Hozzászólások - Birka
Dátum: 2012.07.20. 09:22:23
Ebből megint az lesz, hogy marad kijelzés nélküli, és aki akar kijelzést lökje fel a megfelelő scriptet...
Dátum: 2012.07.19. 16:51:44
Cras nyomdokain összefoglalva, hogy a topik ne ússzon el nagyon zanzásítva:
A jelenleg megvalósult reform kapcsán javítási javaslatok:
-Nekem nagyon nem tetszenek ezek a szürke sávok a lefelé mutató nyilacskával. Maga a felirat miért ne tartalmazhatná ezt a kis sárga nyilacskát,amikor nincs kinyitva egy kinyitható menü? (Pl az eredményeg gombra kattintva jönnek le a karakter eredményei, és nem az alatta lévő csúnya szürke sávra...)
-Kémleléskor a kémlelt karakter eredményei kapásból legyenek kinyitva. Azért kémlelünk, hogy lássuk a tö szaki építés változást, úgy is midnenki kinyitja kémlelés után.
-A felső sávba az öltözet váltás után jól jönne egy turbó váltás is, mivel elfér, valamint a gyógyitalok/varázsitalok mellé egy fiola az egyébb italoknak.
-Minden módosítás után (gyógyital ivás, öltözet váltás stb.) kellene egy oldal refresht meghívni, hogy a változások látszódjanak is a karakterlapon.
-öltözetváltáskor ne menjen a karlapra,csak az aktuális oldalt frissítse a progi.
Jó lenne, ha megvalósulna ezen reform berkein belül:
-A karakter kép alatt ÉP VP TP kijelzés mögé egy % megjelenítés jól esne, ha már reformozunk valahogy így:
37.310 ÉP (100%)
16.749 VP (100%)
13.114 TP (54.23%)
Ha e mellé még folyamatosan színeződne is zöldből pirosba a megfelelő felirat ahogy fogy az erőforrás az lenne a non plussz ulra...
-A karakter képe és neve felé jó lenne megjeleníteni a rendszeridőt, hogy amikor aukciózunk, ne kelljen állandóan a lap aljára legörgetnünk megnézni a játék órája hogy is áll jelenleg (Mivel rendszeres a szerver óra csúszás a valós időhöz képest...)
Az új design jó, csak így tovább!
A jelenleg megvalósult reform kapcsán javítási javaslatok:
-Nekem nagyon nem tetszenek ezek a szürke sávok a lefelé mutató nyilacskával. Maga a felirat miért ne tartalmazhatná ezt a kis sárga nyilacskát,amikor nincs kinyitva egy kinyitható menü? (Pl az eredményeg gombra kattintva jönnek le a karakter eredményei, és nem az alatta lévő csúnya szürke sávra...)
-Kémleléskor a kémlelt karakter eredményei kapásból legyenek kinyitva. Azért kémlelünk, hogy lássuk a tö szaki építés változást, úgy is midnenki kinyitja kémlelés után.
-A felső sávba az öltözet váltás után jól jönne egy turbó váltás is, mivel elfér, valamint a gyógyitalok/varázsitalok mellé egy fiola az egyébb italoknak.
-Minden módosítás után (gyógyital ivás, öltözet váltás stb.) kellene egy oldal refresht meghívni, hogy a változások látszódjanak is a karakterlapon.
-öltözetváltáskor ne menjen a karlapra,csak az aktuális oldalt frissítse a progi.
Jó lenne, ha megvalósulna ezen reform berkein belül:
-A karakter kép alatt ÉP VP TP kijelzés mögé egy % megjelenítés jól esne, ha már reformozunk valahogy így:
37.310 ÉP (100%)
16.749 VP (100%)
13.114 TP (54.23%)
Ha e mellé még folyamatosan színeződne is zöldből pirosba a megfelelő felirat ahogy fogy az erőforrás az lenne a non plussz ulra...
-A karakter képe és neve felé jó lenne megjeleníteni a rendszeridőt, hogy amikor aukciózunk, ne kelljen állandóan a lap aljára legörgetnünk megnézni a játék órája hogy is áll jelenleg (Mivel rendszeres a szerver óra csúszás a valós időhöz képest...)
Az új design jó, csak így tovább!
