Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2014.06.20. 13:41:42
Na majd írok hitel témában egy külön sztorit, ha lesz időm. A "növekedési hitelről" lesz szó, amit úton útfélen reklámoznak - és egy magunkfajta, 20 éve problémamentesen működő vállalkozó, aki az éves forgalmának csak töredékét akarja kérni, semmi esélye sincs, hogy megkapjon.
Dátum: 2014.06.15. 18:52:18
Sziasztok! A játék ára már sokszor volt téma, jópár topik volt róla. Tudjuk hogy ez érzékeny téma, és sokszor átbeszéltük már, hogy az árakat nem emeltük, és minden olyan esetet, amikor plusz pénzköltési lehetőséget akartuk berakni, átbeszéltünk veletek, az elmúlt 1 évben a napi ajánlatok volt egy ilyen próbálkozás és azt is pillanatok alatt levettük platinából üzemelőre. Itt sincs szó semmiféle áremelésről, egyszerűen csak egy vonzó ajándékot akartunk rakni a nagyobb befizetés mellé. Az összes eddigi fétis ingyen elérhető volt, ez nem. Természetesen elérhető lesz másképp is, annak is, aki nem jön el a talira, de szintén őskőért.
Abban a témában még, hogy van, "aki már egy házimozi árát ráköltötte a játékra". Nem tudom, milyen házimozira gondolsz - 30e? 50e? 100e? - ha 5 év leforgása alatt ennyit költesz egy játékra, hobbira, azt én nem hívnám "drágának". Én is, gyerekeim is játszottak WoWot, a havi előfizetés 3000-3500 Ft, nem összeg egy hobbira, ugye, de 2-3 accountot kellett fizetni 3-5 éven át, plusz minden kiegészitőt külön meg kellett venni, összességében iszonyú sok pénz ment el rá. De ha elkezded összeadni, 3, 5 vagy 10 év alatt mennyit költöttél akár mozira, akár kajára, akár a számítógépedre, akár az internetre, a szemétdíjra, a kéményseprőre, meg még ki tudja mire, mindenhol ki lehet hozni egy bődületes összeget. Szóval szerintem elég az elmúlt 2-3 hónapot megnézni, mennyit őskő ment el, hogy eldönthesd, drága-e vagy sem.
Szerintem rajtunk kívül nagyon kevés cég van, aki ennyire nyitott a játékosok felé az árazásban. Sok másik játékot ismerek, a hasonló "free to play, pay to win" modellel működnek, ők egyáltalán nem foglalkoznak azzal, amit a játékosok mondanak - pedig szerintem ez rossz stratégia. De hamarosan itt a találkozó, személyesen is elmondhatja mindenki a véleményét! Nekünk is célunk, hogy elégedett legyen mindenki.
Abban a témában még, hogy van, "aki már egy házimozi árát ráköltötte a játékra". Nem tudom, milyen házimozira gondolsz - 30e? 50e? 100e? - ha 5 év leforgása alatt ennyit költesz egy játékra, hobbira, azt én nem hívnám "drágának". Én is, gyerekeim is játszottak WoWot, a havi előfizetés 3000-3500 Ft, nem összeg egy hobbira, ugye, de 2-3 accountot kellett fizetni 3-5 éven át, plusz minden kiegészitőt külön meg kellett venni, összességében iszonyú sok pénz ment el rá. De ha elkezded összeadni, 3, 5 vagy 10 év alatt mennyit költöttél akár mozira, akár kajára, akár a számítógépedre, akár az internetre, a szemétdíjra, a kéményseprőre, meg még ki tudja mire, mindenhol ki lehet hozni egy bődületes összeget. Szóval szerintem elég az elmúlt 2-3 hónapot megnézni, mennyit őskő ment el, hogy eldönthesd, drága-e vagy sem.
Szerintem rajtunk kívül nagyon kevés cég van, aki ennyire nyitott a játékosok felé az árazásban. Sok másik játékot ismerek, a hasonló "free to play, pay to win" modellel működnek, ők egyáltalán nem foglalkoznak azzal, amit a játékosok mondanak - pedig szerintem ez rossz stratégia. De hamarosan itt a találkozó, személyesen is elmondhatja mindenki a véleményét! Nekünk is célunk, hogy elégedett legyen mindenki.
