Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2013.01.28. 12:58:11
Igen, az AF pont jár továbbra is.
Dátum: 2013.01.28. 11:13:37
Azt, hogy az ismételhető küldetésekért aranydukát jár, nem fogjuk megváltoztatni. Ettől nem lesznek a tárgyak könnyebben elérhetőek, mint itt többen leírták, és elmagyarázták, viszont egy ilyen értelmetlen nerf biztosan sokakat zavarna.
A tételek mennyiségét, a licitidőt sem fogjuk megváltozatni egyelőre.
A leírt gagyi tárgyakat kivesszük, a ritkaság cserét megcsináljuk, ill. átnézzük a javaslataitokat, kiválasztunk néhány használható ötletet, és ezekből lesz pár új tétel a kivettek helyére.
Köszönjük szépen a javaslatokat!
A tételek mennyiségét, a licitidőt sem fogjuk megváltozatni egyelőre.
A leírt gagyi tárgyakat kivesszük, a ritkaság cserét megcsináljuk, ill. átnézzük a javaslataitokat, kiválasztunk néhány használható ötletet, és ezekből lesz pár új tétel a kivettek helyére.
Köszönjük szépen a javaslatokat!
Dátum: 2013.01.28. 10:32:57
Végzet Templománál korábban ígértük, hogy max. 20 db templomi medált lehet szerezni. Ez továbbra is él, a 21. templomtól kezdve a medál helyett is relikviakupon jár.
Lesznek egyébként új, relikviakuponért megvásárolható relikviák is a játékban hamarosan.
Lesznek egyébként új, relikviakuponért megvásárolható relikviák is a játékban hamarosan.
Dátum: 2013.01.24. 15:39:57
A szerénység AF képesség most már működik a xenó háborúban is, tehát ha egy veled azonos szintű xenót támadsz, kevesebb TP-t fogsz kapni.
A játékba új páncélok kerültek be, 202-232 szintig vannak az új tárgyak.
A szövetségi küldetések jutalmát számoló rendszert teljesen újraírtuk, mert sok volt a probléma. Aki ezek után vesz fel új szövi küldetéssort, ott már minden esetben rendben lesznek a jutalmak.
A játékba új páncélok kerültek be, 202-232 szintig vannak az új tárgyak.
A szövetségi küldetések jutalmát számoló rendszert teljesen újraírtuk, mert sok volt a probléma. Aki ezek után vesz fel új szövi küldetéssort, ott már minden esetben rendben lesznek a jutalmak.
Dátum: 2013.01.16. 16:13:56
Igen, volt rá ötlet, azzal az alternativával problémák voltak, igy amikor teritékre kerültek a VT-s változások, ez elmaradt. A VT-t most egy időre félretettük, szóval rövidtávon ezzel kapcsolatban változás sajnos nem várható
Dátum: 2013.01.08. 14:56:12
Az aukciós ház programkódját Baraty teljesen újraírta. Remélhetőleg ezzel megszűnnek a korábbi problémák, mint pl. beragadt tételek és nem vagy duplán megkapott tételek.
Dátum: 2013.01.08. 08:55:40
Idézet: Becksim - 2013.01.06. 19:24:32
Ez pontosan az, amit irtam. A program becsüli az ÉP-t a regeneráció sebességet, és előfordulhat vmekkora pontatlanság.
Egyébként a játékkal én is játszom, igaz, nem top kari vagyok és nem portyázom extrém intenzitással, de ez a probléma kb. 20-30-ból talán ha egyszer jön elő. Akkor választok új ellenfelet. Megkérdeztem másokat is, akik játszanak, mindenki azt mondta, hogy előfordul, de nem zavaró mennyiségben. Gondolom Craslorg ezt azért vetette fel, mert neki valamiért gyakrabban fordul ez elő. Megnézzük, mi lehet az oka. Lehet konkrétan a KH-val van valami gond, vagy a háborúval (vagy a kettővel együtt). A hibaüzenetek közül mi az, ami előjön egyébként? A támadták már 5x? Vagy a kevés ÉP?
Idézet: Kocos - 2013.01.07. 14:17:10
Az állatok oldal nagy reform elé néz, de még idő, amig eljutunk oda.
Olyan buggal viszont rendszeresen összefutok, hogy amikor karlapról támadnám az illetőt, kiírja, hogy nem támadhatom, mert túl kevés a HP. Ilyenkor, ha backspace-el visszalépek a karlapjára, újra ott a támadás gomb (rendes esetben ilyenkor ugye eltűnik a karlapról, és csak kb 1 perc elteltével jelenik meg újra lapfrissítéskor) és a megnyomására lefut rendben a csata. Kezdetben azt gondoltam, hogy épp szintet lépett, gyógyított magán, de nem ez a helyzet, ahhoz képest sokkal gyakoribb (a szintlépést pedig ellenőrizni is lehetne, mert a csataleírásban már +1 szinttel kellene szerepelni a karinak, de nem)
Ez pontosan az, amit irtam. A program becsüli az ÉP-t a regeneráció sebességet, és előfordulhat vmekkora pontatlanság.
Egyébként a játékkal én is játszom, igaz, nem top kari vagyok és nem portyázom extrém intenzitással, de ez a probléma kb. 20-30-ból talán ha egyszer jön elő. Akkor választok új ellenfelet. Megkérdeztem másokat is, akik játszanak, mindenki azt mondta, hogy előfordul, de nem zavaró mennyiségben. Gondolom Craslorg ezt azért vetette fel, mert neki valamiért gyakrabban fordul ez elő. Megnézzük, mi lehet az oka. Lehet konkrétan a KH-val van valami gond, vagy a háborúval (vagy a kettővel együtt). A hibaüzenetek közül mi az, ami előjön egyébként? A támadták már 5x? Vagy a kevés ÉP?
Idézet: Kocos - 2013.01.07. 14:17:10
A nem túl acélos portyalistával együtt élni nem olyan lehetetlen. Amivel nagyon nehéz együtt élni az az állatok oldal. Ott kb. 4-5-ször annyi időt töltök, mint amennyi szükséges lenne. Én ezt priorizálnám. (És több mint két éve le is írtam, hogy kéne átalakítani.)
Az állatok oldal nagy reform elé néz, de még idő, amig eljutunk oda.
Dátum: 2013.01.04. 15:10:49
A Végzetúrban szinte mindent alapos előre tervezéssel, pontosan előrelátva meg lehet szerezni. A szerencsekerék voltaképpen egy kísérlet volt: hogyan működik egy olyan dolog, amit nem lehet kiszámolni, tényleg csak a szerencsén múlik, hogyan fogadják a játékosok. A fogadtatás nem volt túl jó, mert mindenki, akinek nem volt kiugróan nagy szerencséje, az szomorkodott. Úgyhogy a jövőben hasonló, ennyire a szerencsén múló fejlesztések nem lesznek (de a szerencsekerék már marad).
A kérdésre válaszolva, az esélyek a kezdetektől fogva nem változtak.
A szélsőségeket is jól lekompenzálta a pechpont rendszer, persze azért valamennyi lutri továbbra is maradt (de ez a dolog lényege).
A ritka tárgyakról, hogy jó ötlet volt-e ilyen erős tárgyakat berakni, vagy sem. Ha nem lennének ilyen "öttalálatos" nyeremények, akkor a szerencsekerék unalmassá válna. A lottón se játszanának annyian, ha max. 10.000 Ft-ot lehetne nyerni. Az, hogy pl. a reflexek könyve (várható értékben!) nem "olcsóbb" szerencsekeréken, mint az aukción, már le lett vezetve.
Változást annyit tervezünk egyébként, hogy bővítjük a gyakori nyeremények listáját (vannak új holmik, ősdrágakő, szubplazma stb), és az ultra-ritka nyeremények közül a LE-t kivesszük, mert az kiugróan népszerűtlen De olyan lehetőség, hogy "nyereményről lemondás" sajnos nem lesz.
A kérdésre válaszolva, az esélyek a kezdetektől fogva nem változtak.
A szélsőségeket is jól lekompenzálta a pechpont rendszer, persze azért valamennyi lutri továbbra is maradt (de ez a dolog lényege).
A ritka tárgyakról, hogy jó ötlet volt-e ilyen erős tárgyakat berakni, vagy sem. Ha nem lennének ilyen "öttalálatos" nyeremények, akkor a szerencsekerék unalmassá válna. A lottón se játszanának annyian, ha max. 10.000 Ft-ot lehetne nyerni. Az, hogy pl. a reflexek könyve (várható értékben!) nem "olcsóbb" szerencsekeréken, mint az aukción, már le lett vezetve.
