Dátum: 2010.06.30. 23:43:24
Üdv!
Mennyi a pöttyök szám a dobókocka szemközti oldalain?
7*
6
5
8
Helyesírás és rosszul feltett kérdés.
Idézet: Darkshade - 2010.06.30. 10:05:58 Legkevesebb hány egyenessel írható le a római nyolcas?
6
10
3
5
Szerintem meg 4-el, igaz az első egyenes szögben megtörik, de egyenes attól még.
Az egyenes és a vonal között véleményem szerint különbség van.
Let
Dátum: 2010.06.27. 15:09:17
Tiszteletem!
A IV. Vu találkozó eredményei (árverés, kvíz) itt megtalálhatóak:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=16328
Let
Dátum: 2010.06.20. 19:24:56
Üdv!
Előszóban elmondanám, hogy
nem hivatalos amit mondok, egy részét kérdésemre mint tervet mondta Miklós illetve megtekintettem a nem végleges verziót.
A fizetési rendszer valószínűleg egyszeri előfizetés lesz. Később esetleg lesznek micropayment "tápok", de ez még ennél is kevésbé eldöntött.
A játék alapvetően PvE, grafikus motor nekem feltűnően hasonló a Swords and Sandals -hoz, attól eltekintve hogy itt emberszerűbbek a szereplők (és monstrebbak a monstrek). Grafikus lesz, térképpel, helyszínekkel, rengeteg kaszt lesz és karakterfejlesztési lehetőség.
Tehát elsősorban a karakterfejlesztést helyezi előtérbe, de lesz karakterek közötti interakció.
Itt meg lehet tekinteni milyen is a játék:
http://www.magiamesterei.hu/screenshotok
Let
Idézet: Bottom30 - 2010.06.20. 14:29:33 Igazából abban csalódtam, hogy szórakozást nem nyújtott számomra az egész.
Félre ne érts, de nem hiszem, hogy ezzel bárkit megbántottál volna. Inkább úgy gondoljuk páran, hogy a többség jól érezte magát. Sőt, bevallom én is láttam azért olyat aki távolról sem ismeri a kétkezi munkát (nem titkoltan az én értékrendemben a legtöbbre tartott munka), de itt ez nem is számított. Sajnálhatnám, hogy nem szereztem dukátokat, nyereményeket a versenyeken, de nem teszem. Legközelebb beállok mindenhova, jelentkezek és akkor ez is meglesz.
Ha javasolhatom, vedd fel azokkal a kapcsolatot akiket tisztelsz vagy kedvelsz és mennek a találkozóra, higgy nekem amikor látatlanban azt merem mondani, nagyon érdekes embereket ismerhetsz meg. A megbeszélésen pedig ott volt a legtöbb igazán aktív fórumozó, lehet tőlük tanulni, meg lehet őket is ismerni.
Miklós véleménye ellenére igenis egyetértek abban veled, hogy azért lehetne mit bővíteni, lehetne több olyan program, előadás ami lefoglalja az embereket. Örülnék a kisebb soroknak is. Kvízeztem volna. <kacsint>
Tudom, kéretlen tanács... De jó lenne ha mindenki jól érezné magát a találkozón. Miklósék is erre törekedtek.
Dátum: 2010.06.20. 13:10:05
Tiszteletem!
Mielőtt bárki kontra nyilatkozna, az a kérésem lenne, hogy fontolják meg a következőket:
Amennyiben a fertőzöttek kompenzációt kapnak, azok, akik leküzdötték, még nem szenvednek hátrányt.
Jelentős költséget is hajlandóak a fertőzöttek megfizetni, mint olvashattátok-halhattátok a többszörösét is annak, amennyibe a fertőzés leküzdése kerül.
Végül pedig a jóindulatotokat is kérném. Nem lenne jó, hogy azok akik nem haladtak az "egyetlen igaz úton" se éreznék magukat leküzdhetetlen hátrányban?
Egy javítást még idetűznék. 38. szinten csak vadászattal tudok kétszer annyit összeszedni amennyibe a fertőzés leküzdése kerül. S még egyszer: ők ennél jóval többet fizetnének.
Let
Dátum: 2010.06.20. 00:47:21
Üdv!
*A helyzet paradoxon (legerősebb fal és legerősebb golyó találkozása elv...), a jelen rendszerben nem igazán lát megoldást Miklós
Helyesebben a korábbi események (találkozó megbeszélés illetve fórum hozzászólások) fényében nevezte Miklós paradoxnak a helyzetet.
A következőt idézte: Mi történik akkor, ha egy megállíthatatlan erő találkozik egy megmozdíthatatlan tárggyal?
Erre pedig javasoltam, hogy akárcsak az eredeti megoldásban, egyezzenek meg.
Ennek nyomán kifejtettem, hogy mit szólna egy olyan ötlethez, ha háborúk során lenne egy olyan lehetőség, hogy felajánlott tétért mérkőznének meg (kilépve a kis nyeremények, az interakció hiány és az értelmetlen egymás csepülés világából) a szövetségek?
Erre az volt a válasz, hogy ez azért kevéssé működőképes, mert mi van ha az egyik szövetség sokat, a másik keveset kockáztat?
Itt vetettem fel, hogy az alapötlet ettől még nem feltétlenül helytelen, azonban kétségtelenül finomításra szorul, s közbevetette Kócos, hogy mi lenne, ha lenne egy handicap rendszer a tétek arányában, amit már elfogadtatónak talált.
Tovább fűzte a gondolatot és kifejtette, hogy mi lenne, ha lenne egy "izé" amit nyerni lehetne és lenne olyan épület, melyeket csak "izéből" lehetne építeni. Természetesen közben valamilyen akadályt gördíteni egy adott szövetség farmolásával szemben. Vagy esetleg más nyeremények is lehetnek...
Szövi épületek hivatalosan is elvetve, mert a kényelmi pack, és az új épületek lefedik azok eredeti célját
Értsd: a szövetségi városok fejlesztése nullázva, új épületszintek és egy új épület van.
Aukció ügyben a több tárgy illetve a 3 napos aukció merült fel. Mindkettő megoldható, azonban a kettő kombinációja elvetve.
Felvetettem, hogy sok tárgy updatelendő, mivel értelmetlen pl. a naponta gyógyitalt adó tárgy, és nem csak ilyen, hanem több másik tárgy magasabb szintű verziója is felmerült mint bővítési lehetőség.
Amennyiben valaki videóra veszi a karakter fejlesztés/fejlődés elemeit (tutorial), lehet szó róla, hogy a játékba kerüljenek.
Egy személyes megjegyzés:
Idézet: PottomPanna - 2010.06.19. 18:03:30 Let.... Hát ő volt az egyik csalódásom.
Nem rosszból csak nem ilyennek képzeltem a fórumos postjaiból.
Aki arra számít, hogy kaporszakállú akadémikus vagyok, el kell, hogy keserítsem, harmincas éveim elejét taposom. Csak annyi őskövet kapnék ahányan meglepődtek mikor megláttak... <széles mosoly> Pusztán elhatározás kérdése a stílus; mindenkinek megpróbálom megadni a tiszteletet. Sajnálom, ha néha nem sikerül.
A személyes véleményem, hogy valóban több eseményre lenne szükség a találkozón. Hívhatnának írókat, a Magyar Képregény Szövetség szívesen tartana bemutatót, több kiadó is tarthatna valamilyen standot (közben pedig szponzorálhatná az eseményt), tehát összességében egy külföldi eseménnyel összehasonlítva nagyon kevés program volt. Némely lehetőséghez nagyon nehéz volt hozzáférni.
Ennek ellenére a társaság remek és el kell, hogy keserítsem azokat, akik máshogy gondolják, de több igen jó kondiban levő végzeturast láttam, fiatal, jól öltözött embereket. Nem mintha ez számítana, mert a többiek is mind (kicsit becsápolt játékostársainkon kívül) kulturáltan, önmagukat a nagyközönség előtt is vállalva jelentek meg.
Igen, 90% társaság, 10% végzetúr volt, de akivel csak beszélgettem, senki sem ettől a naptól várta a megváltást.
Szerintem üdítő volt, sőt, tovább megyek, minden fórumozóra ráférne egy ilyen nap. Jó lenne, ha egy kicsit mindenki megismerné a másikat -legalább ennyire- és akkor az internet arctalansága miatti nagy széthúzás is mérséklődhetne.
Kijelenthetem, hogy ez a nap igenis összességében olyan emberek napja volt, akiket a közös érdeklődés, hobbi hozott össze.
Let
Ui: Bemutatásra került az új Beholder játék is, új megközelítésű payment rendszerrel.
Dátum: 2010.06.18. 14:46:54
Tiszteletem!
