Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.03.27. 12:57:12
Idézet: Endyr - 2009.03.26. 12:38:39
Viszont a jelenlegi terkapu kicsit unalmas lett, mar minden targyam megvan, legtobb tobb peldanyban is, csak LE jon. Valami extra nem artana.


unalmas? minden szinten új lények, új kihívások. a lényeg a táp? nem elég az, amit most ad?

csak nekem gáz ez? "miklós, a térkapu kevés tápot ad. adjon még többet!" (uhh, izzanak az egyesek az értékelésénél, mert aki nem klikkelésre javasol jó dolgokat, az rongyember)

fogalmazzuk át, hogy "vannak páran, akiknek kezd a térkapu unalmas lenni" - ők azok, akik úgy vélik, hogy a játéknak csak róluk kéne szólni és nem érdekli őket, hogy egyeseknek még térkapujuk sincs, de ők még jobban el akarnak szakadni azoktól.

csináljunk új épületet vagy új fícsört, de szerintem egy tápforrást kár még táposabbá tenni, mert nem elég a táp, amit ad...
Dátum: 2009.03.27. 12:51:27
Idézet: Merlinia - 2009.03.27. 11:11:17
Sziasztok
Lehet már valahol le volt írva csak a keresgélés közben nem futottam bele, de szeretném tudni hogy milyen szakértelmek vannak, tehát van valahol valamilyen listaféle?


minek is a felfedezés öröme...
Dátum: 2009.03.27. 11:17:54
na, egy 20-as kérdéssor közben kaptam 3 alapszínes kérdést is, egyre ráadásul a válasz is más volt. talán kereséssel kiszűrhető lenne a duplikátum.

(melyik a 3 alapszín? zöld sárga kék piros)
Dátum: 2009.03.26. 14:21:01
Idézet: Varaszlo - 2009.03.26. 14:07:10
agree.


na, de kivel? birka vagy caveman.

mondjuk olyan véleménye kéne, aki védelemitalozik, nem? nekem speciel eszembe nem jutna.
Dátum: 2009.03.26. 13:50:14
az mindenképp lehetne fícsör, hogy mínusz egy fentről támadási szintet kap a védelem italt használó, s ezt 1-2-vel akár valahogy akár növelni is lehessen (vagy ez már valameilyen szakértelem lenne? - s ezt lehet kompenzálni valami apró hátránnyal is. (de való igaz, drága. nem elég, hogy HUF, de 10 PP is. ezért adjon is valami erőset.)
Dátum: 2009.03.26. 13:37:44
én látok rémeket vagy létezik, hogy az 50+os lények a térkapuban erősebbek, mint az epikus csatáknál? epikusnál legtöbbször el sem találnak, de térkapuban szinte mindig. vagy csak érzéki csalódás a térkapu ritkább volta miatt?
Dátum: 2009.03.26. 13:22:45
Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 13:11:49
Erre megint csak azt lehet mondani, hogy ez egy PvP játék, ezzel egész egyszerűen nem lehet mit kezdeni. senki nem szereti ha megverik de ha elkezdesz végzaturazni és más játékosokkal harcolsz, akkor ezt nem igazán lehet elkerülni, ha pedig mindenki megver, vagy többen mint ahányat te tudsz legyőzni az már nem csak a játék hibája.


próbáld átlátni az egészet. te tudod, hogy pvp. én is tudom, hogy az (hogyne tudnám, megszámoltam, elvileg 6 karakter van, aki többet csatát vívott, mint én. most tartok 4765-nél), de mi vagyunk a kisebbség. hidd el, én sem értem, hogy mit csinál az, akinek 25-30. szinten 223-275 vagy feljebb 157-820 a GY-V aránya, de játszik, lelkes, épít, vadászik, tamagocsizik, szövetségi fórumozik.

ezért mondom, hogy a casual játékosra is kell gondolni, nem csak a hardcore-ra. és ezzel nem azt mondom, hogy csak rájuk, de legyen valami egyensúly a fejlesztések végkicsengését illetően.

vagy ennyire rosszul látnám?
Dátum: 2009.03.26. 13:16:58
Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
Winnie: nem életszerű a helyzet amit teremtettél. Ha kiállsz boxzsáknak és úgy várod a portyázókat persze, hogy mindenki örömmel rádveti magát ennek semmi értelme nincsen, nem is értem mit akartál vele bizonyítani.


félreértesz. én és a boxzsák? reggel megtámadnak 3-5-ször és utána egész nap senki, miközben én 25-30-at támadok, 4-et térkapuzok, 10-15-ször epikusozok. ez azért nem boxzsák. extrém a példa, tudom, de ha a reggeli viselkedésemre gondolsz, akkor csak próba volt (és infógyártás, hogy mennyit lehet kompenzálni) és lám, 15% helyett maxban kezdtem a napot. működik. (nem támadtak többen, se kevesebben, más kérdés, hogy miután magas ÉP-ben voltam, még utána is jött 2-3 attak.)

Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
Az, hogy kell e vagy sem a sebzéskompenzáció már rég eldőlt be is került a játékba és többen úgy véltük lenne mit fimonítani rajta, ennyi történt. Senki nem állította, hogy ha használod a sebzéskompenzációt kevesebben fognak támadni vagy kissebbet fognak ütni. De, hogy könnyebb lesz talpraállni egy egy nagy verés után az szerintem nem lérdéses.


ez nem is kérdés, s ha nem lett volna egyértelmű én nem panaszkodom, engem sem az eddigi rendszer, sem a mostani nem érint rosszul - csak próbálok fogadatlan szócsöve lenne a kisebbeknek. (mert mindenki hajlamos én-központúan érvelni és a kicsik nem fórumoznak:)

Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
Itt meg megintcsak leírod azt ami miatt egyáltalán elidnítottuk az egészet, az, hogy neked vakító fény kell a sikeres játékhoz 40-es szint fölött az szerintem egyéni probléma




izé, vagy én nem fogalmazok tisztán vagy... nekem nem vakító fény kell. használhatnék kinetikus detonációt vagy thrax halálcsapást is, de minek, ha nem muszáj? aki ellen kell, az ellen használom.

ha portyázok, akkor biztos győzelemre megyek. ha tudom, hogy nyerek, akkor minek semmisítsem meg az ellent? adok neki egy nulla sebzést első körben, utána megverem ÉS, ha mázlim van, akkor a mínusz támadás miatt még kevesebbet is sebződöm és kvázi mártír leszek, mert ilyen levelet kapok: "Köszönöm, hogy nem valami nagy varázzsal csaptál belém, ha kérhetném az ilyen támadások folyamatosságát. Mivel igy is győzől szerintem neked nem számít." - nem ezért csinálom, nem piedesztálra emelem magam, csak példa. nem vagyok rászorulva a vakító fényre. (másik oldalról ez nagyképűségnek tűnhet, de nem az mozgat, csak az, hogy adok virtuális 3-400 életpontot valakinek - amivel, más kérdés, hogy nem biztos, hogy sokra megy, mert más leverheti róla, de ha segít, akkor megérte. nem vagyok életképes, tudom )

az viszont zavar, hogy nem lehet nálam a vakító fény/fényrobbanás konstansan, hogy hátha-esetleg-netalánátán bejön a 49. szintű ellen is és hátha nem 300-1500-ra, csak 300-1100-ra kapok ki. a szűk vereségnek komp. nélkül, fura, de jobban örülnék, mint egy sima alázásnak és +1000 ÉP-nek - viszont, ha van kompenzáció, akkor mazichizmus nem kihasználni. (tudom, tegyek ellene, hogy ne kapjak ki, de inkább azon vagyok, hogy a többiek ellen nyerjek, nem pedig, hogy a felsősök ellen szűkebben kapjak ki. velük úgyis keveset akasztom össze a bajszom.)

Idézet: Otoaak - 2009.03.26. 12:59:18
ha nem vakító fénnyel állatok nélkül várnád az ellent. szó mi szó lehet, hogy ez csak tüneti kezelés


szóval, nem vakító fénnyel várom, az állatot meg éjszakára inkább elküldöm kennelezni, mert 1. nem kell, hogy csökkenjen a morálja, 2. volt már, hogy egy reggel alatt 300-at levertek az állatomról, kaptam már 150-et egy varázslattól állatba és nem éri meg.
Dátum: 2009.03.26. 12:48:54
Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
. Ha belegondoltok, ha bármikor, akár félóránként üthetnének, de egy csatában csak 1-et sebződnél, nem lenne gond, mert tudnál mellette te is támadni. Éppen ezért nem érzem úgy, hogy az alapvető mechanizmusokon változtatni kellene


logikusan, hideg fejjel átgondolva tökéletesen igazad van, de itt nem csak racionális, hanem a sokak által lesajnált emocionális tényezőket is érdemes figyelembe venni (ld. 3 óra - 5 támadás). azokat, amelyekről a számok bűvöletében élő tápgéza sosem fog tudomást szerezni.

nem biztos, hogy jó érzés, ha valaki azt látja, hogy a karakteréből nagyon sokan lakmároznak (hiába tudsz játszani az udvaron szünetben a negyedikesekkel, ha naponta 20 felsős nagyon elver.) - mint ahogy a karakterlapokon lévő, olykor minősíthetetlennek számító reakciók alapján gondolom, hogy ugyancsak az érzelmekre hat a kínzókamra is (nem jó látni, hogy elhurcolnak kínozni - tipikus, hogy semmi hátrány nem ér, de olvasod, hogy a tamagocsidnak fájni fog és frusztráltságot szül. ergó, kínzás helyett vacsora vagy reggeli és máris mindenki hepi.)
Dátum: 2009.03.26. 12:42:51
OFF

Idézet: Miklós - 2009.03.26. 12:34:06
Ahhoz, hogy érdemleges állatod legyen, 2 dolog elengedhetetlenül szükséges: portyázni kell, és nyomni kell az intelligens kedvencet (lehetőleg tudatturbózni is, amikor épp portyázol v térkapuzol).


megvallom, ezt sosem értettem. elengedhetetlenül? a régi rendszerben 50+-os állattal vígan elvoltam (most 40+-ossal), de örültem, ha szinten tartom, nemhogy még gyorsítsam is a szintlépéseit:) tudom, hogy egyre több elnyelést ad, de eddig egyik állatképességre sem éreztem, hogy "elengedhetetlen" lenne a LE pazarlása.
Dátum: 2009.03.26. 12:18:11
Idézet: Simon - 2009.03.26. 12:09:27
Ugye az alapproblema az, hogy a jatekosok nem tudnak portyazni/terkapuzni, mert folyamatosan le vannak verve.


annyival egészíteném ki, hogy aki folyton gép előtt van, azt ez hidegen hagyja, ő simán tud portyázni, térkapuzni. viszont ők (pl. én) irrelevánsak. a nagyot a casual játékosok szívják. nekik kéne kedvezni, ha intézkedés történik, nem a magamfajta kockáknak.
Dátum: 2009.03.26. 12:09:09
Idézet: CaveMaN - 2009.03.26. 10:52:33
El kéne dönteni, hogy kell-e a kompenzáció vagy sem.... Kezd abba az irányba menni a dolog, hogy senki ne sebződjön semmit a csata után. Személy szerint ezt a mértékű gyógyulást már túl durvának is tartom, szerencsére nem én vagyok Miklós


durva, nem durva, teljesen igazad van.

én is többször mondtam. NEM a sebzéskompenzáció a megoldás. az csak a létező probléma elkenése ideiglenes intézkedéssel. az egyensúlyt kell gatyába rázni, mert nem hihető, hogy mint írtam egy top100-as 1800-200-ra veri azt a top100-ast, aki a harmadik top100-asat a 1200-120-ra veri.

lehet itt kompenzálni (ami ugye csak kompenzációra öltözve, illetve vetkőzve megy (mert abszurd módon gyengíteni kell a karaktert, hogy ne 15% alatt, hanem 100%on várjam a reggelt, a buta korlátok miatt - ráadásul mindez csak elodázza a 15%-ot és újabb 1500-200-as támadásokat indukál), de az csak tüneti kezelés.
Dátum: 2009.03.26. 11:37:18
na? ki hány hibát talál benne? tapsoljuk meg az elfogadót.

Ha 60 percen belül megtámadod ugyanazt a vézeturat 2-szer hány %-ék minusz kapsz?
10%
20%
15%
5%
Dátum: 2009.03.26. 08:01:15
hmm, van valami olyan szabály, hogy 3 óránként csak 6-szor lehet támadni?
Dátum: 2009.03.26. 07:49:29
kísérletképpen kipróbáltam 40-es sebgyógyítással és 122-es egészséggel, hogy mire megyek a reggeli "nekem nem elég 136-1200-re nyernem, inkább varázsolok és szíjjelszedlek és 136-1780 nyerek, de még az állatodba is 60-at sebzek" emberkékkel szemben és jé, maximumban, 5500-ban ébredtem. viszont ez sem ideális, mert így soha nem megyek 15% alá, hogy vadászhassak - nem lesz ez így jó:)

ha valakit érdekel a kompenzáció ereje:

A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 1756 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 977 életpontot.

A csatában összesen 300 sebzést okoztál, és 1733 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 968 életpontot.

A csatában összesen 206 sebzést okoztál, és 1284 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 770 életpontot.

A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 1311 sebzést kaptál
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 786 életpontot.

persze nem varázsolhattam azt, amit a korlát nélkül akartam volna, ha szintet lépek a 45.-en már nem használhatom a 36. szintű fegyvert a +21 támadással, inkább a +0 támadásút kell közbe vennem, amivel pláne nem fogok találni:) (még a trollagyar 16 egészsége jól jött volna)

azon viszont valóban el kell gondolkodni, hogy ilyenkor a "kicsi" miért van arra késztetve, hogy állat nélkül csatázzon és nagyobb sebeket szedjen be, mert állat 4-5 ilyen attakot nem nagyon élne túl.

edit: na, igen. 443 pontnyit sebzett. Az állatod 110 életpontot sebződött.

még szerencse, hogy ha ébren van az ember, ilyenkor már mehet vissza a gyógyítás, ami 40-es sebgyógyítással +120 életpont körül van.

edit 2: a sebkompenzáció 5 percenként vonzza a hiénákat:)

A csatában összesen 408 sebzést okoztál, és 1459 sebzést kaptál.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 771 életpontot.
Dátum: 2009.03.25. 23:19:30
építés szakértelem? még akkora tanulása sincs, de ha van, akkor sem fejleszti ki.

az az élboly privilégiuma. a kollegának pedig annyi, hogy a nagy kút tápos épületeket jelent, de azért tenni is kell. nálunk is volt, aki nulláról 120ezerre töltött pár nap alatt, hisz tudta, hogy mihamarabb tölti fel, annál hamarabb jön vissza a LE a térkapuból például.
Dátum: 2009.03.25. 16:17:55
Idézet: Varaszlo - 2009.03.25. 16:15:06
legközelebbi lélekenergia sajtolást és talán a gyógyítást is .


nem sok hely van, ahogy látom, de a gyógyítás tényleg nem rossz ötlet. persze, ha csak egy lehet, az epikus egy óránkénti pörgését javasolnám, de sajnos az nem sokakat érintene:)
Dátum: 2009.03.25. 16:14:38
Idézet: Varaszlo - 2009.03.25. 16:10:18
Én a hp/vp kiírását áldásnak veszem, mobilról az opera mini nem tudja kezelni a színes csíkokba írt betűket a hp/mana csíkokokon. Így majd végre nem kell mobilnézetre váltanom mikor hp ellenőzést tartok hazafelé a villamoson


ott a pont, bele sem gondoltam.
Dátum: 2009.03.25. 16:08:23
a cselekvéspont kijelzéssel valami bug van. ha lepörög, akkor tovább megy mínuszba valami fura formátumba, de akkor nem pörög, csak frissül refresh-re. viszont egy újabb ciklus letelte után ismét jó.

Vadászaton vagy. A következő zsákmányig hátralevő idő: 0-1:0-46.
Dátum: 2009.03.25. 16:04:47
Idézet: Varaszlo - 2009.03.25. 16:02:27
Köszönöm szépen a felső infó csíkot, illetve a hp/vp kiírását a portér alá. Sokat segít követni a fontos változókat


így hirtelen a hp/vp kiírásnak nem sok értelmét látom a felső csík kicsit ki is váltja, kicsit harsány is, de ajándék lónak.

viszont, ha már visszaszámlálás, akkor gondolom a térkapuhoz hasonlóan az epikus lény üthetőségét is ki lehet írni. csak ötlet. a fícsör hasznos anélkül is.