Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: V5? Milyet szeretnénk?
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
161. hozzászólás - 2010.01.14. 16:11:19 (Válasz Dozer #158 hozzászólására.)
Mondottam volt: "semmit nem tesznek jobban a játékban", azaz tesznek ugyanúgy ahogy én, és élvezik az előnyeit annak, hogy két héttel korábban indultak.

Felzárkoztatási "hülyeség" a jelenlegi összes világon van, szinguláris ismereteknek hívják, mondjuk szétesik tőle a karakter olyan gyenge lesz, de ez egy másik kérdés.
Ez a felzárkóztatás annyit fog tenni hogy pl: aki később jött az nem 30 csp-t hanem 60-at kap???


Nagyjából.

(ugye a portya meg van fogva, nem lehet majd ott sem nagyokat rabolni) leüttetve tartom magam és szépen rohanok felfelé úgy, hogy sokkal kevesebb LE-t vesztek mint az aki lassabban halad, kevesebb csp-t kap

Itt úgy érzem némileg zavar támadt az erőben:
Ha meg van fogva a portya és nem lehet nagyokat rabolni, akkor praktikusan nem tudsz sokkal kevesebb LE-t veszíteni, mert a többiek se fognak sok LE-t veszíteni.

IDŐ "nézés" (ex has adatokkal fogok dolgozni direkt):
- napi 50 csp elvadászása 120 perc
- napi 100 csp elvadászása 240 perc

Játékra fordított idő ugyanannyi, az téged miért zavar, hogy valaki később indulva, de a játékra ugyanannyi időt szánva veled egy szintű lesz? Az hogy holtidőben 0 LE-vel 3 vagy 5 napot "csücsül" egy karakter egy szinten nem tűnik releváns problémának.

Nem is értem az idő problémádat, ugyanannyi időt kell játszania, mert CSP bónuszt kap, nem LE-t. Utóbbi esetben jogos is lenne a reklamáció.

A V3-on ez megy a mai napig! aki később jött belépett egy már elég jól felépített szövetségbe és óriási előnnyel játszik!

Ki a búbánatot érdekel, hogy a V3-on (meg v2-n és v1-n) mi megy? Ez a V5 kidumáló, ezeket az építős korlátokat ott kell létrehozni. A gyengébbek kedvéért pedig: biztos nem lesz implementálva se a v3-on, se sehol máshol.

A felzárkóztatást inkább úgy kellene megoldani hogy legyen értelme portyázni! Hiszen aki valóban fel akar zárkózni, az aktívan játszik!

Azt azért megsúghatnád, hogy ezzel a módszerrel hogyan jönne össze egy felzárkózás...
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.20
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
162. hozzászólás - 2010.01.14. 18:29:33
HÁt annak fogok még nagyon örülni, ha a v5 is ilyen békés ratyi lessz. mint a v3..
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 7.25
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
163. hozzászólás - 2010.01.14. 18:42:11 (Válasz CaveMaN #161 hozzászólására.)
uhhh kicsit szátcsúszott... mindjárt orvoslom a problémát
A hozzászólást Dozer módosította 2010.01.14. 18:44:12-kor
V3-Alíz
Pontszám: 7.05
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
164. hozzászólás - 2010.01.14. 18:44:33 (Válasz CaveMaN #161 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Dozer módosította 2010.01.14. 18:45:16-kor
V3-Alíz
Pontszám: 8.04
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
165. hozzászólás - 2010.01.14. 18:45:24
Felzárkoztatási "hülyeség" a jelenlegi összes világon van, szinguláris ismereteknek hívják, mondjuk szétesik tőle a karakter olyan gyenge lesz, de ez egy másik kérdés.


Ez szakértelem, mi most konkrétan csp-ről beszélünk ha jól emlékszem A szakértelemért LE-vel "fizetsz" a csp-ért nem... (ne köss bele az elementárisba ok? )

Ha meg van fogva a portya és nem lehet nagyokat rabolni, akkor praktikusan nem tudsz sokkal kevesebb LE-t veszíteni, mert a többiek se fognak sok LE-t veszíteni.
Játékra fordított idő ugyanannyi, az téged miért zavar, hogy valaki később indulva, de a játékra ugyanannyi időt szánva veled egy szintű lesz? Az hogy holtidőben 0 LE-vel 3 vagy 5 napot "csücsül" egy karakter egy szinten nem tűnik releváns problémának.


