Tényleg nincsen rálátásom a gyémánt bónuszra, ugyanis nincsen gyémánt karakterem. És nem is tervezem. Egyszerűen nem szeretem az olyan dolgokat, amiknek nincsen közvetlen hasznuk a csatában. Azt meg írtam, hogy a két fegyverből az egyik gyengébb lenne a szintednél. A támadás csökkentő varázslatról meg annyit, hogy rubinnál nem garantálja semmi, hogy el is találod. Ha meg a te varázslatod jön be rubinként, akkor úgyis te vagy az erősebb. Az öt darab állat is elég kellemetlen tud lenni, azok azért sebeznek rendesen, pláne, ha áldozol rá két hónapot, hogy kihívásokkal feltuningold őket.
A két varázslat kör meg azon múlik, hogy mennyire tudod kerülni a varázslatát. Ha semennyire, akkor told az IQ-t, válts felszerelést, meg ilyesmi. A semmi ellen mindegyik nagy bónusz, de egymás ellen már nem is olyan nagy buli. A smaragd belelő két varázslatot a rubinba, a rubin meg csökkenti a smaragd támadását, aztán megnézik, hogy két fegyverrel el tudja e annyira gyepálni hat körben, hogy ő győzzön.
V2-n a top lista első oldalán a 25-ből 15 gyémánt. Akkor vagy nagyon jók a játékosok, vagy mégsem olyan rossz az a horda. Szerintem mindkettő igaz. A lélekszívás cseppet sem gyenge képesség szerintem, ekkora százalékban már felér a többivel. De ezenkívül még írtam azt a mérges dolgot, amit csatában lehet használni, szerintem a +30% sebzés varázslatra használható "kiegészítő."
Darah, szerintem egy hordát sem kéne törődni, maximum talán átalakítani. De igazából ez az egész beszélgetés egy utópia, ilyen fejlesztés valószínű nem lesz soha. Hülyeség is volt felhozni.
Hozzászólások - Sesshomaru
Dátum: 2010.04.22. 22:47:27
Dátum: 2010.04.22. 20:37:48
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 19:24:59
A tanulás kezdetben 30-ig vihető, ellenkező esetben a karakterek az ÖSSZES szakértelmet transzplantációval és a tulajdonságokat pedig 20-astól kezve ultraspeccel fejlesztenék, ami nem adna reális képet. Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy egy normál világon már jóval 50. szint előtt meg lehet ezeket a szakértelmeket szerezni, éppen ezért a hátrányt úgy fogjuk kompenzálni, hogy az elején jóval több LE-t lehet elkölteni.
Nem lehetne inkább úgy csinálni, hogy vihető, ameddig akarja az ember, de ultrapec és transzplantáció nem lenne fejleszthető, amíg ki nem jön a katakombából. Vagy egy új szakértelem sem lenne fejleszthető, csak a tanulás, ameddig akarom.
A másik: A V2-es karakterem 40-es szintű, maximum 45 lesz(inkább kevesebb) a V4 végére. Az új karakter legalább 70. Ha külön szövetségben vannak, akkor miért nem lehetnek egy világon? Bár ez inkább elméleti síkon van megkérdezve, mert nem valószínű, hogy bármit nyerjek.
A tanulás kezdetben 30-ig vihető, ellenkező esetben a karakterek az ÖSSZES szakértelmet transzplantációval és a tulajdonságokat pedig 20-astól kezve ultraspeccel fejlesztenék, ami nem adna reális képet. Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy egy normál világon már jóval 50. szint előtt meg lehet ezeket a szakértelmeket szerezni, éppen ezért a hátrányt úgy fogjuk kompenzálni, hogy az elején jóval több LE-t lehet elkölteni.
Nem lehetne inkább úgy csinálni, hogy vihető, ameddig akarja az ember, de ultrapec és transzplantáció nem lenne fejleszthető, amíg ki nem jön a katakombából. Vagy egy új szakértelem sem lenne fejleszthető, csak a tanulás, ameddig akarom.
A másik: A V2-es karakterem 40-es szintű, maximum 45 lesz(inkább kevesebb) a V4 végére. Az új karakter legalább 70. Ha külön szövetségben vannak, akkor miért nem lehetnek egy világon? Bár ez inkább elméleti síkon van megkérdezve, mert nem valószínű, hogy bármit nyerjek.
Dátum: 2010.04.22. 20:26:55
A gyémánt a kezdetekben gyengébb, a horda bónuszból is ez jön le. Az első 5 szinten nem vesztettem csatát gyémánt ellen. Aztán jött a pofára esés... de az én hozzá nem értésem más téma.
A gyémánt rendelkezik a korlátlan fejlődéssel a bónuszából. Kétszázas szinten, amikor előre láthatóan a kisebb ütések sebeznek majd 3-4000 körül, te ugyanúgy megkapod a százalékodat a térkapuból. A rubinnak is meglesz a két fegyvere, az igaz. De szerintem mindenképp érdekes lenne.
Semmi sem teljesen egyforma bónusz. Mellesleg 30-as szinten is jár az 50% lélekszívás, ott meg azért még van lélekenergia. A csatákat meg úgyis megnyered, mindegy, hány fegyverrel támadsz, de én V2-n a fél kezemen meg tudom számolni, hogy hány ember szívott lélekenergiát(és ők is úgy 5%-ot). Pont tegnap szakítottam 14k-t 40-es szinten, 50-es lélekszívással még 3 befigyelt volna legalább.
De mondom, csak a számokkal van baj. Akkor legyen +75% lélekszívás. Azt már a legdurvább lélekszívó fegyver kombináció sem kompenzálja. Egy idő után magasabb tulajdonságaid lennének, de az ellenfelek bónuszainak a mértéke is egyre növekedne. Talán a zafíroké nem, nekik meg az állatok számát kellene szintfüggővé tenni, 110-es szinttől mondjuk 6, 120-tól 7, 140-től 8 stb.
