Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678910
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
közkedveltGamer01Férfi
Végzetúr mester
461 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
41. hozzászólás - 2012.11.26. 20:32:47 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Szerintem ez felesleges:
"Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni."

Aki annyit nem tud megcsinálni, hogy a Bronz elnyelőt eladja magasabb szinten ha megkapja, nem igazán érdemel dukátot. Semmi gondom nem lenne ezzel a bevezetéssel, csak éppen eladja nekem az alacsony szintűt, amit később ugyan úgy megkaphatok, tehát a szintemen megszerezhető fókuszokat sokkal nehezebb lesz összeszedni.
Pontszám: 9.51
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
42. hozzászólás - 2012.11.27. 01:46:47
Látom Ti csak a magas szintű karakterekre vagytok rákattanva.

Mentor rendszer. Minden új játékosnak lehet egy mentora a régi, tapasztalt játékosok közül. A mentor adhat segítséget szóban (üzenet, chat), és fizikailag is, adhat vmennyi LE-t, segíthet a lélekkút beépítésben és sok másban. Cserébe, ha a tanítvány fejlődik, abból a mentor is profitál.


Ez a multizás melegágy lehetne. Eddig elvből nem volt lehetőség a karakterek közötti ,,kereskedelemre"! Szerintem ezt ez után sem lenne szabad hagyni. Esetleg ................ ha az ajánláshoz hasonlóan, ez a mennyiség sem léphetné át a karakter eddig szerzett össz. LE-jének 10%-át.

Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma) de világok közti bajnoki viadalt tervezünk!


6. szintű POK karakterem van. Megesik, hogy naponta csak 1-2 csatával kell beérnem, ami nagyon elszomorít. Valahogy jó lenne a 8. szintre való elérést 6 hónap alá nyomni, és nem csak a 100+ szintűek problémáival foglalkozni. Rengeteg póknövendék van magára hagyva, mert nem bírták ezt a tempót. Csorognak igaz az új karakterek, de piszok gyorsan (1-2 nap) átstartolnak, szóval nem lehet olyan állandónak mondható farmot kialakítani, mint pl. már 30. szinttől.

A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért


Min. LE portyánál alacsony szinten. Gondolom az Eh-hoz hasonlóan. Nem rossz ötlet, ha lenne egy napi maximum, amiből ne lehessen jó karaktert csinálni, csak a kezdeti sikertelenséget kicsit kompenzálni. Javaslom még az 5. világon lévő inspirációhoz hasonlóan a mértékét az idő előrehaladtával 0-ra csökkenteni. pl.: 10. szintre elérné a 0-t, vagy valami komplex képlet figyelembe venné az időt és a szintet is egyszerre, és akkor 6 hónap, és vagy 10. szint elérése oltaná ki teljesen a segítséget.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 5
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
43. hozzászólás - 2012.11.27. 02:49:54 (Válasz Szakall #42 hozzászólására.)
Idézet: Szakall - 2012.11.27. 01:46:47
6. szintű POK karakterem van. Megesik, hogy naponta csak 1-2 csatával kell beérnem, ami nagyon elszomorít. Valahogy jó lenne a 8. szintre való elérést 6 hónap alá nyomni, és nem csak a 100+ szintűek problémáival foglalkozni.

Arra gondoltál már, hogy normális tempóban játssz, így nem lesznek ilyen problémáid? Biztos vagyok benne volt már olyan karakter, aki megoldotta a 8. szintre lépést 6 hónapon belül.

