Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2016.03.05. 15:42:36
Nem csak az építőrabszolgás poénkodás volt hiba, de azt komolyan venni is az volt. Minden VU talin elsüt legalább fél tucatnyi hasonlót, nem is értem, hogy lehet erre hivatkozni.
Dátum: 2016.03.05. 14:29:30
Nem is kell tudnunk, hány reklamáció érkezett. Ha tömeges probléma lett volna, olyan, amit Miklós tanácsai sem tudtak volna megoldani, akkor tuti, hogy már most változott volna a program. Az, hogy adott szinten kevés az aktív játékos, pont azt nehezíti meg, hogy az ember objektíven fel tudja mérni a karakterének erősségét. Még azt is el tudom képzelni, hogy olyan üres zónák alakuljanak ki, ahol bajnoki viadalt nyerő karakter nem tudja legyőzni a szörnyeket.
Nem állítom, hogy az algoritmus tökéletes. De azt igen, hogy sokan nem is tettek meg mindent, hogy győzzenek a szörnyek ellen.
Amikor Miklós személyesen megnéz egy karaktert és tanácsot ad, akkor jó eséllyel nem a levegőbe beszél, hanem ki is próbálja amit mond.
Dátum: 2016.03.05. 13:30:37
Mit nem lehet érteni az idézett szövegen? Ha tényleg tömeges problémát jelentett volna a szörnyek legyőzése, akkor tényleg úgy gondolod, hogy nem változott volna a program? Az kiderült, hogy többen jelezték, hogy problémájuk van, kaptak is tippeket, hogy mit tegyenek. Ha senkinek sem segítettek volna a tanácsok, és még mindig tömeges gond lett volna, akkor biztos, hogy változik a program.
Talán nem volt normálisan fejlesztve a karaktered, talán nem tettél meg mindent azért, hogy legyőzd az ellenfeleket. Ezek egyike sem fordulhatott elő? Biztos, hogy a program szar?
Dátum: 2016.03.05. 12:54:07
Véletlenül nem te voltál az egyik, aki a témát kreálta?
Dátum: 2016.03.05. 11:20:02
Az nem volt a beharangozóban, hogy nem kell őskövet venni a teljesítéshez. Van olyan karakter, aki ősköves felszereléssel sem boldogult?

Olyan példát eddig még nem láttam, ahol az illető minden lehetőséget megragadott volna, hogy legyőzze az ellenfeleket, és mégis kudarcot vallott volna.
Sőt, két hét alatt is elég sokat lehet fejleszteni egy karakteren, és még mindig marad egy hét, megpróbálni legyőzni az ellenfelet. Nem megy. Nem tudom. Nem akarom. A legkönnyebb három mondat.
Dátum: 2016.03.05. 09:57:43
Az eventben van egy akadály, amit át kell ugrani. Alacsony szinten kevesebbet kell tenned érte, mint magas szinten, de ettől még nem feltétlenül szar az algoritmus. Nem ez az első eset, hogy így van, és valószínűleg nem is az utolsó. Eddig sem volt semmi értelme összehasonlítani, hogy mi van alacsony és magas szinten, most is értelmetlenül teszed.
Dátum: 2016.03.04. 22:02:21
Az adott szintsávban van 49 karakter, átlag TÖ legyen 2. Hozzájuk jön az 50-ik karakter, akinek 4 a TÖ-je. Így az átlag TÖ 102/50, azaz 2,04. Tehát 2%-os a növekmény.

A hiba nem biztos, hogy az algoritmusban van, lehet a játékos számolásában is. Ha a program nem számol a már ezer éve inaktív és sokkal gyengébb karikkal, de a játékos számolt velük, amikor meghatározta a saját pozícióját az átlaghoz képest, akkor sokkal jobb helyzetben látta magát, mint valójában.
Dátum: 2016.03.04. 20:35:16
A néhány elszállt karakter hatását tuti, hogy észre sem veszed... Ha minden ötvenedik karakter annyira durva, hogy dupla TÖ-je van az átlaghoz képest, akkor is csak kb. 2%-kal húzza fel az átlagot. Úgyhogy nem ebben van a hiba. Azt pl nem tudjuk, hogy egyáltalán milyen karakterek kerülnek bele a számításba. Benne vannak-e pl az akár évek óta nem lépő karakterek. Ha igen, az alacsony szinten durván lehúzza az átlagot, magas szinten pedig ez hiányzik. Az összes világ átlagolódik, vagy szét van szedve, stb.
Dátum: 2016.03.02. 23:22:40
Ez kétszer ment el.
Dátum: 2016.03.02. 23:22:20
Idézet: Tigrisnyul - 2016.03.02. 22:44:36
Ariel, valamikor nem fér bele.
Tehát ha csak egy liter tejet veszek, de lyukas a zacskója, kussoljak. Ha veszek egy hűtőt és horpadt az egyik oldala, akkor odamehetek az ügyfélszolgálatra.
Így gondolod?


