Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - tramenes

ezt már én is néztem; hogy zárolva van de mégis folyamatosan megy fel a szerzett LE differencia. Valószínű letelt a 3 nap eltiltás csak elfelejtették kivenni a szöveget.
Itt azért álljunk meg egy kicsit. A mi szövetségünkbe is van olyan JÁTÉKOS aki kifejezetten és elsősorban épít. Minimálisat fejleszt a kariján, nagyritkán portyázik, cuccot nem vesz hanem csak épít. Sőt, a mostani őrtorony bővítéskor volt olyan aki már eleve építő karakternek jelentkezett!!!

Lehet hogy néhány szövetségben vannak "rabszolgák" (értsd: olyan karik akik mellett az adott játékosnak van egy harcra kigyúrt másik karija és kizáróag LE termelésre használja ezt a másikat) de számos olyan van ahol a játékos önként vállalja hogy így szeretné hasznossá tenni magát. És hasznos is, sőt később elengedhetetlen lesz mert a harcosoknak statolni és fejleszteni kell magukat ahhoz hogy a klánjuk sikeres legyen, ez pedig nem megy úgy hogy közben normális ütemben építkeznek is.
Dátum: 2008.10.04. 17:06:01
70% alatt még a topnak is igen rizikós portyázni; lehet hogy nyer de arányaiban már túl sok ép-t veszít. Úgyhogy 50 portyához 10X kell óránként belépni a karihoz. Vagy 7X de akkor már a 40%ot is bevállalta....
Dátum: 2008.10.04. 16:20:07
Csak 1 kegészítés:

Én pl. (és szerintem sokan mások is) szoktam még nézni a vesztett csaták/elvesztett LE arányát. Ha olyan 50 körül vagy az alatt van akkor inkább nem támadok, 70-80tól fölfelé viszont megjegyzem az illetőt. Szóval ha tartósan sikerül alacsonyan tartani ezt az arányszámot az is segíthet, ehhez nem kell mást tenni mint huzamosabb ideig minél kevesebb LE-n táborozni.
Dátum: 2008.10.03. 20:14:05
Játékleírás ->Mágikus képességek ->Taumaturgia: "Minél magasabb a taumaturgiád, annál nagyobb mértékben nő a varázslatod sebzése vagy egyéb hatása."

Tehát van a varinak egy alap sebzése (az energialövedéknek pl. 11-33) és ezt növeli valamilyen mértékben a tau. Hogy mekkora érték pontosan mennyivel az nem ismert.
Dátum: 2008.10.03. 19:51:41
Valószínűleg az ellenfeled taumaturgiájából jött rá annyi bónusz.
Idézet: Zoli - 2008.10.03. 13:44:54
A másodlagos támadás értéke fix, a szakértelemtől függő %. (...)


Jó; de akkor még mindig nem értem hogy 21ből miért megy át 1ép és 28ból miért nem megy át egy sem.
Másodlagos támadás szakival kapcsolatban; azt írja hogy az általam kiosztott sebzés bizonyos százaléka megy át az ellenfél állatára. Kérdés az, hogy

-mekkora ez a % és mennyivel nő szintenként
-fix érték-e vagy van benne valamekkora random, esetleg erre is külön támadás dobás van (pl. 2es szakival ugyanabban a csatában sebeztem egyszer 21-et ebből átment 1, másszor 28at és nem ment át semmi.)
-csak a közelharci sebzésnél érvényes vagy a varázslatnál is (variból még soha nem jött be)

Továbbá; esetleg ki lehetne ezekkel a válaszokkal egészíteni majd a szaki leírását? Szerintem hasznos volna...
Dátum: 2008.10.02. 19:59:37
Idézet: Khetty - 2008.10.02. 19:43:44
Nincs mit kifejteni... sokan vádaskodnak, hogy az élen állók csalnak...


...ahelyett hogy inkább ők csalnák a távolságot az élen állók és maguk között
Dátum: 2008.10.01. 20:38:59
Beállítások ->Karakter törlése.

Bye!
Elvben egyetértek, gyakorlatilag viszont hülye vagyok. Ez van.
Igen; olyan 600-1800 körüli LE-be kerül összesen hogy veled jöhessen csatázni.
Dátum: 2008.10.01. 10:40:18
Hogy lehet az hogy a mellettem harcoló lényen bronzagyarak vannak (+1 sebzés) és találatkor mégis összesen csak 1ép-t sebzett?
Túl erősek? Azzal az alap 1-2 sebzésükkel amit nem is biztos hogy bevisznek?

Az állataim idáig egyetlen egy sebzést sem kaptak senkitől; külön szakértelmet kell megtanulni ahhoz hogy a végzetúr sebzésének egy nagyon-nagyon minimális része átmenjen az állatkára. Nézzétek meg szerintem a log fileokban hogy hány játékos tett akár egyetlen pontot is erre a szakira....

Nem is volna baj ha csak 1 állat lenne képes harcolni egyszerre HA EZT A KEZDETETKTŐL FOGVA TUDNI LEHETETT VOLNA. Ellenben semmi nem utalt erre; sőt ott volt a leírás a vezetőkészség szaki mellett hogy 5szintenként +1 állat; arról egy szó nem esett hogy a 2. állat nagyságrendileg kevesebb hasznot hoz mint az első. (Ha egyáltalán hasznosnak lehet nevezni hogy van egy tartalékom, mert még egyszer mondom, egyetlen egyszer sem sérült idáig abból a 30-40 csatából és a másodlagos támadás szakim 1es szinten 1ép sebzést visz át az állatra akkor ha legalább 30 körül sebzek közelharcban.)

Ami az én esetemben különösen fájó az az hogy kb. 450 őskövet sütöttem ki azért hogy a vezetőkészséget felvigyem a kellő szintre + a 2. állatot beidomíthassam. Még külön filóztam is azon hogy nyomjam-e inkább a tanulást 10.-es szintre mert az elcsepegtetett infók szerint az a táp; az állatok inkább egy színesítő elem ami aránytalanul magas LE összegre alig hoz látható hasznot. És ellőttem a + LE-t egy olyan dologra amiről tudtam hogy nem táp de legalább egy egyedi karit lehetett volna csinálni belőle, erre még az sem. Külön megvettem az őskövet hogy ezt megcsinálhassam; egyébként remekül ellettem volna nélküle és most kiderül hogy lóf*sz a seggembe. Honnan kellett volna tudnom hogy nem lehet több állatot csatába vinni?!

Legalább vissza lehetne csinálni a dolgot úgy hogy visszaveszitek az így szerzett szaki szinteket és adtok egy lehetőséget hogy újra kisüssem az ősköveket a lélekkútnál? Vagy bármilyen egyéb megoldás? Mert így most fizettem egy csomót a közel semmiért.
Dátum: 2008.10.01. 08:53:30
Az alternatív szervert én is jó ötletnek tartom...
Hát ez az ami teljesen illogikus volna; akkor a vezetőkészség szakinak mégis mi értelme lenne? Minek idomítsak be több állatot ha nem jöhetnek velem a csatába és más hasznos tevékenységet -amennyire én azt tudom- nem végeznek?
Valaki a fejlesztők vagy a bétások közt tudna segíteni nekem abban hogy mit csináljak? Szükségem lenne rájuk a csatában jó lenne ha mindegyik fejlődhetne/harcolhatna stb. de sehogy sem sikerül beállítani.
Próbálom nagyon röviden összefoglalni a problémámat:

Nem voltam bétateszeter, fogalmam sem volt hogy haladnak a szakértelmek, mire érdemes költeni és mire nem, mégis amint megláttam az állatidomítás lehetőségét rögtön tudtam hogy egy alapvetően az állataira hagyatkozó karaktert szeretnék vinni a továbbiakban. Lehet arról vitatkozni h a nyünyőkék nem érnek sokat (kb. igaz), rengeteget kell rájuk költeni és szinte bármi mást inkább megéri fejleszteni -ez engem nem zavar.

Elmondom viszont hogy mi az ami zavar. Felfejlesztettem a tanulást 7re, a vezetőkészséget 5re, az idomítást 2re, nem is tudom már hány ezer LE-ből. Pár perce sikerült beidomítanom egy 1800 LE-s manapuffancsot; ő lenne a 2. állatom egy 1200-as ommu után. Elneveztem ahogy kell meg minden. És itt jön a feketeleves:

Nem tudom harcba hívni csak az egyik állatomat!!! Hiába kattintok rá mindkettőre hogy jöjjön, mindig csak az vesz részt a harcban amelyiket utoljára hívtam. Kérlek mondjátok hogy ez bug és segítheti a karimat egyszerre több állat is a csatájában csak nálam most összeakadt valami. Mert van egy nagyon rossz előérzetem ezzel kapcsolatban.
Dátum: 2008.09.30. 19:44:42
Idézet: cirip - 2008.09.30. 18:54:38
Paladins have several anti-Undead and Demon abilities

Warlocks are masters of the dark arts, devoted to furthering their understanding and use of Shadow and Fire based magics, along with the summoning of demons

Én nem wowozom, így nekem nem volt egyértelmű
Legközelebb jobb lenne, ha kicsit pontosabban fogalmaznád meg a "foglalkozik vele" kitételt


Izé; nem én írtam a kérdést még csak nem is WOW-ozom, normál fantasy/szerepjátékos előismeretek alapján is egyértelmű (paladine~paplovag); a különbség ott van hogy a warlock idézi/felhasználja a démonokat a paladin pedig harcol velük/ellenük. Mindkét kaszt foglalkozik tehát a démonokkal csak másképp.
Dátum: 2008.09.30. 18:25:41
Teljesen igaz; végül is a paladin is "foglalkozik" a démonokkal