Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2011.06.03. 14:53:08
Ígéretünkhöz híven, most, fél évvel az Örökkévalóság HKK kiegészítő megjelenése után beraktuk, hogy az Örökkévalóság kódos relikviákat most már őskőért is meg lehet vásárolni a relikviák menüpont alatt.

A portya TP-vel volt egy kis probléma, ha egy nagyon magas szintű karakter nagyon alacsony szintű karakterre támadott, akkor a különböző szorzók miatt elenyésző TP-t kapott a LE-hez képest. Ezt annyiban módosítottuk, hogy a portyánál lett egy minimum TP, ami mindenképp jár (szint/12) akkor is, ha nagyon lefelé üt valaki.
Dátum: 2011.05.31. 15:32:44
****** TOPIC FRISSÍTVE 3.) és 4.) PONTTAL *************

1.) Az esemény közben lehetne csapatot váltani. Az első váltás költsége a térképdarabjaid 10%-a (de legalább 1) a másodiké 20%, stb (és esetleg naponta 1x lehet csak váltani). A váltáskor azonban nem az történik, hogy az elhagyott csapat pontszámából átkerülnek a gyűjtött térképdarabjaid az új szövetséghez, hanem pont fordítva! Ha átmész A csapatból B-be, és 10 térképdarabod van, akkor a B csapat pontszáma 10-zel csökken, az A-é 10-zel nő. Ez érdekes taktikázási lehetőségeket kínál mind egyéni, mind csapatszinten. Váltani az utolsó 24 órában már nem lehet!

2.) Az esemény alatt a vadászatokért járjon eseménypont, és ha valaki portyázás során kap térképdarabot, és van eseménypontja, akkor azt elkölti, és így nagyobb eséllyel talál térképet. Tehát aki vadászik és portyázik is egyszerre az bónuszt kapna.

3.) A hendikep szorzó az első relikviádra nem érvényesül, csak a másodiktól kezdve. Tehát aki eddig 1 jutalmat nyert nem kap negativ szorzót, csak ha legalább kettőt.

4.) Mindegyik tárgyból készítünk egy negyedik, platina fokozatú tárgyat. Megengedjük, hogy az esemény indulása UTÁN válthass olyan csapatba is, amelyikből már megvan az arany tárgyad. Ha olyan kategóriában nyersz, ahol már megvan az arany tárgyad, akkor helyette a platinát kapod. (De ha nincs arany tárgyad, akkor a +1 bónusszal a platinát nem szerezheted meg!)
Dátum: 2011.05.27. 16:55:11
Aki játszik a Mágia Mesterében is, részt vehet június 16-án egy 400 dolláros díjazású pókerversenyen.
További részletek itt:
http://www.magiamesterei.hu/forum/index.php/topic,42.12
Dátum: 2011.05.27. 11:43:09
Végzetúr aukciós tárgyak 2011.06.18.
(1., 2., 3. és 5. világon árverezésre kerülnek)

Vadászcsizma
A vadászat ideje fél perccel csökken.

A szívósság öve
A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik (+1 harci kör)

Halálkristály
Varázslatba rakható, visszaváltható fókuszkristály: Siker esetén 5%, kudarcnál 10% esély, hogy ellenfeled egy véletlenszerű állata elájul, ÉP-től függetlenül. VAGY
Mentális cburok
Nem tudnak rólad információt szerezni kémgömb segítségével

Karemium csapda
+1% esély lények foglyul ejtésére

Csontmutáció
Beidomított állataid alapszintje annyi lesz, mint a te szinted, de amennyivel nőtt az alapszintük, annyival csökken az aktuális.

Alternatív szimbólum
A kapott AF pontok mennyisége 10%-kal megnő

Kamikaze
Akkor is tudsz portyázni, ha életpontod 15% alatt van.

Zan
Minden nap az első belépéskor átváltozik egy véletlenszerű relikviává.

Joker
Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt valamilyen –a világodnak megfelelő- aukción.
Dátum: 2011.05.25. 16:41:05
Beraktuk, hogy az elköltött AF pontok mennyisége látszódjon a toplistában.

