Re: V5? Milyet szeretnénk?
21. hozzászólás - 2009.11.16. 15:06:58 (Válasz Birka #6 hozzászólására.)
21. hozzászólás - 2009.11.16. 15:06:58 (Válasz Birka #6 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.11.16. 14:04:55
Egy portya szerver, ahol a masszív portya miatt érdemes ősköves cuccokat venni. Viszont a „pók” taktikák nem toronymagasan ütköznek ki.
Ezt csak úgy lehet megvalósítani szerintem, ha a portya nem ad se TP-t se LÉ-t a karakternek!
Ez nagyon érdekes ötlet. Javasolnék még valamit:
1) TP se legyen. A szintlépés történjen úgy, hogy aki X győzelmet szerez vele azonos, vagy magasabb szintű ellen, az automatikusan lépjen szintet (X lehet fix érték, pl. 100 vagy szintfüggő, pl. 50 + szint*10
2) Ezzel együtt kell hogy járjon az is, hogy nálad alacsonyabb szintűtől nem hozol LE-t (mert különben csak alacsonyabb szintre támadsz, szerzed a LE-t és sose lépsz szintet.
Ezzel a kettővel a karakterek erősségétől függően, szabályozottan rétegződnének a karakterek erősség szerint.
Viszont, két megjegyzés:
- Minél kisebb a fix, mindenki által könnyen megszerezhető LE aránya (vadászat) annál kevesebb sikerélményt szereznek azok, akik nincsenek a top-on stratégiailag. Ez pedig könnyen és gyorsan vezethet tömeges törlésekhez. A 2. pontnak ezért is van nagy szerepe.
- Számomra már rémségesen borzasztónak tűnik, hogy volt idő a VU-ban, amikor óránként lehetett portyázni, turbót pakolni. Eszement időigénye van a játéknak. Ilyen szempontból pedig a szerverek egymás konkurrenciái. Akármilyen jó is lesz a szerver, csatlakozom azokhoz akik nem indulnak rajta. A játék időigényével Miklós elég nagy öngólt rúgott sajnos.
Egy portya szerver, ahol a masszív portya miatt érdemes ősköves cuccokat venni. Viszont a „pók” taktikák nem toronymagasan ütköznek ki.
Ezt csak úgy lehet megvalósítani szerintem, ha a portya nem ad se TP-t se LÉ-t a karakternek!
Ez nagyon érdekes ötlet. Javasolnék még valamit:
1) TP se legyen. A szintlépés történjen úgy, hogy aki X győzelmet szerez vele azonos, vagy magasabb szintű ellen, az automatikusan lépjen szintet (X lehet fix érték, pl. 100 vagy szintfüggő, pl. 50 + szint*10
2) Ezzel együtt kell hogy járjon az is, hogy nálad alacsonyabb szintűtől nem hozol LE-t (mert különben csak alacsonyabb szintre támadsz, szerzed a LE-t és sose lépsz szintet.
Ezzel a kettővel a karakterek erősségétől függően, szabályozottan rétegződnének a karakterek erősség szerint.
Viszont, két megjegyzés:
- Minél kisebb a fix, mindenki által könnyen megszerezhető LE aránya (vadászat) annál kevesebb sikerélményt szereznek azok, akik nincsenek a top-on stratégiailag. Ez pedig könnyen és gyorsan vezethet tömeges törlésekhez. A 2. pontnak ezért is van nagy szerepe.
- Számomra már rémségesen borzasztónak tűnik, hogy volt idő a VU-ban, amikor óránként lehetett portyázni, turbót pakolni. Eszement időigénye van a játéknak. Ilyen szempontból pedig a szerverek egymás konkurrenciái. Akármilyen jó is lesz a szerver, csatlakozom azokhoz akik nem indulnak rajta. A játék időigényével Miklós elég nagy öngólt rúgott sajnos.
Pontszám: 5.39