Dátum: 2012.07.19. 16:38:45
Idézet: Craslorg - 2012.07.19. 15:36:51
Ebben tévedsz szerintem.
Kit érdekel db-ra hogy 471254132754 tp kell a köv szinthez azt megnézhetem a TP sávon a karlapon, ha pontos adat kell.
Bőven elég lenne, ha azt mutatná, hogy x% kell még a köv szinthez.
- Ugyanitt a TP-nél a szintlépésből hátralévő TP mennyisége. Ez érdekel mindenkit, nem az, mennyit gyűjtött.
Ebben tévedsz szerintem.
Kit érdekel db-ra hogy 471254132754 tp kell a köv szinthez azt megnézhetem a TP sávon a karlapon, ha pontos adat kell.
Bőven elég lenne, ha azt mutatná, hogy x% kell még a köv szinthez.
Dátum: 2012.07.19. 11:17:43
Nem hiszem hogy Baraty lógatná a lábát. Van ami neked fontosabb, van ami másnak...
Miklós meghatározott egy programozási sorrendet, és ennek megfelelően haladnak a teendőkkel. (Mint láthatjuk elsődleges cél jelenleg a LAG megszüntetése, melynek kapcsán a karakterlap szétbontása zajlik a háttérben jelenleg.)
Miklós meghatározott egy programozási sorrendet, és ennek megfelelően haladnak a teendőkkel. (Mint láthatjuk elsődleges cél jelenleg a LAG megszüntetése, melynek kapcsán a karakterlap szétbontása zajlik a háttérben jelenleg.)
Dátum: 2012.07.18. 07:46:18
Valami nagyon nem kerek nekem ebben a kérdésben.
Ha +10 tp van a blökin, akkor idomítás után 5 (kell egy int kedvenc turbó, ha alapból nem vagy 55-ön azzal a szakival), majd 4 szinteket lép 48 órás idomításokra (ehhez jogar se kell). Azaz 3*4 szintekkel 3 állat kell a 12 szintlépős küldihez, ami pont ideális a 6 állathelyedre.
Mivel 14 állatod lehet, így a 4 harcoló mellé 10 küldiző fér be, ami 3x3 küldizőt jelent+1 tartalékot arra az esetre, ha "megcsúsznál" vagy elklikkelnéd magad.
Ha +10 tp van a blökin, akkor idomítás után 5 (kell egy int kedvenc turbó, ha alapból nem vagy 55-ön azzal a szakival), majd 4 szinteket lép 48 órás idomításokra (ehhez jogar se kell). Azaz 3*4 szintekkel 3 állat kell a 12 szintlépős küldihez, ami pont ideális a 6 állathelyedre.
Mivel 14 állatod lehet, így a 4 harcoló mellé 10 küldiző fér be, ami 3x3 küldizőt jelent+1 tartalékot arra az esetre, ha "megcsúsznál" vagy elklikkelnéd magad.
Dátum: 2012.07.16. 08:25:29
Majd a köv xeno event utan...
Dátum: 2012.07.14. 07:31:31
Úriási az átfedés a mostani és ezen képességek közt, valamint olyan tendenciákat is piszkálni mersz, melyeket nem kéne szerintem:
I; Elvileg nincs vele semmi baj, bár van egy képesség ami már ad AF%-ot.
II; Aranyos képesség, de mivel kimutathatatlan a hatása, így sok bizalom nem lesz iránta.
III; Egy TP buzgeráló képesség, mely a szinthuszárságot támogatná. VF-s nem fejlesztené, Eh-s meg így is rohan szintben. A topl assítását meg most tették be ami pont ellene dolgozna globálisan...
IV; Ilyen jellegű képességet már próbáltam letolni Miklós torkán, a vadászat alap képletében van szint, azaz sima +x spm-et kérnénk ezzel, így fantáziátlannak van titulálva.
V; TP nélküli LÉszerzést erősítenél, ami lé/tp-ben 2,1x-est bónuszt adna VF-eseknek. Ilyne formában tuti hogy nem kiegyensúlyozott.
VI; Ezt a képességet hívják EH-nak, melyre már a rablás agyar és az ultra implant is fölösleges volt, mert még kevésbé éri meg vadászni miatta.
