Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Karakterlap reform
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
81. hozzászólás - 2012.07.19. 20:46:24
Számomra a % inkább zavaró mint hasznos, kösz nem hiányzik.
a mennyi van vissza hasznosabb lehet, de azt sem érzem annyira szükségesnek

Én az aktuális és a max érték összehasonlításából mint Ariel is írja teljesen jól tudom ránézésre is hogyan állok.
igazából persze hasznos lehet egy időbeli kijelző, ekkor érsz maxra, de az eddigi megoldás is teljesen jó a számomra.

A tudatturbó elővarázslása 1 gomból jó ötlet lenne még.

És persze jó ötelet az új szerver is

Nagyon jól sikerült fejlesztés lesz ez, még ha a gyorsítási reményeket nem is váltja be, felhasználó barátabb lett a környezet, a mi játékunk biztos gyorsul.
Pontszám: 7.62
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
82. hozzászólás - 2012.07.19. 21:13:50
No, tetszik, nem tetszik, megosztom most veletek a változtatásokkal kapcsolatos véleményemet. Összeségében pozitív a véleményem mindenről, viszont az elrendezést nem tartom praktikusnak. Tudom, nem kívánságműsor, és hogy ez már erősen kidolgozott fejlesztés. De bárhogy is sikerüljön végül ez a hozzászólás, én ezt egyfajta naiv javaslatnak szánom, személyes véleménynek, hogy konkrétabb legyek, és ismét csak a hozzáértők fantáziájára bízom, hogy mi tetszik, mi nem. Hogy lehet-e ezekből bármi is, vagy álmodik a királylány.

Így elsőre tehát ez az egész ötlet nagyon tetszik, konkrétabban, hogy a tárgylista kikerült a karakterlapról, és megszűnt a terjedelmes oldal, most még egyelőre az a szokatlan, hogy pörgetném, pörgetném az oldalt, de már nincs semmi az állataim alatt, amelyeket viszont ugyanolyan részletességgel és méretcsökkentés nélkül látok, mint eddig. Ezeknek összességében nagyon örülök! Bár hab a tortán eszembe jutott, nem-e lenne izgalmasabb az állatokat is elkülöníteni, úgy, ahogy a tárgylista is megjelenik külön ablakon, a tárgylista melletti linkkel lehetne belépni az állatokhoz, és elbíbelődni velük tetszés szerint. Maximum megjelenhetnének a tárgyakhoz hasonlóan egy szál képecskeként egymás mellett szöveg nélkül, ahogy a csataleírásokban is szerepelnek.

Amin személy szerint változtatnék, egyértelműen bizonyos dolgok megtartása lenne. Az eredmények és bónuszok külön lenyitogatását nem tartom jó ötletnek, hogy ezt még a saját karakterlapomon is el kell követni, szerintem kifejezetten zavaró. Időigényes, nem is beszélve a használatban lévő tárgyak tulajdonságainak "egyszerre nem látásáról", de ebbe nem folynék bele, ez úgy érzem, szorosan kapcsolódik a fejlesztéshez és örülni kellene ennek is, hát, nekem ez nem jön be, bonyodalmas, mert időigényes végigbogarászni mind a hat képecskét. Nekem legalábbis szükségem van rá, mert nem tudom fejből, milyen tulajdonságai vannak a tárgyaknak, még ha sacc/kb be is lövöm, mennyire félelmetes vagy nem. Jobb híján a tárgylistában megjelenhetnének legalább részletesen, nem a képhez tartozva, bár ez lehet bonyolultnak tűnik programozásilag - amihez sajna nem értek, ezt vállalom.

És ha már az elrendezésnél tartunk, konkrétan úgy tudnám elképzelni a karakterlapot, hogy megmaradnak láthatóan az említett eredmény és bónuszösszesítők, ahogy eddig is voltak, és közvetlenül alattuk lehetnének a használt tárgyak kicsi ikonjai, akár egymás mellett, két oszlop helyett két sorban. A tárgyak alatt közvetlenül el tudnám képzelni az állatokat, az előzőekben említetteket (külön "állatablak", ahol részletesebben megjelennek a kiválasztott állatok tulajdonságai) beleértve akár lebutítva, egymás mellett is. Így alattuk lehetne minden más, ahogy most is van. A relikviák számomra nem olyan fontosak, azt jó ötletnek tartom összenyithatóvá tenni, bár ha meg már itt tartunk, eddig sem lehetett visszazárni például a saját karakterlaphoz tartozó szöveget, így mondjuk a relikviák esetén meg lehetne csinálni, hogy ne csak lenyithatók, de visszazárhatóak is legyenek (az oldal újratöltését megelőzendően). Nekem semmi bajom nincs ezzel a háromoszlopos színes montázzsal, ami a főkarakterlapon látszik, sőt, még örülök is, így sokkal élvezetesebb gyönyörködni a szerzeményekben, mint egy oszlopnyi tárgyat végigböngészni, ahogy tettük azt a reformot megelőzően. Azt is el tudnám képzelni, hogy a relikviák kerülhetnének az általam javasolt elrendezés szerint az állatok alá, szintén "sorban", "vízszintesebben" elrendezve.

