Szurilo: 15%-ot mindig ugyanannyi idő alatt éred el, ez független az egészségtől. 100% 24 óra, 15% 0.15*24 óra. Ezt sok helyen láttam már, de tévhit. Akkor számít bele az egészség, ha leveretted magad, és épp azt fejleszted.
Aki nem visz LE-t, csak kamráz, az annyira rossz LE/TP arányt produkál, hogy nem éri meg neki. Aki ilyet csinál, az fejleszti ugyan az állatait, de ezzel arányosan lép szintet kvázi feleslegesen, tehát többet árt vele a karakterének, mint amennyit használ. Legmagasabb szintek kivételek, de ott nincs is ilyen probléma.
Egy-két tanács azoknak, akik bár lét nem tartnak maguknál, mégis folyton verik őket:
1, fejleszd vele az állataidat! Emeld addig a vastag bőrt, amíg csatánként csak 1-2 életpontot sebződnek, és hagyd kint őket, az állatok a vesztes csata után TP-t kapnak, ráadásul ha úgy tetszik "ingyen".
2, Fejlessz transzcendális projekciót! Ennek a szakártelemnek hosszú távon nagyon nagy haszna lesz, turbózva érje el legalább a szintedet.
3, Nézd meg, a többiekhez képest a szinteden mekkora a tulösszeged. A támadók legtöbbje nem kémlel csata előtt, csak azt nézi, ez mekkora. Próbálj a toplistában szinteden az első oldalra kerülni, nem baj, ha sok idő, ha jól csinálod, menni fog. LE/TP javító szakértelmekkel ehhez foglalkoznod kell, szerintem akit tényleg érdekel a dolog, meg fogja találni a módját, vagy kérdez, de elvben ez mindenkinek adott lehetőség.
4, Húzd le a támadóidat! Használd ki, hogy sokan jönnek. Ha megvan a megfelelő transzcendális, már nem veszíthetsz. IQ-t és védekezést emelj először, amennyire csak tudsz, lehetőleg specializálva, ultraspeccel, ha erre nincs lehetőséged, akkor is ezeket told fel először! Az lesz a hatása, hogy a kicsit is gyengébb támadóid belédbuknak, és már fejleszthetsz is hozzájuk képest gyorsabban.
Szerintem ennyi egy átlagos karakter normális fejlesztéséhez bőven elég is kezdetnek, a többi meg már nem lesz nehéz. Pókoknak sem jó, ha senkinek nincs sikerélménye, nem lesz kivel játszani a végén...
Hozzászólások - Rafkós
Dátum: 2009.09.26. 15:25:09
Dátum: 2009.09.25. 20:30:10
Nekünk most zsinorban adott 3 gyógyító amulettet az epik, így is szórakoztató, leverjük, játékélmény, de ezek szerint lehet, hogy még hármat dob, sokkal jobb, ha tényleg lehet választani. szövetségire ezután is lehet licitálni, ha annyit építettél, annyit ütötted, mindig egyel több ilyen tárgyad lesz, mint a többieknek.
Dátum: 2009.09.25. 12:51:57
Az egyéni epikusban is meg lesz ez, csak nem az első néhány, ugye azokat bedarálja mindenki és kész. Talán később, ha lesz rá idő, karakterlapon megjelenhetne, ki mennyit nyomott le eddig, esetleg toplistában az eredményeknél.
A licitet a Gyógyító Amulett tárgyra nyerte: Rafkós (45 kincsponttal). Tegnap, 17:00
amíg vitáztok elhappolom a lényeget
A licitet a Gyógyító Amulett tárgyra nyerte: Rafkós (45 kincsponttal). Tegnap, 17:00
amíg vitáztok elhappolom a lényeget
Dátum: 2009.09.25. 12:32:48
lol
Dátum: 2009.09.25. 08:00:03
tárgyból kapott sebgyógyítás beleszámít, vagy csak ami alapból ki van fejlesztve?
Dátum: 2009.09.24. 22:17:01
mod: látod, lesz még 500 magyarázat rá, tehát nem jó.
