Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678910
Szerző
Topic neve: Karakter mozgatás világok között
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
81. hozzászólás - 2013.03.29. 20:49:32 (Válasz Nagy02 #79 hozzászólására.)
Idézet: Nagy02 - 2013.03.29. 18:54:27
... vagy ez is vitatéma lenne?...

Nincs vita.
Döntés van.
Valamint merengés és ötletelés a "másik" megoldásról, amire azért van esély.
Ez csak idő kérdése jelen állás szerint (2-5 év?). :S
Kieg.: Én merengek egy 3. megoldáson is, de... :-X
A hozzászólást McMad módosította 2013.03.29. 20:52:33-kor
Pontszám: 7.21
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
82. hozzászólás - 2013.03.29. 20:54:56
Szuper lehetne a világösszevonás !

Tuti lenne legalább egy ember aki megjátszaná azt, hogy az összes karakterét összehozná egy szövetségbe.
Ha pedig még a karakterei is hasonló erejűek az lenne az igazán csúcs!
XY támadott engem mondjuk 8:01 kor, 8:02 kor, 8:03 kor, 8:04 kor aztán néhány perc pihi és kezdődhet minden előlről
Ráadáspoén: mind a 4 karakterének ugyanaz a neve.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.80
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
83. hozzászólás - 2013.03.29. 20:57:58 (Válasz Giganticus #82 hozzászólására.)
No erre így is volt példa.
BÁRKI megcsinálhatja most is.
Amíg fel nem tűnik valakinek...
Kieg.: Kivéve az azonos karakternevet... :-P
A hozzászólást McMad módosította 2013.03.29. 20:59:42-kor
Pontszám: 7.21
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
84. hozzászólás - 2013.03.29. 21:05:06 (Válasz McMad #83 hozzászólására.)
Meg kivéve hogy 5 percen belül nem lehet senkit 2x támadni

Esetleg ha olyan szerencsétlen, hogy másodperceken belül támadják meg ketten, és egyszerre fut be a két parancs a szerverhez.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 7.00
kedvelt tagRolikamFérfi
Végzetúr tehetség
104 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
85. hozzászólás - 2013.03.29. 21:55:50
Na akkor keddtől elkezdhetnek reszketni a V1 karakterei
V3 Rolikam
V4 Bableves
Fórum:Egyszeri Béla
Pontszám: 6.87
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
86. hozzászólás - 2013.03.29. 22:51:28 (Válasz Rolikam #85 hozzászólására.)
Mitől?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.36
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
87. hozzászólás - 2013.03.29. 22:51:39 (Válasz Miklós #67 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2013.03.29. 14:24:16
2.) A karakter transzfert kedden be fogjuk élesíteni, a kérdés csak annyi volt, hogy lehessen-e visszavelé is mozogni (kivéve V5-re) de úgy tűnik ez a kérdés eldőlt, lehet majd mozogni.


Éljen a megfontolt döntés. Hulljon a férgese. Úgyis túl sok a játékos.
Pontszám: 7.28
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
88. hozzászólás - 2013.03.30. 20:40:35
Kár hogy csak mozgatni lehet, kopizni karaktert nem. Szívesen kipróbálnám a V5-ös karakterem V1-en.
Pontszám: 7.09
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
89. hozzászólás - 2013.03.30. 21:59:53
Mi fog történni? Én nem megyek sehová. Ha jön mellém egy pók, akkor majd megtámad naponta 15x én pedig még annyit sem fogok játszani, mint eddig. Elköltöznek azok, akiket eddig támadtam? Megint csak csökken a játékidőm. Mellém költözik több célpont, akiket le tudok győzni? Hamarább megvannak a küldetések, szintén csökken a játékidőm. Átköltözik a teljes szövetség másik szerverre? Minek, nem lehet átvinni az épületeket. Ezen kívül jól megvagyok azzal, hogy a V3-on nem lehet komolyat rabolni.
Bárhogy is nézem, én csak jól járok a költözési lehetőséggel.
Pontszám: 7.87
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
90. hozzászólás - 2013.04.02. 14:40:18
Nem értem, mi a gond, Kocos...

A pókoknak igy is van elég célpontjuk, nekik nem éri meg mozogni szvsz. és a pók mindenhol pók De amit irtok, azok épp hogy ellenérvek a teljes világösszevonásra.

Az időátállitásos problémák miatt elég sok dolguk lett mára, max holnap fog ez csak bekerülni.
Pontszám: 6.75
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
91. hozzászólás - 2013.04.02. 15:03:34 (Válasz Miklós #90 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2013.04.02. 14:40:18
Nem értem, mi a gond, Kocos...


Szerintem elég érhetően leírtam. Az a baj, hogy szervereket itélsz halálra ezzel a teljesen átgondolatlan megoldással.
Az elvándorlás újabb elvándorlást indít be. Majd a célponthiány újabb elvándorlást és abbahagyást fog eredményezni. Ezzel egy év alatt egy szerver népessége simán lefeleződhet úgy, hogy 30-35% elvándorol, a többi abbahagyja. Végül pedig egy szerver teljes bedőlését hozhatja.

Aki megy annak ez egy előnyös megoldás, annak aki maradna egy óriási szívás, és hosszú távon a játék vége.

Ahogy korábban leírtam, de ezek szerint nem olvastad el, csakis olyan fejlesztés jelenthet valós megoldást, ami senkinek sem csökkenti a célpontjai számát. Egyébként az első áldozat feltehetőleg nem a V3 lesz, amit (önös szempontjaim miatt) legjobban féltek, hanem a V2. Annak nulla jövőt jósolok. Aki nem akart V1-re menni, annak innentől kezdve tuti, hogy nem érdemes több őskövet befizetnie.
Pontszám: 6.83
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
92. hozzászólás - 2013.04.02. 15:43:03 (Válasz Kocos #91 hozzászólására.)
Ez a te véleményed, fantáziálgatásod, hasra ütés szerű számokkal. Én viszont konkrétan tudok neked mondani karaktereket V2-ről akik már 1 éve kitöröltek volna, ha nem lett volna meg a V1re való átjutásnak a reménye. Mellesleg egyáltalán nem átgondolatlan a dolog hiszen több mint 1 éve volt szó róla először és december óta rajta van a fejlesztési listán!

Egyébként lehet h lefeleződik a népesség , de a 30-35% játékos aki átmegy V1-re az lesz a Beholder nyeresége, mert ha nem csinálnák ezt meg akkor a 30-35% simán csak abbahagyná…

Teljesen értelmetlennek látom az utolsó utáni pillanatban nyomott siránkozásodat és károgásodat!
Fölösleges feszültségkeltés.
Pontszám: 7.66
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
93. hozzászólás - 2013.04.02. 15:52:33 (Válasz Coronita #92 hozzászólására.)
Szerintem félreérted amit Kocos ír, nem azt mondja baromság az egész, hanem azt mondja kompletten egyesíteni kellene szervereket (V1 - V2)
Szerintem is V2 lesz bajban így, mert az aktívabbak onnan majd átmennek V1-re (akinek lesz kedve/pénze rá), továbbá aki aktív és nincs kedve átmenni V1-re, annak jóval kevesebb interakció jut, mivel az aktívak egy része lelépett. Aztán jobb híján ő is átmegy valahova, otthagyva a haverokat, szövetséget, ismert környezetet; kiderül hogy máshol sincs kolbászból a kerítés, és inkább hagyja az egészet ahol van.
Ha szervereket összevonnánk, akkor pedig mindenkinek egyformán új lenne a környezet, szövetségek-játékbeli barátságok megmaradhatnának, minden szinten több lenne az - amúgy is döglődő - PvP elem.
Na persze ez esetben nem lenne 200 kavicsos fejpénz..
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.74
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
94. hozzászólás - 2013.04.02. 16:31:17 (Válasz Kocos #91 hozzászólására.)
Amit írsz, csak egy lehetséges jövő.
Szerintem az elvándorlás elsődleges oka a célponthiány lehet, és ez elsősorban csak elöl levő játékosokat érinti. Én ha a középmezőnyben lennék, és lenne kit támadni (akár passziv játékost is, EHval) nem érezném szükségét a váltásnak.
Ha viszont az élmezőnyből elmennek mellőlem, akkor
1.) vagy én is elmegyek
2.) vagy örülök, hogy most már én vagyok az első.
Nem látom, hol vezet ez bármiféle kihaláshoz.
Szerintem nézzük meg, mi történik gyakorlatban, és utána megvitathatjuk, javult-e a helyzet v sem. A szabad döntés mindig jobb, mint a kényszerhelyzet, ez egészen biztos.
Pontszám: 6.05
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
95. hozzászólás - 2013.04.02. 16:37:23 (Válasz Miklós #94 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2013.04.02. 16:31:17
Szerintem nézzük meg, mi történik gyakorlatban, és utána megvitathatjuk, javult-e a helyzet v sem. A szabad döntés mindig jobb, mint a kényszerhelyzet, ez egészen biztos.


