Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2014.01.31. 14:16:44
Az AF képesség elkészült.
Dátum: 2014.01.31. 12:41:55
Igen, meglesz szerintem még a mai napon.

Relikviaismeret. Egy karakter csak olyan gyűrűt/nyakláncot hordhat, amelynek a szintje max. kétszerese az ő szintjének, de legfeljebb 90 szinttel magasabb. A relikviaismeret ezt a +90-es korlátot tolja ki, AF képesség szintenként +5-tel. Ezzel a képességgel se viselhetsz olyan tárgyat, aminek a szintje több, mint kétszerese a tiednek!
Előfeltétel: 95. szint. Max szint: (karakterszint-90)/5. Költség: 8, 16, 24, 32 stb.
Dátum: 2014.01.31. 12:35:45
Lesznek lehetőségek a kisebb szövik felzárkóztatására, erről van egy listánk, ezek előbb-utóbb implementálásra kerülnek. De ezeknek nem az a célja, hogy a +150 szintnyi tárgyakat kompenzálják, hanem hogy a +90-eseket (részben!).
Dátum: 2014.01.31. 12:10:03
Igen, egyszerre 1 db-ot találsz csak.
Dátum: 2014.01.31. 11:51:50
Kérem akkor, hogy akinek ilyen tárgy problémája van, írjon ügyfélszolgálatra, írja meg, melyik az a tárgy, amit levettünk tőle, és mit szeretne helyette, ami funkciójában azonos, és már tudja használni, és kicseréljük neki.

Taspi ötlete a hasznos energiák +10-ről mint előfeltételről tetszett de azért ebből a VF-eseket nem akarjuk kizárni.

Kocos: amiben alapvetően nincs igazad, hogy az, hogy ki melyik szövetségbe tartozik, nem feltétlenül mércéje annak, hogy ki mennyire jól / sokat / ügyesen játszik, és ennek függvényében mit érdemel. Minden játékban a tárgyak erősségét a játékos szintjéhez kell kötni valamennyire, különösen egy ilyen pvp játékban, különben elszabadul a pokol. Aki az Azúr Légióban van, még ezzel a korlátozással is messze sokkal erősebb, általa használható tárgyakat tud szerezni, mint aki egy kisebb szöviben van, szóval az előny nem vész el, csak nem lesz irreális és behozhatatlan.

Egyébként tudjátok, hogy nem szokásunk nerfelni, rég kiderült már, hogy az egyensúlytalanságokat jobb azzal kiegyensúlyozni, hogy adunk, mint ha elveszünk, ahogy Ariel is idézett engem. Épp ez volt az oka, hogy annak idején nem vezettünk be egy sokkal erősebb, visszamenőleges korlátot, hanem bementünk ebbe a nagyon laza, megengedő korlátba, amit akkor még nem lépett át senki. Viszont így, hogy meg volt szavazva, el volt fogadva ez, visszamenőleg már nem fogunk rá legyinteni, hogy ja, elromlott valami a programban, akkor hadd szaladgáljon mindenki olyan tárggyal, amilyennel csak akar. De ahogy látjátok, még abba is belemegyünk, hogy ha már ez így elromlott, akkor aki akarja, meg tudja tartani, konzerválhassa az így szerzett előnyét - HA tesz érte valamit (és itt az A helyett B szövetségbe tartozok NEM elégséges feltétel).
Idézet: Crazy71 - 2014.01.29. 20:25:07
Köszönöm

Átnevezni át lehet ha már csatlós?


Igen, át lehet.
Dátum: 2014.01.30. 16:41:01
- Bekerült a játékba az evolúció. Ha egy 50+ állatnak adsz egy fétist, felemelkedhet csatlóssá, és szintjétől függően növeli a tulajdonságaidat.
- Az állatoknál, a név változtatásnál most már lehetőség van arra is, hogy az állat képét megváltoztasd, 5 őskő árán.
- A portyalistában a kijelzett Tö összegbe most már beleszámoljuk a csatlósoktól és medáloktól kapott tulajdonságbónuszt is (de a tárgyakét továbbra sem).
- Ha megtámadsz és legyőzöl egy Kristály Horda tagot, és van lopásod, van esély rá, hogy kiégett őskövet lopsz tőle.
- Az epikus gyűrűk és nyakláncok hordhatóságára van egy korlát: legfeljebb a karakter szintjénél 90-nel magasabb szintű tárgyat, de legfeljebb a karakter szintjénél kétszerte nagyobb szintű tárgyat vehet fel a karakter. Akinek ilyen tárgya volt korábban bekészítve, lehetőséget kap, hogy a tárgyat kicserélje, ill. az ilyenbe rakott fókuszkristályt visszaadtuk.
Dátum: 2014.01.30. 16:35:16
Talán már holnapra meglesz.
Dátum: 2014.01.30. 15:48:17
A fókuszkristályokat kivettük ezekből a tárgyakból, lehet őket újra használni.

Fétisbe nem nagyon lenne jó ez a +használhatóság, minden öltözet váltás előtt aktívvá kéne jelölni a csatlóst?

A +90-es limit egyébként azért lett megadva, mert az akkor még senkit nem korlátozott. Arról, hogy ezt jogos-e x v y szintű karaktereknél megemelni valamennyire, lehetne vitázni, én nem akarok, épp ezért javasoltam az AF képességet. Aki nagyon akarja, hordhat erősebbet, HA megdolgozik érte (és nem csak az ölébe pottyan).

A "mi van akkor, ha valaki már entitásból is erősebb tárgyat üt" téma felmerült már 1 évvel ezelőtt is. Ha hiszitek, ha nem, azóta SINCS senki, akit az entitás cucca miatt ez a korlátozás érintene. Tehát ez mostanáig eléggé elméleti felvetés volt (ha pedig valaha valakinél nem lesz az, arra is jó lesz az AF képesség).

Szeretnélek megkérni titeket, hogy jelezzétek itt, a fórumon, hogy ki az, akinek egy bizonyos típusú tárgyból (specializáció, epikus ölő stb) csak olyan erősségű volt, amit most nem tud felvenni, és emiatt szeretné cserélni egy azonos kaliberű, de szintben számára használható tárgyra. Csak azért kérdem, mert ha kevés ilyen játékos van, akkor egyszerűbb ügyfélszolgálaton keresztül, manuális cserével megoldanunk ezt a dolgot, mint programból egy elég komplikált cserelehetőséget berakni.
Dátum: 2014.01.30. 14:21:10
Igen, sajnos, a szavazás lezárásakor nem írtunk ki külön postot a hírek topikba. Épp ezért írtam, hogy nem büntetünk senkit, sőt igyekszünk segíteni, hiszen - bár a szándék, és a szavazás eredménye teljesen egyértelmű volt - erre a korlátra utána a játékon belül is fel kellett volna hívni a figyelmet.

A következő megoldási javaslatom van:

1. A fókuszkristályokat kiszedjük ezekből a tárgyakból, és visszaadjuk, ezt már ma.

2. Lehetővé tesszük korlátozott ideig, hogy ezeket a tárgyakat (olyan gyűrűket, nyakláncokat, amelyeknek a szintje nagyobb, mint 90+te szinted) a lélekkufárnál eladhasd. Ha megnyomod az eladás gombot, akkor feljön egy ugyanolyan választó lista, mint az epikus kincsesládánál, ahol kiválaszthatsz helyette egy másik tárgyat. Akinek nincs gyengébb tárgya ebből a típusból (specializációs, kábítós stb) az így pótolhatja, akinek van, az félreteheti a tárgyat addig, amíg használni nem tudja.

3. Berakunk egy AF képességet, amivel a +90-et ki lehet tolni max. szint*2-ig, de ennek elég borsos ára lesz. Első körben a költség javaslat 8, 16, 24 stb AF pont (minden szint +5 szintnyi tárgy használatát tenné lehetővé). Egy AF képesség garantálná, hogy a karakter áldozzon is rá, hogy erősebb tárgya legyen (és az alacsony szintű pókok remélhetőleg nem bővelkednek AF pontban tehát nekik ez nem jelent még +tápot).

Elnézést kérünk mindenkitől a kellemetlenségért, nyilván sokan frusztrálónak érzik, hogy ez a dolog így előjött, de ha már egyszer döntöttünk róla és a korlátra szükség volt, akkor ezt nem lehet most a szőnyeg alá söpörni.
Dátum: 2014.01.30. 13:02:07
Azt nem mondanám, hogy idejétmúlt, csak azt, hogy a rendszer nem támogatja a pók stratégiát. A szintlépés egyik előnye, hogy magasabb szintű tárgyakat használhatsz. Ha ezt is megszüntetjük, akkor tényleg semmi értelme nincs a szintlépésnek...

De ahogy írtam, arról lehet szó, hogy berakunk egy AF képességet, ami ez a +90-es limitet kitolja max a karakter szintjének duplájáig. Így aki erőforrást áldoz majd rá, annak lehet (valamivel) táposabb cucca, mint amit a szintje megengedne (mint ahogy a kereskedelemnél is).
Dátum: 2014.01.30. 11:55:15
Sziasztok! Szerintem itt egy óriási félreértés van. Nincs itt szó semmiféle utólagos baltás változásról. Ezt a változást már nagyon nagyon régen vezettük be, nem önhatalmúlag, hanem a veletek való egyeztetéssel és beleegyezéssel. Ahogy itt többen leírták, ez nem viccből van bevezetve, ez egy alapvetően pvp játék, csak azért, mert valaki egy nagyobb szöviben van, ne váljon legyőzhetetlenné mások számára. A korlát igencsak megengedő volt.