Dátum: 2009.09.24. 22:14:04
hát, mert nem jó, na. nem jó és kész. amúgysem lehetne jó, ráadásul még rossz is. nem illik a játékba, 1% híjján ez már leveretés, meg amúgyis a te ötleted, egyszóval nem jó. ha teljesen más lenne, akkorsem lenne jó, és mielőtt bárki ugyanezt vagy valami hasonlót, esetleg teljesen mást felvetne, fogadja el, hogy az nem jó.
Dátum: 2009.09.24. 21:08:34
róka fogta csuka ez az egész mostmár, rég el lett felejtve az, amiért a sebgyógyítás felmerült, mindenki azért küzd, hogy igaza legyen. talán az a legjobb, amit Miklós írt, vizsgálni kellene a sebgyógyítást, vagyis, ha lever az epik, akkor büntetés lesz, amúgy meg te dolgod, mekkora egészséget-sebgyógyítást fejlesztesz. az már eléggé vicces, hogy azért kell, mert a játékban semmi sincs ingyen, erre ott az épület második szintje. ha már idáig eljutottunk kár ezt ragozni.
mod: kár a leveretést korlátozni, ha valaki akar rendes karaktert, úgy is ez lesz az első dolga, bármelyik szinten.
mod: kár a leveretést korlátozni, ha valaki akar rendes karaktert, úgy is ez lesz az első dolga, bármelyik szinten.
Dátum: 2009.09.24. 20:43:12
így lenne jó, amikor visszajössz, feltesz 15%ra és kész.
Dátum: 2009.09.24. 20:29:10
lassan kezdem érezni a megoldást. szint*3.5 mágia, 100as lopás, és kell a ráknak egyénileg az epikus
tényleg valahogy el kéne találni, hogy meg is érje, ráadásul mindenkinek. nekem egy napi bevételem az a sebgyógyítás, aztán a fene tudja meddig nem okoz gondot leverni az egyénit, kicsit kisebbeknek/gyengébbeknek viszont nem egészen így néz ki a dolog. az ár mindenkinek ugyanaz, csak egyik ekkora tortát kap, másik akkorát, enyémen meg marcipán is lesz, egy héttel később meg telefonál a cukrász, hogy mégis inkább többe kerül, megváltoztatjuk az egészet, és aki most kezdi, az fizeti ki az enyémet is. vagy nem volt még ilyen?
tényleg valahogy el kéne találni, hogy meg is érje, ráadásul mindenkinek. nekem egy napi bevételem az a sebgyógyítás, aztán a fene tudja meddig nem okoz gondot leverni az egyénit, kicsit kisebbeknek/gyengébbeknek viszont nem egészen így néz ki a dolog. az ár mindenkinek ugyanaz, csak egyik ekkora tortát kap, másik akkorát, enyémen meg marcipán is lesz, egy héttel később meg telefonál a cukrász, hogy mégis inkább többe kerül, megváltoztatjuk az egészet, és aki most kezdi, az fizeti ki az enyémet is. vagy nem volt még ilyen?
Dátum: 2009.09.24. 02:14:28
Eszembe jutott korábban, mi van, ha valakit akkor ütnek le, amikor már megitta az italt, de még az epikust nem támadta, aztán arra jutottam, hogy ez előfordulhat, de nagyon ritka eset. Felesleges azokat támadni, akik épp ezt csinálják, le nem lesz náluk, főleg egy-két eset után mindenki oda fog figyelni. Akit folyamatosan leütnek ilyen időpontban, az egyszerűen annyira gyengén fejlesztette a karakterét, hogy mindenki Őt támadja. Most ahogy számolgatom, ez az idő, ha valaki minimalizálni akarja, kb 2 másodperc. Ennyiért nehogy már bármit is át kelljen alakítani, amúgy is egyszer fordulhat elő, utána 5 percig nem lehet ugyanazt támadni. CSP vesztés senkinek sem lesz jó, senki nem fog örülni, amikor működésbe lép, még most, előre ki kellene találni valami mást. -% a vadászatra sokkal jobb, hiába vereti le magát, hiába marad meg a CSP, nem megy vele gyakorlatilag semmire, de ne egy órára, hanem 3.5re legyen érvényes.