Többször el lett mondva, nem lesz olyan fejlesztés, ami a szélsőséges játékstílusokat támogatja, az tudja teljesen kivenni a részét játékból, akik vadászik és portyázik is. Amíg te 6. szintű pókot nevelgetsz, félévente egy szintlépéssel, addig a többség - és a játékvezetés - nemigen fogja átérezni a problémádat.
A hozzászólást Offsboy módosította 2012.11.27. 02:50:30-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 9.33
kedvencBecksimFérfi
Végzetúr tehetség
202 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
44. hozzászólás - 2012.11.27. 18:43:02 (Válasz Becksim #39 hozzászólására.)
Átgondoltam, az epikes bünti egy vereségért talán túl durva lenne. Helyette omolhatna egyet a vesztes szövi HT-je, amennyiben már van neki. Valószínűleg lekódolni is egyszerűbb lenne, mint a győzelmi kritériumokon tologatni külön-külön szövis szinten.
Pontszám: 8.69
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
45. hozzászólás - 2012.11.27. 19:10:02 (Válasz Becksim #44 hozzászólására.)
igen, és talán a 15 fős csapatok érdekesebbek lennének.
Pontszám: 5.59
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
46. hozzászólás - 2012.11.27. 20:02:08 (Válasz Offsboy #43 hozzászólására.)
Én egyáltalán nem kívántam újat Miklóséktól!
Többször szó esett már a világok közti portyáról, amire Én is gondoltam. Szélsőségesnek szélsőséges a játékstílusom, de kétség kívül eredményes.

Nem tudom te mennyire vagy tisztában azzal, hogy miért van ennyi világ.
Elárulom, nem azért, mert a régiek megteltek!!!

Vannak a ,,normál", kiegyensúlyozott világok: 1-2
Békés világ, ahol a vadászós taktika van előnyben a maximalizált rablás, és Vf. miatt: 3
Gyors ill. verseny szerver: 4
És az a bizonyos 5. világ - amit szintén nem Én találtam ki - ahol nincs Vf, és nincs maximalizálva a rablás, ezért egyértelműen a portyára orientált karaktereknek, és játék stílusra van fejlesztve.

Szóval egyáltalán nem állja meg a helyét a kijelentésed, miszerint:

Többször el lett mondva, nem lesz olyan fejlesztés, ami a szélsőséges játékstílusokat támogatja


Szóval, ha már erre lett kitalálva a szerver, akkor lehessen is élvezetesen kijátszani a lehetőségeket. Ezen a világon a vegyes játékstílus csak szélsőséges esetben eredményez BAJNOKOT. Itt ez a szélsőséges, nem pedig az Én játékstílusom.

Bocsánat a többiektől a szélsőséges modoromért, de úgy látom nem mindenki tudja értékelni a kulturált társalgást!

További szélsőséges szép napot!

Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 5.83
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
47. hozzászólás - 2012.11.27. 20:15:19 (Válasz Szakall #46 hozzászólására.)
Félre érted a szélsőséges játékstílus kifejezést. Nem az a szélsőséges, ha valaki elhasznál minden CSP-t, de PP-t nem nagyon vagy folyamatosan PP-zik és mellette CSP-t elfogásokhoz, hanem az, ha valaki például, mint te is, napi 2-3 portyát tolsz el, mert a kifejezetten nagy rablásokra mész, ezen kívül semmit sem csinálsz. Nem VT-zel, nem eventezel, nem használod ki az egyéb lehetőségeket és több hónap alatt lépsz ott szintet, ahol bármelyik másik normális stílussal is legrosszabb esetben 1 hét, maximum 2, de akkor már nagyon lassú.

Szélsőséges stílus még, aki nagyon magas szinten csak térkapuzik VF mellett, mert az az extrém LE/TP-t hozza és se nem portyázik, se nem vadászik.

Aki ül egy szinten hónapokat, az sose fog kapni neki kedvező fejlesztést, mert bevallva a célja Miklósnak, hogy a játékosok lépjék a szinteket. Erre épül a legtöbb új fejlesztés, hogy bizony mindent vagy több mindent kell csinálni a játékban. Sisakszilánkhoz kalandozni, kihívni is, VT-hez pláne sok mindent, stb. Aki bevállalja, hogy hónapokig ül egy szinten, mert így a legjobb az LE/TP-je, az ennek vállalja a hátrányait is.
Emellett,ha 30-as szinten vannak jó farmon, akkor nosza, tegyél érte, hogy te is elérhesd.
Pontszám: 9.08
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
48. hozzászólás - 2012.11.27. 20:17:15 (Válasz Szakall #46 hozzászólására.)

