Van egy olyan érzésem, hogy az építés nem az aktív játékosokhoz lett beállítva, hanem a regisztrált játékosokhoz. Így lehet az, hogy nem épülnek fel a csapdák ugyanis a passzív játékosok helyett is építeni kellene, de az 1600 fölé a toplistásokat leszámítva nem nagyon épít senki.
Egyet értek Birkával és korrigálásnak kezdetnek jó lenne, ha az 1600 feletti építés megnövelné a szövetség kútját. (Visszamenőlegesen is)
Hozzászólások - BlackSheep77HUN
Dátum: 2011.02.07. 15:56:09
Dátum: 2011.02.06. 21:04:23
Szokj hozzá! Főleg, ha Birka hsz-ére írsz!
Dátum: 2011.02.06. 20:32:41
Birka ez érvényes a többi világra is!
Dátum: 2011.02.04. 14:52:09
Nem túl jó ötlet! Én pl. a csp-t nem használom! Illetve csak a levonásokra és esszencia készítésre. Most, hogy ha nincs meg a kellő csp-m vagyis az 50 csak mondjuk 45 a nullázás előtt akkor buktam a csp-t!
A másik gond ezekkel a javaslatokkal, hogy gyakorlatilag bevezetne egy támadási limitet is. Ha csak az esemény kezdetétől számított csp-t, pp-t, stb lehet használni akkor gyakorlatilag csak annyit tudsz elhasználni ami 1 nap termelődik. Ergó bekeről egy limit. Vagyis az esemény végére mindenki ugyan annyi csatával rendelkezne +/- 1 nap! Így a toplista is gyakorlatilag feleslegesé válna.
Az esemény kezdetétől számított erőforrás felhasználás szerintem nem jó ötlet. Több problémát generálna mit amit megold. A hullázás meg abszurd lenne.
Nincsen semmi gond a rákészüléssel és a tartalékolással. Hiszen előbb utóbb úgyis elfogy!
A másik gond ezekkel a javaslatokkal, hogy gyakorlatilag bevezetne egy támadási limitet is. Ha csak az esemény kezdetétől számított csp-t, pp-t, stb lehet használni akkor gyakorlatilag csak annyit tudsz elhasználni ami 1 nap termelődik. Ergó bekeről egy limit. Vagyis az esemény végére mindenki ugyan annyi csatával rendelkezne +/- 1 nap! Így a toplista is gyakorlatilag feleslegesé válna.
Az esemény kezdetétől számított erőforrás felhasználás szerintem nem jó ötlet. Több problémát generálna mit amit megold. A hullázás meg abszurd lenne.
Nincsen semmi gond a rákészüléssel és a tartalékolással. Hiszen előbb utóbb úgyis elfogy!
Dátum: 2011.02.04. 13:06:35
Idézet: Miklós - 2011.02.04. 12:10:14
- A xenó királynőknél az ÉP-t túl alacsonyra vettük és a regeneráció sem volt tökéletes. Ugyan rengetegf statisztikát gyűjtöttünk előtte egy hónapon át a játékosok sebző potenciáljáról, de ezt messze felülmúlta mindenki, ahogy nekiállt a felhalmozott csp-t pp-t elhasználni. Emiatt több xenó is hamar elpusztult, a játékosoknak magasabb szintre kellett ütni, és itt voltak a rendszernek hiányosságai, a magasabb szintű xenók relative erősek voltak, ez az, amit közben korrigáltunk. Illetve lehetséges, hogy nem ártana egy elméleti limit, napi X támadás után a játékos kaphatna valamekkora minuszt aznapra a xenóval szemben, hogy ne mindenki első nap akarja a 400 támadást leadni (és ezáltal a szervert is szétterhelni).
Ennek a problémának a kezelésére lenne egy javaslatom. Ne napi limitet vezessetek be és ne a karakterek kapjanak negatív bónuszt. Legalábbis ne a támadásaikra. Ez ugyanis erősen befolyásolná az ismételhető küldetéseket is.
Én inkább egy a portyához hasonló negatív százalékos levonást javasolnék a sebzésre. Konkrétan arra gondoltam, hogy egy karakter akár csp-t akár pp-t használva a portyának megfelelően tudna támadni (relikviákat is figyelembe véve) az alap eset 1 óra amit a kronokompenzáció módosíthat. Vagyis úgy működne mintha portyázna a karakter. De lenne e nagyon lényeges eltérés. A negatív módosítást nem a tulajdonságra kapja a karakter hanem a bevitt sebzésre. A csaták végén az össz sebzés nem változik. Vagyis ne legyenek vesztes csaták a csata végén az össze sebzés jelenik meg. Mondjuk a karakter bevisz egy 10ks sebzést -70%kos levonással. Ő a csata végin azt látja, hogy 10000 sebzést okoztál és x sebzést kaptál. Viszont a ténylegesen bevitt sebzés ami levonódik az csak 3k.
Vagy van egy másik javaslatom, hogy minden egyes sebzés után x százalékot visszaregeneráljon a xeno. Az entikhez hasonlóan. Itt jön képbe az építés is ugyanis a bépített csapda 10 százalékonként csökkenti a regenerálás mértékét 100%t elérve a visszaregenerálás nulla lenne vagy nagyon minimális 1-2%.
Mód:
Ja és a lényeg, hogy ezek már le vannak programozva más-más játékrészeknél. Minimális változtatással csak át kell ültetni a xenókra.
- A xenó királynőknél az ÉP-t túl alacsonyra vettük és a regeneráció sem volt tökéletes. Ugyan rengetegf statisztikát gyűjtöttünk előtte egy hónapon át a játékosok sebző potenciáljáról, de ezt messze felülmúlta mindenki, ahogy nekiállt a felhalmozott csp-t pp-t elhasználni. Emiatt több xenó is hamar elpusztult, a játékosoknak magasabb szintre kellett ütni, és itt voltak a rendszernek hiányosságai, a magasabb szintű xenók relative erősek voltak, ez az, amit közben korrigáltunk. Illetve lehetséges, hogy nem ártana egy elméleti limit, napi X támadás után a játékos kaphatna valamekkora minuszt aznapra a xenóval szemben, hogy ne mindenki első nap akarja a 400 támadást leadni (és ezáltal a szervert is szétterhelni).
Ennek a problémának a kezelésére lenne egy javaslatom. Ne napi limitet vezessetek be és ne a karakterek kapjanak negatív bónuszt. Legalábbis ne a támadásaikra. Ez ugyanis erősen befolyásolná az ismételhető küldetéseket is.
Én inkább egy a portyához hasonló negatív százalékos levonást javasolnék a sebzésre. Konkrétan arra gondoltam, hogy egy karakter akár csp-t akár pp-t használva a portyának megfelelően tudna támadni (relikviákat is figyelembe véve) az alap eset 1 óra amit a kronokompenzáció módosíthat. Vagyis úgy működne mintha portyázna a karakter. De lenne e nagyon lényeges eltérés. A negatív módosítást nem a tulajdonságra kapja a karakter hanem a bevitt sebzésre. A csaták végén az össz sebzés nem változik. Vagyis ne legyenek vesztes csaták a csata végén az össze sebzés jelenik meg. Mondjuk a karakter bevisz egy 10ks sebzést -70%kos levonással. Ő a csata végin azt látja, hogy 10000 sebzést okoztál és x sebzést kaptál. Viszont a ténylegesen bevitt sebzés ami levonódik az csak 3k.
Vagy van egy másik javaslatom, hogy minden egyes sebzés után x százalékot visszaregeneráljon a xeno. Az entikhez hasonlóan. Itt jön képbe az építés is ugyanis a bépített csapda 10 százalékonként csökkenti a regenerálás mértékét 100%t elérve a visszaregenerálás nulla lenne vagy nagyon minimális 1-2%.
Mód:
Ja és a lényeg, hogy ezek már le vannak programozva más-más játékrészeknél. Minimális változtatással csak át kell ültetni a xenókra.
Dátum: 2010.12.23. 20:03:01
Kicsit nehéz a felfogásom az utóbbi időben!
Az alapján amit bemásoltál én azt értem, hogy 4 állatnál a térkapuban ez az alaphoz (szívás nélkül) + 40% LE-t ad (vagy éppen annyit amennyi az állat felszerelés). Vagyis ha a csata végén most azt írja ki, hogy 3000k-t nyertél akkor ez most 4200LE lesz?
Jól értem?
Az alapján amit bemásoltál én azt értem, hogy 4 állatnál a térkapuban ez az alaphoz (szívás nélkül) + 40% LE-t ad (vagy éppen annyit amennyi az állat felszerelés). Vagyis ha a csata végén most azt írja ki, hogy 3000k-t nyertél akkor ez most 4200LE lesz?
Jól értem?
Dátum: 2010.11.30. 16:12:46
Köszönöm! Nem voltam biztos a törlésgombban. 

Dátum: 2010.11.30. 15:45:32
Üdv.
A visszaváltható kristályt hogyan kell kivenni, ha szeretnék majd felszerelést cserélni?
Köszi!
A visszaváltható kristályt hogyan kell kivenni, ha szeretnék majd felszerelést cserélni?
Köszi!
Dátum: 2010.11.18. 10:47:26
Azt szeretném kérdezni, hogy normális-e az a jelenség, hogy kisajtolok egy 85. szintű állatomat gradulátummal vagy mivel és 5 db egyforma esszenciát adott. A szövi társamnál ugyan ez a jelenség volt. Nem egyet-egyet kéne kapnom mindegyikből?
Pont ez lenne a lényeg mert van mondjuk két fele esszenciám és kéne a másik 3.
Pont ez lenne a lényeg mert van mondjuk két fele esszenciám és kéne a másik 3.
Dátum: 2010.11.18. 08:36:21
Ja-ja a random jól működik! 300 csp és 1 darab tárkép. Már most előre kérem, hogy a nyertes csapatot és tárgyat nerfeljék agyon és az eseménybe az eggyel jobb besorolást vigyék fel háromra és a határ pont az általam talált térképek száma -1 legyen. Ez így lesz igazságos.
Lásd térkifordító ital! Ja és legyenek megvehetőek is az eseményben kapható tárgyak! És legyen rájuk valamilyen kizárós Af képesség is ami tök értéktelenné teszik a tárgyakat.
De ha esetleg a nyertes csapatba kerülnék vagy az eredetileg kiírt szabályok szerint is megkapnám a max tárgyat, mert hát a random mégis mellém állna, akkor a fenteket tekintsük semmisnek, sőt ha valaki ilyen hülyeséggel állna elő akkor azt azonnal pontozzuk le a sárga földig és négyeljük fel.
Mert persze mindez így igazságos, lásd térkifordító ital.
Lásd térkifordító ital! Ja és legyenek megvehetőek is az eseményben kapható tárgyak! És legyen rájuk valamilyen kizárós Af képesség is ami tök értéktelenné teszik a tárgyakat.De ha esetleg a nyertes csapatba kerülnék vagy az eredetileg kiírt szabályok szerint is megkapnám a max tárgyat, mert hát a random mégis mellém állna, akkor a fenteket tekintsük semmisnek, sőt ha valaki ilyen hülyeséggel állna elő akkor azt azonnal pontozzuk le a sárga földig és négyeljük fel.

Mert persze mindez így igazságos, lásd térkifordító ital.
Dátum: 2010.11.14. 20:31:56
Én úgy gondolom, hogy nincs azzal semmi gond, hogy az aki VF-ezik kevesebb AF-pontot kap és hogy a kompenzációval sem éri el a 100%-ot! És én ezt azzal magyaráznám hogy a Spektrálissal az alaptól 100%-kal több LE szedhető ki egy vadászatból fele annyi Tp-ért.
Az egyik oldal több LE-t kap a másik meg több AF pontot.
Az egyik oldal több LE-t kap a másik meg több AF pontot.
Dátum: 2010.11.14. 20:18:16
Visszafordítanám a kérdésedet AF-pontból tudsz tulajdonságot növelni?
Dátum: 2010.11.14. 20:06:51
Már bocsánat, de egy szakértelemről és egy tevékenységről minden VF-es megfeledkezik. Mégpedig a Spektrálisról és Kvízből kapható 10% LE-ről.
Nézzük csak meg egy kicsit közelebbről a dolgot.
A VF- felezi a normál mennyiségű TP-t a Spektrális meg 100% és a kvíz 10% vagyis összesen 110%-kal nő az alap LE amit kaphatsz.
Az EH ezzel szemben nem ad ekkora bónuszt.
Mindenki csak a VF-t hasonlítja az EH-hoz, de közben megfeledkeztek egy 100% LE-t adó szakiról.
Az EH-nak ilyen kiegészítője nincsen. Ezt ne feledjétek. Tehát az EH még mindig hátrányban van a VF+Spektrális kombóval szemben. Mert a kép csak így teljes.
Vagyis a kevesebb AF-pontot amit kap egy VF-es bőven kompenzálja a 100% LE a Spektrálisból. Ja és az irányított vadászat +5% LE-jéről még nem is beszéltünk.
Nézzük csak meg egy kicsit közelebbről a dolgot.
