Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Konkrét kalandok
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
281. hozzászólás - 2016.05.20. 12:51:41 (Válasz Doomlord118464 #280 hozzászólására.)
Szerintem király

Ha lenne időd vagy energiád feltölteni wikire, az még királyabb lenne. De így is jó. Jöhet a többi is!
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.74
kedvelt tagDoomlord118464Férfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
282. hozzászólás - 2016.05.20. 13:04:56 (Válasz LanMaffia #281 hozzászólására.)
Köszönöm ! Naponta írok egyet de elfogyott a kristálypontom és nem tudom őket beküldeni

Mindig azzal kezdem, hogy megnézem a Végzetúr Wiki.-n az alapszörnyeket és kiválasztok egyet-kettőt, majd a szokásos szereplőkkel megírom a történetet.
A hozzászólást Doomlord118464 módosította 2016.05.20. 13:15:04-kor
Thomas D.
Pontszám: 6.67
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
283. hozzászólás - 2016.05.20. 13:23:00 (Válasz Doomlord118464 #282 hozzászólására.)
Nem esett le, hogy saját kalandok, azt hittem csak véletlenszerűen találtakat másolsz be, azért nem értettem.

* Kufárnál lehet venni kristályitalt ha nagyon viszket a temyered a kalandírásra
A hozzászólást Offsboy módosította 2016.05.20. 13:23:46-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.11
kedvelt tagDoomlord118464Férfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
284. hozzászólás - 2016.05.20. 13:49:50 (Válasz Offsboy #283 hozzászólására.)
A sajátjaimat másoltam be ! A zöld kristályital 6400 LE. és 50 kristálypontot ad . Egy kalandbeküldéshez kell 80 kristálypont. Amint a kalandot elfogadják kapok 104 lélekgyémántot ,majdnem annyit mint egy sikeresen végrehajtott kalandért. Lélekgyémántból jelenleg 5429 db. van és nem nagyon tudom mire használni. Jobb lenne kristálypontot kapni, a sikeres kalandbeküldésért !:O
Thomas D.
Pontszám: 6.67
kedvelt tagDoomlord118464Férfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
285. hozzászólás - 2016.05.27. 10:05:33
Falánk zabálók a malomnál

Hétvége van, így csak a reggelihez hívó trombita hangjára ébredsz. A segédtiszt és egy féltucatnyi, végzetúr már nagy örömmel veszi át gőzölgő bögréket és a megrakott fatányérokat. Te is beállsz a sorba, és amint átvetted a porciódat, leülsz, a hosszú faasztalhoz.
A rumos tea jóízű, a ropogós lepénykenyerek, a friss körözött és újhagyma illata átjárja a levegőt. Kitűnő a reggeli! Mondja az egyik végzetúr. Lehetne még a lepénykenyérből kérni? Kérdezed a szakácsot. Az a baj, hogy kifogytam a lisztből! Ez volt az utolsó véka, amiből a reggelire való sütöttem. Ebédre és vacsorára nem lesz már cipónk. A hírek szerint, malmot tegnap reggel megtámadta egy csapat Falánk zabáló. A molnár fia elbújt valahová az apja pedig bement a városba segítséget kérni, de senki nem mer visszamenni a malomhoz, mert a szörnyetegek befészkelték oda magukat. Most is ott van hat zsák lisztünk és ott is marad, mert életveszélyes érte menni. Mondja a szakács.
Ejha! Hát csak nem maradunk éhen! A hordaparancsnok a csapat nagyobbik felével, két napja portyázik, de ha megjönnek ők is nagyon éhesek lesznek! Azonnal el kell menni a malomhoz a lisztért! Gyorsan vezesd elő a teherhordó szamarakat! Mondod a szakácsnak.


Idomítás. 1. próba

A szamarak eleinte nem nagyon akartak elindulni de az idomítás szakértelmeddel, sikerült jobb belátásra bírni őket. A segédtiszt két kísérőt is adott melléd és a tábor készletéből pár üveg sárga gyógyitalt is adatott. Amint gyors iramban közeledtek a malom felé, kiabálást és jajgatást hallotok. A molnár fia kiabál segítségért. Nincs sok időtök, a szamarakat egy közeli fához kötitek, és fegyvereiteket előrántva megrohanjátok a malmot. Jókor érkeztetek, mert az egyik óriási zöld szörnyeteg, a molnár fiát lógatja fejjel lefelé, és éppen fel akarja falni. Gyorsan előrántod a kardodat és egy csatakiáltást eleresztve a fiú megmentésére, indulsz.

Csata. 2. próba. Falánk zabáló

A guvadt szemű Falnánk zabáló elterült a csapásaidtól. Még próbál felemelkedni, de egy csapással kettévágod a fejét. Amint a lélekenergiáját magadba szívod, biztonságba helyezed a molnár fiát, aki sápadtan meséli a történteket. Összesen négyen voltak a szörnyek.
Egy, amit most vágtál le, egy valahova eltűnt és még a malomban is van kettő.
Én is ott bújtam el, amikor megtámadtak bennünket, de amikor elkezdték felforgatni a berendezést egyik észrevett és meg akart enni.
Miközben a társaiddal együtt, figyelmesen végighallgatod a mondottakat, megitatod a fiút egy sárga gyógyitallal.

Tárgyhasználat : gyógyital 3. próba

A társaid ezután fegyvereiket maguk előtt tartva pajzsukat védekezően felemelve bemennek a malomba. Te biztonságba helyezed a fiút, majd pár pillanat múlva ordítás és csatazaj hallatszik ki az ajtón. Te is azonnal odarohansz és azonnal a küzdelembe, veted magad.
A két falánk zabáló éppen a társaiddal hadakozik, miközben liszteszsákokat szaggatnak és a berendezést szétzúzva, tombolnak. A lisztfelhőn keresztültörve, a pajzsodat magad elé tartva, egy gyors szökkenéssel közéjük ugrasz.

Csata.4. próba Falánk zabáló

A fegyvered megtette a hatását az egyik zöld behemót, mély hörgéssel terül el a padlón, miközben a lélekenergiája kiárad a testéből azon a vágáson keresztül, amit ejtettél rajta. Közben társaid is bőszen vagdalják az egyedül maradt szörnyet, ami fujtatva igyekszik őket agyonlapítani. Ez a három közül a legnagyobb, már a látványa is elborzasztja az embert. Három méter magas lehet, két méter hosszú karjai vannak és hatalmas szájában tépőfogak, sorakoznak. Gyorsan felméred, hogy a társaidnak nincs esélyük ellene.
Pajzsodat a kardoddal kongatva felhívod magadra a figyelmét, miközben igyekszel a közelébe férkőzni. Ha szerencséd van, rád figyel majd és egy gyors vágással meg tudod sebezni.

Szerencse. 5. próba

Szerencséd volt, a szörny most ellened fordul. Így megmentetted a társaidat, akik több sebet is ejtettek az óriási szörnyetegen, de most erejüket vesztve zihálnak a sarokban a liszteszsákok mögött. Ahogy a szörny közelebb jön egy pusztító varázslatot, küldesz rá remélve, hogy ettől majd az erejét veszti.

Mágia 6. próba

Sikerült! A varázslat legyengítette és most kábán maga elé bámulva áll egy helyben a széttört ládák és szétdobált zsákok között. Kihasználva a tétlenségét, a kardoddal megcélzod a zabáló hatalmas zöld mellkasát és próbálod megvágni. Ekkor mintha magához térne a kábulatból, egy hatalmasat ordít, és előrelépve igyekszik a mancsával elkapni.

Csata. 7. próba Falánk zabáló

A feléd kinyújtott mancsot egy csapással levágtad, majd amikor védtelenné vált a mellkasa, egy gyors mozdulattal keresztülszúrod, a szívét Most árad ki belőle a rengeteg lélekenergia miközben lassan elterül a padlón és megmerevedik. A társaid éljenzésben törnek ki és gratulálnak a hármas győzelemhez. Nemsokára a molnár fia is besántikál a malomba, majd közös erővel kivonszoljátok az elpusztult falánk zabálókat a malomból.

Erő. 8.próba

Késő délutánra sikerült mindegyiket szörnyet elföldelni és a malom belsejét is rendbe hoztátok. A molnár fia elindult a városba az apjáért, ti pedig a liszteszsákokkal megrakott szamarakkal visszaindultok a táborba. Másnap reggel a molnár meglátogatja a tábort és hálája jeléül egy maréknyi lélekgyémánttal, jutalmazza a bátorságotokat.
Thomas D.
Pontszám: 6.11
kedvelt tagDoomlord118464Férfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
286. hozzászólás - 2016.05.29. 09:03:49
Kaland az erdei forrásnál


Ma ebéd után a segédtiszt értesített, hogy fél órán belül jelentkezned kell a parancsnoknál.
Fiam! Egy végzetúrral együtt be kell menned az erdőbe a forráshoz, mivel ma reggel megtámadták a szakácsot a forrásnál és elragadták a két vízhordó szamarát.
A forrásnál egy apró őrhelyet is, ki kell alakítanod. Azért küldelek téged, mert te értesz a legjobban az építéshez. Követ találsz a forrásnál, deszkát, szöget, szerszámot pedig viszel magaddal. Itt egy vázlat az őrhelyről, valami hasonlót kell majd megépítened.
Fel kell készülni rá, hogy Arató csattanatok is lehetnek a közelben, de minél többet levágtok belőlük, annál biztonságosabb lesz a környék. A forrást nem szabad elveszítenünk, mert a konyhára víz kell a főzéshez és a patak vize a szárazság miatt, nem elegendő a tábornak.
A társad is segít majd és őrködik is, amíg te dolgozol. - Mondja a parancsnok.
Ezután magadra veszed a fegyverzetedet és a főkapuhoz mész ahol már felpakoltak két szamarat és a társad is várakozik. Ahogy átnézed, egy szöggel teli vödröt, köteleket, szerszámokat, pár tucat tetőcseréppel megrakott fonott vesszőkosarat, frissen gyalult deszkákat és léceket erősítettek a hátukra. Mielőtt elindulsz a szakács egy tarisznya élelmet is ad az útra. Most veszed hasznát igazán az idomítás szakértelmednek, mivel a szamarak sehogy sem akarnak elindulni.

Idomítás 1. próba

Az állatok lassan nekiiramodnak, és mivel a forrás nincs messze harminc perc alatt, el is éritek a helyet. A forrásnál még ott van a szakács pipája, amit ijedtében elveszített, amikor megtámadták. A víz szállítására és tárolására szolgáló bőrtömlőket is megtaláljátok, szétdobálva, ernyedten hevernek a forrás mellett. Gyorsan lepakoljátok a szamarakat, áttanulmányozod a vázlatot majd derékig levetkőzve, sziklákat és nagyobb köveket hordasz a forrás köré.

Építés 2. próba

A munka gyorsan halad, a forrást méter magasan körberakjátok kövekkel és egy deszkákból és kőből álló két személyes házikófélét, emeltek a forrás mellé. A kőfal hátul és oldalt is takarja az őrhelyet így ellen áll a hátulról és oldalról jövő támadásoknak is. Az építmény nem nagy, de két ember kényelmesen elfér benne és az eső ellen is megvéd. Pár deszkából összeütsz egy padfélét, amire le lehet ülni, egy polc is kerül a falra és végül egy kémlelővel ellátott ajtót is csinálsz rá, hogy zárható legyen. Gyorsan elmúlt a délután, de az őrhely készen van. A társad eközben telemerítette az elhagyott bőrtömlőket és felpakolta a szamarakra. Végül zsebre teszed a szakács elhagyott pipáját, és éppen indulni akartok, amikor a közelből morgás és neszezés hallatszik. Hét sötétzöld színű, Arató csattanat tűnik fel a forrás mögötti sűrűben, és amint meglátnak benneteket azonnal felétek iramodnak. A harc elkerülhetetlen.
A szamarakat a kőfal mögé vezetitek és felkészültök az összecsapásra. Az első támadó eközben már a kőfalhoz is ért és már egy bokrokba kapaszkodva próbál rajta átmászni.

Csata 3. próba

A szörnyet sikerült egy jól irányzott döféssel, a nyakán átszúrni, mielőtt átjut a kőfalon. Lélekenergiáját magadba szívod és a következő ellenfeledre, összpontosítasz. Közben ez is
a méter magasra épített kőfalig jutott és hatalmas pofáját kitátva próbál rád ijeszteni. Harcostársad eközben egy mesteri vágással kettéhasít egy túlságosan közel jött támadót. Te a következő pillanatban, a kitátott szájú, bűzös leheletet eregető Arató csattanat felé lépsz, és vívóállásba állsz.

Csata 4. próba

A szörny hiába próbált nagynak és veszélyesnek látszani, nem sokkal élte túl a társát.
Ahogy a pofáját átdugta a kőfalon, azonnal lecsaptad a fejét. Vére most szökőkútként spriccel a magasba, miközben bőséges lélekenergiát enged ki magából. A társad, ez idő alatt a tőrét használva kivégez egy másikat, így a támadók már csak hárman maradnak. Kettő próbálja megkerülni a falat és a forrást, pedig egy szemből igyekszik nekifutásból átugrani a falon. A társad nagyot rikoltva, a falat megkerülő támadóra veti magát, és azonnal lehemperedik vele a földre. Te az ellenkező irányba futsz a kőházikó mögé és szembetalálod magad azzal amelyik, ezen az oldalon akarta megkerülni az őrhelyet.

Csata 5. próba

Az Arató csattanat hatalmasat huppant az erdei talajon, ahogy a lendületeddel sikerült feldöntened. Vékony, zöld karomban végződő kezeit próbálta maga elé emelni, de egy szúrással a földhöz szegezted. Érzed, ahogy döglődve vonaglik a kardodon. Amint kinyered lélekenergiáját, visszafordulsz a forráshoz ahol a két szörny, viaskodik a bajtársaddal.
Azonnal látható, hogy nincs idő a kardozásra, vívásra, úgyhogy egy jól irányzott varázslatot küldesz a küzdők felé.

Mágia 6. próba

A két támadó azonnal elesik a bekapott varázslattól, és most hörögve hemperegnek az avarban. Az egyiket a társad, akit nem viselt meg a varázslatod ereje, azonnal kivégzi, de a másik hirtelen felpattan, és hatalmasat üvöltve próbál az utolsó erejével neked támadni.

Csata 7. próba

Sikerült! A varázslattól legyengült, fogait csattogtató szörnyalak félig széthasított koponyával terül el a lábaid előtt, és amint a lélekenergiáját kiengedi, azonnal el is pusztul. Most mind a hét elterülve fekszik a forrás körül. Harcostársad csak a kezén sérült meg, de el kell látni, mert elfertőződhetnek a sebe. Kötszert, fertőtlenítő gyógynövényt veszel elő és először a forrás tiszta vizével, kimosod, majd ellátod az Arató csattanat által karmolt mély sebet.

Sebgyógyítás 8.próba

Az őrhely kiállta a próbát, bár a kőfalat lehetne még magasabbra is építeni. Amint kifújjátok magatokat, beljebb az erdőben egy mély lyukat ástok és beledobáljátok az ernyedt testeket. A sírhelytől nem messze megtaláljátok az elragadott szamarakat is, így azokkal együtt tértek vissza a táborba, ahol a szakács bőséges vacsorával vár benneteket. A tábor parancsnoka másnap megszemléli a forrást és az őrhelyet, majd lélekgyémántokkal jutalmazza a sikeres kalandot.
Thomas D.
Pontszám: 6.50
kedvelt tagDoomlord118464Férfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Konkrét kalandok
287. hozzászólás - 2018.01.03. 00:28:04
Hogyan lesz az ellenségből barát?

A hordaparancsnok a bőséges estebéd után ismét feladatot adott, elküldött vízért.
Ez első hallásra nem tűnt nehéznek de megtudod, hogy nem a közeli patakhoz kell menned, hanem a varázs kúthoz az erdei tisztásra.
Nagyuram! Minek nekünk az a kútvíz? - Kérdezed
A patak vize kristálytiszta, és fele olyan távol van.
A varázs kutakat mindig szörnyek őrzik és néha teljesen kiszáradnak.
Lehet, hogy egy csepp víz sincs benne és egy óra múlva besötétedik!
Elmegyek a patakhoz és az egész csapatnak hozok belőle vizet. Fél óra múlva itt is vagyok!
A varázskúthoz kell menned fiam! - Mondja a parancsnok a fejét rázva.
Ma este meglátogat bennünket egy mágus, neki kell a kútból a víz.
Csak a sötétedés előtt kimert víz felel meg erre a célra, mert kétszer olyan erős főzetet tud majd belőle készíteni, mint a napközben kimerítettből.
A főzetből gyógyitalt és varázsitalt kever és mi fejenként 3- 3 üveggel kapunk belőle.
Itt van ez az üres kecskebőr tömlő és a kulacsom, ha telemered őket bizony lesz súlyuk.
10 liter fér a tömlőbe és 2 liter a kulacsomba.
Remélem lesz benned annyi erő, hogy elhozd a vizet!

663. szintű Erő próba: Erő: 563 + 28 + 72 kristálypont = SIKERES!

Látom az erőd még mindig megvan és te vagy a leggyorsabb a katonáim között. - Mondja mosolyogva.
Ezért is választottalak téged és azért is, mert eddig minden kalandot megoldottál.
Indulj gyorsan, elég egy Szilmill varázstőrt vinned. – Mondja és sok szerencsét kíván.
Elindulsz , gyorsan szeded a lábad közben a fekete köpenyedet betűröd a derékszíjadba, hogy ne akadályozzon a haladásban. A kutat hamar eléred, leveszed a kecske bőr tömlőt a hátadról és a kút fülé hajolsz. Már csak az a kérdés van –e benne víz.

557. szintű Szerencse próba: Szerencse: 516 + 41 = SIKERES!

A kút szerencsére színültig van vízzel, de mielőtt belemerítenéd a tömlőt egy alacsony szőrös alak bújik elő a kút mögötti bokorból.
Állj! Egy lépést se tovább! A vízért fizetni kell! 1 aranydukát az ára! - mondja haragosan a törpe.
Ne haragudj Törpe uraság! Nincs nálam aranydukát. Én úgy tudtam, ingyen van a víz és mindenki annyi vesz amennyit akar. - Mondod neki
Rosszul tudtad, mi törpék építettük a kutat, nekünk van jogunk beszedni a vízdíjat is. - Feleli
Akkor miért van tünde rúna a kút oldalán? Merítek belőle és már itt sem vagyok ! Még neked is marad bőven. –Mondod neki.
Márpedig a vízből nem vihetsz ingyen! - Mondja és durván mellbe taszít.

Veszítesz 6198 életpontot.

Hujj ! Te erdei rabló, te útonálló!
Mondod neki mérgesen miközben kezedet ökölbe szorítod.
Eddig tisztelettel beszéltem veled de most akkorát a fejedre koppintok, hogy két hétig pépeset eszel, ha ugyan lesz még olyan, aki megetet.
Jól van na! Nem akartam akkorát taszítani rajtad!
A kút tele volt békával, falevéllel és kitisztítottam, gondoltam kérek érte valamit, ha már ennyit dolgoztam vele. Teljesen száraz volt, úgyhogy nekem köszönheted, hogy vizet látsz benne és ahogy mondtam a kutat valóban mi kezdtük el építeni, de a tündék fejezték be, azért van rajta a jel. – Mondja lecsendesedve.
Különben ha van egy kis pipadohányod, akkor azt is elfogadom és segítek vizet merni.
Három hónapja jártam a városban, mindenből kifogytam. Összesen 2 aranydukátom maradt , azt sem tudom mennyibe kerül mostanában a pipadohány. Te nem tudod véletlenül?

122. szintű kereskedelem próba: kereskedelem: 162 + 14 = SIKERES!

Azt éppen tudom! Egy fontnyi kerül 1 aranydukátba a jó minőségűből, de a gyengébb dohányból 2 fontnyit is kapsz érte. Nekem a táborban maradt a dohányom, szívesen adok belőle, de el kell érte jönnöd.
A varázskút valóban szép tiszta, megérdemelsz egy kis füstölni valót. - Feleled, miközben elkezded megtölteni a kecskebőr tömlőt. Már félig kész van, amikor valami gonosz hörgés hallatszik a közelből és vörösen világító szempárokat látsz közeledni a fák között .
Jönnek a csontvázak, meneküljünk! Kiálltja a törpe, de már késő elszaladni, mert pillanatok alatt körbe vesznek benneteket a rettegett, túlvilági szörnyek.

Kezdetét veszi a gyilkos Csata.



Az első csontvázharcos, ami nem visel magán páncélt szerencsésen beleszalad az előrenyújtott Szilmill tőrödbe és nagy zörgéssel azonnal összeesik. Még látod, ahogy a szürke köddé vált, gonosz szelleme halk nyögés közepette emelkedik a fák koronája fölé, ahol lassan elenyészik.
A második támadót a törpe a bárdjával, egy jól irányzott csapással lefejezi. Jön a következő csontváz, aminek Móleon lemezpáncélja és rövid fekete kardja van. Vicsorogva közeledik feléd és látod, ahogy a kardjával a nyakadat veszi célba. Lassan emeli vékony csontvázkezét miközben túlvilági hangon harci kiáltást hallat. Elhajolsz a csapás elől, de egyensúlyodat veszted és lehemperedsz a földre. A rettenetes csontváz föléd hajol, hogy átdöfjön de macskaként ugrasz el a fekete kard elől. Közben a törpe is vadul hadakozik a kút körül már a második ellenfelét csapja agyon. Harc közben Ő is hatalmas harci kiáltás hallat és ez a szerencséd, mert a támadód odafordul a hangra. Ez elég idő rá, hogy végre talpra állj és most te támadj.

Sikerült legyőznöd, a Szilmill varázstőr átütötte a páncélját és látod, ahogy egy sikítás közben lassan köddé válik. Mivel több támadó nincs, így a legutóbbi csontváz visszamaradt felszerelését közelebbről is van időd megvizsgálni.
Az üressé vált Móleon lemezpáncélt megkocogtatod a lábaddal, majd lehajolsz az Ében rövidkardért, amivel keresztül akart szúrni.
Törpe uraság! Ezt mind elviheted a lélekkufárhoz! Egy egész évre való füstölni valót ad érte. Igaz rozsdásak, de egy kis tisztítás után 5 aranydukátot is érhetnek! De válasz nem érkezik,a törpét nem látod sehol.
Ahogy a kúthoz érsz, akkor látod, hogy az üres páncélok és eldobált fegyverek között fekszik.
Láthatóan valami varázslat vagy csapás érte, mert a kezét sem tudja felemelni. Közelebbről megvizsgálva látod, hogy az egyik csontvázharcos harc közben, a Mithril buzogányával vállon üthette, mert a sebe nem mély viszont a buzogány túlvilági varázsereje jócskán elvett a törpe életerejéből.
Gyorsan kötszert veszel elő a tarisznyádból és felkötöd a karját.

116. szintű sebgyógyítás próba: sebgyógyítás: 175 + 4 = SIKERES!

Csak megszédültem! Nem kell segítened rajtam! Durván meglöktelek, amikor találkoztunk. - Mondja bágyadt hangon. Arra én már nem is emlékszem! Bátran harcoltál és megmentettél engem! Mondod neki, miközben próbálod megitatni a kulacsodból. Ezután a feje alá teszed a tarisznyádat és magadhoz veszed a kecskebőr tömlőt ami félig töltötten hever a kút mellett. Pihenj csak én addig elvégzem a feladatot amiért ideküldtek. - Mondod neki Mire befejezed a kecskebőr tömlő és a kulacs megtöltését, addigra teljesen visszatér a törpe életereje. Gyorsan össze is szedett egy jobb állapotban lévő Móleon lemezpáncélt és egy ezüst levéllel díszített Ében tündekardot. Te is gyorsan megigazítod a felszerelésed, hátadra veszed a varázs kút vízével megtöltött tömlőt, a kulacsot pedig az oldaladra akasztod. Közben látod, ahogy a törpe lemossa a legyőzött ellenség páncélját és kardját a varázs kút vízével. Most már viselni és használni is lehet őket! Mondja mosolyogva. Így igaz! Lemostad róla a csontvázak bűzét, mentesek lettek a túlvilági mágiától és a gonoszságtól. Most már akár el is adhatod, vagy ha akarod, használhatod is őket. Segítenék többet is összeszedni de, nekem mennem kell! Nemsokára besötétedik, gyere el velem a táborba! Ott mind a ketten kifújhatjuk magunkat, van étel, bor és füstölni való is !Mondod miközben a kezed nyújtod felé. Elfogadja a kézfogást és a meghívást. Így lett a törpe az ellenségből a barátod.
Thomas D.
Pontszám: 6.50
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!