A használható tárgyakat, pontosabban a különböző italokat, a gyógy- és varázsitalokhoz hasonlóan még el tudnám képzelni egy más színű vagy fazonú üvegcsében a piros és a zöldek mellett, persze óvatosságból főleg a komolyabb italokat, például a védelem italát mindenképpen ellátnám valami visszacsatolással, nehogy balesetből mellékattintson valaki, és olyat tegyen, amit nem akart. Különben jó ötlet az italokat is külön és mindig látni, hozzáférni, viszont valami darabszámmal tényleg el lehetne látni, szeretem tudni, miből mennyi van, illetve szeretném tudni még ott is.

Végül pedig a kis ládikót is jó ötletnek tartom, viszont sem a méretét, de főleg nem az elrendezését nem tartom annak. Most nekem így túl kicsinek tűnik, attól függetlenül, hogy én még pc-n játszom, így elvileg még látom, de arányait tekintve pont olyan, mintha csak valami ideiglenes, figyelmeztető vagy ajándéktárgy lenne a képem mellett, nem valami komoly, használható valami. Lehetne legalább akkora, mint amekkora képeket csináltatok az ékszerekből (jujj, ezeket sajnáltam, így, hogy kisebbek lettek, nem tudok gyönyörködni a képekben úgy általában, de ez legyen a legkevesebb), vagy mint a végzet templomában a kis ikonok képei. A ládát pedig nem a karakterlapom mellé, hanem alá, vagy fölé tenném, csak a rend kedvéért, ott minden szépen középre van rendezve egy oszlopba, a két kép, ahogy most van, szerintem furcsa egymás mellett.

Befejeztem a mondókámat, amit nem kell komolyan venni, csak ha láttok benne fantáziát.
Minden "mégmitkellenecsinálniszerintem" mellett nagy köszönet a fejlesztésért és az eddig belefektetett munkáért!
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 7.78
népszerűYasminaNő
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
83. hozzászólás - 2012.07.19. 21:40:24
Alapvetően nekem is tetszik, de ha ekkora átalakításon esik át az oldal, akkor javasolnék egy kis formai változtatást is a tetszetősebb megjelenésért.
Bár nem értek a programozáshoz és nem tudom, hogy a javaslatom mennyire terhelné meg a szervert (és lehet csak nekem van ilyenre igényem), de azért belinkelem a képet, mi is az amire gondoltam.

Ne várjatok nagy csodát nem vagyok egy nagy képszerkesztő, de igyekeztem és csak az elrendezés bemutatása volt a célom a körítésen lehet még finomítani
Pontszám: 9.11
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
84. hozzászólás - 2012.07.19. 21:44:44
Én minden olyan fejlesztést támogatok, ami gyorsabbá teszi a programot.

Még szokatlan, de anno ez volt a skin cserénél is
Pontszám: 7.55
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
85. hozzászólás - 2012.07.19. 21:47:37
Most, így portyázva, használva: Az ellenfelek tárgybónuszainak bogarászása nemes egyszerűséggel iszonyatosan időigényes és rossz!. Legyen ott róluk egy összesítés. 1 portya a bogarászásokkal 1-1 perc. Minden, ami gyorsításként pozitívan bekerül bukik ezzel a megoldással, mert rendkívüli módon lelassítja a játékot.
Pontszám: 8.06
népszerűVadiatiFérfi
Végzetúr tehetség
160 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
86. hozzászólás - 2012.07.19. 21:48:42
nem rosz, de gondolhattatok volna azokra akik telórol is nyomják. Ez a sok idekatt odakatt feleslegesen ha valamit megakarok nézni zabálja a megákat pedig így is "csak" 1 mega egy betöltés 1 laphoz. De gépről mondom mégegyszer- nem rosz.
őőőő ezt mos veszik? kérem kapsojják ki!!!
Pontszám: 7.20
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
87. hozzászólás - 2012.07.19. 22:32:14 (Válasz Miklós #62 hozzászólására.)
A kémkedést le is lehetne butítani egy checkbox-szal: maradjanak a szokásos adatok, vagy csak a max ÉP-t, akt ÉP-r és a karakternél lévő LE-t mutassa. Ez is csökkentené a szerverterhelést.
Pontszám: 7.96
kedvelt tagPixapaFérfi
Végzetúr tehetség
181 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
88. hozzászólás - 2012.07.19. 23:52:42
Tetszik a fejlesztés, gratulálok hozzá!