"eszméletedet még nem nyerted teljesen vissza, a következő 3,5 órában minden vadászatodra -20% LE-t fogsz kapni, és nem válaszolhatsz kvízkérdésekre sem"
elmenne tőle a kedvük
mod: és újra jöhetnének hozzám kivégeztetni magukat
"eszméletedet még nem nyerted teljesen vissza, a következő 3,5 órában minden vadászatodra -20% LE-t fogsz kapni, és nem válaszolhatsz kvízkérdésekre sem"
elmenne tőle a kedvük
mod: és újra jöhetnének hozzám kivégeztetni magukat
Dátum: 2009.09.23. 16:48:55
Tegyük fel, hogy így lesz. No, akkor mindenki vadászat leállít, 30pp, 5 hadüzenet egyszerre, aztán majd lépünk szintet akkor, ha az összes épület maxos. TP nélkül sajnos rengeteg ötletem lenne, csak most, csak nekem, hogyan lehet ezt kihasználni, mások meg sokkal okosabbak.
Dátum: 2009.09.23. 16:25:52
Neeeeem, nem kéne úgy nemhogy ennél, de az egyéni epikusnál sem
Ha az állat sérülhet, fejlődhessen is, különben gyógyíthat mindenki egész nap. A karakterek jó többségének ez gondot okozna, csak a szintek első 3-4 helyezettje bírná őket megvédeni, sőt ez még pp-be is kerül, többszörös sebzés/állat/szint.
HCS nem tökéletes megoldás, de a háború hoz egyéb hasznot is, nem csak azt, amit a csatán nyer a karakter. Így azért lenne egy biztos bevétel belőle, ha jól megnézzük, annak, aki nem pók, lehet jobban megérné, mint a sima portyák. Indulhatna sok háború, rengetegen felhalmozták a pp-t, értelmet nyerne a dolog. Talán kreatív affinitás hathatna arra, ami így befolyik, ha már úgyis korlátozva lett.
Ha az állat sérülhet, fejlődhessen is, különben gyógyíthat mindenki egész nap. A karakterek jó többségének ez gondot okozna, csak a szintek első 3-4 helyezettje bírná őket megvédeni, sőt ez még pp-be is kerül, többszörös sebzés/állat/szint.
HCS nem tökéletes megoldás, de a háború hoz egyéb hasznot is, nem csak azt, amit a csatán nyer a karakter. Így azért lenne egy biztos bevétel belőle, ha jól megnézzük, annak, aki nem pók, lehet jobban megérné, mint a sima portyák. Indulhatna sok háború, rengetegen felhalmozták a pp-t, értelmet nyerne a dolog. Talán kreatív affinitás hathatna arra, ami így befolyik, ha már úgyis korlátozva lett.
Dátum: 2009.09.23. 15:46:19
LE és TP faktort kikapcsolni nem lehet, borítaná a játékegyensúlyt. Gondoljunk csak bele, mi lenne? Állatokat pl karakter szintlépés nélkül bármeddig lehetne fejleszteni, ha nem fejlődnek, akkor megint csak az a gond jön elő, mint az egyéni epikusnál, másik meg, hogy a gyengébb karaktereket még inkább folyamatosan ütné mindenki, hisz teljesen mindegy az ellenfél, behúzom rajta a csatát és kész.
Amit a hcs termel, ugyanott lehetne számolni, ahogy a győztes/vesztes csatákat. Háborúban is van le, csak tapasztalat, hogy kevesebb, ezt valamennyire kompenzálná, még ha teljesen nem is.
Amit a hcs termel, ugyanott lehetne számolni, ahogy a győztes/vesztes csatákat. Háborúban is van le, csak tapasztalat, hogy kevesebb, ezt valamennyire kompenzálná, még ha teljesen nem is.
Dátum: 2009.09.23. 14:57:38
Másik topicban írtam már, szint*100 LE kellene minimumnak, hogy egyáltalán támadhass másokat. Ez alatt egyértelmű a leveretési szándék, alap esetben pedig 15%-ot veszthetsz max, 100%-ot nyerhetsz, ez bőven jó még akkor is, ha nem a szokásos lehető leggyengébbet támadja valaki.
Dátum: 2009.09.23. 14:53:42
Azért a TP annak, aki nem szeretne mindenáron a "top" közelében lenni, nem igazán jótékony hatású. 15% alatt vadászni a legjobb döntés, nem is ezzel van a baj, hanem, hogy ki kivel vereti le magát, azt még simán el is szoktam nézni, ha valaki -4-5 szintől portyalistából engem talál meg, de, hogy sokkal magasabbról is... nem büntetni hanem lehetőséget adni kéne, hogy csata nélkül csinálhassák.
Háborúra sokféle megoldás lehetne, elég lenne talán annyi, hogy a hcs nem lélekkútba, hanem a háború végén a karakternek adja a lét, aztán ha akarja beépíti, ha nem akkor meg nem. Persze csak győztes háború után.
Másik dolog, amivel fel lehetne dobni a dolgot a katakombázás korlátozása. Vagy lehetne egy olyan rendszer, hogy van neki egy maximális szintje, és csak annyian mehetnek, amekkora, vagy akár ahány bújkáló volt, annyiszor 10% +- győzelem/veszteség esetén. Ha elbújnak 10en, veszítsék csak el azt a 100%ot, hisz senki sem maradt ott "védeni a kutat".
Háborúra sokféle megoldás lehetne, elég lenne talán annyi, hogy a hcs nem lélekkútba, hanem a háború végén a karakternek adja a lét, aztán ha akarja beépíti, ha nem akkor meg nem. Persze csak győztes háború után.
Másik dolog, amivel fel lehetne dobni a dolgot a katakombázás korlátozása. Vagy lehetne egy olyan rendszer, hogy van neki egy maximális szintje, és csak annyian mehetnek, amekkora, vagy akár ahány bújkáló volt, annyiszor 10% +- győzelem/veszteség esetén. Ha elbújnak 10en, veszítsék csak el azt a 100%ot, hisz senki sem maradt ott "védeni a kutat".
Dátum: 2009.09.22. 16:43:36
Egyszerre 10 csatánál akkor sem enged többet, ha akármennyit támadhatsz is -% nélkül. Gyorsítással működik a dolog, portyagömbbel ezek szerint egyszerre a kettő nem. Nekem olyat írt, hogy "-0%", valószínűleg ez is bug, ráadásul, ha tízszer támadok, mondjuk ötöt egyszerre, másik ötöt fél óta eltéréssel, akkor újabb fél óra után nem emelkedik a -tul és bármennyit portyázhatok.
Dátum: 2009.09.22. 02:03:21
Milliós költség mellett nincs vele baj, ugyan az, mint a szint*3.5 egészség, egyszerűen nem éri meg. 1millió le rengeteg tulra vagy szakira elég, állatság ilyesmire költeni, a lények egyre erősebbek, csak gyógyitallal elég gyorsan jönne olyan, amit már így sem lehet leverni.
adni kell az epiknek szintjéhez méltó szerencsét, ha túl nagy egyszerűen kezdi a varázslat kört, kinyír és kész, erre nem megoldás a gyógyital.
adni kell az epiknek szintjéhez méltó szerencsét, ha túl nagy egyszerűen kezdi a varázslat kört, kinyír és kész, erre nem megoldás a gyógyital.
Dátum: 2009.09.21. 20:26:25
Biztos vagy ebben?
Dátum: 2009.09.21. 16:05:27
Kis ügyességgel mindenképp megkerülhető a büntetés, semmi értelme tehát bevezetni. Idő lesz az is, mire egyáltalán eljutunk azokhoz a lényekhez, akik le tudnak ütni. Térkapuban 40. szinten jön ugye az, ami eredetileg az első epik, háááát... hogy ez nem fog lecsapni, az biztos:
Ellenfeled:
árnyékrája - 50. szintű torzszülött
A csatában összesen 2117 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.
Ha jól emlékszem 7000 ÉP-ről indul, legrosszabb esetben is max 10 csata.
Ellenfeled:
árnyékrája - 50. szintű torzszülött
A csatában összesen 2117 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.
Ha jól emlékszem 7000 ÉP-ről indul, legrosszabb esetben is max 10 csata.