Dátum: 2014.06.13. 12:43:38
Szia!
Az eredeti tervünk nekünk is pontosan ugyanez volt. 4 forduló, 6 napos forduló, 1 nap pihenő. Annyit tudni kell azonban, hogy a svájci rendszerű versenyekben az első helyezett egyértelmű megállapításához legalábbis a részvevők számának kettes alapú logaritmusa kör szükséges. Baraty azt mondta, hogy V1-en simán lehet akár 64 olyan szövi is, ami aktív, és kellhet akár 6 kör is. 6 körnél viszont csak 4 napos (8 körös) fordulók lehetségesek, pihenő nélkül. Ha egy világon kevesebb szövi van, akkor 5 v 4 kör. Persze, a rangsorolásnál 2 pontot számolunk. Elsődleges a nyert fordulók száma, másodlagos amit te mondasz, a körönként szerzett pontok összege. Szóval elvileg lehet kevesebb kör is, nyilván tudunk rangsort felállítani. Persze ilyenkor aggályos lehet, hogyha valaki 2-3 gyenge szövivel kerül összesorsolásra, akkor sokkal több pontot tud gyűjteni, mint más. De úgy lesz, ahogy akarjátok, ki tudunk próbálni több verziót is.
A statisztikák természetesen minden hónapban nullázódnak, kivéve a havi végeredmények összesítése, ami felkerül az örökös toplistára, a dicsőség végett.
Az eredeti tervünk nekünk is pontosan ugyanez volt. 4 forduló, 6 napos forduló, 1 nap pihenő. Annyit tudni kell azonban, hogy a svájci rendszerű versenyekben az első helyezett egyértelmű megállapításához legalábbis a részvevők számának kettes alapú logaritmusa kör szükséges. Baraty azt mondta, hogy V1-en simán lehet akár 64 olyan szövi is, ami aktív, és kellhet akár 6 kör is. 6 körnél viszont csak 4 napos (8 körös) fordulók lehetségesek, pihenő nélkül. Ha egy világon kevesebb szövi van, akkor 5 v 4 kör. Persze, a rangsorolásnál 2 pontot számolunk. Elsődleges a nyert fordulók száma, másodlagos amit te mondasz, a körönként szerzett pontok összege. Szóval elvileg lehet kevesebb kör is, nyilván tudunk rangsort felállítani. Persze ilyenkor aggályos lehet, hogyha valaki 2-3 gyenge szövivel kerül összesorsolásra, akkor sokkal több pontot tud gyűjteni, mint más. De úgy lesz, ahogy akarjátok, ki tudunk próbálni több verziót is.
A statisztikák természetesen minden hónapban nullázódnak, kivéve a havi végeredmények összesítése, ami felkerül az örökös toplistára, a dicsőség végett.
Dátum: 2014.06.11. 18:23:42
Minden fétis megszerzésére van több lehetőség, ez csak az első alkalom a sok közül.
Dátum: 2014.06.11. 16:59:03
Aukciós tételek (világonként kerülnek elárverezésre):
1; A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2; Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3; Karemium csapda (+1% esély lények foglyul ejtésére.)
4; Császári kegy (A végzet templomának 2. és 3. császári dekrétumai ugyanannyiba kerülnek, mint az első)
5. Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap)
6; Pdhivqaxx mázliamulettje. A szerencséd fejlesztése 15%-kal hatékonyabb. Bármilyen fókuszkristály rakható bele.
7; Csatlós fétis (megkapsz egy fétist, amivel még nem rendelkezel, és ami már van a játékban)
8; Joker (Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt valamilyen - a világodnak megfelelő - aukción, de nem szerepel ezen a listán.)
9; Inspirátor (V5-ön nincs!) (A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest Hátrány: a visszafogott fejlődés szakértelmednek nincs hatása.)
1; A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2; Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3; Karemium csapda (+1% esély lények foglyul ejtésére.)
4; Császári kegy (A végzet templomának 2. és 3. császári dekrétumai ugyanannyiba kerülnek, mint az első)
5. Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap)
6; Pdhivqaxx mázliamulettje. A szerencséd fejlesztése 15%-kal hatékonyabb. Bármilyen fókuszkristály rakható bele.
7; Csatlós fétis (megkapsz egy fétist, amivel még nem rendelkezel, és ami már van a játékban)
8; Joker (Megkapsz egy tárgyat, ami már szerepelt valamilyen - a világodnak megfelelő - aukción, de nem szerepel ezen a listán.)
9; Inspirátor (V5-ön nincs!) (A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy szintben mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest Hátrány: a visszafogott fejlődés szakértelmednek nincs hatása.)
Dátum: 2014.06.11. 16:58:44
A helyszíni őskővásár mellé a következő ajándékcsomagok lesznek:
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 isteni ital, 1 szörnykoktél, 1 kisebb térkapu stimulátor, 10 aranydukát*, 3 sorsjegy, 5 kisebb vadászzsákmány
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
2 isteni ital, 2 szörnykoktél, 2 kisebb térkapu stimulátor, 1 templomi pálca, 25 aranydukát*, 10 sorsjegy, 10 kisebb vadászzsákmány
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
1 ősi fétis**, 5 isteni ital, 4 kisebb térkapu stimulátor, 1 templomi pálca, 50 aranydukát*, 20 sorsjegy, 20 kisebb vadászzsákmány
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
1 ősi fétis**, 300 csatlóskristály, 10 isteni ital, 8 kisebb térkapu stimulátor, 2 templomi pálca, 100 aranydukát*, 40 sorsjegy, 40 kisebb vadászzsákmány
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
** ősi fétis: 150. szintű csatlós fétis, csökkenti az állatokat ért varázslatsebzést, 10 szintenként 2%-kal.
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 isteni ital, 1 szörnykoktél, 1 kisebb térkapu stimulátor, 10 aranydukát*, 3 sorsjegy, 5 kisebb vadászzsákmány
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
2 isteni ital, 2 szörnykoktél, 2 kisebb térkapu stimulátor, 1 templomi pálca, 25 aranydukát*, 10 sorsjegy, 10 kisebb vadászzsákmány
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
1 ősi fétis**, 5 isteni ital, 4 kisebb térkapu stimulátor, 1 templomi pálca, 50 aranydukát*, 20 sorsjegy, 20 kisebb vadászzsákmány
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
1 ősi fétis**, 300 csatlóskristály, 10 isteni ital, 8 kisebb térkapu stimulátor, 2 templomi pálca, 100 aranydukát*, 40 sorsjegy, 40 kisebb vadászzsákmány
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
** ősi fétis: 150. szintű csatlós fétis, csökkenti az állatokat ért varázslatsebzést, 10 szintenként 2%-kal.
Akkor már túl triviális lenne a választás, nem?
Landragór indult a tervek szerint, ma, 10 órakor!
Dátum: 2014.06.11. 09:46:05
Elnézést, volt egy kis technikai malőr! Ma délben fog elindulni:
http://teszt1.vegzetur.hu
http://teszt1.vegzetur.hu
Dátum: 2014.06.06. 12:49:26
Lassan lesz egy alfa verziónk a szövetségi bajnokságból. Hétfőn déltől indítunk egy tesztet, ahol ki lehet majd próbálni.
Dátum: 2014.05.05. 22:11:19
A gyémánt +5% bónusz akkor jár, ha gyémánt vagy. A szövetséged hordája azt határozza meg, melyik csapatban vagy.
A leírást holnap átnézem, ha esetleg van még benne valami hiba, korrigáljuk.
Ami még fontos:
Sikerült végül megoldanunk ami itt kérésként elhangzott, hogy ne éjfélkor, hanem délben kerüljenek jóváírásra a pontok, és akkor kezdődjön az "új" nap. Ezt már a leírásban és a toplistánál is frissítettük.
A leírást holnap átnézem, ha esetleg van még benne valami hiba, korrigáljuk.
Ami még fontos:
Sikerült végül megoldanunk ami itt kérésként elhangzott, hogy ne éjfélkor, hanem délben kerüljenek jóváírásra a pontok, és akkor kezdődjön az "új" nap. Ezt már a leírásban és a toplistánál is frissítettük.
Dátum: 2014.04.30. 15:46:28
A korábban gyűjött trófeák nem vesznek el (volt pl. ajándékba akció mellé is). Offsboy, aki nem akar fizetni a játékért, annak egy relikvia 2 hordák harcából jön össze, tehát ők is megszerezhetik ezeket, csak lassabban. Viszont aki fizet, annak joggal van olyan igénye, hogy az újonnan megszerzett trófeákat is legyen mire költeni.
A kvízmedál feltételnél én nem 12-ben, még csak nem is 8-ban gondolkodtam, akár 1-5 is elég lehet. De köthetjük más feltételhez is, pl. vhány helyesen megválaszolt kvízkérdés (1000 jó számnak tűnik).
A 2 új jutalom nem lesz beváltható az esemény kezdetétől, csak a közepe táján fognak bejerülni. Mint ahogy az esetleges időtől függő pontszám szorzás is leghamarabb a jövő héten, tehát az esemény indulása után kerül be.
A kvízmedál feltételnél én nem 12-ben, még csak nem is 8-ban gondolkodtam, akár 1-5 is elég lehet. De köthetjük más feltételhez is, pl. vhány helyesen megválaszolt kvízkérdés (1000 jó számnak tűnik).
A 2 új jutalom nem lesz beváltható az esemény kezdetétől, csak a közepe táján fognak bejerülni. Mint ahogy az esetleges időtől függő pontszám szorzás is leghamarabb a jövő héten, tehát az esemény indulása után kerül be.
Dátum: 2014.04.29. 14:40:24
--------- Változások 2014.ápr. ------------------
- Az, hogy melyik hordában harcolsz, a szövetséget hordájától függ (ennek akkor van jelentősége, ha esetleg más a te hordád, mint a szövetségedé).
- Ha valaki 30 pp-s beállítással csatázik, akkor bizonyos időközönként nem a saját klónjának egy erősebb verzióját kapja, hanem egy véletlenszerű, az ütőtávjában levő játékos klónját.
- új, horda trófeáért váltható jutalmak:
100 horda trófeáért: Hordafétis. 150. szintű fétis, képesség: +1 kritikus varázslat 10 szintenként.
80 horda trófeáért: Kvízgömb. A vadászatokért akkor is megkapod a +10% LE-t, ha az adott kvízválaszod helytelen volt, vagy nem válaszoltál. (működési feltétel: prémium tagság + kvízmedál?)
- Háborús csomag. Az ára 10-ről 7 őskőre csökken, és nem lesz benne gyógyital.
- A gyémánt medálhoz szükséges győzelmek számát 1100-ról 900-ra csökkentjük.
- Győztes csaták számának eltelt napoktól függően való felszorzása - ezt még nekiállok, átszámolom, ha valakinek vannak konkrét számításai szívesen látom, akár itt, akár emailben vagy ügyfélszolgálaton.
*** FONTOS INFORMÁCIÓK: ***
Az esemény hétfőn nem 10, hanem 12 órakor fog indulni.
Az eseménypontokat már holnaptól lehet gyűjteni.
- Az, hogy melyik hordában harcolsz, a szövetséget hordájától függ (ennek akkor van jelentősége, ha esetleg más a te hordád, mint a szövetségedé).
- Ha valaki 30 pp-s beállítással csatázik, akkor bizonyos időközönként nem a saját klónjának egy erősebb verzióját kapja, hanem egy véletlenszerű, az ütőtávjában levő játékos klónját.
- új, horda trófeáért váltható jutalmak:
100 horda trófeáért: Hordafétis. 150. szintű fétis, képesség: +1 kritikus varázslat 10 szintenként.
80 horda trófeáért: Kvízgömb. A vadászatokért akkor is megkapod a +10% LE-t, ha az adott kvízválaszod helytelen volt, vagy nem válaszoltál. (működési feltétel: prémium tagság + kvízmedál?)
- Háborús csomag. Az ára 10-ről 7 őskőre csökken, és nem lesz benne gyógyital.
- A gyémánt medálhoz szükséges győzelmek számát 1100-ról 900-ra csökkentjük.
- Győztes csaták számának eltelt napoktól függően való felszorzása - ezt még nekiállok, átszámolom, ha valakinek vannak konkrét számításai szívesen látom, akár itt, akár emailben vagy ügyfélszolgálaton.
*** FONTOS INFORMÁCIÓK: ***
Az esemény hétfőn nem 10, hanem 12 órakor fog indulni.
Az eseménypontokat már holnaptól lehet gyűjteni.
Dátum: 2014.04.25. 11:45:55
Így van, ez nem esemény lenne, folyamatosan zajlana. Ha emiatt az emberek pp hiányba kerülnek, az már jó hír, mert akkor van mire költeni a pp-t folyamatosan, és akkor még mindig ki lehet találni valamit, amivel a kapott pp-k mennyisége növelhető.
Dátum: 2014.04.24. 18:09:34
A mostani beváltható jutalmak közt lesz új csatlós fókusz, ill ha van kívánság valami egyéb beváltható tárgyra, írjátok meg.
Ősköves csomag árának csökkentése, és italok kivétele - rendben, ennek nem látom akadályát.
Birtoklás nullázódás bizonyos időközönként: érdekes ötlet, erről kíváncsi lennék az eredeti ötletgazda, Ariel véleményére.
A gyémánthoz szükséges kvótacsökkentésről lehet szó, viszont a napi korlátlan csataszám bevezetéséről sajnos a múltkor sem tudtatok meggyőzni
Az érveim ugyanazok, a játékban akkor lehet taktikázni, ha napról napra csatáznak a csapatok, és növelik a pontszámot, ha valaki első vagy utolsó nap betolja az összes csatát az neki lehet, hogy kényelmes, de a csapatjátékhoz nem sok köze lesz és a szervert is szétlaggolja. Az egyetlen kompromisszum, amit el tudok képzelni, hogy ha valaki a napi limit elérése után továbbra is 1 pp-ért akar támadni, mert neki így kényelmes, akkor ez kerüljön 1/3 őskőbe a térkapu instant újrahasználathoz hasonlóan.
Az 15pp-s ellenfelek nem voltak erősebbek, mint más eseményben. HA 30 pp-s beállítással mentél, akkor volt rá valamekkora esély (10-20%?) hogy valamivel erősebb klónokat ellenfeleket kaptál, amik jó eséllyel megvertek. Ehelyett meg lehet talán csinálni, hogy amikor a gép megdobja ezt az esélyt, akkor ne a saját klónod legyen erősebb, hanem ilyenkor egy másik játékos klónját kapd meg. Így aki erős, továbbra is mindig nyerni fog. Szerintem erről már a múltkor is beszéltünk hogy így lenne jó.
Amit nem írtatok, de én emlékszem ilyenre is:
a csapat hozzátartozás ne a karakter, hanem a szövetség hordájától függjön.
Ősköves csomag árának csökkentése, és italok kivétele - rendben, ennek nem látom akadályát.
Birtoklás nullázódás bizonyos időközönként: érdekes ötlet, erről kíváncsi lennék az eredeti ötletgazda, Ariel véleményére.
A gyémánthoz szükséges kvótacsökkentésről lehet szó, viszont a napi korlátlan csataszám bevezetéséről sajnos a múltkor sem tudtatok meggyőzni
Az érveim ugyanazok, a játékban akkor lehet taktikázni, ha napról napra csatáznak a csapatok, és növelik a pontszámot, ha valaki első vagy utolsó nap betolja az összes csatát az neki lehet, hogy kényelmes, de a csapatjátékhoz nem sok köze lesz és a szervert is szétlaggolja. Az egyetlen kompromisszum, amit el tudok képzelni, hogy ha valaki a napi limit elérése után továbbra is 1 pp-ért akar támadni, mert neki így kényelmes, akkor ez kerüljön 1/3 őskőbe a térkapu instant újrahasználathoz hasonlóan.Az 15pp-s ellenfelek nem voltak erősebbek, mint más eseményben. HA 30 pp-s beállítással mentél, akkor volt rá valamekkora esély (10-20%?) hogy valamivel erősebb klónokat ellenfeleket kaptál, amik jó eséllyel megvertek. Ehelyett meg lehet talán csinálni, hogy amikor a gép megdobja ezt az esélyt, akkor ne a saját klónod legyen erősebb, hanem ilyenkor egy másik játékos klónját kapd meg. Így aki erős, továbbra is mindig nyerni fog. Szerintem erről már a múltkor is beszéltünk hogy így lenne jó.
Amit nem írtatok, de én emlékszem ilyenre is:
a csapat hozzátartozás ne a karakter, hanem a szövetség hordájától függjön.
Dátum: 2014.04.24. 13:57:06
Most, hogy közeledik a Hordák harca, amiről már régebben is ígértük, hogy rá lehetne ültetni egy újfajta szövetségi vetélkedést, ráadásul a beígért dolgok nagy részével is elkészültünk, leporolnánk ezt a témát. Készítettem egy tervezetet, várom az ötleteket, hozzászólásokat!
Szövetségi bajnokság
A szövetségi bajnokságra minden aktív szövetség automatikusan benevez.
Az aktivitást a következőképpen határozzuk meg: legalább 3 olyan 20. szintű tagja van, akinek az aktivitása nem piros. Amennyiben ezen szövetségek száma nem osztható 4-gyel, benevezünk még 1-3 nem aktív szövetséget: amelynek 2 aktív tagja van; amelynek 1 aktív tagja van;
A nevezőkből 4 fős csapatokat alkotunk. Minden csapat részt vesz egy saját mini Hordák Háborújában. Minden szövetséghez hozzárendelünk egy színt (piros, kék, zöld, fehér) és ezt a kulcsot kirakjuk a térkép mellé. A vetélkedés NEM hordák, hanem szövetségek közt zajlik!
1 forduló felépítése: 6 nap (keddtől vasárnapig) hétfőn pihenőnap / eredményhirdetés. A 6 nap alatt összesen 6 kör van (24 óránként kezdődik újabb).
Minden forduló győztese 4 pontot kap, a második 3 pontot stb. A második körben egy csapatban játszanak a 4 pontosak, egy csapatban a 3 pontosak stb. A 3. és 4. körben úgy állítjuk össze a csapatokat, hogy még senki sem játszott a másikkal.
A bajnokság 1 hónapos, ekkor van az eredményhirdetés. A díjazás pontszám alapján történik. A helyezettek, ha van tudás fájuk, energiatéglát, ha nincs, kút növekedést + LE-t a kútba kapnak. Ezenkívül nyilvántartjuk a szerzett pontokat, és ez alapján lesz egy toplista. (Később esetleg a pontot a szövetség beválthatja valamilyen szövetségi szintű jutalomra, pl. átmeneti bónusz minden tagnak). Ezenkívül a csatákban aktív résztvevő játékosok további egyéni tárgyjutalmat is kapnak, fordulónként, és a végén is.
A csaták során az ellenfelek klónok, mint a normál Hordák harcánál, de van 25% esély, hogy nem klónt, hanem a másik csapat egy tagját kapja meg a játékos ellenfélként. A későbbiekben esetleg lehet majd szerezni olyan tárgyat, ami ezt az esélyt csökkenti.
Szövetségi bajnokság
A szövetségi bajnokságra minden aktív szövetség automatikusan benevez.
Az aktivitást a következőképpen határozzuk meg: legalább 3 olyan 20. szintű tagja van, akinek az aktivitása nem piros. Amennyiben ezen szövetségek száma nem osztható 4-gyel, benevezünk még 1-3 nem aktív szövetséget: amelynek 2 aktív tagja van; amelynek 1 aktív tagja van;
A nevezőkből 4 fős csapatokat alkotunk. Minden csapat részt vesz egy saját mini Hordák Háborújában. Minden szövetséghez hozzárendelünk egy színt (piros, kék, zöld, fehér) és ezt a kulcsot kirakjuk a térkép mellé. A vetélkedés NEM hordák, hanem szövetségek közt zajlik!
1 forduló felépítése: 6 nap (keddtől vasárnapig) hétfőn pihenőnap / eredményhirdetés. A 6 nap alatt összesen 6 kör van (24 óránként kezdődik újabb).
Minden forduló győztese 4 pontot kap, a második 3 pontot stb. A második körben egy csapatban játszanak a 4 pontosak, egy csapatban a 3 pontosak stb. A 3. és 4. körben úgy állítjuk össze a csapatokat, hogy még senki sem játszott a másikkal.
A bajnokság 1 hónapos, ekkor van az eredményhirdetés. A díjazás pontszám alapján történik. A helyezettek, ha van tudás fájuk, energiatéglát, ha nincs, kút növekedést + LE-t a kútba kapnak. Ezenkívül nyilvántartjuk a szerzett pontokat, és ez alapján lesz egy toplista. (Később esetleg a pontot a szövetség beválthatja valamilyen szövetségi szintű jutalomra, pl. átmeneti bónusz minden tagnak). Ezenkívül a csatákban aktív résztvevő játékosok további egyéni tárgyjutalmat is kapnak, fordulónként, és a végén is.
A csaták során az ellenfelek klónok, mint a normál Hordák harcánál, de van 25% esély, hogy nem klónt, hanem a másik csapat egy tagját kapja meg a játékos ellenfélként. A későbbiekben esetleg lehet majd szerezni olyan tárgyat, ami ezt az esélyt csökkenti.
Dátum: 2014.04.24. 12:18:11
Sziasztok! Hamarosan indul a hordák harca, ebben a topikban azt szeretném megkérdezni, hogy milyen változásokat szeretnétek látni a korábbi verzióhoz képest.
Dátum: 2014.04.11. 15:18:17
A világok különbözősége lehetséges, csak elég sok probléma volt már ebből a múltban is, hogy külöböző világokon minden másképp működik.
Egy új világ elsődleges célja mindig az, hogy az új játékosok elsők közt állhassanak a rajtvonalhoz, mindenkinek egyforma esélye legyen. Ehhez persze legjobb lenne folyamatosan indítani új világokat, csak akkor meg az elnéptelenedés lenne a probléma. Épp ezért csináljuk a 60-as V4-et, hogy repülőrajttal lehessen bekapcsolódni a régi világokba (a következőnél már a V5-ös csatlakozás is lehetséges lesz).
Egy új világ elsődleges célja mindig az, hogy az új játékosok elsők közt állhassanak a rajtvonalhoz, mindenkinek egyforma esélye legyen. Ehhez persze legjobb lenne folyamatosan indítani új világokat, csak akkor meg az elnéptelenedés lenne a probléma. Épp ezért csináljuk a 60-as V4-et, hogy repülőrajttal lehessen bekapcsolódni a régi világokba (a következőnél már a V5-ös csatlakozás is lehetséges lesz).
Dátum: 2014.04.10. 13:07:05
Úgy néz ki, hogy lesz 6. világ. A teljesítmény gyorsítása érdekében be fogunk üzemelni egy 5. szervert is, a világ6 ezen fog futni a többiektől függetlenül. Várhatóan néhány hét még.
Dátum: 2014.04.07. 17:36:30
A mai nappal bekerült néhány kisebb fejlesztés, amit korábban ígértünk:
- Ha a napi rutinok oldalon vásárolsz (dukátot, italt, csomagot) továbbra is a napi rutinok oldalon maradsz, nem kerülsz át más oldalra.
- Az állat ájulás csatában más színnel, kiemelve jelenik meg.
- A legyél láthatatlan c. végzet templomás küldetés kapott egy alternatívát, nyerj kincset a kincseskamrából.
- A mini EH-nál a LE max 100 TP után jár.
- Ha a napi rutinok oldalon vásárolsz (dukátot, italt, csomagot) továbbra is a napi rutinok oldalon maradsz, nem kerülsz át más oldalra.
- Az állat ájulás csatában más színnel, kiemelve jelenik meg.
- A legyél láthatatlan c. végzet templomás küldetés kapott egy alternatívát, nyerj kincset a kincseskamrából.
- A mini EH-nál a LE max 100 TP után jár.