Változást annyit tervezünk egyébként, hogy bővítjük a gyakori nyeremények listáját (vannak új holmik, ősdrágakő, szubplazma stb), és az ultra-ritka nyeremények közül a LE-t kivesszük, mert az kiugróan népszerűtlen De olyan lehetőség, hogy "nyereményről lemondás" sajnos nem lesz.
Dátum: 2013.01.02. 12:06:35
Azt sajnos nem lehet megoldani, hogy vagy V4, vagy esemény. A V4 2-3 hónapig tart, ennyi időre nem lehet az eseményeket szüneteltetni. De talán jobb, ha választani kell, vagy tudsz egyszerre több dolgot is csinálni, mintha nincs semmi
A 16 napos szünetekről, szigorúan vett értelemben ennyi idő pontosan elég a maxra töltődéshez (16x50 = 800), ráadásul nem minden eseménynél szükséges ennyi csp. Az sem jó, ha egy hónapig nem történik semmi a játékban. Sőt igyekeztünk az eseményeket pörgősebbre venni, az 1 hónaposakat levettük 3 hetesre.
Csúszás, változás, simán előfordulhat. Ez csak egy előzetes terv! De azért igyekszünk magunkat a tervekhez tartani.
Lehet, hogy így lesz, ezt még nem tudom előre megígérni.
A 16 napos szünetekről, szigorúan vett értelemben ennyi idő pontosan elég a maxra töltődéshez (16x50 = 800), ráadásul nem minden eseménynél szükséges ennyi csp. Az sem jó, ha egy hónapig nem történik semmi a játékban. Sőt igyekeztünk az eseményeket pörgősebbre venni, az 1 hónaposakat levettük 3 hetesre.
Csúszás, változás, simán előfordulhat. Ez csak egy előzetes terv! De azért igyekszünk magunkat a tervekhez tartani.
Úgy nem lehet megoldani, hogy nem dátumig tartanak, hanem az event indulásakor törlődnek?
Lehet, hogy így lesz, ezt még nem tudom előre megígérni.
Dátum: 2012.12.20. 23:26:52
Idézet: Offsboy - 2012.12.20. 16:39:17
Még erről is volt szó, csak legyen Baratynak rá kapacitása
Ezért lett volna jó egy olyan okosság, hogy pl. a bolygó urát nem lehet bekamrázni, vagy hasonló apróság.
Hogy legalább a látszat meglegyen.
Hogy legalább a látszat meglegyen.
Még erről is volt szó, csak legyen Baratynak rá kapacitása
Dátum: 2012.12.17. 12:48:25
A császári tekercset javitottuk.
A BU-s számlálásnál sajnos még mindig van egy bug, amit Baratynak nem sikerült kideríteni, de dolgozunk rajta.
A portyalistás bugról.
Itt gyakorlatban arról van szó, hogy egy több tízezer karakterből álló rekordból kell kiválasztani azt a 20-at, ami megjelenik, egy irdatlanul bonyolult feltéltel-szűrő segítségével. Aki tud programozni, az nagyjából el tudja képzelni, itt arról van szó, hogy a mysql tud bizonyos mezőkre szűrni, pl. szintje kisebb mint X, és nagyobb, mint Y. hordája ez. szövetségeink háború / béke mezője amaz. Stb. Irdatlanul bonyolult, ha egyszer veszünk fel programozót, szerintem a vizsgafeladat az lesz, hogy ezt aszűrőt meg kell értenie
Na most, bármilyen komplikáltnak tűnik, ez az egyszerűbb része. Ugyanis vannak adatok, amik nem valósak. Pl. a karakter életpontja és más, dinamikusan változó adatok, amelyek a vizsgálat pillanatában már nem annyik, amennyinek lenniük kellene. Arra nyilván nincs lehetőség, hogy ahányszor valaki lekér egy portyalistát, akkor minden játékosnak az ÉP-jét és egyéb dinamikusan változó mezőit frissítsük, erre a NASA számítókapacitása sem lenne elegendő. Épp ezért ezeket a dolgokat megpróbáljuk becsülni. Tehát a feltétel nem azt mondja, hogy ÉP > 15%, hanem olyasmit, hogy ÉP + regenerálási sebesség * regenerált ÉP + módósitók + .... > 15%. Sajnos, ez csak egy becslés, mert ha azt akarnánk, hogy pontos legyen ,és minden karakternél minden létező módosítót felolvassunk, akkor... ld. a NASÁs mondatot.
