Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Szintmaximum
kedvelt tagKenezimiFérfi
Végzetúr tehetség
146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
101. hozzászólás - 2016.05.12. 21:21:59
Miklós a másik játékotokban hozott valamilyen eredményt a szintkorlát?
Ott a kasztok összesített szint maximuma 720, eddig két karakter érte el a 32.375-ből.
Ez a két karakter maxolta a az ottani kasztokat, milyen sikerélmény vár most rájuk ezek után?
Az ottani fórumot elnézve, az a játékotok is haldoklóban van, pedig ott volt és van is szintkorlát, sőt jóval több olyan dolog volt és van amit csak prémesek vehetnek igénybe, bár ott a prémium véglegesen megváltható.
Alea Iacta Est!
Pontszám: 7.87
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
102. hozzászólás - 2016.05.15. 09:56:03
Szerintem jó ötlet, gyakorlatilag mindenhol van szintkorlát, ahol nem volt ott meg lett.
Pontszám: 7.83
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
103. hozzászólás - 2016.05.17. 08:27:20
Ha azt szeretnétek, hogy a kicsik utol érjék a nagyokat akkor a bajnokira és a kihívásra adjatok tp. Tudom, hogy nem fog senkinek tetszeni, nekem se tetszene, mert én is ott vagyok V1, V2, V3-on Dark Knuth az első háromba kihivásban. Csak így tudom vissza hozni 3 év lemaradásomat csatlós szinten. Következő a javaslatom minden kihívásra dupla tp kapjanak az állatok, de járjon érte 1 tp a karakternek, vagy bizonyos szint után több tp. A bajnokira csak úgy gondolnám, hogy a minuszos indulásért kapjunk tp-ét. Tehát csak azok a bajnokok akik már nyertek abban a kategóriában.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.56
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
104. hozzászólás - 2016.05.17. 17:02:50
Idézet: Ariel - 2016.05.11. 21:31:49
Emellett bemutatod, hogy mennyi mindent tudnánk csinálni a várakozási idő alatt, gyakorlatilag elmondod, hogy hogyan kellene játszani ezt a játékot.

Szó sincs erről. Én próbálom elhinni mindkét állítást, ami itt elhangzott:
1.) A játékkal egy nap nem játszol összesen 5 percet, épp ezért túlzó, hogy 5-5 portya közt 5 percet kell várni.
2.) A játék túl sok időt igényel.
És számomra ez a 2 állítás ellentmond, próbálok rájönni, hogy miért. Vagy vannak játékosok, akik napi töb órát játszanak, és vannak, akik csak napi néhány percet. Vagy pedig valaki itt költői túlzásba esik, amikor azt mondja, a játékkal 5 percet sem tud kitölteni

Tudom, hogy az én hibám az, hogy informatikus vagyok, és az ilyen játékoknál abból indulok ki, hogy a gép előtt vagyok, elég sokat, nem jelent problémát, hogy támadok párat, és valahány perc múlva majd megint támadok. De az ilyenfajta limitekre szükség van egy pvp-ben, ha bármely cselekvésből tetszőlegesen sokat lehetne csinálni tetszőlegesen rövid idő alatt, az valaki másnak a kárára menne. Még most is (meg a játék kezdete óta állandóan) kapunk olyan leveleket, hogy XY ilyen meg olyan gyakran támad, ellehetetleníti mások játékát stb. Ha a portyázás gyakoriságára nem lenne semmilyen korlát, lehet, hogy a csúcsragadozók élete még kényelmesebb lenne, de a többieknek még rosszabb.
Az 5 perces limit eltörléséhez az kell, hogy a játékodat ne rontsa el az, ha megtámadnak, és hogy több ellenfél legyen, akit támadni lehet. (ha bevezetjük a szintlimitet, ott akár mind2 feltétel teljesülhet, tehát eltörölhetjük az 5 perces limitet ott).