VII; Az amúgy is extrém elnyelést állatokból még tovább tuningolnád, ami az evolúciónak is bekavarhat, ez játéktechnikai okokból nem fog menni.
VIII; A kihívás így is extrém erős, de a második fele a +kp beleférhet. (Kérdés ki fejlesztené ki, mert aki rendszeresen kihívásozik az most is úszik a kp-ban.)
IX; Új ism küldi, ami kihívásra épül? Lé nélkül TP? Ezt gondold végig, még neked s ejó képesség szinthuszár építészként, mivel te meg kihívást nem igazán tudsz nyerni szerintem.
X; Na ennek az alapötlete tetszik, mivel támogatná a szintlépést. de NE dukátot adjon, mivel az a nagy hátrányos a lopásmentes környezetű szöviknek, valamint V5-ön a dukátokat nem kéne nyesztetni...
XI; Aranyos képesség, de amikor havi 100-200 dukátot szerez valaki küldetésekből, akkor a +15% esély +1 szerzésére rengeteg afp-ért nem hiszem hogy életképes képesség lenne.
XII; Szerintem így is elég táposak az ism küldik, ráadásúl megint tp független lészerzés lenne, ami az amúgy is extrém erős küldizőket tolná tovább.
XIII; +5-ög egyes embereknek lenne értelme, a felett sajnos nem érné már meg valószínőleg költséghatákonyság miatt a többi képességgel szemben. Ráadásúl már van egy kereskedelmes képesség.
XIV; Nyers táp képesség végig kellene gondolni mit kavarhat be.
XV; Már van egészséges képesség, ráadásol ennek a hatása extrém erős az egészség es a szintek előrehaladtával. Nem hiszem hogy bekerülne.
XVI; inkább mágia költség javítő képesség az ami koordinálható, a %-os extrém tud lenni. (Bár magadra is gondolnod kellett tudom...)
XVII; Nemrég fejtette ki Miklós, hogy már most is túl nagy a puffer, ami a játék ciklikus játszhatósága miatt nem jó.
XVII; Ua, mint az előző
Ötleteket köszi, de azt kell mondjam 2 ha van benne ami nem gázos...
I; Elvileg nincs vele semmi baj, bár van egy képesség ami már ad AF%-ot.
II; Aranyos képesség, de mivel kimutathatatlan a hatása, így sok bizalom nem lesz iránta.
III; Egy TP buzgeráló képesség, mely a szinthuszárságot támogatná. VF-s nem fejlesztené, Eh-s meg így is rohan szintben. A topl assítását meg most tették be ami pont ellene dolgozna globálisan...
IV; Ilyen jellegű képességet már próbáltam letolni Miklós torkán, a vadászat alap képletében van szint, azaz sima +x spm-et kérnénk ezzel, így fantáziátlannak van titulálva.
V; TP nélküli LÉszerzést erősítenél, ami lé/tp-ben 2,1x-est bónuszt adna VF-eseknek. Ilyne formában tuti hogy nem kiegyensúlyozott.
VI; Ezt a képességet hívják EH-nak, melyre már a rablás agyar és az ultra implant is fölösleges volt, mert még kevésbé éri meg vadászni miatta.
VII; Az amúgy is extrém elnyelést állatokból még tovább tuningolnád, ami az evolúciónak is bekavarhat, ez játéktechnikai okokból nem fog menni.
VIII; A kihívás így is extrém erős, de a második fele a +kp beleférhet. (Kérdés ki fejlesztené ki, mert aki rendszeresen kihívásozik az most is úszik a kp-ban.)
IX; Új ism küldi, ami kihívásra épül? Lé nélkül TP? Ezt gondold végig, még neked s ejó képesség szinthuszár építészként, mivel te meg kihívást nem igazán tudsz nyerni szerintem.
X; Na ennek az alapötlete tetszik, mivel támogatná a szintlépést. de NE dukátot adjon, mivel az a nagy hátrányos a lopásmentes környezetű szöviknek, valamint V5-ön a dukátokat nem kéne nyesztetni...
XI; Aranyos képesség, de amikor havi 100-200 dukátot szerez valaki küldetésekből, akkor a +15% esély +1 szerzésére rengeteg afp-ért nem hiszem hogy életképes képesség lenne.
