Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kvnoemi

Dátum: 2021.02.23. 06:40:28
V6-on 0:35-kor kész voltam az első piramissal úgy, hogy este 7-kor kezdtem. Csak erőforrás és kattintgatás kérdése az egész, erőforrást pedig már annyit ad a játék, hogy még vagy két BU-ra elég lenne csak a maradékom. Ebben már semmi kihívás nincs. Mondjuk én nem vágyom harmadik piramisra, nekem a második sem tetszik, de az elsőnél lehetne valahogy erősíteni (feléleszteni) a versenyt. Az még izgalmas volt, mikor az elhasznált dekrétumok időt értek, nem lehetett biztosra tudni ki hol tart. A feladatok is változtak időnként. Azt nem bánom, hogy gyorsan készen lehet lenni, én nem érek rá napokig vacakolni, de remek lenne, ha lenne verseny és lenne tét.
Bocsi, de 794 dukátért kaptam a retro jokert, mert ennyim volt, és mert összesen hárman voltunk V6-ról, így a legtöbb cucc így is simán bent maradt. 200-ért nem kaptam volna meg. Mielőtt még valakinek szúrná a szemét a dolog.
Dátum: 2016.07.17. 20:59:37
Ugyan, ne aggódj miatta. Én kimondottan élvezem, hogy már azon sem kell gondolkodnom mi a véleményem. Nálam sokkal okosabbak ezt is megmondják helyettem, és még meg is jegyzik, hogy ezzel se kelljen fáradnom.
Dátum: 2016.06.30. 10:57:00
Hűha! Köszönöm a választ, valamint hogy tanulhattam tőled.
Dátum: 2016.06.29. 19:59:43
Először is elnézést kérek a többiektől az offolásért.

Don, kérlek áruld el nekem kiket emlegetsz hol az adatlapodon, hol a nyilvános gyalázkodásaidban? Bár elhatároztam, hogy nem fogok hozzád szólni, de a kíváncsiságommal már nem bírok. Tehát korábban volt "tréhercegnő" és "butuslovag", most pedig itt ez a "veszteslovag" és a "butushercegnő". Namost korábban úgy gondoltam - lehet hogy kissé beképzelt módon - hogy hercegnőként engem emlegetsz. Ez szörnyen hízelgő, de szerénységemben nem reklámoztam. Most azonban felbukkant egy újabb hercegnő és egy újabb lovag is. Nos, a lovagról sajna elképzelésem sincs ki lehet egyik esetben sem, erről szeretnék bővebb információt kapni tőled. Arra is kíváncsi vagyok, hogy miben kellene nyernie kinek is? A "butus" jelző nyilván illő is rám, hiszen a kérdéseim is bizonyítják, hogy milyen sajnálatos mértékben tájékozatlan vagyok.

Idézet: Don Firenze - 2016.06.29. 10:31:45

Lehet banolni, lehet sírni a játékvezetőnél,de a veszteslovag és a butushercegnő, nem fog nyerni.Soha.


Amúgy szép napot, hetet nyarat kívánok én is neked!
Dátum: 2016.06.22. 07:04:39
Idézet: Miklós - 2016.06.21. 23:06:23
Azt hogy kiszámolja neked egy program, melyik állatot pontosan mennyi ideig is kell gyakorlatoztatni, nem érzem pl. alapvető funkciónak, de megértem, ha erre valaki egy segédprogramot, vagy akár excelt használ, hogy kiszámolja neki. De akárhogy is, azért megnézzük, ezek közül a funkciók közül hátha van olyan, amit az UI túlzott továbbkomplikálása nélkül meg tudunk valósitani. Mondjuk nekem ezek tipikus prémium/VIp funkcióknak tűnnek, amire meg jön a válasz, hogy akkor inkább scriptelek.


Így van, ezek tipikus fizetős funkciók. Ilyenek kellenének őskőért, nem a tápot adó dolgok. A kényelmi funkcióktól nem veszíti el a játék a gondolkodás szükségességét, csak nem felesleges dolgokon kellene agyalnunk órákig. Az állat szintlépés tökéletes példa erre, de még sok mindent lehetne egyszerűsíteni.
(Szerintem például a tökéletes emlékezés is tipikus prémium funkció, a mai napig nem értem miért AF pontért lett betéve a játékba. Ellenpéldának: a mytokronit préselő simán mehetett volna AF-ből, hiszen az komoly tápot ad.)
Dátum: 2016.06.08. 12:20:16
Gratula srácok!
Dátum: 2016.06.06. 23:34:35
Ti vicceltek vele, nekem ez az egy ötlet tetszik. Lássuk ki mennyire nagymenő, kezdjük mind nulláról. Akár havidíjas konstrukciókkal, amik kizárólag kényelmi funkciókat adnak. Ez kihívás lenne. Nyilván nekem is nagyon sokkal nehezebb dolgom lenne, de szívesen bevállalnám a valódi játékélményért. Mert ez sokkal inkább az, minthogy utolsó csepp vérünkig védelmezzük a korábban megszerzett/kiharcolt/megvett javainkat a-nélkül, hogy bármiféle kockázatot vállalnánk.
Jó kis táblázat, köszönet érte!
Dátum: 2016.06.03. 16:48:29
Miért nem csináljátok kötelezően választandóra, mint a végzet templomnál a dekrétumot? Ott is épp ez volt az ok, túl sok volt a félrekattintás. Lefogadom, mióta kivettétek az alapértelmezett jelölést nem nagyon kaptok erre vonatkozó "lécci-lécci"-t.
Dátum: 2016.06.03. 11:22:09
A praktikus az lenne, ha nem lenne alap kijelölés. Mindenképp valamit be kéne nyomni, addig nem lehetne építeni.
Dátum: 2016.05.19. 09:48:38
Gratula!
Dátum: 2016.05.17. 00:04:09
Köszi Leo!
Mola nem fog már visszatérni, nem tudok egyszerre két karakterrel érdemben játszani. Ott pedig már túl sokat kihagytam. Persze ki tudja, talán egyszer...
Dátum: 2016.05.05. 17:30:20
Én még mindig nem látom át, hogy egy szintmaximalizálással hogyan lehetne összehúzni a mezőnyt. Szintben persze lehetne, de erőben nem (szerintem), illetve ha mégis, az nyilván nem tetszene az erőseknek. Ráadásul az én egyszerű női agyam nem tudja követni a ti bonyolult megoldásaitokat.

Mi lenne ha megoldanátok, hogy a játékon belül szinttől függetlenül lehessen támadni bárkit (nem szubplazma), de a tulajdonságok mindig átszámolódnának a megtámadott szintjére? Nyilván nehéz egy megfelelő képletet kitalálni, de ha az meglenne, akkor senki nem maradna "egyedül". Gyakorlatilag egy kupaccá válna az egész játékosállomány. A szint például a felszerelés vásárlása miatt továbbra is fontos lenne, illetve a magasabb szinteken több az elérhető játékelem. Így a régebben játszók előnye megmaradna ha nagyon lefelé akarnának támadni, de a felszerelésből adódó extrák annyit nem számítanak, hogy egy totál gyenge 200+ játékos rommá verjen egy 50. szintűt. A fejlesztésekkel kapcsolatban pedig épp elég lenne, ha csak a magas szintek kapnának új játékelemeket. Akkor akit érdekel, az rákapcsol.

Ha pedig aktivitásra szeretnétek ösztönözni a népet, akkor a napi rutinoknak lehetne nagyobb hangsúlyt adni valamilyen egyéb táp formájában, akár mennyiségi alapon. Például a napi vadászatért járó jutalom 50-ig arányosan nő, e-fölött pedig fokozatosan csökkentve például 100-ig, ahonnan már nem jár extra jutalom. Ugyanez kalandra 5-ig nő, 15-ig kifut, a többi tevékenységre talán nem is kéne ilyesmi. Ezt sem szabadna eltúlozni, annyira semmiképp, hogy az inspiráció bekavarhasson, de talán egy kis löketet adna azoknak, akik még mindig szívesen kihagyják ezeket.
Dátum: 2016.05.04. 06:40:27
Biztosan az én hibám, de nem látom mi az értelme a szintmaximumnak? Gyakorlatilag annyi történne, hogy a szint nem nő tovább, de a karakter fejlődik, akkor csak más mutatót kell nézni lejjebbről ahhoz, hogy azt nézzük mennyire húzott el a másik. Ebben az esetben teljesen mindegy a szint. Ha pedig a korábban odaért karakter nem fejlődne tovább (eléggé), akkor nem lenne értelme tovább játszani.

Ebben a játékban a szintkörnyezethez viszonyított erő számít valójában, semmi más. Ezért a szintünk csak a különböző toplistákon számít, magában a játékban nem. Felmerült bennem egy ötlet ami lehet, hogy teljesen marhaság, de leírom hátha...
Mi lenne, ha egyszerűen felosztanátok a szinteket sávokra, és az összes eredménytáblát sávonként írnátok ki. Mondjuk 100 szintenként. Ez alapján az összes lista (LA, eventek, toplista) létezne annyiszor, ahány sáv van. Mindenkinek lenne lehetősége az adott sávban elsőnek lenni, megszüntetné az irdatlan különbségeket és lehetne akár a felsőbb sávokra vonatkozóan bevezetni az új fejlesztéseket. Így legalább alul nem is bonyolítanák tovább ezek a játékot. Érdemes lenne hajtani, hogy elérjük a sáv tetejét, de aki eléri az előbb-vagy utóbb úgyis átkerül a következőbe, tehát nem tud megragadni a helyén. Ráadásul megmaradhatna a játék végtelen jellege, ami szerintem nem olyan rossz.
Dátum: 2016.05.02. 14:46:23
Korábbi bajnokság fordulójában a számok, az excel tábla egyértelműen azt mutatta, hogy a Hullaszag Rt. összejátszik a Hullaszag R.t Akadémiával. Ennek ellenére nemhogy vádaskodni nem kezdtünk, még csak meg sem említettük a dolgot. Magunk közt megbeszéltük és ennyiben maradtunk.
Nekünk egyrészt nincs szükségünk ilyen módszerekre, másrészt nem dőlünk a kardunkba, ha épp veszítünk. Ez ugyanis egy játék, amit mi játszani szeretnénk. Nem megy vérre részünkről és semmiképp nem fogunk sem tisztességtelen, sem morálisan megkérdőjelezhető módszerekkel élni, valamint eddig sem tettük ezt. Akinek kétségei vannak kérdezze meg a másik két szövetséget akár.
Dátum: 2016.05.02. 13:22:50
Elég csúnya vádaskodás indult mostanság V6-on az Árral Szemben szövetséggel szemben. Konkrétan a Hullaszag Rt. vádol minket azzal, hogy más szövetségeket "uszítunk" rájuk, illetve szövetkezünk ellenük. Mivel ezt néhányan nyilvánossá is tették, ezért itt kijelentem, hogy semmi ilyesmi nem történt. Kizárólag a saját taktikánk alapján, mások bevonása nélkül játszunk, ha a támadás összehangoltnak tűnt, vagy tűnik a jövőben, az csak a véletlen műve.

Jelen esetben a Pokoltűz lovasai és a Fényőrök szövetség lett meggyanúsítva, hogy a mi utasításaink alapján taktikáztak.
Dátum: 2016.04.27. 12:49:00
Sajnálom.
Dátum: 2016.04.05. 06:45:46
Érdekes, hogy erre nem érkezett még vélemény. Kíváncsi lennék máséra, nekem jó ötleteknek tűnnek. Csak a kalandkerülőnek nem látom sok értelmét, a többi érdekes lenne.
Dátum: 2016.03.30. 12:35:45
Köszönjük!

(Ezen a hozzászóláson mit lehetett lepontozni? )