Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Aha, igen, bocsánat, ebben igazad van. Viszont az ötleted a "nagyoknak" kedvez, kicsiknél (50e alatt) pont hogy büntetés. És szerintem sokkal több "mozgolódás" van 50e alatt, mint felette, a szövetségváltás sokkal gyakoribb. 100ezres építés/kút felett valószínűleg az ember már stabil helyen ül a játék abbahagyásáig, azaz csak nagyon keveseket érintene az extra büntetés. Szóval oké a javaslatod, de szerintem 50e alatt itt is indokolt lenne akkor már a két külön rendszer, vagy pedig a jobb alternatíva használata. (Persze már előre látom, hogy Miklós ezt elutasítja a bonyolultságára hivatkozva.)

Számolgattam a változás nagyságát: a jelenleg 80ezres kút 72e lesz, a 125ezres 92e, a 180ezres pedig 112ezer.
"Ezzel jól kiszúrsz a becsületesen építő játékosokkal, akik pedig elsunnyogták az építést, semmi hátrány nem szenvednek."

Ha becsületesen épít, akkor kb. valamivel kisebb az összes építése, mint a lélekkút mérete. Nagyobb ritkán fordul elő. Miért jó neked, ha a kisebb érték 80%-t vesszük?

Ha jóval kisebb - azaz "elsunnyogta az építést" - akkor pedig nem kilép, hanem kirúgják a szövetségből. Ennek hátrányai egyértelműek.
Dátum: 2008.12.08. 07:06:01
Igen.
Dátum: 2008.12.08. 00:22:48
"Hát én úgy gondolom hogy a jelenlegi mezöny jóval elörébb jár a küldikben mint ahol kéne"

Igen, ebben én is egyetértek. Aközött, hogy valaki 45 vagy 58 küldetést csinált meg 178e LE különbség van. Ez 4 szint teljes vadászási mennyisége.
Dátum: 2008.12.08. 00:15:31
1. Erre van küldetések topik.
2. A küldetések sorrendjét fogd fel nehezítésnek.
3. Egyetlenegy jogos kritikád a 6 állatos küldetés, azt én se értem. Persze 30-as tanulás felett több állatot is harcba hívhatsz, legalábbis hallottam erre vonatkozó pletykát.
Dátum: 2008.12.08. 00:03:29
Ahhoz, hogy egy csatám döntetlen legyen, milyen szakértelmet fejlesszek?
Ez így jónak néz ki, remélem minél hamarabb, már a jövőhéten megvalósul.
Tévedsz, a szakértelmek max. szintje mindegyiknél más. A tanulás az egyetlen, ami akadémia nélkül nem mehet 30 fölé. 5 szinttel magasabb tárgyhoz optimálisan 25-ös kereskedelem és 50-es tudatturbó kell, de lehet 30-as van neki 40-es turbóval (ez a valószínűbb és olcsóbb).
Dátum: 2008.12.07. 06:24:38
Megtettem. Leírtam neki, hogy eldurvult a helyzet a Szövetségi háborúk topikban, és hogy fel kellene gyorsítani a háborúkkal kapcsolatos változtatásokat. Annyit írt vissza, hogy

"hali, pont ezt célozza a béke csarnoka fejlesztés (ld. szövetség fórum)."

A sárban tocsogunk
"Ez nem háborúzás ami most folyik, úgy hívják: egyoldalú verés"

A baj az, hogy Miklós ezt nem így látja, ez egy újabb épülettel nem oldható meg
Hidd el, hogy ez az alacsonyszintű karaktereket sokkal jobban megszívatná. Lehet hogy meglepő, de a többség a 15 PP-jét sem tudja elhasználni.
Most látom, hogy van egy olyan új küldetés, hogy "Sebezzen idomított állatod legalább 5 csatában többet, mint te!"

Namost gyengíteni akarjuk az állatokat, vagy mindenkit arrafelé nyomunk, hogy eszméletlenül tuningolja fel azokat? És a fura itt, hogy mind a két elvárás ugyanarról az oldalról, a fejlesztők részéről érkezik.
Dátum: 2008.12.06. 12:06:33
"De en, ha a szovetsegem erdeke ezt megkivanna, akar ki is lepnek a szovetsegembol. Barmit megtennek es meg is teszek a szovetsegert"

20 tagból 18-nál ezt nincs értelme megtenni, ilyenkor a maradék kettőnek kell beletörödnie, hogy ez van.
1. egyetértek, az alapszint is számítson bele a felfogásba.
2. az állatok sebzésfelfogása magas szinten már most sem egyenes arányban nő a lépett szintekkel.
Dátum: 2008.12.06. 10:58:41
Balor, lehet hogy téged az motivál, hogy ne maradj el más szövetségektől, de a kis szövetségeknél meg az a helyzet, hogy nincs sikerélményük, folyamatosan frusztráltak, számukra ez nem játék, ezért a tagok abbahagyják a játékot.

A katakombának úgy, hogy a játék kvázi abbahagyását jelenti, semmi értelme.
Dátum: 2008.12.06. 10:43:07
CaveMaN, tökéletesen igazad van a taktikával kapcsolatban. Most kaptunk hadüzenetet a tökéletesektől. 20 tagú a szövetségünk, ha abból 17-18-an katakombába vonulnának, simán nyernénk (46ezres a kutunk, nekik 172...). De én hogyan mondjam meg 17 másik embernek, hogy "bocsi, most ne játsz 3 napig, mert a szövetségnek jó lesz?" Másrészt itt egyénekről van szó, akik személyesen a 3 nap inaktivitással összességében többet vesztenek, mintha elvisznek a kutunkból 1 napi termelődést.

Szóval normálisan működő szövetségekben sem valósítható meg a rendszer, egyszerűen nem éri meg az egyének szempontjából.
Dátum: 2008.12.05. 20:51:10
Igen, ez tényleg fura. Mi 40k-s szövetségként simán nekimegyünk nagyobbaknak/azonosaknak, de a legnagyobbak a leggyávábbak ilyen szempontból, pedig ott szakíthatnának igazán nagyot, 40ezret.
Dátum: 2008.12.05. 19:25:02
Téged akkor még vszinüleg nem érint. Annyi a lényeg, hogy a csapdakészítés hatásfoka 10. szint felett csökken.
Dátum: 2008.12.05. 16:30:12
"ne a szintkulonbseg dontson"

Szerintem a bajnoki viadalon a legfelső kategória kivételével nem a szintkülönbség döntött.
Dátum: 2008.12.05. 14:11:49
Sharpa tökegyedül indult a kategóriájában? Van ennek így értelme?