Re: Everquest és World of Warcraft
21. hozzászólás - 2009.01.30. 12:50:05
21. hozzászólás - 2009.01.30. 12:50:05
Idézet: Kataaa - 2009.01.24. 14:40:43
Igazándiból nem a 2 játék grafikáját hasonlítottam össze, hanem magát a játékmenetet. Természetesen a WoWnak itt is előnye van, hiszen tanulhatott az EQ hibáiból, de én pont arra utaltam, hogy ezek ellenére is az EQ sok szempontból jobb játék volt. Az EQ és az EQ2 egyébként két totál eltérő játék, a nevükön kívül nem sok azonosság van. Az EQ2 irányába nem nagyon mennék el, szerintem bukás volt, a játék szabadságának túlzott korlátozása miatt. Az EQ-nak egyébként csúcspontján vmi félmillió játékosa volt, de két éve már "csak" 200,000, és ez azóta is tovább csökkent.
A grafikáról még annyit, hogy számomra nem az a "jó grafika" amikor egy játékban néhány szobát, helyszínt fotórealisztikus környezetben járhatsz be, de ahhoz, hogy ez akadás nélkül fusson, félmillió Forintos számítógép kell, és a dombokon túl nincs semmi. A WoW grafikájának nem tudom, mi a titka, de bárhányszor képes vagyok csak azt bámulni, ahogy a griff repül a táj fölött. Fenntartom az állításomat, hogy "lélegzetelállító", és biztos vagyok benne, hogy a sokmillió előfizetőt se a pif-puf reflexjáték harcrendszer fogta meg először.
Az EQ volt az alappillére az MMOknak ahogy említetted éppen e zért nem tartom helyesnek a WoWal való összehasonlítását már csak az idő különbségek miatt is.
Igazándiból nem a 2 játék grafikáját hasonlítottam össze, hanem magát a játékmenetet. Természetesen a WoWnak itt is előnye van, hiszen tanulhatott az EQ hibáiból, de én pont arra utaltam, hogy ezek ellenére is az EQ sok szempontból jobb játék volt. Az EQ és az EQ2 egyébként két totál eltérő játék, a nevükön kívül nem sok azonosság van. Az EQ2 irányába nem nagyon mennék el, szerintem bukás volt, a játék szabadságának túlzott korlátozása miatt. Az EQ-nak egyébként csúcspontján vmi félmillió játékosa volt, de két éve már "csak" 200,000, és ez azóta is tovább csökkent.
A grafikáról még annyit, hogy számomra nem az a "jó grafika" amikor egy játékban néhány szobát, helyszínt fotórealisztikus környezetben járhatsz be, de ahhoz, hogy ez akadás nélkül fusson, félmillió Forintos számítógép kell, és a dombokon túl nincs semmi. A WoW grafikájának nem tudom, mi a titka, de bárhányszor képes vagyok csak azt bámulni, ahogy a griff repül a táj fölött. Fenntartom az állításomat, hogy "lélegzetelállító", és biztos vagyok benne, hogy a sokmillió előfizetőt se a pif-puf reflexjáték harcrendszer fogta meg először.
Pontszám: 7.60