja), van 30% esélye, hogy kivédi annak varázslatát, és újabb 30%-a, hogy bejön az övé. Tehát 9% esélye, hogy lealázza a varázslatkörben. Ha fordítva, akkor 70% mindkettő, így 49%-a van arra, hogy az ő varázslata bejön, a másiké nem. A 49% több mint 5-ször akkora, mint a 9%. Kb. ilyen arányban függ a varázslat az IQ-tól és a szerencsétől.
Elvileg 40 IQ különbség fölött már nem számít hogy mennyivel nagyobb az IQ-d, mint az ellenfélé. Ilyenkor már hasznosabb a szerencsét növelni, és az a bizonyos 49% a 40 IQ előnyt tartva felvihető 81%-ra.
Mod.: nem 30, hanem 40 IQ különbség.
Dátum: 2010.02.06. 00:13:36
Aurri, itt nem kiskapuról volt szó. A változtatásból kiderült, hogy nem magával a LE szívással volt problémája Miklósnak, hanem azzal, hogy a KH-tól többet lehetett szívni. Noha a statisztikák is jól mutatják, hogy a KH-ból kevesebb LE jön, mint ha EH-t használna az ember. Emellett a LE szívó tárgyakat bárki megszerezheti, nem relikviák, egyszerű entitás öléssel is hozzájuk lehet férni.
Még ha el is fogadjuk, hogy változtatni kell a LE szíváson, akkor sem úgy, ahogy ez megtörtént. Ha lefelé ütök, akkor többet szív a KH belőlem, mint én belőlük, mert az én LE szívásom korlátozva van, az övéké nincs. Ha pedig a saját klónomat ütöm, akkor kétszer annyi LE-t szív a klónom mint én belőle, mert míg én csak 40%-ot szívhatok, addig a klónom 80% fölött. Tehát nem hogy korlátozva lett a LE szívás, de egyenesen büntetés ha ilyen tárgyaim vannak a klónozás pillanatában.
Még ha el is fogadjuk, hogy változtatni kell a LE szíváson, akkor sem úgy, ahogy ez megtörtént. Ha lefelé ütök, akkor többet szív a KH belőlem, mint én belőlük, mert az én LE szívásom korlátozva van, az övéké nincs. Ha pedig a saját klónomat ütöm, akkor kétszer annyi LE-t szív a klónom mint én belőle, mert míg én csak 40%-ot szívhatok, addig a klónom 80% fölött. Tehát nem hogy korlátozva lett a LE szívás, de egyenesen büntetés ha ilyen tárgyaim vannak a klónozás pillanatában.
Dátum: 2010.02.03. 19:05:56
Miklós, a LE szívás annyira korlátozott, hogy gyakorlatilag hiába van több mint 80%-om tárgyakból, még ha 10 szintet lefelé ütök, akkor is teljesen semlegesíti a KH LE szívása az enyémet... Ha pedig a saját klónomat ütöm, akkor gyakorlatilag kétszer annyi LE-t szív tőlem, mint én tőle...
Dátum: 2010.02.03. 16:31:55
Miklós, a 35% kábítás védelem akkor jelent kihívást, ha erre a játékosok tudnak is reagálni. Ha beraksz egy megszerezhető tárgyat, varázslatot, szakértelmet, bármit, amivel le lehet küzdeni ezt a védelmet. Ha egyszerűen csak kapnak +35% védelmet, az nem kihívás, hanem szivatás, mert sehogy nem lehet reagálni rá.
A LE szívás problémáját sem így kellett volna megoldani. Mint Jerikó számitásaiból is kiderült, kevesebb LE jön be a KH-ból, mint amit kamrázással plusz EH-val össze lehet szedni, noha 15-20 szint különbség. A LE szívás egy olyan plusz volt, amivel kb arra a szintre fel lehetett hozni a nyert LE-t, amennyi egyébként a kamra + EH mellett lett volna. Valamint a LE szívó tárgyakat bárki beszerezheti az entitásokból, nem csak pár karakternek elérhető. Ezek alapján a korlátozás teljesen alaptalan volt, olyanok reklamáltak érte akik vagy nincsenek a KH közelében, vagy nem foglalkoztak a LE szívó tárgyak beszerzésével. Ami kb olyan, mintha egy szövetség nem akarna kínzókamrát építeni és azért reklamál, hogy ez mekkora táp, legyen lekorlátozva.
A LE szívás problémáját sem így kellett volna megoldani. Mint Jerikó számitásaiból is kiderült, kevesebb LE jön be a KH-ból, mint amit kamrázással plusz EH-val össze lehet szedni, noha 15-20 szint különbség. A LE szívás egy olyan plusz volt, amivel kb arra a szintre fel lehetett hozni a nyert LE-t, amennyi egyébként a kamra + EH mellett lett volna. Valamint a LE szívó tárgyakat bárki beszerezheti az entitásokból, nem csak pár karakternek elérhető. Ezek alapján a korlátozás teljesen alaptalan volt, olyanok reklamáltak érte akik vagy nincsenek a KH közelében, vagy nem foglalkoztak a LE szívó tárgyak beszerzésével. Ami kb olyan, mintha egy szövetség nem akarna kínzókamrát építeni és azért reklamál, hogy ez mekkora táp, legyen lekorlátozva.
Dátum: 2010.02.03. 15:29:51
A legnagyobb probléma, hogy Miklósnak már végképp nincs fogalma arról, hogy mennyi LE van a csatákban, hogy mennyi költséggel jár elkölteni a pp-t, stb.
Osztja a korlátokat jobbra-balra ész nélkül, de valós indoka nincs rá, egyetlen konkrét magyarázatot sem láttam, hogy pl miért kellett 35% kábítás ellenállást adni a KH-nak. Csak azt hallja, hogy mekkora táp a KH, de kétlem hogy utánanézett volna, hogy milyen egyszerű a kábítás a játékosok között, és milyen a KH ellen. Sajnos egyre több ilyen meggondolatlan változtatás kerül a játékba, amiből nekem személy szerint kezd már elegem lenni.
Osztja a korlátokat jobbra-balra ész nélkül, de valós indoka nincs rá, egyetlen konkrét magyarázatot sem láttam, hogy pl miért kellett 35% kábítás ellenállást adni a KH-nak. Csak azt hallja, hogy mekkora táp a KH, de kétlem hogy utánanézett volna, hogy milyen egyszerű a kábítás a játékosok között, és milyen a KH ellen. Sajnos egyre több ilyen meggondolatlan változtatás kerül a játékba, amiből nekem személy szerint kezd már elegem lenni.
Dátum: 2010.02.03. 12:37:05
Azzal semmi problémám, hogy kevés az ellenfél, és az is csak a KH. Én választottam, amikor nem fejlesztettem VF-et. Azzal van bajom, hogy folyamatosan változnak a szabályok ráadásul a lehető legrosszabb módon. A változások soha nem úgy jönnek, hogy mindenkinek lehessen felkészülni rá, hanem mint egy pofont bekapod, aztán térj magadhoz. Ez történt az epikus szörnyek varázslataival, a varázslatsebzések csökkentésével, a lélekszívással, az erőbónusz csökkentésével, az állatsebzések módosításával, a bajnoki viadal tönkretételével, a KH állandó foltozgatásával ( ahelyett, hogy végre mindenki számára elérhető lenne), és még sorolhatnám. Több száz őskövet fizetek havonta, és ennyi pénzért elvárható lenne, hogy ne hetente változzon a játék, hanem ha valamibe bele is kell nyúlni, az komolyan meg legyen indokolva, és a változtatások együtt, patch formájában jöjjenek, előre bejelentve, és végiggondolva. Nem pedig úgy, hogy hétfőn Miklós kitalál valamit, kirakja a fórumra, szerdán pedig már játékban is van, pár extra szopatással. Ennek ideje végre véget vetni.
Dátum: 2010.02.03. 10:02:18
Nem tudom, hogy Miklós mi alapján módosítgat folyamatosan a KH-n, de egyértelműen látszik, hogy csak vagdalkozik.
Csökkenteni kell a LE szívást, mert nem marad bennük LE, és akinek nincs, az megszívja. Eközben van aki állítólag 7k-t hoz belőlük csatánként.
Mellette 35% védelmet ad nekik a kábításra, holott eddig is sokkal nehezebb volt rajtuk megcsinálni a küldetést, mint a többi játékoson. Ha túl könnyű volt a bénítós küldetés, akkor miért nem lehet azt módosítani, és csak az indított portyák bénítása számítson. Miért az szívjon vele, akinek nincs más célpontja és csak a KH-t tudja ütni?
Már tényleg nem tudok mit mondani, mint hogy folyamatosan megy a top szopatása, egyszerűen azért, mert nincsenek a dolgok magas szintre letesztelve. Én is épp úgy fizetek a játékért mint bárki más, szerintem elvárhatom, hogy ne hetente változzanak a dolgok, nem vagyok béta teszter.
Le lett korlátozva a kereskedelem, az erőbónusz, hónapokig szívtam a kalandokkal az irreálisan magas próbák miatt, miközben Miklós állította, hogy jó ez így. Másodszor lett lebutítva a LE szívás, már nem tudom hányadszorra lett módosítva a KH, nincsenek új fókuszkristályok, nincs új manaital, a gyógyitalért is rimánkodni kellett, ki lett golyózva a bajnoki viadal, és még sorolhatnám a dolgot. Örülnék, ha valami végre úgy kerülne a játékba, hogy elsőre is működik, és nem csak a középmezőnyben, hanem mindenkinél...
Csökkenteni kell a LE szívást, mert nem marad bennük LE, és akinek nincs, az megszívja. Eközben van aki állítólag 7k-t hoz belőlük csatánként.
Mellette 35% védelmet ad nekik a kábításra, holott eddig is sokkal nehezebb volt rajtuk megcsinálni a küldetést, mint a többi játékoson. Ha túl könnyű volt a bénítós küldetés, akkor miért nem lehet azt módosítani, és csak az indított portyák bénítása számítson. Miért az szívjon vele, akinek nincs más célpontja és csak a KH-t tudja ütni?
Már tényleg nem tudok mit mondani, mint hogy folyamatosan megy a top szopatása, egyszerűen azért, mert nincsenek a dolgok magas szintre letesztelve. Én is épp úgy fizetek a játékért mint bárki más, szerintem elvárhatom, hogy ne hetente változzanak a dolgok, nem vagyok béta teszter.
Le lett korlátozva a kereskedelem, az erőbónusz, hónapokig szívtam a kalandokkal az irreálisan magas próbák miatt, miközben Miklós állította, hogy jó ez így. Másodszor lett lebutítva a LE szívás, már nem tudom hányadszorra lett módosítva a KH, nincsenek új fókuszkristályok, nincs új manaital, a gyógyitalért is rimánkodni kellett, ki lett golyózva a bajnoki viadal, és még sorolhatnám a dolgot. Örülnék, ha valami végre úgy kerülne a játékba, hogy elsőre is működik, és nem csak a középmezőnyben, hanem mindenkinél...
Dátum: 2010.02.01. 13:12:28
Köszönjük!