Ezt a két dolgot vonjuk már össze ha kérhetem... 0 LE-vel 3-5 napot csücsül, ez szélsőséges eset! Átlagot kellene nézni... épp azért vannak az ilyen fejlesztések mert a játékvezetők sosem az "átlagot" nézik... (ugye szokás emlegetni hogy "sírnak" a TOP karakterek, vagy "szúrjunk ki" a VF-esekkel, s nem véletlenül írják ezt sokan...)
És itt jön képbe a holtidő, amiről beszélsz! Ez az ami igenis fontos... Mert a holtidő ad arra lehetőséget hogy veszíts, vagy éppen nyerj LE-t...
És ha innen nézzük, nem játszik ugyan annyi időt az aki sok csp-t kap, annál aki ugye normál csp-vel gazdálkodik...

Azt írtam hogy a portya meg van fogva, nem azt hogy nincs benne LE!!! Nem mindegy hogy pl: 2 hónapon át vesztek naponta 500 LE-t, vagy 3 héten keresztül... (egy adott szint-intervallumban)

Ki a búbánatot érdekel, hogy a V3-on (meg v2-n és v1-n) mi megy?


Ha új világot indítasz nem a meglévőkből merítesz tapasztalatot???

Azt azért megsúghatnád, hogy ezzel a módszerrel hogyan jönne össze egy felzárkózás...


Hát legyen... Ha érdemes portyázni, a játékosok elköltik a portyapontjaikat... Plusz Tp-t kapnak, ezáltal gyorsabban fejlődnek! ( a vesztes csatákat ne nézzük most...)
Nem annyira látványos, mint +30-40-50 vagy 200 csp naponta, de aktivitással igenis faragható lenne a hátrány... Persze-persze lehet azt mondani hogy ha megérné portyázni akkor mindenki csinálná és nem lenne benne felzárkóztatási lehetőség, de ha valaki aktívabban játszik és mondjuk 30-as beállítással csinálja, az igenis hozhat a lemaradáson...
És én ebben hiszek... ha valaki be akar érni szintben, az játszon akítvabban mint én... de ne úgy érjen be hogy kedvezőbb feltételeket kap, csak azért mert később indult...
Vagy ez túl fura így?
V3-Alíz
Pontszám: 7.05
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
166. hozzászólás - 2010.01.14. 18:48:24
bocsánat a ronda külalakért, nem vagyok nagy fórumhasználó...
V3-Alíz
Pontszám: 6.37
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
167. hozzászólás - 2010.01.15. 13:01:15 (Válasz Dozer #165 hozzászólására.)
Ha új világot indítasz nem a meglévőkből merítesz tapasztalatot?


De, ezért is hangzott már el több ötlet, az épületek használatának fokozatosságáról. Sajnálatos módon mi csak dumálhatunk, Miklósék meg vagy megcsinálják vagy nem.

0 LE-vel 3-5 napot csücsül, ez szélsőséges eset!

Nem igazán az, mármint 2000 LE megfelelő mértékű transz. projekcióval is 0-nak számít.

