Dátum: 2012.02.23. 10:16:01
Idézet: Craslorg - 2012.02.23. 06:42:26 mert eleinte a TP jó dolognak tűnt. Ez megváltozott,
Hát tegyük jóvá a TP-t
Kabaré, hogy egy rpg alapokon fekvő játékban az emberek utálkoznak a TP-től...
-Ha valaki szint/3-nál több tp-t kap egy tevékenységből, akkor...
-Ha valaki X napon belül szintet lép, akkor...
Ugyan ez a baj a prémium tagsággal is. A +10% af-en kívül semmit nem ad
Amikor már az ős szinthuszár Ariel is ilyet szól "minek a csp, csak gyorsításra jó" akkor igen is van min gondolkozni szerintem.
Ugyan ez a gond a büntető tárgyakkal is innentől kezdve!
Nem beszélve róla, hogy a sisakszilán gyűjtés is idő alapúra sikeredetett, ami megint a szintlépés ellen dolgozik. Francért nem lehet karakterszint/10 napon belüli szintlépésért +x szilánkot adni?
ui.: Term ezeket mindig azzal seperték le az asztalról, hogy "szegény VF-esek..." Kell a szaki ami a VF-esnél megfordítja a hatásfokot, és hirtelen nincs gond a TP segítő fejlesztésekkel!
Dátum: 2012.02.21. 08:40:21
Nézd, van mágikus regen, ősköves italok, sima italok. Van védelem/iq/elnyelés amit lehet húzni, hogy ne sebződj. nincs 1,5 óra felregenni 0-ról 100%-ra, azaz ha elég magas az egészséged a sima regen van olyan gyors, mintha innád az italokat... (Lásd Hepyt v3-on 595+71-es egészséggel.)
A játékban rengeteg lehetősség van már, és a gyógyitalok egy "normál" ügymenethez vannak kalibrálva, nem berzerker karakterekhez, akik semmit nem áldoznak a sebzéscsökkentésükre.
Dátum: 2012.02.19. 17:17:14
Gtr2, ezt gondold még egyszer végig
A kérdés az volt, hogy ennek hatására "begyorsul"-e VF-es a mostani helyzethez képest. IGEN, most a napi cspből kapott X TP-t, ezentúl 2X-et kap naponta...
Dátum: 2012.02.19. 17:14:03
Te mint EH-s jelentősen több AF pontot kapsz.
Te kapsz le-t a portyáért, ő nem.
Napi PP-ből jelentősen több küldit lehet megcsinálni mint CSP-ből.
Az, hogy 2,2x-es lét kap majd vadászatból nem teljesen azonos azzal, hogy 0,45x-ös TP-t kap mostl. A "nobrain" vadászat LÉ/TP-je nem változik, de az X tp-n belül (pl 3 szintes mennyiséget tekintve) azonos vadászatra kevesebb térkapu/TP mentes küldetés/kút kisütés/szilánk szerzés jut majd. Cserébe megkapja azt, hogy a kényszer "lassulás" megszűnik.
A te érdeked az, ha nem marad le a VF-es hozzád képest szintben, mivel az EH-t a hajadra kenheted, amint nincs célpontod!
Dátum: 2012.02.19. 10:22:34
Elvileg az ellenfél másodlagos támadását védi ki az állat ezzel néha. Totál értelmetlen...
Dátum: 2012.02.18. 16:38:56
Idézet: Craslorg - 2012.02.18. 16:15:54 Szóval a játék egyre szerteágazóbb lett - ami nem baj - és belassult. Ez utóbbi már baj Miklóséknak is, mert - mint minden RPG-ben - a TP-nek jónak kellett volna lennie, hogy megérje hajtani előre, de ez itt a visszájára fordult.
