Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Junior0

Dátum: 2011.07.04. 08:40:31
Idézet: Giganticus - 2011.07.03. 16:29:17
A V3 is hasonlóan unalmas.

Ericath, az elragadó
134 követő

Eddig összesen 3628 térképdarabot találtatok.
Te eddig 24 térképdarabot találtál.
Eddig 893 eseménypontot gyűjtöttél
A többi lélekkufár eredményei

Marietta, az elbűvölő
187 követő
Eddig összesen 3625 térképdarabot találtak.

Katherin, a káprázatos
301 követő
Eddig összesen 3741 térképdarabot találtak.

Agnaesh, a csábító
171 követő
Eddig összesen 3609 térképdarabot találtak.


és ebben a legdurvább hogy amikor 131en voltak Ericath követöi 2-3 napja akkor több mint 100térképpel vezetett Katherin elött
szóval én ezt nem izginek mondanám hanem szivásnak, még 2 ember átlép aztán utolso helyre kerülünk, ugy hogy a térképvesszötöl kezdve a szakiig mindent megtettem a sok térképért, aztán ki lesz szurva a szemem egy +3 as cuccal, vagy semmit mivel ebből vár van aranyam (platinára gyüjtöttem)
szóvel én még mindig azt mondom hogy ez nem taktika hanem szívás
Dátum: 2011.06.21. 18:17:40
megprobálok, egy komplettebb verziot csinálni, csak néha aki leszol egy-egy verziot az azt is leirhatná hogy mi a jó gondolat 1-1 ötletben, mert bárki is áll neki összegyurni az ötleteket, mivel pozitiv visszajelzés nincs igy elég nehéz
Dátum: 2011.06.21. 16:54:07
ez valoban érdekes, de ha azt nézük hogy a tulajdonságok már 300k LE körül vannak akkor az a 0,5% is sokat jelent
Dátum: 2011.06.21. 16:02:13
szerintem a legnagyobb gond hogy a lopás szakértelem folyamatosan müködik, és nincs ellene ellenszer, 100környéki, vagy feletti lopás még állatokkal sem kivédhető, és szerintem mindenképpen kéne rá megoldás
Dátum: 2011.06.21. 15:47:30
na az viccessé tenné a játékot, ha a rabolt LE arányában kapnád a TP-t, ki kéne probálni
Dátum: 2011.06.21. 15:44:48
mennyi köved van? csak ugy megkérdem, mert 150es lopás mellet nem hiszem hogy az összes kiéget kövedet már beváltotad volna, annak meg mi értelme hogy 1000ket halmozol fel? nekem 60as lopással és kb havi 350 ösköves vásárlással 1000 felett van és gyülik
Dátum: 2011.06.21. 13:11:26
bevezethetnének egy AFet ami a transzcendális projekciohoz hasonloan védene de nem LE-t hanem mondjuk a kiégett őskövet, szerintem adjuk meg az esélyt a nem portya karaktereknek is hogy kiégettel duplázhason
Dátum: 2011.06.21. 08:45:57
ha ez valoban igy van akkor sosem lesz uj rendszer, mert minden megoldás le van hurogva, de akik leoltják azoktol még olyat nem hallottam hogy akkor szerintük milyen legyen, vagy hogy valaki összeszedné hogy ebből ez jó abbol meg az, és szerintem ez a része a fejlesztök dolga lenne hisz programozás szinten ők tudják mi leprogramozható, és mégiscsak ök csinálják a játékot és mi fizetünk érte, vagy ezentul mi fejleszünk ök fizetnek?
Dátum: 2011.06.20. 23:49:24
ez az ötlet akkor is jó volt szerintem ill most is az azonban ez még mindig sokakat katakombába, láthatatlanba kényszerít hisz pont az a lényeg hogy ne tartson ennyi ideig, viszont nem tudom ezt egyáltalán olvassák Miklosék, mert csak ezen a 4 oldalon keresztül egy csomo jó ötlet elhangzott és nem lenne rossz ha olvasnák és gondolkoznának mi megvalosítható jó ötlet, mi nem az. Mert mi hiába agyalunk egy jó kis forumban ha mást nem érdekel.
Dátum: 2011.06.20. 22:27:07
de egy szövetségi háborunak nem is kimondottan a pvp elemről kell szolnia hanem szövetségi taktikáról, és nem érted a lényeget, nem az a lényeg hogy erősíteni a gyengét, hanem hogy a támadó játékos vele 1 szintü játékost probáljon legyözni és ne ugy legyen menő hogy egy 5 szintel lejebbi gyengébb karaktert akar leverni
Dátum: 2011.06.20. 22:22:54
drága szövitársam, én abszolult egyetértek veled:)
És nem hiszem hogy nem lehetne néhány frankó medált kiosztani a toplistások közt, mindenképpen kellene kitalálni a pl most regelöknek is különbözö medálokat, mivel ha valaki most regel, már kapásból le van maradva hisz neki soha nem lehetnek olyan medáljai amit egy kezdetektől itt játszó karakternek van, és ha mégis event van és szerezhetne akkor a korábban itt játszonak már 2 lesz, tehát esélye sincs hogy beérje a középmezönyt, amit szerintem egyetlen dologgal lehetne kompenzálni, mégpedig néhány 50 szint alatti eventtel
Dátum: 2011.06.20. 22:10:40
de szerintem meg pont az a lényege a háborús reformnak hogy ne azon muljon ki mennyire tud sok időt, és pénzt szánni a játékra és tud egy über karaktert létrehozni, és ezen játékosok szövetsége zsinorba szarráverje a többi szövit, a háboruk reformjára szerintem azért van szükség hogy szinsítse a játékot, ami csak ugy lehetséges ha kompenzáljuk azokat akik nem tudnak annyira ütös karakter létrehozni, mivel alapvetően ök vannak többségben, és Mikloséknak is az az érdekük hogy minél több ember játszon, nem az hogy a top karikna adjon egy ujabb unalomüzést, és véleményem szerint, az elöbb leirt megoldással lehetne taktikázni, hisz minél erősebb ellenfelet hivnék ki csatázni annál több pontot kapnék, vagy lehet probálkozni minél több gyengébbet leverni, ami kevesebb pontot hoz ugyan de biztosabb.
Dátum: 2011.06.20. 21:59:16
Na, megpróbálom érthetően összeszedni a gondolataimat, ahogy korábban igértem
Nekem magáról a csatákról lenne ötletem, mégpedig oly módon hogy mondjuk a támadó játékos kinéz magának egy ellenfelet, akit meg akar támadni, a támadással nem egyből megtámadja, hanem lementődik az aktuális felszerelése, meg pontjai és ezzel egy időbe, a támadott karakter kap egy ablakot, hogy kihívták csatára, elfogadja vagy sem:
Ha elfogadja, akkor a csata a szokásos módon lezajlik és a végén pontot kap az, aki nyer, de oly módon hogy ugye kapna 1 pontot a győzelemért, amit megszorzunk egy olyan számmal, ami a kettejük TÖ és szintkülönbségéből adódik, egy olyasmi számra gondoltam, mint a fogadásoknál az odds, vagyis ha az erősebb karakter győz, akkor ez a szám, teszem azt 1,1
Míg ha a gyengébb karakter nyer, akkor mondjuk 1,7
Ha pedig ez a különbség elér egy határt, akkor a korábban említett módon az erősebb karakter győzelme esetén is a gyengébb vesztes karakter szövetsége kapná a pontot.
Ha nem fogadja el a csata kihívást, mert úgy érzi, mindenképpen veszítene, akkor pedig szintén pontot kap a kihívó, de csak a felét annak, amit az esetleges győzelmével kapna
Ha pedig bizonyos időn belül nem reagál a megtámadott, akkor automatikusan elutasítja a kihívást