Prisma és Viszok hozzászólása nyomán csak mindenkinek eszébe juttatnám (Tiha, azt hiszem ezt a figyelmedbe ajánlhatom), hogy nem az a kérdés, hogy a TOP megkap-e minden fejlesztést, mert őket építési, LE szerzési és egyéb kapacitásuk predesztinálja arra, hogy részesei legyenek a fejlesztésnek.
Véleményem szerint az érdekes kérdések:
Kiket érint a fejlesztés?
Adott szinten növeli-e a karakterek között a különbséget? Ha igen milyen mértékben és mennyire karakterre illetve szövetségre alapozottan?
Mekkora költséggel fog ez járni a karakter és a játékos számára?
Még van néhány megválaszolatlan kérdés, de szerintem egész sokról már van sejtésünk. Aztán mindenki vérmérséklete szerint döntse el, hogy mit akar. Nem mintha mást tehetnénk a szavazat gomb nyomásán túl. <vigyor>
Let
Ui: Nem tudom ti hogy látjátok, de lenne ilyen probléma ha már megjelent volna az a fejlesztés, hogy építés arányában használhassanak épületeket adott karakterek?
Dátum: 2010.06.18. 14:27:06
Üdv!
Mint ahogyan több pók is kifejtette már itt a fórumon, a harci épületeknek elenyésző szerepe van abban, hogy milyen erős lesz egy pók.
Tehát a környezetükben igencsak erős pókok mondják el, hogy mitől is erősek?
Először is, véleményem szerint alapvetően hibás egy rendszerben önmagunkat objektíven megítélni.
Ha pedig így lenne, ahogy te írod, nem lenne körbeépítés. Mindenki bónuszok nélkül rohangálna. Sőt, feltételezem a bajnokira mindenki kilépne a szövetségéből annyira felesleges? <széles mosoly>
Ezek a bónuszok igenis döntőek, mert ezzel biztosra mehetnek támadás során, kompenzálhatnak elmaradást és jelentős (építési) költséget spórolnak. Persze lehet, hogy tényleg teljesen feleslegesek a bónuszok. Csak erre rácáfol az összes szerver.
Félreértés ne essék, azt nem vonom kétségbe, hogy alapvetően az Le diffek és egyéb adatok szűrése vezet oda, hogy sikeresen portyáznak. De hogy nem számítanak ennyire komoly bónuszok alacsony szinten?
A témáról pedig az a véleményem, hogy Prismának teljesen igazat adok abban, hogy nagyon valószínű, hogy keveseknek lesz belátható időn belül elérhető a fejlesztés. Tehát ebben kontra Tiha azt kell hogy mondjam, ha már fejlesztés igenis számba kell venni azt, hogy a világokra milyen hatással lesz. Nagy szövetségeknek is vannak kis szintű tagjai, pl v3-on elég gyakran.
Abban viszont Kocosnak és Arielnek adok igazat, hogy nem szignifikáns a változás. Mondom ezt úgy, hogy relatív kis építőkapacitású szövetség tagja vagyok.
Remélem találtok megoldást arra, hogy hogyan lehet értelmes bónuszokat adni úgy, hogy nem borul a rendszer.
Let
Dátum: 2010.06.17. 20:26:28
Üdv Endyr!
Idézet: Miklós - 2010.06.09. 13:03:04 Változás inkább akkor lesz, amikor valaki összerakja a 2. ultraesszenciát, és attól kezdve egyetlen kattintással be tudja idomitani az állatokat minimális költséggel
Let
Dátum: 2010.06.16. 11:34:56
Üdv Endyr!
Erre reagáltam
Az elnyeles es az aS viszonya nem biztos, hogy igaz...
és megerősítésnek szántam, mert láttam, hogy benne vagy a képletben.
Elnézést, félreérthető voltam.
Let
Dátum: 2010.06.16. 11:08:39
Tiszteletem Kocos!
2 dolog jutott eszembe.
Bevallom, nekem két nappal ezelőtt emelték ki, hogy az elnyelés közvetve, de befolyásolja az állatsebzést.
Ez nem elhanyagolható fegyvertény ha valóban így van. Egyelőre én is úgy gondolom, hogy ez igaz.
A másik.
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,272.0#hsz28
A sebzés: fegyver + erő * erőszorzó nem fegyver + erő
Let
Dátum: 2010.06.14. 12:30:34
Üdv!
Köszönjük az új épületeket, nagyon hasznosak.
Megtudhatnánk mi a visszahívható epikusok implementálásának várható ideje?
Illetve az új fejlesztések (hatásai) valamilyen formában bekerülnek a játékleírásba is?
Let
Dátum: 2010.06.13. 18:29:34
Üdv!
Azt hiszem közben megkaptad az üzenetemet, ezentúl veled lottóztatok és osztozunk. <mosoly> Nem hiszem, hogy közöd van hozzá, ha bárki mást feltételezett volna.
Én azért kíváncsi lennék, hogy ki állhat az új mögött és hány ilyen adatbázis van még.
Remélem ezek az adatbázisok az új tárgyakkal hamar feleslegessé válnak.
Sun13
Örülök, hogy ilyen kedves régi ismerős kezébe került Próféta. Üsd azokat az epikeket, sok sikert!
Let
Dátum: 2010.06.12. 22:23:12
Idézet: Degetz - 2010.06.12. 21:59:16 Idézet: Vegzetkviz0 - 2010.06.10. 20:34:08 Oké, lehet debuggolni...nem lesz benne semmilyen malware.
Akkor meg miért zárt a forrás? Hogy ne használják fel mások saját céljaikra.
Ha valaki használ egy harmadik személy által írt programot, akkor a készítőjében meg kell bízni, a tűzfal és a víruskereső tesztje után még mindig simán letörölheti az egész meghajtót akármelyik freeware program. A kulcsszó itt a bizalom. Vagy használja valaki úgy, ahogy azt a készítő készítette, vagy sehogy.
És ha már itt tartunk, kedves "okos" programozók, mivel jobb, ha csak *vegzetur* van benne? Hamis biztonság illúziója. Ott is lehet kárt okozni, elkölteni az összes lét gyógyitalra, eladni minden felszerelést, akármi. A script viszont nem csinál ilyet sem, és nem is fog. Az emberek segítésére jött létre, nem a tönkretételére. Hőbörögtök, hogy sok a kvízkérdés. Aztán azért, hogy jogosulatlan előny (emiatt visszább is lett véve), és most azért, hogy veszélyes. Röhej.
Ne nevettesd már ki magad. A korábbi íróval történetesen kommunikáltam és adtam tippeket neki, arról ami véleményem szerint mehetett volna jobban is (a scriptben). Cserébe ő is adott tippeket nekem. Az opensource communitynak mindenhol megvan az előnye és respektje is.
Hogy ne használják fel mások saját céljaikra.
Ez meg akkora buzz, hogy szakad tőle a plafon. "Félúton" zártá tenni a kódot értelmetlen. Aki akarja, használja majd a korábbi verziót. Másrészről meg: jön majd szépen valaki, aki közzéteszi a sajátját, nyilvános forrással, te meg lehúzhatod a rólót.
Érdekes, hogy a hozzászólásoddal egy időben új kvíz szolgáltató jelent meg, új nyílt forrással.
Nem tudom, hogy ez lottó ötös, vagy te reklámozod magad?
Let
Dátum: 2010.06.06. 00:05:47
Szia Lime001!
Most, hogy Craslorg már sokadszorra reagál egy az általam olvasott ponthatár alatt található hozzászólóra néhány dolgot elmondanék.
Te a 25 hozzászólásodból 3 azaz 3 kérdést szántál rá, hogy kvíz hibákat jelezz. Ez pedig itt nem a ki tud hangosabban nyafogni topic, hanem az a hely, ahol a hibás kvízkérdéseket jelezzük. A rendszer hibáit nagyrészt ismerik az ide írók és veled ellentétben megértették, hogy korábban kerültek be, még nem ennyire szoros felügyelet mellett a rossz kérdések.
A hibás kérdésektől a te teljesítményed sem javul. Másoknak sikerül megfelelnie a feltételeknek és sikeresen tesznek fel kérdéseket. Remélem ez neked is sikerülni fog idővel.
Hogy nem anyázol, azt igencsak félreérted, mert az egyetlen dolog, amire Craslorg valószínűleg utalni akart, az az, hogy egyáltalán nem konstruktívak a hozzászólásaid (az, hogy okoskodónak nevezed ha valaki reagálni mer rád, illetve szitokszavakat is használtál az egy dolog).
Igazságon alapuló sérelmekről annyit, hogy egyrészt nem látod a fától az erdőt, másrészt pedig AZ igazság nagyon relatív.
Itt rajtad kívül senki sem hiszi azt, hogy egy hibás kérdéstől okosabb, vagy igaza lesz. Az aki próbált eddig is érdemben a te hozzászólásaidra reagálni, főleg annak tükrében, hogy mennyit tett a játék fejlődéséért, kicsit több tiszteletet érdemelne.
Jó játékot
Let
Dátum: 2010.06.04. 15:11:14
Tiszteletem!
Már a tegnapi nap észrevettem, de csak most vált valósággá. Egy -már a licit közben- törölt karakter nyert egy AH-s tárgyat v3-on.
Ma, 13:15 Headshot az aukción megvásárolta a következő tételt: Az IQ kisebb köve 427 aranydukátért.
Let
Dátum: 2010.06.04. 14:47:56
V3 Június Bajnoki eredmények
A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Kicsi Én
A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Lancelot
A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Bence333
A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Sászió
A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Morgul
A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Danny1
A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Slobodan Djokics
A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: HerOoO
A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Lord Zero
A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: GABA
A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Atopyssia fia
A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Dream Hunter
A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Ender
A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Gesztor
A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Végzet
A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Creator
A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Memo
A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Mort
A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Impopo
A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Yasmina
A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Hercegnő
A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Wart
A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Dorina Snowflake
A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: McPaul
A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Sy Web
Ha valaki megint venné a fáradtságot és a v1 illetve v2 eredményeket is idetenné (esetleg v4?) akkor előre is köszönöm.
Dátum: 2010.06.03. 17:43:53
Sziasztok!
Csak most láttam, hogy a hírek között ez is szerepel:
Június 19-én, szombaton élő Végzetúr találkozó lesz! A programokból:
- bemutatjuk új játékunkat, a Mágia Mestereit
Talán ez lenne az?
http://www.magiamesterei.hu/
(A screenshoton ott az ÉP-VP-TP triumvirátus....)
Nekem a mentális burok nagyon hiányzik a listáról. Lesz még esély a megszerzésére?
Let
Dátum: 2010.06.01. 19:14:43
Üdv Ricardo!
Az az utolsó változtatás időpontja. A "ha egy alacsony szintű..." rész ha jól emlékszem január 1 előtt is ott volt. Tehát így nehéz megállapítani melyik az aktuális.
Azért aktuálisabb, mert nem szedte ki, vagy pont hogy szándékosan maradt benne a szavazás és a patch ellenére?
Csak az érdekesség okán a karakter névváltoztatás is elméletben fejlesztés alatt van, mégsem történt 2 hónapja előrelépés. Nem tudni miért...
Let
Dátum: 2010.06.01. 18:14:53
Üdv!
Az első 10 eladott epikus tárgy 10 dukátot ad. Utána minden egyes tárgy egy dukáttal kevesebbet, egészen 1 dukátig a 20 tárgynál. Minden további epikus tárgy 1 dukátért adható el.
Miklós hozzászólása
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.60#hsz117
Csupán egy dukátért naponta (melyen még osztozni is kell) szerintem nem építenek ennyit a szövetségek. Az epikus ütés lassítását, tárgyhoz kötését (becserélését) még mindig nem támogatom. A visszahívós rendszer egyrészt lassítja abszolút értelemben az epikus ölést, másrészt a kisebb szintű tagoknak is lehetőséget ad epikus ölésre és/vagy kincsszerzésre (ahogy Birka rámutatott ezzel valóban kicsivel megnő az alacsonyabb szintű epikus tárgyak száma). Én nem látom, hogy ez miért ne lenne jó, de kíváncsi vagyok, hogy vannak-e még érvek.
Let
Dátum: 2010.06.01. 17:53:28
Szervusz Kocos!
Hozzááltam és megkerestem neked az ide vonatkozó hozzászólást. Hype-nak első körben igaza is van.
Január 1. patch része lett volna, de...
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,286.940#hsz238
A topicinditó lista részben a kérdőiv alapján készült. Amit túlnyomó többséggel megszavaztak, az felkerült. A kristályhorda alacsonyabb szintre, valamint gyaktér védőfal korlátozása szinttől függően nem lett megszavazva, ezért nem kerültek fel.
Azaz egy korábbi szavazás alapján el lett vetve az ötlet. Véleményem szerint ezért van csak v5-re implementálva a dolog. Természetesen tévedhetek is.
Let