Ill. kérésre egy apró kényelmi funkció is bekerült, a kvíz kérdések megválaszolásánál elég a válasz sorában bárhova kattintani, nem kell kifejezetten a gombra.
Dátum: 2011.05.17. 13:35:28
A kufárok között kitört ádáz küzdelem véget ért. Katherin, Ericath, Marietta és Agnaesh összeültek, hogy megbeszéljék a békeszerződés feltételeit. A további harc elkerülése érdekében felosztották a területet maguk között a győzelmek arányában.

V1
1.Marietta 103954 győzelem
2.Agnaesh 59586 győzelem
3.Ericath 53320 győzelem
4.Katherin 31982 győzelem

V2
1.Agnaesh 72534 győzelem
2.Marietta 21725 győzelem
3.Katherin 15194 győzelem
4.Ericath 12983 győzelem

V3
1.Marietta 82796 győzelem
2.Agnaesh 41565 győzelem
3.Katherin 22830 győzelem
4.Ericath 13381 győzelem

V5
1.Marietta 81278 győzelem
2.Agnaesh 35550 győzelem
3.Ericath 18330 győzelem
4.Katherin 18140 győzelem

Természetesen a küzdelem elcsendesülése után minden résztvevő végzetúr megkapta úrnőjétől a megérdemelt jutalmat!
Dátum: 2011.04.28. 14:25:28
Most patcheltük:
- Akinek a sebgyógyítása 20-nál kevesebb, annak is 20-asnak számít a kufár csatás csata végi automata sebkötözés szempontjából
- Az eddigi csatáknál most már eltérő ikon jelöli a kufár csatákat
- Ha valaki védőként győz kufár csatában, annak a győzelem 1 eseménypontba kerül (ha nincs neki, akkor csak harmadannyi LE-t kap)
Dátum: 2011.04.28. 13:19:26
Köszönöm a hozzászólásokat, akkor ezt megvalósítjuk. A 2 verzió közül maradt a "ha nincs EP-d, akkor 1/3 LE". Ezt még a mai napon berakjuk.

A normál KH az eredeti tervek szerint is nevezett volna, pont azért, hogy a magas szintűeknek is legyen elég célpontja.

Arról, hogy a csata eldőlt / nem dőlt el: itt megint az a faktor jön be, hogy a játékosok - logikusan - 200+ pp-vel neveztek be az eseményre, tehát az előre felhalmozott erőrrás súlya sokkal jelentősebb, mint az eseménybe behozott. A csapatváltással ugyan lehet taktikázni, de a felhalmozott pp-k egyszeri, gyors elköltésével az eredmények tényleg eléggé lebetonozhatóak. A következő kufár csatánál annyit lehet ezen variálni, hogy a pp-ket az event elején kinullázzuk (persze az esemény végén visszaadjuk), és csak a közben regenerált pp-vel lehet taktikázni.
Dátum: 2011.04.27. 10:56:26
A kufár csata esemény során, felmerült, hogy vissza lehet élni azzal, hogy valakit "rabszolgák" (barátok/ismerősők/épitőkarik stb) ütögetnek, hogy nyerjen. Alapban az volt a hozzáállásunk (azaz továbbra is az), hogy az ilyen jellegű "ütök-vesztek-LE-t kap az ellenfél" c. sorozatos játékot amúgy is szűrjük, és legfeljebb letiltjuk az ilyeneket. De jobb lenne, ha maga a rendszer is valamennyire szűrné ezt.
Ezért a javaslat az volt, hogyha megtámadnak, és nyersz, akkor az is egy eseménypontba kerüljön. Ha nincs eseménypontod, akkor vagy 0 LE és TP járjon, vagy a kapott LE mennyiség csökkenjen 1/3-ára.
Vélemények?
Dátum: 2011.04.26. 11:11:49
Baraty dolgozik a problémán, próbálja kideríteni, hogy ez mitől van, addig is a türelmeteket kérjük!
Dátum: 2011.04.22. 13:09:01
Ha az 30pp-vel mész, akkor csak fefelé üthetsz az eseményen belül is.
Dátum: 2011.04.21. 14:51:00
Sorry törölgettem egy pár postot (tudjátok, hogy egyébként nem szokásom) a lányokkal kapcsolatos bármilyen negatív / alpári megjegyzés így fog járni. Az a fórum ahol sunázgathatsz meg hasonlók az egy másik, nem ez.

Az eventet jelenleg teszteljük, úgy tűnik, minden rendben van, jövő héten fogunk indulni.

A támadás ital, harag ital stb működnek, minden működik, amire nem írtuk le, hogy nem.
A háborúknak, és így a háború és béke csarnoknak az eseményre nincs befolyásuk.
Dátum: 2011.04.14. 13:12:47
Hétfőn indul a nevezés, utána jövő hétfőn indul az esemény! Az eseménypontokat már a nevezési időszak alatt is lehet gyűjteni.
Dátum: 2011.04.13. 16:44:07
Néhány fejlesztés:
- az aukciósházban ha egy licit reggel 0 és 8 között járna le, átállítódik 8 órára a lejárat.
- aukciósházban nem lehet olyan relikviára licitálni, amid már van.
- az egyéb->fertőzés oldalon látható, mennyi időd van még a szintlépés után küzdeni a fertőzés ellen.
- kapsz egy figyelmeztető üzenetet, ha fejleszted a tanulásodat, és új szakértelem fejlesztésére nyílik lehetőséged.
- a portya LE képletet újraírtuk, mert néhány szélsőértéknél hibásan működött (0 LE-t kaptak emberek, amikor volt a célpontnak LE-je).
Az idővel való számolással nagyjából ekvivalens, és igazságosabb, ha nem az aktuális időt mérjük, hanem az elköltött CSP-t/PP-t. én ezt eredetileg azért vetettem el, mert ezt az adatot nem mérjük, de tény, hogyha csak az adott szintet néznénk, akkor akár most is elkezdhetjük ezt számolni, minden rendben lenne.

Az elsődleges kérdés persze az, hogy akármit is csinálunk, miért van egyáltalán szükség erre. Sokan sokféle választ megfogalmaztak, de valójában, az egyetlen ok, amiért erre igényetek van, az
"esélykiegyenlítés". Tehát amit szeretnétek, egy olyan bónusz, ami azokat tápolja, akik normális sebességgel lépik a szinteket, és csökkenti a szakadékot a játékosok között. Kérdés, hogy erre tényleg szükség van-e.... Talán igen, talán tényleg túl nagy a szakadék - én úgy gondoltam, hogy az EH VF-fal való szembenállítása, és az AF önmagában már elég lesz.

Mindenesetre ha akarjátok, erről a szintenként elköltött CSP/PP dologról lehet ötletelni (nyilván itt csak azt a csp-t és pp-t vennénk figyelembe, ami TP-t hozott a játékosnak, azaz a vadászatot és a harcra irányuló portyázást).
Dátum: 2011.04.06. 10:00:51
A Fidesz hiába szeretné, hogy a képviselőkre is vonatkozzon a kétmillió forint feletti végkielégítések után járó 98 százalékos különadó, az Országgyűlés Hivatala kimondja: a jogszabályok szerint másképpen van.


Ha nem volt munkaviszony, akkor milyen alapon kaptak végkielégítést? Akkor ne csak a 2M feletti részt fizessék vissza, hanem az egészet...
Idézet: Birka - 2011.04.05. 09:44:04
Sajnos jelenlegi kommunikációim alapján a szintlépés csak nyűg az embereknek. Új célpontok keresése, még magasabb szintrange ütheti őket (több sebződés), küzdeni kell a fertő ellen, új tárgyakat kell beszerezni (lé és őskő kiadás), magasabb kaland szakértelem próbák, magas szinten egyre kevesebb portya célpont stb...

Azért ne essünk túlzásokba! A szintlépés mindig jó dolog, az nem jó, ha gyenge a LE/TP-d és emiatt gyengébb vagy a többiekhez képest. Amiket felsoroltál épp hogy ellenkezőleg, érvek a szintlépés mellett.
- Új célpontok keresése: ez miért nyűg? Inkább változatosság...
- Magasabb szintről üthetnek: ez nem oszt nem szoroz sokat hiszen te is magasabb szintű lettél...
- Küzdeni a fertő ellen: jól nézünk ki, ha már egy 50-es szintűnek is nyűg a szintlépés Talán inkább jó dolog, hogy egyre közelebb vagy a 0-s fertőzéshbez, nem?
- Új tárgyak beszerzése: ne viccelj! Új tárgyak = táposabb, erősebb leszek.
- Magasabb próbák: a próbák a karakterek szaki átlaga alapján kerül meghatározásra, köze nincs a szinthez, sokszor szintlépés után alacsonyabb lesz...
- Egyre kevesebb portya célpont: ez a topon levő 0,1%-ra igaz is lehet, de őket ezért kárpótolja a KH, meg a 2-es pontod!
És amit nem említettél: magasabb szint: több ÉP, több VP, hatékonyabb manakonstrukció, támadás és IQ bónusz, több lélekgyémánt, szinttől függő dolgok kihasználása...

Ezzel csak azt akarom jelezni, hogy egyetértek abban, hogy a középmezőnyben hatékony stratégia, hogy minél magasabb legyen a karakter LE/TP aránya, mivel magához képest próbál erősebb lenni, nem pedig abszolút értékben az összes játékoshoz. De ebből baromira nem következik az, hogy szintet lépni is rossz dolog! A játékban a létező leghatékonyabb LE/TP-t elérő játékos számára is a fent felsorolt dolgok többsége pozitívum, nem negatívum... Ellenkező esetben az lenne a legtáposabb, aki élete végéig első szintű maradna, a te logikádat követve. Szintet lépni igenis jó dolog, ha mellesleg ugyanolyan erős vagy erősebb vagy, mint a veled hasonló szintűek.

Idézet: Birka - 2011.04.05. 09:48:53
Gondolkoztam egy olyanon, hogy amennyiben valaki egy portya során nem szerez legalább X LÉ-t (EH-hoz hasonló, EH-soknak természetesen EH feletti részről beszélünk!), akkor a csatában kapott TP-ért arányosan több AFP pontot kapjon.

Az EH már így is jobb LE/TP-t ad, mint a VF, miért kéne tovább tuningolni? Így is vannak AF-et tápoló képességek, amelyek csak az EHsoknak elérhetőek.
Nyilván érzed, hogy a LE-t, TP-t nem lehet piszkálni, mert az nem oldja meg a problémát, ezért keresel alternatív erőforrásból jutalmazást, de hidd el, önmagában ez sem éri el a célt, mindjárt elmondom, miért.

Én szeretem a dolgokat matematikai modellekkel megközelíteni.
Tudjuk: a játékosok elsődleges céljai:
1.) A karakter fejlesztése => szintlépés, minél több LE szerzése
2.) Sikerélmény => más játékosok felett aratott győzelem

A játékban alapvetően minél magasabb szintű vagy, annál több LE-t tudsz szerezni. A vadászatért, EHs portyáért, térkapuért, sajtolásért stb. kapott LE mind-mind a szinttől függ. Ha megnézitek, 2 egyidőben indult karakter közül melyik szerzett több LE-t, a 80. szintű VFes vagy a 120. szintű EHs, nyilván az utóbbi. Sőt, ha ezek a karakterek harcolnának egymással (ami ugye nem lehetséges), mindenképp az utóbbi győzne.
Mindezek ellenére, az 1.)-es pont a 2.)-essel mégis ellentmondásba kerül, egyszerű okból: nem minden játékos indult ugyanakkor. Ha a korábban indult játékos lemarad, és optimalizálja a LE/TP arányát, akkor a gyorsabban fejlődő, de később indult játékost le tudja győzni: így több sikerélménye lesz ( 2-es pont).
Vegyük azonban észre, hogy nem azért erősebb a karakter, mert nem lépi a szinteket, hanem azért, mert korábban indult, ezért összességében több erőforrásból fejlesztette a karakterét, mint a másik játékos - és a LE/TP anomáliák kihasználásával el tudta érni, hogy az időeltolódás ellenére ütőtávban maradjanak.
A fentiekből látható, hogy sem a LE/TP arány állandósítása (ld. áprilisi tréfa), sem a LE/TP arány növelése nem fog önmagában megoldást kínálni. A képletbe mindenképpen bele kell azt is venni, hogy mióta játszik a karakter. Ha valakinek a lejátszott idejéhez képest aránytalanul alacsony a szintje, akkor nem kapja meg az említett bónuszt (pl. szintlépéskor), ha magas, akkor igen. Persze ez a rendszer sem lenne teljesen igazságos (ha pl. vki fél évig inaktív volt, az szintén lemarad a jutalomról), de az aktív játékosokat mindenképpen jutalmazná.

Hogy a hosszas eszemfuttatás után konklúzió is legyen:
Induljunk ki Offsboy javaslatából (jutalom szintlépéskor):
A jutalom akkor járna - vagy azzal lenne arányos - hogy a játékban való induláshoz képest milyen szintet ért el a karakter. Nyilván a számokat úgy kell belőni, hogy a nagy többség megkapja a maximális bónuszt, csak az extrém lassan fejlődők essenek el tőle.

Persze ez sem oldja meg a szintek összébb húzásának a problémáját, sőt, valószínűleg olyan lesz, mint a 3 gyerekes adómentesség - senkit sem fog inspirálni arra, hogy másképp játsszon, de tény, hogy a jutalom a célzott réteghez el fog jutni.
A másik javaslatom, a "hell level" összébb húzza a szinteket, de elsősorban a top játékosoknak kedvez, őket jobban erősíti a többiekhez képest, mivel azoknak erősíti a LE/TP arányát legjobban, akik abszolút értékben már így is több LE-t szereztek, a korábbi indulásuknak köszönhetően, ezért talán ez a második javaslat ésszerűbb a játékegyensúly szempontjából.
Dátum: 2011.04.04. 16:09:56
Az eseményben a portyákért fix LE-t, és azon belül is fix LE/TP-t adunk, pont azért, hogy senki se panaszkodhasson amiatt, hogy a másik dupla táphoz jut azért, mert VFezik, vagy EHzik, vagy akármi mást csinál. Ha a láthatatlan vadászatért 1 eseménypont járna, akkor annyi lenne a teendője egy EHsnak, hogy első 2 nap ledarálja a 400 vadászatot láthatatlanul, és sokkal jobb LE/TP-je lesz, mint bárki másnak - mindenféle hátrány nélkül. Aki nem hiszi, számoljon utána.
Dátum: 2011.04.04. 13:03:20
Szerintem ez benne volt egy korábbi hozzászólásban, de bevallom, én nem néztem vissza.
Az event portyák lényege, hogy a karakterek NEM veszítenek LE-t, és fix LE-t kapnak. A lélekszívás és szkarabeusz pont ennek a 2 dolognak tenne keresztbe.
Dátum: 2011.04.04. 11:48:03
A játékban a szintlépés egyre lassul (igaz, csak kis mértékben), és emellett a támadhatósági szinttávolság egyre nő, ez szerintem bőven elég. A max. szint bevezetése egy PVE játéknál korrekt dolog, egy PVP játéknál ez túl sok problémát vetne fel. Bár tény, hogy a VF-es jobb LE/TP arányt lehet, hogy tényleg kiváltaná az, hogy aki közben felül "vár", az meg több LE-t kap.
Ha nagyon akartok ilyet, esetleg el lehet gondolni a "hell level" koncepción, ami úgy néz ki, hogy pl. minden 10. szint meglépése sokkal több TP-be kerül, és ez a többlet időarányosan csökken. Tehát aki először ér el a 160. szintig, annak ötszörös TP-be kerül, aki 2 hónap múlva, annak már négyszeres stb. Így ezeknél a "spike"-oknál egy kicsit összébb tudna sűrűsödni a mezőny...