Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.04.27. 11:18:14
Én visszatérnék a jövő hét pénteki időponthoz.
A hétfő szerintem sok szempontból nem jó. Hosszú hétvége előzi meg, amikor mindenki más családi programot szervez be, kevesen fognak a gép elött ülni, és felklszülni a bajnokira. Valamint sokan el is felejtenek nevezni a viadalra, mivel nagy valószínűséggel ez alatt a három nap alatt be sem kapcsolják a számítógépet.
Most Május 8-án lezajló bajnoki után Jónius 5-én pénteken lenne a következő viadal. A két esemény között így is lenne 28 nap, ami elegendő szerintem.
Az NPC hordát úgy kell belőni, hogy ne lehessen több tp-t szerezni vele mint a sima portyával. Plusz azt is meg kellene szabni, hogy hány alkalommal lehet ütni őket egy nap. Mert ha nincs korlát és a tp is jó, mindenki 30 pp-re vált.
Nem is állítottam, hogy könnyű dolgotok van, és le a kalappal, ahogy elindítottátok a háborút, és vittétek a győzelmeket az első napokban.

Sajnos tényleg annyira szétcsúszott a mezőny, hogy ennyire speckó helyzetbe kerültetek. Megoldásként be lehetne azt is vezetni, hogy lehessen gyűlölni egy második hordát is, ugyan így +15 IQ és +15 támadásig, de a megmaradt harmadik horda ellen -15IQ és -15 támadás járna
Hát ha már mindenki a védelem italáról és a horda gyűlöletről beszél, én is elmondanám a véleményemet.

1. A védelem ital egy elbaltázott fejlesztés, teljesen újra kellene gondolni az egészet, mert nem azt a funkciót tölti be, amire eredetileg szánva lett.

2. A horda gyűlölettel jelen esetben szerintem nincs probléma. A TGY-EH-AL trió elég speciális eset. Bármilyen is lett volna a játékban a hordák eloszlása, az AL és EH egyértelműen a TGY ellen fejlesztette volna ki a gyűlöletet, míg a TGY ezt fele-fele arányban tehette csak meg.
Dátum: 2009.04.24. 19:06:52
Hét elején javasoltam már hogy egyezzünk meg, és egyik fél se használjon védelem italt. Sajnos az egyezség nem jött létre, így természetes, hogy mi is használjuk.
Dátum: 2009.04.23. 19:51:49
Jobb megoldásnak látnám, ha egy olyan épület kerülne a játékba, amivel mondjuk havonta egy alkalommal minden tag megváltoztathatná a hordabónuszát amilyenre szeretné.
Ezzel a megoldással nem kellene minden egyes tagnak az adott hordára váltania, valamint nem történne meg a gyémánt és zafír horda eltűnése a játékból. Megmaradna a 4 horda, de az egyes tagoknak más és más lehetne a bónuszuk. Szaladgálhatna zafír is sebzés bónusszal, rubin vari sebzéssel, stb. Mindenki önként választhatna bónuszt magának, és ha véletlenül mindenki smaragd bónuszt is választ, akkor sem fog az történni, hogy minden szövi smaragdra vált, aztán nincs kit támadni, hanem egyszerűen mindenki varázslat sebzésre kap bónuszt, de ugyan úgy üthetik egymást mint eddig.
Dátum: 2009.04.23. 15:45:30
Miklós: ha megszúnik az ősköves nullázás, jó lenne lehetővé tenni, hogy ne csak csp-ből lehessen nullázni, hanem szakértelemmel is. Jelenleg a kronokompenzációval 10 percre lehet csökkenteni az időt. Ha nem csak 50-ig, hanem 70-ig lehetne tolni a szakértelmet (50 fölött szintenként fél percet csökkenne az újrahasználási idő). Portyázásra nem vonatkozna, csak azokra amiket őskőért lehetett nullázni. A 10 perces várakozások órákká duzzadnak naponta… Ha megszűnik az ősköves nullázás, az nem arra fogja sarkallni a játékosokat, hogy csp-ért nullázzanak, hanem arra, hogy idő hiányában abbahagyják a játékot. Vegyük a példámat.
Átlagban 4 állatot fogok be naponta. Kettesével sajtolom őket. Tudatturbó + sajtolás + tudatturbó. Ez megy 2 alkalommal egy nap. Ez összesen 6 őskő, vagy 60 perc… Emellett van 6 térkapu pontom, erre megy 5 őskő vagy 50 perc. Vagy elköltök napi 11 őskövet, vagy 2 órával növekszik a játékidő. Na és persze elkölthetek 11 csp-t is az 50-ből… Emellett a vadászat naponta 3 óra, a portyázás 2-3 óra. Ha megszűnik az ősköves megoldás, a napi 5-6 órányi játékidő máris 8-ra ugrik fel, úgy, hogy már a jelenlegi 6 órát is sokallom… 10-15 csp-t költeni naponta a nullázásra pedig a karakter totális tönkretételével egyenlő. Nullázással is 5-6 óra a játékidő, de mégis miért töltenék ennyi időt a játékkal, ha a karakterem hadirokkant, és csak kétharmad annyit tud vadászni mint a többiek?
Egyszerűen KELL a nullázás, de ha nem is őskőből fizetve, akkor szakértelem segítségével.
Dátum: 2009.04.23. 14:33:52
Ez igen érdekes lesz, pláne ha a TGY AL és EH is smaragd hordára vált...
Dátum: 2009.04.22. 10:39:27
A toplistából nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Zafírból van a legkevesebb játékos, mégis a top100-ban ők vannak legtöbben. Ez alapján a zafír bónusz a legerősebb? Smaragdból vannak legkevesebben, ennyire vérszegény lenne a smaragd bónusz?

