Nem jó topicba írtad. "Nem fogadták el a kérdésem. Miért?" a megfelelő topic.
(Tippre a bálnaolaj, mint nem odaillő rossz válasz, de í kérdés egyébként nem rossz. Azt szerintem cseréld le egy hihetőbb rosszra, mint a másik kettő.)
Hozzászólások - Craslorg
Dátum: 2012.09.01. 15:10:17
Dátum: 2012.09.01. 15:08:41
A küldetés a játék kezdete óta van (ezért a szöveg). Kvízadminok nem a kezdetektől vannak és nem véletlenül lettek a játékosok letiltva az értékelésről, mert rengeteg szart engedtek be. Lásd: kvíz 1-2-3-... topicok 99%-a. A küldetés kivétele már korábban is volt javasolva, de ezt nem tették meg. Van mellette 2 másik küldi alternatívának.
Az admin akkor engedi át, ha az a kérdés megfelel nagyjából az általános műveltségnek és a (rossz) válaszok is normálisan csatlakoznak a kérdéshez.
Van itt egy topic, ahol feltevés előtt is kérhetsz segítséget a kérdéseddel kapcsolatban. (Vajon elfogadják-e...)
Az admin akkor engedi át, ha az a kérdés megfelel nagyjából az általános műveltségnek és a (rossz) válaszok is normálisan csatlakoznak a kérdéshez.
Van itt egy topic, ahol feltevés előtt is kérhetsz segítséget a kérdéseddel kapcsolatban. (Vajon elfogadják-e...)
Dátum: 2012.09.01. 13:56:45
Nálam nem lassult be (2 böngészőn tesztelve), szóval nem biztos, hogy szerver hiba.
Dátum: 2012.09.01. 13:06:40
Miért? Én nem ezt írtam?
Dátum: 2012.08.31. 22:48:32
Ezek közül az elsőt nem kellett volna beengedni, de a másik kettővel nem látok problémát, maximum a helyesírásban, stilisztikában.
Dátum: 2012.08.31. 16:34:18
Ezt a postot köszi, de a végéhez megjegyeznék valamit.
Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08
- idén szeretnénk még egy új eseményt is
Szerintem nagyon sokan örülnének, ha az új esemény előtt lenne egy több hetes bugfix a bejelentések, jelzések alapján (pl. AH-ban folyamatos akadás van (V5-ön most is) az AF-es tétellel, vadászzsákmány néha magától lefut kattintás nélkül (tud róla Baraty), stb).
Szerintem senkit se zavarna, ha ezek egyszer rendbe lennének téve.
Másrészt az új event bevezetése előtt mindenképp átnézni, hogy az mire van hatással és milyen bugok jöhetnek elő, nehogy az event indulása azzal kezdődjön, hogy akad, nem működik, nem esik, aminek kéne, stb. Volt már rá példa. Engem legalábbis nem zavar, ha valami amiatt csúszik 1-2 hetet, hogy minél kevesebb hibalehetőséget tartalmazzon.
Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08
- idén szeretnénk még egy új eseményt is
Szerintem nagyon sokan örülnének, ha az új esemény előtt lenne egy több hetes bugfix a bejelentések, jelzések alapján (pl. AH-ban folyamatos akadás van (V5-ön most is) az AF-es tétellel, vadászzsákmány néha magától lefut kattintás nélkül (tud róla Baraty), stb).
Szerintem senkit se zavarna, ha ezek egyszer rendbe lennének téve.
Másrészt az új event bevezetése előtt mindenképp átnézni, hogy az mire van hatással és milyen bugok jöhetnek elő, nehogy az event indulása azzal kezdődjön, hogy akad, nem működik, nem esik, aminek kéne, stb. Volt már rá példa. Engem legalábbis nem zavar, ha valami amiatt csúszik 1-2 hetet, hogy minél kevesebb hibalehetőséget tartalmazzon.
Dátum: 2012.08.31. 15:09:56
Ha szerinted is tök egyértelmű, akkor miért kell egy idióta Mexico (sic!) választ adni rossz válaszként? A környéken van még pár ország... Az ilyeneket sose fogják átengedni és ha korábbi bent van, és valaki jelzi, törölni fogják. Írj helyette Horvátországot, Szlovéniát, Bulgáriát, ami a környéken van. Igaz, ez a kérdés egyébként már szerepelt jobb rossz válaszokkal.
Dátum: 2012.08.30. 20:21:04
Amennyiben a megfelelő AF képességed megvan EH mellett, akkor abba számít. Egyébként, mivel a vesztett LE-nek van korlátja (GY/V alapján), így bármennyi plusz LE% ezt nem tudja növelni.
Dátum: 2012.08.30. 18:49:30
Olvasd el az első postot, ott van rögtön az első képességként.
Dátum: 2012.08.30. 17:44:42
Idézet: Miklós - 2012.08.30. 17:22:51
Egy másik AF képesség a hatásfok növelésére, amit esetleg egy relikvia még 10%-kal megnövel.
Szubtéri Fókuszálás
A képesség minden szintjével 10% esélyt kapsz vadászatonként arra, hogy találsz egy Szubtéri kivonatot.
AF: 10/ szint Max. szint: 10
Előfeltétel: Szubtéri érzékelés 30.
Szubtéri kivonat (egyéb kategóriás tárgy):
Minden általad indított portyában automatikusan elhasználódik, ha van. Adott portyában ad +5 EH szakértelem, mely akkor is kifejti hatását, ha nem rendelkezel alapvetően a szakértelemmel!
Esetleges probléma: a +5 EH-nyi LE-től még nem feltétlenül lesz érdemes egy VF-esnek portyázgatni. Esetleg ki lehet azzal bőviteni, hogy egy portyában több is kisülhessen, ill. legyen egy relikvia, ami növeli a hatásfokát.
A képesség minden szintjével 10% esélyt kapsz vadászatonként arra, hogy találsz egy Szubtéri kivonatot.
AF: 10/ szint Max. szint: 10
Előfeltétel: Szubtéri érzékelés 30.
Szubtéri kivonat (egyéb kategóriás tárgy):
Minden általad indított portyában automatikusan elhasználódik, ha van. Adott portyában ad +5 EH szakértelem, mely akkor is kifejti hatását, ha nem rendelkezel alapvetően a szakértelemmel!
Esetleges probléma: a +5 EH-nyi LE-től még nem feltétlenül lesz érdemes egy VF-esnek portyázgatni. Esetleg ki lehet azzal bőviteni, hogy egy portyában több is kisülhessen, ill. legyen egy relikvia, ami növeli a hatásfokát.
Egy másik AF képesség a hatásfok növelésére, amit esetleg egy relikvia még 10%-kal megnövel.
Dátum: 2012.08.30. 16:21:35
Mert a te válaszod egészítettem ki.
Idézet: Bpetya75 - 2012.08.30. 15:55:48
Amennyiben 5-ösre toltad már az AF képességet, akkor igen.
Idézet: Bpetya75 - 2012.08.30. 15:55:48
Tehát elvileg 20-ból egyszer 3 esszenciának kéne esnie a 20+-os dögökből? Akkor vagy nagyon figyelmetlen voltam eddig, vagy most többször kell jöjjön 3
Amennyiben 5-ösre toltad már az AF képességet, akkor igen.
Dátum: 2012.08.30. 15:42:19
Olyannyira nem bug, hogy Alkimista AF képesség. Sima sajtolásnál ennyi plusz % esélyed van, gradulátumos sajtolásnál az esély a plusz esszenciára van.
Dátum: 2012.08.30. 13:44:48
Ehhez nem kell biológia szakosnak lenni. Pusztán elég volt középiskolába járni, hogy tudd, mi az a rendszertan, ez pedig nem egy sokadik fokozata a rendszertannak, hanem egy igen magas szintű fokozat.
Dátum: 2012.08.30. 13:43:16
Igen, a kristályos marad nálad.
Dátum: 2012.08.29. 13:20:06
Nyilván nem fogják kivenni, mert így is van, akinek az tetszik. Ha valakinek nem tetszik, akkor vált, de manuálisan kivenni teljesen felesleges.
Dátum: 2012.08.29. 12:01:27
Az AF lemaradásod már jelenleg is megvan. Ez nem fog változni a jövőben, amikor új AF képességek kerülnek bevezetésre. Az AF bevallott célja a VF kitakarítása a játékból (ami nyilván sose fog sikerülni). Ha most váltasz EH-ra, akkor a jelenlegi AF lemaradásod nem fog tovább nőni. Ha később, akkor nőni fog.
Dátum: 2012.08.29. 07:56:37
Csak akkor von le, ha az előző huzalozott reflexek használata óta nem telt el a kronokompenzáció által adott minimum idő ÉS nem ugyanazt a szakértelmet használod a huzalozott reflexekkel.
Dátum: 2012.08.29. 07:30:47
Ööö... mea culpa Egyébként a támadás ital kiváló a templomban, mikor azt kell használni Igaz:
70 db A támadás itala
70 db A támadás itala
Dátum: 2012.08.29. 07:23:26
Ne viccelj, PP hiányban szenvedek, a támadás italt kérem
Dátum: 2012.08.29. 06:59:42
Bemásolom ide inkább:
Idézet: Kocos - 2012.07.14. 01:28:45
Plusz az én terveimet:
Idézet: Craslorg - 2012.08.09. 17:18:20
Idézet: Kocos - 2012.07.14. 01:28:45
No gondolkodtam rajta, hogy milyen képességeket lehetne behozni. Párhoz valami fantázianevet is írtam, nyilván ez csak amolyan hangulati elem, majd aki ebben jobb (Miklós) az kitalál hangzatos neveket hozzá. A cél az, hogy egy átlagos karakter esetén hasonló mértékben tudja a karakter megnövelni LE bevételét naponta. Az II/ képesség lenne a referencia, amit a többi képesség LE termelésben követ.
Vannak persze olyan képességek amelyek nem lefordíthetóak LE-re. Sajnos sok forrásértékem nincs meg, ezért számolni most nem fogok tudni. Majd talan ha Biri segit.
A képességek a játék fő területeihez kapcsolódnak, megpróbáltam felölelni a többségüket. Mindenkinek azt éri meg fejleszteni amit rendszeresen használ.
Minden képesség fejlesztési költsége eggyel több AFP, mint a képesség jelenlegi szintje.
AF
I/ Alternatív recirkulum
Szintenként +1% AFP TP-ből
Vadászat
II/ Nyomkeresés
Szintenként 0,2% esélyed van, hogy eggyel nagyobb szörnyet ejtesz el, mint tetted volna a képesség nélkül. Apróról kisebbre váltás esélye dupla.
III/ Vadászrutin
Szintenként eggyel több TP-t kapsz.
IV/ Tapasztalt vadász (p1)
Minden vadászat közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p1 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p1 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
Sajtolás
V/ Lélekcsakra (p2)
Állat sajtolásakor szint*[tapasztalati szint]*p2 LE-vel többet kapsz. P2 belövése: napi 4 20-as szintű állat sajtolásakor termeljen annyit, mint a vadászatos képességek.
Portyázás
VI/ Tapasztalt portyázó (p3)
Minden portya közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p3 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p3 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
VII/ Falkavezér
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít.
Kihívás
VIII/ Ezermester
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít. A képesség minden szintje után 5% esélyed van eggyel több kristálypont szerzésére, amennyiben nyersz általad indított kihívásban.
IX/ Párbajrutin (p4, p5)
A nyertes kihívások után szint*[tapasztalati szint]*p4 TP-t kapsz. Vesztes kihívásoknál ennek felét.
>>> Új ismételhető küldetés: Szerezz [tapasztalati szint]*p5 TP-t kihívásból úgy, hogy legalább 15-ször nyersz.
Aukciós ház
X/ Lélekkút halászat
Lélekkút kisütésekor szintnyi dukátot is kapsz.
XI/ Megbízható munkaerő (p6)
Aukciós házban dolgozva szintenként p6 esélyed van extra dukát szerzésre. (p6 kb. 2-4)
Küldetés
XII/ Haszonleső (p7)
A szint*p7% bónusz LE küldetések teljesítésére.
Lélekkufár
XIII/ Törzsvásárló
Szintenként eggyel nő a kereskedelem szakértelem maximuma.
Kalandok
XIV/ Kristályoholista
Minden nap az első belépésedkor kapsz 1 fehér kristályitalt a képesség minden szintje után.
Statisztikák
XV/ Vitalitás
Maximális életpontod szintenként 1%-kal nő.
XVI/ Kondenzáció
Maximális varázspontod szintenként 1%-kal nő.
XVII/ Bosszú hidegen tálalva
Szintenként 5-tel nő a maximális portyapontjaid száma.
XVIII/ Nyomtérkép
Szintenként 5-tel nő a maximális cselekvéspontjaid száma.
Utólag jutott eszembe:
Epikus/Entitás
XIX/ Hősiesség
Szintenként +1% közelharci sebzés az epikus ellen.
XX/ Legendás hatalom
Szintenként +1% varázslat sebzés az epikus ellen.
No első nekifutásra nagyjából ennyi. Remélem az látszik, hogy a képességek korlátlan fejleszthetőségével itt valóban döntéshelyzet állna fent, ami tetszőleges mennyiségű AFP megszerzése után sem szűnik meg.
Vannak persze olyan képességek amelyek nem lefordíthetóak LE-re. Sajnos sok forrásértékem nincs meg, ezért számolni most nem fogok tudni. Majd talan ha Biri segit.
A képességek a játék fő területeihez kapcsolódnak, megpróbáltam felölelni a többségüket. Mindenkinek azt éri meg fejleszteni amit rendszeresen használ.
Minden képesség fejlesztési költsége eggyel több AFP, mint a képesség jelenlegi szintje.
AF
I/ Alternatív recirkulum
Szintenként +1% AFP TP-ből
Vadászat
II/ Nyomkeresés
Szintenként 0,2% esélyed van, hogy eggyel nagyobb szörnyet ejtesz el, mint tetted volna a képesség nélkül. Apróról kisebbre váltás esélye dupla.
III/ Vadászrutin
Szintenként eggyel több TP-t kapsz.
IV/ Tapasztalt vadász (p1)
Minden vadászat közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p1 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p1 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
Sajtolás
V/ Lélekcsakra (p2)
Állat sajtolásakor szint*[tapasztalati szint]*p2 LE-vel többet kapsz. P2 belövése: napi 4 20-as szintű állat sajtolásakor termeljen annyit, mint a vadászatos képességek.
Portyázás
VI/ Tapasztalt portyázó (p3)
Minden portya közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p3 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p3 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
VII/ Falkavezér
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít.
Kihívás
VIII/ Ezermester
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít. A képesség minden szintje után 5% esélyed van eggyel több kristálypont szerzésére, amennyiben nyersz általad indított kihívásban.
IX/ Párbajrutin (p4, p5)
A nyertes kihívások után szint*[tapasztalati szint]*p4 TP-t kapsz. Vesztes kihívásoknál ennek felét.
>>> Új ismételhető küldetés: Szerezz [tapasztalati szint]*p5 TP-t kihívásból úgy, hogy legalább 15-ször nyersz.
Aukciós ház
X/ Lélekkút halászat
Lélekkút kisütésekor szintnyi dukátot is kapsz.
XI/ Megbízható munkaerő (p6)
Aukciós házban dolgozva szintenként p6 esélyed van extra dukát szerzésre. (p6 kb. 2-4)
Küldetés
XII/ Haszonleső (p7)
A szint*p7% bónusz LE küldetések teljesítésére.
Lélekkufár
XIII/ Törzsvásárló
Szintenként eggyel nő a kereskedelem szakértelem maximuma.
Kalandok
XIV/ Kristályoholista
Minden nap az első belépésedkor kapsz 1 fehér kristályitalt a képesség minden szintje után.
Statisztikák
XV/ Vitalitás
Maximális életpontod szintenként 1%-kal nő.
XVI/ Kondenzáció
Maximális varázspontod szintenként 1%-kal nő.
XVII/ Bosszú hidegen tálalva
Szintenként 5-tel nő a maximális portyapontjaid száma.
XVIII/ Nyomtérkép
Szintenként 5-tel nő a maximális cselekvéspontjaid száma.
Utólag jutott eszembe:
Epikus/Entitás
XIX/ Hősiesség
Szintenként +1% közelharci sebzés az epikus ellen.
XX/ Legendás hatalom
Szintenként +1% varázslat sebzés az epikus ellen.
No első nekifutásra nagyjából ennyi. Remélem az látszik, hogy a képességek korlátlan fejleszthetőségével itt valóban döntéshelyzet állna fent, ami tetszőleges mennyiségű AFP megszerzése után sem szűnik meg.
Plusz az én terveimet:
Idézet: Craslorg - 2012.08.09. 17:18:20
- Isteni kegy 1: A végzet temploma napi látogatást igénylő feladatainak maximális száma csökken, de minimum 3 (manakonsti, Lady Alvariel, épületstatisztika, toplista megnézése, mágikus regeneráció).
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.
- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.
- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.
- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.
- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".
- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.
- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.
Természetesen a többi javasolt, végtelenített AF képességet is támadom, amelyek szint*0.5% bónuszt adnak tulajdonságfejlesztésre, szint*1%-ot szakifejlesztésre, szerencsefejlesztésre.
Ezzel együtt én támogatnék egy - a TF-es új KT képességek hálózathoz hasonló egymásra épülő fejlesztési hálózatra.
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.
- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.
- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.
- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.
- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".
- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.
- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.
Természetesen a többi javasolt, végtelenített AF képességet is támadom, amelyek szint*0.5% bónuszt adnak tulajdonságfejlesztésre, szint*1%-ot szakifejlesztésre, szerencsefejlesztésre.
Ezzel együtt én támogatnék egy - a TF-es új KT képességek hálózathoz hasonló egymásra épülő fejlesztési hálózatra.