Amikor a korlátozást bevezettük, ezt leteszteltük, precízen működött. Fogalmam sincs, hogy mi romlott egy, talán egy későbbi patch során egy korábbi verzióval lett egy modul felülírva, vagy valami utólagos fejlesztés rontotta el a kódot. Mindenesetre, ilyen esetekben azért elvárjuk, hogy a hibát ne használjátok ki, hanem jelezzétek nekünk.

Ettől függetlenül, nem fogunk senkit utólag büntetni azért, mert a hibát kihasználta. Sőt, még azt sem akarjuk, hogy bárkit hátrány érjen azért, mert nem tűnt fel neki, hogy 80. szinten 250. szintű tárgyat használhatott. Természetesen, ez nem maradhat így, ezért a hibát maradéktalanul javítottuk. Ami problémák felmerülhetnek:
- beragadt fókuszkristály. kivesszük őket, és visszaadjuk.
- eladtad a korábbi tárgyat, tehát egyszerűen nincs másik. Erre megoldás lehet, ha az ilyen tárgyakat becseréljük epikus kincsesládára, vagy egy gyengébb tárgyra, amit használni tud a karakter. Az epikus kincsesláda váltás programozása lényegesen egyszerűbb, de azt azért nem szeretnénk, ha a ládák be lennének váltva pechpontra. Talán megoldás, ha csinálunk egy epikus láda 2-t, ami nem váltható pechpontra.

Ill.ami még eszembe jutott, lehet esetleg csinálni olyan relikviát (AF képességet?) ami ezt a +90-es korlátot megemeli valamennyivel.
Beraktuk, hogy a csatlós győztes kihívásért is kapjon TP-t.
Az egyedi fétis képességekkel kapcsolatban annyiban van megkötve a kezem, hogy nem biztos, hogy szerencsés, ha rakunk be olyan fétist, ami 1-1 cselekvésra ad bónuszt: pl. tulajdonságfejlesztés, szakértelem fejlesztés stb. Mert akkor miden ilyen cselekvés előtt kell egy pár extra kattintást csinálni a játékosnak, amiből utána jön az "automatikus aktív-csatlós váltás" beállítás meg hasonlók. Szóval próbálunk inkább univerzálisabb, alapvetően harci képességeket adni, amiből aztán midenki eldönti, melyik a legjobb.
Jól nézte, ezt Baraty csak valamivel később másolta fel.
/5 volt ez korábban is, az egyik posztomban elírtam, elnézést.

A templom fétis végül csak 200 kristály lett 300 helyett
Dátum: 2014.01.27. 17:30:32
Ok, szerintem az megoldható, hogy csak a csatlós összeg adódjon hozzá, meg ha esetleg van más, nem változtatható bónusz, a tárgyak nem.
Dátum: 2014.01.27. 15:47:18
Jól értem, hogy az összes ütőtávban levő ember TÖ-jét folyamatosan vezeted egv táblázatban, és nézed, hogy változott-e valakinek? Vagy ezt valami script teszi?

Illetve a másik kérdés: az, hogy nem változott a TÖje valakinek, miért garantálja, hogy van nála rabolható LE? Ez sem teljesen tiszta nekem.

Remélem, az információmorzsa, ami hiányzik számomra ennek megértéséhez, nem egy program, ami helyettetek portyázik
Dátum: 2014.01.27. 15:00:38
Miért lenne ez portyanerf? "Portya-nerf", vagyis rosszabb portyázni. Miért rosszabb portyázni, ha több, pontosabb információt kapsz az ellenfélről? Miért jobb az, ha az alap TÖ kerül kijelzésre, aminek semmi köze nincs a karakter erősségéhez (kiírhatnánk pl.ehelyett a zárnyitás szakértelmének a nagyságát is) mint a módosított?

A módosítottba bejátszik, többek között:
medálok, csatlósok, tárgyak, egyéb bónuszok

Ebből a tárgyak az, ami egyik percről a másikra változhat, de itt is még egy manakonstrukciós és támadó felszerelés között is kevesebb differencia lesz, mint a meztelen, tárgyak nélküli alap TÖ és a teljesen felöltözött között.
Dátum: 2014.01.27. 14:39:11
Azt akkor ugyanúgy össze kell adni fejben, és megintcsak előjön az a probléma, hogy egy rakat plusz szám jelenik meg, ami eddig nem volt...