Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Szintmaximum
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
41. hozzászólás - 2016.05.05. 17:30:20
Én még mindig nem látom át, hogy egy szintmaximalizálással hogyan lehetne összehúzni a mezőnyt. Szintben persze lehetne, de erőben nem (szerintem), illetve ha mégis, az nyilván nem tetszene az erőseknek. Ráadásul az én egyszerű női agyam nem tudja követni a ti bonyolult megoldásaitokat.

Mi lenne ha megoldanátok, hogy a játékon belül szinttől függetlenül lehessen támadni bárkit (nem szubplazma), de a tulajdonságok mindig átszámolódnának a megtámadott szintjére? Nyilván nehéz egy megfelelő képletet kitalálni, de ha az meglenne, akkor senki nem maradna "egyedül". Gyakorlatilag egy kupaccá válna az egész játékosállomány. A szint például a felszerelés vásárlása miatt továbbra is fontos lenne, illetve a magasabb szinteken több az elérhető játékelem. Így a régebben játszók előnye megmaradna ha nagyon lefelé akarnának támadni, de a felszerelésből adódó extrák annyit nem számítanak, hogy egy totál gyenge 200+ játékos rommá verjen egy 50. szintűt. A fejlesztésekkel kapcsolatban pedig épp elég lenne, ha csak a magas szintek kapnának új játékelemeket. Akkor akit érdekel, az rákapcsol.

Ha pedig aktivitásra szeretnétek ösztönözni a népet, akkor a napi rutinoknak lehetne nagyobb hangsúlyt adni valamilyen egyéb táp formájában, akár mennyiségi alapon. Például a napi vadászatért járó jutalom 50-ig arányosan nő, e-fölött pedig fokozatosan csökkentve például 100-ig, ahonnan már nem jár extra jutalom. Ugyanez kalandra 5-ig nő, 15-ig kifut, a többi tevékenységre talán nem is kéne ilyesmi. Ezt sem szabadna eltúlozni, annyira semmiképp, hogy az inspiráció bekavarhasson, de talán egy kis löketet adna azoknak, akik még mindig szívesen kihagyják ezeket.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.81
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
42. hozzászólás - 2016.05.06. 00:08:34 (Válasz Fsanyi82 #7 hozzászólására.)
Meg lehet ezt nézni fordítva is:
Nem azért fizetek egy halom pénzt, hogy mindenféle nímand jancsi utolérjen és "közpénzen" feltápolják. Én megdolgoztam a hatalmomért. Ha más nem invesztált bele annyit erőforrást, akkor miért kapjon ingyen tápot?
Ugyanakkor minden halnál van nagyobb hal, ha egy szintre beérünk a TOP karakterekkel, akkor az idők végezetéig 1 bajnoki kategóriában leszünk és úgyis mindig ugyanaz fog nyerni, mint eddig, szóval úgy sincs értelme.
Pontszám: 8.74
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
43. hozzászólás - 2016.05.06. 01:02:26
Átolvastam az egész topikot és látok pár jó ötletet, kiegészíteném a saját gondolataimmal.
A "felemelkedés" 300. szinten jó ötlet, új feladatok, küldetések, épületek, eventek amiket írtatok tetszenek. Amit nagy problémának látok az a PVP szinte teljes hiánya. Épp ezért én eltörölnék olyan 7-8 éves "dogmákat", amik lehet, hogy a játék indulásakor fontosak voltak, de jelenleg mér semmi értelmük, inkább hátrány, mint előny.
Konkrétan:
- Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.
- 15 PP-t törölném, fixen 30 járna mindenkinek fel és lefelé ütéssel (a range-n lehetne persze állítani, felfelé több szint, lefelé kevesebb).
- Törölném az LE vesztést. Győzelem esetén fix LE + LE szívás jutalom legyen. Így bátran lehetne támadni, PP is lenne, mindenkinek jól jönne szerintem (lásd V5, ahol a TOP nem üti egymást).
- Portya mínuszt törölni, SZB-n sincs, itt se legyen.
- Kihívást megreformálni, több mindenre adjon fejlődést, mert jelenleg kb. senki sem költ PP-t erre, legyen valós alternatíva a portyával szemben.
Ezeket nem csak max szinttől kellene berakni, hanem a lehető leghamarabb, nagyon kell a portya vérfrissítése.
Pontszám: 9.05
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
44. hozzászólás - 2016.05.06. 10:23:37
Idézet: Ariel - 2016.05.05. 15:21:28
1.A szintkorlát önmagában nem változtat semmin. Ha 50 karakter van a szintemen, akkor sem tudok portyázni

Itt kb. azt írtad, hogy ha 50 célpont van, az nem jobb annál, hogy ha csak 2 van. Ez egészen biztosan nem igaz Abban persze igazad van, hogy a szövi bajnokságban való csata egyszerűbb, mint a portyázás. Akkor viszont mindjárt választ is adtunk az egyik itteni dilemmára. Aki amiatt aggódik, hogy majd jól szétfarmolják, nem kell félnie, mert úgyis mindenki a szövi bajnokságban fog harcolni, a portya marad afféle kuriózum. Azért a portyának vannak előnyei, vannak dolgok, amik portyában teljesülnek csak, szövi bajnokságban nem, és sokkal érdekesebb, izgalmasabb egy valódi játékossal összemérni magunkat, mint egy zombival.

Idézet: Ariel - 2016.05.05. 15:21:28
Ha 300-ik szint felett az új tárgyak szintfüggetlenül elérhetők, nem jár támadás és IQ bónusz szintkülönbség alapján, egyaránt lehet lefelé és fölfelé támadni 300-ik szint fölött 30pp beállítás mellett, akkor nem kell szintkorlát.

Ha bármilyen tárgyat megvehetek, bárkit támadhatok, és semmilyen előnyöm nem származik a szintemből, akkor a szint elvesztette az értelmét, ergo akár be is vezethetjük a szintkorlátot Vegyük észre, a javaslatod ekvivalens azzal, hogy a szintnek többé nincs jelentősége (tehát nincs rá szükség). Nekem ezzel nincs problémám egyébként, én is erre a következtetésre jutottam, mint te, ez is oka volt a fenti javaslatomnak.

Idézet: Ricskosz - 2016.05.05. 15:29:43
Miklós, a felvetett problémáidat szerintem nem nagyon oldja meg a szint maximalizálása. Ha megállítod a játékosokat 300. szinten, attól még ugyanúgy lesznek olyanok, akik sokkal jobban pörgetik a tevékenységeket, mint mások.

Szó sincs arról, hogy a játékosokat egyforma erőssé akarnánk tenni. Minden marad a régiben, aki jobban optimalizál, aktívabb, jobban fog fejlődni. Mindössze annyit szeretnénk, hogy a játékosok ne hagyják a játékot abba unalomból "nincs célpont, nincs kihívás" és tudjunk fejlesztéseket csinálni egyszerre sok játékosnak.

Idézet: Kvnoemi - 2016.05.05. 17:30:20
Mi lenne ha megoldanátok, hogy a játékon belül szinttől függetlenül lehessen támadni bárkit (nem szubplazma), de a tulajdonságok mindig átszámolódnának a megtámadott szintjére?

Erre voltak már próbálkozások, röviden és egyszerűen, ez nem megoldható. Nem lehet korrekt, általános képletet alkotni ami mindenkivel szemben fair és figyelembe veszi a sokéves fejlődés minden lehetőségét, a magasabb szinten megszerezhető tárgyakat, képességeket stb. Ráadásul nem gyenge seggberúgás lenne a játékos morálnak ha egy 50. szintű (a szintjéhez képest baromi erős, és így felszorozva is nagyon erős) pók odamenne a 200. szintű karakterekhez, és felrúhná őket.

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.

Miben lenne jobb a játék a hordák eltüntetésétől? Miért lenne jó, ha a saját szövi társaidat is ki tudnád rabolni?

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
15 PP-t törölném, fixen 30 járna mindenkinek fel és lefelé ütéssel

A szintmaxnál ez szükségtelen, úgyis mindenki be tudja állítani a 30 pp-t. Alacsonyabb szinten pedig jó okkal van ez a beállítás, ha mindenkinek 30 lenne akkor a felülről farmolt karikra még nagyobb változás nehezedne. Nem látom, hol tenné ez jobbá a játékot.

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Törölném az LE vesztést.

