Re: V5? Milyet szeretnénk?
161. hozzászólás - 2010.01.14. 16:11:19 (Válasz Dozer #158 hozzászólására.)
161. hozzászólás - 2010.01.14. 16:11:19 (Válasz Dozer #158 hozzászólására.)
Mondottam volt: "semmit nem tesznek jobban a játékban", azaz tesznek ugyanúgy ahogy én, és élvezik az előnyeit annak, hogy két héttel korábban indultak.
Felzárkoztatási "hülyeség" a jelenlegi összes világon van, szinguláris ismereteknek hívják, mondjuk szétesik tőle a karakter olyan gyenge lesz, de ez egy másik kérdés.
Nagyjából.
Itt úgy érzem némileg zavar támadt az erőben:
Ha meg van fogva a portya és nem lehet nagyokat rabolni, akkor praktikusan nem tudsz sokkal kevesebb LE-t veszíteni, mert a többiek se fognak sok LE-t veszíteni.
IDŐ "nézés" (ex has adatokkal fogok dolgozni direkt):
- napi 50 csp elvadászása 120 perc
- napi 100 csp elvadászása 240 perc
Játékra fordított idő ugyanannyi, az téged miért zavar, hogy valaki később indulva, de a játékra ugyanannyi időt szánva veled egy szintű lesz? Az hogy holtidőben 0 LE-vel 3 vagy 5 napot "csücsül" egy karakter egy szinten nem tűnik releváns problémának.
Nem is értem az idő problémádat, ugyanannyi időt kell játszania, mert CSP bónuszt kap, nem LE-t. Utóbbi esetben jogos is lenne a reklamáció.
Ki a búbánatot érdekel, hogy a V3-on (meg v2-n és v1-n) mi megy? Ez a V5 kidumáló, ezeket az építős korlátokat ott kell létrehozni. A gyengébbek kedvéért pedig: biztos nem lesz implementálva se a v3-on, se sehol máshol.
Azt azért megsúghatnád, hogy ezzel a módszerrel hogyan jönne össze egy felzárkózás...
Felzárkoztatási "hülyeség" a jelenlegi összes világon van, szinguláris ismereteknek hívják, mondjuk szétesik tőle a karakter olyan gyenge lesz, de ez egy másik kérdés.
Ez a felzárkóztatás annyit fog tenni hogy pl: aki később jött az nem 30 csp-t hanem 60-at kap???
Nagyjából.
(ugye a portya meg van fogva, nem lehet majd ott sem nagyokat rabolni) leüttetve tartom magam és szépen rohanok felfelé úgy, hogy sokkal kevesebb LE-t vesztek mint az aki lassabban halad, kevesebb csp-t kap
Itt úgy érzem némileg zavar támadt az erőben:
Ha meg van fogva a portya és nem lehet nagyokat rabolni, akkor praktikusan nem tudsz sokkal kevesebb LE-t veszíteni, mert a többiek se fognak sok LE-t veszíteni.
IDŐ "nézés" (ex has adatokkal fogok dolgozni direkt):
- napi 50 csp elvadászása 120 perc
- napi 100 csp elvadászása 240 perc
Játékra fordított idő ugyanannyi, az téged miért zavar, hogy valaki később indulva, de a játékra ugyanannyi időt szánva veled egy szintű lesz? Az hogy holtidőben 0 LE-vel 3 vagy 5 napot "csücsül" egy karakter egy szinten nem tűnik releváns problémának.
Nem is értem az idő problémádat, ugyanannyi időt kell játszania, mert CSP bónuszt kap, nem LE-t. Utóbbi esetben jogos is lenne a reklamáció.
A V3-on ez megy a mai napig! aki később jött belépett egy már elég jól felépített szövetségbe és óriási előnnyel játszik!
Ki a búbánatot érdekel, hogy a V3-on (meg v2-n és v1-n) mi megy? Ez a V5 kidumáló, ezeket az építős korlátokat ott kell létrehozni. A gyengébbek kedvéért pedig: biztos nem lesz implementálva se a v3-on, se sehol máshol.
A felzárkóztatást inkább úgy kellene megoldani hogy legyen értelme portyázni! Hiszen aki valóban fel akar zárkózni, az aktívan játszik!
Azt azért megsúghatnád, hogy ezzel a módszerrel hogyan jönne össze egy felzárkózás...
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)
Viva la pontozókommandó
Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.20