Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.05.26. 15:45:45
Mindenképpen harcos világ legyen.

Legyen fix mennyiségű őskő, mondjuk 2000 az elején és kész, több őskő nincs. Vagy legyen maximálva, hogy összesen 2000-et lehet venni egy karakternek.

Portya: győztes portyáért a győztes kapjon annyi LE-t, amennyit a vesztes beléje sebzett. Erre jöhet kreatív, gyémánt bónusz. A vesztes is kapjon LE-t, mégpedig a győztes sebzésének 10-ed részét.
A transzcendális projekció szintenként 2%-al növeli a vesztes fél jutalmát.
Mivel így a portyaLE nem függ attól, mennyi van a másiknál, a vadászat, térkapu, idejét drasztikusan lehet csökkenteni (ami gondolom eleve csökkentett lenne a növelt sebesség miatt). A vadászat ideje akár 1-2 másodpercre is csökkenhet, ami nagyban fokozza a játékélményt, tényleg lehet az élvezetesebb játékra koncentrálni.

Háborúban: egyáltalán ne lehessen kapitulálni. 100 győzelemmel lehet nyerni. Aki feladná, csináljon 100 vesztes csatát (bár elég ha vár, és megcsinálja a másik fél).
A háborúban akár a vesztes is kaphasson LE-t!

A háború induljon úgy, hogy a támadó fél a kútjából berak egy közös "alap"-ba a kútméretének 20%-át (nagyobb rizikó), a védő pedig 10%-át (mindkét kút lemehet mínuszba).
Amikor a háborúnak vége, az alapban levő LE elosztásra kerül, mégpedig a győzelmek arányában. Ha 150:67 lesz a háború eredménye, akkor 150 részt kap a győztes, 67 részt a vesztes. Illetve, ez a szám felszorzódik annyiszor 20%-al, ahányas háború tornya van a feleknek.
Például ha a győstesnek 5-ös, a vesztesnek 1-es, akkor 150*(100+20*5%) = 300 rész a győztesé, 67*(100+20*1%) = 80,4 rész a vesztesé.

Mindkét fél érdekelve lenne abban, hogy legyen minél hosszabb a háború, és a vesztes érdekelve lenne abban, hogy kitartson.
Dátum: 2009.05.26. 13:06:08
Idézet: Mortimer - 2009.05.26. 11:50:58
"50-es szintű karakter kivégzése lenne 1000 LE"

Ezt sokkallod? Ha napi 10-szer megcsinálod, 5 napon át, akkor kapsz 50e LE-t. Ehhez képest vadászatból 52. szinten (mert mondjuk ilyen szintű karakter képes ezt megtenni) jön ennek a hatszorosa.

Ahhoz képest, hogy amikor a játékot kezdtem milyen volt a portya LE/vadászat LE arány, ahhoz képest még ez is siralmas, csupán azt érné el, hogy azután is tovább portyáznék ha tele van a kamra.


Tudod mit? Legyen.
Számomra ennél nagyobb táp még nem volt a játékban. Napi 20-30k-t tuti összeszednék vele, de lehet, hogy a dupláját, tripláját - a vadászat mellett.
Dátum: 2009.05.26. 11:47:14
Idézet: Varaszlo - 2009.05.26. 11:39:57
Speciel nekem se fáj a kivégzés skill. Ki is fejtem miért:
ad1) Extrém magas kell hogy legyen hogy hasznot is hajtson /150-200/ ez meg fog látszani a karakter többi képességén - epikus, térkapu elleni harc, fullos ellenfelek elleni harc.


Ezt egy kicsit kifejletnéd? Meglátásom szerint az elhozható LE-t a kivégzés kb. 60-70. szintig növeli, akkor már maxol, hiába nagyobb a szakértelem. Ha a sebzés részét szeretnéd növelni, akkor pedig másik szakértelemmel vagy tulajdonsággal jobban jársz.
Dátum: 2009.05.26. 11:45:09
Idézet: CaveMaN - 2009.05.26. 11:29:19
Ismétlem magam sokadszor: A karakternél levő LE-t korlátozni kell, lehet, hogy minimum határt is be kellene állítani?


