Idézet: Otoaak - 2009.04.16. 19:16:21 Ez a kárpótlás meg LE szép és jó meg minden de a többség nem cukorkára vágyik hanem korrekt harcra és ESÉLYRE random nélkül.
En igazabol ugy meghallgatnam, hogy az agressziv helyenkent alpari stilusu hozongesen tul milyen megoldasi javaslataid vannak a temara. De komolyan.
En azt gondolom, hogy a jatek helyes iranya az, ha az erosebbek megvernek. Mert az megiscsak hulyen venne ki magat, hogy hiaba fejlesztem faszan a karimat, akkor is kikapok gyengebbektol. Ugyanakkor tortenne mindez ugy, hogy a gyengebbnek ez nem tenne tonkre a jatekat. Ugyanugy tudna jatszani tovabb. Eddig minden fejlesztes arra ment el, hogy kolt el jo sok LE-t, es akkor nem 3-an, hanem 5-en fogjak leverni az EP-det.
Kene egy olyan modszer, amivel eleheto, hogy a kisebb karinak az, hogy ot leverik annyira fajjon, mintha arenaban hivtak volna ki. Semennyire. LE befektetes nelkul.
Hirtelen egy otletem van, ami lehet, hogy hulyeseg, majd elmondjatok. Legyen egy mereszseg, mint anno a TF-en. A mereszsegi szint feletti karakterek (es nyilvan a mereszseg az utesi zonaban barhova allithato) ha megvernek, akkor nem sebzodsz, allataid sem sebzodnek, de nem kapsz semmilyen jutalmat ha nyersz (0 LE, 0 TP, allat nem fejlodik). Amikor belepsz megallapitod, hogy volt 4 edzomeccs es 2 valodi.
Esetleg meg lehet bolondotani a rendszert azzal, hogy be lehet allitani egy %-os erteket, ami mind a serulesekre, mind a jutalomra hat. (50% serules es 5ö% jutalom edzomeccsek eseten)
Az biztos, hogy senkinek nem jo, ha leutok 6 szinttel es kiosztok 2000 sebzest. De sajnos arra nincs ido, hogy ilyenkor atoltozzek, esetleg atrakjam a turbot, mert addigra a celpontot leuti valaki mas.