Békés világ, ahol a vadászós taktika van előnyben a maximalizált rablás, és Vf. miatt: 3

Ez nem így van, mindenhol a küldizés a sztár.
Pontszám: 5.59
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
49. hozzászólás - 2012.11.27. 21:35:08 (Válasz Gamer01 #41 hozzászólására.)
Egyetértek ez semmiképp ne legyen automatikus.
Vagy legyen kikapcsolható...
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 6.81
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
50. hozzászólás - 2012.11.27. 21:56:51 (Válasz Razor #49 hozzászólására.)
Az alapvető feltevés annyi volt, hogy mind a kisebb, mind a nagyobb esetén írja ki, mennyi van belőlük, mert ezek korlátosak. Ez szerintem mindenkinek jó lett volna (mivel a rendszer számolja, csak meg kell jeleníteni). Ha látom, hogy 64 van, eladok egyet. Azonban ha valami tárgyban van és az adott tárgyat upgrade-eljük, akkor nyilván ugyanabból az fk-ból akarunk az újba rakni (ideiglenesen egy gyengébb benne lehet). Ezt úgy lehet elérni, ha ekkor minden más megvan, kivéve ez.
Ezért nem adnak el sokan minden fk-t és a határig gyűjtik, de az ide-oda beszerelt cuccokat nehezen lehet összeszámolgatni már, a kiírás ezt megkönnyítené.
Azonban az a módszer se rossz, ha a leggyengébbet eladja a rendszer, ez egy jó módszer lehetne, de ezek szerint viszont a maximális számuk korlátozva lenne ezeknek is. Ennek viszont nem látom értelmét, hiszen így egy bónuszt adó cucc kiesésének a valószínűsége jelentősen lecsökken. Azzal nincs gond, ha nem egyértelmű, melyik esik, azzal inkább, ha ez mondjuk egy 20-as maximalizált tárgyszám esetén 1/132-re csökken, hiszen csak minden 3. erős térkapusból esik valami, így azért ez már jelentősen játékromboló lenne.

Javaslom, ne legyen maximalizálva a számuk, esetleg nyugodtan lehet AF képességhez kötni, hogy automatice eladjon dukátért ilyet. Másik megoldás, ha bekerülnek újabb ilyen fókuszkristályok, mert nyugodtan lehetne ezeket is tovább upgrade-elni. Eljutottunk oda ezeknél is, mint annó a sima fk-knál, illetve előtte a gyűrűknél, nyakláncoknál.
Pontszám: 7.71
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
51. hozzászólás - 2012.11.28. 20:27:25
Nem szélsőségeskedem Én!
Egyszerűen nem mindig van ellenfél. Ha egyszer megtámadtam, nem adott, és azóta nem csinált semmit, nem fogom újra támadni, csak hogy csatám legyen!!! Bemásolom ide, ilyen a forgalmam:

Ma, 20:02
A jutalmad 76 lélekenergia és 2 TP.
Ma, 20:00
A jutalmad 139 lélekenergia és 2 TP.
Ma, 19:58
A jutalmad 604 lélekenergia és 2 TP.
Ma, 19:57
A jutalmad 20 lélekenergia és 2 TP.
Ma, 19:52
A jutalmad 1075 lélekenergia és 3 TP.
Ma, 19:50
A jutalmad 1004 lélekenergia és 2 TP.

Tegnap, 19:41
A jutalmad 33 lélekenergia és 2 TP.
Tegnap, 00:50
A jutalmad 265 lélekenergia és 3 TP.

November 26. 17:19
A jutalmad 0 lélekenergia és 2 TP.
November 26. 09:45
A jutalmad 409 lélekenergia és 4 TP.
November 26. 09:45
A jutalmad 798 lélekenergia és 4 TP.


Ma jó volt, de vannak sz.r napok is. Nagyon letámadtatok ahhoz képest, hogy tetszene a világok közti portyázás, mert gyorsabban tudnék fejlődni. Szóval nem extrémkedek, csak nincs kit támadni! Próba képen indítsatok egy új karit az 5. világon, és tuti nem léptek hetente szintet, ha normálisan portyáztok, szóval nincs szándékos üres csatátok.

778 TP ennyi kell a szintlépéshez összesen
Átlag 3 Tp (2-3-4 ilyen csaták vannak), ha válogatás nélkül gyilkolsz. Az napi (778/3)/14=18,52 csata!!! Ebben az esetben is 2 hét a szintlépés. Persze ez nem számolható ki így, de akkor is a 8. szint lépése 4 hónap lenne.

Gondoljátok át azt amit írtatok. Az Én 6 hónapos tippem akkora oltári extrémség?! Nagyon nehéz csata nélkül fejlődni. Csak kampányolok a világok kö..............

Gondoljatok amit akartok.
Vadásszatok az 5. világon, meg egyebek.

További szép napot!
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.33
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
52. hozzászólás - 2012.11.28. 21:27:04 (Válasz Szakall #51 hozzászólására.)
Üdv Szakall,

Az új játékosoknak van valahol amolyan "segítség, játszani kezdtem, de nem vágom a játékot" topic...

A várható fejlesztések 2012. november még mindig nem arról szól, hogy 2012 novemberében milyen fejlesztéseket várunk a karakterednél.

A véleményed érdekes, néhány helyen már majdnem helytálló is, de végül mégsem az.

üdv
maci
Pontszám: 8.79
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
53. hozzászólás - 2012.11.28. 22:38:33 (Válasz Maci #52 hozzászólására.)
Az egész a világok közötti portyázásból indult ki, ami igencsak idevág .....................

És azzal folytatódott, hogy habár mindenkinek célpont hiány van, nekik is, nekem is, csak mert nekem 8 hozzászólásom volt eddig a fórumon, nekem nem lehet igazam.

Ők elégedettek az eddigi fejlesztésekkel (kristály horda, szubplazma), mert tudják használni, Én nem, mert nincs lehetőségem használni. Erre szerettem volna rávilágítani, és nem a folyamatos lehurrogásra törekedtem magam ellen!!!

Habár Te is elküldtél a gyászba innen, azért örültem az utolsó mondatodnak, ahol kifejezted, hogy valós problémát feszegetek. Bár indoklást még nem kaptam, hogy alacsony szinten, az ÚJ KARAKTERT KEZDŐKNEK miért nem könnyítik meg a szerver adottságaiból adódó problémák leküzdését.

Valós probléma. Szeretnék sokat portyázni, és ha rajtam múlna, nem toporogva haladnék, hanem igen is leütném azt a 10-20-30 embert naponta, ahogy Ti is, csak épp nincs kit. Ezért nem értem, miért ócsároljátok le a véleményemet, és vagytok ilyen sarkosan a világok közötti portyázás ellen. Jó lenne az mindenkinek, ha okosan meg tudnák oldani a dolgot.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.57
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
54. hozzászólás - 2012.11.29. 05:50:27 (Válasz Szakall #53 hozzászólására.)
üdv Szakall,

Dehogy ócsároljuk le a véleményedet.

Kerestem azt a mondatot, ahol kifejeztem, hogy valós problémát feszegetsz, nem találtam.

Természetesen a kevés portyacélpont létező probléma bizonyos szinteken. Csak ezt nagyon sokszor, sok oldalról kivesézték már itten, ezért picit mindenki megmosolyogja, amikor bemásolod a 2 tp-s csatáidat, és elmeséled azokból milyen kevés van 3. szinten.. vagy hol... (?)

A világok közti portyából a 3-as világot alapból kizárnánk ugye, az ötös világ, ahol nincsen vf, ismételten kizárható, marad a v1-v2. Ez utóbbi két szerver, ahol azonos feltételekkel fejlődhettek a karakterek, őközöttük talán még működne a dolog. A te szervereddel összevonva szerintem nem, hiszen a játékosok nagy része vf nélkül fejlődik (én úgy gondolom, hogy a szerver nagyobb része - annak ellenére, hogy szerinted ez egy portyaszerver - így is vadászik), így arra lennének jó, hogy kapjon a másik x szerver y játékosa z homokzsákot.

v3-on le van korlátozva a portya Le (bár megjegyzem, rabolt LE-ben így is szépen állnak a karik, tehát amit korábban írtál, hogy a vf-es vadászós taktikára lett a szerver kitalálva, egész érdekes gondolat.. csak nem igaz.), így a fene se tudja, mit lehetne kitalálni , ha v1 karik portyáznak v3-ra, vagy fordítva pölö..

Ráadásul tudod mekkora panaszáradat indulna el, ha hirtelen elkezdenének a "portya karik" átütögetni másik szerverekre?

Szerintem több vele a probléma, mint amennyit ér a dolog.

A játékstílusod szélsőséges voltáról sajnos kár vitatkoznod, tök mindegy melyik világon játszol, maga a játék nem úgy lett kitalálva, hogy x havonta szintlépés, mindig alacsony szinten maradj. Ezt tényleg nem nagyon támogatják a fejlesztők. Lehet, hogy a játék lehetőséget ad rá, hogy így játssz, de a játék további fejlesztései az elmúlt évek alatt csak korlátozták jóformán ezt a játékformát. Itt a legtöbbeknek volt már pók karija szerintem, pontosan ugyanazokkal a problémákkal találkoztak, mint te, véleményem szerint van rálátásuk.

Ha azt látod, hogy nincs elég célpontod, nagyon egyszerű a képlet. A többieknek sincs. Tehát, ha te jól megtalálod ezeket, és vadászol, akkor is erősebb leszel mint a szerver legnagyobb része. Ha meg valaki 2 tp-s csatákból gyúrja csak magát, azt meg úgyis egy hónap alatt lehagyod..

Érted, mit szeretnék ezzel mondani. Alkalmazkodj a környezethez, ne a környezetet akard megváltoztatni a te játékstílusodhoz. Utóbbi nem fog menni.

Amit írtál a vegyes játékstílusról (vadászat-portya), hogy nem termel bajnokokat, és a szélsőségek termelnek, úgy ahogy van nem igaz.

Egyébként, ha kezdő játékos vagy, gratulálok a készségeidhez a játékkal kapcsolatban, gyorsan rájöttél a játék főbb mozgatórugóira, de mégis érződik a hozzászólásaidban a tapasztalat hiánya.

Mindezt az okoskodást el akartam kerülni, de csak nem hagyod

Ha gondolod magánban levelezhetünk békén hagyva ezt a topicot.

szép napot

maci
A hozzászólást Maci módosította 2012.11.29. 05:55:16-kor
Pontszám: 8.06
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
55. hozzászólás - 2012.11.29. 07:07:01
Szerintem Szakall kicsit keveri a jó célpont hiányát az effektíve nincs célponttal...
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.65
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
56. hozzászólás - 2012.11.29. 11:11:54 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.11.26. 12:12:37

Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.


Minimum LE-nek pont elég szint*10 LE, mint a vadászatnál, túlzásba sem kell esni. Illetve ha már elérhetők lesznek a kalandok 1. szinten, akkor a kihívás szintküszöbét is nyugodtan csökkenteni lehetne ugyanúgy 1. szintre. Hadd lehessen gyűjteni a kristálypontokat. A kihívás szintküszöbe egyébként is elavult, bevezetése óta nagyon megváltoztak a körülmények.


Nagy fókuszkristálynál kevesebb legyen a maximum (15-20). Viszont ha betelik, a leggyengébbet automatikusan adja el a gép aranydukátért. Ha ez megvan, lehet újakat csinálni.


Ez most komoly? A lusta játékosok segítése, a figyelmes, aprólékos játékosok kárára? Ez ebben a formában elég érdekes, inkább checkbox, vagy új kényelmi AF legyen belőle.


Szövetségi versenyes V4-en a szövetségek tagléglétszámát 6-ban korlátozni, hogy a verseny érdekesebb legyen (és hogy legyen verseny).


Ennél átgondolatlanabb megoldás nem is születhetne. Annyi történne, hogy kevesebb dicsőség medál kerülne a karakterekhez. Ugyanúgy meglennének a nagyobb csoportosulások, akik V!-enként forognak mindig a soron következő hatost segítve. 2-3 zsinórban bekövetkező győzelem után még kisebb lenne a verseny. Nem beszélve arról, hogyha valakik nagyon mókás kedvükben vannak, simán elhúzzák a szervert jó pár hónapig.
Inkább a szerver vonzerejét kellene visszaállítani, régebben sokkal több játékos és szövetség volt. Soha nem volt gond a 35 fő összeszedésével, előfordult, hogy 7-8*-os túljelentkezés volt a szerver indulása előtt.
Már évekkel ezelőtt volt róla szó, hogy (akkortól viszonyítva esetleg 1 éven belül) teljesen más győzelmi célok lesznek, mint az epik+HT. A háborúskodás bármilyen formája a rendszeréből fakadóan nem kivitelezhető semmilyen formában sem anélkül, hogy a normális játékot nem korlátozná, ugyanakkor a multizást kizárná. Amíg 1 fős szövetségekkel végig lehet verni bármelyik szövetséget, addig ez sajnos nem lehet megoldás.
Ha több játékost és több győzelemre eséllyel pályázó szövetséget szeretnénk, akkor legyen a cél a kastély x szintjének elérése, ha már kalandok úgyis lesznek 1. szinttől., és remélhetőleg az ésszerűség nevében a kihívások is elérhetők lesznek alacsony szinten is. A dukát 24-es szintlimitje nem jelenthet akadályt. Anno szövetségi küldetésese V4-ről volt szó egyébként is.
Új szabályok: Ha valaki(t) kilép/kirúgnak egy szövetségből, nem léphet vissza ugyanabba a szövetségbe.
Itt aztán lehetne taktikázni sok mindennel.

*
Világok közti portyázás egyelőre parkolópályán (ehelyett van a szubplazma)


Még valami. Mindenképp járjon érte TP! Nem találtam ezzel kapcsolatban infót, fog-e járni/nem..
Máskülönben ha egy alacsony szintű karakter lecsapja az ismerőse 80-nal magasabb szintű buzogány+vakító fényes a szerencsén és mágián kívül minden tulajdonságot alacsonyan tartó "csak vadászok+építek+manázok" karaktert, akkor a kínzókamrából extrém mennyiségű LE-t tud ingyen termelni.
Ha hozzávesszük, hogy hetente egyszer egybe nyomja el az öszes csp-t, és pont akkor kamrázza (ezt könnyen meg lehet beszélni), akkor még durvább a helyzet. Szubplazmához sem feltétlen kell vadászni, őskővásárlás mellé ajándéka is lehet szerezni. Van már elég ingyen LEforrás (viszonylag alacsonyÉP-vel/kamikazéval varázslat kör után ájulni a térkapuban, 15 harc nélküli kaland ismételhető küldetésként, lélekkút kisütése, ajánlás) a játékban, ne kerüljön bele egy újabb.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2012.11.29. 14:27:12-kor
Pontszám: 8.04
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
57. hozzászólás - 2012.11.29. 16:32:52 (Válasz Alendaar #55 hozzászólására.)
Alendaar
Persze van dögivel célpont, csak nem érdemes támadni.

Maci
A véleményed érdekes, néhány helyen már majdnem helytálló is, de végül mégsem az.


Igazatok van, nem lehet mindenkinek jó. Olyan soha nem lesz. Folytatom türelmesen a portyázgatást, és próbálok alkalmazkodni is a későbbiekben. Egyébként 3 éve játszom, és most láttam elérkezettnek az időt, hogy tapasztaltabban elkezdjek egy új karaktert.

További szép napot.
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.22
kedvencBüyükFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
58. hozzászólás - 2012.11.30. 09:12:59 (Válasz Maci #54 hozzászólására.)
Idézet: Maci - 2012.11.29. 05:50:27


Ráadásul tudod mekkora panaszáradat indulna el, ha hirtelen elkezdenének a "portya karik" átütögetni másik szerverekre?

Szerintem több vele a probléma, mint amennyit ér a dolog.



Ez így ebben a formában nem teljesen igaz.Ez csak akkor lenne igaz ha csak úgy bevezetnék,hogy lehet ütögetni meg rabolni amennyit csak akarsz.Ez persze,hogy nem lenne jó mert még visszaélést is eredményezhetne.

Viszont maga az alapötlet azért indult,hogy megoldja a portyaproblémákat és megtartsa a játékosokat.Egyébként ezt a húzást már más ilyen stílusú játékokban is bevezették mert egész egyszerűen hosszútávon muszáj.
Viszont sok féle módon lehetne megoldani.Pl kufár csatás módon,hogy fix lét és tp-t kapsz egy adott szinten a támadásért ami max eh maximum lehetne(vf-eseknek persze kevesebb,de nekik sem nullás)Így tápolni nem lehetne mert adott szinten mindenki ugyanannyit kapna de lenne célpontja és haladhatna a küldikkel,nem törölnének esetlegesen annyian mert elunják a semmit.
Akinek meg van célpontja és a saját szerveren tud eh minimum felett is portyázni azt meg semmi hátrány nem érné ezzel.
Esetleg én beletenném,hogy akit más szerverről támadnak meg és veszít az gyógyuljon vissza annyit mint a kufárnál,hogy senkinek ne legyen terhes ,ha nagyon megnő a bejövő támadása és emiatt nem tud játszani rendesen.Persze lészívás,lopás és kamrázás sem lehetne a szerverek között a visszaélések elkerülése végett.

Persze tudom Miklós szerint a szubplazma mindent megold,szerintem meg semmit sem ér(egyszerűen minden logikának ellentmond,hogy 180-as szintűek 80-as szintűeket ütögessenek,hogy megoldódjon a portyaproblémájuk),de mindenkinek megvan a saját véleménye.
Pontszám: 8.60
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
59. hozzászólás - 2012.12.01. 12:06:00
Átokpiramis 50. 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).



Az átokpiramis szintjeinek számával együtt a megátkozható karakterek száma is megemelkedik majd maximálisan 50-re?
NoFear - V1
Pontszám: 7.76
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2012.nov. taliról)
60. hozzászólás - 2012.12.01. 13:41:20 (Válasz NoFear #59 hozzászólására.)
Remélhetőleg igen. Az épülettervek (szinte 1-1-ben) az én ötleteim, és bevallom ez elfelejtettem beírni, de természetesen úgy gondoltam, hogy +1 szint piramis +1 átokhely is egyúttal. A másik két képességet különben a transzprojekció templom miatti térnyerése és az SK-val való visszaélés ihlette. Szerintem így elég érdekes taktikázási lehetőségek lesznek a piramisban (mellékszálként az átokűzés eszencia is erősödne), de ehhez tényleg kellene a több átokhely, hogy az egész szövi ügyesen ki tudja használni.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.12.01. 13:41:42-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.20
Oldal: 12345678910
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője