Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Alternatív fejlődés (AF) pontok
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
221. hozzászólás - 2010.10.07. 18:46:33 (Válasz Kocos #217 hozzászólására.)
Ez is egy szempont!

Ötvözve a 2 elméletet mi lenne, ha hosszabb időre adná a védelmet, de nem teljes védelem lenne, hanem szakértelemszint függő %-a a Lélekenergiának lenne csak védve?
Pontszám: 5.43
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
222. hozzászólás - 2010.10.07. 19:10:13 (Válasz Birka #221 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.10.07. 18:46:33
Ez is egy szempont!

Ötvözve a 2 elméletet mi lenne, ha hosszabb időre adná a védelmet, de nem teljes védelem lenne, hanem szakértelemszint függő %-a a Lélekenergiának lenne csak védve?


Most lehet rosszul figyeltem, de mintha en is PONT ezt irtam volna.
Pontszám: 6.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
223. hozzászólás - 2010.10.07. 19:12:53 (Válasz Kocos #222 hozzászólására.)
Te csínján bánnál az idővel, én meg adnék 5 percet kb...
Pontszám: 4.44
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
224. hozzászólás - 2010.10.07. 19:24:24 (Válasz Birka #223 hozzászólására.)
Szerintem meg pont el lehet költeni a LE-t 15% alatt is.

Meglátásom szerint ennek a képességnek csak egy fokozatára lenne szükség, ami ad fél perc támadhatatlanságot és pont. Ezzel a lassú net is ki van küszöbölve, de ugyan ne csökkentse már a rabolt LE-t x percig csak azért mert a karakter gazdája 2 év alatt sem tanult meg vigyázni a LE-jére! Nem ezért figyelem 3 órán keresztül mikor bukkan fel, hogy aztán a Le 10%-ával szúrják ki a szemem. Ez aztán tényleg a portya kiirtása lenne.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.76
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
225. hozzászólás - 2010.10.07. 19:38:24
Átokszórásnál remélem majd lehet egyedi szitkokat feltölteni az avatárképekhez hasonlóan
Ebben az esetben ez lesz az első amit kifejlesztek
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.58
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
226. hozzászólás - 2010.10.07. 20:23:38 (Válasz Birka #220 hozzászólására.)
Persze a kozel azonos is tudjuk merre billenti a merleget a kivedhetetlen allatsebzesek es veletlen talalatok miatt. Nyilvan a rendkivuli mertekben elszaporodott es bajnokin feltunoen dominalo kozelharcosok tomkelege (majdnem annyian nyertek bajnokit mint a normal fejlodesu jatekosok) hivta eletre ezt az AF-et. Ugy latszik elerkezett az ideje, hogy ujabb "kisebbseggel" szamoljon le a Beholder es a kozelharcosok se fognak hianyozni kb. senkinek.



mod: Ja es ez a kozel azonos vajon hogyan ertendo? Mert en jobbara inkabb azt veszem eszre, hogy 150-200-al alacsonyabb tauval is kb. minden 2. ember tobbet sebez mint en kozelharcban, allatsebzes nelkul a varazslat meg a kozelharci sebzes koszonoviszonyban sincs egymassal, marpedig az allatsebzest nem lehet egy az egybe oda szamolni.
A hozzászólást Wuher módosította 2010.10.07. 20:38:07-kor
Pontszám: 4.72
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
227. hozzászólás - 2010.10.07. 20:45:21
-Ha már adjuk a vadászoknak ezt a 15% alól kilépős AFes védelmet, akkor miért nem adunk nekik mindjárt 20% ÉP alatti védelmet?
Jah.. hogy az is kevés lenne jövőhéten, mert van aki 4 óra alatt sem képes visszaérni a moziból?!
-Akkor legyen 50%!
-1 hónap és az is kevés lesz, mert 24 óra vadászat alatt 3x kell leüttetni magát az embernek, és van aki nem ér rá!

Akkor már miért nem vesszük ki a portyát a játékból? Úgy is felesleges!

/IRÓNIA
/Gúny

Legalább ezt a pici esélyt meg lehetne hagyni a portyásoknak. Ha már az emberi hülyeségre épül az itteni PvP...
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 8.05
népszerűPolaci8Férfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
228. hozzászólás - 2010.10.07. 20:46:14 (Válasz Wuher #226 hozzászólására.)
Ez számomra érthetetlen.
V2 Marshall
Pontszám: 7.51
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
229. hozzászólás - 2010.10.07. 20:50:16 (Válasz Kocos #218 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.10.07. 18:06:52
Idézet: Jeriko - 2010.10.07. 17:08:29
ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.

Ugy erted, nincsenek hatranyban az alacsonyabb szintuek. Mivel a kornyekukon mindenki ugyanannyiadik szintu nem latom a buktatot ebben.


Már ha hátránynak nevezhetjük pl. azt, hogy a vadászatért szintfüggő LE-t lehet szerezni, a térkapuban is szintfüggő LE-t kapsz, állatok sajtolásánál szintén, de szintfüggő az epikus is - egy alacsonyabb szintű karakter mindenből kevesebbet kap. Ez eddig a játék fejlődési vonalának alapjait képezte.
Itt ez abszolút nincs meg.
Egy alacsonyabb szintű karakter pont annyi AF-et szerezhet, mint egy magas. Egyértelmű buktató nincs ebben, de még nagyobb különbségeket fog okozni adott szinten belül. Másrészt meg borulnak az olyan események is, mind pl. Landragór, egy magasabb szintű karakter relatíve gyengébb lesz benne, mint egy alacsonyabb szintű (alacsonyabb szinten ugyanaz a táp arányaiban sokkal többet jelent).
Pontszám: 7.24
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
230. hozzászólás - 2010.10.07. 20:58:16
Most, hogy ismerjük a szakértelmek szintjét/költségét kiszámolja valaki hány szint kell hogy midnen elérhetőt maxoljon valaki? Csak érdeklődés szinten...
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 8.61
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
231. hozzászólás - 2010.10.07. 21:24:12
Pár megjegyzés:

Lassú idő: ezzel megint megöltök egy taktikát, amire sokan építenek (mellesleg ennek hatására a második értékes relikviát kukázhatnánk). Érthetlen hogy azok a játékosok, akik nagy pofára esések ellenére sem képesek elkölteni a LE-t 15% alatt további mankókat kapnak (ahelyett hogy megtanulnának vigyázni a LE-re). Itt jegyezném meg hogy Birka 5 perces javaslata nonszensz (békés világra talán szódával elmegy).

Jelenlegi formában továbbra is negyedannyi AF pontot kapnak a VF-esek. Miért? Ráadásul a legnagyobb tápot (lassú fejlődés) is csak az EH-sok kapják. Ez nem túlzás? A láthatlan nerf meg a anti-VF presszionálás erősen az EH (és így a portya) felé taszigálja a játékosokat ez már most prognosztizálható. Az ismételhető küldi-reform és az EH-hullám után ráadásul elkerülhetetlen a maximális-lefelé ütés -eléggé elítélendő, ám jelenleg igen kifizetődő- stratégia további térnyerése. Tényleg ez lenne az új kívánt csapásvonal? Most értetlenkednem kellene, de a lehető legbékésebb és ártalmatlanabb láthatatlan vadászat kiherélése után már nem lepődök meg semmin.
A hozzászólást Aurri módosította 2010.10.07. 21:25:13-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.49
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
232. hozzászólás - 2010.10.07. 22:18:22
Az a probléma, hogy azok, akik lelkendeztek a láthatatlan vadászat kiherélése kapcsán, és/vagy tovább nyírbálnák a VF-et, valószínűleg nem gondolták át, hogy mi fog akkor történni ha a játékosok tömegesen térnek át az EH-ra. Az EH-nak csak akkor van értelme, ha használják is, és akkor ez a sok-sok játékos beáll szépen ütlegelni egymást. Nagyon jó, viszont ha mindenki üt mindenkit, akkor
a.) az üthető célpontok száma erősen megritkul
b.) azok, akiken végül csattanni fog az ostor (igen, a leggyengébbek, akik maximum perceket fognak 15% fölött tölteni) esetleg arra jutnak, hogy ők tulajdonképpen nem is igazán szeretnének már itt játszani.

Az EH viszont csak akkor ad értékelhető LÉ/tp arányt, ha eléggé lefelé ütnek vele, ami tömeges váltás esetén eléggé nehézkes lesz. Persze, ki fog alakulni egy új egyensúly a két szakértelem és azok használói között, kérdés hogy mindenkinek tetszeni fog-e az új helyzet, és szeretett reformereink is megtalálják-e a számításukat. Jellemzően meg szokták Nem baj, persze, KH-t mindenkinek.

Ó, és még valami! Lassú idő: LOL. A kifejtést már megejtették néhányan előttem.
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 8.88
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3620 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
233. hozzászólás - 2010.10.07. 22:25:56
Lassú idő: valamit lehet hosszabbitani, de azért nem akarom ezt túlzásba vinni, hogy vki felgyógyul, lead 5 támadást végigveri a térkaput és közben támadhatatlan marad... Esetleg nem 1 hanem 2 lesz a max szintje, igy aki több AF-t rászán kinyújthatja 10 mp-re.

Ha van 500as kritikusom, akkor ha novelek 1et a fenti AFes kepessegeken, akkor 525 vagy 505 lesz a krit?

525.

Hirtelen gondban vagyok, ha valaki megissza a 3. fázisos piát, mi lesz ezzel a szakival???

Ha egy képességnek előfeltétele a VF vagy nem VF, akkor nemcsak a kifejlesztéshez kell az előfeltételnek teljesülnie, hanem a képesség működéséhez is.

Rengeteg a hiányos leírás:

Na már eljutottunk idáig, hogyha egy játékmechanizmusról nincs részletes matematikai-műszaki leírás, akkor az hiányosnak lesz bélyegezve Ebben a témában Viktornak adok igazat. Ahol lehetett, leírtam a képletet. Ahol nem írtam le, ott vagy nagyon komplikált a dolog (pl. pörgő ütés), vagy egyszerűen csak nem akarjuk a preciz képletet publikálni (pl. erő sebzés működése), vagy még nincs eldöntve (pl. pihenés).

Mivel a vadászat és portya TP szintarányos, amit a szint osztóval kivesztek, így mindenki azonos mennyiségű AF pontot fog kapni. Mivel a képességek nagyon erősek, ez óriási előny az alacsonyabb szintű karaktereknek.

és ez pontosan hogyan fog megnyilvánulni? A 70. szintű karakternek ugyanannyi AFje lesz mint a 130asnak? És akkor mi van? Ettől még a 70-es nem fogja a 130-ast legyőzni... de erről szól a topicnak jónéhány oldala, majd olvasd vissza. MIért lenne jó az, hogy a 130as karakter ötször annyi AFt kap, mint a 70-es? Azért, hogy 3 hónap alatt az összeset kimaxolja? Ennek nem látom értelmét.

(a számolásod is gondolom ezért hibás)

nem látom hol lenne hibás a számolás... A kerekitésen ne parázzatok, mi az AF 1000x-ét tároljuk, de nekem személy szerint nem volt szimpatikus hogy a képességnél azt irom, a fejlesztés költsége 3000/4000/5000/6000/7000.

Kocos - a kompenzáció - VF viszonyát ha másképp nem, a példából remélem meg lehet érteni... A VF felezi a AF-t is. A kompenzáció ebből a felezésből vesz vissza. Ha nem VFezel, egy vadászat után a példában 0.02 AF-t kapsz (maxos alapos tanulással 0.024-et), ha VFezel, 0.005-öt, ha megvan a kompenzáció, 0.009-et.

Most, hogy ismerjük a szakértelmek szintjét/költségét kiszámolja valaki hány szint kell hogy midnen elérhetőt maxoljon valaki? Csak érdeklődés szinten...

Egy nem VFes karakter cirka napi 1,3 AF-t tud szerezni, szóval ha MINDENT ki akarsz maxolni, az cirka 2 év. POnt azért van ennyi képesség, hogy senki ne tudjon minden kimaxolni, válogatni kelljen.

Lassú idő: ezzel megint megöltök egy taktikát, amire sokan építenek

Isten ments, hogy a taktikához nyúljunk. Nem a LE-t akarjuk védeni. Arról van szó, hogy valaki benyomja a mágikus regenerációt, vagy megiszik egy gyógyitalt, utána rákattint a portyalistára vagy az epikusra, és azon veszi észre magát, hogy közben valaki leverte. Ha már gyógyitott, legyen ideje legalább 1-2 kattintásra, mielőtt elkapja valaki. Aki ottfelejti a karakterét, és nem költi el a LE-t 15% alatt, azt úgysem ez az 5-10 mp fogja megmenteni.
Pontszám: 8.33
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
234. hozzászólás - 2010.10.07. 22:32:53 (Válasz Birka #221 hozzászólására.)
Azért a 0.02nek 0.01 a fele és nem 0.005 szerintem a negyedelés kicsit túlzás.
V1:Eliteninja
Pontszám: 7.13
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
235. hozzászólás - 2010.10.07. 22:44:13 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 22:25:56
Lassú idő: valamit lehet hosszabbitani, de azért nem akarom ezt túlzásba vinni, hogy vki felgyógyul, lead 5 támadást végigveri a térkaput és közben támadhatatlan marad... Esetleg nem 1 hanem 2 lesz a max szintje, igy aki több AF-t rászán kinyújthatja 10 mp-re.


Nem olyan bonyolult megcsinálni, hogy első csatánál (ÉP vesztésnél) elmúljon - nem is jogos, hogy tovább tartson. Az viszont jó lenne, ha nem klikkelő versennyé fajulna a dolog.
Ebből a szempontból még mindig a 16% / első ÉP vesztést tartom jónak.
Pontszám: 6.49
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
236. hozzászólás - 2010.10.07. 22:44:44 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.10.07. 22:25:56

Na már eljutottunk idáig, hogyha egy játékmechanizmusról nincs részletes matematikai-műszaki leírás, akkor az hiányosnak lesz bélyegezve Ebben a témában Viktornak adok igazat. Ahol lehetett, leírtam a képletet. Ahol nem írtam le, ott vagy nagyon komplikált a dolog (pl. pörgő ütés), vagy egyszerűen csak nem akarjuk a preciz képletet publikálni (pl. erő sebzés működése), vagy még nincs eldöntve (pl. pihenés).


Engem pontosan az erőszorzó befolyásolása érdekelne. Tesztjeim alapján random(0,5)+0,5 körülire tenném valahova a jelenlegi értéket (90. szint alatt), azonban ezt írtad:

Idézet: Miklós - 2010.10.07. 16:20:08

Fókuszált erő: Az erőből eredő sebzés szórása kisebb lesz, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz az erőd után. Max. szint: 10. Költség: 5.


Ez azt jelenti, hogy irányított vadászat módjára kisebb szórású lesz a random érték? Továbbá a "valamivel" nagyobb sebzést mennyivel nagyobbnak értsük? Rendben van, ha nem szeretnéd elárulni a pontos értéket (itt akadtam el a portyaszimulációs excelemmel ), de egy ilyen komoly szintű és költségű képességnél legalább a változás nagyságrendjére jó lenne ha utalnál. Mint például a térkapu 25-> 50nél amilyen irányjelzőt adtál, maxos szinten kb. mennyivel lenne több a sebzés?
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.29
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
237. hozzászólás - 2010.10.07. 22:51:27 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
A VF portyában való AF szerzésére akkor milyen képlet vonatkozik?
És ha megvan a kompenzáció?
A hozzászólást Darah módosította 2010.10.07. 22:54:18-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.74
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
238. hozzászólás - 2010.10.07. 22:52:47
Egy régebbi postomból:

94. szinten 2360 vadaszátból 3585-os átlagom van sajtolással. (VF-el egy vadászat 32 tp)
Azaz 75520 TP-re jut 8460600 LÉ azaz VF-el a csp le/tp aránya 112 (Nem volt HT-m, de iranyítottam és maxolt vadász szakijaim igen!)

95. szintrol 94-re ütve a portya EH-val:
55*94*0,2*2,1 azaz 2171 LÉ-t ad az EH (100%-os ellenfél 28 TP!)
Azaz jelenleg az EH maximális LÉ/TP hatásfoka: 77,5 (rabló agyarakat nem vettem figyelembe, mert az nem mindenkinek beszerezhető...)


Tételezzük fel, hogy minden marad a jelenlegi rendszerben, és az EH kap +10-et az alapos tanulás miatt a tp meg egy *1,2-est:

65*94*0,2*2,1*1,2 azaz 3079 Lé-t adna 28 TP mellé, magyarán a hatásfoka: 109,9 lenne sok sok AF kepesség után a +5-ölt EF még mindig nem éri be a VF-et...

A hasznos energiák szakértelmet 15-ös maximumra mindenképpen fel kéne növelni:

70*94*0,2*2,1*1,2 azaz 3316 Lé-t adna 28 TP mellé, magyarán a hatásfoka: 118,42 lenne, ami egész jól megközelíti, és versenyképessé teszi a VF-es úttal...
Pontszám: 4.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
239. hozzászólás - 2010.10.07. 22:57:02 (Válasz Darah #237 hozzászólására.)
A VF portyában való AF szerzésére akkor milyen képlet vonatkozik?


Sima /2-őt kap alapból, amit a megfelelő szakértelemmel 80%-al fel lehet növelni, azaz 0,9x-es szorzót a nem VF-esek portyázásához képest, ha jól értem...

Ez azt jelenti, hogy irányított vadászat módjára kisebb szórású lesz a random érték? Továbbá a "valamivel" nagyobb sebzést mennyivel nagyobbnak értsük?


A valamivel kisebb random azt jelenti, hogy +x és rndből -x/2. Hogy ez az X mennyi, szerintem hadititok marad... De mivel így azon esetekben ahol jelenleg -300 volt s sebzésed felmegy +200-ra esetleg, így a közelharci elnyelés jobban működik, ennek kompenzálására kell betenni valami alapsebzés növelő hatást gondolom.

Természetesen szeretném már én is tudni a pontos portya képletet
A hozzászólást Birka módosította 2010.10.07. 22:57:26-kor
Pontszám: 5.43
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Alternatív fejlődés (AF) pontok
240. hozzászólás - 2010.10.07. 22:58:39 (Válasz Birka #239 hozzászólására.)
Nade arról volt szó, hogy mivel a VF nem befolyásolja a portyát, így annak a TP-jét sem, így oda nem jár a csökkentés.

És ezzel Miklós is egyetértett.
A hozzászólást Darah módosította 2010.10.07. 23:01:44-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.74
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője