200MRD után harmincadára csökkenteni az nagyon durva. Itt majd megint az jön elő, hogy megéri 20. szinten sajtolni, az viszont iszonyat őskő igényes lesz. Miért húznék fel bármit 32.000-re, ha megkapom ugyanazt kisebb szinten + küldetés? Annyi a gáz, hogy plusz rohadt sok kattintás.
Ha csak 12 állatra lesz érvényes a Kiképzés, és elsőként a familiárisokra fog hatni, akkor bele kell tenni azt, hogyha maximum szintű a familiáris, akkor ne erre menjenek el feleslegesen a szintek.
A találkozón az volt a javaslat, hogy a sajtolt LE századára csökkenjen.
A megosztott excelt ha megnézed, az állatokat 200 MRD után is érdemes legalább 100. szintig felhúzni. És 100. szint után is minden egyes szintért annyi +LE-t kapsz, mint 99-ről 100-ra, előtte pedig kevesebbet. Szóval én azt mondom, ha optimalizálni akarsz, azért 1000-ig így is érdemes elhúzni őket, hogy a lehető legtöbb LE jöjjön ki.
A 12 állatos korlát csak a 200 MRD után kattan be! És ahogy írtam, amikor azt nézi a program, hogy mit NE fejlesszen, ha 12-nél több állatod van, akkor a fejlesztendők közül először a familiárisokat veszi ki a program, utána a harcoló állatokat, legvégül a legalacsonyabb szintűeket. Így tehát teljes kontrollod van afelett, hogy mit fejlesztesz.
Ezzel is lehetne valamit csinálni azaz nekem most van 325 sajtoló medál és így nagyjából kukába megy 175db amiért keményen megdolgoztam
te még jócskán sajtolhatsz, amíg a limitet eléred
De egyetértek, mindenképp be kell rakni a szerencsekerékbe, hogy 200 MRD fölött már ne essen sajtoló medál, ha megvan legalább 150 db, ezt ASAP programozzuk.
Lényeg a lényeg.: Nem lett volna szabad hagyni, hogy elinfálódjanak a dolgok
Ez nem így működik. Egy kellően összetett játéknál, amit folyamatosan fejlesztenek, még hosszas tesztelés mellett is folyamatosan vannak olyan kombók, amiket nem látnak előre, és így felborítják a játékegyensúlyt. Soha nem volt olyan játék, ahol ez ne fordult volna elő, és nem is lesz, ezeket mind kivédeni képtelenség, 1000 ember kombinált agykapacitásával szemben a 3-4 mindig alulmarad
Itt csak a probléma kezelésében van variáció. 2 út van: az azonnali, kegyetlen nerf. Na ezzel lehet igazán jól játékosokat elveszíteni, mégis, a legtöbb játék ezt járja. A másik, amikor a tápolást mindenkinek lehetővé teszed, és csak olyan ponton vágod el a dolgot, ameddig még nem jutott el senki. Ez jóval nehézkesebb megoldás, és kockázatosabb, de mi ezt követjük, mert úgy érezzük, jobban szolgálja a játékosok érdekeit.
Mi kicsik csak annyit kértünk már többször is, hogy hagyjanak minket játszani az elit tagjai. Ez sajnos süket fülekre talált.
A játék kezdete óta elsődleges prioritás az, hogy védjük a játékosok érdekeit. Millió dolog került be a játékba azért, hogy ne tehesse tönkre más a játékodat. Mostanra már tényleg csak minimális kiskapu maradt, ahol kifoszthatnak mások, de ezt a minimális lehetőséget meg kell hagyni. Egyébként nem véletlen, hogy ez az egész topik egy PVE mechanizmusról szól, nem pedig más játékosok kifosztásáról, mára már ezeken van a hangsúly a topon. Kérlek, supporton írd meg a te helyzetedet, és megvizsgáljuk, próbálunk segíteni!
Miert van a 200 milliard feletti kepletben a *10 helyett *50 ?
Ha az excelt nézed, ott az első számítás 2 lépésre szét van még bontva (az első lépésben 10-zel szorzunk, és a mellette levő oszlopban ez meg van még szorozva 8-cal), a második számításban 1 lépésben, rögtön megszorozzuk 50-nel.