Véleményem szerint ha fognánk a 100 élen álló játékost, felcserélgetnénk a hordájukat, nagyjából ugyan ez a 100 játékos maradna az élen. Azt persze nem vitatom, hogy lenne változás a sorrendben, de a top100 tagjai alapvetően ugyan azok a karakterek lennének.
Dátum: 2009.04.22. 10:23:14
Nem tartom túl jó ötletnek azokat az italokat amik tovább nehezítik a portyázást (második és harmadik ital). Az egészséget ideiglenesen növelő ital jó ötlet lenne, kérdés, hogy akik sajnálják a LE-t egészség fejlesztésére, azok költenek-e LE-t egy egészséget adó italra.

Viszont a védelem italával mindenképpen kezdeni kell valamit, mert ez így nem jó. Nonszensz, hogy egy háború 60 résztvevőjének folyamatosan védelem italát kell innia, ha azt akarja, hogy esélye maradjon a győzelemre.
Dátum: 2009.04.22. 09:43:17
Én még mindig a havidíjas rendszerre szavaznék, az egyszerűsége miatt.
Megmaradhatna a mostani rendszer annak aki csak ritkán vásárol, esetleg csak a prémium tagságot veszi meg heti 6 őskőért.
Emellett bevezetnék egy havidíjas részt 3 ezer forintért. A havidíjasok őskő költségei megszűnnének, minden ősköves funkciót használhatnának.
Ez egyedül a csata szimulációnál okozhatna problémát, ezt vagy óránként 1x használhatóvá lehetne tenni, vagy továbbra is őskőbe kerülne.
Dátum: 2009.04.21. 23:19:22
A negatív módosítókról annyit mondott Miklós, hogy pont azért nem mond még képletet, mert a hatékonysága alapján még finomítanak rajta. Legalábbis én így emlékszem.
Dátum: 2009.04.21. 22:29:46
Ugyan már, ne szegjük egymás kedvét, a cél pont az lenne hogy jól szórakozzunk. Holnaptól eldobom a védelem italát, remélem így visszatérnek régi támadóim
Dátum: 2009.04.21. 20:46:30
Ne érts félre, nem azt mondom, hogy az ital miatt áll úgya háború, ahogy. Ha ez a játék mondjuk két hét múlva befejeződne, akkor azt mondanám, igen, nyomjuk az italt, vessünk be mindent. De ha nem csak egy háborút akartok vívni, hanem a késöbbiekben is össze akartok csapni, akkor könnyen az lehet a vége, hogy az egyik fél bemondja az unalmast, és azt mondja, nem éri meg a háborúért naponta +2 őskövet és 10 pp-t fizetni, inkább vigye a másik a pár százezer LE-t, de nem fogjuk védelem italára pazarolni az erőforrásainkat.
Így aztán se háború, se állandóan 100%-os célpontok, se óránkénti csaták, csak egy győzelem a védelem italának köszönhetően, és pár százezer LE. És ez a helyzet oda-vissza is megtörténhet.
Dátum: 2009.04.21. 20:27:30
Simon: remélem 1-2 nap alatt szavaz nálatok is mindenki, és meg tudunk egyezni, ha nem is erre a háborúra vonatkozóan, de az esetleges késöbbiekre.
A játék már így is drága, nem szeretném, ha a háborúinkat egy elfuserált védelem itala döntene el.
Dátum: 2009.04.21. 19:51:12
Én vártam a háborút, mert reméltem hogy nyílt sisakos, izgalmas háborúnk lesz. De ez a háború itt nem az amit elképzeltem. Ez a védelem italának a háborúja folyamatos bújócskával. Reméltem, hogy TB-nek írt levelem után átgondoljátok, és belementek egy védelem itala nélküli háborúba, de válasz nem érkezett.
Lehet így is vívni háborút, ahogy Ti teszitek, és valóban így van legtöbb esélyetek. De legalább ne nevezzétek izgalmasnak, és ne hangoztassátok, hogy mindenki részt vesz benne. Gyakorlatilag 8-9 tagotok háborúzik, a többiek folyamatosan bújkálnak.
Aranyalma a háború elött minden nap meglátogatott, megtámadott. A háború kitörése óta még csak a portyalistámban sem láttam, nemhogy a támadóim között. Galmuszk: Te sem jösz a háború kitörte óta, pedig előtte naponta többször is támadtál... Ami itt folyik, az nem háború... ez valami más, amit mindenáron meg akartok nyerni... Sokkal inkább volt háború az, amit eddig vívtunk...
Dátum: 2009.04.21. 17:39:49
Idézet: Zaccmester - 2009.04.21. 05:28:12

49 vs 53. szintű a támadó:
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 1730 sebzést kaptál.



Erre a csatára ráismerek.
Elfelejtetted hozzátenni, hogy az áldozatnál nem volt állat, és mind a varázslat, mind a közelharci ütés kritikus volt. Innentől kezdve nem értem, hogy min csodálkozol, ekkora sebzést bárkibe beütök, ha a támadásom kritikus és az ellenfélnek nincs elnyelése...
Dátum: 2009.04.19. 15:04:49
Aki nagyn lefelé üt, annak három fő oka lehet szerintem.

1. Háborúban áll a másikkal. Ebben az esetben teljesen érthető hogy lefelé üt, hiszen meg akarja nyerni a háboút.
2. Az állatok morálját akarja növelni. Ilyen esetben akkor ütik a sokkal gyengébbeket, na nincs más.
3. Csak a sokkal gyengébb ellenfeleket tudja legyőzni. Nincs ősköve, keveset foglalkozik a játékkal nem tudja úgy fejleszteni a karakterét ahogyan kellene.

A három eset közül szerintem egyiket sem jó azzal büntetni, hogy kevesebb tp-t LE-t, vagy morálnövekedést kapjanak, hiszen azért támadnak lefelé mert jó okuk van rá.


Én másik irányból közelíteném meg a dolgot. Legyen minden karakternél egy beállítási lehetőség, ahol megadhatja, hogy akar-e kapitulálni 5-6 szinttel erősebb ellenfelekkel szemben.. Ilyenkor nem zajlik le a csata, nincsenek kiosztott sebzések, de a tp a LE és morál növekedést megkapja a támadó.
Ezzel megszűnne a nagy sebzések kiosztása, úgy, hogy közben a támadó fél érdekei sem csorbulnak.
Dátum: 2009.04.18. 19:25:10
Simon, nem akarok nagyon kötözködni, de ha sebzel valakibe 2000-et, aki rögtön a csata után visszagyógyul belőle 1000-et, akkor az nem olyan, mintha csak a fele sebzést kapta volna be ? Tehát gyakorlatilag nem gyógyítás hanem a sebzés redukálása a győzelmi arányok változtatása nélkül.
Dátum: 2009.04.18. 19:14:32
Csak pár csata eredménye, hogy lásd, mindenki kap nagy pofonokat:

53v51: A csatában összesen 1142 sebzést okoztál, és 403 sebzést kaptál.
53v51: A csatában összesen 2007 sebzést okoztál, és 117 sebzést kaptál.
53v52: A csatában összesen 1190 sebzést okoztál, és 522 sebzést kaptál.
53v53: A csatában összesen 922 sebzést okoztál, és 630 sebzést kaptál.
53v51: A csatában összesen 1308 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál.
53v56: A csatában összesen 566 sebzést okoztál, és 1297 sebzést kaptál.
53v49: A csatában összesen 1618 sebzést okoztál, és 201 sebzést kaptál.
53v50: A csatában összesen 1389 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál.
53v53: A csatában összesen 1021 sebzést okoztál, és 719 sebzést kaptál.
53v51: A csatában összesen 929 sebzést okoztál, és 1056 sebzést kaptál.
53v56: A csatában összesen 389 sebzést okoztál, és 812 sebzést kaptál.
53v56: A csatában összesen 687 sebzést okoztál, és 1423 sebzést kaptál.
53v53: A csatában összesen 1030 sebzést okoztál, és 876 sebzést kaptál.
53v56: A csatában összesen 726 sebzést okoztál, és 1556 sebzést kaptál.
53v56: A csatában összesen 821 sebzést okoztál, és 1015 sebzést kaptál.