Egy kis észrevétel, mikor a templomkristályra kattintok és kiválasztom a jutalmat amit szeretnék, nincs ott a relikvia leírása, mint ahogy eddig ott volt...

mágikus regenerálnom kellene, hol a gomb?

Úgy tűnik már regeneráltam valamikor, viszont ebben az esetben hiányolom hogy valahol jelezze, hogy mikor használhatom a mág. regent legközelebb...
A hozzászólást Pixapa módosította 2012.07.19. 23:56:44-kor
V2- Martalócok

Pontszám: 6.85
irritálóAdam26Férfi
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
89. hozzászólás - 2012.07.20. 00:05:57
.
A hozzászólást Adam26 módosította 2012.10.22. 20:54:52-kor
Pontszám: 3.94
kedvencPopeye72Férfi
Végzetúr
69 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
90. hozzászólás - 2012.07.20. 00:14:12
Én összesen egy ˝apró˝ hibát találtam az egészben. Mivel a játék időm kb. 80 %-át mobilról tudtam csak megoldani, és most is mobilról tudtam belépni, most azt tapasztaltam, hogy az eddig úgy ahogy játszható játék teljesen játszhatatlanná vált. Minden olyan helyen, ahol eddig szövegek voltak, vagy ikonokkal lehet megnyitni lényegében elérhetetlenné, láthatatlanná vált. Ami több ablak megnyitásával érhető el, vagy mélyebbre került rengeteg adatforgalmat generál. Így a játék végleg használhatatlanná, a lecsökkent játékidő miatt pedig értelmetlené vált. A többi észrevétel majd pc-ről. Köszönöm az eddigi játékot.
Pontszám: 6
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
91. hozzászólás - 2012.07.20. 05:29:22
Őszintén megvallva, nekem nem tetszik.
Szeretném kérni, hogy legyen választható, hogy kinek melyik tetszik: tehát legyen alapértelmezett ez a fejlesztés, de a Beállítások fül alatt legyen visszakapcsolható a régebbi verzió is azoknak, akiknek egyszerűbb volt úgy.Elvégre ez arról is kellene szóljon valahol, hogy a játékosoknak (is) jó legyen, akik használják. Köszönöm.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.38
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
92. hozzászólás - 2012.07.20. 06:47:10
Lelekkufarnal a targyak nevei egymasra csusznak.
Kihivasnak az ugras a karakterlapjara gomb hianyzik, csak felirat van.
Portyanal a pajzs es a pancel, illetve a sisak es a csizma kepe szet van csuszva vertikalisan.
A hozzászólást Kocos módosította 2012.07.20. 06:57:47-kor
Pontszám: 6.99
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
93. hozzászólás - 2012.07.20. 07:03:46 (Válasz Ariel #79 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.07.19. 19:54:07
A százalékban kijelzett értékek kb. semmire sem jók. ÉP, VP regenerálásnál a jelenlegi megjelenítés mellett azt kell fejben tartanod, hogy mennyi az adott maximális érték, ha százalékban van jelezve, akkor pedig azt, hogy milyen gyorsan regenerálsz. Jobb megoldás, ha rögtön azt jelenik meg, hogy mennyi idő van még vissza teljes regenerálódásig.


Es ha eppen nem regeneralsz? Engem az EP-nel a % erdekel (milyen messze van a 15%)m a VP-nel pedig az, hogy milyen messze van a 1öö%. Igaz utobbinal valoban pihenek ilyenkor amikor nezem. Mindenesetre en regota ezt latom a karakterkep alatt:
EP (%)
VP (%)
TP (Hianyzo TP)
Ez meg szamomra pont megfelelo info.
Pontszám: 7.99
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
94. hozzászólás - 2012.07.20. 09:22:23 (Válasz Kocos #93 hozzászólására.)
Ebből megint az lesz, hogy marad kijelzés nélküli, és aki akar kijelzést lökje fel a megfelelő scriptet...
Pontszám: 6.31
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
95. hozzászólás - 2012.07.20. 10:34:28 (Válasz Birka #94 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.07.20. 09:22:23
Ebből megint az lesz, hogy marad kijelzés nélküli, és aki akar kijelzést lökje fel a megfelelő scriptet...


A legkevésbé sem ezt akartam kihozni belőle, szerintem honosítani kéne az ilyen scriptek hatását.
A helyes megoldás valószínűleg az lenne, ha ezt állítani lehetne, hogy mit láss, aktuális/max, aktuális (hiányzó), százalék (esetleg sávval?), aktuális (%). De arról, hogy egy ilyen megvalósítás milyen plusz terhelést jelentene a szervernek nincs ötletem.
A felső sávban ahol jelzi, hogy 15%-ig mennyi van hátra, ott 15% felett azt kéne jelezni, hogy a maxig mennyi van hátra. És ugyanezt mágiára is, csak ott nincs 15% nyilván.
Pontszám: 6.99
irritálóCrazy71Férfi
Végzetúr mester
336 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
96. hozzászólás - 2012.07.20. 10:36:35
Ez nem jön be, a választható beállítást támogatom! Mindenki használja azt amelyik jobban tetszik. Nekem nem volt gondom azzal, hogy végig kellett görgetnem a lap aljáig, hogy mindent lássak! Így minden össze-vissza van! Sokkal többet kell kattogni. Ja, és a karakterlapra a többi erőforrás mellé vissza kéne rakni azt is, hogy mennyi kristálypontom van, mert így csak a kalandoknál látszik, ami megint csak plusz kattogás.
Jake Sully - V1 - Az egykori Smaragd Farkasok vezére, jelenleg a Phoenix Rend tagja
Ha a halál völgyében járok is, nem félem a halált, mert én magam vagyok a halál!
Pontszám: 5.72
népszerűBinikeFérfi
Végzetúr tehetség
197 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
97. hozzászólás - 2012.07.20. 10:40:26 (Válasz Crazy71 #96 hozzászólására.)
Idézet: Crazy71 - 2012.07.20. 10:36:35
Ez nem jön be, a választható beállítást támogatom! Mindenki használja azt amelyik jobban tetszik. Nekem nem volt gondom azzal, hogy végig kellett görgetnem a lap aljáig, hogy mindent lássak! Így minden össze-vissza van! Sokkal többet kell kattogni. Ja, és a karakterlapra a többi erőforrás mellé vissza kéne rakni azt is, hogy mennyi kristálypontom van, mert így csak a kalandoknál látszik, ami megint csak plusz kattogás.


és számomra jó lenne ha odakerülne még a LGY mennyiség is.
Eszek egy kis babot, aztán csapom neked a szelet

V2: JohnCoffey
V3: JohnnieSkywalker
V4: Kukucs; JohnnieSkywalker, JohnCoffey, Gombóc Artúr
Pontszám: 8.22
fórumozóTekingFérfi
Végzetúr mester
334 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
98. hozzászólás - 2012.07.20. 10:53:03 (Válasz Crazy71 #96 hozzászólására.)
Idézet: Crazy71 - 2012.07.20. 10:36:35
Ez nem jön be, a választható beállítást támogatom! Mindenki használja azt amelyik jobban tetszik. Nekem nem volt gondom azzal, hogy végig kellett görgetnem a lap aljáig, hogy mindent lássak! Így minden össze-vissza van! Sokkal többet kell kattogni. Ja, és a karakterlapra a többi erőforrás mellé vissza kéne rakni azt is, hogy mennyi kristálypontom van, mert így csak a kalandoknál látszik, ami megint csak plusz kattogás.


teljesen támogatom! nekem sem tetszik és ha lehetne választani a régit választanám. túl sok a legördülő és a felesleges kattintás. ha marad minden így a következők szerintem mindeninek fontosak lennének:

1. eredmények láthatóak legyenek automatikusan (vagy jegyezze meg a beállításomat, hogy legördítettem és maradjon úgy)

2. gyógy/varázsitalok mennyiségét írja legalább az ablakon, mert állati unpraktius, hogy további három kattintásból tudom csak meg.

3. nem tudom, bug-e de mások is írták: a tárgybónuszokat nem adja azonnal, ahogy felvettem egy ékszert, frissíteni kell az oldalt. ez talán a legnagybb hiba, nem is a fölösleges frissítgetés, hanem inkább annak elfelejtése miatt. ezen kívül így állandóan csekkolnom kell a szakértelmeket is, hogy hozzáadta-e... baromi zavaró.

4. a ládika valami elképesztően unpraktikus (és bénán kinéző) helyen van. gyakorlatilag bárhová át lehetne tenni, de nem is értem a funkcióját (megvilágosíthatnátok), amikor ott van a főoldalon a tárgylista menüpont...

nagyjából ennyi.
A hozzászólást Teking módosította 2012.07.20. 10:54:04-kor
Pontszám: 5.31
kedvencShadowrunFérfi
Végzetúr tehetség
163 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
99. hozzászólás - 2012.07.20. 10:58:36
Egy másik karakter relikviáit hogyan tudom megtekinteni?
Pontszám: 6.79
kedvencShadowrunFérfi
Végzetúr tehetség
163 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Karakterlap reform
100. hozzászólás - 2012.07.20. 11:00:56 (Válasz Shadowrun #99 hozzászólására.)
Mostani karakterlap sem olyan rossz, viszont szerintem lehetne egy választható opció, hogy aki a régi jól megszokott karakterlapot szeretné vissza állíthassa!
Pontszám: 7.53
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!