Portyával nem tudsz gyakorlatilag hosszú távon utolérni senkit, alacsonyabb szinten kevesebb TP-t kapsz érte, az elől haladók pedig tutira bezsebelik az összes portyáért a maximális TP-t, amit képesek. Felzárkozás ebben az esetben kizárva. (Arról nem beszélve, hogy a portya TP többsége közelít az üreshez az LE tartalom kapcsán. Így hiába mész előre 10 szintet ezzel a módszerrel, utána nem fogsz többet csatát nyerni)
A hozzászólást CaveMaN módosította 2010.01.15. 13:02:20-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.30
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
168. hozzászólás - 2010.01.17. 14:30:02
Egy-egy épület építésének elindítását feltételekhez lehetne kötni (vagy bizonyos szinteket).
Pl.
Háború csarnoka: nyertes háború után max. 10. nappal
Bűvös Kunyhó : mindenkinek legalább két aktív állata legyen
Nekrofun Fókusz : mindenkinek legalább 100-as IQ
.
.
.
Mondjuk kisebb maximális létszám mellett, erősíthetnék a csapat szelemet. És megfontoltabb lenne az új tagok felvétele.
Pontszám: 7.13
fórumozóCainFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
169. hozzászólás - 2010.01.17. 20:40:54
Biztos gondoltak már rá mások is, de mi lenne, ha a játékban lennének célzófegyverek is? Pl íj, nyilpuska, parittya, vagy ilyenek..? Ezeket mondjuk varázslat helyett, az első körben lehetne használni - esetleg valami hozzá kapcsolódó szakértelem is lehetne.
Másik: Lovaglás is lehetne - az arra alkalmas lényeket használni lehetne e célra is - ilyenkor az állat nem okoz sebzést, viszont kapna a karakter különböző módosítókat.. Ha esetleg társulna egy lovaglás szakival, ami pl úgy működhetne, mint a hordagyűlölet, tehát 2 szintenként adna valami pluszt, pl +1 tám + véd, vagy ilyesmi...
Meg lehetne kétkezes harc is: aki megtanulná a kétkezes harc szakértelmet, az pajzs helyett egy másik fegyvert használhatna - de amíg nem maxolja ki a szakit, addig a másik kezében lévő fegyverre módosítókat kapna...
Ezek csak így hirtelenjében jutottak eszembe, de talán továbbgondolva még hasznosak lehetnek...
Pontszám: 8
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
170. hozzászólás - 2010.01.17. 21:15:10
Szerintem az első kettő fejlesztés egy picit bonyolultnak tűnik, hogy most az 5-ös világhoz tartozna, viszont a 3. az nagyon tetszik.
Pajzs helyett egy másik fegyver, szerintem egy nagyon pozitív fejlesztés lenne. A szakértelemhez kötés is tetszik, pl. kardforgatás néven lehetne hívni, és kizárólagossá tenni kardokhoz...mondjuk beállítani egy és kétkezes kardokat. Ez új kardokat is szükségessé tenne, pl szablyákat ilyenek..
Nem tudom ez mennyire lenne nehéz megoldás, mindenesetre pozitív az fix.
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 6.65
fórumozóCainFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
171. hozzászólás - 2010.01.18. 13:00:19 (Válasz Street05 #170 hozzászólására.)
Végül is, nem feltétlenül a V5 újdonságaként gondoltam, csak szimpla fejlesztésként, akár a többi világon is (csak nem vagyok nagy fórumozó, így nem tudtam, hová írjam... )
A kétkezes harc azért is lenne jó, mert újabb taktikázásra adna lehetőséget, pl hogy lesz erősebb a karakter, 1 kard + 1 pajzs, vagy két kard? S ha a másik kard használata egy ehhez kapcsolódó szakértelemmel párosullna, akkor amíg az nincs maxolva, vagy nem elég magas, addig negatív módosítók érvényesülhetnének.
Szerintem az íjak, nyílpuskák bevezetése se lenne túl bonyolult, hisz mindegy, hogy az első körben az van írva, hogy " egy villámcsapás igéjét mormolod" vagy az, hogy "megcélzod ellenfeledet az éjtünde varázsíjjal..." S aki az íj használata mellett dönt, értelemszerűen nem tud mágiát használni legalábbis abban a harcban... Amellett nem lehet túl bonyolult megoldani, hogy a varászlat képe helyett egy íj képe díszelegjen... de így legalább a harcos/varászló karakterek jobban el tudnának különülni. Meg szintén taktikázásra adna lehetőséget: melyik éri meg jobban? varázsolni, vagy vagy íjat használni? Nyilván, mint a többi fegyverbe, ebbe is lehetne fókuszkristályt helyezni, adna bónuszokat, stb.
