Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2010.10.05. 12:55:15
A félreértések elkerülése végett jelzem, hogy az acsarkodás mindig is így működött, nincs találathoz kötve, a szaki leírása nem is implikál ilyesmit (mivel az állatok a sebzést nem a másik játékosba adják le, hanem az állatok sebzik egymást).
Dátum: 2010.10.05. 10:14:23
Na akkor eltéritem a topicot esszencia katalizátor irányába, de csak 1 post erejéig...
Az egyből bármilyen esszenciából bármilyet igy hirtelen kicsit túl erős "megoldásnak" érezzük. Az esszenciák elsődleges célja az volt, hogy használd őket, maga a konvertálás csak egy kis bónusz akart lenni, ha túl sok lenne belőlük. Tudom, az optimalizátorok ettől kezdve csak konvertálásra hajtanak De a lényeg: ha bármit bármire lehet konvertálni, akkor irdatlanul rövid idő alatt összejönnek az ultrák, és senki nem fogja az esszenciákat arra használni, amire eredetileg ki lettek találva. Játszom a saját játékommal, és látom, mennyire ki vagyok tömve esszenciákkal, úgy, hogy nem igazán teszek érte semmit.
Tehát egyenlőre óvatosak leszünk, csak katalizátort lehet majd gyártani, és azt is 4:1 arányban. Ha ez kevésnek bizonyul, a jövőben ezen még mindig lehet változtatni, berakni olyan AF képességet, amely növeli a katalizátor hatékonyságát, és 3:1-ben konvertál, és/vagy másféle esszenciát is tud előállitani. Még úgy sincs sok szövinek 50-es laborja, ha most nagyon felpörgetnénk az ultakonverziót, azzal csak e szövetségek előnyét növelnénk tovább a többiekkel szemben. Remélem azért ez is jobb a semminél...
Az egyből bármilyen esszenciából bármilyet igy hirtelen kicsit túl erős "megoldásnak" érezzük. Az esszenciák elsődleges célja az volt, hogy használd őket, maga a konvertálás csak egy kis bónusz akart lenni, ha túl sok lenne belőlük. Tudom, az optimalizátorok ettől kezdve csak konvertálásra hajtanak De a lényeg: ha bármit bármire lehet konvertálni, akkor irdatlanul rövid idő alatt összejönnek az ultrák, és senki nem fogja az esszenciákat arra használni, amire eredetileg ki lettek találva. Játszom a saját játékommal, és látom, mennyire ki vagyok tömve esszenciákkal, úgy, hogy nem igazán teszek érte semmit.
Tehát egyenlőre óvatosak leszünk, csak katalizátort lehet majd gyártani, és azt is 4:1 arányban. Ha ez kevésnek bizonyul, a jövőben ezen még mindig lehet változtatni, berakni olyan AF képességet, amely növeli a katalizátor hatékonyságát, és 3:1-ben konvertál, és/vagy másféle esszenciát is tud előállitani. Még úgy sincs sok szövinek 50-es laborja, ha most nagyon felpörgetnénk az ultakonverziót, azzal csak e szövetségek előnyét növelnénk tovább a többiekkel szemben. Remélem azért ez is jobb a semminél...
Dátum: 2010.10.05. 09:13:33
Összefoglalom akkor, hogy mi lett a végső döntés az ügyben.
Bekerül a játékba egy relikvia, ami már 20. szinttől megvehető (nem LGY-be fog kerülni, hanem LE-be, és 10 őskőbe), akinek ez megvan, ÉS több veresége van, mint győzelme, annak továbbra is úgy fog működni láthatatlanságban az elfogás, mint eddig. Egyéb esetben az állatelfogási esély is ugyanúgy csökkentett lesz, mint a vadászat LE.
A győzelem arány megkötés azért volt szükséges, hogy a láthatatlanságot ne a pók karakterek használják arra, hogy előnyüket még tovább növeljék, hanem ahogy ti is írtátok, ez egy esély maradjon a gyenge karakterek felzárkóztatására.
Ezzel a relikviával együtt letudjuk a másik adósságunkat is, az esszencia konvertert, amellyel a játékosok katalizátor esszenciát tudnak majd csinálni. A többi relikvia javaslat (100% fertőzötteket támogató, állat szakértelmet nullázó) végül AF képességként fog megvalósulni.