Ha a karakternél levő LE-t korlátozod, két dolgot korlátozol:
1) Az elvihető LE-t
2) A felhalmozható LE-t.

A második pontnak igazából nem látom értelmét, ha az az első pont már megvalósul - viszont ez érinti az összes karaktert. Nem célszerűbb akkor már a portyában átmenő LE-hez nyúlni?
Kocossal sokmindenben egyetértek, de azok a számok, amit minimum zsákmánynak írt 100-as kivégzéssel, szerintem magasak - mondom ezt annak ellenére, hogy gyémánt vagyok, és egyike lennék azoknak, akik legtöbbet profitálnának belőle.
Dátum: 2009.05.26. 11:11:11
Idézet: Miklós - 2009.05.26. 08:43:56
Ezzel párhuzamosan berakhatjuk azt is, hogy aki akarja, a felejtéssel lefelejthesse a szakértelmet akkor is, ha a felejtése nem elég magas. Mondjuk szerintem senki nem fogja, mert még mindig sokkal jobb lesz a kreativ affinitásnál, de meg kell adnunk a lehetőséget. És igy a jövőben bármikor, amikor egy szakértelem megváltozik, lehetővé tesszük, hogy egy korlátozott ideig lefelejthető legyen (ezt a kreativra is bekapcsolnánk). Ilyenkor persze a szakértelembe fektetett teljes LE-t nem kapod vissza csak egy részét, viszont az eddigi használat során is profitáltál belőle, tehát ez egy korrekt kárpótlás lenne.


Ha a kivégzés szerinted is sokkal jobb a kreatív affinitásnál, akkor miért a kreatív affinitást kellett korlátozni?

Egyébként az a véleményem, hogy az affinitás, meg a kivégzés is teljesen jó szakértelmek, nem itt van a gond. Abban látom a problémát, hogy portyában gyakorlatilag kétféle LE zsákmány létezik: a többezres meg a nulla. Átmenet gyakorlatilag nincs. Ráadásul mindkét érték olyan szélsőség, ami nem tesz jót a játéknak.
Itt az elhozható LE-t kellene megreformálni, ha az jól működik, akkor a kivégzés és a kreatív is maradhat eredeti formájában. Nem lenne szabad megengedni, hogy egyetlen portyában többtízezres zsákmányok legyenek - ettől a nyertes is elszállhat, meg a vesztesnek is elmegy a kedve a játéktól.
Idézet: Gyulas84 - 2009.05.25. 15:01:27

Természetesen nem egymagam játszom ezt a játékot, viszont ha megnézed a tulajdonságok, szakértelmek neveit (erő, támadás, védekezés, kritikus ütés, stb.) arra utalnak, hogy ez egy alapvetően harcra épülő játék amely abból áll, hogy összemérd másokkal az erősséged(PORTYA) , hidd el semmi bajom azokkal az emberekkel akik esetleg nem ezen mivolta miatt játszák, de azt
tudomásul kellene venned, hogy aki a harc miatt regisztrált és harcosként (nem vadászként) akar fejlődni azoktól sem szabad elvenni minden lehetőséget


Ne haragudj, de ez aztán a durva csúsztatás!
Éppen a pókok azok, akik nem harcolnak - ők mészárolnak. PvP játékot megszégyenítő dolog, hogy kétszer akkora TÖ-vel támadok valakire (mielőtt felhozza valaki: az sem tetszik, hogy lefele éri meg támadni, számtalan javaslatot tettem már ez irányban).
Gyakorlatilag olyan dolog, mint amikor valaki 10 évesen még mindig vissza van maradva az óvodába, és az tölti el örömmel, hogy bármikor el tudja verni társait, és ő lehet a király a homokozóban.

Attól pedig, hogy nem tudod a másikat nullára fosztani, még ugyanúgy lehet portyázni. Ja, ha csak azokkal mersz kiállni, akik maximum fele olyan erősek, mint te, a veled azonos TÖ-vel rendelkezőkkel nem? Akkor ne papolj itt arról, hogy ez egy harci játék, meg hogy "összemérd másokkal az erősséged".


A pók taktika semmi más, mint egy kiskapu, mert ebben a játékban (minden hasonló fejlődéses játéktól eltérően) szét van választva a fejlődésed és a szinted. Elég szerencsétlen, hogy ez így lett megtervezve, szült már elég visszásságot: ezek egyike a pók-taktika, ami nem arra épül, hogy minél optimálisabban építsd a karakteredet (mert egy pók azokhoz képest, akikkel együtt indult, fejlettségben a béka segge alatt van), hanem arra, hogy ne lépj szintet.

Ha rajtam múlna, simán beraknám a programba, hogy a megszerzett LE mellé TP is járjon, sokezer LE mellé legalább 500-1000 TP. Aztán utána megnézném, milyen nagy mellénye van a pókoknak.
Idézet: Viszok009 - 2009.05.25. 11:06:25

Ha a Te kaliberű játékosok elköltik 15%ra érve a LE-t akkor tök mind1 mennyivel támadsz a jutalmad 0 lesz, a kapu ott lehet kijátszani, hogy az ember fia benézi, elszámolja magát és a vadászat letelte, után arra ébred, hogy már nem alacsony az ÉP-je.


Picit gondold át megint amit írtál, a pókok, mag LanMaffia stratégiája is arra épül, hogy találjanak ilyen embereket.
Idézet: Viszok009 - 2009.05.25. 07:54:33

Azt meghogy a """nagyok"""" nem tudnak portyázni, csakis maguknak köszönhetik, csodálkoznak, hogy mindenki úgy játszik mint a másik...akkor ne lepődjenek meg ha 0 LE vel megyek harcba akkor 0 Le-t nyerek-vesztek egyaránt...


Néha picit utánanézhetnél a dolgoknak, kevesebb hülyeséget írnál.

Javaslom a "győzelmek száma" toplista megtekintését. Az első oldalon ott van Shardullah Sharpa, Barrique, Cyron, Galmuszk stb. Jómagam a 43. helyen állok. gyakorlatilag a tlejes top-ot megtalálod az első 100-ban. Ahhoz képest, hogy ezek a karakterek mind 15 pp-vel mennek a pókok 30pp-jével szemben, nekem nem úgy tűnik, hogy nem tudnak portyázni.

Emellett javasolnám áttekinteni itt a fórumon a többi topic-ot is, a legtöbb arról szól, hogy lehessen értelmesen többet portyázni.
Idézet: LanMaffia - 2009.05.24. 12:33:10
Idézet: Kundi - 2009.05.24. 10:51:38

Másik:
Az ismételhető küldetések meg kegyetlenül el lettek szabva. Valami korlátozás alapból kellett volna, hogy X db különbözőt meg kell csinálni belőle, hogy azokat megint felvehesd. Valaki csak 1 re specializálódik irreális dukátmennyiséget szerez azokhoz képest akik, szint miatt még nem tudják csinálni az ismételhető küldetéseket. Aztán ki tudja mi lesz a kristálypont, lehet hogy az is irreális előre megint rosszul kalkulált különbségeket fog szülni (Egyébként valószínű eddigi tapasztalatok alapján.) .


Ez viszont teljesen igaz, a magas szintű karaktereknél nagy előny van így, hiszen több küldetést tudnak egymás után letenni, amiért már 30.000+ LÉ jön. Már hallottam nem egy koncepciót, az állatbefogás, idomítás, sajtolásra, és a többit még nem is mondtam, főleg hogy benn volt még a válaszolj X helyes válaszra küldetés is.
Kérdezem én, hogy ez nem jogosulatlan előny? Mivel másabb ez, mint amit én csinálok? A nagyok küldetésekre gyúrtak, ezzel az ismételhető küldetés dologgal élvezik is a gyümölcsét...


Teljesen igazad van, ez pont ugyanaz, amit te csinálsz. És mindkettőt meg kell szüntetni.
Úgy gondolom, minden játékban alapvetően fontos az egyensúly. Attól kezdve, hogy egy taktika lényegesen nagyobb előnyt nyújt, mint egy másik, onnantól kezdve a játék már nem jó játék. Lehet, hogy még nagyon sokan nagyon sokáig fognak vele játszani, de a játék pályája onnantól kezdve inkább leáldozni fog.