Tehát itt nem bugról van szó, hanem arról, hogy egy preciz, hibátlan portyalista kidobása olyan számítási kapacitást igényelne, ami nem áll rendelkezésünkre. ezért csak egy becslést tudunk adni, ami csak 90%-ban pontos, néha lesznek támadhatatlan ellenfelek. De gondolkodni fogunk rajta, hogyan lehetne ezt jobban megoldani.
A BU-s számlálásnál sajnos még mindig van egy bug, amit Baratynak nem sikerült kideríteni, de dolgozunk rajta.
A portyalistás bugról.
Itt gyakorlatban arról van szó, hogy egy több tízezer karakterből álló rekordból kell kiválasztani azt a 20-at, ami megjelenik, egy irdatlanul bonyolult feltéltel-szűrő segítségével. Aki tud programozni, az nagyjából el tudja képzelni, itt arról van szó, hogy a mysql tud bizonyos mezőkre szűrni, pl. szintje kisebb mint X, és nagyobb, mint Y. hordája ez. szövetségeink háború / béke mezője amaz. Stb. Irdatlanul bonyolult, ha egyszer veszünk fel programozót, szerintem a vizsgafeladat az lesz, hogy ezt aszűrőt meg kell értenie
Na most, bármilyen komplikáltnak tűnik, ez az egyszerűbb része. Ugyanis vannak adatok, amik nem valósak. Pl. a karakter életpontja és más, dinamikusan változó adatok, amelyek a vizsgálat pillanatában már nem annyik, amennyinek lenniük kellene. Arra nyilván nincs lehetőség, hogy ahányszor valaki lekér egy portyalistát, akkor minden játékosnak az ÉP-jét és egyéb dinamikusan változó mezőit frissítsük, erre a NASA számítókapacitása sem lenne elegendő. Épp ezért ezeket a dolgokat megpróbáljuk becsülni. Tehát a feltétel nem azt mondja, hogy ÉP > 15%, hanem olyasmit, hogy ÉP + regenerálási sebesség * regenerált ÉP + módósitók + .... > 15%. Sajnos, ez csak egy becslés, mert ha azt akarnánk, hogy pontos legyen ,és minden karakternél minden létező módosítót felolvassunk, akkor... ld. a NASÁs mondatot.
Tehát itt nem bugról van szó, hanem arról, hogy egy preciz, hibátlan portyalista kidobása olyan számítási kapacitást igényelne, ami nem áll rendelkezésünkre. ezért csak egy becslést tudunk adni, ami csak 90%-ban pontos, néha lesznek támadhatatlan ellenfelek. De gondolkodni fogunk rajta, hogyan lehetne ezt jobban megoldani.
Dátum: 2012.12.15. 19:22:54
Az új AF képességekkel nem az volt a cél, hogy egy alacsony szintű karakternek, akinek még alig van AF képessége, még nagyobb választéka legyen. Véleményünk szerint a választék már most is elég nagy. Ez a fejlesztés kifejezetten azoknak szólt, akiknek már nincs mit fejleszteni.
McMad: örülök, hogy úgy látod, hogy nagyon gyorsan elkészültünk, de igazándiból az új AF képességekkel régóta adósok vagyunk, de alacsony volt a prioritása, mert inkább olyan dolgokat csináltunk, amelyek "szélesebb réteget érintő, színes" fejlesztések (a fejlesztési sorrend itt, a fórumon lett megszavazva).
McMad: örülök, hogy úgy látod, hogy nagyon gyorsan elkészültünk, de igazándiból az új AF képességekkel régóta adósok vagyunk, de alacsony volt a prioritása, mert inkább olyan dolgokat csináltunk, amelyek "szélesebb réteget érintő, színes" fejlesztések (a fejlesztési sorrend itt, a fórumon lett megszavazva).
Dátum: 2012.12.13. 21:31:16
Idézet: Quellon - 2012.12.13. 08:02:47
A piramis az esemény végén lezárul, nem fogod tudni utólag folytatni, stb.
Ezt még azzal kiegészíteném, hogy valószínűleg lesz néhány nap türelmi idő a jutalom átvételére, ha esetleg valaki nem vette át a jutalmat vagy az utolsó pillanatban kapta meg, de ezt még nem véglegesitettük.
A piramis az esemény végén lezárul, nem fogod tudni utólag folytatni, stb.
Ezt még azzal kiegészíteném, hogy valószínűleg lesz néhány nap türelmi idő a jutalom átvételére, ha esetleg valaki nem vette át a jutalmat vagy az utolsó pillanatban kapta meg, de ezt még nem véglegesitettük.
Dátum: 2012.12.13. 21:29:06
Igen, azt is, persze.
Dátum: 2012.12.13. 20:34:55
A szorzók a lélekkút kisütésre nem szorzódnak, hanem összeadódnak. Tehát ha van 2 féle katalizátorod (nem is tudtam, hogy összeadódnak) és az +200%-kot adott, meg a képesség is ad +200%-ot, akkor összesen +400%-od lesz, azaz 5x LE-t kapsz.
Dátum: 2012.12.13. 16:16:36
A javaslataitok alapján elkészültek az új AF képességek. Holnap délelőtt fognak a játékba bekerülni. A végleges verzió az alábbiakban olvasható.
Esszencia mester (állatok)
A használt esszenciáid hatóideje képesség szintenként 1 órával megnő.
Költség: 5 AFP Max. szint: 10
Lélekkút kisütés (tér-idő)
Megnő a lélekkút kisütéskor kapott lélekenergia, szintenként 20%-kal. Ha van lélekkút katalizátorod és ez a képesség maxos, akkor összesen 4x LE-t fogsz kapni a lélekkút kisütésből.
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 10. Max. szint: 10.
Mestergyilkos (harc)
A csata során a kivégzésed annyival magasabbnak számít, ahányas a Mestergyilkos képességed (de a rabolt LE-t nem befolyásolja).
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 1 AFP Max.szint: 200.
Teljes kábulat (harc)
Ha sikeresen kábítod ellenfeledet, sebzése csökken annyi százalékkal, ahányas a képességed.
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 10 Max. szint: 10
Regeneráció visszacsatolás (harc)
Minden 10 regenerált ÉP után annyit sebzel ellenfeleden, ahányas szintű ez a képességed.
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 10 Max. szint: 10
Trollvér (harc)
Amennyivel magasabb a trollvér képességed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a regenerációd a portya során (de maximum annyival, ahányadik szintű vagy).
Előfeltétel: 1500 elköltött AF pont
Költség: 1 AFP Max.szint: nincs.
Harcos tetoválás (harc)
A szakértelem minden szintje ad +1 támadást és +1 védekezést.
Előfeltétel: 1500 elköltött AF pont, nincs Mágus tetoválás.
Költség: 10. Max. szint: Karakterszint/10
Mágus tetoválás (harc)
A szakértelem minden szintje ad +1 IQ-t.
Előfeltétel: 1500 elköltött AF pont, nincs Harcoss tetoválás.
Költség: 10 Max. szint: Karakterszint/10
A tudás hatalma (tér-idő)
A specializált tulajdonságot szintenként 1%-al kevesebb LE fejleszteni.
Előfeltétel: 2000 elköltött AF pont
Költség: 200*képesség szint. Max. szint: 10
A fejlődés hatalma (tér-idő)
A szakértelmeket szintenként 1%-al kevesebb LE-be kerül fejleszteni.
Előfeltétel: 2000 elköltött AF pont
Költség: 100*képesség szint. Max. szint: 10
Esszencia mester (állatok)
A használt esszenciáid hatóideje képesség szintenként 1 órával megnő.
Költség: 5 AFP Max. szint: 10
Lélekkút kisütés (tér-idő)
Megnő a lélekkút kisütéskor kapott lélekenergia, szintenként 20%-kal. Ha van lélekkút katalizátorod és ez a képesség maxos, akkor összesen 4x LE-t fogsz kapni a lélekkút kisütésből.
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 10. Max. szint: 10.
Mestergyilkos (harc)
A csata során a kivégzésed annyival magasabbnak számít, ahányas a Mestergyilkos képességed (de a rabolt LE-t nem befolyásolja).