Amit kérni szeretnék tőletek:
1.) Próbáljatok racionális érveket felhozni a szntmaximum ellen. Rövid, világos magyarázat, indoklással. Sajnos az érvek, amik eddig zömében elhangzottak, inkább érzelmiek voltak, kb. azzal az indoklással, hogy "szerintünk nem lenne jó ez a változás" és "eddig is így működött". Írd le konkrétan, mi az, ami rosszabb lesz, mint előtte. Itt egy minta a másik oldal mellett:

Ha az élmezőnyben levők egy szinten feltorlódnak,
- mindegyiküknek több portya célpontja lesz
- a bajnoki viadalok érdekesebbek lesznek, több ellenféllel
- kevbésbé fogja beunni vki azért, mert egyedül maradt, senki sincs a környezetében
- kevésbé fogja beunni vki azért, mert az elöl levők behozhatatlanul elszálltak szintben és minden másban
- ahelyett, hogy a fejlesztési idő jelentős részében csak néhány játékosnak csinálunk dolgokat, az újdonságok sokkal több embernek lennének elérhetőek
- a játékegyensúly sokkal jobban fenntartható hosszabb távon
- az újabb és újabb tárgyak gyártása helyett lehetőség nyílik egy egyedi kraft rendszerre, amiben a maxot elért karakterek saját tárgyakat tudnak készíteni és fejleszteni

Ami jó ellenérv és eddig elhangzott:
- eddig én voltam a legerősebb karakter az ütőtávomban. Ha előbb-utóbb utolérem az élmezőnyt, nem én leszek az.

Illetve ugye van a 2 járulékosan megoldandó probléma:
- hogyan tudjanak a lemaradt karakterek közül akik akarnak, gyorsítani: lehet adni extra TP szerzése lehetőségeket (pl. amit Fubujoci írt) természetesen megfelelő LE-vel párosítva (vegyük észre hogy az isteni mannának is ilyen célja volt! ehhez hasonlókat lehet még csinálni)
- hogyan biztosítjuk, hogy amikor a karakterek utolérik az élmezőnyt, nem lesznek lényegesen gyengébbek. Erre volt javaslat, hogy a max. szint elérésekor kapsz egy nagyobb mennyiségű LE-t, amit elkölthetsz. A mennyiség függ attól, hogy mennyi lemaradásod volt, és mennyire aktívan játszottál.

Ami változna a max. szint bevezetésekor:
- megszüntetjük a top szint lassítást
- megváltozik (esetleg megszűnik) az inspiráció
- a max. szintesek csak max. szinteseket támadhatnak, de a kapott LE csak az EH alapján történik, és nincs vesztett LE (akár lélekszívással sem)
- megszűnik az 5 perces várakozás a támadások közt a max. szinteseknek
Pontszám: 6.81
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
201 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
105. hozzászólás - 2016.05.17. 18:11:25
A top lasított karikat némelyiket most se lehet beérni Tö-be
Kérdem én
Hogy fogok egy olyan karaktert beérni Tö-be aki egy max szinten fog fejlődni?
Nekem nem kell tp,az max a szintkérdést oldja meg,de nem a Le szerzést egy szinten és abból adódó fejlődést
Nekem ez abszolút nem világos
Ok kapok Le-t vmennyit ha elérek egy bizonyos szintre,de biztos nem milliárdokat amit a max szinten mozgó játékosok szereznek az egy helyben topogással
Jelenleg a 20 szintből adódó előnyt se igen lehet legyűrni,vagy a több évnyi játék idő különbséget,akkor hogy is fogjunk azt az előnyüket utolérni amit a szintmaximummal kapnak?
Ismételném,hogy én nem TP-be akarom beérni,mert azzal sokra nem megyek ha egy halom tp-t kapok a semmire,aztán el van b.szva a kari azzal amit évekig fejlesztettem
Ezt mégis hogy akarják megoldani?
Pontszám: 7.97
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
106. hozzászólás - 2016.05.17. 19:06:20 (Válasz Miklós #104 hozzászólására.)
A tarolhato LE maximuma rovatbol:

Idézet: Miklós - 2016.05.17. 12:38:02
Tehát itt semmi másról nem vitázunk, csak arról, hogy a LE bármikor, a jövőben, egy tetszőleges időpontban költhesd el tulajdonságok fejlesztésére, vagy folyamatosan el kell költened. És igen, a konklúzió ebből az, hogy a szavazás tényleg nem szól másról, mint hogy aki a saját ütőtávjában az első, az költhesse-e a LE-t 3x hatékonysággal, mint mindenki más.


Innen a szintmaximum rovatbol:

Idézet: Miklós - 2016.05.17. 17:02:50

- hogyan biztosítjuk, hogy amikor a karakterek utolérik az élmezőnyt, nem lesznek lényegesen gyengébbek. Erre volt javaslat, hogy a max. szint elérésekor kapsz egy nagyobb mennyiségű LE-t, amit elkölthetsz. A mennyiség függ attól, hogy mennyi lemaradásod volt, és mennyire aktívan játszottál.



Gondoltam varok meg ezzel, hatha magatol ertetodo az ellentmondas, es eszreveszed, netalan elegendo egyeb indokot tudtam felsorakoztatni a "nagyobb mennyisegu LE" ellen, mely ravilagit annak lehetetlen mivoltara. Sajnos ez nem kovetkezett be, pedig mar egy ideje nyitott mindket tema.
Eddig az idezett reszben levo javaslat volt a kovetendo pelda a megoldas megtalalasahoz, amely mellett ujabb ellenerv kerult felhozatalra a rengeteg tobbi mellett. Az lenne a keresem sok jatekostarsam neveben is, hogy vazold fel, mikent gondolod azt a fajta felzarkoztatast, mely igazsagos es egyenlo felteteleket biztosit a karakterek szamara. (Halkan jegyzem meg, hogy bar a feltett kerdesek egyikere sem valaszoltal, sot gyakorlatilag az egesz hsz-t semmibe vetted, ugyanezeket a kerdeseket a jatekostarsak erdekeben az elo forumon is fel fogom tenni, hacsak nem latod be a megoldasi javaslatod eletkeptelenseget addig.)

Az "Amit kérni szeretnék tőletek" reszre majd szinten reagalok, amikor idom engedi. Roviden... Jelenleg ez szamomra ugy tunik, hogy elsosorban a sajat programozasi nehezsegeiteket szeretnetek megkonnyiteni ezzel a szintmaximummal, es marketingszagu -fokent egy jatekos hsz-eibol osszevalogatott- ervekkel talalni nekunk jatekosoknak, hogy ez valojaban milyen f@sz@.
A hozzászólást Buildermann módosította 2016.05.17. 19:08:45-kor
Pontszám: 9.50
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
107. hozzászólás - 2016.05.17. 19:39:11
Miklós, Ariel és sokan mások is szépen bemutatták, hogy a játék jelenlegi problémáinak nagy része nem a szintből származik. Nem tudom, mit oldana ez meg, szerintem nem sokakat érdekel már a portya(engem biztosan nem), a legjobbakkal úgyis találkozunk a bajnokin, a gyengébbeket pedig fölösleges napi szinten szekálni. Nem tudom, hogy gondolod ezt, hogy izgalmasabbak lesznek a bajnokik, ha az emberek egyszer csak felérnek olyanokhoz, akik évek óta 100++ szinten végeznek hozzájuk képest minden LE-szerző tevékenységet. A felzárkóztató bónuszt meg úgysem tudod úgy belőni, hogy igazságos legyen, vagy a régóta top szintek körüli karakterek évek óta építgetett előnye vész el igazságtalanul, vagy olyan kevés lesz, hogy a friss max szintes játékosnak esélye sem lesz labdába rúgni a régi nagyok ellen, és a max. szint elérésével szépen meg is nyomhatja a törlés gombot, mivel semmilyen reális esélye nem lesz utolérni a régóta ott játszókat.
Pontszám: 6.94
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
108. hozzászólás - 2016.05.17. 20:05:32 (Válasz Buildermann #106 hozzászólására.)
Jelenleg ez szamomra ugy tunik, hogy elsosorban a sajat programozasi nehezsegeiteket szeretnetek megkonnyiteni ezzel a szintmaximummal

Nem tudom pontosan mi az oka, de észrevehetően kevesebb fejlesztés van, mint régebben. Ha ez kell ahhoz, hogy újra legyen, akkor nem látom az okát hogy miért ne könnyítenénk meg a játékvezetés dolgát azzal, hogy hagyjuk arra menni a játékot, amerre ők vizionálják a megoldást. Úgyis annyira képlékeny ez az egész, hogy akár még jól is alakulhat. Annál minden jobb lesz, mintha tovább nyúlik és tovább ritkul a mezőny. Igen, még olyan áron is, ha jön Farm Géza alulról és elkeni a számat egy ideig. Ha valami, az lesz ennek a játéknak a halála, hogy megfojtjuk a fejlesztési ötleteket, mert annyira ragaszkodnak egyesek a kis szemétdombjukhoz.

Idézet: Miklós - 2016.05.17. 17:02:50
- a max. szintesek csak max. szinteseket támadhatnak, de a kapott LE csak az EH alapján történik, és nincs vesztett LE (akár lélekszívással sem)
Azért ezt nagyon drasztikus butításnak érzem, legalább egy minimális tét elférne a portyába.

Idézet: Ricskosz - 2016.05.17. 19:39:11
a játék jelenlegi problémáinak nagy része nem a szintből származik.
Valószínűleg így van, viszont ha ez kell ahhoz hogy neki merjenek fogni új dolgokat fejleszteni (tárgy craft pl.), mert nem akarják megint televágni kiskapuval és expolitokkal a játékot, akkor addig úgysem kerülnek be, amíg nem átlátható a globális hatása egy-egy fejlesztésnek.

Még mindig nem mondom, hogy a szint max a gyógyír minden bajra, azt viszont igen, hogy valamerre el kell indulni.
A hozzászólást Offsboy módosította 2016.05.17. 20:06:02-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.10
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
109. hozzászólás - 2016.05.17. 20:10:03 (Válasz Miklós #104 hozzászólására.)
A pozitív részét szerintem mindenki látja és végül is senkinek nincs baja a szintmaximummal. Csak az a kérdés, hogy ha felér valaki mennyi különbség lesz ő és más között. Ebben a játékban a bajnokok hónapokat éveket képesek egy kategóriában indulni, ami lássuk be ugyan azt csinálják amit a szint maxolásnál nem akarunk. Az isteni manna az igaz jó LE/tp arány és ráadásul az állatoknak is jár tp, tehát létre kellene olyan dolgot hozni ami megfelelő LE/Tp ad. Tehát ugyan annyi LE/tp arányt kell szereznünk mint akik fönt lesznek. Hiába szeretnének a kicsik sokkal többet, arról senki nem tehet, hogy valaki milyen jól fejleszti a kariját. Szerintem lényegesen nem szabad változtatni semmit alul. talán annyit amit tanácsoltam kihívásért, bajnokiért tp járjon, de viszont az állatoknak és csatlósnak dupla tp. Rengeteg dolgot meg lehet kapni a játékban és mindenki a kiskaput keresi. Azt nem akarjuk, hogy elmozdítsanak minket a jó helyünkről, mert így kevés őskő árán giga kategória bajnokokat lehet létre hozni és elvárjuk azt, hogy a többiek élvezzék a játékot. Tehát én szerintem csak a sima karakter fejlesztésen menjen át mindenki és ha csak nagyon akarnak a többiek ajándék csomagot akkor se legyen több mint az utolsó aktív szintmaxos karakter szerzett le-je, mert ha ennél több lenne az vele nem lenne "Fair" és ő fogja megunni a játékot. De ha így is erősebb az aki fellép az már azért van mert jobban fejlesztette a kariját, de viszont a nagyok között is lesz versengés, hogy ne ő legyen az utolsó.
Másik ha nem lehet veszíteni LE-t az egy jó dolog és szerintem egy plusz gyógyulást kellene bevezetni ami nem kerül őskő és Le-be. (tehát akit támadnak az is tudjon megfelelően játszani ha akar).
Új fejlesztések amik tetszenének: új épületek, közös harcok(legerősebb a leggyengébb oldalán harcol és a szerzett LE feleződjön), egyedi tárgyak (amiknek képét akár mi is feltölthetjük, tul. összegét mi oszthatnánk el), klónok erősségének csökkentése (új szaki v AF), Idő ugrás (lehessen 5,10,20 szintet ugrani) isteni mannához hasonló LE/tp aránnyal, de nem annyira durva, de viszont a csatlós és állatok is csak annyi szintet lépnek amennyit a karakter.
A hozzászólást Fubujoci módosította 2016.05.17. 20:16:37-kor
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.53
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
110. hozzászólás - 2016.05.17. 20:20:30 (Válasz Offsboy #108 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2016.05.17. 17:02:50
- a max. szintesek csak max. szinteseket támadhatnak, de a kapott LE csak az EH alapján történik, és nincs vesztett LE (akár lélekszívással sem)
Azért ezt nagyon drasztikus butításnak érzem, legalább egy minimális tét elférne a portyába.