A végtelen mennyiségben ismételhető küldetésekkel (bár itt erősen kérdéses, hogy melyikkel, mert azért annyira nem egyértelműen végtelen mennyiségben ismételhető megbeszélés nélkül) ugyanúgy irreálisan több LE-hez jut hozzá egy karakter, mint a pók stílussal. Ez pedig a játék kárára van.
Idézet: Meridiath - 2009.05.24. 10:19:31

Amúgy éreztek bármi élvezetet abban, amit leírtok? A "meg nem beszélt, de hallgatólagosan megállapodott" egymás-tápolásban?


Ezt ugye, mint lehetőséget írtam le.
Abban pedig száz százalékban biztos vagyok, hogy még az ilyen játékban is nagyságrendekkel több élvezet van, mint amennyi élvezetet a pókok áldozatai találnak.
Idézet: Ariel - 2009.05.24. 09:06:47

És mi van akkor, ha az élen álló első 10 játékos hirtelen mind pók akar lenni?
Kifejleszti mindegyik az affinitást, és mivel mást nem tudnak ütni, így csak egymást fogják. Mindegyikük fog nyerni csatákat és veszíteni is. A LE viszont csak szaporodik közöttük az affinitásnak köszönhetően. Pár nap alatt olyan mértékű LE keletkezik, hogy akár be is lehet zárni az egyes világot.


Két gondolat:
1) Ahogy a pókok szaporodnak, úgy fogynak egyre gyorsabban a legyek. A játékot (a pókok számára is), a legyek tartják életben.

2) Már hetek óta gondolkodok valami hasonlón. Első elképzelés annak kapcsán jött elő, milyen jó lenne, ha a döntetlenes küldetéshez hasonlóan lenne egy hallgatólagos megállapodás, hogy buzogányost nem ütünk csak buzogánnyal stb. Pl. a 30 bénításos vagy a 20 kritikus varázslatos (energialövedékkel) ismételhető küldetést a top-on igencsak lehetne pörgetni.
Innen csak egy lépés, hogy mindenkinél legyen LE is, amit affinitással lehet szaporítani. Amint betartható elvek születnek, mehet a dolog. Tökéletes válasz a pók taktikára, összefogással. Ja, és maximálisan szabályos, hiszen semmi sincs megbeszélve, nincs oda-vissza.
Idézet: Mortimer - 2009.05.23. 07:45:04
Neked messze 150 fölé kell tornászni a kivégzést, nekem pedig alig 20-at kell növelnem a transzplanton és/vagy 25-öt az ultraspecen. Majd indítunk erre is egy mozgalmat az egészségnövelő mellé.


Miért is kell 150 fölé növelni?
Mint Miklós is írta, egy bizonyos %-nál többet nem lehet elhozni a másik karaktertől, mert van maximuma. Ha kicsit utánanézel a dolgoknak, beszerzel pár adatot, rájössz, hogy ennek az értéknek törtrésze elég ahhoz, hogy az elhozott LE maxát elérd. Utána a kivégzás már csak arra jó, hogy 5-el csökkentse a harc végén a másik ÉP-jét. Aki ezt egyéb harci képességekkel pótolni tudja, az ugyanezt az eredményt el tudja érni 50-es kivégzéssel is. De fordulj bizalommal a pók karakterekhez további felvilágosításért.
Idézet: LanMaffia - 2009.05.22. 17:57:21
egyébként van abban is igazság hogy elhúztam volna az ég felé ha így folytatom.

De hát ha valaki talál valamit, vagy túl sokat ül a gépnél, rögtön le kell butítani a karaktert. De nem csak engem sok portyakarakter bukik ezzel.

Egyébként én napi szinten 50 körül vadászok is, ez nem tudom mennyire fér bele egy portyakari "titulus"-ba



Teljesen egyértelmű, hogy SEMMIT nem buksz ezzel, max. nem háromszor olyan gyorsan fogsz fejlődni mint mások, hanem csak kétszer.
Szerintem aki teheti, most rögtön álljon neki kivégzést fejleszteni, annyira megéri még így is.
Idézet: Nabil - 2009.05.22. 17:48:34
Hidd el nem az összes pók rohangál kivégzéssel.
Crimson is írta, hogy 29. szintig nem is tudott róla.
Épp ezért nem értem miért rátok hallgatott, Miklós a döntés meghozásakor.
Ne vedd sértésnek, de nem látom értelmét az egésznek, és annak sem, hogy felülről döntik el, hogy nekünk mi a jó....


Ta amúgy olvasod is ezt a fórumot, vagy csak vakon gépelsz? Mutass már rá kérlek, hol hallgatott rám Miklós!
Végig az ellen tiltakoztam, hogy a kreatívot módosítsa. Most idézzem be megint amit írtam, esetleg fordítsam le magyarra?
Idézet: Darah - 2009.05.22. 17:37:40

Ha nektek nem jutott eszetekbe ez a kombó, vegyük el a kicsiktől is!


Azért lássuk be, itt maximum a spanyolviasz lett feltalálva. Az összes pók karakter a kreatívját és a kivégzését nyomta fel, pont úgy, ahogy LanMaffia.
Idézet: Ariel - 2009.05.22. 17:38:20
Használható szintre felnyomni a kivégzést legalább fél millió LE, ha nem több. Ennél még az is olcsóbb, ha nem 15% alatt vadászom, ennyi LE-t egy év alatt sem fognak elrabolni tőlem.



Igen, félmillió az rengeteg, majdnem annyi, mint amennyit LanMaffia ma szedett össze.
Én úgy számítom, két hét alatt rablom vissza másoktól.
Ennél olcsóbbat nem tudsz mondani
Idézet: Almási Viktor - 2009.05.22. 17:25:13
Pusztán az egészség növelése elég, én 51-en 1300-ban jövök ki a 15%-ból 110-es egészséggel, ah ebben látnám eme problémára a megopldást simán húznék még rajta 30-at, az egészég amúgy is mindig jól jön


Sokkal jobban jársz a kivégzéssel. Olcsóbb fejleszteni mint a tulajdonságot, ugyanúgy véd, és te is sápolhatod a többieket. Ez lesz a nyerő.
Idézet: Szabinho - 2009.05.22. 16:31:05
Ahelyett hogy itt fröcsögtök, és mutogattok a másikra, védjétel a LE-t Lan elől


Most hogy a dolog legális (eddig biztos voltam benne, durván kilóg a játékegyensúlyból, de belátom tévedtem), azonnal nekilátok védekezni: felnyomom legalább 100-ig a kivégzést. Remélem a top-on legalább minden második karakter megcsinálja.
Idézet: Anababa - 2009.05.22. 14:11:49
7 szintről lefele ütni erkölcsös?


Ha elolvastad volna amilyen módosítást javasoltam, talán feltűnt volna, hogy éppen azt szeretném elérni, hogy saját szinteden harcolj, ne pedig lefelé.
Idézet: Moderator - 2009.05.22. 14:05:41

Ennek mi koze ahhoz, h gyak tonkreteszik honapok munkajat azzal, h korlatot hoznak be arra, amire eddig nem volt? Fizettem (fizettunk) a jatekert, mint mas, es most a korlattal gyakorlatilag tonkreteszik a strategiamat. Ha ilyen durva szabalyozas lesz, akkor kitorolhetem a ... a felepitett karakteremmel. Te szabalyt sertettel akkor is, amikor nem volt trafipax adott szakaszon, mas kerdes, h nem kaptal erte buntetest. En szabalyt sertettem azzal, h noveltem a kreativomat, es a megfelelo tovabbi skilleket/statokat ahhoz, h a portyapontjaimat szabalyos keretek kozott elkoltsem? Ne hozzal mar ilyen elvetemult peldakat, mert csak felrevezeted a csordat!
Koszonom!


Na ezt most akár Egon és Csuhi is mondhatta volna.