Úgy gondolom, hogy az ügyfélszolgálatra bármikor odamehetsz, és kapsz is segítséget. Elmondták, hogy miként tudsz könnyíteni a helyzeteden. Most nem fér bele, hogy ősköves tárgyakat vegyél. Az ügyfélszolgálat is mondhatná azt, hogy ez a fejlesztés nullás prioritású, és tucatnyi olyan pont van előtte, amiből bevétele is van, vagy ami a fizető játékosokat is szolgálja.
Dátum: 2016.03.02. 23:15:37
Én ott húznám meg, hogy az alsó 20% nem tudna átverekedni a nagyobb szörnyeken, de ősköves varázslatokkal és a többi extrával nagy részüknek már menne.

Az, hogy nem fizetsz a játékért, még nem determinál arra, hogy nem tudod teljesíteni az eventet. Nem lesz minden sétagalopp, nem lesz minden funkció elérhető, ez tény.

Büntetlenül nem sokat hagyhatsz ki, már a prémium kihagyásával is buksz...
Dátum: 2016.03.02. 22:29:09
De persze, igazítani bármikor lehet. De hol húzod meg a határt? 20%-nál, 25%-nál? Mindig lesz egy még gyengébb karakter, egészen addig, amíg már teljesen mindegy, milyen karaktered van, és máris visszajutottunk a klónokig. Miklós húzott egy határt ott, ahol ő gondolta. Elmondta, hogy a gyenge karakterek mit tehetnek, hogy több esélyük legyen. Ez nem egyezik azzal, ahol te gondolod a határt, ennyi.

Aki még arra sem hajlandó, hogy ősköves varázslatot vegyen, nem csak azért, hogy könnyítsen a saját helyzetén, hanem azért is, hogy tovább létezzen ez a játék, annak az eventtel kapcsolatos nehézségei szerintem irrelevánsak. Ahogy az is nonszensz, hogy a drága fejlesztési időt arra fordítsák, hogy ezeknek a karaktereknek is könnyen élhetővé és zökkenőmentessé tegyék a játékot.
Dátum: 2016.03.02. 21:46:49
Ez csak az én feltételezésem, hogy a csatlósok beleszámítanak. De a csatlósok nélkül is sokkal nagyobb hatása van a szórásnak. Ha van 10%-os szórás a karakterek között, az alacsony szinten mondjuk 100 TÖ különbség, magas szinten 1000TÖ. Miközben mindkét esetben elég, ha csak 30-cal kisebb a támadásod, mint a másik védelme, és már csak 20%-ban találod el...
Egyszerűen magas szinten könnyebb átcsúszni a "még eltalálom az ellenfelet zóna" határán.
Dátum: 2016.03.02. 21:12:13
Hogy mitől függ, hogy mennyit ér egy csp? Hát attól, hogy mit kapsz érte. Kapsz-e érte asztrális kincset, ha igen mennyit, kellenek-e az eseménypontok, vagy már így is halomban áll? Fejleszted-e csp-ből a vágóállatokat, vagy sem. Mennyire befolyásolja a napi küldik számát a kapott csp? És még sorolhatnám...
Dátum: 2016.03.02. 21:01:55
Vedd a 175 és 145 szintek közti karakterek átlag TÖ-jét csatlósokkal és tárgyakkal, akkor jó közelítéssel megkapod az átlag 161-es karakter paramétereit. Ezt még butítsd le egy kicsit, és megkapod az ellenfelek statjait. Legalábbis jó eséllyel hasonló módon születtek a mostani ellenfelek.
Dátum: 2016.03.02. 20:29:40
Kevered a szezont a fazonnal, se füle se farka annak amit összehordasz. Azokról a karakterekről van szó, akik olyan gyengék, hogy nem tudják legyőzni az ellenfeleket. Nehogymár azt akard megetetni velem, hogy nekik érték a csp és eseménypontért hordták az eventbe a csp-t. Aki nem tudja legyőzni ezeket az ellenfeleket, az tojik a LE/TP-re. Toplistás elképzelése is nehezen lehet annak, aki nem tudja legyőzni az ellenfeleket...
Ha pedig még a prémium tagságot sem hajlandó a karakter gazdája legalább az event alatt kifizetni, az ugyancsak a csp "hatalmas" értékét bizonyítja.

Nincs rajtam elit szemüveg, nagyon is jól látom, hogy miről beszélsz. Ez pedig nem más, mint hogy a gyenge karakterek a számukra értéktelen erőforrásért cserébe szintén teljesíthessék az eventet, legalább az utolsó szörnyig.
Dátum: 2016.03.02. 19:39:46
Ha bármi értéke is lett volna a csp-nek, akkor az emberek nem hordták volna vagonszám az eventbe már az első órákban, borzalmas váltási arány mellett...