Abszolút szintelőnnyel egyetlen egy helyen lehet "vezetni" a toplistán kívül, az pedig az építkezésbe ölhető lé mennyisége. Ezen felül csak a relatív szinttáv (azaz ütéstávon belüli szintelőny) számít, amit meg +1x szintnél is át lehet hidalni ha valaki drasztikus le/tp-vel működik a többiekhez képest.
Azaz vagy az abszolút szintelőnyt kell "érvényesíttetni" (pl PvE irányzat?) a játékon belül, vagy a részben belátott a "TP rossz" (mivel növeli a játék időarányos költségét, és csökkenti a célpontok számát egy pvp játékban) elvet kell tovább követni.
Dátum: 2012.02.18. 09:18:40
Nézd, minden javaslatnak rengeteg aspektusát kell megvizsgálni.
Pl nézzük meg a térkaput:
Dupla lét ad az elméleted szerint, amit az 50-es térkapu még megdupláz ugye.
Kérdés: Hány %-os lélekszívásig lesz jobb a "pure" VF hatásfoka mint a mostani lé+lélekszívás kombó? Nem lélekszívás nerf ez? Nem értéktelenednek el tőle a lélekszívós cuccok?
(Amúgy a mai napig nem értem miért hat a VF egyáltalán térkapuban...)
Dátum: 2012.02.18. 08:59:08
Azaz dula le/tp-s játékosok beérnek alulról szintben? Na ez az amit maximum 8-10 szintnyi "szintelőnnyel" lehet kompenzálni...
Tipikus példa erre az, hogy v3-on kb 40 millió léelőnyt lenyelt valaki csak azért, mert akkor lett bevezetve az AF amikor ő 60. szintű volt (én meg 95), és mire beért engem lett 450 afp hátrányom, amivel nem tudok mit kezdeni, hiába a léelőnyöm.
Dátum: 2012.02.18. 08:13:26
Azaz a VF egyetlen "hátrányát" az extrém lassú szintlépést megszüntetni?
(Kérdés: A VF ennek alapján csökkenti a kaland csaták TP-jét is???)
Dátum: 2012.02.17. 12:49:46
V5
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Azimuth
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Khebir
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Kiaphet
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: N3uTrIn0
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Mizse
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Pathfinder
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Nemesis
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Lord Hari
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Kardpeter
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Ápolandó Ápoló
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Tray
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Gwydion
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Yoda mester
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Barragh
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Salasur
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Afrika
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Strahd
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Merlin666
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Éjkirálynő
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Khaos
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: KisMester
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Bloody Mary
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Ardousius
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Mysterion
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Tejesember
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Rossz Idegzetű Kisleány
Tegnap, 03:22 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Janus
Dátum: 2012.02.17. 07:15:15
random(erő) az 1-től erőig terjedő számot takar...
Dátum: 2012.02.15. 21:04:39
A szint piramis folyamatosan csak csúcsosodik, valamint az élbojból mindíg van valaki aki töröl, ami még "elnyújtabbá" teszi ezt a jelenséget. Ez a játék normális rendje...
Mivel a fő TP "bevételi" forrás a vadászat, így az EH-s csak akkor tud "lassítani", ha egyáltalán nem vadászik. A VF mint tudjuk egy teljesen elhibázott cucc volt, ezen se nem segít se nem ront a tapasztalat képesség!
Dátum: 2012.02.15. 20:57:40
Ráadásul tucatnyi más értelmes képesség van, amire költeni lehet a pontokat.
VS
mert már nincs egyetlen értelmes képesség sem
Érdekes ezt így olvasni pár mondaton belül
(Tudom mire gondoltad, de akkor is...)
Az, hogy a VF kötelező, erős túlzás. LE/TP-ben a közelébe sem ér az EH-nak, ha mellé küldizik is az ember.
Ezt add elő a sisakok topikban, ahol az EH-nak már sírt ásnak egy ideje
Dátum: 2012.02.15. 20:14:27
Mivel az alattad lévők VF-esek... Nem a tapasztalattal vagy az EH-val van baj, hanem a VF-el továbbra is
Dátum: 2012.02.15. 20:04:16
Ego, senki nem nyúlt az EH-hoz! Ahogy Gtr2 is írta gyakorlatban a sisakos ösztönzés a kb 70%-os tapasztalat lefedettséget tolta fel 90% környékére. Persze bele lehat magyarázni amit akarsz, de a gyakorlatban az EH lé/tp-je még mindig jobb tud lenni mint a vf-é, csak most már keményen küldizni is kell hozzá, és nem "nobrain" farmolásról szol a dolog.
Dátum: 2012.02.15. 19:59:12
-A KH folyamatosan termeli a lét, ez tény. A "sima" játékosok leveretik magukat, eldugják, elhasználják stb. A Kh ezzel szemben csak termeli, és valakinél landol végeredményben ez a LÉ, vagy tévedek?
-A KH is beájul természetesen. De az is tény, hogy a KH ép regenerációja drasztikusan gyorsabb mint a játékosoké (hogy lehessen ütni őket), valamint hogy az élmezőnyben azért már jut lé az egészségre is, míg alacsonyabb szinteken az ösztönzések ellenére se igazán költenek rá az emberek.
-A tapasztalat csak az EH-sokat érinti. Sajnos a már említett "kötelező" VF miatt így is úgy is széthúzódik a mezőny. Én 2 éve vagyok VF-es, 1 éve Nem vadászom/portyázom gyakorlatilag, és még mindig alig ért be a "háttérország", mivel ők beültek VF-re... A tapasztalat mint képesség igen magas százalékban ki volt fejlesztve eddig is az embereknek, az élbojotok volt kivétel ilyen szempontból ezek szerint?
Nem a tapasztalattal van a baj szerintem, hanem azzal, hogy a VF szinte kötelező, ha nem akarsz szinthuszár lenni, különben a törlések/vadászat TP miatt elszaladsz szintben a portya célpontjaidtól, és onnantól az EH-nak csak a negatívumai maradnak
Dátum: 2012.02.15. 12:05:29
A TOP attól top, hogy szinthuszár, vagy nem? Ebben az esetben nem zavarja a TP...
Ha meg nem szinthuszár hogy kerülhetett a topba? Csak nem VF kényszeres környezetről beszélünk megint?
A KH-t ki lehet kapcsolni, fel lehet venni prevetuszt, és lehet váltani VF-re (Ekkor nem hat a tapasztalat!). Nem elég táp önmagában a KH (folyamatosan kibírják a 7 kört a magas ép regenjük miatt + termelik a lét ész nélkül.), kellene az extrém LÉ/TP is a tapasztalat kikapcsoltatásával?
Dátum: 2012.02.14. 12:34:21
Semmi extra
Gyűjtöm a tkp pontokat a katakombaban...
Dátum: 2012.02.12. 22:50:25
Neu, ha lesz időm, akkor frissítem a wikit, mivel a táblázat úgy szar ahogy van, és kiderült közben PONTOSAN hogy működik a Lé kapás szinttáv függvényében...
Dátum: 2012.02.12. 01:19:57
Cras félreérthető amit írtál
Az iq-q különbsége határozza meg hogy alapvetően mennyi az esély a spell bejövetelére, EZT levágja egy képlet 80/20%-ra, mely levágás mértékét módosítja +-10%-al a szerencse.
Ergo ha csak 30-al nagyobb az iq-ja, de a szerencséje mondjuk 50-el nagyobb, akkor is csak 80% esélye lesz, mivel a 80-as alap esélyt vágta le 80-ra a képlet. Épp ezért izgalmas egy építő kari, aki szerencséből a minimum 20%-os levágást letolta 30%-ra. lehet csilliós iq-ja az ellenfélnek, az építő kari 30%-ban megfogja a spelljét, SŐT 30%-ban még az övét pakolja bele az ellenbe