Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Dátum: 2016.05.20. 14:03:44
Nekem a kő-papír-olló elves játék tetszene. Nem tudhatod, hogy az ellenfélnek éppen milyen leosztású csatlósai vannak harcra jelölve
Dátum: 2016.05.20. 12:51:41
Szerintem király

Ha lenne időd vagy energiád feltölteni wikire, az még királyabb lenne. De így is jó. Jöhet a többi is!
Dátum: 2016.05.20. 12:03:57
Szerintem a következő fejlesztés mindenképpen a csatlós oldal fejlesztése legyen, hogy gyorsabban lehessen szinteket növelni. A többi mellékes
Dátum: 2016.05.19. 09:27:06
jaja
Dátum: 2016.05.19. 08:53:31
Kész is. Lehet menni aludni
Dátum: 2016.05.19. 06:03:33
Első piramis kész
Dátum: 2016.05.17. 22:35:30
Eléggé tetszetős mondás(ok).
Én az egész aukciót újragondolnám, most amíg még lehet. V1-re mindig messze a legtöbb licitáló és messze a legmagasabb licitösszegek jönnek. Egy tétel árából egy másik világ ÖSSZES tételét meg lehetne venni.
Dátum: 2016.05.14. 13:18:54
Szerintem akkor még nem tudatosult, hogy ez mekkora naggyá fogja kinőni magát idővel
Dátum: 2016.05.14. 11:58:47
Az inspirációval akkor van gond, ha egyenlőtlenséget szül. Ha én most vagyok 200. szintű napi 40 CSP-vel, és indul egy új játékos napi 100 CSP-val, akkor neki napi 60 CSP-vel több erőforrásból jön mytokronit. Napi bazisok PP-vel többől fejlődik a csatlós. Hamarabb eléri azokat a lehetőségeket, amik az én időmben nem is léteztek.

A felzárkóztatást támogatom. Annyi a plusz, hogy vegyük észre, hogy itt eltolódott a jóakarat egy kicsit.
Dátum: 2016.05.14. 01:13:21
Na most kicsit úgy érzem, hogy én vagyok saras amiatt, hogy elindult ez a topic. Vagy jó 1.5 hónapja dobtam fel a témát, aminek 2 oka volt. Egyik, hogy megszüntessem a folyamatos rinyálást a Landragór kapcsán, a másik meg az, hogy beszélgetést kezdeményezzek egy számomra érdekes témával kapcsolatban. Ennyi. Én személy szerint egy szót sem váltottam Miklóssal ebben a témában.

Abban 100%-ig egyetértek, hogy a LÉ halmozás csak további egyenlőtlenségeket szül.

Abban is egyetértek, és többször is hangoztattam, hogy az inspiráció ilyen formában egy csalás, igazságtalanság.

Azt meg főleg nagyon sokszor elmondtam, hogy ebből a világok közötti ugrálásból jó dolog nem sülhet ki. Lásd AH, toplassítás, egyebek. Ezt szerintem Offs használta ki a lehető legprofibb módon. Én nem tudok ezzel azonosulni, de elítélni sem tudom. Azért mert túl ügyes.

Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy egy nulláról induló, egyenlő feltételekkel induló versenyhelyzet lenne a legideálisabb.
Dátum: 2016.05.13. 11:44:29
Idézet: Ariel - 2016.05.13. 11:34:21


Rendben, jöjjön a LE tárolás korlátja, de előtte valósuljanak meg a következők is:

- Az inspirátor fix mennyiségű plusz csp-t adjon, szintfüggetlenül.
- Készüljenek olyan fejlesztések, amire van értelme elkölteni a LE-t.
- A specializációváltás ne kerüljön őskőbe a türelmi időszak alatt.


Én támogatom. Ha az inspirátorhoz hozzátartozik az toplassítás miatti inspirációs tényező, akkor meg főleg.
Dátum: 2016.05.13. 10:37:31
Idézet: Ariel - 2016.05.13. 09:30:04
Az, hogy gyűjtögetve a LE-t egyszer majd hatékonyabban költöm el, semmivel sem különb annál, hogy te napi +20 csp-t, és eseménypontot kapsz, ezzel nem csak több LE-t, de mindenből többet gyűjthetsz, több mytokronitot, több eszenciát, minieseményes kacatokat, és erősebb csatlósokat produkálhatsz.


Nos én ezt is átalakítanám. Egyáltalán nem tartom igazságosnak azt, hogy nem egyenlő feltételek mellett tudlak megelőzni a toplistában, ez nem fair küzdelem. A +20 CSP nagyon sok, és amiatt kell visszamaradnod szintben, hogy kapj több CSP-t, hogy legyen eseménypont SZB-re meg ne legyen túl nagy a többiek előnye mytogyűjtésben. Ez is nonszensz.
Dátum: 2016.05.13. 07:58:18
Szerintem tök egyértelmű az, hogy ne ücsörögjenek a karakterek több száz / ezer (!) millió LÉ-n. Azzal védekezni, hogy nem ezzel kéne foglalkozni először, az elég gyenge terelés. Jó sok minden probléma van itt, és Miklósék hajlanak mindennek a megoldására. De arra egyébként kíváncsi lennék, hogy pontosan milyen előfeltételeknek kéne teljesülnie, hogy foglalkozzunk ezzel a problémával Plusz szerintem ez amúgy se holnap fog megvalósulni. Ha még itt egyet is értünk abban, hogy ez így nem jó, akkor is még x idő, mire kitalálunk egy értelmes képletet. Könnyen lehet, hogy tényleg meg sem valósul ez, míg ki nem jön egy újabb patch új fejlődési utakkal.
Dátum: 2016.05.12. 18:00:15
Ez a pár százalék tök jó. Egy myto kincsgyűjtő képesség szint 0,5%-ot ad. Pár hónapja csak az a hobbim, hogy ezeket a fél százalékokat gyűjtöm Amúgy is gyűjtögető vagyok, ilyenekkel meg lehet fogni.
Dátum: 2016.05.12. 16:48:58
Hát most így az alapvetés az, hogy legyen-e ilyen fícsör. Aztán utána majd szerintem következő körben meg tudunk alkudni a mértékéről is Amúgy tényleg ipari mennyiségű LÉ-t lehet szerezni magas szinten esszenciákkal meg mindennel. Egy küldetés 92k LÉ. Egy. És egy óra alatt lazán lepörög 30. Plusz portyaLÉ, sajtolás, vadászat.
Dátum: 2016.05.12. 13:31:54
Nagyon tetszik ez a "beszéljük meg a játékosokkal" módi
Dátum: 2016.05.11. 14:43:08
Én 2 dologra szeretnék reagálni. Ezt sem vedd támadásnak kérlek, mert nekem már az is sokat dob, hogy egyáltalán itt beszéljük meg ezt így külső fórumon közösen.

Idézet: Miklós - 2016.05.11. 14:27:07
Reagálok több felvetésre:

„A portyában nem az a baj, hogy nincs célpont, hanem hogy 5-5 portya közt várni kell 5 percet.”

Az időlimit a portyák közt nem véletlenül került bevezetésre. Ha 2 percen belül le tudsz nyomni 100 portyát, akkor egy szempillantás alatt meg tudsz nyerni egy szövetségi háborút, és úgy tudsz végigrabolni mindenkit, hogy akár esélyük lenne visszavágni. Már az 5 perc se sok, de legalább valami. És hogy mit csinálj abban az 5 percben? Tényleg soroljam? Kalandok, vadásszzsákmány, LE elköltése, végzet temploma és feladatok, kvízkérdések, epikus, entitás stb stb. Van mivel kitölteni ezeket az 5 perceket.



Szerintem ez csak annak a mutatója, hogy nem tudjátok mi megy játékon belül. Kalandokat 99.9%-ban csak és kizárólag akkor csinálunk, amikor felvettük küldetésnek. Ha portyázunk, akkor egyértelmű, hogy portyás küldetéseket pörgetünk éppen, így ez kilőve. A vadászzsákmányos időknek már régen vége. Már rég nem az a játék megy, hogy vadásszunk ezerrel és jó lesz. Hovatovább ez amúgy két kattintás, és még mindig marad 4 perc 55 sec. LÉ-t szintén nem úgy költünk, hogy durr bele, majd lesz valami. Plusz ezt elkölteni sem szoktuk minden 5. portya után. Főleg ha nincs is mire. Végzet temploma 4 hetes kifutási idejű cselekvés. Ezzel ugye nem lehet kitölteni minden szünetet. Feladatok az megint ugyanez. Kvízkérdésekről szerintem szót sem érdemes ejteni. Epikus van napi 1, és ebben mi még profik vagyunk. Entitás meg 3 naponta. Nem lehet kitölteni azokat az 5 perceket. Én nem tudom kitölteni sajnos. A SZB-vel nagyot húztatok itt pozitív irányba.

Idézet: Miklós - 2016.05.11. 14:27:07

Amit itt még szeretnék megjegyezni, teljesen normális, ha egy játékban bizonyos dolgokból nincs tovább, van egy elérhető maximum, és ha addig eljutottál, akkor valami mást kell fejlesztened helyette. a VU elég összetett játék, nagyon sok mindent lehet benne fejleszteni. Az utóbbi években a fejlesztési idő nagyon jelentős része ment el azzal, hogy amiatt reklamáltál, hogy a játék egy adott részében elérted a maximumot, és szeretnéd, ha tovább lehetne menni benne. És amikor az ezzel kapcsolatos kívánságot teljesítettük, annak mindig csak az lett az eredménye, hogy a fejlődésed még további exponenciális mértékben gyorsult, még hamarabb érted el a következő plafont, és még több privát programozást kellett csinálnunk. Azt is elismerem, hogy az utóbbi években már jópárszor mondtam nemet, és rámutattam, hogy ez itt egy plafon. De sok esetben viszont beadtam a derekamat, a józan ész ellenére.


Szerintem ezt is ti rontottátok el. Nem véglegesen, de nem jó megoldás kerül az asztalra, inkább egy sebtapasz. Itt vannak például az esszenciák. Kvázi semmi értelme nem volt kitolni a határt 235 fölé, mert most én is, meg még páran összeraktunk 1 perc alatt 30-at, és nabumm, ennyi volt a fejlesztés. Rossz megoldás. Ellenben az, hogy elindulna egy újfajta esszencia szerzési lehetőség, ahol másfajta bónuszokat lehet gyűjtögetni, mindenkinek nulláról, előre definiált határig, az úgy már mindjárt jobb. Mondom én
Dátum: 2016.05.11. 12:50:17
Szerintem az épületek tervezésében nagyon sokat segít egy előre felállított komplex feltételrendszer. Ennek kell megfelelnie az ötletnek, és kész. Ha megfelel, akkor 99% hogy a játékban is jó lesz
Dátum: 2016.05.11. 11:28:08
Na pont így kezdenék neki én is Az előző oldalak agymenéseivel (bocsánat) nem tudok mit kezdeni. És ez még csak az építés.