XII; Szerintem így is elég táposak az ism küldik, ráadásúl megint tp független lészerzés lenne, ami az amúgy is extrém erős küldizőket tolná tovább.
XIII; +5-ög egyes embereknek lenne értelme, a felett sajnos nem érné már meg valószínőleg költséghatákonyság miatt a többi képességgel szemben. Ráadásúl már van egy kereskedelmes képesség.
XIV; Nyers táp képesség végig kellene gondolni mit kavarhat be.
XV; Már van egészséges képesség, ráadásol ennek a hatása extrém erős az egészség es a szintek előrehaladtával. Nem hiszem hogy bekerülne.
XVI; inkább mágia költség javítő képesség az ami koordinálható, a %-os extrém tud lenni. (Bár magadra is gondolnod kellett tudom...)
XVII; Nemrég fejtette ki Miklós, hogy már most is túl nagy a puffer, ami a játék ciklikus játszhatósága miatt nem jó.
XVII; Ua, mint az előző
Ötleteket köszi, de azt kell mondjam 2 ha van benne ami nem gázos...
Dátum: 2012.07.12. 18:14:17
A templom fő célja az volt, hogy a napi cselekedeteidet színesebbé tedd hatására, ne csak a megszokott monotonitást nyomd körbe-körbe.
Ebbe bele tartoznak olyan feladatok, amiket kisebb szinten izgalmasak, nagyobb szinten a hátad közepére se...
Ebbe bele tartoznak olyan feladatok, amiket kisebb szinten izgalmasak, nagyobb szinten a hátad közepére se...
Dátum: 2012.07.12. 18:01:41
Elvileg átmentek a "végtelenített" AF képességek amiket anno te találtál ki.
Kellene ötletelni/javasolni, hogy miket szeretnénk, milyen költség emelkedési tendenciával pl.
Újabban nem sok időm van ilyesmire, de engem mi inspirálna?
Ha nem flusztrálná a kis karikat, hogy nekik erre sose lesz AF pontjuk, de ne is szintfüggő legyen, mert akkor meg az AF előny értelmetlen.
Szóval szerintem ezen képességek akkor jelenjenek meg, ha 1500 AFP-t már elköltöttél a "klasszikus" képességekre.
Nekem hirtelen 3-ra van javaslatom:
-+1 max építés; költsége szakértelem (szintje+1)*10
-+1% szaki fejlesztés hatékonyság; költsége szakértelem (szintje+1)*100
-+1% tul fejlesztés hatékonyság; költsége szakértelem (szintje+1)*200
Kellene ötletelni/javasolni, hogy miket szeretnénk, milyen költség emelkedési tendenciával pl.
Újabban nem sok időm van ilyesmire, de engem mi inspirálna?
Ha nem flusztrálná a kis karikat, hogy nekik erre sose lesz AF pontjuk, de ne is szintfüggő legyen, mert akkor meg az AF előny értelmetlen.
Szóval szerintem ezen képességek akkor jelenjenek meg, ha 1500 AFP-t már elköltöttél a "klasszikus" képességekre.
Nekem hirtelen 3-ra van javaslatom:
-+1 max építés; költsége szakértelem (szintje+1)*10
-+1% szaki fejlesztés hatékonyság; költsége szakértelem (szintje+1)*100
-+1% tul fejlesztés hatékonyság; költsége szakértelem (szintje+1)*200
Dátum: 2012.07.12. 17:32:00
Dátum: 2012.07.11. 21:34:34
Ez ellen szól, hogy sima csatánál is beleszámít az EH.
Dátum: 2012.07.11. 18:08:50
Akkor nézzük a konkrét számokat:
A vadászat maxon V5-ön tokkal vonóval 80,8-as lé/tp.
Ha van 69-es (esetleg 72-es lehet mire elindul az event) EH-d, akkor a portya azonos, vagy magas szintre fogja adni (Képlet amúgy korrekció alatt az új AF képesség miatt! A 0,015-ös szorzó valamicskét csökkenni fog várhatóan!) az általad említett lé/tp-t.
DE mivel vadászatra legalább 2x annyi TP-t kapsz, mint portyára, így az összesített végeredmény be fog állni 102-es event lé/tp-re. (pontos számokat nem tudok most mondani neked, mivel a cégnél van az excelem...)
Ezzel szemben, ha csak lefelé küldizve akkor vadászok, ha kisajtoltam egy lényt 20. szint felett küldihez és folyatosan alap EH-t hozok a portyákból (kb 50 csatára jut egy olyan amikor nem alap eh-t hozok, és 200 csata felett van, amikor "fogás" beakad) akkor 250-es lé/tp garantált, de ez nagyban füg, hogy hány vadászattal fogom be az utánpótlást, és van-e "fogás" portyából. A gyakorlatban ez 240-290-es le/tp-t szokott eredményezni adott szinten, mire szintet lépek.
Azaz mondhatsz amit akarsz, de ha eventezek, akkor 102 le/tp+küldik áll szemben a fix 250-es lé/tp-vel.
A célpont kérdést meg hagyjuk, van most is bőven karakter, akiken megpróbálva a minimum kárt okozva letudhatom a küldijeim. (Néha ápolva a lelküket azzal, hogy a low gear miatt esetleg otthagyok pártízk lé-t jutifalatnak )
V5-ön ha nem vagy az élmezőnyben, akkor a karaktered erősségét pont hogy az határozza meg, hogy mennyire tudod visszafogni a vadászatodat, és fajlagosan x vadászatra mennyi ism küldetést csináltál meg. (Ha megnézed a lédifem, akkor csatánkánti eh alap felett ha vagyok valamivel átlagban, nem úgy mint a pók karakterek ugye...)
Lehet hogy nevetséges a hozzáállásom, de reggel 10 perc este 1 órácska ráfordítással egy közel életképes karit összeraktam úgy, hogy lehetőleg a legkevesebb kárt okozok közben a játékostársaimnak.
Dátum: 2012.07.11. 13:50:45
Na ez egy jó dilemma, mivel portyában viszont az EH beleszámít a küldibe.
Megfogtál Hétfőn jön Miklós, gyűlnek a kérdések
Megfogtál Hétfőn jön Miklós, gyűlnek a kérdések
Dátum: 2012.07.11. 13:42:40
Nem fog beleszámítani!
Mivel nem a portya adja a lét, hanem a kufár event adja a bónuszt a 0 lé-s portyára! (Mivel az event alapszabálya, hogy az eventezők közt nincs lémozgás.)
Azaz aki event alatt akarja ezt a küldit csinálni az dekrétumozhatja, ha elfelejtette nevezés előtt letudni!
Mivel nem a portya adja a lét, hanem a kufár event adja a bónuszt a 0 lé-s portyára! (Mivel az event alapszabálya, hogy az eventezők közt nincs lémozgás.)
Azaz aki event alatt akarja ezt a küldit csinálni az dekrétumozhatja, ha elfelejtette nevezés előtt letudni!
Dátum: 2012.07.11. 13:39:07
Itt nem ezzel van a baj.
Eh-skent vadászni a vakvilágba alapvetően botorság. Azaz minden lényt el kell fogni, be kell idomítani, és lesajtolni küldinek/gradunak.
Ha már "beáldozod" a cuccot, akkor nem 20. szintre nyomatva sajtolod őket hanem 3 vagy 2 lényenként a 12 szintlépős küldihez.
Csakhogy minden sajtolós küldi közé kell 2 "töltelék" ugye! 14 lényből 10 "hízót" tartva elvileg ki lehet hozni hogy aznapra 10-et sajtoljak, de az 20 portya küldetést, vagy 2 térkapus + 4 idomítós + 14 portya "tülteléket" feltételez, ha nem totál buktában akarod tolni.
Ez napi 24 órába kőkemény kockulást, és drasztikus farm ellehetetlenítést jelent a környezetednek. (legjobb esetben is 130-150 pp-t kellene ellőnöd aznap lefelé támadva.)
Meg lehet csinálni, de hogy utána a fél környezeted törléssel fog fenyegetőzni, az is biztos
Marad a fixen 15 őskő, ha EH-s vagy, és törődsz a karaktereddel/a farmjaiddal. (Megjegyzem eddíg mind a 4 templomomban megkaptam...)
Eh-skent vadászni a vakvilágba alapvetően botorság. Azaz minden lényt el kell fogni, be kell idomítani, és lesajtolni küldinek/gradunak.
Ha már "beáldozod" a cuccot, akkor nem 20. szintre nyomatva sajtolod őket hanem 3 vagy 2 lényenként a 12 szintlépős küldihez.
Csakhogy minden sajtolós küldi közé kell 2 "töltelék" ugye! 14 lényből 10 "hízót" tartva elvileg ki lehet hozni hogy aznapra 10-et sajtoljak, de az 20 portya küldetést, vagy 2 térkapus + 4 idomítós + 14 portya "tülteléket" feltételez, ha nem totál buktában akarod tolni.
Ez napi 24 órába kőkemény kockulást, és drasztikus farm ellehetetlenítést jelent a környezetednek. (legjobb esetben is 130-150 pp-t kellene ellőnöd aznap lefelé támadva.)
Meg lehet csinálni, de hogy utána a fél környezeted törléssel fog fenyegetőzni, az is biztos
Marad a fixen 15 őskő, ha EH-s vagy, és törődsz a karaktereddel/a farmjaiddal. (Megjegyzem eddíg mind a 4 templomomban megkaptam...)
Dátum: 2012.07.11. 10:58:41
Tegnap 140 vadászatból fogtam el 4 lényt...
Dátum: 2012.07.11. 10:49:32
Igen rabolsz lét MINDEN esetben ha támadsz, mivel NEM a portya lé alapján kapod az event során portyakor a jutalmat, hanem egy az event által generált képlet alapján.
Azaz SEMMI köze nincs egy eventező-eventező csatájában, hogy kinél mennyi lé van, fix lé összeg a nyeremény!
Arra érdemes figyelni, hogy az eventező NEM üthet olyat aki nem eventezik, viszont az eventezőt üthetik olyanok akik nem neveztek, és ilyenkor a NORMÁL portya alapján van a lé nyeremény. Azaz ha van a közeledben valaki aki nem nevezett, és fixen elver, akkor nem ülhetsz a léden, mert lazán lerabol.
(Itt jelzem előre, hogy V5-ön nem nevezek az eventre, szóval a környékemre ez erősen vonatkozik! Eh-sként 400 vadászatot eltolni ennyire rövid időn belül egyszerűen nem megengedhető szerintem, szóval nem a pókoskodás a cél, hanem a PP-ből zajló ismküldizés továbbra is.)
Azaz SEMMI köze nincs egy eventező-eventező csatájában, hogy kinél mennyi lé van, fix lé összeg a nyeremény!
Arra érdemes figyelni, hogy az eventező NEM üthet olyat aki nem eventezik, viszont az eventezőt üthetik olyanok akik nem neveztek, és ilyenkor a NORMÁL portya alapján van a lé nyeremény. Azaz ha van a közeledben valaki aki nem nevezett, és fixen elver, akkor nem ülhetsz a léden, mert lazán lerabol.
(Itt jelzem előre, hogy V5-ön nem nevezek az eventre, szóval a környékemre ez erősen vonatkozik! Eh-sként 400 vadászatot eltolni ennyire rövid időn belül egyszerűen nem megengedhető szerintem, szóval nem a pókoskodás a cél, hanem a PP-ből zajló ismküldizés továbbra is.)
Dátum: 2012.07.11. 07:46:29
Kocos, a lépj 1 szintet nem lehetne 1 szint, csakis TP mennyiség természetesen. De ha ez is bugos a szövi küldiknél, akkor fogalmam nincs mit lehetne vele kezdeni.
Cras, extrém AFP előnyt ad már most is, hogy 60. szintre fellépve kapásból lehet 5-10 afp-vel kezdeni, és TP szerzés nélkül (Vagy extrém kicsi szint %-nyi mellett) lehet további konstans AFP-ket szerezni templomból. Ha ezt nem teszik TP függővé feladat függetlenül, akkor nem lehet megállítani a lavinát.
Awenhai, a VF folyamatosna kapta a tápot minden új fejlesztéssel azzal, hogy a hátrányát drasztikusan vesztette el. Az EH kapott új képességeket, amikre kőkegyetlenűl költeni kell abból az AFP előnyből, amit a VF-essel szemben kapott, ergó NEM a játékos mondhatja meg, hogy mire akarja költeni az AFP előnyét a VF-essel szemben, hanem Miklós szabta meg. Fasorban sincs jelenleg az AFP előnyből származó erőforrás előny a vf lé duplázásához képest. Különösen ha azt veszem figyelembe, hogy cserébe az EH-snak vadásznia KÖTELEZŐ, ha templomozik, míg a VF-esnek továbbra se kell TP-vel tömnie magát portyából, hanem csinálhatja TP optimumon a templomot.
A kiskoruak az utánpótlás ezt nem vitatom, ha a szülő azt látja hogy a gyerek oda-vissza van a játékért, és nem adja meg érte a kölöknek névnapra/szülinapra a fél éves 5k huffot, akkor sajnos a szülő a hibás, nem az üzemeltető. (Bár én annó a zsebpénzemből gazdálkodtam ki a TF árát, ami arányaiban sokkal drágább volt mint manapság a VU a gyerekek zsebpénzéhez képest nézve, hogy mennyi 1 gombóc fagyi ára...)
Ywgarrd, mivel mindenkire vonatkozik egy adott időponttól, így nem érzem gázosnak ha valami ilyesmi bevezetésre kerül esetlegesen. Az tuti, hogy valamit kezdeni kell vele, mert lazán meg lehet oldani, hogy egy szinten kempelve a játékos nemhogy 2, de 3-4 templomot is megcsináljon ki szinten, ami 60. szintre felérve igen is extrém torzulásokat fog okozni hosszabb távon...
Cras, extrém AFP előnyt ad már most is, hogy 60. szintre fellépve kapásból lehet 5-10 afp-vel kezdeni, és TP szerzés nélkül (Vagy extrém kicsi szint %-nyi mellett) lehet további konstans AFP-ket szerezni templomból. Ha ezt nem teszik TP függővé feladat függetlenül, akkor nem lehet megállítani a lavinát.
Awenhai, a VF folyamatosna kapta a tápot minden új fejlesztéssel azzal, hogy a hátrányát drasztikusan vesztette el. Az EH kapott új képességeket, amikre kőkegyetlenűl költeni kell abból az AFP előnyből, amit a VF-essel szemben kapott, ergó NEM a játékos mondhatja meg, hogy mire akarja költeni az AFP előnyét a VF-essel szemben, hanem Miklós szabta meg. Fasorban sincs jelenleg az AFP előnyből származó erőforrás előny a vf lé duplázásához képest. Különösen ha azt veszem figyelembe, hogy cserébe az EH-snak vadásznia KÖTELEZŐ, ha templomozik, míg a VF-esnek továbbra se kell TP-vel tömnie magát portyából, hanem csinálhatja TP optimumon a templomot.
A kiskoruak az utánpótlás ezt nem vitatom, ha a szülő azt látja hogy a gyerek oda-vissza van a játékért, és nem adja meg érte a kölöknek névnapra/szülinapra a fél éves 5k huffot, akkor sajnos a szülő a hibás, nem az üzemeltető. (Bár én annó a zsebpénzemből gazdálkodtam ki a TF árát, ami arányaiban sokkal drágább volt mint manapság a VU a gyerekek zsebpénzéhez képest nézve, hogy mennyi 1 gombóc fagyi ára...)
Ywgarrd, mivel mindenkire vonatkozik egy adott időponttól, így nem érzem gázosnak ha valami ilyesmi bevezetésre kerül esetlegesen. Az tuti, hogy valamit kezdeni kell vele, mert lazán meg lehet oldani, hogy egy szinten kempelve a játékos nemhogy 2, de 3-4 templomot is megcsináljon ki szinten, ami 60. szintre felérve igen is extrém torzulásokat fog okozni hosszabb távon...
Dátum: 2012.07.11. 02:06:51
Offs ez nem spanyol viasz amit felvázoltál
-Talin már szó volt róla, hogy a medál adta bónusz el fog szállni mivel pörögnek a templomok. Miklós bedobott egy 20-as "irányszámot", de ez csak egy jelzés értékű megoldás volt. Én nem lepődnék meg egyáltalán, ha úgy működne majd, mint a bajnoki medálok pl. 5 felett midnen 2 ad +1-et 10 felet minden 3 stb...
-Az is nyilvánvaló, hogy 4x4-es templomból sokkal többet lehet megcsinálni, mint 6x6-osból. Ezzel nem is lenen gond, ha nem lehetne "megszabadulni" a tp szerzős küldetésektől. Gondolom ez is korrigálva lesz azzal, hogy csak akkor kapsz medált/afp-t a templom végén, ha felvétel óta legalább 1 szintet léptél.
-A konstans, szintfüggetlen AF kapás szerencsekerék+templomon keresztűl azt érte el, hogy a VF egyetlen hátránya megszűnt az EH-val szemben. Erre már felhívtam Miklós figyelmét, de ugye nyári szabadságok vannak... Ha van bármi ötleted erre, az tuti nem fog süket fülekre találni.
-Az AFP dömpingről is volt már szó. Miklós teljesen nyitott abban, hogy a 2 éve Kóc által pedzegetetett "unlimited" költség kifutású erőforrás tápoló AF képességekkel bővítse a listát. (Ide is lehet ötletelni, de szintkorlát/drasztikus költség szem előtt tartással.)
-A templom csinálása TÁP, ez vitán felüli, az is, hogy őskő nélkül közel lehetetlen. DE lássuk be, hogy a csak azért se fizetek játékosok ne verjék a blattot, aki meg azzal jön, hogy nem engedheti meg magának, az az internetet és az áramot is lopja? Találkozón fefizetve 6,5 huf 1 őskő, ha elmegyek veszek egy pizzát 1k hufért az 150 őskő, ami több mint 1 havi szerencsekerék+templomozás... Az őskő mentességért sírást nem tartom korrektnek, az üzemeltetőnek el kell tartania magát valahogy, ez nem egy karitatív játék! Sőt azt kell mondjam rohadt rendes megoldás az, hogy egyáltalán játszhatsz ingyen.
-Talin már szó volt róla, hogy a medál adta bónusz el fog szállni mivel pörögnek a templomok. Miklós bedobott egy 20-as "irányszámot", de ez csak egy jelzés értékű megoldás volt. Én nem lepődnék meg egyáltalán, ha úgy működne majd, mint a bajnoki medálok pl. 5 felett midnen 2 ad +1-et 10 felet minden 3 stb...
-Az is nyilvánvaló, hogy 4x4-es templomból sokkal többet lehet megcsinálni, mint 6x6-osból. Ezzel nem is lenen gond, ha nem lehetne "megszabadulni" a tp szerzős küldetésektől. Gondolom ez is korrigálva lesz azzal, hogy csak akkor kapsz medált/afp-t a templom végén, ha felvétel óta legalább 1 szintet léptél.
-A konstans, szintfüggetlen AF kapás szerencsekerék+templomon keresztűl azt érte el, hogy a VF egyetlen hátránya megszűnt az EH-val szemben. Erre már felhívtam Miklós figyelmét, de ugye nyári szabadságok vannak... Ha van bármi ötleted erre, az tuti nem fog süket fülekre találni.
-Az AFP dömpingről is volt már szó. Miklós teljesen nyitott abban, hogy a 2 éve Kóc által pedzegetetett "unlimited" költség kifutású erőforrás tápoló AF képességekkel bővítse a listát. (Ide is lehet ötletelni, de szintkorlát/drasztikus költség szem előtt tartással.)
-A templom csinálása TÁP, ez vitán felüli, az is, hogy őskő nélkül közel lehetetlen. DE lássuk be, hogy a csak azért se fizetek játékosok ne verjék a blattot, aki meg azzal jön, hogy nem engedheti meg magának, az az internetet és az áramot is lopja? Találkozón fefizetve 6,5 huf 1 őskő, ha elmegyek veszek egy pizzát 1k hufért az 150 őskő, ami több mint 1 havi szerencsekerék+templomozás... Az őskő mentességért sírást nem tartom korrektnek, az üzemeltetőnek el kell tartania magát valahogy, ez nem egy karitatív játék! Sőt azt kell mondjam rohadt rendes megoldás az, hogy egyáltalán játszhatsz ingyen.
Dátum: 2012.06.30. 16:46:19
Az hagyján most 1 hétig senki nem tud ránézni...
De vadássz csak,várlak szeretettel
De vadássz csak,várlak szeretettel