Bekerül a játékba egy relikvia, ami már 20. szinttől megvehető (nem LGY-be fog kerülni, hanem LE-be, és 10 őskőbe), akinek ez megvan, ÉS több veresége van, mint győzelme, annak továbbra is úgy fog működni láthatatlanságban az elfogás, mint eddig. Egyéb esetben az állatelfogási esély is ugyanúgy csökkentett lesz, mint a vadászat LE.
A győzelem arány megkötés azért volt szükséges, hogy a láthatatlanságot ne a pók karakterek használják arra, hogy előnyüket még tovább növeljék, hanem ahogy ti is írtátok, ez egy esély maradjon a gyenge karakterek felzárkóztatására.
Ezzel a relikviával együtt letudjuk a másik adósságunkat is, az esszencia konvertert, amellyel a játékosok katalizátor esszenciát tudnak majd csinálni. A többi relikvia javaslat (100% fertőzötteket támogató, állat szakértelmet nullázó) végül AF képességként fog megvalósulni.
Dátum: 2010.10.05. 09:06:46
Igen, sajnos ezzel az a probléma, hogy már most is számos kivétel van minden egyes világra. Azért vannak a különböző világoknak eltérő szabályai, hogy nagyobb változatosságot nyújtsanak, de ez nem jelenti azt, hogy az 5 világhoz 5 különböző játékot tudunk csinálni, mert erre nincs kapacitásunk. A küldetéseknél azért kapsz egyszerre hármat, hogy ha valamelyik csak később teljesíthető, tudj haladni a másik kettővel. Az első világokon is a kegtöbben úgy csinálták meg ezt a küldetést, hogy nem volt szingulárisuk, ezért nem éreztük indokoltnak, hogy emiatt változtassunk a küldetésen. Ha valaki eljut olyan pontig, hogy mind a 3 küldije olyan, hogy belátható időn belül nem telesíthetőek, akkor szóljon, akkor tényleg tenni kell valamit.
El tudom képzelni, hogy lesz, aki számára ez az ital használhatatlan, az ő kedvükért be fogjuk rakni, hogy ezt is LGY-ért el lehessen adni.
Dátum: 2010.10.04. 13:14:44
A Landragór esemény 3. fázisának jutalmát, a térkifordító italt az 5-ös világon portyagömbre változtatjuk (annál is, aki már talált ilyen italt v italokat) mivel a V5-ön az italnak nem lenne értelme.
Mivel V5-ön nincs értelme a 3. fázis nyereményének, a térkifordító italnak, azt átcseréljük portyagömbra (aki már talált, annál is).
Dátum: 2010.10.01. 14:45:09
Elismerem, amikor a lehetséges megoldásokon gondolkodtam, az AF 75-ös limitjére nem gondoltam. Mondjuk egyre több olyan ötlet merül fel, amit AFs képességként meg lehetne valósitani, és alacsonyabb szinten is hasznos lenne, könnyen lehet, hogy ez a 75-ös szint nem lesz kőbe vésve, lesznek képességek, amelyek már alacsonyabb szinten tanulhatóak. Ill. ahogy írta valaki, az LGY-s megoldás is lehetséges.
Megértem hogy van pár ember, aki még így is siránkozik, de azért lássuk be, ahhoz képest, hogy holnap nerfelünk és kész, jelentős haladás az, hogy a nerf egy feltétel teljesítésével ignorálható lesz.
Megértem hogy van pár ember, aki még így is siránkozik, de azért lássuk be, ahhoz képest, hogy holnap nerfelünk és kész, jelentős haladás az, hogy a nerf egy feltétel teljesítésével ignorálható lesz.
Dátum: 2010.10.01. 10:30:27
Köszönöm a számos hozzászólást, végigolvastam mindet. Úgy látom, hogy a gyanúm helyes volt, ezt a "semi-exploitot" elsősorban nem az egyébként gyenge, felzárkózni próbáló karakterek használják (amire a láthatatlanság eredetileg hivatott volt), hanem a szintjükhöz képest legerősebbek, bajnokira gyúrók stb.
A nerf tehát mindenképp szükséges, erről sikerült meggyőznötök, de egysersmind arról is, hogy nem bölcs dolog csak úgy elvenni a játékból egy lehetőséget, ami hosszú időn keresztül rendelkezésre állt, és "plusz taktikázási lehetőséget biztosított". Épp ezért ezt az opciót most nem fogjuk megváltoztatni, csak az AF képessésségek bevezetésével egyidejüleg, és ugyanakkor be fogunk rakni egy AF képességet, ami ezt szimulálja. Tehát aki akar, költhet rá erőforrást, hogy továbbra is láthatatlanul sajtolgatva növelhesse a LE/TP arányát. Remélem ezt igy korrekt és elfogadható megoldásnak tartjátok.
A nerf tehát mindenképp szükséges, erről sikerült meggyőznötök, de egysersmind arról is, hogy nem bölcs dolog csak úgy elvenni a játékból egy lehetőséget, ami hosszú időn keresztül rendelkezésre állt, és "plusz taktikázási lehetőséget biztosított". Épp ezért ezt az opciót most nem fogjuk megváltoztatni, csak az AF képessésségek bevezetésével egyidejüleg, és ugyanakkor be fogunk rakni egy AF képességet, ami ezt szimulálja. Tehát aki akar, költhet rá erőforrást, hogy továbbra is láthatatlanul sajtolgatva növelhesse a LE/TP arányát. Remélem ezt igy korrekt és elfogadható megoldásnak tartjátok.
Dátum: 2010.09.29. 15:23:54
Lehet róla szó, hogy véglegesen megmaradjon vmi szimbólikus bónusz (+1/+1 vagy hasonló).
A medál látszani fog a karakterlapon, de ha több medálja van, akkor egyszerre csak egyet jelenitünk meg (de ha ráviszed a kurzort, felsoroljuk az összeset).
Ugyanaz az ember ugyanazt a medált többször egymás után is megnyerheti, és szerezhetsz több medált is, de a bónuszok nem adódnak össze, csak dicsőséget jelentenek.
A medál látszani fog a karakterlapon, de ha több medálja van, akkor egyszerre csak egyet jelenitünk meg (de ha ráviszed a kurzort, felsoroljuk az összeset).
Ugyanaz az ember ugyanazt a medált többször egymás után is megnyerheti, és szerezhetsz több medált is, de a bónuszok nem adódnak össze, csak dicsőséget jelentenek.
Dátum: 2010.09.29. 15:00:59
Örömmel jelentjük be, hogy hosszú szünet után végre újra van kvíz olimpia a Végzetúr online játékban! A kvíz olimpia programját teljesen újraírtuk, hogy kizárjuk a csalás lehetőségét, és egyszersmind meggyorsítsuk a játékot, hogy a teljesítési idők ne függjenek a neted sebességétől. A kvíz olimpia már fut is, ma éjfélig tart.
Dátum: 2010.09.29. 14:59:56
A lélekkufárok vezetője, Lady Alvariel szeretné megjutalmazni azokat a végzeturakat, akik a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják (és idővel talán felemeli őket a Kristály Horda tagjai közé is )
Versenyt hirdet tehát, amelyben minden végzetúr és végzetúrnő részt vehet. Minden egyes verseny időtartama az egyik bajnoki viadaltól a következőig tart. A versenyen a következő kategóriákban lehet indulni:
Legtöbb nyert kihívás (amit te kezdeményezel)
Legtöbb nyert portya (amit te kezdeményezel)
Legtöbb megoldott kaland
Legtöbb megoldott küldetés
Legnagyobb szakértelemösszeg növekedés
Legnagyobb tulajdonságösszeg növekedés
Legnagyobb zsákmányolt lélekenergia különbség növekedés
Az elért eredményt a bírák mindig az adott időszakra tekintik, tehát az számít, az adott időszakban mennyi kihívást nyertél, mennyi portyát stb.
Díjazás történik minden egyes világon, minden egyes kategóriában az első 3 helyezett megkapja a Lady medálját. A medálok örökre a karaktereknél maradnak, de bónuszt csak 1 hónapig biztosítanak.
arany medál: +15 idomítás, +15 meggyőzőkészség
ezüst medál: +10 idomítás, +10 meggyőzőkészség
bronz medál: +5 idomítás, +5 meggyőzőkészség
Az első verseny a jövő héten, a szerdai bajnoki viadal után kezdődik.
Versenyt hirdet tehát, amelyben minden végzetúr és végzetúrnő részt vehet. Minden egyes verseny időtartama az egyik bajnoki viadaltól a következőig tart. A versenyen a következő kategóriákban lehet indulni:
Legtöbb nyert kihívás (amit te kezdeményezel)
Legtöbb nyert portya (amit te kezdeményezel)
Legtöbb megoldott kaland
Legtöbb megoldott küldetés
Legnagyobb szakértelemösszeg növekedés
Legnagyobb tulajdonságösszeg növekedés
Legnagyobb zsákmányolt lélekenergia különbség növekedés
Az elért eredményt a bírák mindig az adott időszakra tekintik, tehát az számít, az adott időszakban mennyi kihívást nyertél, mennyi portyát stb.
Díjazás történik minden egyes világon, minden egyes kategóriában az első 3 helyezett megkapja a Lady medálját. A medálok örökre a karaktereknél maradnak, de bónuszt csak 1 hónapig biztosítanak.
arany medál: +15 idomítás, +15 meggyőzőkészség
ezüst medál: +10 idomítás, +10 meggyőzőkészség
bronz medál: +5 idomítás, +5 meggyőzőkészség
Az első verseny a jövő héten, a szerdai bajnoki viadal után kezdődik.
Dátum: 2010.09.29. 13:59:03
Szó nélkül ritkán nerfelünk, épp azért nyitottam egy topicot, ahelyett, hogy hírként közöltem volna, hogy meghalgassam a véleményeket, mielőtt bevezetjük.
A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.
Magáról a láthatatlanságról csak annyit, hogy nem hivatott kompenzálni a 10 szintnyi különbséget, vagy a prémiumos - nem prémiumos felszerelésből adódót. Ha képes lenne erre, akkor nyilván mindenki láthatatlan lenne. A funkciója mindössze annyi, mint a klasszikus viccben: ha ketten menekültök az oroszlán elől, nem szükséges gyorsabbnak lenned az oroszlánnál, elég, ha a másik fickónál gyorsabb vagy. Egy pvp játékban teljesen mindegy, hogy mik a szabályok, mindenki azokat fogja támadni, akik ellen úgy érzi, nagyobb az esélye a győzelemre, tehát mindig lesz lefelé támadás, és mindenki lehetőleg az alacsonyabb TÖvel rendelkezőket támadja. Ha azonban te láthatatlan vagy, a szomszédod nem, akkor őt fogják zúzni. A láthatatlanság bónusz azért igenis szembetűnő, egy szintekkel alacsonyabb, 1-200-zal kisebb TÖjű, láthatatlan karaktertől simán ki lehet kapni (én is tapasztaltam). Persze ez sem fog 500 TÖ külöbséget vagy 10 szintet kompenzálni.
Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
A problémát helyesen látjátok, mivel ez a taktika a LE/TP arányt tovább növeli, ezért optimalizátor karik rá vannak kényszerítve, hogy használják, különben lemaradnak - viszont emiatt a játékuk is lassul, a játékélményük csökken. Engem inkább ez zavart, nem a plusz taktikázási lehetőség (annak inkább örültem, hiszen minél többféle taktika van egy játékban, annál jobb). Aki lassabban akar fejlődni és cserébe több LE-t akar, annak ott a VF, a láthatatlanságnak nem ez volt a célja.
Magáról a láthatatlanságról csak annyit, hogy nem hivatott kompenzálni a 10 szintnyi különbséget, vagy a prémiumos - nem prémiumos felszerelésből adódót. Ha képes lenne erre, akkor nyilván mindenki láthatatlan lenne. A funkciója mindössze annyi, mint a klasszikus viccben: ha ketten menekültök az oroszlán elől, nem szükséges gyorsabbnak lenned az oroszlánnál, elég, ha a másik fickónál gyorsabb vagy. Egy pvp játékban teljesen mindegy, hogy mik a szabályok, mindenki azokat fogja támadni, akik ellen úgy érzi, nagyobb az esélye a győzelemre, tehát mindig lesz lefelé támadás, és mindenki lehetőleg az alacsonyabb TÖvel rendelkezőket támadja. Ha azonban te láthatatlan vagy, a szomszédod nem, akkor őt fogják zúzni. A láthatatlanság bónusz azért igenis szembetűnő, egy szintekkel alacsonyabb, 1-200-zal kisebb TÖjű, láthatatlan karaktertől simán ki lehet kapni (én is tapasztaltam). Persze ez sem fog 500 TÖ külöbséget vagy 10 szintet kompenzálni.
Ha úgy érzitek, hogy az erősítések ellenére a láthatatlanság már nem nyújt elegendő védelmet a felülről jövő támadások ellen magasabb szinten, akkor ezt a fentiekkel párhuzamosan lehet változtatni (pl. szintkülönbség x 4 helyett szintkülönbség x 6 vagy 8 tulajdonságbónusz).
Dátum: 2010.09.29. 09:42:49
Egy közismert semi-exploittal szeretnék foglalkozni (és egyúttal lejjebb gyúrni az AF-nél valamelyest megugrott fórum pontszámomat )
A látthatatlan vadászat közben elfogott állatok sajtolásáért normál LE jár, ennek köszönhetően, a láthatatlanság során a LE/TP arány sokkal jobb, mint a normál vadászatnál, és így akaratlanul is a láthatatlanság az egyéb előnyei mellett afféle második VF, ami a normál VFel összeadódik. A láthatatlanság hátránya elvileg ugyan az lenne, hogy nem tudsz portyázni és térkapuzni, de a láthatatlanság megfelelő váltogatásával ez a probléma kiküszöbölhető.
Ennek megoldását nem lehet a végtelenségig elodázni. Magát a sajtolásért kapott LE-t nem lehet csökkenteni, hiszen akkor egyszerűen a láthatatlanságból való kilépéskor sajtolnának az emberek. A megoldás egyszerű, a láthatatlanság alatt az állat elfogás esélye feleződik.
A látthatatlan vadászat közben elfogott állatok sajtolásáért normál LE jár, ennek köszönhetően, a láthatatlanság során a LE/TP arány sokkal jobb, mint a normál vadászatnál, és így akaratlanul is a láthatatlanság az egyéb előnyei mellett afféle második VF, ami a normál VFel összeadódik. A láthatatlanság hátránya elvileg ugyan az lenne, hogy nem tudsz portyázni és térkapuzni, de a láthatatlanság megfelelő váltogatásával ez a probléma kiküszöbölhető.
Ennek megoldását nem lehet a végtelenségig elodázni. Magát a sajtolásért kapott LE-t nem lehet csökkenteni, hiszen akkor egyszerűen a láthatatlanságból való kilépéskor sajtolnának az emberek. A megoldás egyszerű, a láthatatlanság alatt az állat elfogás esélye feleződik.
Dátum: 2010.09.22. 22:56:08
Válasz a felvetett kérdésekre:
A kihívó mesternél a próbákra kapsz +1-et, az alapban azonos képességeket továbbra sem választja próbára tehát ez nem fog automatikus győzelmet jelenteni.
Mikor kerül be? Úgy látom hogy a javaslat fogadtatása egyértelműen pozitiv, tehát most már biztosan meg fog valósulni. A fejlesztés időigényes lesz, de reméljük még a novemberi VU találkozó előtt elkészül.
80-as szint limit: szívem szerint ezt sokkal lejjebb nem szeretném tornázni, esetleg 75-ig lemehet de tovább nem.
Előfeltételek: szint ill. másik képesség megléte. Ilyen valószínűleg lesz, ha nem is túl sok.
Tapasztalat: ezt a képességet töröljük a listáról.
EH vs VF:
Ezt alapvetően nem egy újabb EH vs VF topicnak szántam, inkább két régi problémát / kivánságot próbáltam egyszerre megoldani.
Az egyik, hogy a TP egy alapvetően rossz dolog sokak szerint. A másik, hogy lehessen a karaktereket eltérő módon fejleszteni, szükség legyen döntésekre. A VFről már elég sokat vitáztunk, és megállapodtunk abban, hogy nerfelni gyengiteni nem fogjuk, ez a döntés már akkor is végleges volt. Persze ez nem jelenti, hogy nem lehet vele hosszútávú probléma, épp ezért adtunk egy alternatívát mellé, az EH-t. A játéktervezésben elfogadott dolog, hogyha egy játékban a játékosok több utat követnek, akkor nem az erősebbnek tűnőt gyengítik, hanem a gyengébbet erősitik. Ez egy sokkal pozitivabb dolog, nem elveszek, hanem adok. Az EH nem a VF ellentéte, egyszerűen csak egy plusz dolog volt, amit a nem VFelőknek akartunk ajánlani, de nem bizonyult elég jónak, ezért akarunk itt erősíteni rajta (lehet, hogy a +10 EH is elég persze, és ha mégsem, akkor később lehet új szinteket adni a képességnek).
Magáról a VFről pedig annyit, hogy én már korábban is elmondtam, a koncepcióval (adunk előnyt valamekkora hátránnyal) nem volt gond, csak a mértékekkel, a felezés volt túl sok. Mint láthatjátok, egy új képesség formájában (alapos tanulás) "visszaadjuk" a VF-et fele hatékonysággal úgy, hogy még az EH-t is lehet használni mellé és gyorsabban kapod az AF pontokat is.
A felvetett ötletek közül ami biztosan megvalósulhat:
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. Max. szint: 5. Költség: 3.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 1% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 5.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 5%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 5/6/7/8/9
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.
A kihívó mesternél a próbákra kapsz +1-et, az alapban azonos képességeket továbbra sem választja próbára tehát ez nem fog automatikus győzelmet jelenteni.
Mikor kerül be? Úgy látom hogy a javaslat fogadtatása egyértelműen pozitiv, tehát most már biztosan meg fog valósulni. A fejlesztés időigényes lesz, de reméljük még a novemberi VU találkozó előtt elkészül.
80-as szint limit: szívem szerint ezt sokkal lejjebb nem szeretném tornázni, esetleg 75-ig lemehet de tovább nem.
Előfeltételek: szint ill. másik képesség megléte. Ilyen valószínűleg lesz, ha nem is túl sok.
Tapasztalat: ezt a képességet töröljük a listáról.
EH vs VF:
Ezt alapvetően nem egy újabb EH vs VF topicnak szántam, inkább két régi problémát / kivánságot próbáltam egyszerre megoldani.
Az egyik, hogy a TP egy alapvetően rossz dolog sokak szerint. A másik, hogy lehessen a karaktereket eltérő módon fejleszteni, szükség legyen döntésekre. A VFről már elég sokat vitáztunk, és megállapodtunk abban, hogy nerfelni gyengiteni nem fogjuk, ez a döntés már akkor is végleges volt. Persze ez nem jelenti, hogy nem lehet vele hosszútávú probléma, épp ezért adtunk egy alternatívát mellé, az EH-t. A játéktervezésben elfogadott dolog, hogyha egy játékban a játékosok több utat követnek, akkor nem az erősebbnek tűnőt gyengítik, hanem a gyengébbet erősitik. Ez egy sokkal pozitivabb dolog, nem elveszek, hanem adok. Az EH nem a VF ellentéte, egyszerűen csak egy plusz dolog volt, amit a nem VFelőknek akartunk ajánlani, de nem bizonyult elég jónak, ezért akarunk itt erősíteni rajta (lehet, hogy a +10 EH is elég persze, és ha mégsem, akkor később lehet új szinteket adni a képességnek).
Magáról a VFről pedig annyit, hogy én már korábban is elmondtam, a koncepcióval (adunk előnyt valamekkora hátránnyal) nem volt gond, csak a mértékekkel, a felezés volt túl sok. Mint láthatjátok, egy új képesség formájában (alapos tanulás) "visszaadjuk" a VF-et fele hatékonysággal úgy, hogy még az EH-t is lehet használni mellé és gyorsabban kapod az AF pontokat is.
