A gyémánt +5% bónusz akkor jár, ha gyémánt vagy. A szövetséged hordája azt határozza meg, melyik csapatban vagy.
A leírást holnap átnézem, ha esetleg van még benne valami hiba, korrigáljuk.
Ami még fontos:
Sikerült végül megoldanunk ami itt kérésként elhangzott, hogy ne éjfélkor, hanem délben kerüljenek jóváírásra a pontok, és akkor kezdődjön az "új" nap. Ezt már a leírásban és a toplistánál is frissítettük.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2014.05.05. 22:11:19
Dátum: 2014.04.30. 15:46:28
A korábban gyűjött trófeák nem vesznek el (volt pl. ajándékba akció mellé is). Offsboy, aki nem akar fizetni a játékért, annak egy relikvia 2 hordák harcából jön össze, tehát ők is megszerezhetik ezeket, csak lassabban. Viszont aki fizet, annak joggal van olyan igénye, hogy az újonnan megszerzett trófeákat is legyen mire költeni.
A kvízmedál feltételnél én nem 12-ben, még csak nem is 8-ban gondolkodtam, akár 1-5 is elég lehet. De köthetjük más feltételhez is, pl. vhány helyesen megválaszolt kvízkérdés (1000 jó számnak tűnik).
A 2 új jutalom nem lesz beváltható az esemény kezdetétől, csak a közepe táján fognak bejerülni. Mint ahogy az esetleges időtől függő pontszám szorzás is leghamarabb a jövő héten, tehát az esemény indulása után kerül be.
A kvízmedál feltételnél én nem 12-ben, még csak nem is 8-ban gondolkodtam, akár 1-5 is elég lehet. De köthetjük más feltételhez is, pl. vhány helyesen megválaszolt kvízkérdés (1000 jó számnak tűnik).
A 2 új jutalom nem lesz beváltható az esemény kezdetétől, csak a közepe táján fognak bejerülni. Mint ahogy az esetleges időtől függő pontszám szorzás is leghamarabb a jövő héten, tehát az esemény indulása után kerül be.
Dátum: 2014.04.29. 14:40:24
--------- Változások 2014.ápr. ------------------
- Az, hogy melyik hordában harcolsz, a szövetséget hordájától függ (ennek akkor van jelentősége, ha esetleg más a te hordád, mint a szövetségedé).
- Ha valaki 30 pp-s beállítással csatázik, akkor bizonyos időközönként nem a saját klónjának egy erősebb verzióját kapja, hanem egy véletlenszerű, az ütőtávjában levő játékos klónját.
- új, horda trófeáért váltható jutalmak:
100 horda trófeáért: Hordafétis. 150. szintű fétis, képesség: +1 kritikus varázslat 10 szintenként.
80 horda trófeáért: Kvízgömb. A vadászatokért akkor is megkapod a +10% LE-t, ha az adott kvízválaszod helytelen volt, vagy nem válaszoltál. (működési feltétel: prémium tagság + kvízmedál?)
- Háborús csomag. Az ára 10-ről 7 őskőre csökken, és nem lesz benne gyógyital.
- A gyémánt medálhoz szükséges győzelmek számát 1100-ról 900-ra csökkentjük.
- Győztes csaták számának eltelt napoktól függően való felszorzása - ezt még nekiállok, átszámolom, ha valakinek vannak konkrét számításai szívesen látom, akár itt, akár emailben vagy ügyfélszolgálaton.
*** FONTOS INFORMÁCIÓK: ***
Az esemény hétfőn nem 10, hanem 12 órakor fog indulni.
Az eseménypontokat már holnaptól lehet gyűjteni.
- Az, hogy melyik hordában harcolsz, a szövetséget hordájától függ (ennek akkor van jelentősége, ha esetleg más a te hordád, mint a szövetségedé).
- Ha valaki 30 pp-s beállítással csatázik, akkor bizonyos időközönként nem a saját klónjának egy erősebb verzióját kapja, hanem egy véletlenszerű, az ütőtávjában levő játékos klónját.
- új, horda trófeáért váltható jutalmak:
100 horda trófeáért: Hordafétis. 150. szintű fétis, képesség: +1 kritikus varázslat 10 szintenként.
80 horda trófeáért: Kvízgömb. A vadászatokért akkor is megkapod a +10% LE-t, ha az adott kvízválaszod helytelen volt, vagy nem válaszoltál. (működési feltétel: prémium tagság + kvízmedál?)
- Háborús csomag. Az ára 10-ről 7 őskőre csökken, és nem lesz benne gyógyital.
- A gyémánt medálhoz szükséges győzelmek számát 1100-ról 900-ra csökkentjük.
- Győztes csaták számának eltelt napoktól függően való felszorzása - ezt még nekiállok, átszámolom, ha valakinek vannak konkrét számításai szívesen látom, akár itt, akár emailben vagy ügyfélszolgálaton.
*** FONTOS INFORMÁCIÓK: ***
Az esemény hétfőn nem 10, hanem 12 órakor fog indulni.
Az eseménypontokat már holnaptól lehet gyűjteni.
Dátum: 2014.04.25. 11:45:55
Így van, ez nem esemény lenne, folyamatosan zajlana. Ha emiatt az emberek pp hiányba kerülnek, az már jó hír, mert akkor van mire költeni a pp-t folyamatosan, és akkor még mindig ki lehet találni valamit, amivel a kapott pp-k mennyisége növelhető.
Dátum: 2014.04.24. 18:09:34
A mostani beváltható jutalmak közt lesz új csatlós fókusz, ill ha van kívánság valami egyéb beváltható tárgyra, írjátok meg.
Ősköves csomag árának csökkentése, és italok kivétele - rendben, ennek nem látom akadályát.
Birtoklás nullázódás bizonyos időközönként: érdekes ötlet, erről kíváncsi lennék az eredeti ötletgazda, Ariel véleményére.
A gyémánthoz szükséges kvótacsökkentésről lehet szó, viszont a napi korlátlan csataszám bevezetéséről sajnos a múltkor sem tudtatok meggyőzni Az érveim ugyanazok, a játékban akkor lehet taktikázni, ha napról napra csatáznak a csapatok, és növelik a pontszámot, ha valaki első vagy utolsó nap betolja az összes csatát az neki lehet, hogy kényelmes, de a csapatjátékhoz nem sok köze lesz és a szervert is szétlaggolja. Az egyetlen kompromisszum, amit el tudok képzelni, hogy ha valaki a napi limit elérése után továbbra is 1 pp-ért akar támadni, mert neki így kényelmes, akkor ez kerüljön 1/3 őskőbe a térkapu instant újrahasználathoz hasonlóan.
Az 15pp-s ellenfelek nem voltak erősebbek, mint más eseményben. HA 30 pp-s beállítással mentél, akkor volt rá valamekkora esély (10-20%?) hogy valamivel erősebb klónokat ellenfeleket kaptál, amik jó eséllyel megvertek. Ehelyett meg lehet talán csinálni, hogy amikor a gép megdobja ezt az esélyt, akkor ne a saját klónod legyen erősebb, hanem ilyenkor egy másik játékos klónját kapd meg. Így aki erős, továbbra is mindig nyerni fog. Szerintem erről már a múltkor is beszéltünk hogy így lenne jó.
Amit nem írtatok, de én emlékszem ilyenre is:
a csapat hozzátartozás ne a karakter, hanem a szövetség hordájától függjön.
Ősköves csomag árának csökkentése, és italok kivétele - rendben, ennek nem látom akadályát.
Birtoklás nullázódás bizonyos időközönként: érdekes ötlet, erről kíváncsi lennék az eredeti ötletgazda, Ariel véleményére.
A gyémánthoz szükséges kvótacsökkentésről lehet szó, viszont a napi korlátlan csataszám bevezetéséről sajnos a múltkor sem tudtatok meggyőzni Az érveim ugyanazok, a játékban akkor lehet taktikázni, ha napról napra csatáznak a csapatok, és növelik a pontszámot, ha valaki első vagy utolsó nap betolja az összes csatát az neki lehet, hogy kényelmes, de a csapatjátékhoz nem sok köze lesz és a szervert is szétlaggolja. Az egyetlen kompromisszum, amit el tudok képzelni, hogy ha valaki a napi limit elérése után továbbra is 1 pp-ért akar támadni, mert neki így kényelmes, akkor ez kerüljön 1/3 őskőbe a térkapu instant újrahasználathoz hasonlóan.
Az 15pp-s ellenfelek nem voltak erősebbek, mint más eseményben. HA 30 pp-s beállítással mentél, akkor volt rá valamekkora esély (10-20%?) hogy valamivel erősebb klónokat ellenfeleket kaptál, amik jó eséllyel megvertek. Ehelyett meg lehet talán csinálni, hogy amikor a gép megdobja ezt az esélyt, akkor ne a saját klónod legyen erősebb, hanem ilyenkor egy másik játékos klónját kapd meg. Így aki erős, továbbra is mindig nyerni fog. Szerintem erről már a múltkor is beszéltünk hogy így lenne jó.
Amit nem írtatok, de én emlékszem ilyenre is:
a csapat hozzátartozás ne a karakter, hanem a szövetség hordájától függjön.
Dátum: 2014.04.24. 13:57:06
Most, hogy közeledik a Hordák harca, amiről már régebben is ígértük, hogy rá lehetne ültetni egy újfajta szövetségi vetélkedést, ráadásul a beígért dolgok nagy részével is elkészültünk, leporolnánk ezt a témát. Készítettem egy tervezetet, várom az ötleteket, hozzászólásokat!
Szövetségi bajnokság
A szövetségi bajnokságra minden aktív szövetség automatikusan benevez.
Az aktivitást a következőképpen határozzuk meg: legalább 3 olyan 20. szintű tagja van, akinek az aktivitása nem piros. Amennyiben ezen szövetségek száma nem osztható 4-gyel, benevezünk még 1-3 nem aktív szövetséget: amelynek 2 aktív tagja van; amelynek 1 aktív tagja van;
A nevezőkből 4 fős csapatokat alkotunk. Minden csapat részt vesz egy saját mini Hordák Háborújában. Minden szövetséghez hozzárendelünk egy színt (piros, kék, zöld, fehér) és ezt a kulcsot kirakjuk a térkép mellé. A vetélkedés NEM hordák, hanem szövetségek közt zajlik!
1 forduló felépítése: 6 nap (keddtől vasárnapig) hétfőn pihenőnap / eredményhirdetés. A 6 nap alatt összesen 6 kör van (24 óránként kezdődik újabb).
Minden forduló győztese 4 pontot kap, a második 3 pontot stb. A második körben egy csapatban játszanak a 4 pontosak, egy csapatban a 3 pontosak stb. A 3. és 4. körben úgy állítjuk össze a csapatokat, hogy még senki sem játszott a másikkal.
A bajnokság 1 hónapos, ekkor van az eredményhirdetés. A díjazás pontszám alapján történik. A helyezettek, ha van tudás fájuk, energiatéglát, ha nincs, kút növekedést + LE-t a kútba kapnak. Ezenkívül nyilvántartjuk a szerzett pontokat, és ez alapján lesz egy toplista. (Később esetleg a pontot a szövetség beválthatja valamilyen szövetségi szintű jutalomra, pl. átmeneti bónusz minden tagnak). Ezenkívül a csatákban aktív résztvevő játékosok további egyéni tárgyjutalmat is kapnak, fordulónként, és a végén is.
A csaták során az ellenfelek klónok, mint a normál Hordák harcánál, de van 25% esély, hogy nem klónt, hanem a másik csapat egy tagját kapja meg a játékos ellenfélként. A későbbiekben esetleg lehet majd szerezni olyan tárgyat, ami ezt az esélyt csökkenti.
Szövetségi bajnokság
A szövetségi bajnokságra minden aktív szövetség automatikusan benevez.
Az aktivitást a következőképpen határozzuk meg: legalább 3 olyan 20. szintű tagja van, akinek az aktivitása nem piros. Amennyiben ezen szövetségek száma nem osztható 4-gyel, benevezünk még 1-3 nem aktív szövetséget: amelynek 2 aktív tagja van; amelynek 1 aktív tagja van;
A nevezőkből 4 fős csapatokat alkotunk. Minden csapat részt vesz egy saját mini Hordák Háborújában. Minden szövetséghez hozzárendelünk egy színt (piros, kék, zöld, fehér) és ezt a kulcsot kirakjuk a térkép mellé. A vetélkedés NEM hordák, hanem szövetségek közt zajlik!
1 forduló felépítése: 6 nap (keddtől vasárnapig) hétfőn pihenőnap / eredményhirdetés. A 6 nap alatt összesen 6 kör van (24 óránként kezdődik újabb).
Minden forduló győztese 4 pontot kap, a második 3 pontot stb. A második körben egy csapatban játszanak a 4 pontosak, egy csapatban a 3 pontosak stb. A 3. és 4. körben úgy állítjuk össze a csapatokat, hogy még senki sem játszott a másikkal.
A bajnokság 1 hónapos, ekkor van az eredményhirdetés. A díjazás pontszám alapján történik. A helyezettek, ha van tudás fájuk, energiatéglát, ha nincs, kút növekedést + LE-t a kútba kapnak. Ezenkívül nyilvántartjuk a szerzett pontokat, és ez alapján lesz egy toplista. (Később esetleg a pontot a szövetség beválthatja valamilyen szövetségi szintű jutalomra, pl. átmeneti bónusz minden tagnak). Ezenkívül a csatákban aktív résztvevő játékosok további egyéni tárgyjutalmat is kapnak, fordulónként, és a végén is.
A csaták során az ellenfelek klónok, mint a normál Hordák harcánál, de van 25% esély, hogy nem klónt, hanem a másik csapat egy tagját kapja meg a játékos ellenfélként. A későbbiekben esetleg lehet majd szerezni olyan tárgyat, ami ezt az esélyt csökkenti.
Dátum: 2014.04.24. 12:18:11
Sziasztok! Hamarosan indul a hordák harca, ebben a topikban azt szeretném megkérdezni, hogy milyen változásokat szeretnétek látni a korábbi verzióhoz képest.
Dátum: 2014.04.11. 15:18:17
A világok különbözősége lehetséges, csak elég sok probléma volt már ebből a múltban is, hogy külöböző világokon minden másképp működik.
Egy új világ elsődleges célja mindig az, hogy az új játékosok elsők közt állhassanak a rajtvonalhoz, mindenkinek egyforma esélye legyen. Ehhez persze legjobb lenne folyamatosan indítani új világokat, csak akkor meg az elnéptelenedés lenne a probléma. Épp ezért csináljuk a 60-as V4-et, hogy repülőrajttal lehessen bekapcsolódni a régi világokba (a következőnél már a V5-ös csatlakozás is lehetséges lesz).
Egy új világ elsődleges célja mindig az, hogy az új játékosok elsők közt állhassanak a rajtvonalhoz, mindenkinek egyforma esélye legyen. Ehhez persze legjobb lenne folyamatosan indítani új világokat, csak akkor meg az elnéptelenedés lenne a probléma. Épp ezért csináljuk a 60-as V4-et, hogy repülőrajttal lehessen bekapcsolódni a régi világokba (a következőnél már a V5-ös csatlakozás is lehetséges lesz).
Dátum: 2014.04.10. 13:07:05
Úgy néz ki, hogy lesz 6. világ. A teljesítmény gyorsítása érdekében be fogunk üzemelni egy 5. szervert is, a világ6 ezen fog futni a többiektől függetlenül. Várhatóan néhány hét még.
Dátum: 2014.04.07. 17:36:30
A mai nappal bekerült néhány kisebb fejlesztés, amit korábban ígértünk:
- Ha a napi rutinok oldalon vásárolsz (dukátot, italt, csomagot) továbbra is a napi rutinok oldalon maradsz, nem kerülsz át más oldalra.
- Az állat ájulás csatában más színnel, kiemelve jelenik meg.
- A legyél láthatatlan c. végzet templomás küldetés kapott egy alternatívát, nyerj kincset a kincseskamrából.
- A mini EH-nál a LE max 100 TP után jár.
- Ha a napi rutinok oldalon vásárolsz (dukátot, italt, csomagot) továbbra is a napi rutinok oldalon maradsz, nem kerülsz át más oldalra.
- Az állat ájulás csatában más színnel, kiemelve jelenik meg.
- A legyél láthatatlan c. végzet templomás küldetés kapott egy alternatívát, nyerj kincset a kincseskamrából.
- A mini EH-nál a LE max 100 TP után jár.
Dátum: 2014.04.04. 16:57:01
Idézet: Kocos - 2014.04.04. 13:44:22
Ja bocs, csak erre reagáltam:
Idézet: Kocos - 2014.03.22. 18:04:01
Idézet: Kocos
Igen, egyetértek! 2 javaslatot tettem erre, melyik szerintetek a jobb? Esetleg milyen konkrét számokkal?
de en egy szot nem ejtettem a manakonstirol
Ja bocs, csak erre reagáltam:
Idézet: Kocos - 2014.03.22. 18:04:01
Mondok konkrétumokat: Jelenleg ha a napi konstrukciót pakoljuk bele a fába, akkor kb. 5 hónap, mire 1 szintet tudunk lépni.
Idézet: Kocos
Alapvetoen azt kene biztositani, hogy a termelt teglak mennyisege osztva a felhasznalo szovetsegek szamaval minimum szinten maradjon, idealis esetben enyhen nojon. Utobbi sem biztositana a top szoviknek gyorsulo epitest, mivel a hendikepuk egyre no, de a kisebb szovetsegek felzarkozasat segitene.
Igen, egyetértek! 2 javaslatot tettem erre, melyik szerintetek a jobb? Esetleg milyen konkrét számokkal?
Dátum: 2014.04.04. 12:25:36
Az, hogy a manakonstrukció nem hoz sokat a konyhára, azért van, mert a manakonstrukcióra van egy 10-es osztó tudás fa esetén. Ha pusztán manakonstrukcióból próbáljátok felhúzni a 20-30. szintű fát, nos, az el fog tartani egy darabig.
Megnéztem, hogy csökken-e a szerzett téglák mértéke. Én számottevő csökkenést nem látok, de tény, hogy az idő múlásával a téglák egyre több szövetség között oszlanak meg. Mivel a magasabb szintek építése többe kerül, és akinek kiugróan magas a többiekéhez képest, az még handicapet is kap, ez valóban, egy igencsak exponenciális drágulási ütem.
Minden hasonló matematikai modellnek 2 célja van:
1.) Aki nagyon elhúz a többiekhez képest, azt lassítsuk,
2.) Azért valamekkora sebességgel lehessen haladni.
A handicappel önmagában nincsen probléma: az csak akkor csinál bármit is, ha egy szövi jelentősen elhúz a többiektől.
Úgy működik, hogy az építési energiára kapnak egy osztót: 10-es fánál 2-t, 20-asnál 3-mat stb.
De mivel a téglák nem az építési energia abszolút értéke, hanem aránya alapján kerülnek szétosztásra, ha mindenki ugyanott van, akkor gyakorlatilag nincs osztó.
Ha mindenkinek 50-es fája van, valakinek meg 60-as, akkor ő 20%-kal kap kevesebb téglát, mint a többiek, még ez sem jelentős.
A handicapet én nem bolygatnám, és az építési költség is viszonylag lassan nő, ennek piszkálását sem tartom jó ötletnek. Amiről lehet szó, hogy a termelő/fogyasztó réteg lassú átrendeződésének kompenzálására extra tégla szerzési lehetőséget tegyünk a játékba. Ez lehet akár valamiféle automatizált képlet is: ha egy világon a tudás-fák össz-szintje elér egy bizonyos értéket, attól kezdve 2 energiatégla jár a cselekvésekért. Újabb szint elérése után 3, és így tovább. A másik megoldás egy auto-adjust rendszer, ahol ha x napon keresztül az össz-faszint / tégla arány túllép egy bizonyos értéket, akkor a következő napra megnöveljük a téglák mennyiségét. (és a téglák növelésével együtt akár csökkenthető az is, hogy egy tégláért minimum nennyit kell fizetni).
Megnéztem, hogy csökken-e a szerzett téglák mértéke. Én számottevő csökkenést nem látok, de tény, hogy az idő múlásával a téglák egyre több szövetség között oszlanak meg. Mivel a magasabb szintek építése többe kerül, és akinek kiugróan magas a többiekéhez képest, az még handicapet is kap, ez valóban, egy igencsak exponenciális drágulási ütem.
Minden hasonló matematikai modellnek 2 célja van:
1.) Aki nagyon elhúz a többiekhez képest, azt lassítsuk,
2.) Azért valamekkora sebességgel lehessen haladni.
A handicappel önmagában nincsen probléma: az csak akkor csinál bármit is, ha egy szövi jelentősen elhúz a többiektől.
Úgy működik, hogy az építési energiára kapnak egy osztót: 10-es fánál 2-t, 20-asnál 3-mat stb.
De mivel a téglák nem az építési energia abszolút értéke, hanem aránya alapján kerülnek szétosztásra, ha mindenki ugyanott van, akkor gyakorlatilag nincs osztó.
Ha mindenkinek 50-es fája van, valakinek meg 60-as, akkor ő 20%-kal kap kevesebb téglát, mint a többiek, még ez sem jelentős.
A handicapet én nem bolygatnám, és az építési költség is viszonylag lassan nő, ennek piszkálását sem tartom jó ötletnek. Amiről lehet szó, hogy a termelő/fogyasztó réteg lassú átrendeződésének kompenzálására extra tégla szerzési lehetőséget tegyünk a játékba. Ez lehet akár valamiféle automatizált képlet is: ha egy világon a tudás-fák össz-szintje elér egy bizonyos értéket, attól kezdve 2 energiatégla jár a cselekvésekért. Újabb szint elérése után 3, és így tovább. A másik megoldás egy auto-adjust rendszer, ahol ha x napon keresztül az össz-faszint / tégla arány túllép egy bizonyos értéket, akkor a következő napra megnöveljük a téglák mennyiségét. (és a téglák növelésével együtt akár csökkenthető az is, hogy egy tégláért minimum nennyit kell fizetni).
Dátum: 2014.03.31. 12:06:44
Tudom, hogy mindig hülyén hangzik, amikor valamilyen technikai probléma után jelenik meg egy befizetési akció híre Viszont egyrészt volt tőletek egy ilyen igény, hogy a szokásos akció kezdődjön minél előbb, másrészt, én nem szeretem ezt csak az utolsó pillanatban, az akció indulásakor kirakni (mint ahogy sok más cég csinálja - annak ellenére sem, hogy így nyilván ebben az 5 napban már senki nem fog őskövet venni), mert elég frusztráló lehet, ha valaki 1 nappal az akció előtt fizet be. Sajnos, a technikai probléma megoldása tőlünk független volt, én csak annyit tudtam csinálni, hogy nonstop zaklattam a rendszergazdánkat és kéretlen tanácsokkal láttam el, hogy mit kéne tenni szerintem.
A csomagok összeállításánál nem az 1 évvel korábbit nézem, hanem az előzőt. A vadászzsákmányt azért cseréltük le csatlóskristályra és eledelre, mert a csatlósok miatt úgy gondoltam, erre most több igény van, vadászzsákmányból valószínűleg mindenki rendesen betárazott a múltkori akciónál.
A csomagok összeállításánál nem az 1 évvel korábbit nézem, hanem az előzőt. A vadászzsákmányt azért cseréltük le csatlóskristályra és eledelre, mert a csatlósok miatt úgy gondoltam, erre most több igény van, vadászzsákmányból valószínűleg mindenki rendesen betárazott a múltkori akciónál.
Dátum: 2014.03.31. 09:07:31
kijavítottuk a hűségbónuszt és a templomos feladatokat.
Dátum: 2014.03.31. 08:18:30
Sziasztok, igen, sajnos Baraty ezt az óraátállításos problémát évek óta nem tudta kijavítani, elég komplikált dolog, mindent fogunk korrigálni természetesen pár órán belül, elnézést kérünk érte.
Dátum: 2014.03.28. 12:24:50
Kedves Játékosok! Szeretnénk tájékoztatni titeket előre a jövő héten, szerdán induló tavaszi befizetési akcióról.
Közeledik a húsvét, ajándékozd megbarátaidat és szeretteidet! Vásárolj őskövet április 2. és 16. között, és küldj ajándékot egy általad választott karakternek!
Ha valaki őskövet vásárol ezen időszak alatt, akkor a pénz beérkezése után az őskövek menüpontban lehetősége van megadni az ajándékhoz egy karaktert, aki az ajándékot kapja (csak ugyanazon a világon). Ha akarod, saját magadat is meglepheted! Egy karakter több ajándékot is vehet, de egy karakter csak egy ajándékot kaphat.
20 Őskő: 520 Ft vagy 30 őskő sms-sel
1 csatlóseledel, 1 sorsjegy, 1 Húsvéti tojás, 1 templomkristály
100 Őskő: 2080 Ft
5 csatlóskristály, 2 csatlóseledel, 10 kiégett őskő, 3 sorsjegy, 2 Húsvéti tojás, 2 hűségszilánk, 5 templomkristály
350 Őskő: 5200 Ft
10 csatlóskristály, 5 csatlóseledel, 1 templomi pálca, 20 kiégett őskő, 10 sorsjegy, 3 Húsvéti tojás, 6 hűségszilánk, 10 templomkristály
750 Őskő: 10500 HUF
25 csatlóskristály, 10 csatlóseledel, 1 templomi pálca, 50 kiégett őskő, 20 sorsjegy, 7 Húsvéti tojás, 14 hűségszilánk, 25 templomkristály
1600 Őskő: 21000 HUF
50 csatlóskristály, 25 csatlóseledel, 2 templomi pálca, 100 kiégett őskő. 40 sorsjegy, 15 Húsvéti tojás, 30 hűségszilánk, 50 templomkristály
A lehetőség ápr. 2-től, szerdától él. A banki utalásoknál és csekkeknél először az ápr. 2-án beérkező vásárlásokra, az őskövek beírásakor adjuk meg a jutalom átadásának lehetőségét, és utoljára az ápr. 16-án beérkezőkre. A paypal, bankkártyás és SMS fizetések azonnal megérkeznek, ezért ezekre az ajándékozás azonnal élni fog. Az ajándékot nem kell rögtön átadni, lehet később is.
Húsvéti tojás:
Kapott LE: 100*(1.5+szint/40)*szint
Egyéb, ha rákattintasz a tárgylistában, akkor működik.
Közeledik a húsvét, ajándékozd megbarátaidat és szeretteidet! Vásárolj őskövet április 2. és 16. között, és küldj ajándékot egy általad választott karakternek!
Ha valaki őskövet vásárol ezen időszak alatt, akkor a pénz beérkezése után az őskövek menüpontban lehetősége van megadni az ajándékhoz egy karaktert, aki az ajándékot kapja (csak ugyanazon a világon). Ha akarod, saját magadat is meglepheted! Egy karakter több ajándékot is vehet, de egy karakter csak egy ajándékot kaphat.
20 Őskő: 520 Ft vagy 30 őskő sms-sel
1 csatlóseledel, 1 sorsjegy, 1 Húsvéti tojás, 1 templomkristály
100 Őskő: 2080 Ft
5 csatlóskristály, 2 csatlóseledel, 10 kiégett őskő, 3 sorsjegy, 2 Húsvéti tojás, 2 hűségszilánk, 5 templomkristály
350 Őskő: 5200 Ft
10 csatlóskristály, 5 csatlóseledel, 1 templomi pálca, 20 kiégett őskő, 10 sorsjegy, 3 Húsvéti tojás, 6 hűségszilánk, 10 templomkristály
750 Őskő: 10500 HUF
25 csatlóskristály, 10 csatlóseledel, 1 templomi pálca, 50 kiégett őskő, 20 sorsjegy, 7 Húsvéti tojás, 14 hűségszilánk, 25 templomkristály
1600 Őskő: 21000 HUF
50 csatlóskristály, 25 csatlóseledel, 2 templomi pálca, 100 kiégett őskő. 40 sorsjegy, 15 Húsvéti tojás, 30 hűségszilánk, 50 templomkristály
A lehetőség ápr. 2-től, szerdától él. A banki utalásoknál és csekkeknél először az ápr. 2-án beérkező vásárlásokra, az őskövek beírásakor adjuk meg a jutalom átadásának lehetőségét, és utoljára az ápr. 16-án beérkezőkre. A paypal, bankkártyás és SMS fizetések azonnal megérkeznek, ezért ezekre az ajándékozás azonnal élni fog. Az ajándékot nem kell rögtön átadni, lehet később is.
Húsvéti tojás:
Kapott LE: 100*(1.5+szint/40)*szint
Egyéb, ha rákattintasz a tárgylistában, akkor működik.
Dátum: 2014.03.28. 12:19:32
Remélhetőleg most már sikerült megoldani a problémát.
A V5-ös szerver leállásakor a rendszergazdánk nekiállt karbantartani az adatbázis szervert is, sajnos nekünk erről előre nem szólt, és ennek eredményeképpen romlottak el a dolgok. Mostanra sikerült elérni, hogy visszaállítsa az eredeti állapotot, most úgy tűnik,hogy minden rendben. Elnézést kérünk az átmeneti lassúságáért a játéknak
A karbantartást még dél körül kiírtuk, reméltem, hogy mindenkihez eljut az infó, és próbáltuk egy kevbésbé sűrű időpontba tenni.
A V5-ös szerver leállásakor a rendszergazdánk nekiállt karbantartani az adatbázis szervert is, sajnos nekünk erről előre nem szólt, és ennek eredményeképpen romlottak el a dolgok. Mostanra sikerült elérni, hogy visszaállítsa az eredeti állapotot, most úgy tűnik,hogy minden rendben. Elnézést kérünk az átmeneti lassúságáért a játéknak
A karbantartást még dél körül kiírtuk, reméltem, hogy mindenkihez eljut az infó, és próbáltuk egy kevbésbé sűrű időpontba tenni.
Dátum: 2014.03.26. 16:35:25
Idézet: RoscoBorlo - 2014.03.26. 15:47:35
rendben, nézzük, javitjuk.
edit: Baraty már korrigálta is. Elnézést kérünk, eddig ez a hibajelentés nem jutott el hozzánk
A háborús archívum részletek rovata december óta fekete képernyőt mutat.
A legutolsó korrekt adat nálam a november 26-án lezajlott háborúnál van.
A legutolsó korrekt adat nálam a november 26-án lezajlott háborúnál van.
rendben, nézzük, javitjuk.
edit: Baraty már korrigálta is. Elnézést kérünk, eddig ez a hibajelentés nem jutott el hozzánk
Dátum: 2014.03.26. 16:33:52
Jaja, kigoogléztük mi a probléma, is működött is a megoldás
a leállás miatt rakjuk össze a kompenzációs csomagot.
a leállás miatt rakjuk össze a kompenzációs csomagot.
Dátum: 2014.03.26. 15:43:46
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
A játékot évek óta a játékosok javaslatai alapján fejlesztjük. De az garantált, hogy még így is 20 ötletből 1, ami megvalósítható.
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
ez is elég nagy butaság lásd az előző pontot (szavazások, megbeszélések stb után kerül minden be a játékba).
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
szerintem itt elég is volt... az építő jellegű kritikának mindig van helye, és sokat mozdított elő a játékon, de az ilyen jellegű posztoknak nincs. Még akkor sem, ha úgy kezded a céltalan oltogatást, hogy "egy blogon olvastam"
- fejlesztési javaslatok (sokszor nagyon jók!) figyelmen kívül hagyása
A játékot évek óta a játékosok javaslatai alapján fejlesztjük. De az garantált, hogy még így is 20 ötletből 1, ami megvalósítható.
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
- átgondolatlan, sokak számára hátrányos fejlesztések
ez is elég nagy butaság lásd az előző pontot (szavazások, megbeszélések stb után kerül minden be a játékba).
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
elit kisebbség érdekeinek előtérbe helyezése
szerintem itt elég is volt... az építő jellegű kritikának mindig van helye, és sokat mozdított elő a játékon, de az ilyen jellegű posztoknak nincs. Még akkor sem, ha úgy kezded a céltalan oltogatást, hogy "egy blogon olvastam"