Re: Szintmaximum
41. hozzászólás - 2016.05.05. 17:30:20
41. hozzászólás - 2016.05.05. 17:30:20
Én még mindig nem látom át, hogy egy szintmaximalizálással hogyan lehetne összehúzni a mezőnyt. Szintben persze lehetne, de erőben nem (szerintem), illetve ha mégis, az nyilván nem tetszene az erőseknek. Ráadásul az én egyszerű női agyam nem tudja követni a ti bonyolult megoldásaitokat.
Mi lenne ha megoldanátok, hogy a játékon belül szinttől függetlenül lehessen támadni bárkit (nem szubplazma), de a tulajdonságok mindig átszámolódnának a megtámadott szintjére? Nyilván nehéz egy megfelelő képletet kitalálni, de ha az meglenne, akkor senki nem maradna "egyedül". Gyakorlatilag egy kupaccá válna az egész játékosállomány. A szint például a felszerelés vásárlása miatt továbbra is fontos lenne, illetve a magasabb szinteken több az elérhető játékelem. Így a régebben játszók előnye megmaradna ha nagyon lefelé akarnának támadni, de a felszerelésből adódó extrák annyit nem számítanak, hogy egy totál gyenge 200+ játékos rommá verjen egy 50. szintűt. A fejlesztésekkel kapcsolatban pedig épp elég lenne, ha csak a magas szintek kapnának új játékelemeket. Akkor akit érdekel, az rákapcsol.
Ha pedig aktivitásra szeretnétek ösztönözni a népet, akkor a napi rutinoknak lehetne nagyobb hangsúlyt adni valamilyen egyéb táp formájában, akár mennyiségi alapon. Például a napi vadászatért járó jutalom 50-ig arányosan nő, e-fölött pedig fokozatosan csökkentve például 100-ig, ahonnan már nem jár extra jutalom. Ugyanez kalandra 5-ig nő, 15-ig kifut, a többi tevékenységre talán nem is kéne ilyesmi. Ezt sem szabadna eltúlozni, annyira semmiképp, hogy az inspiráció bekavarhasson, de talán egy kis löketet adna azoknak, akik még mindig szívesen kihagyják ezeket.
Mi lenne ha megoldanátok, hogy a játékon belül szinttől függetlenül lehessen támadni bárkit (nem szubplazma), de a tulajdonságok mindig átszámolódnának a megtámadott szintjére? Nyilván nehéz egy megfelelő képletet kitalálni, de ha az meglenne, akkor senki nem maradna "egyedül". Gyakorlatilag egy kupaccá válna az egész játékosállomány. A szint például a felszerelés vásárlása miatt továbbra is fontos lenne, illetve a magasabb szinteken több az elérhető játékelem. Így a régebben játszók előnye megmaradna ha nagyon lefelé akarnának támadni, de a felszerelésből adódó extrák annyit nem számítanak, hogy egy totál gyenge 200+ játékos rommá verjen egy 50. szintűt. A fejlesztésekkel kapcsolatban pedig épp elég lenne, ha csak a magas szintek kapnának új játékelemeket. Akkor akit érdekel, az rákapcsol.
Ha pedig aktivitásra szeretnétek ösztönözni a népet, akkor a napi rutinoknak lehetne nagyobb hangsúlyt adni valamilyen egyéb táp formájában, akár mennyiségi alapon. Például a napi vadászatért járó jutalom 50-ig arányosan nő, e-fölött pedig fokozatosan csökkentve például 100-ig, ahonnan már nem jár extra jutalom. Ugyanez kalandra 5-ig nő, 15-ig kifut, a többi tevékenységre talán nem is kéne ilyesmi. Ezt sem szabadna eltúlozni, annyira semmiképp, hogy az inspiráció bekavarhasson, de talán egy kis löketet adna azoknak, akik még mindig szívesen kihagyják ezeket.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.81