A felvetett ötletek közül ami biztosan megvalósulhat:
Hatékony pihenés. Leírás: A pihenés hatékonysága megnő. Max. szint: 5. Költség: 3.
Álomtolvaj: Portyázáskor szint x 1% esély, hogy ha az ellenfél pihen, a védekezés bónusza nem érvényesül. Max. szint: 5. Költség: 5.
Átokszórás: Karaktered vesztes portyák után választékosan! átkozódik (csak szinesítő szöveg, mást nem csinál) Max. szint: 1. Költség: 3.
Alkusz: Térkapus tárgyaidat/fókuszkristályaidat szint x 5%-kal drágábban tudod eladni a kufárnak. Max. szint: 5. Költség: 5.
Rezisztencia. Szintenként 1%-kal megnöveli a rezisztenciádat. Max. szint: 5. Költség: 5/6/7/8/9
Háborgó őrület: Ha a fertőzöttséged 100%, a vadászatért kapott LE megnő szint x 1%-kal. Max. szint: 5. Költség: 8.
Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.
Egy kis kiegészítés a Landragór eseményhez:
az 1. fázisban féléves aukciós bérletet lehet találni. Ez az alacsony szintű karaktereknek nem túl hasznos, ezért lehetővé tettük, hogy a 24-nél alacsonyabb szintű karakterek ezt a tárgyat a lélekkufárnál lélekgyémántért eladhassák, és a lélekgyémántból megvehessék Landragór valamelyik csizmáját.
A tárgy eladására csak az eseményt követő 2 hétig lesz lehetőség.
az 1. fázisban féléves aukciós bérletet lehet találni. Ez az alacsony szintű karaktereknek nem túl hasznos, ezért lehetővé tettük, hogy a 24-nél alacsonyabb szintű karakterek ezt a tárgyat a lélekkufárnál lélekgyémántért eladhassák, és a lélekgyémántból megvehessék Landragór valamelyik csizmáját.
A tárgy eladására csak az eseményt követő 2 hétig lesz lehetőség.
Dátum: 2010.09.22. 13:52:59
Egy kis kiegészítés a Landragór eseményhez:
az 1. fázisban féléves aukciós bérletet lehet találni. Ez az alacsony szintű karaktereknek nem túl hasznos, ezért lehetővé tettük, hogy a 24-nél alacsonyabb szintű karakterek ezt a tárgyat a lélekkufárnál lélekgyémántért eladhassák, és a lélekgyémántból megvehessék Landragór valamelyik csizmáját.
A tárgy eladására csak az eseményt követő 2 hétig lesz lehetőség.
az 1. fázisban féléves aukciós bérletet lehet találni. Ez az alacsony szintű karaktereknek nem túl hasznos, ezért lehetővé tettük, hogy a 24-nél alacsonyabb szintű karakterek ezt a tárgyat a lélekkufárnál lélekgyémántért eladhassák, és a lélekgyémántból megvehessék Landragór valamelyik csizmáját.
A tárgy eladására csak az eseményt követő 2 hétig lesz lehetőség.
Dátum: 2010.09.20. 22:46:36
Értem. Viszont akkor gondolom a dupla felezés csak arra a TP-re vonatkozik majd, amit a VF felez, tehát a vadászat és a térkapu. Minden más esetben nem logikus.
Természetesen, köszönöm hogy felhivtad erre a figyelmet.
Jah csak ha egyszer veletlenul eltalalom az ellenfelet akkor meg buktam nem ?
azért nem kell itt valami egetverő dologra gondolni, max. 5-10%.
Dátum: 2010.09.20. 21:37:34
Persze, a cél az, hogy sokkal több képesség legyen, mint amennyit meg lehet tanulni, hogy ne lehessen olyan, aki mindet kimaxolja. Ha megnézitek a képleteket, egy AF pontot alapban 1 nap alatt lehet megszerezni (ezt portya, térkapu TP gyorsithatja). Tehát pl. egy 5 szintü, szintenként 5 AF-be kerülő képesség kimaxolása 25 napba kerül. A számokat úgy kell belőni, hogy alapban legyen min. 4-500 elkölthető pont, és min. fél évente ezt bővítsük 2-300 ponttal.
Dátum: 2010.09.20. 21:09:35
Visszamenőleg a dolog sajnos nem tud működni, de ebből (reményeim szerint) nem is lesz hátránya senkinek, hiszen attól kezdve, hogy bekerül, mindenki egyszerre gyűjtheti az AF pontokat. Aki elöl van, (és esetleg még szingulárissal is nyomja), nem valószínű, hogy kevesebb AF-t tud gyűjteni, mint aki lejjebb van szintben. Probléma ebből csak akkor lenne ha a játék maxolva lenne mondjuk 150. szintben és utána nem lehetne TP-t gyűjteni... Ariel, a te aggályodat is értem, attól tartasz., hogy a későbbi fejlesztéseknél már az AF által adott erő is be lesz számítva a PVE elemekbe. Ha azonban megnézed a képességeket, egyetlen olyan sincs, ami a játék "gerincét", a vadászatból jövő LE-t módosítaná, szóval ebből reményeim szerint nem lesz gond, de azért köszönöm a figyelmeztetést, erre a további képességek tervezésekor is oda fogunk figyelni. Az új pve elemek bevezetésekor úgyis tesztelünk magas és alacsony szintüekre is.
A tüskés bőr relikvia és a szakértelem természetesen össze fog adódni ezért a relikvia nem veszti el az értelmét.
"VF is kap valami alternatívát vagy csak az EH? " Bármit lehet, szívesen látok javaslatokat.
"Tapasztalat" nevü képesség - ami sokaknak nem tetszik az nyugodtan repülhet. De. Úgy gondoltam azért 1-2 picit szivatós képesség azért nem árt (elvégre ez egy pvp játék) és ezt tömésre úgysem lehetne használni, hiszen csak akkor hat, ha támadnak. Sőt, aki direkt TP-re gyúr (a fentiek mellett akár ilyen is előfordulhat), annak még vonzóbb is lesz az ilyen célpont.
DZsoniKSL: az ötletek nagyon jók, köszönöm, ezek között lesz megvalósitható! Az átokszórás volt a kedvencem
Saját horda támadhatóság természetesen nem lesz, amiatt nem kell aggódni hogy a 100% fertőzöttek előjogait csorbitanánk, sőt, inkább ki fogok találni nekik plusz AFes képességet.
Igen, ez pontosan így van.
minden TP után.
ezért kellene a fejlesztéseket a játékosok elé tenni, és nem be a közepébe a mezőnynek.
ha 130. szintre raknánk be akkor az reménytelenül elérhetetlen lenne (vagy legalábbis annak tűnne) a játékosok 95%-ának.A tüskés bőr relikvia és a szakértelem természetesen össze fog adódni ezért a relikvia nem veszti el az értelmét.
A 3 tizedes pontossag helyett javaslom az 1000-el szorzast.
Először mi is így gondoltuk de amikor felírtam, hogy költség: 3000/4000/5000/6000 akkor meggondoltam magam "VF is kap valami alternatívát vagy csak az EH? " Bármit lehet, szívesen látok javaslatokat.
"Tapasztalat" nevü képesség - ami sokaknak nem tetszik az nyugodtan repülhet. De. Úgy gondoltam azért 1-2 picit szivatós képesség azért nem árt (elvégre ez egy pvp játék) és ezt tömésre úgysem lehetne használni, hiszen csak akkor hat, ha támadnak. Sőt, aki direkt TP-re gyúr (a fentiek mellett akár ilyen is előfordulhat), annak még vonzóbb is lesz az ilyen célpont.
DZsoniKSL: az ötletek nagyon jók, köszönöm, ezek között lesz megvalósitható! Az átokszórás volt a kedvencem
Saját horda támadhatóság természetesen nem lesz, amiatt nem kell aggódni hogy a 100% fertőzöttek előjogait csorbitanánk, sőt, inkább ki fogok találni nekik plusz AFes képességet.
Vagy a TP felezésen kívül még egyszer beépül a VF hatása, és azért kap feleannyi TP-ért negyede annyi AFTP-t?
Igen, ez pontosan így van.
Ez most csak vadászat TP-je után fog járni vagy minden más szerzett TP után is?
minden TP után.