Tudom, hogy ez is sok problémát felvet, sajna nem tudtam minden eshetőséget felvázolni, egy csak egy vázlat jellegű elképzelés, ami kiegyenlítetté tehetné a háborút
remélem ezzel másoknak is adtam ötletelni valót
Dátum: 2011.06.20. 21:34:41
ezért gondoltam valamiféle szorzora ami figyelembe veszi mind a TÖ-t mind a szintet, hatalmas különbség esetén pl olyan is előfordulhasson hogy hiába nyer a támadó, ha olyan nagymértékü a különbség, akkor a támadott szövetsége kapja a pontot, nem fer csata cimszoval, vagy valami hasonlo kis csavart, ami ráadásul előre nem látható, ezzel kiküszöbölve a a gyengébb karakterek koloncá válását
Dátum: 2011.06.20. 21:27:37
azért mert katherinánál vagy, ott vannak a legtöbben, ezáltal ott adja a legkisebb csapatszorzot, a szakit meg megéri hidd el, a szinted 1/3nak kell lennie és máris kifejti hatását, én személy szerint 1el nagyobra is huztam mint a szintem harmada de igy a biztos:)
Dátum: 2011.06.20. 20:32:31
és hogy áll a térképkereső szakid, van térképkereső vessződ? és az sem mindegy hogy melyik csapatban vagy, de mégha mindenből a legszarabbul állsz akkor is meglesz szerintem a +1esre a térképmennyiséged, ne aggodj
Dátum: 2011.06.20. 17:00:27
Én olyanra gondoltam hogy mi lenne ha a csaták ugy zajlanának hogy a támadó csapat támadhatna csak, és ugy hogy a támadást a védekező félnek el kellene fogadnia, és nem GY/V arányt számolnánk, hanem mondjuk TÖ és szint különbségre lenne egy szorzó, és a győzelmet, és a vereséget is igy szoroznánk és a támadó félnek a győzelemhez el kéne érnie egy határszámot, teszem azt egy 90es szintű meg akarna támadni egy 70-t akkor arra 0,5es szorzot kapna, de ha mondjuk egy 100szintüt támadna akkor már 1,5 szorzot kapna a győzelemre
na még elég kagyvasznak tünik, de még összeszedem az ötleteim, aztán megprobálom érthetőbben leirni, de talán egy uj konstrukcio alapnak talán ennyi is megteszi
Dátum: 2011.06.20. 14:29:10
van egy csomo jobbnál jobb ötlet, de arról nem láttam még ötletet hogy az interaktivitást, és a rövid lefolyást hogy lehetne ötvözni, csak a saját szöviből kiindulva a szövi 1 része szinte csak délelőt tud feljönni, van aki délután. Tehát mindenképen napokban kell gondolkozni szerintem hisz hogy egyszerre a szövi minden tagja fent legyen az szinte lehetetlen, ill mikor hogy indulna a csata, mert ugye az sem biztos hogy amikor azu én szövim harcolna akkor az ellenfél is ott van és tud reagálni, vagy forditva, és szerintem egy nagyon fontos nézöpont az idő is, hisz sokan nem tudnak a játékhoz igazodni.
Dátum: 2011.06.20. 14:01:38
miért, már fullon van az energiakristályosítotok?
Dátum: 2011.06.20. 13:51:00
itt sehogy sem lehet jól csinálni, mert mi van ha végig ott vagyok ahol a legtöbben, vezetünk, nagy nehezen összegyüjtöm a +1hez a térképeket, aztán a végénél belépnek hozzánk páran, és ugy ahogy van az egész csapat visszaesik mondjuk az utolso helyre, akkor is szarul jártam pedig nem ugráltam, és ez fel is vet mondjuk egy kérdést:
mit kapok ha mondjuk van aranyam, és a platinára hajtok, és az átlépkedések miatt utolso lesz a csapatom, de nekem megvan a +1, tehát végzet medált nem kaphatok, viszonzt akkor mit??? mert elvileg bronzot sem kaphatok, mert szarabat sem kaphatok mint amim van, de akkor mégis mit?