Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2011.11.25. 16:55:03
v5, 748 fő. Ez a v1 69%-a, v2-nél viszont 18%-al több. Itt már 30. szint felett elég aktív a játékosbázis, igaz még csak kb 86. szintig, legsűrűbb a mezőny 50-80. szint között. A legtöbben 62.-67. szint között játszanak (95 fő, ezt még v1-en is csak a 80-86. szintűek előzik meg).

V3?
Dátum: 2011.11.25. 14:40:02
V2 630 fő, ez a v1 kb 58%-a. Ugyanaz a réteg (60-90. szint) a legaktívabb/sűrűbb itt is mint V1-en, az első igazán népes kategória 47. szinten jelenik meg (V2-en már 39. szinttől), azalatt, ill. 108. szint felett (V1-en 116. szint felett) itt is mini-bajnokik futnak. A legnépesebb kategória itt is 80-86. szintűek tábora (74 fő, v1en 107 fő, v1-en további öt 74 főnél nagyobb létszámú kategória van).

Ha valaki dobna ide egy v3-as és v5-ös összesítőt is szívesen megcsinálok egy világokat összehasonlító és átlagoló statisztikát is

Ariel: Értem mit mondasz, de nem értünk egyet. Nyilván 8 ember között is vany egy legerősebb meg 128 között is. Ha az esélyeseket nézzük, akkor viszont arányaiban 128 fő között 16x annyi "erős"/esélyes kartakternek kell lennie, mint egy 8 fősben.
Dátum: 2011.11.20. 10:56:25
Ahogy nézem, ma reggel meglett nyomva a ződ gomb, úgyhogy szerintem már nem sok van hátra.
Dátum: 2011.11.19. 18:14:57
OFF: Birka -sajnos elég jól vázolta- a helyzetet. Az EH-s nem vadászik mert öngyilkosság. Az okos VF-es csak nagyon ritkán vadászik, mert gyengíti vele magát. A V5-ös kari jellemzően még az SM növelés után sem vadászik.
Ki vadászik végül?
a) A TOP (nekik a szintlépés az érdekük),
b) akit nem érdekel a LE/TP (építőkarik, speciális motivációjú karakterek, lásd Lan), vagy
c) aki nem érti, hogy mijaza letépé (jellemzően farmok, kp. gyenge játékosok halmaza).
*+1: Térkifordító taktika (eléggé ritkaság, hogy valaki tudja finanszírozni)

Itt nem hagyhatom szó nélkül, hogy a kb fél (vagy több?) éve beígért (és alaposan kitárgyalt) vadászat reform (ami az SM-limit szintarányos növekedésében nyilvánult volna meg és végül csak részben V5-ön valósult meg) szép csendben elmaradt, pedig minden oldalról meg lett támogatva és, magyarázva hogy miért lenne rá szükség. Itt is összefoglalnám újfent: a vadászat erősítése az egyetlen módja, hogy a vadászós taktikán lévő karaktereket felzárkóztassuk, és hogy a nem vadászó karaktetreket vadászatra ösztönözzük. Ámen.
Dátum: 2011.11.19. 13:56:39
Ha a felsőbb kaztegóriás indulásért a megkülönböztetést megcsinálják ez azért némileg kompenzálna.
Dátum: 2011.11.19. 13:35:52
Minden kategóriábana legjobb győz, eddig stim. Bár nem egy bemásolt csatajelentést láttam, ahol a -néhol jelentősen- több sebzés ellenére alacsony ÉP-n kivégzett karakterek nem így gondolták, de azt hiszem még szokni kell az érzést hogy ezentúl az egészség is tényező a a veres bajnokikon.

Az viszont marhára nem mindegy hogy 5 vagy 155 induló között teszi ezt. Elég régóta harsogoom mér ezt, végre láthatová vált miről beszélek. Megértem, én az okokat, de aki szerint korrekt hogy a rendszer úgyanúgy bajnoki medállal értékeli a két teljesítményt, akkor lehet hogy tényleg az én fejemben van a baj, amikor felvetettem az összevont mini-kategóriás bajnoki viadalok lehetőségét és én kérek elnzését.
Dátum: 2011.11.18. 21:40:26
Ezt az eredménylistát, azt hiszem jobban nem lehetett volna elrejteni A fa struktúra amellett hogy nálam már most kb 200%-al emelte a bajnoki élvezeti faktorát (köszönöm mégegyszer, az elmúlt 1 órában ezt böngésztem ) , emellett tökéletesen alkalmas az aktív karakterek kiszűrűsére, és arra, hogy alátámasszan egy régebbi állításom, miszerint nem feltétlenül szerencsés hogy egyes kategóriákban 128> máshol <8 nevező van.


V1:
1.(8.szint) : 8 fő
2.(9.sz): 6 fő
3.(10.sz): 4 fő
4.(11.sz): 6 fő
5.(12-13): 13 fő (az első 2 szintes kategória) - 6,5 fő/szint
6.(14-15): 10 fő - 5 fő/szint
7.(16-17): 7 fő - 3,5 fő/szint
8.(18-19): 12 fő - 6 fő/szint
9.(20-22): 16 fő (az első 3 szintes kategória) - 5 fő/szint
10.(23-25): 20 fő - 7 fő/szint
11.(26-28): 16 fő - 5 fő/szint
12.(29-31): 16 fő - 5 fő/szint
13.(32-34): 10 fő - 3 fő/szint
14.(35-38): 22 fő (első 4 szintes kategória) - 5,5 fő/szint
15(39-42): 35 fő (itt jutottunk el az első 6 fordulós viadalig, kb ez kellene legyen az alap egy BAJNOKI VIADALNÁL!) - 9 fő/szint
16(43-46): 35 fő - 9 fő/szint
17.(47-51): 55 fő (első 5 szintes kategória) - 11 fő/szint
18.(52-56): 46 fő - 9 fő/szint
19.(57-61): 61 fő (Az első "majdnem" 7 fordulós kategória. Itt már tényleg dicsőség bajnokit nyerni) - 12 fő/szint
20.(62-67): 82 fő (első 6 szintes kategória) - 14 fő/szint
21.(68-73): 81 fő - 13,5 fő/szint
22.(74-79): 91 fő - 15 fő/szint
23.(80-86): 107 fő (első 7 szintes kategória, ez már közelít a régi 8 fordulós bajnokikhoz) - 15 fő/szint
24.(87-93): 93 fő - 13 fő/szint
25.(94-100): 79 fő - 11 fő/szint
26.(101-108): 54 fő (első 8 szintes kategória) - 7 fő/szint
27.(109-116): 40 fő - 5 fő/szint
28.(117-124): 11 fő (és újabb innentől kezdődik a drasztikus létszám zuhanás) - 1,5 fő/szint
29.(125-133): 14 fő (első 9 szintes kategória) - 1,5 fő/szint
30.(134-142): 8 fő - 1 fő/szint
31.(143-151): 11 fő - 1 fő/szint
31.(152-161): 7 fő (első 10 szintes kategória) - 0,7 fő/szint
32.(162-171): 3 fő - 0,3 fő/szint

Summam summarum: 50. szint alatt és 100. szint felett átlagosan kevesebb mint 5 aktív pléjer jut egy szintre. AZ ideálisnak mondható >10 játékos/szint mindössze az 50.-100. szint közötti kategóriákban fordul elő, azaz aktív játékosok zöme ezen szinteken tömörül (arányaiban véve is). Magasabb szinteken a nagy szinteket áthidaló ütéstáv némiképpen kompenzál a problémán, de ez nincs arányban a rohamosan csökkenő játékosállománnyal a magas szinteken (KH itt ugye nem játszik). A másik véglet az alsó szintek. Látható, hogy ha az első 10 kategóriát összevonnánk (vagy a felső hatot) az (sem) adna ki annyi résztvevőt, mint egy középmezőnyös kategória, mégis ott 10 (6) bajnoki van szétosztva, míg a középmezőnyben egyetlen ugyanolyan ugyanannyi ember között. Ez azért elgondolkodtató. Még ha meg is értem a hogy a kategóriaösszevonások igazságtalanságokhoz vezetnének (a legfelsőbb szinteken lévők húznák be a bajnokikat a többiek elől).

Másk szomorú tény: Egy szintről átlag 1 és 15 körüli ember nevez bajnokira. Feltéelezzük hogy ez az aktív karik számával nagyjából megegyezik (bár tudok olyan játékosról, aki aktív de nem nevez). Ez bizony nagyon kevés aktív játékost jelent.

Harmadik (talán legfontosabb) adat: 1079 fő nevezett a bajnokikra V1-ről (ami elvileg a legnépesebbb világ). Ha feltételezzük, hogy vannak akik aktívak, de nem neveznek (szerintem elenyésző arányban) akkor kerekítsük fel mondjuk 1200-ra ezt a számot. Ennyi játékos nem is lenne kevés, ha valóban interakció van köztük. De mint fentebb láthatjuk jó esetben 100, rossz esetben maréknyi ember között zajlik ezen kontakt (biztosan régen töröltem volna, ha ez utóbbiak közé tartoznék).
Megint felsejlik előttem a világok közt áthidaló interakció víziója...

Nagyon kiváncsi lennék a többi világ ezen adatira! Feltérképezhetnénk kb. mennyi végzetúr aktívkodik szabadidejében és tartja fent/el a Végzetúr játékot.
Dátum: 2011.11.18. 21:39:23
Ezt az eredménylistát, azt hiszem jobban nem lehetett volna elrejteni A fa struktúra amellett hogy nálam már most kb 200%-al emelte a bajnoki élvezeti faktorát (köszönöm mégegyszer, az elmúlt 1 órában ezt böngésztem ) , emellett tökéletesen alkalmas az aktív karakterek kiszűrűsére, és arra, hogy alátámasszan egy régebbi állításom, miszerint nem feltétlenül szerencsés hogy egyes kategóriákban 128> máshol <8 nevező van.


V1:
1.(8.szint) : 8 fő
2.(9.sz): 6 fő
3.(10.sz): 4 fő
4.(11.sz): 6 fő
5.(12-13): 13 fő (az első 2 szintes kategória) - 6,5 fő/szint
6.(14-15): 10 fő - 5 fő/szint
7.(16-17): 7 fő - 3,5 fő/szint
8.(18-19): 12 fő - 6 fő/szint
9.(20-22): 16 fő (az első 3 szintes kategória) - 5 fő/szint
10.(23-25): 20 fő - 7 fő/szint
11.(26-28): 16 fő - 5 fő/szint
12.(29-31): 16 fő - 5 fő/szint
13.(32-34): 10 fő - 3 fő/szint
14.(35-38): 22 fő (első 4 szintes kategória) - 5,5 fő/szint
15(39-42): 35 fő (itt jutottunk el az első 6 fordulós viadalig, kb ez kellene legyen az alap egy BAJNOKI VIADALNÁL!) - 9 fő/szint
16(43-46): 35 fő - 9 fő/szint
17.(47-51): 55 fő (első 5 szintes kategória) - 11 fő/szint
18.(52-56): 46 fő - 9 fő/szint
19.(57-61): 61 fő (Az első "majdnem" 7 fordulós kategória. Itt már tényleg dicsőség bajnokit nyerni) - 12 fő/szint
20.(62-67): 82 fő (első 6 szintes kategória) - 14 fő/szint
21.(68-73): 81 fő - 13,5 fő/szint
22.(74-79): 91 fő - 15 fő/szint
23.(80-86): 107 fő (első 7 szintes kategória, ez már közelít a régi 8 fordulós bajnokikhoz) - 15 fő/szint
24.(87-93): 93 fő - 13 fő/szint
25.(94-100): 79 fő - 11 fő/szint
26.(101-108): 54 fő (első 8 szintes kategória) - 7 fő/szint
27.(109-116): 40 fő - 5 fő/szint
28.(117-124): 11 fő (és újabb innentől kezdődik a drasztikus létszám zuhanás) - 1,5 fő/szint
29.(125-133): 14 fő (első 9 szintes kategória) - 1,5 fő/szint
30.(134-142): 8 fő - 1 fő/szint
31.(143-151): 11 fő - 1 fő/szint
31.(152-161): 7 fő (első 10 szintes kategória) - 0,7 fő/szint
32.(162-171): 3 fő - 0,3 fő/szint

Summam summarum: 50. szint alatt és 100. szint felett átlagosan kevesebb mint 5 aktív pléjer jut egy szintre. AZ ideálisnak mondható >10 játékos/szint mindössze az 50.-100. szint közötti kategóriákban fordul elő, azaz aktív játékosok zöme ezen szinteken tömörül (arányaiban véve is). Magasabb szinteken a nagy szinteket áthidaló ütéstáv némiképpen kompenzál a problémán, de ez nincs arányban a rohamosan csökkenő játékosállománnyal a magas szinteken (KH itt ugye nem játszik). A másik véglet az alsó szintek. Látható, hogy ha az első 10 kategóriát összevonnánk (vagy a felső hatot) az (sem) adna ki annyi résztvevőt, mint egy középmezőnyös kategória, mégis ott 10 (6) bajnoki van szétosztva, míg a középmezőnyben egyetlen ugyanolyan ugyanannyi ember között. Ez azért elgondolkodtató. Még ha meg is értem a hogy a kategóriaösszevonások igazságtalanságokhoz vezetnének (a legfelsőbb szinteken lévők húznák be a bajnokikat a többiek elől).

Másk szomorú tény: Egy szintről átlag 1 és 15 körüli ember nevez bajnokira. Feltéelezzük hogy ez az aktív karik számával nagyjából megegyezik (bár tudok olyan játékosról, aki aktív de nem nevez). Ez bizony nagyon kevés aktív játékost jelent.

Harmadik (talán legfontosabb) adat: 1079 fő nevezett a bajnokikra V1-ről (ami elvileg a legnépesebbb világ). Ha feltételezzük, hogy vannak akik aktívak, de nem neveznek (szerintem elenyésző arányban) akkor kerekítsök fel mondjuk 1200-ra ezt a számot. Ennyi játékos nem is lenne kevés, ha valóban interakció lene köztük. De mint fentebb láthatjuk jó esetben 100, rossz esetben maréknyi ember között zajlik ezen interakció (biztosan régen töröltem volna, ha ez utóbbiak közé tartoznék).
Megint felsejlik előttem a világok közt áthidaló interakció víziója...

Nagyon kiváncsi lennék a többi világ ezen adatira! Feltérképezhetnénk kb. mennyi végzetúr aktívkodik szabadidejében és tartja fent/el a Végzetúr játékot.
Dátum: 2011.11.18. 15:09:54
Hát van egy új randa plecsnink, szerintem a viadalok izgalamsabbak és a random korrigálás miatt reálisabb képet is mutatnak.
Viszont:
hol van a beígért fa-struktúra???

Ja és még egy észrevétel: egészen biztos, hogy az állatsebzés az aktuális alapsebzésből számolódik és nem egy átlagolt alapsebzésből. Amikor magas elnyelés miatt 1-eket sebeztem, akkor állattal is minimál a sebzés. AMi nem baj, csak máshogy lett lekommunikálva, és Miklós is azt írta hogy nem így van. Oké hogy az lett volna momndva,m hogy áhh az csak a random, de 11 eset egyetlen mérkőzés alatt, azért felveti az összefüggés halvány látszatát.

http://www.vegzetur.hu/index.php? m=nyilvanos_csataleiras&csata=aurri_vegzetur_online_jatek_221212666_csataja
Dátum: 2011.11.12. 22:12:52
Miért ekkor akülönbség van v1 és v2 között erőben? Ez meglepne hiszen elviekben a két világban ugyanannyi esélye van mindenkinek jó karaktert csinálni (illetve a legeleső v1-es kariknak van egy kis hátránya, kb a két szerver indulása között eltelt idővel arányosan).

Hype helyes hozzáállás (amennyiben nem a manapizsis leverésre gondolsz mint kihívásra. ) Ezt felhívásnak vettem keringőre, csak várd meg míg visszaváltok 30 PP-ről (event)
Dátum: 2011.11.12. 10:24:43
A hulla karik kiszelektálása és a két harcos szerver összevonása megérne majdan egy szavazást. Nem gyengén kavarná fel a posványost
Dátum: 2011.11.10. 18:24:28
Ha már templom és vallások akkor isteni küldetések a'la TF. Merjünk nagyot álmodni!

Viccet félretéve ez tényleg lehetne egy evenettel bevezetett nagy fejelsztés része. Maaajd egyszer Én most egyelőre beérném ha elsőkörben ezt a pár épületet upgradelnék amiket felírkáltunk. Mi közepes szövinek számítunk de lassan (kb 1-2 hónap) mi is kifutunk az értelmes épületekből, akor mi lehet a nagyobb szöviknél?
Dátum: 2011.11.10. 18:21:06
Megkülönböztető plecsnit a felsőbb kategóriás bajnokoknak!

