Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
1. hozzászólás - 2012.11.26. 12:12:37
1. hozzászólás - 2012.11.26. 12:12:37
Végzetúr tervek 2012. november
Az alábbi sorrend egyben prioritási sorrend is.
Jelentősebb fejlesztések
Bolygó ura esemény (kész, tesztelés alatt, csütörtökön indul)
Új AF képességek. (fejlesztés alatt)
Mágia tulajdonság adni fog varázslatelnyelést egy bizonyos AF képesség kifejlesztése után.
Szövetségi épületek.
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Energiaszentély: 75 a max szint.
Mesteri építészet III (gyakorlótér és védőfal szintje tovább nő)
Palota 50. Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony 50. Minden 20 feletti szintje 0,33%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.
Kennel 72. Megnöveli az időt, amennyire az állatot el lehet küldeni gyakorolni.
Alkímista labor 75. Növeli a gyakori, szakértelmet növeli esszenciák hatásfokát és hatóidejét.
Átokpiramis 50. 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).
Régebbről: Bánya (korábbi tervek alapján). Taláne erre már nem feltétlenül lesz szükség.
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.
Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.
Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma) de világok közti bajnoki viadalt tervezünk!
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Apróbb dolgok
A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.
állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért.
Aukciós bugok kijavítása (néha nem megy le az aukció). Kincs licitnél néha 2x kapja meg a tárgyat.
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.
Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.
Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon
bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni.
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet.
Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.
Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.
Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.
++Amit még a fentieken kívül Ti kértetek:
Aktuális eseményre gyors gomb a karakterkép mellett.
Aukciós tárgyak frissítése: az elavult / haszontalan tárgyakat töröljük, és berakunk helyette néhány új tárgyat.
Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A relikviával jutalmazó esemény során a nyerető relikviák száma bővüljön.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.
Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Az alábbi sorrend egyben prioritási sorrend is.
Jelentősebb fejlesztések
Bolygó ura esemény (kész, tesztelés alatt, csütörtökön indul)
Új AF képességek. (fejlesztés alatt)
Mágia tulajdonság adni fog varázslatelnyelést egy bizonyos AF képesség kifejlesztése után.
Szövetségi épületek.
Az élet fája. Fejlesztési doksi már ki van rakva, a többi, alábbi épület hamarosan bekerül.
Energiaszentély: 75 a max szint.
Mesteri építészet III (gyakorlótér és védőfal szintje tovább nő)
Palota 50. Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Mágustorony 50. Minden 20 feletti szintje 0,33%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.
Kennel 72. Megnöveli az időt, amennyire az állatot el lehet küldeni gyakorolni.
Alkímista labor 75. Növeli a gyakori, szakértelmet növeli esszenciák hatásfokát és hatóidejét.
Átokpiramis 50. 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).
Régebbről: Bánya (korábbi tervek alapján). Taláne erre már nem feltétlenül lesz szükség.
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.
Epikus kalandok - minden 10, de csak 100. szinttől és ha legalább X kalandot teljesített. A jutalom szerencsekerék ritka kincs.
Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma) de világok közti bajnoki viadalt tervezünk!
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Nem harci varázslatok (Aurri ötlete alapján)
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Sisakszilánkért megvehető elhasználódó tárgyak.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Apróbb dolgok
A szövetségbe belépek oldalon csak az aktiv szövik jöjjenek fel. Aki még nincs szöviben, az a napi rutinok oldalon lássa azokat a szöviket,
amiket legutóbb alapítottak és beléphet hozzájuk.
Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.
állatgyakorlásnál a confirm irja ki, hány órára küldöm el az állatot.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért.
Aukciós bugok kijavítása (néha nem megy le az aukció). Kincs licitnél néha 2x kapja meg a tárgyat.
Fenti (öltözetváltós) sávba tudatturbó váltás.
Térkapus csatáknál látszódjon, volt-e kincs.
Huzalozott sebgyógy mindig max ép-1-be rakjon
bajnoki epikus térkapus stb csaták átrakhatók legyenek archivumba. A bajnoki megoldható, a többi sajnos nem. Archivumban 3-nál több oldal is megnézhető legyen. A bajnokin is meg lehessen nézni a cuccokat, mint portyánál.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni.
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából ha legalább 10 van, ne találj többet.
Szövi küldiknél inkább hátralevő feladat legyen kiirva.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Szövi top listánál kiírni, ki hány küldetést csinált meg.
Kviz admin tudjon megjelölni kérdést (jóváhagyottat is) és ezekre az adminban rá lehessen szürni.
Templomnál ha újat kapna rákérdezzünk, hogy biztos akar-e új templomot kapni. Ha kérhetsz új templomot, sárguljon ki a gomb.
++Amit még a fentieken kívül Ti kértetek:
Aktuális eseményre gyors gomb a karakterkép mellett.
Aukciós tárgyak frissítése: az elavult / haszontalan tárgyakat töröljük, és berakunk helyette néhány új tárgyat.
Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).
A szövi küldetéseknél az inaktív karakterek (pl. katakombában pihenők) kevésbé számítsanak valamilyen módon.
A relikviával jutalmazó esemény során a nyerető relikviák száma bővüljön.
A szövetségi kutat növeld meg 5%-kal küldetés ne fix mértékű legyen, nagyon nagy kútnál ill. kisebb taglétszámnál a % legyen kevesebb.
Chat maradjon minimalizálva következő belépéskor. Online szövi tagok legyenek láthatóak, ha ezt engedélyezik. Ha privátban rádírnak ugorjon fel a chat. Chat optimalizálása androidos telefonra.
Kis szövik felzárkóztatása epikussal: csökkentett licit idő (akár magasabb kincseskamra szint által), gyakrabban ugorjon a kincstábla. megvásárolható epikus ellen egyszer használatos "epikus rakétavető" ami nagyon sokat sebez az epikusba.
Pontszám: 9.59