A gyémánt rendelkezik a korlátlan fejlődéssel a bónuszából. Kétszázas szinten, amikor előre láthatóan a kisebb ütések sebeznek majd 3-4000 körül, te ugyanúgy megkapod a százalékodat a térkapuból. A rubinnak is meglesz a két fegyvere, az igaz. De szerintem mindenképp érdekes lenne.
Semmi sem teljesen egyforma bónusz. Mellesleg 30-as szinten is jár az 50% lélekszívás, ott meg azért még van lélekenergia. A csatákat meg úgyis megnyered, mindegy, hány fegyverrel támadsz, de én V2-n a fél kezemen meg tudom számolni, hogy hány ember szívott lélekenergiát(és ők is úgy 5%-ot). Pont tegnap szakítottam 14k-t 40-es szinten, 50-es lélekszívással még 3 befigyelt volna legalább.
De mondom, csak a számokkal van baj. Akkor legyen +75% lélekszívás. Azt már a legdurvább lélekszívó fegyver kombináció sem kompenzálja. Egy idő után magasabb tulajdonságaid lennének, de az ellenfelek bónuszainak a mértéke is egyre növekedne. Talán a zafíroké nem, nekik meg az állatok számát kellene szintfüggővé tenni, 110-es szinttől mondjuk 6, 120-tól 7, 140-től 8 stb.
Dátum: 2010.04.22. 19:38:17
A két fegyver jár azért hátránnyal is, az egyik elég gyenge, és nem biztos, hogy egy erős pajzsot képes pótolni. Tegyük fel, hogy mindkét fegyverének van 20% lélekszívása, és bemegy a térkapuba. Ugyanaz lesz az eredmény, de azért ő kapni is fog rendesen pajzs nélkül.
Feltételezzünk egy vámpír fókuszt ennél a két fegyveres csávónál! Neki két találata ér annyit, mint a tiéd, ha neked is van vámpír fókuszod(sőt, még az is kevés). Igaz, hogy egy körrel többet üt, de egyrészt lényegesen kevesebb pénzt kapna, másrészt meg ő is kap kétezer körül csatánként, főleg visszacsatolás alapú varázslat ellen.
De ha a két fegyver túl erős, akkor nézzük úgy, hogy a kisebb nem kapja meg a bónuszait(olyan lesz, mint a szörnyek mágikus fegyvere).
Feltételezzünk egy vámpír fókuszt ennél a két fegyveres csávónál! Neki két találata ér annyit, mint a tiéd, ha neked is van vámpír fókuszod(sőt, még az is kevés). Igaz, hogy egy körrel többet üt, de egyrészt lényegesen kevesebb pénzt kapna, másrészt meg ő is kap kétezer körül csatánként, főleg visszacsatolás alapú varázslat ellen.
De ha a két fegyver túl erős, akkor nézzük úgy, hogy a kisebb nem kapja meg a bónuszait(olyan lesz, mint a szörnyek mágikus fegyvere).
Dátum: 2010.04.22. 19:01:24
Viszont ha te védekezel, veszítesz, és lélekenergiád levédi a projekció, akkor szép összeget össze szívhatsz. Ha egyébként nincs lélekszívásod, csak ez a bónusz, és tegyük fel, beleütsz 1000-et, akkor az máris 500 lélekenergia(ha feltételezzük, hogy nála is volt lélekenergia). Mellesleg ezek a bónuszok nem csak az egymás elleni csatákban járnának.
Ha feltolod az erőt 300-ra, turbózod a kritikus ütést, fogsz egy vámpír tőrt vagy egy lélekivó tőrt, kézbe veszel egy tiszta fényt(a védekezés lefogásának céljából), és bemész a térkapuba, mi lehet az eredmény? Rákerestem a karakteredre, és ha éppen nem vagy szadista kedvedben, akkor is simán beleütsz négyezret közelharcban. Térkapunként +3200 lélekenergia... szerintem ezzel már lehet kezdeni valamit.
Edit: elírtam, beleszámoltam még valami epikus izét is, úgyhogy csak 2800 vámpírtőrrel.
Ha feltolod az erőt 300-ra, turbózod a kritikus ütést, fogsz egy vámpír tőrt vagy egy lélekivó tőrt, kézbe veszel egy tiszta fényt(a védekezés lefogásának céljából), és bemész a térkapuba, mi lehet az eredmény? Rákerestem a karakteredre, és ha éppen nem vagy szadista kedvedben, akkor is simán beleütsz négyezret közelharcban. Térkapunként +3200 lélekenergia... szerintem ezzel már lehet kezdeni valamit.
Edit: elírtam, beleszámoltam még valami epikus izét is, úgyhogy csak 2800 vámpírtőrrel.
Dátum: 2010.04.22. 18:43:05
Akkor a gyémánt kapjon minden szint után mondjuk +2% lélekszívást(azért a +50% nem rossz), teljesen semlegesítse a horda gyűlöletet maxos szinten, az ellenfél pedig körönként szenvedje el a gyémánt varázslatának az ellenfél varázslatának 5 vagy 10%-át(maxos kamra mellett, szintenként 0,2% vagy 0,4%) méreg sebzés címen, úgyis mindenhol azt látom a történetek között, hogy a gyémántok az orgyilkosok Már csak az a kérdés, hogy ezt akkor kapja az ellenfél, amikor a gyémánt támad, vagy amikor ő. Mert akkor a rubinok szívnak a gyémántok ellen rendesen.
Dátum: 2010.04.22. 18:19:23
Hopsz, elnéztem. Azt hittem, hogy 15 egy szintnyi kivégzés(nem tudom, hogy miért) . Igazából a számokat lehet benne variálni, csak abból indultam ki, hogy a gyémántok a lélekenergia kinyerésében/hasznosításában jeleskednek, a rubinok meg a közelharcban. Csak arra gondoltam, hogy kell egy kis szín a játékba(mert igazából sokszor ha nem írnák ki a két karakter hordáját, csak a TÖ-t, SzÖ-t, és a csatájuk végeredményét, akkor nem biztos, hogy meg lehetne mondani, hogy melyik micsoda).
Idézet: Rockatansky - 2010.04.22. 18:03:15
V1-en tényleg smaragd vagyok. De V2-n nem. Próbáltam viszonylag egyenlő képességeket írni. És mondjuk két fizikai kör vagy a +1(vagy lehet, hogy kettő kellene?) állat valamennyire kompenzálja a dolgot. A gyémántoknak meg talán nagyobb plusz lélekszívás kell, és akkor már lépést tartanak. Az előző hozzászólásom igazából egy vázlat volt, a pontos számokat nem tudom jól leírni, a karakterem eléggé középszerű, nem tudom, hogy mire van pontosan szükség magas szinten.
Idézet: Rockatansky - 2010.04.22. 18:03:15
Már olvasás közben kitaláltam, hogy smaragd vagy... Nem gondolod, hogy igencsak elbillentené az erőegyensúlyt?
V1-en tényleg smaragd vagyok. De V2-n nem. Próbáltam viszonylag egyenlő képességeket írni. És mondjuk két fizikai kör vagy a +1(vagy lehet, hogy kettő kellene?) állat valamennyire kompenzálja a dolgot. A gyémántoknak meg talán nagyobb plusz lélekszívás kell, és akkor már lépést tartanak. Az előző hozzászólásom igazából egy vázlat volt, a pontos számokat nem tudom jól leírni, a karakterem eléggé középszerű, nem tudom, hogy mire van pontosan szükség magas szinten.
Dátum: 2010.04.22. 17:14:35
Idézet: Paco - 2010.04.21. 18:42:37
Az a vicces, hogy elvileg a galetkiknek(például a renegát galetkinek vagy az elfajzott galetkinek) négynél több végtagja van(valahol azt olvastam, hogy akár 14 is lehet nekik). Szóval szerepjáték még itt sem nagyon érvényesül. Egyébként a későbbiekben csinálhatnának valami plusz végtag növesztő szakértelmet, és akkor például lehetne hat karral rohangálni, mindegyikben egy-egy vámpírtőrrel
Amúgy a kínzókamrának szerintem a szintjével együtt kellene adnia szintenként valami egyedi horda bónuszt, vagy esetleg különböző jutalmakat "frakcióktól" függően(VF vagy EH, Varázsló vagy harcos, illetve hogy melyik térképésznél szolgált). Mivel ezek elvileg mind tudnak változni szövetség váltás nélkül(ha tényleg lesz megint térképezés), kellene rájuk valami korlátot tenni. Például ha valaki hordát vált hűség zálogával, akkor a saját bónuszát elveszti, és csak mondjuk egy hét múlva kapja meg a következőt.
A bónuszok meg például lehetnének ezek:
Gyémánt: kamra szintenként +5 kivégzés(nem drágítaná a többi szakértelmet, vagy akár tárgybónusznak jelezné), 5 szintenként +1% lélekszívás(tehát maximum 5) és szintenként +1 szerencse növekedés(szintén tárgybónuszként jelezve)
Zafír: szintenként +5 elnyelés vagy varázslat elnyelés(ez is választható lenne), maxos szinten +1 harci kör, vagy +1 harcolni kijelölhető állat
Rubin: Szintenként +5 erő, szintenként +1% bónusz a kritikus ütés szakértelemre, max szinten, ha akarnak, a pajzs helyett használhatnának még egy fegyvert, ami viszont nem lehet nagyobb szintű a te szinted +2-nél(Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a fagylovag kardjával gyorsan alulról támadsz. Eltaláltad, 260 sebzést okoztál. Ellenfeled még nem nyerte vissza az egyensúlyát, felé csapsz a szent ősi karddal. Talált, 130 sebzés. ) Azt nem tudom, hogy még kellene e rajta valamit variálni.
Smaragd: szintenként +1 taumaturgia, két szintenként +1% kritikus varázslat szakértelem, maxos szinten az egyik fizikai harci köröd is varázslat lesz(az Random, hogy melyik), és ebben a körben az állatok ugyanúgy támadnak.
Továbbá a kristály is kaphat valamit, például nem elégeti a manát, hanem elszívja, amivel megerősíti a varázslatát. A másik megoldás, hogy lemásolja a tulajdonosa képességét.
Szerepjátékos magyarázat: a rengeteg információból, amit legyőzött ellenfeleidből és a sok csatából szereztél, rájössz, hogy sokan Ghallán mérhetetlen mennyiségű tudással rendelkeznek. Közülük kerülnek ki a köztiszteletben álló tisztviselők, a hordák vezetői, és maga Zarnkod. De vannak a gonosz lények: némelyik entitás, térkapus szörny vagy akár az egyszerű levadászott lények is lehetnek valamiben jobbak nálad. Ha az ő tudásukat ötvözöd a sajátoddal, akkor különleges képességeket szerezhetsz- azonban mégis miért mondanák el a haláluk előtt.
Erre szolgál megoldással a kínzókamra tovább építése, ami további 25 mágikus szobával látja el az építményt. Azonban sajnos mindegyiket csak egyszer lehet személyenként használni, viszont az itt megölt lények összes tudásához hozzájuthatsz. Akármilyen lényt is ölsz meg, biztosan képes leszel a hordád igazi erejére rájönni. Azonban csak egyféleképp tudod újra használni a mágikus szobákat: el kell felejtened mindent, amit megtanultál tőlük.
Várom az észrevételeket
...Szerepjátékosi szempontok EDDIG nem nagyon érvényesültek eddig a VU-ban, hacsak azt az alapot nem véve alapul, hogy 2 kezed, 1 felsőtested, 1 fejed van.(kard-pajzs-felső-mágia.)
Plusz még az egyik kezeden lehet 1 gyűrű és 1 nyaklánc a nyakadba, valamint csizma a lábadra.
Ennyiben én itt már ki is látom merülni a nagy szerepjátékos vonalat,pedig magam már 12 éve szerepjátszom, mint játékos, és mint mesélő is.
Elég sok rendszert játszom, ismerek, használok...(de ez nem ide tartozik, off end.)
Plusz még az egyik kezeden lehet 1 gyűrű és 1 nyaklánc a nyakadba, valamint csizma a lábadra.
Ennyiben én itt már ki is látom merülni a nagy szerepjátékos vonalat,pedig magam már 12 éve szerepjátszom, mint játékos, és mint mesélő is.
Elég sok rendszert játszom, ismerek, használok...(de ez nem ide tartozik, off end.)
Az a vicces, hogy elvileg a galetkiknek(például a renegát galetkinek vagy az elfajzott galetkinek) négynél több végtagja van(valahol azt olvastam, hogy akár 14 is lehet nekik). Szóval szerepjáték még itt sem nagyon érvényesül. Egyébként a későbbiekben csinálhatnának valami plusz végtag növesztő szakértelmet, és akkor például lehetne hat karral rohangálni, mindegyikben egy-egy vámpírtőrrel
Amúgy a kínzókamrának szerintem a szintjével együtt kellene adnia szintenként valami egyedi horda bónuszt, vagy esetleg különböző jutalmakat "frakcióktól" függően(VF vagy EH, Varázsló vagy harcos, illetve hogy melyik térképésznél szolgált). Mivel ezek elvileg mind tudnak változni szövetség váltás nélkül(ha tényleg lesz megint térképezés), kellene rájuk valami korlátot tenni. Például ha valaki hordát vált hűség zálogával, akkor a saját bónuszát elveszti, és csak mondjuk egy hét múlva kapja meg a következőt.
A bónuszok meg például lehetnének ezek:
Gyémánt: kamra szintenként +5 kivégzés(nem drágítaná a többi szakértelmet, vagy akár tárgybónusznak jelezné), 5 szintenként +1% lélekszívás(tehát maximum 5) és szintenként +1 szerencse növekedés(szintén tárgybónuszként jelezve)
Zafír: szintenként +5 elnyelés vagy varázslat elnyelés(ez is választható lenne), maxos szinten +1 harci kör, vagy +1 harcolni kijelölhető állat
Rubin: Szintenként +5 erő, szintenként +1% bónusz a kritikus ütés szakértelemre, max szinten, ha akarnak, a pajzs helyett használhatnának még egy fegyvert, ami viszont nem lehet nagyobb szintű a te szinted +2-nél(Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a fagylovag kardjával gyorsan alulról támadsz. Eltaláltad, 260 sebzést okoztál. Ellenfeled még nem nyerte vissza az egyensúlyát, felé csapsz a szent ősi karddal. Talált, 130 sebzés. ) Azt nem tudom, hogy még kellene e rajta valamit variálni.
Smaragd: szintenként +1 taumaturgia, két szintenként +1% kritikus varázslat szakértelem, maxos szinten az egyik fizikai harci köröd is varázslat lesz(az Random, hogy melyik), és ebben a körben az állatok ugyanúgy támadnak.
Továbbá a kristály is kaphat valamit, például nem elégeti a manát, hanem elszívja, amivel megerősíti a varázslatát. A másik megoldás, hogy lemásolja a tulajdonosa képességét.
Szerepjátékos magyarázat: a rengeteg információból, amit legyőzött ellenfeleidből és a sok csatából szereztél, rájössz, hogy sokan Ghallán mérhetetlen mennyiségű tudással rendelkeznek. Közülük kerülnek ki a köztiszteletben álló tisztviselők, a hordák vezetői, és maga Zarnkod. De vannak a gonosz lények: némelyik entitás, térkapus szörny vagy akár az egyszerű levadászott lények is lehetnek valamiben jobbak nálad. Ha az ő tudásukat ötvözöd a sajátoddal, akkor különleges képességeket szerezhetsz- azonban mégis miért mondanák el a haláluk előtt.
Erre szolgál megoldással a kínzókamra tovább építése, ami további 25 mágikus szobával látja el az építményt. Azonban sajnos mindegyiket csak egyszer lehet személyenként használni, viszont az itt megölt lények összes tudásához hozzájuthatsz. Akármilyen lényt is ölsz meg, biztosan képes leszel a hordád igazi erejére rájönni. Azonban csak egyféleképp tudod újra használni a mágikus szobákat: el kell felejtened mindent, amit megtanultál tőlük.
Várom az észrevételeket
Dátum: 2010.04.21. 16:59:54
Nem értem. Először is miért 40-es szintet írsz? 30-tól van kihívás. 40-ig felesleges elrohanni. És nem kell minden szakértelemre tenni pontot, napi 30 PP-nek bőven elégnek kell lennie ahhoz, hogy 15 embert bekamrázz minden nap(csak nem kér mindig szingulárist meg szubtérit).
Ha valaki most áll meg a szintjén, akkor igazából csak annyit kap, hogy megnövekszik az állatai ereje. Hatványozva egyre kevésbé nőne a szintjük, bár a karakter környezetében azért még hasznosak lennének. De ha ezt a taktikát, ami nem igényel semmit(maximum türelmet, de ha unja magát, akkor legfeljebb nevel két másik karaktert, vagy ne adj Isten, olvas valamit), sem különösebb szaktudást, sem napi 10 percnél több játékot, miért kell még tovább erősíteni ilyesmivel?
"- elméletileg korlátlan mennyiségű ingyen LE(nem sok, de azért a semminél több)" Leírom annak, aki nem akarja megérteni: számoljunk naponta átlagosan 3000 lélekenergiával! Nem túl sok. Évente viszont már az 1 millát is meghaladja. Ennyi idő alatt már meglátszik a különbség. Persze ha nem az unokáidra akarod ráhagyni a karaktert, akkor nyilván nem fogsz folyamatosan gyűjtögetni.
Idézet: Paco - 2010.04.21. 09:17:25
"30-as szintig simán feltolhatja a transzcendális projekciót addig, ameddig jól esik(szerintem 20 bőven fedez mindent, de ha egy kicsit lopnak belőle, akkor is tiszta hasznod marad)."
Ha csak ennyin múlna a dolog, akkor ez a "kapu" is mindenki előtt nyitva áll(na) és megtehetné, hogy kevesebbet raboljanak tőle.
De ez már itt így és ebben a formában csak rongyrázás.
Mindenki megteheti, de aki bármi mást is csinál, az már ezen a szinten is simán több tízezer lélekenergiával rohangál. Ezzel a taktikával viszont soha nem látnál 10000 lélekenergiánál többet--> 20 vagy 30(nem ismerem a pontos képletét) transzcendális projekcióval levéded a kínzókamrából folyó lélekenergiát. De ha mondjuk kapsz 5000 lélekenergiát Tp nélkül, és abból 1000 leesik(a vereségért szintén nem kapsz Tp-t), akkor egyszerűen úgy veheted, hogy alapból is 4000 volt. V3-on már abból is hasznod származna, ha direkt hagynád, hogy ellopják, hiszen te is ingyen kaptad.
Egyelőre havonta durván 6-7000 lélekenergia szedhető össze Tp nélkül(ha átlagos helyezést feltételezünk mind a bajnokin, mind a kvízolimpián). Ha ennek a mennyiségnek a tízszeresét is meglehet keresni, az óriási táp lenne(talán a Tp tömők valamennyire kiküszöbölnék az e taktika által játszó játékosokat, bár ha valaki annyira nekivetkőzik, akkor akár az is előfordulhat, hogy nem sikerül neki a vereség). Minden játékban van olyan játékos, aki beéri azzal, hogy évek múlva lesz erős. Csak az állat még nem probléma, de a lélekenergia már az.
Szerintem szerepjátékos szempontból is sokkalta jobb, ha egy nem általad kiválasztott szakértelem nő meg 1-el x nyert csata után(ami 0, azt ki lehet hagyni ebből, mert ha például a szingulárisa növekszik, az szívás lenne). Sokkal hihetőbb, hogy a logikai játékokban és rejtvényekben egy végzetúr bölcsebb lett, és még többet tudott meg valamiről, mint az, hogy a sakkparti végén fejbe vágta az ellenfelét a táblával, és elvitte a kínzókamrába. Aki megnyer egy kihívást, még simán lehet gyengébb harcos, mint az ellenfele. Akár a többszöröse is lehet az ellenfél TÖ-je. Portyában is nyerhet a gyengébb, de akkor ott vagy nem volt lényeges a különbség, és valamelyik istenség felpártolta a gyengébbet, vagy a másik sérült volt.
Ha valaki most áll meg a szintjén, akkor igazából csak annyit kap, hogy megnövekszik az állatai ereje. Hatványozva egyre kevésbé nőne a szintjük, bár a karakter környezetében azért még hasznosak lennének. De ha ezt a taktikát, ami nem igényel semmit(maximum türelmet, de ha unja magát, akkor legfeljebb nevel két másik karaktert, vagy ne adj Isten, olvas valamit), sem különösebb szaktudást, sem napi 10 percnél több játékot, miért kell még tovább erősíteni ilyesmivel?
"- elméletileg korlátlan mennyiségű ingyen LE(nem sok, de azért a semminél több)" Leírom annak, aki nem akarja megérteni: számoljunk naponta átlagosan 3000 lélekenergiával! Nem túl sok. Évente viszont már az 1 millát is meghaladja. Ennyi idő alatt már meglátszik a különbség. Persze ha nem az unokáidra akarod ráhagyni a karaktert, akkor nyilván nem fogsz folyamatosan gyűjtögetni.
Idézet: Paco - 2010.04.21. 09:17:25
"30-as szintig simán feltolhatja a transzcendális projekciót addig, ameddig jól esik(szerintem 20 bőven fedez mindent, de ha egy kicsit lopnak belőle, akkor is tiszta hasznod marad)."
Ha csak ennyin múlna a dolog, akkor ez a "kapu" is mindenki előtt nyitva áll(na) és megtehetné, hogy kevesebbet raboljanak tőle.
De ez már itt így és ebben a formában csak rongyrázás.
Mindenki megteheti, de aki bármi mást is csinál, az már ezen a szinten is simán több tízezer lélekenergiával rohangál. Ezzel a taktikával viszont soha nem látnál 10000 lélekenergiánál többet--> 20 vagy 30(nem ismerem a pontos képletét) transzcendális projekcióval levéded a kínzókamrából folyó lélekenergiát. De ha mondjuk kapsz 5000 lélekenergiát Tp nélkül, és abból 1000 leesik(a vereségért szintén nem kapsz Tp-t), akkor egyszerűen úgy veheted, hogy alapból is 4000 volt. V3-on már abból is hasznod származna, ha direkt hagynád, hogy ellopják, hiszen te is ingyen kaptad.
Egyelőre havonta durván 6-7000 lélekenergia szedhető össze Tp nélkül(ha átlagos helyezést feltételezünk mind a bajnokin, mind a kvízolimpián). Ha ennek a mennyiségnek a tízszeresét is meglehet keresni, az óriási táp lenne(talán a Tp tömők valamennyire kiküszöbölnék az e taktika által játszó játékosokat, bár ha valaki annyira nekivetkőzik, akkor akár az is előfordulhat, hogy nem sikerül neki a vereség). Minden játékban van olyan játékos, aki beéri azzal, hogy évek múlva lesz erős. Csak az állat még nem probléma, de a lélekenergia már az.
Szerintem szerepjátékos szempontból is sokkalta jobb, ha egy nem általad kiválasztott szakértelem nő meg 1-el x nyert csata után(ami 0, azt ki lehet hagyni ebből, mert ha például a szingulárisa növekszik, az szívás lenne). Sokkal hihetőbb, hogy a logikai játékokban és rejtvényekben egy végzetúr bölcsebb lett, és még többet tudott meg valamiről, mint az, hogy a sakkparti végén fejbe vágta az ellenfelét a táblával, és elvitte a kínzókamrába. Aki megnyer egy kihívást, még simán lehet gyengébb harcos, mint az ellenfele. Akár a többszöröse is lehet az ellenfél TÖ-je. Portyában is nyerhet a gyengébb, de akkor ott vagy nem volt lényeges a különbség, és valamelyik istenség felpártolta a gyengébbet, vagy a másik sérült volt.
Dátum: 2010.04.21. 00:14:29
Valamit félre értettél. Feltolja a szakértelmeit 30-as szintig, és utána lesz mérhetetlen előnye. Az a taktika, hogy pár hónapig nem csinálsz semmit, csak az állatokat tolod felfelé a kennelben, és manakonstrukció, aukciós ház, már a kihívások kora előtt is jó taktika volt: maradsz a szinteden, lesz +200 KP-d, az állataid 10-15 szinttel magasabbak lesznek. A kihívás mindezen annyit változtatott, hogy az állatok kétszer vagy háromszor annyit fejlődnek(a kihívás sikerétől függően). Ha ezt még megdobjuk egy kamra bevétellel, akkor a következő dolgokat érheted el:
- elméletileg korlátlan mennyiségű ingyen LE(nem sok, de azért a semminél több)
- a jövendőbeli kennel bónusz miatt a lehető legmagasabb alapszintű állatok teljesen kimaxolt "szakértelmekkel"
- egy darab, általad választott közepes erősségű aukciós relikvia
- a szintednek megfelelő, maximális megölt entitás
- ha feltételezünk egy kisebb szövetséget, és egy viszonylag erős karaktert, akkor tucatnyi megölt epikus(ha két vagy három hasonló erejű karakter összeáll, akkor gyakorlatilag erőforrás használata nélkül)
Szerintem ez a taktika már a potya lé nélkül is erős. Szerepjátékosan sem hihető. Bár a Tp tömők miatt a gyakorlatban valószínű azért nem olyan drasztikus, mint amiket írtunk.
Talán valami olyan bónusz kellene inkább, hogy a kamra szintjétől függő számú nyert kihívásonként nőne egy már meglévő szakértelmed 1-el.
Idézet: Almási Viktor - 2010.04.20. 23:34:32
30-as szintig simán feltolhatja a transzcendális projekciót addig, ameddig jól esik(szerintem 20 bőven fedez mindent, de ha egy kicsit lopnak belőle, akkor is tiszta hasznod marad).
- elméletileg korlátlan mennyiségű ingyen LE(nem sok, de azért a semminél több)
- a jövendőbeli kennel bónusz miatt a lehető legmagasabb alapszintű állatok teljesen kimaxolt "szakértelmekkel"
- egy darab, általad választott közepes erősségű aukciós relikvia
- a szintednek megfelelő, maximális megölt entitás
- ha feltételezünk egy kisebb szövetséget, és egy viszonylag erős karaktert, akkor tucatnyi megölt epikus(ha két vagy három hasonló erejű karakter összeáll, akkor gyakorlatilag erőforrás használata nélkül)
Szerintem ez a taktika már a potya lé nélkül is erős. Szerepjátékosan sem hihető. Bár a Tp tömők miatt a gyakorlatban valószínű azért nem olyan drasztikus, mint amiket írtunk.
Talán valami olyan bónusz kellene inkább, hogy a kamra szintjétől függő számú nyert kihívásonként nőne egy már meglévő szakértelmed 1-el.
Idézet: Almási Viktor - 2010.04.20. 23:34:32
És a napi kínzókamra termésből mit fejlesztesz?
Másnapra meg elhordják a nagyobbak, ha nem költöd el.
Másnapra meg elhordják a nagyobbak, ha nem költöd el.
30-as szintig simán feltolhatja a transzcendális projekciót addig, ameddig jól esik(szerintem 20 bőven fedez mindent, de ha egy kicsit lopnak belőle, akkor is tiszta hasznod marad).
Dátum: 2010.04.20. 22:15:25
És mi van, amikor már 1000 körüli TÖ-vel és SZÖ-vel rendelkezik már, és... gondol egyet, kimaxolja az EH-t vagy a VF-et(a spektrális és a kreatív már értelemszerűen maxos, úgyhogy mindkét út járható), és elindul előre. Szerintem elég kevesen maxolják ki az átlag karik közül az elementárist és a valóságformázást, szóval ha mondjuk EH-t fejlesztett, akkor záros határidőn belül felrohan a régi riválisai közé(számoljunk mondjuk úgy, hogy 20 szintet).
Mivel már akkor is a szintje legjobb harcosa volt, ezért elhanyagolható gyengülés mellett beéri a társait. Akármilyen rosszul csinálta ezt a 20 szintet, legalább 400 TÖ vagy SZÖ még biztosan befigyelt(főleg, ha már a negyven valahányadik entitást gyapja, vagy cseppet sem meglepő módon a szövetsége megajándékozta egy szaki vagy tuli csökkentővel). Ha őket nem is éri végül utol, elég kellemetlen lesz azokon a szinteken az élet, ahol éppen elhaladt, tekintve, hogy még az addigi kemény csávóknál is kétszer erősebbek.
Tiszteletre méltó dolog az ilyen szintű türelem(bár a többi szerveren vezethet hagyományos karaktert, ahol kiélheti magát), de egyszer nagy sírás lenne a vége. Az új játékosok mindenesetre nem bírnák 30 szintnél tovább, hiszen ha valaki erős, akkor legalább azokat lecsapkodja, akik még erősek a szintjén. Az utánpótlást mindenképp kivégezné, ha nem lenne Tp.
Én is játszottam keményen azzal a játékkal, amit Warfoki írt. Teljesen játszhatatlanná vált, a szövetség, amit ott vezettem, pedig szét esett, mert 50-es szinttől nem lehet havi 40.000. HUF alatt úgy játszani, hogy ne farm legyél. Alacsony szinten még csak egy két ilyen van, de feljebb egyre több van, akik régen szintén 5-ös szinten tápolták fel magukat. A végére teljes lefedés volt elsőtől 200. szintig ezekkel a karakterekkel.
Valami minimális Tp mindenképp járjon a lélekenergia mellé(legalább a LE 0,5%-a).
Mivel már akkor is a szintje legjobb harcosa volt, ezért elhanyagolható gyengülés mellett beéri a társait. Akármilyen rosszul csinálta ezt a 20 szintet, legalább 400 TÖ vagy SZÖ még biztosan befigyelt(főleg, ha már a negyven valahányadik entitást gyapja, vagy cseppet sem meglepő módon a szövetsége megajándékozta egy szaki vagy tuli csökkentővel). Ha őket nem is éri végül utol, elég kellemetlen lesz azokon a szinteken az élet, ahol éppen elhaladt, tekintve, hogy még az addigi kemény csávóknál is kétszer erősebbek.
Tiszteletre méltó dolog az ilyen szintű türelem(bár a többi szerveren vezethet hagyományos karaktert, ahol kiélheti magát), de egyszer nagy sírás lenne a vége. Az új játékosok mindenesetre nem bírnák 30 szintnél tovább, hiszen ha valaki erős, akkor legalább azokat lecsapkodja, akik még erősek a szintjén. Az utánpótlást mindenképp kivégezné, ha nem lenne Tp.
Én is játszottam keményen azzal a játékkal, amit Warfoki írt. Teljesen játszhatatlanná vált, a szövetség, amit ott vezettem, pedig szét esett, mert 50-es szinttől nem lehet havi 40.000. HUF alatt úgy játszani, hogy ne farm legyél. Alacsony szinten még csak egy két ilyen van, de feljebb egyre több van, akik régen szintén 5-ös szinten tápolták fel magukat. A végére teljes lefedés volt elsőtől 200. szintig ezekkel a karakterekkel.
Valami minimális Tp mindenképp járjon a lélekenergia mellé(legalább a LE 0,5%-a).
Dátum: 2010.04.19. 23:47:18
Eddig nem ártottak senkinek a script-ek. Most már ártanak: annak, aki megveszi a kényelmi funkciókat. Nagyjából ugyanaz, mint ha egy script-tel elnevezném az állatomat vagy képet töltenék fel. Nem árt senkinek, de én V2-n kizárólag ebből a két okból vettem prémium tagságot(ugyanis a PP-m sosincs 20 felett, a Csp-t meg lesza..m )
Azt nehéz eldönteni, hogy visszamenőleg is kell e büntetni, de szerintem aki ezután is veri a mellét a script-ekre, annak repüljön az IP bann.
Azt nehéz eldönteni, hogy visszamenőleg is kell e büntetni, de szerintem aki ezután is veri a mellét a script-ekre, annak repüljön az IP bann.
Dátum: 2010.04.18. 21:13:52
Az mondjuk tényleg furcsa, hogy: "Szevasz, nem harcolni jöttem. Játszunk le egy sakk partit, ki tanulta többet vajon? Közben a Morzsika meg a Füleske jól eljátszhatnak. Ha te nyersz, akkor ügyes voltál. De ha én nyerek, légyszíves gyere velem a kínzókamrába, pont szereztem spanyol csizmát 42-es méretben."
A portyát meg szerintem is erősíteni kellene, mert ezzel a kihívásos kínzókamrával nagyon megnöveljük a vadászok és a portya karakterek közötti szakadékot. Pláne, ha még állatot is kell fogni, ami megint plusz Tp. A térképészetnél az EH vereségét meg sem említem.
Idézet: Freez - 2010.04.18. 21:06:56
Ezt a poént egyszer el lehet lőni, de ha valakit már negyvenedszer visznek el így, akkor rejtély, hogy hogyan van még életben. Mert akkor az olyan szinten van, hogy csata közben elesik a saját lábában. Egynél többször csak nem fordítok hátat neki.
A portyát meg szerintem is erősíteni kellene, mert ezzel a kihívásos kínzókamrával nagyon megnöveljük a vadászok és a portya karakterek közötti szakadékot. Pláne, ha még állatot is kell fogni, ami megint plusz Tp. A térképészetnél az EH vereségét meg sem említem.
Idézet: Freez - 2010.04.18. 21:06:56
Egyébként a néven kár lovagolni először kihívlak barátságosan és utána hátba szúrlak amikor nem figyel
Ezt a poént egyszer el lehet lőni, de ha valakit már negyvenedszer visznek el így, akkor rejtély, hogy hogyan van még életben. Mert akkor az olyan szinten van, hogy csata közben elesik a saját lábában. Egynél többször csak nem fordítok hátat neki.
Dátum: 2010.04.16. 22:59:29
Én akkor sem cserélném le az állataim, ha tényleg muszáj lenne. Szerintem akkor egy kompromisszumban egyezzünk ki: az állat "után képzésben" részesül, esti suli, meg minden(talán valami lóvét is lehetne ezért pluszban perkálni). Szegény állat már nem olyan fogékony, mint fiatalon-->megkapja azoknak a bónuszoknak a felét, amit alapból kapott volna. Így már tényleg nem érné meg lecserélni.
Dátum: 2010.04.16. 22:00:35
Igazából azzal az egyéniséget csak tovább ölnék, ha most a régi állatok nem kaphatnák meg az új képességeket. Akkor mindenki sajtolna, aztán beszereznék a "menőbb állatokat". Aztán Júniusban már mindenki fekete lovagokkal vagy sárkány típusú állatokkal fog rohangálni. Így pedig néha látok 10 alatti alapszinttel rendelkező állatokat(sajnos sokszor meg is ölöm őket )
Dátum: 2010.04.16. 20:26:58
Kristály tükör: ezzel az épülettel minden karakter gyárthatna magának egy privát kristály másolatot. A tulajdonságaik 5-el, a kritikusai 10-el nagyobbak lennének az eredeti karakterénél, viszont csak havonta változna. +1 harci kört kapna, és nem kapna semmiféle szövetségi bónuszt. Naponta két vagy három Random időpontban megtámadná a "gazdáját", viszont az elrabolt LE nála maradna, és ha sikerül legyőzni, azt is vissza lehetne szerezni a nála lévő mellett. Naponta karakter szintjeXvalamennyivel(vagy akár az épület szintjéhez is lehet kötni) növekedne a nála lévő lélekenergia.
Előny: így mindenki megismerné a kristályhorda előnyeit és hátrányait. Akinek nem kell, az értelemszerűen nem építi fel, vagy talán lerombolhatóvá/kikapcsolhatóvá lehetne tenni. Mindenesetre szerintem csökkentené azok számát, akik törölnek a közép mezőnyből.
U.I.: most szeretném, ha nem csak a számokkal részleteznétek le, hogy miért is nem jó.
Előny: így mindenki megismerné a kristályhorda előnyeit és hátrányait. Akinek nem kell, az értelemszerűen nem építi fel, vagy talán lerombolhatóvá/kikapcsolhatóvá lehetne tenni. Mindenesetre szerintem csökkentené azok számát, akik törölnek a közép mezőnyből.
U.I.: most szeretném, ha nem csak a számokkal részleteznétek le, hogy miért is nem jó.
Dátum: 2010.04.16. 18:01:47
Idézet: Birka - 2010.04.16. 14:20:37
Amit hiányolok! Portyának értelmet adó épület? Pl energiahasznosító, mely növeli az EH maximumát?
Ebben egyet értek. Az alkimista labor akkor adjon valami hasonló bónuszt portyára(akár a csapda készítéstől is függhet az esély). Vagy adjon +5 szint EH-t, de aki 1-el is 50 fölé tolja, az utána a vadászatnál adott bónuszát már ne használhassa.
Egyébként szerintem még meg kellene növelni a HCS/BCS max szintjét, meg talán a citadelláét is, mert a háborúk már eléggé nevetségessé váltak.
Edit: megint csak nem látok ellenvéleményt, hanem megint le lettem pontozva. Mondjuk megértem, hogy néhányan nem akarják, hogy más is kapjon bónuszokat.
Amit hiányolok! Portyának értelmet adó épület? Pl energiahasznosító, mely növeli az EH maximumát?
Ebben egyet értek. Az alkimista labor akkor adjon valami hasonló bónuszt portyára(akár a csapda készítéstől is függhet az esély). Vagy adjon +5 szint EH-t, de aki 1-el is 50 fölé tolja, az utána a vadászatnál adott bónuszát már ne használhassa.
Egyébként szerintem még meg kellene növelni a HCS/BCS max szintjét, meg talán a citadelláét is, mert a háborúk már eléggé nevetségessé váltak.
Edit: megint csak nem látok ellenvéleményt, hanem megint le lettem pontozva. Mondjuk megértem, hogy néhányan nem akarják, hogy más is kapjon bónuszokat.
Én V2-n Katherin csapatában vagyok, de nem vettem észre semmiféle "esélyegyenlőséget". Szerintem azért állunk ilyen rosszul, mert tele vagyunk pakolva olyan karakterekkel, akiket csak azért indítottak, hogy tudjanak menni a többire. Aztán van naponta 5 vesztes portyájuk, 8 vadászatuk két jó válasszal, és akkor aktívak, csak "buták" és "gyengék". Már kezdem megbánni, hogy elindultam a versenyen, mert a végzet medál még a nevezési díjat sem éri meg.
Javasolnám, hogy a negyedik helyezett is olyasmit kapjon, mint az első három(vagy ha inkább azt akar, akkor medált), persze jóval gyengébbet:
Marietta: +10 kereskedelem, de az ezzel a plusszal látott tárgyak drágábbak(azt nem tudom, mennyivel)
Agnaesh: 0,5% vadászat bónusz, vagy minden másodikra 1%
Katherin: 3-al vagy 4-el a max fölé vihető EH, viszont fölé turbózni nem lehet, és drágább lenne a kifejlesztése a plusz szinteknek
Ericath: 0,5% fejlesztés bónusz
Ezt természetesen nem azért javaslom, mert vesztésre áll a csapatom(na jó, azért is ), hanem mert így egy rossz csapat választás nagyon kiszúr mindenkivel, én például azt hittem, hogy a mi csapatunkban mindenki ilyen 30-40-el fog rohangálni 3 nap alatt a kis létszám miatt.
Edit: köszönöm a lepontozásokat, de szeretnék melléjük kommenteket is kapni. Vagy még csak a számokat vettétek a suliban? Nem baj, talán egyszer megtanulnak a tisztelt urak/hölgyek írni is
Javasolnám, hogy a negyedik helyezett is olyasmit kapjon, mint az első három(vagy ha inkább azt akar, akkor medált), persze jóval gyengébbet:
Marietta: +10 kereskedelem, de az ezzel a plusszal látott tárgyak drágábbak(azt nem tudom, mennyivel)
Agnaesh: 0,5% vadászat bónusz, vagy minden másodikra 1%
Katherin: 3-al vagy 4-el a max fölé vihető EH, viszont fölé turbózni nem lehet, és drágább lenne a kifejlesztése a plusz szinteknek
Ericath: 0,5% fejlesztés bónusz
Ezt természetesen nem azért javaslom, mert vesztésre áll a csapatom(na jó, azért is ), hanem mert így egy rossz csapat választás nagyon kiszúr mindenkivel, én például azt hittem, hogy a mi csapatunkban mindenki ilyen 30-40-el fog rohangálni 3 nap alatt a kis létszám miatt.
Edit: köszönöm a lepontozásokat, de szeretnék melléjük kommenteket is kapni. Vagy még csak a számokat vettétek a suliban? Nem baj, talán egyszer megtanulnak a tisztelt urak/hölgyek írni is
Tegnapig 100 Csp-ből és 40 PP-ből esett összesen 5 térkép V2-n, ma meg a kamra megtöltéséből kiesett 5. Érdekes ez a Random. Remélem így folytatódik
Dátum: 2010.04.10. 23:58:04
Az nem lehet, hogy húztatok a bűvös kunyhó szintjén? Akkor nő az állat max épéje.