Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2011.07.02. 10:31:08
Hol van leírva, hogy a találati esély minimum 2%?
Dátum: 2011.06.23. 19:49:48
Állj oda, ahol legkevesebben vannak. Így van legtöbb esélyed térképet találni. Ha nem sikerül 10 darabot összeszedned a végéig, akkor szarabb jutalmat kapsz, mint amit érdemelne a csapatod. Ha pedig összejön 13 darab, akkor megnyugodhatsz, és várhatsz az utolsó előtti napig, amikoris el kell döntened, hogy hová akarsz véglegesen beállni.
Dátum: 2011.06.22. 22:07:18
Amint találsz egy térképet, állj át oda, ahol a legkevesebben vannak, így tovább nő a térképtalálási esélyed. Aztán a végén majd eldöntöd, hogy hová akarsz állni.
Dátum: 2011.06.22. 18:16:49
Hajrá, tőlem mehet, dumáld le Miklóssal
Dátum: 2011.06.21. 22:33:36
Ha így gondolod, nem is értem, hogy tudtál az össz.ép elfogyasztós változatoddal előállni. Ilyen alapon teljesen mindegy, hogy szintösszegről beszélünk, vagy max. ép-ről, az a szövetség nyer akinek több az ép-je.
Ha pedig az a problémád, hogy az a szövetség nyer, akinek nagyobb az összereje, elárulom, hogy ez mindig is így volt. Csak némely szövetség kirúgdosta vagy katakombába zavarta azokat, akik gyengítették, más szövik pedig nem.
Ami pedig az Azúr Légiót illeti, eddig is megnyert minden olyan háborút, amit komolyan vett. Az, hogy az új rendszerben is nyerne, nem lenne újdonság...
Ha pedig az a problémád, hogy az a szövetség nyer, akinek nagyobb az összereje, elárulom, hogy ez mindig is így volt. Csak némely szövetség kirúgdosta vagy katakombába zavarta azokat, akik gyengítették, más szövik pedig nem.
Ami pedig az Azúr Légiót illeti, eddig is megnyert minden olyan háborút, amit komolyan vett. Az, hogy az új rendszerben is nyerne, nem lenne újdonság...
Dátum: 2011.06.21. 20:35:34
Az ütőtávot egyszerűen ki lehet küszöbölni a segítségnyújtással úgy, hogy a fegyver alapsebzése és a varázslat alapsebzése is növekszik.
Dátum: 2011.06.21. 19:40:07
Miklós verziója, két módosítással.
1. A háborúban a tagok sorrendje nem random, a szövetség határozhatja meg.
2. Maga a háború nem egy menetes lenne, ahogy Miklós írta, hanem 3 győztes menetig menne, minden nap 1 menet. Tehát 3-5 napos lenne egy háború. Az egyes menetek között ismét lehetne variálni a csapattagok sorrendjén és a segítségnyújtáson.
Egyéb kiegészítés:
A háborúk legyenek megoszthatók és mindenki számára elérhetők, mint a nyilvános portyák.
1. A háborúban a tagok sorrendje nem random, a szövetség határozhatja meg.
2. Maga a háború nem egy menetes lenne, ahogy Miklós írta, hanem 3 győztes menetig menne, minden nap 1 menet. Tehát 3-5 napos lenne egy háború. Az egyes menetek között ismét lehetne variálni a csapattagok sorrendjén és a segítségnyújtáson.
Egyéb kiegészítés:
A háborúk legyenek megoszthatók és mindenki számára elérhetők, mint a nyilvános portyák.
Dátum: 2011.06.21. 19:17:15
Nem új verziók kellenek, mert azok úgy sem fognak átmenni a rostán, ahogy az előző két évben sem mentek. Itt van Miklós verziója, amin max finomítani kellene. Egy teljesen új ötletet Miklós szétcincál, de aminek az alapja tőle származik, annak nagyobb esélye van a megvalósulásra.
Persze lehet ábrándozni, és különféle egekbe szálló ötletekkel előállni, de az eddigi tapasztalatok szerint ezek megvalósulási esélye nulla.
Tehát vagy álmodozik tovább mindenki, vagy fogjuk Miklós ötletét és némi változtatás után elfogadjuk.
Persze lehet ábrándozni, és különféle egekbe szálló ötletekkel előállni, de az eddigi tapasztalatok szerint ezek megvalósulási esélye nulla.
Tehát vagy álmodozik tovább mindenki, vagy fogjuk Miklós ötletét és némi változtatás után elfogadjuk.
Dátum: 2011.06.21. 17:48:41
Idézet: Prisma - 2011.06.20. 22:45:27
Az egyes csatákat ugyan már nem tudnád végig izgulni, de ha 3-5 napig tartana a Miklós által vázolt háború, akkor az egyes napok között lenne mit trükközni. Pl ha az ellenfél magas IQ-val állítja be az első emberét és első nap ledarálja a fél csapatot, mert kivédi a varit, és még közelharcban sem találják el, akkor második napra magas szerencsével, vagy nagy közelharci paraméterekkel állítasz fel előre csapattagokat. Vagy egyszerűen csak több segítséget adsz az első pár embernek. Taktikázásra bőven van lehetőség, szerintem több is, mint a mostani rendszerben.
Én ennek a rendszernek az elfogadására látok legnagyobb esélyt. Ez Miklóstól jött, nem fogja rámondani, hogy nem megoldható, nem fog belekötni a részletekbe. Ha pedig belemegy, hogy a sorrend ne random legyen felállítva, és egy ilyen háború 3 győzelemig menjen, azaz 3-5 napig, akkor lesz benne annyi taktikai elem, ami szórakozást is nyújt.
Ha pedig drukkolni, vagy csemegézni akarunk a csatákon, akár a teljes háborúkat meg lehetne osztani, ahogy a karakter csatákat is. Így mindenki betekintést nyerhetne a teljes háborúk menetébe.
Hova lennének így a belső fórumos megbeszélések, a keményebb csaták bemásolása, a folyamatos drukkolás?
Lehet persze, hogy ez csak az én (vagy legalábbis a kisebbségé) heppem, és a többség számára az automatizált háború is teljesen jó lenne.
Lehet persze, hogy ez csak az én (vagy legalábbis a kisebbségé) heppem, és a többség számára az automatizált háború is teljesen jó lenne.
Az egyes csatákat ugyan már nem tudnád végig izgulni, de ha 3-5 napig tartana a Miklós által vázolt háború, akkor az egyes napok között lenne mit trükközni. Pl ha az ellenfél magas IQ-val állítja be az első emberét és első nap ledarálja a fél csapatot, mert kivédi a varit, és még közelharcban sem találják el, akkor második napra magas szerencsével, vagy nagy közelharci paraméterekkel állítasz fel előre csapattagokat. Vagy egyszerűen csak több segítséget adsz az első pár embernek. Taktikázásra bőven van lehetőség, szerintem több is, mint a mostani rendszerben.
Én ennek a rendszernek az elfogadására látok legnagyobb esélyt. Ez Miklóstól jött, nem fogja rámondani, hogy nem megoldható, nem fog belekötni a részletekbe. Ha pedig belemegy, hogy a sorrend ne random legyen felállítva, és egy ilyen háború 3 győzelemig menjen, azaz 3-5 napig, akkor lesz benne annyi taktikai elem, ami szórakozást is nyújt.
Ha pedig drukkolni, vagy csemegézni akarunk a csatákon, akár a teljes háborúkat meg lehetne osztani, ahogy a karakter csatákat is. Így mindenki betekintést nyerhetne a teljes háborúk menetébe.
Dátum: 2011.06.20. 22:25:08
Az adott időre verj bele annyit az ellenfélbe amennyit csak tudsz, megint ahoz a hibához vezet, hogy túlzott aktivitást igényel. Két és fél éve még jó lett volna egy ilyen rendszer, akkor tényleg ott ültek a gép előtt a játékosok. Én is élveztem a Kubla Kánság elleni kemény háborúnkat, vagy a TGY elleni maratoni összecsapást. De most már nincs az a háborús jutalmazás, amiért pluszban több órát foglalkoznék a játékkal, és ezzel szerintem sokan így vannak. A játék már önmagában is annyi időt visz el, ha mindennel foglalkozik az ember, hogy aktív háborúzás igazából már nem is nagyon fér bele.
Miklós rendszere egyszerű, könnyen áttekinthető, nem igényel plusz játékidőt, és az említett módosításokkal taktikázásra is ad lehetőséget. Gyakorlatilag minimális játékidő növekedés mellett, előzetes taktikázásra építi az egész háborúzást.
Miklós rendszere egyszerű, könnyen áttekinthető, nem igényel plusz játékidőt, és az említett módosításokkal taktikázásra is ad lehetőséget. Gyakorlatilag minimális játékidő növekedés mellett, előzetes taktikázásra építi az egész háborúzást.
Dátum: 2011.06.19. 22:39:26
A legnagyobb probléma a mostani rendszerben, hogy sokakat kirekeszt azzal, hogy ilyen vagy olyan okokból nem tudnak részt venni. Ha meg akarjuk tartani az egyenkénti csaták jelentőségét, akkor azt úgy kell megoldani, hogy ez ne taszítson senkit katakombába, és a gép előtt se kelljen folyamatosan gubbasztani.
Dátum: 2011.06.19. 22:05:08
A bajnoki is érdekes, pedig az ember ott sem tud közben beleszóni a dolgokba. A háború némileg ehez hasonlítana, annyi lenne a különbség, hogy itt minden nap tudnál változtatni a stratégiádon, míg az egyik fél el nem ér 3 győzelmet. Nem hiszem, hogy unalmas lenne.
Nem az számít, hogy hány csata kell a győzelemhez, ha a tagok jórésze részt sem tud venni benne. Aki a katakombában csücsül, annak 0 interakciót jelent a háború.
Az az ötlet, hogy gyorsan véget érjen a háború, lehet hogy másfél éve még működött volna, de mára már nincs annyi fanatikus játékos, aki egy ilyen gyors lefolyású háborúban részt tudna venni. Egy 30 fős szövetségből jó, ha 5-10 játékos bele tudna szólni egy egy órás háborúba. Gyakorlatilag azzal lehetne háborút nyerni, hogy minél több csapattag legyen helyettesítve, és 1-2 játékos irányítaná a 30 fős szövit a háború idejére.
Olyan rendszer kell, amiben a szövetség minden tagja részt tud venni. A mostani rendszerben a gyengék hátráltatják a csapatot, és ezért nem tudnak részt venni, a te változatodban pedig az idő rövidsége miatt nem tudnak részt venni. Miklós rendszerében ugyan nem közvetlenül van befolyása a játékosnak a háború végeredményére, de közvetve, a stratégia megvitatásával, a segítségnyújtások kiosztásával és a megfelelő sorrend összeállításával mindenki részt tud venni a háborúban.
Nem az számít, hogy hány csata kell a győzelemhez, ha a tagok jórésze részt sem tud venni benne. Aki a katakombában csücsül, annak 0 interakciót jelent a háború.
Az az ötlet, hogy gyorsan véget érjen a háború, lehet hogy másfél éve még működött volna, de mára már nincs annyi fanatikus játékos, aki egy ilyen gyors lefolyású háborúban részt tudna venni. Egy 30 fős szövetségből jó, ha 5-10 játékos bele tudna szólni egy egy órás háborúba. Gyakorlatilag azzal lehetne háborút nyerni, hogy minél több csapattag legyen helyettesítve, és 1-2 játékos irányítaná a 30 fős szövit a háború idejére.
Olyan rendszer kell, amiben a szövetség minden tagja részt tud venni. A mostani rendszerben a gyengék hátráltatják a csapatot, és ezért nem tudnak részt venni, a te változatodban pedig az idő rövidsége miatt nem tudnak részt venni. Miklós rendszerében ugyan nem közvetlenül van befolyása a játékosnak a háború végeredményére, de közvetve, a stratégia megvitatásával, a segítségnyújtások kiosztásával és a megfelelő sorrend összeállításával mindenki részt tud venni a háborúban.
Dátum: 2011.06.19. 21:49:27
Idézet: Prisma - 2011.06.19. 21:25:51
Szerintem pedig pont, hogy több. A mostani rendszerben elzavarhatod a tagok 90%-át katakombába, vagy kirúghatod a szöviből. Az új rendszerben pedig a szövi igenis megvitathatja, hogy milyen stratégiát kövessen, és azoknak is van beleszólása a dolgokba, akik keveset vannak gép előtt.
Annak a változatnak, amit te említesz, ugyan az a hibája, mint a mostani rendszernek: ha nem vagy folyamatosan a gép előtt, nem tudsz részt venni a háborúban. Sőt, a te verziódban a háborúnak akár egy óra alatt is vége lehet, így jó eséllyel reagálni sem tud rá az ellenfél.
Idézet: Ariel - 2011.06.19. 21:15:46
Ez igaz, de ez azért nem túl jelentős. A mostani háborús rendszer interaktivitásához képest pedig elenyésző. Szerintem ez nagyon fontos elem, mert ez teszi háború közben is érdekessé az eseményt, plusz ilyenkor van mit utána megbeszélni. Ha csak háromszor lehet állítani, utána meg végigfut az egész, az nem túl érdekes sajnos.
Interaktivitás ott van, hogy minden nap variálhatsz a stratégiádon. Igaz, hogy nem tudsz minden egyes portya után közbeavatkozni, mint a mostani háborúban, de naponta van lehetőséged a stratégia megváltoztatására.
Ez igaz, de ez azért nem túl jelentős. A mostani háborús rendszer interaktivitásához képest pedig elenyésző. Szerintem ez nagyon fontos elem, mert ez teszi háború közben is érdekessé az eseményt, plusz ilyenkor van mit utána megbeszélni. Ha csak háromszor lehet állítani, utána meg végigfut az egész, az nem túl érdekes sajnos.
Szerintem pedig pont, hogy több. A mostani rendszerben elzavarhatod a tagok 90%-át katakombába, vagy kirúghatod a szöviből. Az új rendszerben pedig a szövi igenis megvitathatja, hogy milyen stratégiát kövessen, és azoknak is van beleszólása a dolgokba, akik keveset vannak gép előtt.
Annak a változatnak, amit te említesz, ugyan az a hibája, mint a mostani rendszernek: ha nem vagy folyamatosan a gép előtt, nem tudsz részt venni a háborúban. Sőt, a te verziódban a háborúnak akár egy óra alatt is vége lehet, így jó eséllyel reagálni sem tud rá az ellenfél.
Dátum: 2011.06.19. 21:15:46
Interaktivitás ott van, hogy minden nap variálhatsz a stratégiádon. Igaz, hogy nem tudsz minden egyes portya után közbeavatkozni, mint a mostani háborúban, de naponta van lehetőséged a stratégia megváltoztatására.
Dátum: 2011.06.19. 21:05:34
Én Miklós javaslatát a következőképp módosítanám:
A hadüzenet után mindkét szövetség állíthasson fel egy sorrendet, hogy hogy követik egymást a támadóik, illetve, hogy ki kinek adjon segítséget. A háború legyen több körös és 3 győzelemig tartson. Minden nap lemenne a harc a leírt módon, majd a szövetség változtathatna a tagok sorrendjén, segítségnyújtáson, stb. Következő nap lezajlana az újabb összecsapás. Így egy háború 3-5 körös lenne ami 3-5 nap.
A hadüzenet után mindkét szövetség állíthasson fel egy sorrendet, hogy hogy követik egymást a támadóik, illetve, hogy ki kinek adjon segítséget. A háború legyen több körös és 3 győzelemig tartson. Minden nap lemenne a harc a leírt módon, majd a szövetség változtathatna a tagok sorrendjén, segítségnyújtáson, stb. Következő nap lezajlana az újabb összecsapás. Így egy háború 3-5 körös lenne ami 3-5 nap.
Dátum: 2011.06.19. 14:40:28
Csak hogy némi adat is kerüljön a vitába, már ami az aktív játékosállományt és az utánpótlást érinti.
2010 áprilisi térképezés statisztikái:
Ericath, az elragadó (458 követő)
Agnaesh, a csábító (498 követő)
Marietta, az elbűvölő (633 követő)
Katherin, a káprázatos (211 követő)
Összesen: 1800 résztvevő.
Mostani térképezés:
Ericath, az elragadó (201 követő)
Agnaesh, a csábító (284 követő)
Marietta, az elbűvölő (337 követő)
Katherin, a káprázatos (275 követő)
Összesen: 1097 résztvevő.
Mindenki elgondolkozhat ezeken az adatokon, vajon van megfelelő utánpótlás, és minden rendben, vagy lenne tennivaló...
2010 áprilisi térképezés statisztikái:
Ericath, az elragadó (458 követő)
Agnaesh, a csábító (498 követő)
Marietta, az elbűvölő (633 követő)
Katherin, a káprázatos (211 követő)
Összesen: 1800 résztvevő.
Mostani térképezés:
Ericath, az elragadó (201 követő)
Agnaesh, a csábító (284 követő)
Marietta, az elbűvölő (337 követő)
Katherin, a káprázatos (275 követő)
Összesen: 1097 résztvevő.
Mindenki elgondolkozhat ezeken az adatokon, vajon van megfelelő utánpótlás, és minden rendben, vagy lenne tennivaló...
Dátum: 2011.06.19. 10:54:26
Ez egy másfél éves javaslat. Akkor még sokan háborúztak a régi rendszer szerint, és nem szerették volna, ha megváltozik az, amiben sikeresek. Akkor a világeseményekbe pillantva, a háborúk száma annyi volt, hogy estére már nem látszottak a reggeli történések. Mára úgy lecsökkent a háborúk száma, hogy egy hétre visszamenőleg látszanak az események.
Mára szerintem sokat változtak a dolgok, és sokkal jobb visszhangja lenne ennek a javaslatnak, mint másfél éve volt, lenne értelme ismét előszedni és megvalósítani.
Mára szerintem sokat változtak a dolgok, és sokkal jobb visszhangja lenne ennek a javaslatnak, mint másfél éve volt, lenne értelme ismét előszedni és megvalósítani.
Dátum: 2011.06.19. 10:41:28
Az a rendszer, amit Miklós anno felhozott, illetve most a találkozón is említett, sok problémára megoldást jelentene.
A mostani rendszerben a taktika nagyjából abból áll, hogy kilépkedhetnek a karik a szöviből, katakombába vonulhatnak, vagy folyamatosan a gép előtt ülve leshetik, hogy mikor bukkan fel az ellenfél 15% alól, hogy szét lehessen csapni. Persze lehet védelem italát inni, több szövivel csatázni egyszerre, de ettől függetlenül az alap ugyan az: vagy ülj egész nap a gép előtt, vagy oldd meg, hogy egyáltalán ne legyél támadható.
Amit Miklós említett, ott a nagy előny, hogy nem kell folyamatosan gép előt ülni, nem kell katakombázni, a játékos a háborúval párhuzamosan nyugodtan folytathatja az eredeti játékát, a háború nem jelent plusz stresszt és időt. Taktikai elem is van, csak épp másfajta. Azzal, hogy ki lehet jelölni, hogy ki háborúzzon, ki adjon segítséget, és még a csatázók sorrendje is megadható, van bőven lehetőség taktikázásra. Ráadásul nem csak egy jó megoldás létezhet, és azzal, hogy a másik szövi taktikája nem ismert, még izgalmasabbá válhat a saját taktika felállítása. Aztán ha végül elbuktuk a háborút, lehet a taktikán finomítani, nem azon múlik a háború kimenetele, hogy az ellenfélnek volt-e kedve plusz játékidőt szánni a háborúra.
A jelenlegi rendszerben nem tudok elképzelni olyan motivációs tényezőt, ami kompenzálná a háború által okozott veszteségeket, még a győztes fél számára sem. annyi plusz időt és áldozatot kíván, hogy egyszerűen nem éri meg. A Miklós által említett rendszer másik nagy előnye, hogy sokkal kisebb motivációs tényező is elég a háborúk indításához, hiszen nem követel a játékostól komoly áldozatokat.
És aki nem emlékszik Miklós javaslatára:
Idézet: Miklós - 2010.01.18. 22:40:53
Szerintem lenne értelme ezt újra tárgyalni, és némi finomítással megvalósítani, ha nem is a mostani rendszer helyett, hanem mellette, alternatív háborús rendszerként.
A mostani rendszerben a taktika nagyjából abból áll, hogy kilépkedhetnek a karik a szöviből, katakombába vonulhatnak, vagy folyamatosan a gép előtt ülve leshetik, hogy mikor bukkan fel az ellenfél 15% alól, hogy szét lehessen csapni. Persze lehet védelem italát inni, több szövivel csatázni egyszerre, de ettől függetlenül az alap ugyan az: vagy ülj egész nap a gép előtt, vagy oldd meg, hogy egyáltalán ne legyél támadható.
Amit Miklós említett, ott a nagy előny, hogy nem kell folyamatosan gép előt ülni, nem kell katakombázni, a játékos a háborúval párhuzamosan nyugodtan folytathatja az eredeti játékát, a háború nem jelent plusz stresszt és időt. Taktikai elem is van, csak épp másfajta. Azzal, hogy ki lehet jelölni, hogy ki háborúzzon, ki adjon segítséget, és még a csatázók sorrendje is megadható, van bőven lehetőség taktikázásra. Ráadásul nem csak egy jó megoldás létezhet, és azzal, hogy a másik szövi taktikája nem ismert, még izgalmasabbá válhat a saját taktika felállítása. Aztán ha végül elbuktuk a háborút, lehet a taktikán finomítani, nem azon múlik a háború kimenetele, hogy az ellenfélnek volt-e kedve plusz játékidőt szánni a háborúra.
A jelenlegi rendszerben nem tudok elképzelni olyan motivációs tényezőt, ami kompenzálná a háború által okozott veszteségeket, még a győztes fél számára sem. annyi plusz időt és áldozatot kíván, hogy egyszerűen nem éri meg. A Miklós által említett rendszer másik nagy előnye, hogy sokkal kisebb motivációs tényező is elég a háborúk indításához, hiszen nem követel a játékostól komoly áldozatokat.
És aki nem emlékszik Miklós javaslatára:
Idézet: Miklós - 2010.01.18. 22:40:53
Szövetségi háborúk reform
Ezzel a témával tartozom még a VU találkozóról, most itt az ígért dokumentáció, megvitatás végett.
Az új szövetségi háború a következőképp nézne ki:
Hadüzenet ugyanúgy, mint a jelenlegi háború.
Egy szövetség egyszerre csak egy hadüzenetet küldhet.
Maga a háború egyetlen nagy csata formájában zajlik le, a hadüzenet elfogadásától számított 48 óra múlva.
A hadüzenet és a háború között a tagok "nevezhetnek" a csatára, hasonlóképpen, mint az olimpián. Tehát direkt felkészülhetnek a legjobb felszereléssel, állatokkal stb. A jelentkezés során meg lehet adni, hogy aktív harcolóként vesz valaki részt, vagy segítőként. Utóbbi esetben meg kell adnia, hogy melyik szövetségi társának ad segjtő kezet.
A csatában a szövetség MINDEN tagja részt vesz, azok is, akik nem neveztek külön, ők abban a felszerelésben, amit a hadüzenet megkapásakor viseltek.
A csata kezdetén minden résztvevő max ép-ről és vp-ről indul. A gép választ mindkét csapatból 1-1 véletlenszerű harcolót. Ezek a normál szabályok szerint megküzdenek. (LE rablás és egyéb változás nem történik az eredeti karakternél, az olimpiához hasonlóan). Aki 1 ÉP-re került, az kiesett (elesett a harcmezőn). Azonban a győztes sem nyeri vissza életpontját! Ezután a gép 2 újabb harcolót választ. Ez addig megy, amíg az egyik fél katonái el nem fogynak, ekkor a másikat győztesnek nyilvánítja a rendszer.
Előnyök:
1.) Nincs géphez kötöttség. A jelenlegi rendszerben sok játékos kénytelen katakombába bújni, láthatatlanná válni vagy akár a szövetségből kilépni a háború miatt. Ráadásul sokkal többet kell háború idején a gép előtt tölteni, mint egyébként.
2.) Stressz helyett szórakozás. A jelenlegi rendszerben a háború velejárója, hogy szétverik az embert, napokon keresztül szivatják. Ehelyett egy izgalmas, érdekes esemény lesz belőle.
3.) Taktikázási lehetőség. A jelenlegi rendszerben az egyfős 60-s karakter legyőzi az 20 50. szintűből álló szövetséget. A gyengébb, kis karakterek sokszor gyengítik a csapatot, nem erősítik. Itt egyetlen tag sem tudja gyengíteni a szövetséget, ha csak 1 sebzést bevitt, már használt valamit, de a segítségnyújtások és az aktív tagok variálásával egészen meglepő eredmények jöhetnek létre.
4.) Azért csak 1 hadüzenet egyszerre, mert a jelenlegi rendszerben az elhúzódó/befagyó háborúk miatt adtunk többre lehetőséget, itt erre nincs szükség, és ha folyamatosan több háború zajlik, az elég nehezen átlátható, és könnyen "farmolás" effekté válhat. így viszont mindenki igyekszik a legérdekesebb kihívást jelentő szövetséget támadni.
Díjazás:
1.) Lélekkút töltődés attól függően, hogy mennyivel volt erősebb az erős szövetség (szintösszeg és lélekkút alapján).
Esetleg1: a vesztes lélekkútja nem csökken.
Esetleg2: a jutalom csak a támadónak jár, a megtámadotté csak a dicsőség győzelemnél ("tömés" elkerülése).
2.) A győztes szövetség minden tagja kap egy pozitív buffot, azaz plusz tulajdonságot (erőssége a legyőzött ellenség erősségétől függ) a portyákra, valahány napra.
Egyéb:
1.) Megszűnik a háború utáni automatikus békekötés.
2.) A háború és béke csarnokának funkciója teljesen megváltozik. (különböző bónuszt adhatnak a háborúban, további taktikai lehetőséget biztosítva)
Ezzel a témával tartozom még a VU találkozóról, most itt az ígért dokumentáció, megvitatás végett.
Az új szövetségi háború a következőképp nézne ki:
Hadüzenet ugyanúgy, mint a jelenlegi háború.
Egy szövetség egyszerre csak egy hadüzenetet küldhet.
Maga a háború egyetlen nagy csata formájában zajlik le, a hadüzenet elfogadásától számított 48 óra múlva.
A hadüzenet és a háború között a tagok "nevezhetnek" a csatára, hasonlóképpen, mint az olimpián. Tehát direkt felkészülhetnek a legjobb felszereléssel, állatokkal stb. A jelentkezés során meg lehet adni, hogy aktív harcolóként vesz valaki részt, vagy segítőként. Utóbbi esetben meg kell adnia, hogy melyik szövetségi társának ad segjtő kezet.
A csatában a szövetség MINDEN tagja részt vesz, azok is, akik nem neveztek külön, ők abban a felszerelésben, amit a hadüzenet megkapásakor viseltek.
A csata kezdetén minden résztvevő max ép-ről és vp-ről indul. A gép választ mindkét csapatból 1-1 véletlenszerű harcolót. Ezek a normál szabályok szerint megküzdenek. (LE rablás és egyéb változás nem történik az eredeti karakternél, az olimpiához hasonlóan). Aki 1 ÉP-re került, az kiesett (elesett a harcmezőn). Azonban a győztes sem nyeri vissza életpontját! Ezután a gép 2 újabb harcolót választ. Ez addig megy, amíg az egyik fél katonái el nem fogynak, ekkor a másikat győztesnek nyilvánítja a rendszer.
Előnyök:
1.) Nincs géphez kötöttség. A jelenlegi rendszerben sok játékos kénytelen katakombába bújni, láthatatlanná válni vagy akár a szövetségből kilépni a háború miatt. Ráadásul sokkal többet kell háború idején a gép előtt tölteni, mint egyébként.
2.) Stressz helyett szórakozás. A jelenlegi rendszerben a háború velejárója, hogy szétverik az embert, napokon keresztül szivatják. Ehelyett egy izgalmas, érdekes esemény lesz belőle.
3.) Taktikázási lehetőség. A jelenlegi rendszerben az egyfős 60-s karakter legyőzi az 20 50. szintűből álló szövetséget. A gyengébb, kis karakterek sokszor gyengítik a csapatot, nem erősítik. Itt egyetlen tag sem tudja gyengíteni a szövetséget, ha csak 1 sebzést bevitt, már használt valamit, de a segítségnyújtások és az aktív tagok variálásával egészen meglepő eredmények jöhetnek létre.
4.) Azért csak 1 hadüzenet egyszerre, mert a jelenlegi rendszerben az elhúzódó/befagyó háborúk miatt adtunk többre lehetőséget, itt erre nincs szükség, és ha folyamatosan több háború zajlik, az elég nehezen átlátható, és könnyen "farmolás" effekté válhat. így viszont mindenki igyekszik a legérdekesebb kihívást jelentő szövetséget támadni.
Díjazás:
1.) Lélekkút töltődés attól függően, hogy mennyivel volt erősebb az erős szövetség (szintösszeg és lélekkút alapján).
Esetleg1: a vesztes lélekkútja nem csökken.
Esetleg2: a jutalom csak a támadónak jár, a megtámadotté csak a dicsőség győzelemnél ("tömés" elkerülése).
2.) A győztes szövetség minden tagja kap egy pozitív buffot, azaz plusz tulajdonságot (erőssége a legyőzött ellenség erősségétől függ) a portyákra, valahány napra.
Egyéb:
1.) Megszűnik a háború utáni automatikus békekötés.
2.) A háború és béke csarnokának funkciója teljesen megváltozik. (különböző bónuszt adhatnak a háborúban, további taktikai lehetőséget biztosítva)
Szerintem lenne értelme ezt újra tárgyalni, és némi finomítással megvalósítani, ha nem is a mostani rendszer helyett, hanem mellette, alternatív háborús rendszerként.
Dátum: 2011.06.18. 22:18:54
Idézet: Birka - 2011.06.18. 21:42:02
Lehet, hogy mégis meg kellett volna említeni, hogy kb. 20 szint óta nincs legenda. Ha már azt pótolnák, akkor az a plusz egy oldal, ami ehez az eventhez kellene, nem lenne tétel.
-M: A Zarknod/Landragor eventnél elkövettek egy hibát, storryline van, amit folytatni kéne, zavar-e valakit, ha marad a múltkori core? (Ne erre volt pár morgás, hogy ha ez nyűg, akkor mért nem kér Miklós játékos segítséget a folytatásához, sok kreatív játékos van fórumon...)
Lehet, hogy mégis meg kellett volna említeni, hogy kb. 20 szint óta nincs legenda. Ha már azt pótolnák, akkor az a plusz egy oldal, ami ehez az eventhez kellene, nem lenne tétel.
Dátum: 2011.06.18. 22:09:10
Az előző talikon egy nagy plakát hirdette, most ezt sem láttam, de lehet, hogy csak elkerülte a figyelmem.