Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.09.03. 08:58:08
60-as sajtolás szaki
50 őskőért kényelmi pack
valamint csak akkor működik, ha prémes vagy ugye a kényelmi pack
Dátum: 2010.09.03. 08:45:52
Teljesen egyet értek Endyr-el, és amikor 1 éve felhoztam az OV-s példát Miklósnak, ő se repesett érte, hasonló indokok miatt...

De igen, kellene még PvE elem a gameba. Elkezdtem írni egy javaslatot, majd konzultálunk ez ügyben
Dátum: 2010.09.03. 08:39:39
Imádok veled eszmét cserélni

Ahogy a szingunak van negatív visszacsatolása, úgy a VF-nek is van, minél erősebb valaki, annál több csatát nyer, annál több tp-t kap.
LGY ügyben igen is van morgolódás, nem is kicsi (nem csak V1 létezik!). Főleg a nekem miért kell erőforrást, kockulást, játékidőt 100%-osan belefeccolni az LGY szerzésbe, ha te vf-el dobhatod a kalandok felét, ami nem tetszik, és így is úszol az LGY-ben...
Azt nem vetted számításba, hogy az általad számolt "szintlemaradásban" benne van a büntető, elbukott portya, kihagyott játékidő, csordulás stb... Persze én is kihagytam egy csomó faktort, de öszességében a szingu is okoz egy szintbeli széthúzódást ebben azért egyet érthetünk szerintem

Ha nincs célpontom, akkor minek fejlesszem a karaktert? Annó Ariel lovagolt ezen, minek vegyen nagyobb fókuszokat a tárgyakba? Hogy a saját klónja erősődjön, azaz legközelebb még erősebb fókuszokat vehessen, ha nyerni akar? (Kvázi saját magát szivatja, és költ a játékra ha erősődik a klónjával szemben? Mondjuk már akkor se értettem vele egyet...)

Persze PvE elemeket lehet betenni, de egy internetes játékot a verseny tart életben, mely alapvető eleme olyan platform, ahol dijazzák a sikert. Ha csak PvE van, akkor leülhetsz heroes-ozni pl, és emelve a fokozatokat egyre jobban sarkalni magad az optimalizációra. Petúrnak valahol igaza van, de ha nem lehet megtörni a terndet, akkor kvázi kijelenthető, hogy csak véges pvp játék platformok léteznek! Érdekes módon WoW-ban se áll meg az élet 80. szinten...

Tudod birka en nem tudok ugy gondolkodni, hogy par embernek bealdozom a jatekat, mert az milyen az egeszre nezve


Márpedig ha döntened kell, hogy 1 vagy x, akkor döntened kell, még ha álmatlan éjszakáid is lesznek utána Ha kiugrik valaki az iskolabusz elé a hídon, akkor inkább elütöm, semmint fálrerántva a kormányt az egész gyereksereg lássa kárát...

Indul egy egyenletes tomeg, kikerulnek belole erosek es gyengek. Aztan az erosebbek kozul lesznek kevesbe erosek es meg erosebbek. Vegul kialakul egy (kozel) statikus piramis. A pozitiv visszacsatolasok miatt statikus. Az egyik legerosebb pozitiv visszacsatolas a LE rablas. Az eros erosodik, a gyenge gyengul. Negativ visszacsatolas alig van a jatekban, pedig az tudna osszetartani a tomeget.


Nem ugyan ezt mondom, hogy kellene még negatív visszacsatolás, mely az extrém értékek kialakulását fokozatosan nehezíti??? Persze ezt meg lehet úgy is valósítani, hogy csak a lemaradottakat támogatod, ebben az esetben hú de szociális vagy, de ennek is rengeteg rossz hatása lehet. Nincs arany középút, de valamit tenni kéne, mert hosszabb távon a játékosok közti interakció megszűnik, és abból csak törlések generálódnak...
Dátum: 2010.09.03. 06:39:22
Solina, a szinu legalább annyira káros, ha nem is károsabb, mint a VF...
AH az új fejlesztéseket szingus karakterekhez lövi be Miklós, akkor mire arra a szintre érnek a "normal" karakterek, nekik már smafu lesz (Ezt siralmazza Ariel a térkapus lélekszívás nerf kapcsán, csak ő Vf-eseket vette elő ahol ez meg vagy dupla akkora hatasú.)
A szingusok hamarabb szereznek magasabb tárgyakat, hamarabb ülik le az epiket, a szövi kis tagjai hamarabb jutnak extrém epik cuccokhoz, azaz alacsonyabb szintre is keményen be tud kavarni.
A szingusok fele annyi LGY-t kapnak szinthez képest mint a "normál" ütem, így ha hozzájuk van belőve a tárgy ára, akkor a vf-es úszik benne! (Persze megy a trombi, ha az "élemezőny", a masszív ősköves fizető közönség nem tud megvenni valamit LGY hiányában...)
A szingu széthúzza a mezőnyt, így saját magának csökkenti a PvP lehetőségét a játékos, azaz legót csinál a saját játékából (Ilyen szempontból sokkal veszélyesebb mint a VF!!!)
És még sorolhatnám...

Kócos, kíváncsi lennék a véleményedre. Miklós sose fog meglépni egy ilyen horderejű politikai kérdést, szóval erősen elméleti a beszélgetés témája... (Persze jól nem jöhet ki belőle, ha nem lépi meg önsorvad a rendszer, ha meglépi lázadás következtében tuti abbahagyják páran...)
Dátum: 2010.09.02. 19:10:42
Birka, ennek a szint alapú akárminek semmi értelme nincs szvsz. Ebben a játékban az elsődleges mutató a LE/TP minden szinten.


Én is ezt mondom a Tp=szint, bárcsak kikapcsolhatnám én is... Let. azt kell felfogni, hogy ha egy vízben elszaporodnak a cápák, azok kinyírják az élelmet, azaz idővel csak cápák maradnak a vízben, akkor meg minek cápának lenni? HA itt kihalnak a kis halak, és a cápák megeszik egymást, akkor vége a dallnak, idővel nem tartják el a játékot a halak

Persze mindenkinek játékosnak érdeke, hogy új fejlesztések legyenek új eventek, de a jelenlegi VF és szingu rendszer, valamint a korltlan anomália lehetőség egyszerűen ellehetetleníti az új fejlesztéseket, méghozzá egyre jobban. Olvasd el az avatár projectet, iszonyatosan tetszik az alap ötlet, +portya célpontok, de olyan durva mennyiségű ellen indokot hoztak fel a játékosok, hogy hamvában holt ötlet az egész, és az egész központjában a lé/tp eltérések voltak.

Mivel ez egy végtelen játék, ezért el kéne fogadni, hogy hosszú távon mi a jó a játékmenetnek. Csip-csup változásokon ki tudtok akadni mint az órarugó, hogy így az eddigi taktika meg úgy az eddigi taktika, ha ez kell a játék jövője szempontjából, akkor igen is le lehet szarni, hogy egyesek játékélménye csorbult. Miért nem lehet elfogadni azt, hogy 1-2 vezér áldozat bőven belefér a meccs érdekében, de jelenleg gyalogokat se buktunk, csak ráborult az ásványvíz a sakktáblára...
Dátum: 2010.09.02. 18:47:04
Ne légy ennyire földhöz ragadt...

Ezt lehet alkalmazni csap pozitív értelemben is. Egy szaki, mely abban az esetben, ha a karaktered lé/tp-je alatta van, akkor csökkenti a kapott tp-t. Csak az fejleszti ki akinek megéri pl. (Így kellett volna működnie a vf-nek eredetileg, de az EH mellé egy ilyen szaki lenne az igazi...)

A rendszert úgy képzeld el, mintha kikötnének egy sikátor közepére egy 10 m-es gumikötéllel, ha balra mész egyre nehezebb elmenni a középponttól, ha jobbra, akkor is "rádsegít" a gumikötél, hogy középen maradj, de a 20m-es környezetedben szabadon mozogsz. Ha nagyon erős vagy. Pl gyúrtál lábra, akkor 35m-re is el tudsz csaplatni, de 40m-re csak akkor, ha van egy kismotor is alattad, 42-re már egy kocsi kell 43-ra kamion stbstbstb...
Dátum: 2010.09.02. 18:05:05
Akkor már hamarabb vagyok én bűnös, mert megkérdeztem, hogy van az hogy 92. szinten kisebb a térkapus átlagom, mint egy 60-as karinak, és ekkor kiderült, hogy a lény 70%-át dehidrálom akár csatákban, ezért csökken drasztikusan a "nyeremény".

Persze benne van az is a pakliban, hogy Miklós esetleg megnézi néha a top karikat, hogy vezet kismillió statisztikát, hogy éppen fúj a szél?

Nem így tervezte ezek szerint a térkapus eseményeket, betett egy korrekciót, mely a megoldások közt még a szolidabbik kivitel, kérésünknek megfelelően lehetőleg a maxhoz közeli határral. Ha az ő szemszögéből nézzük, iszonyat engedményeket tett, nem nem láncfűrésszel esett neki a metszésnek, hanem kisbicskával!

Persze ezt is teli torokból lehurrogjuk a helyett, hogy a pohár felét értékelnénk

Ne értsetek félre, a hátam közepére se kívánom, hogy 1 év múlva kisebb hatásfokkal működjön a lélekszívásom, de ha kell valamilyen okból egy módosítás, akkor az legyen ilyen "soft", semmint holnaptól nem működik valami ami eddig a játékosok 90%-nak elérhető, és egyértelmű volt. (Szerintem értitek mire célzok...)

Könnyű szidni a hűje bírót, de partjelzö nem akar senki se lenni
Dátum: 2010.09.02. 17:55:01
Miklósnak messze az lenne a legegyszerűbb, ha mindenki VF-ezne, és a szinthez szükséges tp-ket csökkenthetné egy 30%-al...

Jelenleg van egy visszacsatoló mechanizmus a játékban, ha erős vagy sok csatát nyersz, sok tp-t kapsz, de ez magában édes kevés
Már párszor pedzegettem, hogy a karekter össz léje, és össz tp-je el van mentve, a 2 számot elosztva egymással kijön mennyire erős a karakter. Ha ez a LÉ/TP az eredeti játék modelltől eltér, akkor korrigálni kéne a kapott TP alapját, minél nagyobb az alap szigma környezettől az eltérés, annál nagyobb a korrekció, ha ez a korrekció jól van belőve, akkor a szint bizony komoly erőt mutató lesz, melyen belül fixálódik a játéktér, lehet fejleszteni, bármilyen szakival kiderül "elcseszett" nem tervezett modell, akkor a rendszer kikorrigálja magát...

Persze egy régóta futó szerverre ezt betenni irgalmatlan nagy ösztönzést kiván játékvezetői oldalról, és kompromisszumot játékos oldalról. Meg akkor is, ha ez a mexhanizmus eleinte nagyon pici, majd fokozatosan nagyobb hatásfokkal kezd el működni!

Egy 1/2 ls 2x es lé/tp közti range szinten belül azért komoly játéktér, ha e fele vagy alá kerül valaki, akkor a tp korrigál, azaz lehetne extrémen kimagasló valaki, csak azért folyamatosan tenni kell! A mechanizmus működésbe lépése meg 200 napos felfutású lenne, azaz 2 naponta 1% hatásfokkal nőne, így szépen fokozatosan meg lehetne szokni, és hosszú távon helyrerázná ezeket az iszonyat anomáliákat...

Persze bilibe lóg a kezem, egy ici-pici módosításért is több napos flamek vannak, akkor egy ilyen drasztikus, kemény lépésért óriási ordibálás lenne annak ellenére, hogy a játék jövője megköveteli
Dátum: 2010.09.02. 13:46:43
Mondj karaktereket akiknek nem az iq-ja a domináns tulajdonsága, és nem toronymagasan emelkednek ki a környezetükből, de mégis sikeresek a portyákban a "közelharcosabb" taktikájukkal. Én V3-on nem ismerek ilyen karaktert, és bevallom más szervereken se nagyon tudom elképzelni, hogy ki lehetne "tenyészteni" ilyen jellegű karaktert jelenleg
Dátum: 2010.09.02. 12:50:14
Jelenleg nincs, mindenki mágus A mágia mesterei vagyunk jelenleg, ezen kéne picit finomítani
Dátum: 2010.09.02. 12:02:06
Ywgarrd, a TP/LÉ téma semmiképpen nem szerencsés ha piszkálva van. CSak további morgások lesznek belőle, hogy egyeseknek alacsonyabb szinten elérhetővé válnak új lehetőségek a lé/tp elmozdítására, mint az öregeknek, kinek mekkora a hatásfok, mit tol el stbstbstb...

Ha belegondolsz már most is irdatlan nagy szarkavarást művel a szingu és a vf, további TP módosító szakértelmeket tuti ziher, hoyg nem fog betenni Miklós.

Ugyan ez vonatkozik további lé termelő szakikra is, vagy ezek utólagos emelésére. Irdatlan sírást morgást stb eredményez.

Akkor mi maradt, mit tudsz egy karakterlapon úgy növelni, hogy nőjön a játékélmény, a tápfaktora jó legyen, és ki is fejlesszék az emberek, mert az nekik jóóóóó?

Én úgy gondolom időfaktort nehezen lehet már optimalizálni, maxot növelni nem alternatíva, mindegy hogy 400 vagy 401 a staminám Ráadásúl minimális költségért megkavarja a mostani "ballance"-t! Előbb leírt indokok miatt se LÉ se TP módosító szakik, se ismételhető küldetést befolyásoló megoldások nem igazán jöhetnek szóba. (Lásd palota is visszanyalt, miatta nerfelődött a 10 szintlépős küldi....)

Ennek alapján amit én szívesen látnék?
Célzás: növeli a minimumot és csökkenti a maximumot a fegyverek sebzésénél
Koncentráció: ugyan ez varázslatra

Alkasztok Pl:
-harcos specializáció (+közelharci sebzés, -IQ)
-mágus specializáció (+varázslat sebzés, -elnyelés)
-tolvaj spec (növeli a kaland szakikat, viszont csökkenti a kp pontok hatásfokát)
-Lovag spec (ha azonos vagy magasabb szintre támadsz akkor támadásban is működik a sebgyógyítás)
-Druida spec (+% maxpEp -% maxvp)
-Mentalista spec (+%maxvp -%maxep)
stbstbstb...
Dátum: 2010.09.02. 10:40:32
Birka. En mar ott elvesztettem a fonalat, hogy miert veded a valtozast.


Mert lehetett volna sokkal rosszabb Ha Miklós eldöntötte hogy x, akkor a legkisebb x-nek is örülök, és foggal körömmel védem, nehogy Xx legyen

masreszt ugyanezt a LE rablo targyak nerfjerol is el tudod mondani?


Na elsőre megfogtál, megvan a mai megideologizálandó feladat, de tuti össze lehet hozni valami AL ellenes konspirációt
Dátum: 2010.09.02. 10:22:52
Kócos, én is lélekszívom a térkapus lényeket, igaz csak 88%-al, miért kértem volna lélekszívás védelmet a térkapura???

Altair, a szövetség a lélekszívás után maradt lé x%-át tudja duplázni 50-es térkapuval. A Lélekszívás meg 100%-ban szívja a lémennyiséget a lény kezdő léjéből. Amíg a szövetség adta térkapu bónusz nem növeli fel a portya során szerzett LÉ%-ot 100%-ig addig a lélekszívás jobb lesz térkapuban mint a szövi bónusz (jelenleg 40% környéki 50-es térkapuval!). Persze ha több marad a lényben, akkor több szorzódik, azaz a lélekszívás védelem növeli az épület hatásfokát azoknál akik lélekszívnak. Természetesen a lélekszívők csata alatt szerzett léje ettől még csökken a lélekszívás védelem miatt elbukott LÉ kb 60%-val. Azaz az 50-es térkapu jelenleg a lélekszívás védelem hatásfokát csökkenti 40%-al míg a 24-es térkapus szövetségeknél ez 100%-osan működik. (Ha ezt tovább vezetem, megint kihozom, hogy az AL alá lett tolva a nerf, mert őket befolyásolja a legkevésbé mivel megvan az 50-es térkapujuk )
Dátum: 2010.09.02. 09:19:16
kitmatko:
Ez mekkora csúsztatás... A sebzésed folyamatosan nő, azaz a lélekszívott mennyiséged a "nerf?" ellenére is növekszik!

Kócos:
Valamit elszámoltál, mert a varázslatok elleni lélekszívás védelem pont fele akkora mint a sima. (A mértéke egész meglepő számomra amúgy...)

altair:
A magasabb térkapu szinteknek ehhez semmi köze ilyen értelemben! A térkapus lényben lévő össz lé mennyiség a TE szintedtől függ, és nem a térkapus lény méretétől, éppen ezért van az hoyg a 24 feletti térkapu bónusz a csata bégén "portya" lé szerszeményt szorozza a megfelelő szorzóval.

Összességében:
-Mivel lett volna jobb, ha Miklós elnyelést ad a térkapus lényeknek, és a portya eredményt is befolyásolja? (Van nekik egyáltalán?)
-Baj, hogy több lét ad a magasabb szintű térkapu? Vagy az definite alapkövetelény, hogy mindenki 110% lélekszívással rohangál?
-Nem érzem horrornak a "veszteséget", az ismételhető küldikkel megnőtt a napi szinten szerezhető bónusz Lé, most minimálisan csökkent, ha az össz eltelt időt nézem, akkor bőven több lét ad a napi +1-2 küldetés, mint a lélekszívás nerf, ha szintben nézem, akkor hány embert érint, mindenki más helpet kapott az ismételhető köldiken kereszüűl, azaz az előny nemhogy "betokozódik" a globál lét tekintve szint alapon, hanem éphogy csökkent a top szempontjából!

Mi látszik az egészből?
Olyan uborka szezont éltek meg, melyben egy eldobott csepp a vízben vihart kavar a biliben
Dátum: 2010.09.01. 20:20:08
Ismét elseje van, nézzük a statisztikákat:

94 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban

Topista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Sy Web 1360,9
2. Billy Pilgrim 1150,3
3. Valdimir 1077,0
4. Eroot ibn Shienkai 975,6
5. Leonard 965,5
6. XARDAS THE MAGIER 952,4
7. Büyük 911,6
8. BUKÓ 826,8
9. Koarc 812,4
10. Wart 806,3
11. Hammerfall 790,7
12. Vanek úr 778,9
13. Crux 774,4
14. Dorina Snowflake 766,3
15. Dzskar El Khebir 673,6
16. Hercegnő 652,4
17. Pumur2 644,0
18. Heparni 641,2
19. Blade 637,3
20. Szeptimusz 557,4

Topista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Koarc 175
2. Aprod 164
3. Kockás Abrosz 158
4. Blade 132
5. Bambula 129
6. Memo 126
7. Leonard 125
8. Mészáros 122
9. Cinke1977 121
10. ChDragon 121
11. Bruti 121
12. Arész 120
13. Stewestrong 115
14. Thalia 113
15. Sy Web 112
16. Dzskar El Khebir 112
17. Félx 108
18. Emilya 105
19. Czakk 103
20. Diamonds R 4ever 100

Topista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Silver Esnaider 230
2. Heparni 229
3. Büyük 218
4. Dark Angel01 193
5. Wart 168
6. Chera 154
7. Elen 133
8. Hammerfall 128
9. Diamonds R 4ever 126
10. Safira 125
11. Ariadna 125
12. Lucif_R 122
13. Reenah 119
14. Mardel 108
15. Ronon 105
16. Tboy 104
17. TIREX 99
18. Valdimir 98
19. Wood 95
20. Leonard 95

Topista első 21, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Sy Web 5
2. Wood 4
3. Vanek úr 4
4. Valdimir 4
5. Safira 4
6. Reenah 4
7. Leonard 4
Köv 19 ember 3 szintes...

RIP (Emlékük örökké...):
Franky8 10. helyről
Rene 12. helyről
Gina 79. helyről

Negatív rekord, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé)
99. Tseby'dr akula -15,4
100. Sátánfajzat -177,4

Negatív rekord, szekértelem emelkedés alapján (db)
99. Bdcaron -10
100. Bruti -43
Dátum: 2010.09.01. 16:08:35
Ez nem relikvia...

Legördülő menü duplán! Esetleg a funkció feltétele legyen egy alkimista üst az épületben? Na jó, megfogtál

Mondjuk en a 3:1 arányt nem tartom korrektnek. 2:1 es azonos csoporton belűl rnd-t ad vagy 5:1 es előre kiválasztahó mit ad. De az arányt az alapján kéne belőni, hogy mennyi esszencia van a játékosoknál adott idő alatt...
Dátum: 2010.09.01. 16:03:34
Ennél sokkal egyszerűbb a megoldás szerintem

A magas térkapuval rendelkező szövetségek védelmében történt, mivel a lélekszívás drasztikusan csökkenti a 24 feletti térkapuk adta lé bónuszt, így az épület hatékonyságát HA kevesebbet szívsz el, akkor többet tud szorozni az épület csata végén, azaz a lélekszívás adta nerfet javították!
Dátum: 2010.09.01. 15:56:43
V3-on 250-es kivégzés?
Dátum: 2010.09.01. 13:45:17
Irányított vadászat szakértelemmel megszűnnek ezen irányú problémáid
Dátum: 2010.09.01. 09:45:56
Javaslom a Let. fele leszarom a pontozást style-t neked is...