Ezt már igazándiból töröltük. Ott az EH, ami fix LE-t ad mindenképp, a transzcendális projekció, a vadászzsákmányok, amit sosem lesz nálad sok LE. Ha ezt még tovább fokozzuk, akkor pedig feltaláltuk a V3-at. Ez max olyan formában működhetne, hogy egyáltalán nincs LE szívás, de akkor meg egy extra aspektusát vesztené el a játék. A portyázás szabályai és érzékeny egyensúlya sok éves kisérletezés, alakítgatás után alakult ki. A (majdnem) korlátlan portyázás már most is megvalósítható (pár percet kell várni).
Magán a kihívás jutalmazásán lehet erősíteni.
A hozzászólást Miklós módosította 2016.05.06. 10:24:00-kor
Pontszám: 6.81
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
45. hozzászólás - 2016.05.06. 10:56:04 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
A pár perc várakozások a legrosszabbak a játékban. Portyában, Térkapuban, bármiben ami nem engedi, hogy azt csinálhassuk amit éppen szeretnénk vagy kellene. Ezeket meg kéne szüntetni, értelme nincs, nem nyertek rajta (ja bocs, egyharmad őskő a gyorsítás.. biztos van pár elvetemült feneketlen zsebű, de szerintem a nagytöbbség CSP-ből gyorsít vagy vagy kénytelen kelletlen kivárja az x percet) szóval szerintem vagy töröljük el a várakozási időket vagy legyen a kronokompenzációval nullára csökkenthető. Akár egy krono AFK-val (de könyörgöm, ne 200 AFP/szint legyen az ára, mert ettől nem lesz izgalmasabb a játék vagy taktikázósabb, csak idegesítő és fejlesztést kizáró a túlárazás, ez egy kényelmi funkció lássuk be, azzal miért kéne szopatni a népet?).

Idézet: Miklós - 2016.05.06. 10:23:37
Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.

Miben lenne jobb a játék a hordák eltüntetésétől? Miért lenne jó, ha a saját szövi társaidat is ki tudnád rabolni?

Azért lenne jobb:
- játéktechnikailag: több célpont lenne, a szövitársakat továbbra sem támadhatnánk, mindenki mást igen, 100% fertőzött bárkit (aztán majd kivágják a társai, ha őket is farmolja és megunják )
- a szövi és hordaváltás üti egymást még hűség záloggal is, felvetettem korábban, hogy akinek van hűség záloga az válthasson olyan szövibe is aminek más a hordája, mert jelenleg, ha egy rubin szöviben hűség záloggal zafír hordatag smaragd szöviben gyémánt hordásként szeretné folytatni az számold ki kérlek mennyi őskő... nem hiszem, hogy nektek ez olyan fontos bevételi forrás, hogy emiatt érdemes gátolni azokat a játékosokat a szabad vándorlásban akiknek nincs pénzük több száz őskövet csak arra elpazarolni, hogy azokkal az új, játékban megismert barátaival játszhassanak együtt, akikkel a regisztrációkor még nem ismerték egymást, más hordában, más szövetségekben kezdtek játszani és más hordabónuszt részesítenének előnyben.
- (szerepjátékos ok) én azért is eltörölném a hordákat, mert ez a széthúzás alapja a Végzetúr nép tagjai közt. Ha legyőzzük a fertőzést és esetleg, ha felemelkedünk majd, ha magányos bestiák helyett civilizált népként akarjuk beírni magunk ghalla történelmébe, akkor felül kell emelkednünk a különbségeken, össze kell fognunk és nem egymás "színe" miatt gyűlölködni, ármánykodni, szervezkedni és háborúzni, erre is utalt az előző nagy javaslatomban az, hogy a "sötét" lényekre korlátozódna a háborúzás, xenók, éjfattyak, idegen entitások és/vagy maga az Ellenség, nem pedig egymás és a bolygó természetes élővilágának kizsigerelése, lemészárlása, teljes pusztítása.

- Ja igen és ha felemelkedünk (vagy nem) és nem fosztogatókként harcolunk egymással PvP-ben, hanem csak barátságosan, fogadásból*, megmérettetés céljából akkor nyilván szükségtelen 4 hordára tagozódni és a társadalom (elvileg) negyedétől elhatárolódni.

* Az esetleges új világrendben ahol nem magányos fosztogató bestiák vagyunk, hanem egy egységes nép tagjai, mely őrzi az újjáéledt Ghallát a sötét teremtményektől és az egymás közti harc megmérettetés vagy szórakozás, nem pedig megélhetés és a résztvevők kölcsönösen "benne vannak a buliban" nem pedig lesből vetik magukat a gyanútlan ellenfélre annak akaratának ellenére, szóval mindkét fél betehetné a díjazás felét és a győztesé a tét. Mint egy póker vagy sakk vagy bármi más partin: én is bedobok egy 5-öst, meg te is, a győztes viszi a tizest vagy amilyen arányban előre megegyeznek/amit a szabály megszab.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.31
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
46. hozzászólás - 2016.05.06. 11:26:19 (Válasz Quellon #45 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2016.05.06. 10:56:04
A pár perc várakozások a legrosszabbak a játékban.


Ezzel tökéletesen egyetértek.

mod. Meg az egyesével ládanyitogatások nem VIPként
A hozzászólást LanMaffia módosította 2016.05.06. 11:26:44-kor
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.48
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
47. hozzászólás - 2016.05.06. 11:44:07
Én szerintem is túl bonyolult a játék és a végzetúr/hölgy társaim is, ahhoz, hogy igazságos legyen. Tehát ha azt szeretnétek, hogy legyen szint max akkor sehogyan nem lehet azt megcsinálni, hogy igazságos legyen főleg azért mert mindenki más. Más időben, más idő mennyiséget és más pénztárcával játszunk, tehát nem lenne sehogy jó. Másik minden tp-re alapoztattok ezeknek a dolgoknak nem lenne értelme szakik, af v.templom feladatok...De ha minden kép szeretnétek ha össze gyűljünk akkor 300. szint fölött isteni gigászokká alakulunk és közös célokat kell elérnünk közös cél elérésében. Amik viszont fontos, hogy aki isteni gigásszá fejlődik ne támadhasson lefelé. Neki az a dolga, hogy, mint isteni gigász vigyázzon a fajunkra.
Mivel nem tudnánk igazságosak lenni a régi és az új fellépők között ezért közös cél kell, közös ellenség és mivel nem tudunk igazságosak lenni fölösleges egymást támadás. egyedül a bajnoki maradhatna úgy hogy isteni viadalok, de mínuszt drasztikusan sokat kapnának a volt győztesek.
Szerintem új szövetségeket kellene létre húzniuk saját maguknak amik további lehetőséget és célokat adnának(bolygópajzs, féregjáratok, másik bolygó foglalás), mert ha tovább benne maradnak értelmetlenné válna a mostani szövi rendszer már csak a szövi küldi, szövi bajnokság, háború, tároló végett is.
Másik a csatlósok és állatok mellett fellehessen bérelni kisebb karikat a csatára, mint hívők. Minden csatára külön kell felbérelni szint*(szaki+tul össze)*Le. és akit meghívtak megkapja ajándék csomagként az LE-t valamennyi tp-ért, persze ha csak akarja. Ki ne akarna megnézni egy gigászi csatát amiben harcol és látja hogy meddig bírná. esetleg az állatok is kapnának érte tp-t, de ép és vp vesztéssel nem járna. Van sok ötletem és szerintem sokuknak, de szerintem kár beszélni róla.míg nem beszéljük meg, hogy:
Hányadik szinttől? Jelenlegi pp rendszer vagy közös ellenség? jelenlegi szövi rendszerben?
Tehát mennyire akarjuk elkülöníteni az isteneket a kicsiktől? Ha viszont elkülönítjük akkor viszont érdemes lenne elgondolkodni a új játékosokon, hogy lehessen 300. szinttől kezdeni.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 8.35
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
48. hozzászólás - 2016.05.06. 12:11:06 (Válasz Fubujoci #47 hozzászólására.)
Át tudod ültetni az ötleted olyan köntösben amiben nincs semmi "isteni"? Lehet van fantázia abban amit kitaláltál, de már így is herótom van attól, hogy megyek entitást vagy epikust mészárolni és akkor a csilivili istenölővel az ujjamon megtámadom az isteni grumkin gigász félistent, akit körül vesz és támogat a csatában még 20 isteni snark gigász félisten. Nem vagyok vallási fanatikus, de ne legyen már minden isteni.

Én nem akarok isteni gigász lenni, ezer másnak lehet hívni az esetleges szintmaximalizált végzeturakat.
Egyébként is Ghallának megvannak a maga istenei, maguk az "ősistenek" akik mindig is voltak (3 vagy 4) és néhány, (6 vagy 7) halandóból lett isten (sajnos nincs hivatalos és egységes történelme, kronológiája Ghallának, csak szedett-vedett részletek amiket ki így ki úgy ismer), de ők olyan dolgokat műveltek melyeknek a végzeturak a közelükben sincsenek és egyébként is hogy néz ki az, hogy egy éven belül minden bokorban terem Ghallán egy "isten (gigász)" és mind a nála alsóbb rendű lényeket mészárolja.

Az még szerintem megnevezéstől függetlenül nem jó az ötletedben, hogy a 300 felettiek "felbérelnék" a 300 alattiakat egy-egy "melóra" díjazásért, már miért szorulna(nának) az óriás(ok) a törpékre?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.29
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
49. hozzászólás - 2016.05.06. 14:03:05 (Válasz Quellon #48 hozzászólására.)
Másnak is lehet elnevezni, lehet Raia, Dornodon, Leah ... angyalai, követői.(univerzum őrzői) Szerintem lényegtelen, hogy mely dimenzió, kor, vallás, mitológia, világ lényeiről beszélünk. Azért jó a fantasy világ, mert csak az emberi elme korlátai szab határt. Történet is végtelen lehet, hiszen csak gondoljuk bele a mostani filmekben is szinte már sorozatok. Én csak azt mondom, hogy mostani eventek, szörnyek mellett olyan közös ellenfelet kell létrehozni ami kihívást jelent, esetleg fejlődik.
A hordákat hagynám úgy ahogy van sőt inkább külön fejleszteném. Például: Zafírosok jobban gyógyítanának állatot vagy esetleg társakat is....

A Felbérelést azért tanácsolnám, mert jó pár műben (könyv, film...) annál nagyobb az ereje egy nagy hatalmú lénynek minél több a követője. A másik azért lenne fontos, hogy a többiek is gyorsabban lépkednének szintet (ajándék csomag tp arány), ráadásul amit leírtak a többiek kompenzációként az újonnan érkezőknek így is megkaphatnák a kicsik, mert ugye bár azokat kérnék föl a többiek akik erősek a szintjükön vagy a régi szövi társakat és így ők lépkednének gyorsabban szinteket, ha akarják természetesen. Ráadásul már akkor elkezdenénk egy közös cél elérésében összejátszani. Megkérheti a nagyobb a kisebbet, hogy mire gyúrjon kritikus ütésre, varázslatra... többet. Persze a közös csaták megszervezése nagy idő lenne de szerintem az lenne a fontos játéknak, hogy érezzük azt, hogy együtt harcolunk. Én kezdéskor itt voltam pár év kihagyás után visszatértem, de szerintem a fórum élet egy kicsit visszaesett és előbb később azt megunja az ember amit egyedül csinál legyen az játék vagy munka...(mivel társas lények vagyunk)

továbbra se tanácsolom egymás támadását, esetleges "klónok" generált játékosokat, mert kivitelezhetetlen (már csak ép és le véget sem), de a klónok közöl saját horda támadást is lehessen.
A hozzászólást Fubujoci módosította 2016.05.06. 14:14:12-kor
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 8.36
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
50. hozzászólás - 2016.05.06. 15:34:44 (Válasz Fubujoci #49 hozzászólására.)
Úgy tűnik nagyjából ugyanarról beszélünk csak másképp nevezzük meg a dolgokat.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.29
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
540 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
51. hozzászólás - 2016.05.06. 15:36:14
A KH kiterjesztes sem lenne rossz.

Valamint hordafuggetlen szovetsegek es haboruk. Az SzBt total kilonem. Haboruert jarjon a mostani token, kapjon a gyoztes es a vesztes is csak kevesebbet, meg meg valami hogy megerje. Haboruban lehet rabolni, mert ugye nem mukodik a transzcendalis. Igy megerne ismet pvpzni es figyelni.

Ja es megvalami igen, a kronot ki kene loni teljesen. A vilag is eleg sokat gyorsult, az 5(4)perc varakozasi ido rengeteg...
A hozzászólást Emishi módosította 2016.05.06. 15:42:46-kor
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 8.29
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
52. hozzászólás - 2016.05.06. 17:33:58 (Válasz Quellon #50 hozzászólására.)
igen mondhatjuk, hogy hasonló a gondolataink, ezért adtam jó pontot a tiédre. Sehogyan nem lehetne jól megoldani a nyugdíjazást úgy, hogy felvehesse a harcot az új belépő a régiekkel, de ez jó van így. Szerintem ne is akarjuk. Ha meg úgy harcolunk ahogy írják előttem, hogy válogassuk szét megint mindenkit akkor a legelső öt egymást üti megint ami nem lenne baj, de ha valakit megütsz az lejjebb sorolódik. Tehát ha én 5-el kisebbet üttök, akkor helyette fel jön a 6-al kisebb utána 7-el kisebb és ...Ráadásul ilyen gyorsan frissülni nem tudna a rendszer. Szerintem az egymás ütése csak is bajnoki rendszerre korlátozódjon. Mi értelme egymás verésében ha nem tudjuk megoldani azt, hogy a vesztes ne érezze rosszul magát. Közös célok.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 8.37
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
53. hozzászólás - 2016.05.06. 23:21:38 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Eltörölném a hordákat vagyis a színeket, bónuszokat. Lehessen ettől függetlenül bárkit a range-ben támadni.
Miben lenne jobb a játék a hordák eltüntetésétől? Miért lenne jó, ha a saját szövi társaidat is ki tudnád rabolni?


Természetesen nem a saját szövi társaimat akarom lerabolni, viszont ha megnézed, nagyon sokan vannak pl. a gyémánt hordában és magas szinten amúgy sincs elég célpont, ha lenne is, akkor pont abban a hordában lenne, mint én, ezért nem támadható. A Horda bónuszokat is nyugodtan lehetne ezzel együtt megreformálni, pl. épületekkel. Arra gondolok, hogy mondjuk egy horda szín lenne csak, pl. a topáz, és minden szövetség építhetne új épületeket, melyek a korábbi horda bónuszokat jelentenék, úgy mint most pl. a gyakorlótér és a palota, csak kibővítve. Ezáltal minden szövetség egyedibbé válhatna, mert nem egyforma lenne az építési irány, lenne aki mondjuk a védelmet növelné jobban, lenne aki a mágikus sebzést, vagy akár sebzés csökkentést (aka zafír bónusz). Ez hosszú távon lefedné az új épületek projektet.

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
15 PP-t törölném, fixen 30 járna mindenkinek fel és lefelé ütéssel
A szintmaxnál ez szükségtelen, úgyis mindenki be tudja állítani a 30 pp-t. Alacsonyabb szinten pedig jó okkal van ez a beállítás, ha mindenkinek 30 lenne akkor a felülről farmolt karikra még nagyobb változás nehezedne. Nem látom, hol tenné ez jobbá a játékot.


Te magad is megerősítetted, hogy majdnem mindenki a SZB-n költi el a PP-t, miért lenne nagyobb nyomás a farm karaktereken?

Idézet: Kwisatz - 2016.05.06. 01:02:26
Törölném az LE vesztést.
Ezt már igazándiból töröltük. Ott az EH, ami fix LE-t ad mindenképp, a transzcendális projekció, a vadászzsákmányok, amit sosem lesz nálad sok LE. Ha ezt még tovább fokozzuk, akkor pedig feltaláltuk a V3-at. Ez max olyan formában működhetne, hogy egyáltalán nincs LE szívás, de akkor meg egy extra aspektusát vesztené el a játék. A portyázás szabályai és érzékeny egyensúlya sok éves kisérletezés, alakítgatás után alakult ki. A (majdnem) korlátlan portyázás már most is megvalósítható (pár percet kell várni).
Magán a kihívás jutalmazásán lehet erősíteni.


Nem töröltétek, legalábbis nálam V5-ön nemrég előfordult olyan baleset, hogy több százezer LE-t vesztettem egy csatában és az nem az elszívott LE volt 8ez mondjuk az én felelőtlenségem volt). A portya mínusz viszont egy felesleges büntetés, ez megint a PVE irányába tolja az egészet, megölve a PVP-t.
Azt látnod kell, hogy részben az SZB, részben más okok miatt az eredeti "támadok 2-3-at, várok 5 percet, majd megint, meg amúgy is van bőven célpont" kezdeti elgondolás ma már nem működik. Ezen kellene változtatni, ha PVP-t is akarunk.
A hozzászólást Kwisatz módosította 2016.05.08. 18:49:11-kor
Pontszám: 8.76
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
54. hozzászólás - 2016.05.06. 23:40:52 (Válasz Miklós #44 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2016.05.06. 10:23:37
Idézet: Ariel - 2016.05.05. 15:21:28
1.A szintkorlát önmagában nem változtat semmin. Ha 50 karakter van a szintemen, akkor sem tudok portyázni

Itt kb. azt írtad, hogy ha 50 célpont van, az nem jobb annál, hogy ha csak 2 van. Ez egészen biztosan nem igaz

Pedig nem jobb. Elmondom, hogy miért. A játékosoknak van egy halom elvárása a portyával szemben, mint ahogy a játék minden elemével szemben. Pl. ha már hét éve játszom a játékkal, azt akarom, hogy kényelmes legyen, ne rabolja az időmet, kiszámítható és tervezhető legyen. A portya pörögjön, ne kelljen várakoznom, lenyomhassak akár 100-150 csatát is egyhuzamban, ha úgy adódik, tudjam teljesíteni a küldetéseimet közben, fejlődjenek rajta az állataim, stb. stb. Ha 2 célpont helyett kapok 50-et, a portyával szemben támasztott elvárásaim és követelményeim tucatjaiból mindössze egyet teljesítesz, az összes többi kielégítetlen marad, a portya mint játékelem nem tölti be a funkcióját, továbbra is kudarcot vall. Azon pedig kár rugózni, hogy két rossz játékelem közül, melyik a kevésbé rossz, mert a cél a jó játékelem megtervezése kell legyen.

Idézet: Ariel - 2016.05.05. 15:21:28
Ha 300-ik szint felett az új tárgyak szintfüggetlenül elérhetők, nem jár támadás és IQ bónusz szintkülönbség alapján, egyaránt lehet lefelé és fölfelé támadni 300-ik szint fölött 30pp beállítás mellett, akkor nem kell szintkorlát.

Ha bármilyen tárgyat megvehetek, bárkit támadhatok, és semmilyen előnyöm nem származik a szintemből, akkor a szint elvesztette az értelmét, ergo akár be is vezethetjük a szintkorlátot Vegyük észre, a javaslatod ekvivalens azzal, hogy a szintnek többé nincs jelentősége (tehát nincs rá szükség).

Ez megintcsak nem igaz. Maximum azzal a kiigazítással, hogy a szintemnek többé nincs közvetlen hatása a portya eredményemre. De a karakter szintje ott van mindenhol a játékban. Az állataim alapszintjének maximumában, a vadászatért kapott LE-ben, az szb csatákért kapott LE-ben, a térkapunál, de még a csatlósaim maximális képességeiben is. Egyszerűen mindenhol. Mindent átsző a karakter szintje, nem lehet csak úgy egy csettintéssel kivonni mindenből.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.19
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
55. hozzászólás - 2016.05.07. 19:14:11
Az megoldható lenne, hogy egyszerre több esemény is fusson. pl:Landragór+Xénó?
A hozzászólást Fubujoci módosította 2016.05.07. 19:14:50-kor
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.55
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
56. hozzászólás - 2016.05.07. 20:58:19
Szét van csúszva az oldal. Kinézet alapján talán Arielnél romlott el valamelyik idézet zárása.
Aki meg tudja javítani vagy hozzá tud járulni, tegye meg legyen szíves.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.29
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
57. hozzászólás - 2016.05.07. 21:10:24 (Válasz Quellon #56 hozzászólására.)
Már előttem szar volt, nem tudom megcsinálni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.19
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
58. hozzászólás - 2016.05.08. 07:28:48 (Válasz Ariel #57 hozzászólására.)
Akkor sorry, nálam a tiéd az első ami ilyen "hülyén" néz ki, de akkor Kwisatz hsz kergült meg talán (?).
Ha mi nem is, talán majd a Pirosak helyre tudják tenni.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.29
kedvencsivaNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
59. hozzászólás - 2016.05.08. 13:39:44
Ha már lesz valami féle szintmaximum, akkor azt össze lehetne hozni valami világösszevonással, onnantól egységes szabályokkal, hogy az aktivak között legyen kommunikáció,interakció- tehát aki elér addig, mind bekerül az új szupervilágba ahová folyamatosan érkezünk alulról a többiek

szerk: sima Hszt akartam irni,de ilyen hülyén jelent meg
A hozzászólást siva módosította 2016.05.08. 13:41:36-kor
Pontszám: 8.06
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
60. hozzászólás - 2016.05.08. 18:49:53 (Válasz Quellon #58 hozzászólására.)
igen, javítottam az idézetet, most jó
Pontszám: 8.14
Oldal: 12345678
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!