A lovaglás szintlén adhatna okot a taktikára, hisz ha a valakinek 2 lénye van, az egyiket meglovagolja, s pl egy lovaglás szakértelemnek köszönhetően kap bónuszokat a Tám/véd-re, lehet erősebb lesz, mintha mindkét lényt harcoltatná... s mivel az ellenfél nem tudhatja, hogy hányas a másik lovaglás szakija, így 2x is meggondolja, hogy érdemes e megtámadni...
Mindezekre csak azért gondoltam, mert ugye a galetkik kezdenek fejlődni, városokat akarnak építeni, stb - akkor jussanak már el fejlettségben addig, hogy pl képesek lovagolni, íjat használni, két fegyverrel küzdeni...
JA, MEG EGY GYŰRŰNÉL TÖBBET FELHÚZNI A KEZÜKRE!!!
Pontszám: 9.56
közellenségODIN20Férfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
172. hozzászólás - 2010.01.18. 14:24:52
55szinten vagyok
Pontszám: 2.33
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
173. hozzászólás - 2010.01.18. 16:53:27
Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk!
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 6.65
irritálóProbapetjaFérfi
Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
174. hozzászólás - 2010.01.19. 08:04:54
Én meg már lassan ott tartok h nem kell ez a tamagochi filling. Azért kezdtem el játszani h a már meglévő szabályokkal minél jobb legyek. De szinte mindenbe bele lesz piszkálva és nem feltétlenül jó értelemben. Ha a v3 "reformok" folytatódnak aszem nézek valami másik játékot amibe ha pénzt teszek azt kapom ami jár... Kezd tele lenni a zsákom ezzel az egésszel.Pár ember megmondja h milyen legyen a játék és amit felépitettem az mehet a rákba mert a változás miatt nem ér semmit. A v1 egy jó világ haverjával a v2-vel. /persze ez sem mindenre igaz/ Na de a v3... jéééézusom mekkora hiba a játék történelmében... Borzasztó ez az egész és ha ennyire érdekesek a fejlsztések akkor mindenki szabjon magának egy világot és akkor legalább azt kapja a pénzéért ami jár. Na mindegy is ez az egész. Majd Miklós megmondja h is lesz jó...Viszlát
V3 AFejedetBeleveremAFalba
Pontszám: 6.02
utáltVodkaslecsoFérfi
Végzetúr mester
593 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
175. hozzászólás - 2010.01.19. 10:53:03
leginkabb ezt a csunya lila hatteret kene lecserelni
V4 - Csak simán király
Pontszám: 3.12
irritálóProbapetjaFérfi
Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
176. hozzászólás - 2010.01.19. 16:12:59 (Válasz Vodkaslecso #175 hozzászólására.)
Fradista...
V3 AFejedetBeleveremAFalba
Pontszám: 3.25
fórumozóEnergiserFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
177. hozzászólás - 2010.01.21. 18:22:43
Szerintem új nevet kellene adni a játékunknak mert egyáltalán nem hasonlít(ötletek vezérlőelv nélkül) az általam megismert végzetúr nevű játékhoz!
Pontszám: 8.63
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
178. hozzászólás - 2010.01.21. 18:25:51
Szerintem pedig ebbe a topic-ba csak olyannak kéne írnia, aki nyitott a változtatásokra, és hangoztatja is, hogy hogyan képzeli el, hiszen a neve: "V5? !!!Milyet szeretnénk!!!?". Aki a VU tesztkorszakát akarja újra látni, az messzire kerülje el ezt a részt!
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 4.81
fórumozóEnergiserFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
179. hozzászólás - 2010.01.21. 18:27:38
Nem lehetne meghatározni a vezérelveket mielőtt elmerülnénk a jelentéktelen részletekben?

Részemről az lenne a legfontosabb ha a szabályok indulás után csak kis mértékben változnának az előre meghatározott elvek védelmében.
Pontszám: 8.63
fórumozóEnergiserFérfi
Végzetúr
52 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
180. hozzászólás - 2010.01.21. 18:28:58 (Válasz Street05 #178 hozzászólására.)
Idézet: Street05 - 2010.01.21. 18:25:51
Szerintem pedig ebbe a topic-ba csak olyannak kéne írnia, aki nyitott a változtatásokra, és hangoztatja is, hogy hogyan képzeli el, hiszen a neve: "V5? !!!Milyet szeretnénk!!!?". Aki a VU tesztkorszakát akarja újra látni, az messzire kerülje el ezt a részt!


Nyitott vagyok!
Megvitatjuk milyen legyen(de nem találunk ki pl:autóversenyzős,két kormányos játékot)és el tudom dönteni hogy tetszik-e és ha igen maradjon mindig olyan mint induláskor.
A hozzászólást Energiser módosította 2010.01.21. 18:32:23-kor
Pontszám: 8.63
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!