Szerintem ha egyszer már megnézted mi fog történni a gyakorlatban, akkor nem lesz viszaút. Ha még egy elbukott hűségbónuszt sem sikerül visszaírni, akkor egy ilyen horderejű változás javítása lehetetlen lesz. A szétesett zövtségeket nem fogod tudni összerakni, a törölt játékosokat sehogy nem fogod visszacsábítani.

Az, hogy a szabad döntés jobb lenne, mint a mostani zárt helyzet biztosan nem állja meg a helyét. Nem is írtál mellé érvet, mert nem nagyon lehet. Annak aki váltani akar, nyilván előnyös, de gyakorlatilag mindenki másnak hátrányos.

A legszomorúbb pedig, hogy lehetne jó megoldást találni, amivel megmaradna a zabad döntés, és mindenki csak nyerne, de ez nyilván alapos átgondolást igényelne, és több programozói munkát. Befektetést, ami megtérülne. A mostani megoldásnál viszont még az is lényegesen jobb lenne, ha nem történne semmi.
Pontszám: 6.38
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
96. hozzászólás - 2013.04.02. 16:50:36 (Válasz Coronita #92 hozzászólására.)
Idézet: Coronita - 2013.04.02. 15:43:03
Ez a te véleményed, fantáziálgatásod, hasra ütés szerű számokkal.


Megértelek. Te váltani szeretnél. Már töbször kiderült, hogy a magad által válaszott stratégiával járó szívásokat külső tényezőként kezeled, és a játékvezetéstől elvárod, hogy tűzön-vízen át tegyen azért, hogy hatásukat ne érezd. Én ezzel nem értek egyet, de mint játékvezető én is megpróbálnék valószínüleg addig udvarolni neked amíg maradsz. Igaz én megpróbálnám ezt nem másik játékosok kárára tenni, feltételezve, hogy bár kéréseid (hovatovább követelőzésed) ugyan ebbe az irányba mutatnak, de ennek oka nem a rosszindulatodban, hanem az ignoranciádban gyökerezik.

Kár, hogy a fától nem látod az erdőt, és vagdalkozás előtt nem olvastad el a javaslatomat. Álljon itt újra kicsit kifejtve:

Mindenki (V1-V2) egy szerverre kerül. A V1 játékosai kapnak egy V1, a V2 játékosai egy V2 flaget. Bárki nyithat a másik szerver irányába, akkor a flagje X1 vagy X2 lesz attól függően, hogy honnan érkezett.
Támadási lehetőségek:
V1 -> V1, X1, X2
V2 -> V2, X2, X1
X1, X2 -> mindenki

Ezen megoldással mindenkinek a célpontmennyisége a jelenleginél nem kisebb lenne. Igaz ugyan, hogy arról nem dönthetne, hogy őt ki tudja támadni, de ezt mostani vándorlós megoldás sem igéri.

Fontos még, hogy ezzel a megoldással a szövetségek egyben maradnának, vagy legalábbis maradhatnának.

Természetesen ki lehet ezt terjeszteni más világokra is, csak kicsit trükkösebben, tekintve, hogy ott más szabályok érvényesek. Pl. V3 esetén ha a csatában az egyik fél V3 flaggel rendelkeyik, akkor a V3 zsákmányolási szabályai érvényesülnek. V5-ről nem írok, mert azt nem ismerem eléggé.
A hozzászólást Kocos módosította 2013.04.02. 17:42:19-kor
Pontszám: 8.02
népszerűCoronitaFérfi
Végzetúr tehetség
144 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
97. hozzászólás - 2013.04.02. 16:51:35 (Válasz Kocos #95 hozzászólására.)
"A szétesett zövtségeket nem fogod tudni összerakni, a törölt játékosokat sehogy nem fogod visszacsábítani."

Ebbő is látszik, hogy fogalmad sincs mi a helyzet V2-n. A szövetségek már rég szétestek. A legaktívabb Sötét Mágusoknál 10-15 körüli aktív karakter van (fél éve 25-30 volt), nálunk a lélekkút szerinti 3. legnagyobb szövetségben kb 8. Itt a kérdés már rég az, hogy akarják-e hogy ezek a karakterek játszanak valahol, vagy töröljenek ki inkább. Sztem Miklósnak az első az érdeke!
Pontszám: 7.66
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
98. hozzászólás - 2013.04.02. 17:17:55 (Válasz Coronita #97 hozzászólására.)
,ha a térképet megnézed összesen 384 aktív játékosunk van V2-n. Nem tudom máshol mi a helyzet, de biztosan nagyobb számokat mutat minden szerver ehhez képest.

Szóval Kócossal kell egyet értsek az Ő megoldása jobban tetszik nekem. Azzal, hogy leléptek a nagy szövetségek bedőlnek, azok akik maradni "kényszerülnek" elunják, mert nem hajlandóak átlépni kisebb szövetségbe, kevesen pedig már tehetetlenek epik ellen és számukra sem csábító a lézengés.

Egy év alatt jobb terv is születhetett volna. Direkt nem szóltam bele, mert jött volna pár okos HSZ, hogy ez csak a topperek kiváltsága, viszont a hatása rajtunk fog csak csattani. Mindegy majd lesz 50 bajnoki medálom amit klónok ellen vívok meg hurrá.
Pontszám: 7.26
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
99. hozzászólás - 2013.04.02. 17:20:35 (Válasz Fecsu123 #98 hozzászólására.)
Te leszel a Bolygó Örök Ura
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.37
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakter mozgatás világok között
100. hozzászólás - 2013.04.02. 17:23:15 (Válasz Coronita #97 hozzászólására.)
Igen, sajnos azzal nehez vitatkozni hogy a V2 mar a veget jarja... A terkep esemeny nevezei letszama es a szovetsegek lelekkutjainak a nagysaga is mutatja... pl. V3-on mar 10 szovetseg kutja 20 millio folott van, V2-n ez a szam mindosszesen 5! (pedig regebben indult ugye)
OK, lehet azt mondani hogy a lelekkut nagysaga mitsem szamit, de azert lehet kovetkeztetni az aktivitasra belole... Ha a TOP 50 szintjet megnezzuk, ott is elmaradas lathato V3-hoz kepest, sot szinte mindenben eszreveheto az hogy a V2 aktivitasa naprol napra csokken...

Az hogy a Miklos altal felvazolt valtozas helyes vagy sem... nos en tartok tole nem ugy fog alakulni ahogy o tervezte... En eloszor letrehoznek egy ideiglenes szervert ahova at lehetne "klonozni" a karaktereket es megnezni (mondjuk 1 honapos idointervallumban) hogy mi tortenne... A valtozas eredmenye jelenleg nem egyertelmu, fulladhat ez egy vilag teljes kihalasaba is, ebben igazat adok Kocosnak...

Masik dolog: Ha Mikloseknak az a tervuk hogy megtartsak az aktiv jatekosallomanyt, egy ilyen valtozasi lehetoseget nem szabadna oskohoz kotni... Legalabb az elso "mozgatas" legyen ingyenes!
V3-Alíz
Pontszám: 7.22
Oldal: 12345678910
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője