Dátum: 2009.04.30. 11:02:37
Idézet: Varaszlo - 2009.04.30. 10:20:35 Sajnos igen, több klántárs és ismerősöm abbahagyja vagy "jegelteti" a játékot. Szomorú, nem vitatom.
Én csak azon ironizálok mikor itt a fórumon veri valaki a mellét, könnyes búcsúcsókot lehell midenki homlokára, előadja a hattyú dalát, majd 1-2 vagy 3 hét múlva kiderül hogy mégsem, visszajött. Esetleg el se megy, a klán viszi tovább a karakterét. /lásd Nephila vagy Maci/
A kommentem nem konkrétan Trúblúdnak szólt /nem is ismerem annyira/, hanem az ilyen színházasdinak.
Lehet, számodra ez csupán színház, mert csak a karaktert látod. A szövetségi társainak viszont ott állt mögötte a játékos, az ember. Ők búcsúztak el, ők mentek el, ők hiányoznak nekünk.
Kéretik ezt tiszteletben tartani, főleg ebben a topicban.
Dátum: 2009.04.30. 08:20:46
Idézet: winnie - 2009.04.29. 18:11:33 a többit hadd ne részletezzem, de kvízkérdésre nem fogok 1 mp-nél többet szánni (nem vagyok optimlizátor, köszönöm), az őskőt ugyancsak nem kommentálom (én speciel 5. napja vagyok őskő nélkül és léptem szintet, vagyis lehetett volna már +12 őskövem. tudom, van aki rockefeller), a pihenés meg megint csak. van, akinek semmi a gyógyital, van akinek igenis számít a LE és az őskő. mondom nem csak topkarakterek vannak.
sajnálom, hogy ennyire csak a számokat látod a játék mögött, azt pedig még inkább, hogy mg is akarod idealizálni ezt.
(azon pedig harsányan kell röhögnöm, hogy ennyire lenézed, hozzá nem értőnek minősíted azokat, akik úgy érzik, hogy jelent nekik valamit egy relikvia birtoklása. "nem csak az én szememben, de szerintem majdnem mindenkiében, aki ért kicsit a játékhoz".
most komolyan. akinek nem csak számtenger a végzetúr, az rongyember? ez csak játék.)
Nagyon szépen megkérlek, hogy ne próbálj olyan szavakat adni a számba, amiket nem mondtam. A "rongyember", a "béna aki rá lcitál", mind a te kifejezésed, ne próbáld arra hárítani, hogy ezt az én szavaimból olvastad ki - a te fejedben születtek, téged minősítenek. Köszönöm.
Megmondom neked őszintén, én nem csak 1 másodpercet szánok a kvízre, mert szerintem a játék érdekes színfoltja, és élvezem a kérdéseket. Nem egyszer előfordult, hogy több kérdésre nem válaszoltam egymás után, mert egy korábbi kérdés kapcsán elmélyedtem a wikipédia olvasásában, és elment az idő. Ennyit az optimalizálásról.
Hogy mit látok a játékban vagy a játék mögött, az mondjuk leginkább rám tartozik, de képzeld, nem csak számokat. Egyébként kíváncsi lennék, hogy ha összehasonlítanánk a karaktereinket, milyen eredményt kapnánk: szerintem nagyon hasonló lenne a szakértelmek és tulajdonságok eloszlása. Most akkor te is csak a számokat látod? Vagy esetleg elképzelhető, hogy sajnos a játékban vannak olyan dolgok, amelyekre érdemesebb odafigyelni, és vannak, amelyekre nem?
Ez a mostani aukció is pont ilyen. Továbbra is az a véleményem, hogy lényegesen kevesebbet érnek, mint a korábbi tárgyak. És mielőtt megint elkezdesz dobálódzni a szavakkal: senkit nem tartok se bénának, se rongyembernek, se idiótának azért, mert rájuk licitál. Az illető nyilván felmérte a lehetőségeit, a tárgyat, és úgy döntött, neki megéri - ha másért nem akkor azért, hogy bekerüljön a világeseményekbe. Ettől azonban egy tárgy nem lesz sem használhatóbb, sem értékesebb.
A +12 őskő ára egyébként 171 Ft, nincs másfél gombóc fagyi. Ehhez azért annyira talán nem kell Rockefellernek lenni.
Dátum: 2009.04.29. 17:57:41
Idézet: winnie - 2009.04.29. 09:56:57
1. nem mindegy, hogy 1 nap a licit és utána 4 napig kell a köv. tárgyra várni vagy, hogy 5 nap a licit? így legalább van idő a tárgyak láttán dukátot gyűjteni, ha azon múlik. bőven jó ez a rendszer. neked virtuálisan ugyanaz. nézz be mindig az 5. napokra.
Ugye nyilván nem mindegy, nem gondoltad végig.
- Ha akkor állsz neki dukátot gyűjteni, akkor tuti nem lesz a tied. Olyané lesz, aki már hetekkel korábban nekiállt gyűjteni.
- Miután a reális (amiért tényleg el fogja valaki vinni) érték jelen esetben csak az utolsó órában kezd kialakulni, azt sem tudod, mennyit kell gyűjtened.
- Ha meg pont akkor nem tudsz gép előtt lenni, akkor meg végképp esélytelen vagy a vásárlásra.
Idézet: winnie - 2009.04.29. 09:56:57 2. bocs, ezen felnevettem. tipikus topkarakter hozzáállás. "A mostani tárgyak szerintem nem sokat érnek. " miért nem írtad oda, hogy NEKED nem jelentenek sokat. ez így fellengzős, rohadt magas ló, mert kvázi arra utalsz, hogy béna, aki rájuk licitál. sokaknak térkapuja sincs még. a licit nem neked készül, hanem mindenkinek. nyilván mindenki eldönti, hogy mi mennyit ér meg neki. valakinek az is számít, ha ott a neve a világeseményekben.
Furcsa szemüveggel nézheted a világot, ha ezt olvasod ki abból, amit írtam. Hogy Miklóst idézzem:
De egyébként erre számitsatok, az aukción erős, vagy erősnek tűnő tárgyak lesznek. Ezeket nem cserélitek le hetente, sőt nagy valószinűséggel egy játékos elég ritkán tud új tárgyat venni magának. Tehát logikus, hogyha egyszer megvesz valamit, annak hasznát lássa.
A mostani aukción levő tárgyak egyike sem olyan, amit a normál játékban ne szerezhetnél meg. A +3 erő nem más, mint LE, az okuláré szintén (és némi goggle ismerettel tökéletesen és duplán pótolható), ahogy az őskő, pihenés is (utóbbi ÉP, némileg rosszabb, mintha gyógyitalt innál). Szerintem ezek a tárgyak nemhogy nem erősek, de még csak erősnek sem tűnnek például az előző tárgyakhoz képest (azok olyan lehetőséget adtak, amiket normál játékban nem tudsz megszerezni) - nem csak az én szememben, de szerintem majdnem mindenkiében, aki ért kicsit a játékhoz. Nem kell top karakternek lenni, hogy ezt lássa az ember, bár abban igazat adok neked, hogy aki ezt látja, az valószínűleg jobban felismeri a játék többi összefüggését is.
Dátum: 2009.04.29. 07:19:48
Szerintem az is könnyen megvalósítható, hogy viadal előtt már akár 2-3 héttel lehessen nevezni, és sokat segítene abban, hogy ha valaki úgy lép szintet, hogy azzal a kategóriája is módosul, akkor lehetőséget kapna a nevezésre.
Dátum: 2009.04.29. 07:12:16
Az aukciónak van egy nagy problémája, mégpedig hogy a licit az utolsó órában zajlik le. Minden hasonló licitnél ez a helyzet. Teljesen felesleges előtte napokat várni.
Részemről javasolnám, hogy a licit alapideje (ami most talán 5 nap), legyen 24 óra, viszont minden licitemelés után legyen még legalább 12 óra, amíg a licit lezárul (ez viszont most csak 10 perc). Mert így (az előző licithez hasonlóan) azok lesznek a vevők, akik ott tudnak ülni a gép előtt a licit lejártakor.
_____________________
A mostani tárgyak szerintem nem sokat érnek. Több olyan térkapus tárgy van, ami pl. 3 erőnél sokkal többet ad, és ezeket 1 dukátra lehet váltani. Továbbá 3 erő kifejelzhető LE-ben is, ami szintén ér vagy 20 dukátot.
Dátum: 2009.04.27. 17:00:52
Idézet: cirip - 2009.04.27. 15:49:43 Idézet: Kocos - 2009.04.27. 15:31:31 Kerlek konkretizald mi is volt a baj a visszagyogyulassal, mert igy most nem vagom.
A háborúkban sokkal több támadást kaptunk, és nagy vonalakban az állatokra is keresztet vethettünk húsvét végére, áldozati bárány lett mind
És esetleg netalántán elképzelhető-e lenne-e, hogy ne az legyen a legfontosabb, hogy megcáfold a másikat, hanem esetleg netalántán átgondold amit írt, esetleg netalántán, ha buktatókat látsz benne, próbáld kiegészíteni? Például jelen esetben, hogy háborúban ez ne működjön, vagy ne lehessen az illetőt 1 órán belül újra támadni, vagy gyógyuljanak vissza az állatai is (lásd tesztcsata) - csak egy kis fantázia kérdése.
Kontinuumszűkítés: a visszafogott fejlődés sokkal használhatóbb. Gondolom mindenkinek tetszik az ötlet, hogy topkarakterek visszafogva (sőt, gyorsabban fejlődve, mert nem kell költeni annyit felszerelésre sem) majd 5-6 szinttel alacsonyabbról 15 helyett 30pp-vel ütik a velük egy szinten levőket. Mert kb. ez lesz a hatása a portyázási hatósugár szűkítésének. a TGY-ből 6-8 karalter már maxolta a visszafogott fejlődést - gondolom az a cél, hogy a többi szövetségből még többen tegyék ezt meg.
Dátum: 2009.04.27. 14:57:35
Egyik oldalrol az a javaslat: szűkíteni kellene a portyázási hatósugarat, másik oldalról: "fejlessz visszafogott fejlődést". Kíváncsi lennék azok arcára, akik saját szintjükön szembe találkoznának egy-egy visszafogott fejlődést kimaxoló néhai top-karakterrel, és mondjuk naponta kétszer sza**á is veri - rosszabbik esetben folyamatosan mennek a háborúk.
Dátum: 2009.04.27. 13:49:10
Két ötlet:
1) A portyázási hatósugár ne legyen fix. Most a top-on többeknek az a gondja, nem látnak ellenfelet - senkit. A hatósugarat meg lehetne úgy határozni, hogy legyen legalább 50 karakter, akit elérsz. Ha van ennyi, akkor elég +1/-1 szint is akár.
2) Az egész hatósugár dolog onnan indul ki, hogy a magasabb szintű könnyen legyőzi az alsacsonyabb szintűt, akinek elvész az ÉP-je, így nem tud térkapuzni, portyázni stb. Ezt szerintem lehetne úgyis orvosolni, hogy ha magasabb szintű (TÖ-jű, stb.) támad alacsonyabbra és legyőzi, akkor a másiknak a harc után begyógyulnak a sebei TELJESEN. Így megmarad az ÉP-je, gyakorlatilag semmi kár nem éri (LE-re mindez nem vonatkozik, azt védje meg ő, egy vele azonos szintű is megtámadhatná).
lehet, első hallásra hülyeségnek hangzik, de rengeteg probléma megoldódna.
Dátum: 2009.04.27. 09:51:14
Gratulálok a Légiónak, kemény küzdelem volt, méltán érdemlik meg a győzelmet!
Akkor egy hét múlva visszavágó.
Dátum: 2009.04.25. 07:06:01
Idézet: Cyron - 2009.04.24. 22:29:03 Jerikó:
Egy kérdés... az hogy tetszett amikor az EH kapitulált?
Nem tetszett. Azt vártuk, harcolni fognak, ehelyett feladták. Nem volt édes győzelem.
Idézet: Cyron - 2009.04.24. 22:29:03 Rubin gyűlöletetek van, az ellenfél azonnal kapitulált.
Zafír gyűlöletetek nincs, mi nem kapituláltunk.
Egy dolgot ne feldjünk el. Azzal, hogy pl. nekem rubini gyűlöletem van, semmi előnyöm nincs az Elittel szemben. Ott csupán kompenzálni tudom a hátrányomat, nálatok meg nem. Az Elitnek majdnem akkora előnye van hordagyűlöletből velünk szemben, mint nektek. A majdnem azt jelenti, hogy a legerősebb tagjaink egálban vannak.
Idézet: Cyron - 2009.04.24. 22:29:03 Most akkor mit szeretnétek, küzdeni vagy bezsebelni a LE-t?
Persze küzdeni, de nyerni... értem én, nem vagyok hülye.
Küzdeni természetesen. Mi sem vagyuink hülyék.
Amikor indítottuk a háborút, arra számítottam, mindkettőt elveszítjük. Azért indítottuk, hogy kilépjünk az állóvízből, és méltón búcsúzhassanak azok, akik így döntöttek. Ezt a háborút már hónapok óta meg szerettük volna vívni, nem lehetett tovább halasztani akkor sem, ha senkinek sem éri meg.
Dátum: 2009.04.24. 22:22:44
Idézet: Ariel - 2009.04.24. 19:24:55 2. A horda gyűlölettel jelen esetben szerintem nincs probléma. A TGY-EH-AL trió elég speciális eset. Bármilyen is lett volna a játékban a hordák eloszlása, az AL és EH egyértelműen a TGY ellen fejlesztette volna ki a gyűlöletet, míg a TGY ezt fele-fele arányban tehette csak meg.
Pont elég, ha valaki pont ennek a "speciális eset"-nek a része. Nekem a portyalistámon nincs SENKI, akinek ne lenne ellenem +15 IQ és +15 támadás bónusza. Tudsz TGY tagokon kívül bárki mást mondani a játékban, aki ilyen feltételekkel játszik?
6 legerősebb tagunknak rubin gyűlölete van, többiek közül van aki ki sem fejlesztette a gyűlöletet, inkább IQ-ra ment, így ahelyett hogy egy horda ellen kompenzált volna, mindenki ellen bevállalt egy kisebb hátrányt.
A védelem italával kapcsolatban tőletek jövő megállapodást többek között ezért sem fogadtuk el: nekünk nem maradt volna semmi védelem, nektek meg még mindig ott van a gyűlölet.
Dátum: 2009.04.24. 15:55:38
Idézet: Birka - 2009.04.24. 15:48:34 Tudom, hogy az agresszoroknak mind háborúban, mind portya során csak az "biznisz", ha 90+%-os csatákba mehetnek, de kifejezettem örülök, hogy ez a háború azt mutatja, hogy azonos feltételek mellett a védelem ital megoldotta, hogy végre csak korrekt csatákba lehet belemenni érdemben. (Azaz olyan csatákba ahol a védelem italoson nem kattan be az ital hatása...)
Teljesen elfogadhatatlan számomra, hogy egyes felek sírnak a védelem ital, a katakomba, a láthatatlanság miatt, NEM kötelező támadni olyat, akin ilyen hatás van, támadhatsz veled azonos, vagy magasabb szintű játékost is!
Ezzel ugye sikeresen meg lett oldva, hogy lehetőleg ne indítson háborút senki, de lehetőleg ne is nagyon portyázzon. Persze, hogy nem kötelező, mint írtam, én sem támadok. Csak tudod, a Végzetúr eredetileg PVP játékként lett meghirdetve...
A védelem italát nyugodtan igya bárki, felőlem kaphatnak 1000 védelmet is, csak akkor kapjon mellé -500 támadást is. Mert az, hogy én nem támadhatok valakit, ő viszont visszaüthet, azt valahoyg nem tartom korrektnek. Ennyi erővel azt is bele lehet rakni a játékba, hogy őskőért lehessen licitálni bajnoki medálra - felesleges hozzá karaktert fejleszteni meg harcolgatni.
Dátum: 2009.04.24. 15:47:54
Idézet: Solina - 2009.04.24. 15:27:13 Nem tudom mi bajod a vedelem italaval.. Mar irtam, legalabb van kockazata az agresszornak, hogy bebukja a tamadast.. Persze kenyelmesebb, ha a celpont meg be is pucsit, hogy ide uss, de az unalmas.. Igy lehet merlegelni, es a vedekezonek is van sikerelmenye.. Nem 10-bol 9-szer verik el, csak 8-szor...
A szám stimmel, csak fordítva: ő veri el 8-szor a támadóját.
Ugye 10%+szintenként további 2% tulajdonságbónuszt kap IQ-ra, védelemre, elnyelésre. Ez 50 feletti szinteken +20 IQ-t, +18 védelmet jelent. Ebből csak az IQ elég ahhoz, hogy megfordítsa a csatát.
Én már eljutottam oda, hogy nem támadok a háborúban, mert ellenfelemnek van ellenem +15 IQ-ja hordagyűlöletből, +20 IQ-ja védelem italából, +18 védelme védelem italából, +20 védelme pihenésből, +15 támadása hordagyűlöletből, +X elnyelése védelem italából - ez pedig azt jelenti, hogy 90% eséllyel bukok akkor is, ha 5 szinttel alacsonyabbat támadok.
Ezért annyit tudok tenni, hogy iszom én is egy italt. Vicc az egészben, hogy az Azúr legjobbjai (Ariel, Dark Mongoose) a hordagyűlöletükkel semlegesítik az én italomat, és mivel nagyon jól felépített karakterek, hozzák rajtam a pontokat.
Dátum: 2009.04.24. 15:19:26
Idézet: Mortimer - 2009.04.24. 14:11:17 A TGY-katakomba igaz, persze
Kicsit konkrétabban lehetne tudni pár nevet?
Tudtommal azokat a karaktereket is csak nagy nehézségek árán tudtuk katakombákba dugni, akikkel senki nem játszik (pl. Aranyalma), így rajtuk jópártucat pontot hozott a Légió. Ezenkívül most hétvégén 4 tagunk is jelezte, hogy nem lesz gépközelben, ők is be fognak menni katakombákba, hogy ne váljanak homokzsákká.
A háború elől - fórumunk átolvasása alapján - KETTŐ tagunk ment katakombákba.
Sajnos a védelem itala meg nagyon durva ezen a szinten, megfordítja a harcok kimenetelét. Eredetileg nem is erre lett kitalálva.
Dátum: 2009.04.24. 15:03:28
Idézet: Harcos kard - 2009.04.24. 14:11:35 Mortimer ! Légyszi tegyél fel egy képet a TGY-ről is ahol ennyi ember látszik egyszerre, köszi
Ja ne várj vele hajnal 5-ig
Miért nem teszel fel te? Nyugodtan tedd meg.
Dátum: 2009.04.24. 13:24:20
Még ennyi sem kellene: hordaváltás már van a játékban leprogramozva. Csak ne dobjon ki a szövetségből, amikor hordát váltok. Ennyi kellene.
Dátum: 2009.04.24. 09:41:59
Idézet: bonca - 2009.04.23. 13:03:50 Igazad lehet Jerikó, mert közben megvilágosították az elmémet a Háború csarnokával kapcsolatban. Nem tudtam, hogy mennyit csökkent szintenként a szükséges különbségből egy hét után.
Ha nem lenne háború csarnoka, akkor is így lenne - szerintem
Dátum: 2009.04.24. 07:09:59
Remélem nem árulok el titkot, de pár napja adtam át Miklósnak egy elég részletesen kidolgozott, hosszabb történelmi esemény tervét (több, itt elhangzott "kulcsszó" szerepel benne), amire ezt a választ adta:
Köszönöm szépen! Nem igérem, hogy rövid időn belül, és pontosan ebben a formában fog megvalósulni, de mindenképpen igyekszünk egy ilyen jellegű eseményt megcsinálni!
Szóval valamin mindneképpen dolgoznak a Beholdernél, csak ki kell várjuk.
Dátum: 2009.04.23. 17:06:32
Idézet: Ariel - 2009.04.23. 15:45:30 Miklós: ha megszúnik az ősköves nullázás, jó lenne lehetővé tenni, hogy ne csak csp-ből lehessen nullázni, hanem szakértelemmel is. Jelenleg a kronokompenzációval 10 percre lehet csökkenteni az időt. Ha nem csak 50-ig, hanem 70-ig lehetne tolni a szakértelmet (50 fölött szintenként fél percet csökkenne az újrahasználási idő). Portyázásra nem vonatkozna, csak azokra amiket őskőért lehetett nullázni. A 10 perces várakozások órákká duzzadnak naponta… Ha megszűnik az ősköves nullázás, az nem arra fogja sarkallni a játékosokat, hogy csp-ért nullázzanak, hanem arra, hogy idő hiányában abbahagyják a játékot. Vegyük a példámat.
Átlagban 4 állatot fogok be naponta. Kettesével sajtolom őket. Tudatturbó + sajtolás + tudatturbó. Ez megy 2 alkalommal egy nap. Ez összesen 6 őskő, vagy 60 perc… Emellett van 6 térkapu pontom, erre megy 5 őskő vagy 50 perc. Vagy elköltök napi 11 őskövet, vagy 2 órával növekszik a játékidő. Na és persze elkölthetek 11 csp-t is az 50-ből… Emellett a vadászat naponta 3 óra, a portyázás 2-3 óra. Ha megszűnik az ősköves megoldás, a napi 5-6 órányi játékidő máris 8-ra ugrik fel, úgy, hogy már a jelenlegi 6 órát is sokallom… 10-15 csp-t költeni naponta a nullázásra pedig a karakter totális tönkretételével egyenlő. Nullázással is 5-6 óra a játékidő, de mégis miért töltenék ennyi időt a játékkal, ha a karakterem hadirokkant, és csak kétharmad annyit tud vadászni mint a többiek?
Egyszerűen KELL a nullázás, de ha nem is őskőből fizetve, akkor szakértelem segítségével.
Ariel: Van ilyen szakértelem, sajtolásnak hívják
30-ról 60-ra felvinni kb. annyi, mint a kronokompenzációt 50-ről 70-re. Akkor nem kell turbózni, nem kell megszakítani a vadászatot, hanem ahogy jön az állat, már sajtolhatod is. A térkaput meg be lehet illeszteni a vadászatokba. Én pl. azt csinálom, hogy egészséges cuccban vadászok, ha elértem a limitet, átöltözés, térkapu, visszaöltözés és vadászás tovább. Van benne izgalom is, mindig eszembe jut, hogy akkor fogsz beütni, amikor 80k LE-vel megyek térkapuzni
Dátum: 2009.04.23. 11:52:01
Idézet: bonca - 2009.04.23. 10:08:42 Én úgy érzem, hogy, ha csak fel nem adja valamelyik fél (márpedig ezt nem nagyon hiszem
), akkor ez bizony két hetes háború lesz.
Neked legyen igazad! ha fogadni kellene, jövő hétfő hajnali 3:30-ra teszem a végét.