Amúgy tényelg jó kéréds ez beleszámít-e a három győzelembe, és ha igen, melyikbe (a felsőbb kategóriáéba, vagy az jelenlegibe).
Dátum: 2011.11.08. 21:54:32
Kócos: Hát engem speciel nem győztél meg, de majd az új bajnoki igazolja az öveseknek, hogy mekkora előny (vagy sem) az a +1 harci kör.
Már ha lesz új bajnoki. Jövő hétre igérték, de csend és hullaszag. Valami illetékes nyilatkozhatna.
Dátum: 2011.11.07. 22:17:36
Ez tényleg nem megbeszélős küldi, a trükk mindössze annyi, hogy olyan karit támadj akinek jóval magasab a védekezése a te támadásodnál (itt lehet -%-al is trükközni) és vakítóval menj (ez az a varázslat amúgy is amit még 70. szint felett is elő fogsz venni). Az erőbónusz pont az állatoknak segít, hiszen "öröklik", én nem venném le, a támadást adókat viszont igen. Viszont a döntetlenhez muszáj lesz az a bőrvért és bőrpajzs, no meg némi TÜRELEM :-)
Dátum: 2011.11.06. 12:56:58
Ego megválaszoltad a saját kérdésedet. A tükör ellenfél ellen elsősorban a blökikkel tudsz előnybe kerülni (kisebbrészt ráöltözéssel). A kisszintű állat az halottnak csók.
Dátum: 2011.11.04. 16:18:58
"Vadász X-et" szövi küldi működik-e xeno alatt? (úgyértem CSP-ért vadászott xenót beszámítja-e?)
Dátum: 2011.11.04. 15:38:25
Goa előtt sapka le! 0 HUF forintból hozta össze ezt a bajnokit, nem is akérhol V1 középmezőnyben, a sűrejében! Szerintem ezzel első FREEWARE BAJNOK talána VU történetében (legalsó szinteket nem számítva). Tudom Rafkós dobott már hasonlót, de ott befigyelt valami ősköves fegyó ha jól rémlik.

Én most megpróbálkoztam egy fan bajnokival és direkt tiszta fénnyel neveztem, hátha, de a tanuslág az hogy ha az arcodba robban egy varázslat (ami azért 100++ IQ esetén is megesik), és az ellenfél állatai túl maga szintűek, qrwa nehéz visszahozni a meccset, hiába vagy közelharcban jó. Azért még nem tettem le a tervről, még fogok próbálkozni
Dátum: 2011.11.02. 18:06:34
Birka, nekem nagyon úgy rémlik hogy VF-esként simán megérte térkifordítani a kufár event alatt (pontos számokra nem emlékszem, de biztosan jobb volt a LE/TP EH-val).
Itt is gondolkodtam hogy váltok EH-ra (az ismétlő küldis nerf miatt), de arra jutottam, hogy sokkal nem jobb ott sem. Aki viszont vadászna amúgy is CSP-ből annak VF-el főnyeremény az event (időt spórol, küldizik közben és még az állatai is fejlődnek, csak győzze ÉP-vel).

Kóc: szint/12 a minimum TP, EH nélkül is.
Én egy eszencia-használási kedv növelő cumóban gondolkozom már elég régóta. Valami LGY-s cucc, ami azt tudja, hogy ~25-33%-ban megmarad az az eszencia amit elhasználtál. (erdetileg fertőzötteknek terveztem ezt, hogy a szakihátrányukat ilymódon kompenzálják, náluk lehetne ez az esély nagyobb, mondjuk ~33-50%). Így talán többen használnák erdeti céljuk szerint az eszenciákat, nem mindenki csak gyűjtögetné.

Plusz lehetne valami cucc ami tovább csökkenti az állatfelszrelések (így gradulátumok) őskő költségét. Egyszer már Miklós beleeygezett egy radikális csökkentésbe (felszerelés bérlet), gondolom belátta, hogy így val.szeg nagyobb lesz az ebből folyó bevétel (érdeke slenne egy kimutatás a bérlet előtti és utáni felszerelés-vásárlási kedvről). A játék ltalán egnagyob költsége a hc pléjereknek jelenelg is az állatfelszrelések, ha lenne egy oylan cucc ami további egyetlen őskövel csökkenti ezen cumók költségét, már az is sokat számíthatna (pl gradulátumozási /állatfelszrelés csere motivációja terén akár az az egy kavics is döntő lehet).