Ha egy eventet úgy tudok majd csak megoldani, hogy rá kell nyomnom a "10 őskő árán végzek a szörnnyel" gombra, akkor biztosan elszégyelném magam. Ahogy arra sem venném a bátorságot, hogy úgy reklamáljak az ellenfelek gyengítéséért, hogy előtte ne tettem volna meg mindent azért, hogy legyőzzem az ellenfeleket.
Dátum: 2016.03.02. 16:21:15
Értelek én, de nagyon sarkítasz. Itt nem arról volt szó, hogy csak a végletekig penge karakterek tudnának részt venni az eventen, még csak nem is átlagos karakterekről beszélünk.
Az amit az ellenfelek legyőzhetővé tételére javasolsz, nem más, mint csp árán a karakterhez butított ellenfelek, azaz visszatér a klónozás. Akik alapból le tudják győzni az ellenfeleiket, ott a szörnyek nagy eséllyel gyengébbek mint a saját klónok, akik pedig nem tudják legyőzni őket, azok egyszerűen csp-ből klón ellenfelekhez jutnak, miközben a csp ezen karakterek számára nem képvisel különösebb értéket. Akkor minek ez az egész, miért nem térünk vissza alapból a klónokhoz?
Mindenkinél meglesz a sikerélmény a fejlesztett karakter minőségétől függetlenül.
Dátum: 2016.03.02. 13:55:59
Azt kellene eldönteni, hogy egyáltalán kellenek-e a kihívások, vagy az olyan tamagocsik kellenek, mint a Landragor, vagy a Xeno invázió. Ha minden feladat, minden event a saját karakterhez van szabva, akkor mégis hol a kihívás? Minek egyáltalán a karaktert fejleszteni, ha az ellenfelem arányaiban pont ugyan annyit erősödik, mint én és egyébként is harmatgyenge. Ilyen rendszert használva nem tudsz kihívásokat támasztani a karakterek felé, mert bármilyen szar karakter le tudja győzni a saját klónját. Tisztára olyan, mintha a vézna, göthös végzeturak elé mindig direkt csak a gebe xenók ugornának, hogy mindenkinek csak a győzelem sikerélménye jusson. Egy ilyen rendszerhez hozzászokva nem csoda, hogy felháborodnak azok, akik most sánta, haldokló, kegyelemdöfésre váró ellenfelek helyett nagy pofonokat kapnak. A rendszer más és szokatlan, de nem azt jelenti, hogy rossz. Egyszerűen nem ezt szoktuk meg. Mekkora kihívást jelent az a xeno event, ahol már az első percben tiszta, hogy a 20-ik napon a xenók lefexenek, és valószínüleg agyoncsapnák magukat, ha a végzeturak nem piszkálnák meg őket. Sokkal rosszabbnak érzem az eddigi klónos rendszert, mint a mostanit. Lehet, hogy az első pár lépcsőfok túl magasra lett téve, és ez elégedetlenséget szült. De legalább az új rendszer mutat egy utat, hogy merre fejlesszem a karakteremet, ha le akarom győzni az ellenfelemet, ha sikeres akarok lenni a karakterfejlesztésben. A régi rendszer semmi ilyet nem tud, nem ösztönöz semmire, nem viszi előre a karakterfejlesztést, sőt, sok esetben még hátrány is, ha bármit fejlesztek.
Persze lehetne finomítani a mostani rendszert, gyengíteni az ellenfeleket. De meddig gyengíted? Amíg minden reklamáló le tudja győzni az ellenfeleket? Fél év múlva pedig ismét gyengítesz rajta, amikorra a mostani gyenge karakterek fajlagosan még gyengébbekké válnak, és megint reklamálnak a gyengítésért? Aztán egy év múlva, hogy megszüntesd az állandó reklamációt, a szörnyeket klónokra cseréled…

Én külön üdvözlöm azt, hogy a játékban hosszú idő után végre megjelennek a karakterfejlesztést igénylő pve elemek.
Dátum: 2016.03.01. 23:39:38
Az új szörnymodell lehet, hogy sokkoló volt. De ha az entitások mintájára ezek is maradnának a játékban, legyőzve őket pedig egy szinttel nagyobb ellenfél jönne, akkor a következő event senkit sem érne meglepetésként, készülni lehetne rá. Fél évem lenne arra, hogy olyanná gyúrjam a karakteremet, ami az aktuális szintjéhez tartozó szörnyet le tudja győzni. Ez máris inkább kihívás és cél, mintsem háromhetes szivatás.