Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.05.15. 21:36:33
megint egy 42%.os licitált. ne szóljunk nekik?
Dátum: 2009.05.15. 20:13:09
Idézet: Ricardo - 2009.05.15. 19:15:21
Winnie, akkor kérlek mond már meg miről szól ez a játék?


ez komolyan kérdés számodra? ne csináld...

ahogy byzon írja.

neked valamiről. nekem valamiről. mindenkinek valamiről. kár általánosítani, másra erőltetni az egyéni véleményt.

szerintem általánosan a pvp-ről, inkább az egy az egy elleni harcról, mintsem a szövetségekről. arról IS, de ha egy valamit emelünk ki, akkor a háború alkotóelemeit kell. az egyéni harcokat.

neked a háborúról. nekem az árral való szembemenésről és mások (közvetett) segítéséről (jó látni, hogy a segítségemmel a szövetségi társak tudnak jobban fejlődni, sok jó tárgyhoz és épülethez jutni; annak is örültem, hogy segítettem neked a küldetésedben; annak is, amikor mortimerékneknek némi ingyen LE-t juttattam a háborúban, ha már küldetés volt a -20ezer. de eskü, már az is jó érzés, hogy nem üzenek hadat szöv. szinten, mert tudom, hogy az mennyire frusztrálja a fejlődő karaktereket (egyén szintjén már nem vagyok ilyen megbocsátó, de aki a top500-ban van, azt nem kell félteni); még akinek ártok, annak is próbálok minél kevesebbet, inkább vakító fénnyel nyerek - tudom, a hülyéje itt mártírnak állítja be magát. nem célom:), de a legtöbbeknek a tamagocsiról. a többségnek már az sem tetszik, hogy portya van, nem hogy háború.

de, ami ilyenkor félreértés szokott lenni - ezzel nem azt mondom, hogy engem vagy a többséget kéne követni. isten ments. mindenkinek a saját útját kell járnia, kinek mi okoz élvezetet.

nem is tudom, honnan kanyarodtunk ide. ja, igen. empátia, mindössze az kell, amikor valaki érvel vagy javítani akar a játék aspektusain. mert ugye kommentelni leginkább az szokott, akinek "összejött a VU-élet". viszont ez az egyén el nem tudja képzelni, hogy milyen nem olyan erős karakternek lenni (akit szétportyáznak), hogy milyen pár tagú baráti szövetségnek lenni (akiket folyton széttámadnak, mert sokat mernek építeni). tudom, a nyertes oldalnak nem kell törődnie a vesztes oldallal, de egy kis beleérzőképesség (:csöpp:) és máris nincs egyoldalú érvelés egy kérdésben sem.
Dátum: 2009.05.15. 18:13:23
Idézet: Butchman - 2009.05.15. 17:30:57
Mi szépen elportyázgatunk, amikor épp meló, család, hobbi mellett van egy kis időnk, néha megölünk egy-egy epikus amikor épp összejövünk, de számunkra ennyi ez a játék.


szép. pacsi. (mondom ezt én, mint hivatásos roninfarmoló és állattrenírozó. kíváncsian várom a fejleményeket, hogy magasról lesz-e lepottyantva a kérés vagy mutatkozik a tolerancia szikrája.

ha valakit, akkor a ronin a gyakori buzogányozásával tényleg jelzi, hogy itt a fentiekről van szó. annyi szövetség van rajtuk kívül. (épp ezért nem értettem sosem mondjuk a békeidők farmolását, támadását sem. tudom, szerepjáték, gonoszok vagyunk, muhaha:)

van, aki szerint a háború formál közösséget, a többi játékos elleni agresszió, más szerint az epikusok elleni összefogás, az időmenedzsment, amivel össze lehet hangolni a dolgokat. (és a két epikus közötti villámháborúk:)

na, megyek támadni epikust. régen 2-3 nap volt egy csata, de a múltkori már 1 nap alatt lepottyant. előre
Dátum: 2009.05.15. 18:06:24
Idézet: Ricardo - 2009.05.15. 17:51:00
Ez a játék a háborúkról szól, akár tetszik, akár nem.


akár tetszik, akár nem, nem arról szól, még csak a szövetségekről sem. márpedig csak szövetségek háborúznak.

Idézet: Ricardo - 2009.05.15. 17:51:00
Olyan megoldásokat kell találnunk, hogy a háborúnak valós tétje legyen, hangulatos legyen,


oké, ez csak poén, de hangulatos? egy háború? kitalálhatsz bármit, aki nem akar háborúzni, annak az egész csak nyűg lesz, értelmetlenség, a játék egyetlen negatívuma. ilyet csak olyan írhat, aki még nem élte meg, hogy a háborúk miatt abbahagyták, kiléptek mellőle a szövetségi tagok vagy akinek nem kell hetente egy hosszú levélváltás során meggyőznie egy társát arról, hogy ne hagyja abba, mert nem attól, hogy "van pár paraszt" (nem az én szavaim, no offense), a többségre akkor sem igaz ez:) (tudom, akinek nem tetszik a kiképzés, húzzon a sunyiba. csak leírtam.)

a javaslataiddal nincs gond, támogatandók, csak ez tetszett. az elvonulás is szimpatikus, de ha a másik oldalról gondolok bele, akkor megint cak a támadhatók köre csökkenne. szóvval nekem bármennyire is jó lenne, globalize nem biztos, hogy szerencsés.
Dátum: 2009.05.15. 17:57:59
végre egy tárgy, amit nem a nagyok fognak elvinni.

Típus: Egyszeri hatás - Hatás: Fertőzésed 50%-ra csökken (akkor is, ha már 100% volt)

más kérdés, hogy egy 41%-osan fertőzött licitált rá. csak én nem értem?
Dátum: 2009.05.15. 16:22:15
Idézet: Ricardo - 2009.05.15. 16:06:21
Dalennel pont emiatt a "nemjó" háborúk miatt hoztunk fel 2 ötletet is reformnak. Elég magas pontokat kaptak a javaslatok, tehát az embereknek tetszettek, viszont Miklóséktól már jó pár hónapja semmit nem hallottunk háború kapcsán (a háború tornyát már jóval korábban be kellett volna vezetni).


melyikre gondolsz? akkor lehet, hogy a tietek kimaradt, de általában épp a rezignált oldalról olvastam javaslatot, amik annyiból álltak, hogy a támadó számára nem érdekes a háború (mert ugye általában csak a tuti győzelemre megy) és, hogy érdekes legyen jöhetne pár plusz táp/előny is a győzelem mellé. azonban ez így elég egyldalú reformjavaslat (volt, aki nagyobb kútnyereséget akart, hogy a vesztes szívjon még nagyobbat, ha veszít)

jó, mindkét oldalt figyelembe vevő javaslatra sokra nem emlékszem sokra sajnos. az pedig valljuk meg, valahol fura, hogy aki nem tartja érdekesnek a háborút mégis erőlteti a "nem érdekes" háborút:)

(ezzel persze véletlenül sem azt mondom, hogy mazochista és destruktív TGY-AL háborút kell indítania a támadónak, még akkor sem, ha a kívülállónak az tetszene - mindenki azt támad, akit kényelmesnek tart, csak jelzem, hogy aki szerint nem érdekes a háború, az érdekessé tudná tenni magának. ha akarná. mert egyébként csak annyiból áll, hogy az ember látja a támadáslistában a szintjéhez képest erős karakter, amint óránként végigkattint négy-öt ellenfelet - én meg ilyenkor együtt érzek vele, hogy szegény, neki ennyi a játék:)

(én speciel magát a háború intézményét annyira nem tartom érdekesnek, idejét sem tudom, hogy mikor támadtam meg valakit a háború miatt, de ettől még illene kiszolgálni valamilyen szinten azokat, akik kedvelik. de nem csak egy számérték növelésével.)
Dátum: 2009.05.15. 15:52:40
ööö..., bocs, de akkor én is kiábrándítalak, nem rád gondoltam topkarakter alatt, bár kedves, hogy magadra vetted pár kategóriával feljebb cáloztam.

(a kiégettséget te látod, hogy mennyire jellmező rád, ha már azt is magadra vetted. én csak folyton panaszkodó, a játékot abbahagyó és abbahagyni akaró, abban a pozitívumot meg nem találó illetőkre gondoltam. akik csak a puszta kilikkelést látják és egyre növekvő számokban gondolkodnak.
Dátum: 2009.05.15. 15:47:27
Idézet: Byzon - 2009.05.15. 14:07:09
Roppant kiábrándító leszek winnie:
A Napkapu (ahol Demo van) és a Mitshubishi is a toplista 1 oldalán tanyázik.
Én olyan szöviben vagyok ami asszem a 3.-on (annyira nem szoktam nézni ) és sajna elég ritka a levélváltás...
De ezzel együtt, 48. szintű látogatók ide vagy oda, én nagyon élvezem a játékot.


a szöv. toplista nem mérvadó, ott maximum 3-4(-5-6) szövetségben érdemes gondolkodni. (höhh, mi is 1-2 héten belül elsőoldalasok leszünk, vagyis végképp nem jelent semmit, hogy valaki ott tanyázik. na, hiszen.)

a jó háború nyilván nem toplista függvénye, volt, hogy top10-essel harcoltunk egy jót, volt, hogy sokkal gyengébbel. mostanában viszont nagyítóval kell keresni a jó háborúkat.

igazából a "nem jó" háborúk indításának motivációját nem látom tisztán. aki nyer, az szerez némi LE-t (vagy nem szerez a citadella miatt, ha alkalmazza valaki), de semmi plusz, hiszen olyan, mintha portyázna. ha pedig az a cél, hogy szimplán keresztbe tegyen az ellenfélnek, megakassza az előremenetelét (gondolom általában ez a motiváció), akkor dettó nem túl sok pluszt ad a dolog, hiszen a veszteséget hamar regenerálja a másik, max 1-2 napos fejlődásbeli visszavetést ér el.
Dátum: 2009.05.15. 13:56:22
na, lám. az ilyen háborúknak van értelme. nem csak hogy nem lefutottak és kiégett topkarakterek rezignált csépeléséről nincs szó benne, hanem még diplomáciai adok-kapok is folyik valamilyen szinten.

amiért anno a műfajt kitalálták.

épp ezért nem is meglepő, hogy az igazán jó háborúkat (tisztelet a ritka kivételnek) a közép- és kisszövetségek vívják. azok adják a játék savát-borsát. a "nagyok" pedig csak irigykednek, hiszen nekik a "4 másodperces kapituláció" jut.

ismét jöhet az obligát kérdés, reflektálva a topos "jaj, de uncsi" panaszokra: kinek jobb? ki élvezi jobban a játékot?
Dátum: 2009.05.15. 11:22:33
csak nyugodtan, engem nem érint. az 50-0-t besöpritek és elégedetten dőlhettek hátra. van, akinek ez a játék:) mi addig megöljük közben az épp aktuális epikus lényt.
Dátum: 2009.05.15. 11:12:08
jó olvasni a nagy háborúzók panaszkodásait. mindjárt megsajnálja mindenki az agresszorokat.

Idézet: Ajgatsz - 2009.05.15. 09:45:16
Nekem személy szerint ez egy nagyon unszimpatikus dolog.


valakinek meg a hadüzenet meg a farmolás, de annyi baj legyen, mások vagyunk.

Idézet: Morroch - 2009.05.15. 09:58:26
Az "50-0-ás farmolást" nem szeretem.


és mégis erőltetitek. ki érti ezt?
Dátum: 2009.05.15. 11:07:15
nincs nagy hírértéke, némi ön-PR. de majd jönni fognak a lelkes kommentek.

:ásít: éljenek az unatkozó játékosok:)
Dátum: 2009.05.14. 15:26:50
jó ötlet? hissen a háborúzást segítené elő. nem az lenne a cél, hogy ne legyen több háború? honoljon béke. (gyorsan ki is ötlök egy javaslatot, ami a nem-háborúzást tápolná, aztán majd szavaztatunk, hogy a háború vagy a békepártiak javaslata kap-e több támogatót
Dátum: 2009.05.14. 11:38:39
sok minden jó lenne. a gyógyítás nagy butaság lenne. így legalább totózhatok, hogy a 4 állatból melyiket gyógyítsam. egyébként meg egy klikk és 4 gyógyítás lezavarva. idomítás dettó. ne akarjuk már a végletekig egyszerűsíteni a játékot.
Dátum: 2009.05.14. 11:37:14
azt hiszem valaki nagyon beézett valamit.

Hanyas szinttől lehetsz klántag?
3
Nemlehetsz klánba!
1*
2
Dátum: 2009.05.13. 14:54:23
Idézet: Apollonoid - 2009.05.13. 14:13:22
A Gyémánt szövetség klánban (3. világ) a vezetőt helyettesítem előreláthatóan hétfőig, és nem szeretném ha probléma adódna ebből (azonos szövetségben vagyunk, és azonos IP-ről jelentkezek be 2 karival). Ezt hol kell bejelenteni? Előre köszönöm a segítséget.


nem kell bejelenteni (vagy be kell?), elég csak szurkolni, hogy ne töröljék a karaktert.

mondjuk a fentiek nem sok infót hordoznak: miért kéne helyettesíteni őt? mi értelme?
Dátum: 2009.05.13. 14:53:06
a halott kráter hanyadik szintű legendában vanM
Dátum: 2009.05.12. 18:43:57
miért akarod utolérni a nagyokat? hidd el, nem örülnél, ha minden reggel beszednél 3-4000 per csata sebződést.

meg egyébként is, persze, hogy nem lehet utolérni. az lenne csak a durva.
Dátum: 2009.05.12. 12:18:23
nem értem a problémát.

attól, hogy elköltesz napi 5 CSP-t nem lesz hamarabb tárgyad, mert mindenki elkölti a napi 5 CSP-t. az egész olyan, mintha egyhelyben haladna mindenki, csak a tárgyak ára megy fel, mert egyre gazdagabbak lesznek a licitálók.

mire lesz 130 dukátos, amivel most elvihettél volna valamit, addigra 160 dukát lesz a leütési ár.
Dátum: 2009.05.11. 23:23:51
arra még nagyobb lenne, ha a tárgyak nem csak az ömlesztett rendszerben jelennének meg, hanem a tapus vagy szint szerinti alrendszerekben is.