A VF- felezi a normál mennyiségű TP-t a Spektrális meg 100% és a kvíz 10% vagyis összesen 110%-kal nő az alap LE amit kaphatsz.
Az EH ezzel szemben nem ad ekkora bónuszt.
Mindenki csak a VF-t hasonlítja az EH-hoz, de közben megfeledkeztek egy 100% LE-t adó szakiról.
Az EH-nak ilyen kiegészítője nincsen. Ezt ne feledjétek. Tehát az EH még mindig hátrányban van a VF+Spektrális kombóval szemben. Mert a kép csak így teljes.
Vagyis a kevesebb AF-pontot amit kap egy VF-es bőven kompenzálja a 100% LE a Spektrálisból. Ja és az irányított vadászat +5% LE-jéről még nem is beszéltünk.
Dátum: 2010.11.12. 22:03:29
Idézet: Miklós - 2010.11.12. 09:32:08
Biztos, hogy megfelelő játékosok véleményét kéred ki?
és privátban kikérem játékosok véleményét is
Biztos, hogy megfelelő játékosok véleményét kéred ki?
Dátum: 2010.11.03. 21:23:57
Meg kell, hogy kövesselek olyan lassúra sikeredet a fejlesztés, hogy a térkifordító italt bőven ki lehet használni.
Dátum: 2010.11.03. 17:31:39
Mikós! A képességek listája idővel bővülni fog és ha igen akkor lesz-e benne több kizárásos választás?
Dátum: 2010.11.03. 16:09:55
Nézd meg még1x azokat a százalékokat! Azok bizony csak 3%ok és nem 5.
Dátum: 2010.11.03. 13:46:20
Az ár érték arány az nem elég meglepetés! A számolgatást meghagyom Birkának, mert az az ö szakterülete. De egy kicsit költséges mulatsága a Mágus és a Harc specializáció. 50 AF pontot áldozni vacak 15%-ra igencsak költséges és hosszú mulatság. Ha meg elaprózod és tényleg csak szintenként fejleszted 3%/10AF is sok(k) de még csak nem is veszed majd észre. a hatást.
Na nekem ez elég nagy meglepetés.
Két javaslatom lenne, vagy csökkentsük az árát és maradjon 15%a hatásfok növekedés, vagy növekedjen a hatásfok 3-ról 5%ra.
Na nekem ez elég nagy meglepetés.
Két javaslatom lenne, vagy csökkentsük az árát és maradjon 15%a hatásfok növekedés, vagy növekedjen a hatásfok 3-ról 5%ra.
Dátum: 2010.11.01. 22:06:34
Igaz!
Viszont alacsony szinten még ki lehet egyenlíteni nyert/vesztett csaták arányát, úgy hogy ne érjen hátrány a sajtolásban.
Sőt egy tudatosan fejlesztett karakternél a tulajdonos hidd el figyelni fog arra, hogy mire maxos lesz a VF szakértelme addigra olyan vereség aránnyal fog rendelkezzen ami biztosítja neki a nyugodt láthatatlan vadászatot.
Viszont alacsony szinten még ki lehet egyenlíteni nyert/vesztett csaták arányát, úgy hogy ne érjen hátrány a sajtolásban.
Sőt egy tudatosan fejlesztett karakternél a tulajdonos hidd el figyelni fog arra, hogy mire maxos lesz a VF szakértelme addigra olyan vereség aránnyal fog rendelkezzen ami biztosítja neki a nyugodt láthatatlan vadászatot.
Dátum: 2010.11.01. 21:46:26
A sajtolás nerf és az AF bevezetése között elég kis idő telt el.
Én azt hittem, hogy még több idő van hátra az AF-ig ezért lett meg reformálva.
Így viszont nem értem.
A VF eleve kevesebb AF pontot kap. Aki láthatatlanul vadászik és sajtol még kevesebbet.
Így értelmetlen volt a reform. Hiszen, ha marad a megszokott módban a láthatatlan sajtolás akkor sem érte volna meg az AF pontok száma miatt.
De lehet, hogy rosszul látom a dolgot.
Én azt hittem, hogy még több idő van hátra az AF-ig ezért lett meg reformálva.
Így viszont nem értem.
A VF eleve kevesebb AF pontot kap. Aki láthatatlanul vadászik és sajtol még kevesebbet.
Így értelmetlen volt a reform. Hiszen, ha marad a megszokott módban a láthatatlan sajtolás akkor sem érte volna meg az AF pontok száma miatt.
De lehet, hogy rosszul látom a dolgot.