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 1 AFP Max.szint: 200.
Teljes kábulat (harc)
Ha sikeresen kábítod ellenfeledet, sebzése csökken annyi százalékkal, ahányas a képességed.
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 10 Max. szint: 10
Regeneráció visszacsatolás (harc)
Minden 10 regenerált ÉP után annyit sebzel ellenfeleden, ahányas szintű ez a képességed.
Előfeltétel: 1000 elköltött AF pont.
Költség: 10 Max. szint: 10
Trollvér (harc)
Amennyivel magasabb a trollvér képességed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a regenerációd a portya során (de maximum annyival, ahányadik szintű vagy).
Előfeltétel: 1500 elköltött AF pont
Költség: 1 AFP Max.szint: nincs.
Harcos tetoválás (harc)
A szakértelem minden szintje ad +1 támadást és +1 védekezést.
Előfeltétel: 1500 elköltött AF pont, nincs Mágus tetoválás.
Költség: 10. Max. szint: Karakterszint/10
Mágus tetoválás (harc)
A szakértelem minden szintje ad +1 IQ-t.
Előfeltétel: 1500 elköltött AF pont, nincs Harcoss tetoválás.
Költség: 10 Max. szint: Karakterszint/10
A tudás hatalma (tér-idő)
A specializált tulajdonságot szintenként 1%-al kevesebb LE fejleszteni.
Előfeltétel: 2000 elköltött AF pont
Költség: 200*képesség szint. Max. szint: 10
A fejlődés hatalma (tér-idő)
A szakértelmeket szintenként 1%-al kevesebb LE-be kerül fejleszteni.
Előfeltétel: 2000 elköltött AF pont
Költség: 100*képesség szint. Max. szint: 10
Dátum: 2012.12.10. 12:27:10
A kennel gyakorlás alapidejét néhány játékos kérésére átállítottuk 48 órára, de többeknek ez nem tetszett, úgyhogy akkor marad 2 óra.
Dátum: 2012.12.04. 15:54:04
A mai nap 3 épület maximális szintjét bővítettük:
Energiaszentély maximális szintje 70 lett.
Palota maximális szintje 50 lett. 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és +1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony maximális szintje 50 lett. A 20 feletti szintek a manaregenerációt már nem növelik, de a specializált mágia tulajdonság fejlesztési költségét szintenként 0,33%-kal csökkentik.
Energiaszentély maximális szintje 70 lett.
Palota maximális szintje 50 lett. 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és +1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony maximális szintje 50 lett. A 20 feletti szintek a manaregenerációt már nem növelik, de a specializált mágia tulajdonság fejlesztési költségét szintenként 0,33%-kal csökkentik.
Dátum: 2012.12.03. 13:25:26
Ez nem is annyira elbaltázás kérdése, nagyon nehéz megoldani azt, hogy párhuzamosan történnek dolgok egy játékossal, és mellette még párhuzamosan egyszerre több száz játékossal történnek dolgok, hogy minden tökéletesen szinkronizálva legyen. Belépés után mindenkinek javaslom, vessen egy pillantást a piramisra, mielőtt bármilyen küldetést kezd, ez csökkenti az esélyét a problémáknak. És lehetőleg ha van egy kis lag, ne indítsatok el egyszerre középső gombbal 10 portyát ugyanabban a másodpercben. Tudjuk, hogy egy másik rendszerű adatbázissal ez jobban kiküszöbölhető lenne, de az a rendszer sokkal lassabb a mostaninál, és több hónapba telne az áltállás. Szóval lehetőleg óvatosan ezzel a középső gombos témával.
Dátum: 2012.12.03. 13:19:56
Trimble: szubplazmával nem lehet szimulációt futtatni. Mondjuk ha ütsz lefelé 50 szinttel vszínű szimuláció nélkül is lesz sejtésed a csata végkimeneteléről és természetesen a csata látszik a megtámadottnál is.
Kamrázás van, ahogy írtuk, ha lefelé támadsz. Nyilván az volt a cél, hogy a szubplazmának valami értelme is legyen. Ez a megtámadottnak úgysem "fáj".
A sebződés, állatsebződés stb. nem történik meg a csata során. De a küldetések teljesülnek, és az EH-s kap LE-t. Ezek miatt természetesen TP is jár. Az EH LE-t és a TP-t is természetesen nem úgy számoljuk, hogy a valódi szintkülönbségre, hanem a maximális lehetségesre. Tehát ha egy 100. szintű támad egy 10. szintűt, akkor annyi LE-t és TP-t kap, mintha egy 90. szintűt támadott volna. Hasonlóképp, ha egy 100. szintű megtámad egy 50. szintűt és valamiért veszít, az 50. szintű természetesen csak annyi TP-t fog kapni, mintha egy néhány szinttel magasabbat vert volna el. De azt hiszem ez nem lesz egy gyakori forgatókönyv, hogy a védekező veszít. A szubplazma pedig túl drága és ritka ahhoz, hogy tömésre használják (és ha mégis, ugyanúgy véd a Preventorixpikusz mint a normál portyában).
A lényeg, hogy nem teszünk olyan különbséget, hogy a támadó kaphat LE-t TP-t, a védekező pedig nem. Mindkét játékos ugyanúgy van kezelve. Az egyetlen különbség, hogy ha a védő veszít, állatai akkor is kapnak +morált. És természetesen harcban a győztes állata fejlődik.
Idézet: Kocos - 2012.12.03. 11:07:26
5 perc alatt 1x: Ezt technikailag nem tudjuk megoldani, és nem is látom sok értelmét, de az, hogy ne számítson bele a 3 órán belüli 5 támadásba, valószínűleg kivitelezhető lesz, feljegyzem.
A szubplazma támadás kikapcsolást meg fogjuk csinálni, de most a bolygó uráé a maximális prioritás. Reméljük a héten sor tud rá kerülni.
Kamrázás van, ahogy írtuk, ha lefelé támadsz. Nyilván az volt a cél, hogy a szubplazmának valami értelme is legyen. Ez a megtámadottnak úgysem "fáj".
A sebződés, állatsebződés stb. nem történik meg a csata során. De a küldetések teljesülnek, és az EH-s kap LE-t. Ezek miatt természetesen TP is jár. Az EH LE-t és a TP-t is természetesen nem úgy számoljuk, hogy a valódi szintkülönbségre, hanem a maximális lehetségesre. Tehát ha egy 100. szintű támad egy 10. szintűt, akkor annyi LE-t és TP-t kap, mintha egy 90. szintűt támadott volna. Hasonlóképp, ha egy 100. szintű megtámad egy 50. szintűt és valamiért veszít, az 50. szintű természetesen csak annyi TP-t fog kapni, mintha egy néhány szinttel magasabbat vert volna el. De azt hiszem ez nem lesz egy gyakori forgatókönyv, hogy a védekező veszít. A szubplazma pedig túl drága és ritka ahhoz, hogy tömésre használják (és ha mégis, ugyanúgy véd a Preventorixpikusz mint a normál portyában).
A lényeg, hogy nem teszünk olyan különbséget, hogy a támadó kaphat LE-t TP-t, a védekező pedig nem. Mindkét játékos ugyanúgy van kezelve. Az egyetlen különbség, hogy ha a védő veszít, állatai akkor is kapnak +morált. És természetesen harcban a győztes állata fejlődik.
Idézet: Kocos - 2012.12.03. 11:07:26
Két módosítást javasolnék a szubplazmához. Azaz 2 ütési korlát eltörlést. Ezek pedig a 3 órán belüli 5 támadás, illetve az 5 perces korlát. Világos, hogy a szubplazma támadás az eredeti terv szerint semmilyen hátrányt nem jelent a megtámadottnek, ezért a fenti korlátozásokra, amelyek azt hivatottak kivédeni, hogy valakit ellenfelei aránytalan mértékben hátráltassanak támadásokkal, ebben az esetben szükségtelenek. Továbbá a szubplazmát szintén nem igazságos beleszámítani a 3 óra alatti 5 ütésbe a fenti okok miatt.
5 perc alatt 1x: Ezt technikailag nem tudjuk megoldani, és nem is látom sok értelmét, de az, hogy ne számítson bele a 3 órán belüli 5 támadásba, valószínűleg kivitelezhető lesz, feljegyzem.
A szubplazma támadás kikapcsolást meg fogjuk csinálni, de most a bolygó uráé a maximális prioritás. Reméljük a héten sor tud rá kerülni.