Tárgy lopása: én nem venném zokon ha kristályital, vadászat itala, Kútgerjesztő lopnak el tőlem. vagy esetleg lehessen ezt a képességet fejleszteni és a két karaktert közti külömbség dönti hogy milyen tárgyat lop el
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.53
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
201 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
111. hozzászólás - 2016.05.17. 20:22:02
Nem mindenkinek kell a plusz tp,ne akarjanak mar adni,es had en dontsem mar el hogy hogyan haladok,ne pumpaljak a sok-sok tp-t
Azzal sz.rt se érek ha mellé semmi Le nem jár
Nem mindenkinek az a szandeka a jatekba hogy beerje a maxosokat szintbe
Ne kenyszeritsek már ezt rank azzal hogy ha kell ha nem tp-t adnak!
En erősödni es fejlodni akarok es nem szinthuszarkodni
Nem azert kinlodtam a karimmal ennyit hogy el legyen b.szva a sok tp-vel
Eleg igy is mar a sok esemenybol szerezheto tp
Hozza teszem nem vagyok pók kari de nem is akarok szinthuszarkodni
A hozzászólást Turul77 módosította 2016.05.17. 20:23:09-kor
Pontszám: 7.42
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
540 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
112. hozzászólás - 2016.05.17. 20:36:01
Egyszer már volt egy javaslatom most leiírom megint, kicsit összeszedettebben megpróbálva.

Ha felér valaki a max szintre jöjjön be egy új stat(fantázianév, tökmind1 micsoda). Ez a stat portya győzelem/vereség arányán módosul, kb 2, 2,5vereség/1 győzelem lenne az arány, hogy mégiscsak legyen valami haladás és motivációja a játékos mezőnynek. A max szinten lévő EH és vadászat, sajtolás, térkapu "jövedelmet" szorozná egy arány számmal. Negatívba nem mehet a stat a 0=100%ja az alap szintnek. Valamint ez a stat adná meg azt a range-t is, hogy ki kit üthet.

Így kirajzolódik a karakterfejlesztés sikere, megmaradnak az erőviszonyok, megmarad a max szint. Aki eddig jól fejlesztett van motivációja tovább fejleszteni, mert így több bevételhez juthat, viszont ha nagyon elhúz ezzel a stattal akkor nem fog elérni senkit. Aki meg nem akarja, hogy üssék az nem portyázik. ÉS ITT MEGJEGYEZNÉM, hogy CSAK A VALÓDI portyáért járna a stat. Ergó, ha valaki fel is ér a max szintre és rommáverik mára kezdésnél, lenne lehetősége felzárkózni úgy, hogy csak SzB-zik és vadászik. Szerintem ezzel a rendszerrel jól be lehetne lőni a dolgokat, mind a felzárkóztatást és azt is el lehetne kerülni, hogy felérek a szintre és folyamatosan ripityára vernek. Új taktikázásokra adna lehetőséget, megérné kockáztatni, mert a LE-n kívül nő a szorzószámom is a bejövetelre. Ergó, ha kockáztatok és nyerek akkor több LE-hez jutok és tudok fejlődni. Így megmaradhatna a konstans szint mégis lenne haladás és egy korlát, hogy bárki ne ütögethessen bárkit.

Az arány azért lenne 2, 2,5vereség/1 győzelem, mert nyilván akkor is járna a statmódosulás, ha megtámadnak és vesztek vagy győzök. Ezzel megoldódna a LE-n való csücsülgetés is, mert a másiknak érdeke laposra verni a pofámat és amellett, hogy idővel több LE-hez fog jutni mint én az éléskamrámat is kifosztja amit bespejzoltam.

Ez egy 1.0ás verzió lenne, de a fő irányvonalakat leírtam. Én ebben látok fantáziát, hogy a lehető legkevesebb kiskapu és érdek sérüljön, viszont így össze tömörödne a mezőny és aki ügyes az hamar előrébb léphet.

Mód: Járhatna az SzB-ért is, de töredéke, hogy ne lehessen NPC-n fejlődni annyit, viszont ezt kiküszöbölné a holt tereket is, mert a klónokat csak le tudja győzni mindenki.
A hozzászólást Emishi módosította 2016.05.17. 20:40:54-kor
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 8.90
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
113. hozzászólás - 2016.05.17. 20:39:23 (Válasz Turul77 #111 hozzászólására.)
ki akar neked plusz tp adni? ha nem akarsz akkor nem kell szerezned.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.56
közkedveltBuildermannFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
114. hozzászólás - 2016.05.17. 21:22:47 (Válasz Offsboy #108 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2016.05.17. 20:05:32
Jelenleg ez szamomra ugy tunik, hogy elsosorban a sajat programozasi nehezsegeiteket szeretnetek megkonnyiteni ezzel a szintmaximummal

Nem tudom pontosan mi az oka, de észrevehetően kevesebb fejlesztés van, mint régebben. Ha ez kell ahhoz, hogy újra legyen, akkor nem látom az okát hogy miért ne könnyítenénk meg a játékvezetés dolgát azzal, hogy hagyjuk arra menni a játékot, amerre ők vizionálják a megoldást. Úgyis annyira képlékeny ez az egész, hogy akár még jól is alakulhat. Annál minden jobb lesz, mintha tovább nyúlik és tovább ritkul a mezőny. Igen, még olyan áron is, ha jön Farm Géza alulról és elkeni a számat egy ideig. Ha valami, az lesz ennek a játéknak a halála, hogy megfojtjuk a fejlesztési ötleteket, mert annyira ragaszkodnak egyesek a kis szemétdombjukhoz.


Ha tenyleg azt gondolod, hogy a problema oka a szemetdombhoz ragaszkodas (egyeseknek lehet van ilyen dombja, nekem biztos nincs), akkor nagyon felreerted a mondandom. Egeszen egyszeruen lehetetlen kivitelezni azt, hogy x szinre erve a jatekosoknak megkozelitoleg azonos feltetelei legyenek. Ezt sokfele indokkal alatamasztottuk, de sok jatekos, ettol fuggetlenul sem szeretne felzarkozni. Az egesz iranyvonal egy zsakutca, es bizonyos lehetsz benne, hogy egy ilyen jellegu fejlesztes joval nagyobb torlesszamot eredmenyezne mint az altalad vizionalt.
Ez nem a fejlesztesi otletek megfojtasa, hanem egy sokak altal hibasnak velt fejlesztesi iranyvonal kezdetenek a meggatolasa. Ha egyszer egy ilyen bevezetesre kerul, akkor mar nincs visszaut. Egy ilyen merteku, minden jatekost es sokevnyi karakterfejlesztest erinto valtozast nem lehet az `akar meg jol is alakulhat' feltetelezesre bizni. Kulonosen ha mar az eloszele is veszjoslo, es 99,99%, hogy nem alakulna jol.
Kulonosen ugy, hogy a velhetoen rengeteg kerdes/velt hibas szamitas/nyomonkovetesi nyomozas/egyeb jatekosnyugok miatti kapacitaslekotes elore nem tervezett es nem latott merteket oltene, ami lehetseges hogy vetekedne/felul is mulna a szintmaximum nelkuli rendszerbol fakado programozasi nehezsegek altal generalt plusz idoigenyt.


Még mindig nem mondom, hogy a szint max a gyógyír minden bajra, azt viszont igen, hogy valamerre el kell indulni.



Hogy valamerre el kell indulni, azzal maximalisan egyetertek. De az ok-okozati osszefuggeseket nem tudom figyelmen kivul hagyni, ezert a velemenyem tovabbra is az, hogy ez nem lehet a szintmaximum bevezetese.
A hozzászólást Buildermann módosította 2016.05.17. 21:23:31-kor
Pontszám: 9.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
115. hozzászólás - 2016.05.17. 21:44:17 (Válasz Miklós #104 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2016.05.17. 17:02:50
Tudom, hogy az én hibám az, hogy informatikus vagyok, és az ilyen játékoknál abból indulok ki, hogy a gép előtt vagyok, elég sokat, nem jelent problémát, hogy támadok párat, és valahány perc múlva majd megint támadok.

Igen, ebben a játékban már fatális tervezési hiba, hogy mindig magadból indulsz ki. Ez szüli a legtöbb problémát és elégedetlenséget. Teljesen új "moduloknál" még működhet is, kiindulsz magadból, plusz hozzácsapod azt a feltételezést, ahogy szerinted a játékosok használni szeretnék az adott modult. De a már létező moduloknál, ahol 7 év tapasztalata és játékos visszajelzések állnak rendelkezésre, nagyobb hibát el sem követhetsz, minthogy magadból indulsz ki ahelyett, hogy a játékosok hogyan szeretnék használni az adott modult. És még mindig, ebben a posztban is megpróbálod eladni, hogy jók az időlimitek.

A szintmaximum ellen a legfőbb érv az, hogy a legtöbb esetben nem ez a problémák forrása. Egyes esetekben adhat részmegoldást, de önmagában nem elég, ráadásul egy csomó olyan dolog is borul vele, ami jól működik.
Pár dolog, ami borul a szintmaximummal:
- vadászatért járó LE
- sajtolásért járó LE
- térkapuért járó LE
- SZB csatákért járó LE
- Kalandokért járó LE
- Küldetésekért járó LE
- Max ÉP
- Max VP
- Max csatlósszint és képességei
- Tudás fája bónusz
- Szöviküldi bónusz
- Állatok alapszintje
- Erőbónusz
- Lélekkút kisütéséért járó bónusz
és ki tudja még mennyi minden.
Ezt mind be akarod áldozni olyan dolgok miatt, amikre egyébként más megoldások is vannak, nem csak a szintkorlát. Nézzük csak:

- mindegyiküknek több portya célpontja lesz
Ehhez nem kell szint limit, csak egy szabály módosítás, miszerint 300-ik szint fölött mindenki üthet mindenkit

- a bajnoki viadalok érdekesebbek lesznek, több ellenféllel
300 fölött csak egy kategóriát kell nyitni

- kevbésbé fogja beunni vki azért, mert egyedül maradt, senki sincs a környezetében
a környezet jelentését veszti, lesznek 300 fölöttiek és mindenki más

- kevésbé fogja beunni vki azért, mert az elöl levők behozhatatlanul elszálltak szintben és minden másban
Szintben most is az zárkózik aki csak akar, a minden másban való lemaradást pedig a szintkorlát nem hozza helyre.

- ahelyett, hogy a fejlesztési idő jelentős részében csak néhány játékosnak csinálunk dolgokat, az újdonságok sokkal több embernek lennének elérhetőek
A néhány játékosnak készülő dolgok nem a szint miatt kellettek. A megaeszenciáknak, epikus kincseknek, AF képességeknek az égvilágon semmi köze a szinthez. Mindig lesznek olyan játékosok, akik előbb végeznek valamiben, mint mások. Ők a szintkorlátod után is ugyan úgy unatkoznának mint most.

- a játékegyensúly sokkal jobban fenntartható hosszabb távon
Az egyensúlyt nem a karakterek szintje borította meg, a nagy különbségek nem ebből adódnak.

- az újabb és újabb tárgyak gyártása helyett lehetőség nyílik egy egyedi kraft rendszerre, amiben a maxot elért karakterek saját tárgyakat tudnak készíteni és fejleszteni
Azt se tudjuk mi ez a kraft rendszer, de nem hiszem el, hogy szintlimit kellene hozzá, és ne lehetne azt mondani, hogy 300 fölött mindenkire egyformán érvényes.

Ami változna a max. szint bevezetésekor:
- megszüntetjük a top szint lassítást
- megváltozik (esetleg megszűnik) az inspiráció
- a max. szintesek csak max. szinteseket támadhatnak, de a kapott LE csak az EH alapján történik, és nincs vesztett LE (akár lélekszívással sem)
- megszűnik az 5 perces várakozás a támadások közt a max. szinteseknek

Nem, a max szint bevezetése nem csak ezeket a dolgokat változtatná meg, hanem azt a halom egyebet, amit a teljesség igénye nélkül felsoroltam.

Most komolyan, ha a pvp rendberakása és a kraft rendszer behozatala a cél, akkor miért nem álltok neki célzottan a pvp hibáinak felderítésére és jó design összerakásának, valamint olyan kraft rendszer kitalálásának, ami szintfüggetlen? Miért hoztok előbb egy design változtatást, amit aztán megpróbáltok úgy kalapálni, hogy a pvp-re pozitív hatással legyen?

Az egész tervezési mód bűzlik nekem, a "nyúl viszi a vadászpuskát" helyzetével állunk szemben. Először kellene definiálni azokat a funkciókat, amiket helyre akarok rakni, és arra kellene definiálni egy design-t, úgy, hogy a működő dolgokat ne csessze szét. Nem pedig először kitalálni egy design-t, hogy a problémás funkciókból párat helyrerakjon, és ellenőrizetlenül borítson egy csomó mást.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.20
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
116. hozzászólás - 2016.05.17. 21:54:21 (Válasz Buildermann #114 hozzászólására.)
Idézet: Buildermann - 2016.05.17. 21:22:47
Ha tenyleg azt gondolod, hogy a problema oka a szemetdombhoz ragaszkodas (egyeseknek lehet van ilyen dombja, nekem biztos nincs), akkor nagyon felreerted a mondandom.
Azt a részét nem neked címeztem, hanem a tiltakozók maradék 90%ának, aki emiatt nem akar hasonlót.

Én is biztos vagyok benne, hogy nem lehet igazságosan összemosni a mezőnyöket. A játékvezetés dolga és felelőssége lecsökkenteni az ebből eredő károkat, viszont ahogy Ariel is lefestette nemrég, a játék olyan mint egy fejjel lefelé épülő piramis. A mai napi tevékenységed annyi erőforrást termel, mint amit 1 éve 1 hónap alatt szereztél. Minél több idő telik el a szintmax-tól kezdve, annál jobban ismét kirajzolódnak a játékbeli hozzáértés, stratégiai különbségek, ezért nem gondolom ezt hosszútávon valós problémának.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.10
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
117. hozzászólás - 2016.05.17. 22:35:30 (Válasz Ariel #115 hozzászólására.)
Eléggé tetszetős mondás(ok).
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.74
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
118. hozzászólás - 2016.05.17. 22:47:43 (Válasz Ariel #115 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2016.05.17. 21:44:17


A szintmaximum ellen a legfőbb érv az, hogy a legtöbb esetben nem ez a problémák forrása. Egyes esetekben adhat részmegoldást, de önmagában nem elég, ráadásul egy csomó olyan dolog is borul vele, ami jól működik.
Pár dolog, ami borul a szintmaximummal:
- vadászatért járó LE
- sajtolásért járó LE
- térkapuért járó LE
- SZB csatákért járó LE
- Kalandokért járó LE
- Küldetésekért járó LE
- Max ÉP
- Max VP
- Max csatlósszint és képességei
- Tudás fája bónusz
- Szöviküldi bónusz
- Állatok alapszintje
- Erőbónusz
- Lélekkút kisütéséért járó bónusz
és ki tudja még mennyi minden.
Ezt mind be akarod áldozni olyan dolgok miatt, amikre egyébként más megoldások is vannak, nem csak a szintkorlát. Nézzük csak:



Mi lenne ha 300. szint után jonne egy újdonság amit nevezzunk mondjuk "aranypénznek". 300 szint alatt is lehetne gyujteni (ahogy most is) csak sokkal ritkabban esne. 300 szinten portya után járhatna X%-os esellyel. Ezt az eselyt lehetne novelni szovetsegi epulettel (Új epulet!) illetve Af kepesseggel is.
Mit is csinalna az aranypenz a 300-as szintkorlattal? Lehetoseget nyujtana egy "finomhangolt" karakterfejlesztesre. A te altalad felsorolt problemakra tetelesen:

+1% LE vadaszatra= X aranypenz
+1% LE sajtolásra= X aranypenz
+1% LE terkapura=X aranypenz
.
.
.
.
stb...
Ha 300-as szinten a jatekos dönthetné el, hogy melyik bevetelet novelne es melyiket hanyagolná ideiglenesen, az egy új szint vinne a karakterfejlesztesbe. Ebben a rendszerben a szint maximalizalasa mukodhet, hiszen a jatek fejlesztoinek is megvalosul a kerese (300 szint a maximum) illetve 300-as es 300-as karakter kozott is megmarad a kulonbseg.
Ha ehhez hozzacsapjuk azt, hogy 1% LE vedelem=x aranypenz, akkor ha a karakter ugy dont akar teljesen levedhetne az LE-jet s a tamadonak csak az EH es a lelekszivas maradna.
Tovabbi peldak:
X% regeneracio csata vegen=X aranypenz (drasztikusan csokkentheto lenne az EP vesztes)
X% allatsebzes csokkenes=X aranypenz (hatasosabb vedelem az allatoknak a jelenlegi huzzuk az egekbe a vastag bort LE-bol)
.
.
.
stb...
Ezzel a rendszerrel teljesen egyedi fejlesztesi terveket lehetne kesziteni s szinesitene a jatekot.
Szerintem.
A hozzászólást Dozer módosította 2016.05.17. 22:49:43-kor
V3-Alíz
Pontszám: 7.42
kedvencJack BauerFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
119. hozzászólás - 2016.05.17. 22:54:16
Mi lenne, ha leklónoznátok az egyik szervert, és azon bevezetnétek a szintmaximumot? Ez az egyik világ párhuzamos tesztszervere lenne és meg lehetne nézni, hogy alakulnak a dolgok az elképzeléssel. Persze kérdés, hogy mekkora ennek az erőforrás és időigénye.
Pontszám: 8.67
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szintmaximum
120. hozzászólás - 2016.05.17. 22:58:04 (Válasz LanMaffia #117 hozzászólására.)
Igen, tényleg szép levezetés.

Mondjuk problémát nem old meg sokat, inkább csak elkerül újakat.

Ariel hsz-ére:
300-ik szint fölött mindenki üthet mindenkit
Ennek tényleg sok értelme lenne, hogy 60-100 szintnyi hátrányból portyázgatni, szint és tárgybónuszok miatt elég egyoldalú a dolog.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.73
Oldal: 12345678
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője