Egyszemélyes szövetségi háború
1. hozzászólás - 2008.11.04. 16:17:11
1. hozzászólás - 2008.11.04. 16:17:11
Kaptam egy felvetést azzal kapcsolatban, hogy mi van akkor, ha valaki alapit egy egy (vagy akár 2-3) személyes "über" szövetséget, amivel háborúban legyőz egy másikat, majd nem várja ki az egy hetet, hanem felbontja a szövetséget, újraalapitja, és azonnal hadat üzen újra ugyanannak a szövetségnek.
Bár szerintem ez egy igen extrém (és nem túl értelmes) dolog, hiszen ilyenkor ezek a támadók semmit nem nyerhetnek a dolgon - a profitként szerzett LE odavész a szövetség felbontásakor - a visszaélések elkerülése végett be lehet rakni, hogy egy újonnan alapitott szövetség 1 hétig nem kezdeményezhet háborút, és nem is lehet neki hadat üzenni. Mondjuk ezt még ilyenkor is meg lehet kerülni azzal, hogy csinálok 10 "alvó szövit" 1-1 taggal, és 1 héttel később belépek az elsőbe, támadok, kilépek belőle, átmegyek a másodikba, támadok stb. De ahogy mondom, ez alapvetően értelmetlen dolog.
A másik dolog, sokan kérdezgettek arról, hogy mitől függ a háborúban zsákmányolt lélekenergia, és ennek lehetnek-e egészen extrém értékei. A zsákmányolt lélekenergia a harcoló szövetségek erősségének arányától függ, ettől függ, hogy a legyőzött szövetség lélekkútjának hány százalékát lophatják el. Nagyjából így néz ki a dolog:
Tegyük fel, hogy a vesztes lélekkútja 10,000. Ha a győztes szövetség legalább kétszer erősebb (az erősség alatt itt a karakterek erősségét értjük, mint pl. szint), akkor a minimális 15%-kot rabolja, tehát 1,500 LE-t. Ha a győztes szövetség ugyanolyan erős, vagy gyengébb, akkor a maximális 30%-kot rabolja, tehát 3000 LE-t. ha a kettő között valahol, akkor arányosan változik a százalék.
Tehát az erőkülönbségből nem lehetnek extrém értékek, viszont egy faktor a legyőzött szövetség lélekkútja is. Ha a fenti példában a legyőzött szövetségnek csak 3000-es lélekkútja van, akkor a zsákmány csak 450 LE lesz, ami elég soványka...
Bár szerintem ez egy igen extrém (és nem túl értelmes) dolog, hiszen ilyenkor ezek a támadók semmit nem nyerhetnek a dolgon - a profitként szerzett LE odavész a szövetség felbontásakor - a visszaélések elkerülése végett be lehet rakni, hogy egy újonnan alapitott szövetség 1 hétig nem kezdeményezhet háborút, és nem is lehet neki hadat üzenni. Mondjuk ezt még ilyenkor is meg lehet kerülni azzal, hogy csinálok 10 "alvó szövit" 1-1 taggal, és 1 héttel később belépek az elsőbe, támadok, kilépek belőle, átmegyek a másodikba, támadok stb. De ahogy mondom, ez alapvetően értelmetlen dolog.
A másik dolog, sokan kérdezgettek arról, hogy mitől függ a háborúban zsákmányolt lélekenergia, és ennek lehetnek-e egészen extrém értékei. A zsákmányolt lélekenergia a harcoló szövetségek erősségének arányától függ, ettől függ, hogy a legyőzött szövetség lélekkútjának hány százalékát lophatják el. Nagyjából így néz ki a dolog:
Tegyük fel, hogy a vesztes lélekkútja 10,000. Ha a győztes szövetség legalább kétszer erősebb (az erősség alatt itt a karakterek erősségét értjük, mint pl. szint), akkor a minimális 15%-kot rabolja, tehát 1,500 LE-t. Ha a győztes szövetség ugyanolyan erős, vagy gyengébb, akkor a maximális 30%-kot rabolja, tehát 3000 LE-t. ha a kettő között valahol, akkor arányosan változik a százalék.
Tehát az erőkülönbségből nem lehetnek extrém értékek, viszont egy faktor a legyőzött szövetség lélekkútja is. Ha a fenti példában a legyőzött szövetségnek csak 3000-es lélekkútja van, akkor a zsákmány csak 450 LE lesz, ami elég soványka...
Pontszám: 5