Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Cerberos

Oldal: 12
Miből állítják elő az E120 néven ismert vörös élelmiszerfestéket ?

rózsaszirom
bíborbogár
cseresznye
vöröshangya

A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.


Kérdésed kiértékelésre került.
A "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapta.


Melyik országban találták fel a semtex robbanóanyagot ?

Magyarország
Csehszlovákia
Kína
Amerika

A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.

Az első kérdésem nem túl speciális szerintem. Aki eszik az minden nap találkozhat ezekkel az "E" feliratokkal. Néha érdemes megnézni, hogy mit eszünk. Érdekességnek gondoltam a kérdést. Arról nem is beszélek, hogy a "bíborbogár" az "bíbortetű" ami tiltott szó volt. Szerintem sokkal speciálisabb kérdések a focis kérdések illetve a brazil szappanorás kérdések. 10 kérdésből legalább 3 ilyet kapok.
Második kérdésem egy találmányra, világszabadalomra vonatkozott. Ez is speciális lett. Mitől? Ennyi erővel a gyufa feltalálójára utaló kérdés is speciális lehetne. Ráadásul megpróbáltam érdekesen feltenni a kérdést, mert a "semtex" nevet egy városrész után kapta.
Dátum: 2009.09.01. 23:55:39
"...Az előző 3 oldalról talán ez volt az egyik legjobb hozzászólás, mégis, alaposan alulpontozták, más, jóval kevésbé értelmes hozzászólásokkal szemben, amelyek fel lettek pontozva. A kérésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy a pontozási rendszert valóban arra használjátok, amire kitaláltuk. Ne egyfajta szavazásra egy vitában. Erre a SZAVAZÁS opció való. Ha valaki egy értelmes, objektív, jól átgondolt postot ír, add meg neki a tiszteletet, ne pontozd le, akkor is, ha esetleg nem értesz vele egyet; ha hülyeséget, anyázást, trágárságot, reklámot, helyesírási hibáktól hemzsegő postot, offtopicot stb. akkor lehet lepontozni. A logokból jelenleg azt látom, hogy egy kisebbség hőzöngve, néha még alternativ userekkel is belépve 1-esre pontoz minden postot, ami nem az ő álláspontját ismételi. "

Ezt nagyon jól látod. Én is azt vettem észre, hogy van pár ember aki irányítja a fórumot és ha nem felel meg neki valami akkor leszólja a másikat, alulpontoz függetlenül, hogy jó ötlet van-e a dologban.


"Az egyéni epikusölésről: ebből a néhány embertől származó (bár igen terjedelmes) hozzászólásból nehéz következtetést levonni a nép akaratára vonatkozólag. Ha a dolog célja nem a szekrénnyi kincs, hanem csak a szórakozás, akkor nincs kifogásom ellene. Ahogy írta valaki, semmiképpen sem előről kell kezdődnie, hanem egy, a játékos szintjétől függő epikussal. Mondjuk minden 15-20 legyőzött egyéni epikus után lehetne VÁLASZTANI 1 db kincset az adott szörny kincstáblájából, 10 dukát árán."

Itt azért a választást a véletlenre bíznám! Mégis csak egy játék! Ha meg 10 dukátért vesz valaki egy tárgyat azt el is tudja adni 10 dukátért. Ne támogassuk az ilyen irányú tápolást! Vagy dobjanak a szörnyek tárgyat nagyon kis eséllyel vagy a szintnek megfelelően véletlenszerű legyen a választás és esetleg lehetne 12 dukát! A szint szerinti dologgal meg az lesz a baj, hogy aki már túlhaladt az adott szinten és mégis alacsonyabb szintű tárgy kellett volna neki akkor vagy új karaktert indít vagy hisztizik tovább, hogy ez így nem jó és részben igaza van. Legyen véletlen nagyon kis eséllyel dukát nélkül a dobott tárgy és ne legyen nagyobb szintű mint a karakter!
Dátum: 2009.08.29. 23:59:38
Most is van magánepic. Csak sajnos a szövetségen belül 3-4 tagnak! Esetleg lehetne egy olyan opció, hogy a szövetség újra tudja indítani az epikus szörnyeket a legelejéről. Így azért ez meggondolandó lenne és nem kellene külön epikus szövit csinálni. Viszont újra végig lehetne menni a kincseken. Hátha most nagyobb eséllyel dobnak valami jobbat és még a kisebb tagok is be tudnának kapcsolódni a csatába. A csökkenő dukátot nagyon jó ötletnek tartom ha valaki epikus tárgyat ad el!
Dátum: 2009.08.29. 13:42:31
Meg lesz még egy probléma az egyre erősödő epikussal. Vannak olyan küldetések, amik epikushoz vannak kötve.
"Sebezz egyetlen epikus lénybe összesen legalább 3000 Ép-t!" Ha egy most kis szintű karakter ér el ehhez a küldetéshez vagy a
"Sebezz mostantól összesen 30000-et az epikus szörnyeken!" - küldetéshez akkor egy viszonylag nagy szöviben már olyan erős epikusok vannak, amihez már szinte hozzá sem fog tudni szagolni. Élmény lesz a küldetés. Amúgy meg miért van az, hogy folyamatosan kell új tárgyakat kitalálni? Nagyon sok olyan tárgy van már most is aminek a nagyok közül is sokan örülnének. Esetleg az epikusok is véletlenszerűen jöhetnének esélyt biztosítani a szövetségen belül az alacsonyabb tagoknak is a sikerre. Persze jönnének az egyre erősödő szörnyek is. De akkor nem kellene olyan gyorsan csak az epikus tárgyak fejlesztésére koncentrálni. A térkapu meg mint személyes epikus nem igazán állja meg a helyét, mert nagyon korlátozott és véges az ott szerezhető tárgyak típusai. Arról nem is beszélve, hogy azok szintjei is elég alacsonyak. Ezeket is lehetne fejleszteni. Esetleg dobhatnának nagyon kis % eséllyel epikus kincset is, ha már az lett írva, hogy ez a személyes epikus.
Amúgy meg volt nekem is egy javaslatom a "személyes epikusra" amihez nem is kellene olyan nagy fejlesztés. Idézem:
"Arra sem reagált senki, hogy a vadászatot fel lehetne dobni egy olyan dologgal, hogy pl. lehessen epikus szörnyet találni. Persze ezt lehetne kicsit bonyolítani, mert egyedül nem tudja leütni az ember(ha le tudja ütni akkor üsse!). Mégpedig be lehetne vezetni egy teleport kaput (újabb épület) amin keresztül a szövetségi társak el tudnának menni segíteni a ütni az epikust. Persze ez a kapu csak bizonyos ideig lehetne nyitva, vagy az epikus aki szintén egy térkapun próbál átvergődni a világunkba az sem lenne hosszú ideig nyitva. Lényeg az, hogy vadászol és egyszer csak látsz egy olyat, hogy Hirtelen úgy látod mintha elkezdene fodrozódni a levegő. Elindulsz a jelenség irányába amiből egy térkapu körvonalai bontakoznak. Ekkor észreveszed, hogy egy brutális szörny próbál átlépni a világunkba. Aktiválod a szövetségi teleport épületet valamennyi LE és/vagy VP - ért. Ekkor a szövetségi társak is be tudnak kapcsolódni a csatába. Ebből az epikusból is lehetne kincset és/vagy LE-t nyerni. Esetleg szerencse függő lenne a dolog. Itt is még el lehetne dönteni, hogy a megtalálóé lenne a jutalom vagy a szövetségé (LE) illetve a kincseskamrába kerülhetne a kincs ha épp szerencsés esetben azt is dobott. Esetleg elképzelhető lenne egy olyan is, hogy nem dobott semmit. A csata mehetne PP szabály szerint (mint a manóknál - esetleg a teleport használatáért lehetne VP-t áldozni a szövetségi társaknak) mert mondjuk a szörny által nyitott átjáró csak 3, 4 óráig van nyitva. Ha ennyi idő alatt nem sikerül legyőzni a szörnyet, akkor bezáródik a kapu és nincs jutalom."
Dátum: 2009.08.27. 09:30:40
Idézet: LoWs - 2009.08.26. 23:37:17
Idézet: Cerberos - 2009.08.26. 23:31:53

Garantált a siker!!!!! Jó játékfejlesztést!


Ha ez egy kis posztapokaliptikus világkép akart lenni a Végzetúrról akkor nagyon eltaláltad

Sajnos nem a játékról, hanem a játékosokról és sajnos nem post hanem pre (vagy inkább real)

De rájöttem, hogy nem kell fejlesztés, mert nagyon jó ez az embereknek. Legalább megvan a sikerélményük amikor elmennek vadászni vagy megtámadnak 5,6,7 szinttel kisebb játékosokat! Ez aztán a siker igazi íze!
Dátum: 2009.08.27. 00:25:02
Jámbor fogatlan szegényke csak nem szereti, ha a birkák majd kicsattannak az életerőtől és hangosan ugrándoznak miközben a pókokat eltiporják. Ezért kell az hogy csak a legyengült csendben sunnyogó birkák éppen hogy csak rálépjenek a pókokra. Így szegény kivénhedt farkas továbbra is jól tud szunyálni. Ja és azt kihagytam, hogyha valakinek már a kisujjában van az egész játék akkor kötelező egy új karit indítania. Lehetőleg multisat amivel majd sikerre viszi az előző karakter által szerzett tapasztalatokat! Arra már gondolni sem merek, hogy a síró birkák esetleg átmehetnek tanulni egy erősebb farmra ahol már felépítették a birkaiskolát is és ott tanulják meg a hiányos tudást! De ez esetben nagyon óvatosan kell játszaniuk, mert ha kombinálják a frissen megtanult visszamaradás képességükkel akkor esetleg a birkából átalakulhatnak pókokká és akkor bizony a többi birka el fogja tiporni őket is. Tehát a nagyfokú tudás is veszélyes!
Dátum: 2009.08.26. 23:31:53
Idézet: Rokamoka - 2009.08.26. 22:45:21
Idézet: Cerberos - 2009.08.26. 22:16:26
hanem próbálja meg továbbvinni az ötletet ha jónak találja.


Én szívesen továbbviszem... tesóm gondolkodik egy új netjáték tervezésén, ennyiből már simán meglesz!

Lenne arra is egy baromi nyerő ötletem. Lehetne csinálni egy olyan játékot aminek FARM a neve. Itt a karakterek BIRKÁKAT személyesíthetnének meg. Az egymás elleni portya az ki lenne hagyva a játékból illetve néha felbukkanna egy fekete bárányokból álló horda de a leggyengébb játékosnál is minimum 10 szinttel lenne kisebb a legnagyobb tagjuk és ezeket lehetne leigázni a garantált sikerélmény biztosításának zálogaként. El lehetne menni vadászni PÓK-okra (nagyon sok fajta PÓK él errefelé), de csak 15% élet alatt. Akinek ezen felül van az élete azt egy csúnya gonosz farkas visszaterelné a farmra. Itt a játék célja az lenne, hogy minél több farm épületet építsünk. Illetve minél jobban be legyen rendezve a farm. Lehetne birkaúsztató medence, klimatizált istálló, hatalmas jófajta gyógyfüvekből álló szénaboglya és még sok-sok egyéb luxus épület. A kvíz helyett meg az lenne, hogy névtelenül beírunk egy fórumba és a tagoknak a beírásból ki kellene találniuk, hogy milyen az a karakter aki a beírást elkövette. Ezt +10% PÓK-gyűlölettel lehetne jutalmazni. A játékba nem szabad újításokat belevinni (tehát az elején jól meg kell tervezni) mert az összezavarja a karaktereket.
Garantált a siker!!!!! Jó játékfejlesztést!
Dátum: 2009.08.26. 22:16:26
Arra sem reagált senki, hogy a vadászatot fel lehetne dobni egy olyan dologgal, hogy pl. lehessen epikus szörnyet találni. Persze ezt lehetne kicsit bonyolítani, mert egyedül nem tudja leütni az ember. Mégpedig be lehetne vezetni egy teleport kaput (újabb épület) amin keresztül a szövetségi társak el tudnának menni segíteni a ütni az epikust. Persze ez a kapu csak bizonyos ideig lehetne nyitva, vagy az epikus aki szintén egy térkapun próbál átvergődni a világunkba az sem lenne hosszú ideig nyitva. Lényeg az, hogy vadászol és egyszer csak látsz egy olyat, hogy Hirtelen úgy látod mintha elkezdene fodrozódni a levegő. Elindulsz a jelenség irányába amiből egy térkapu körvonalai bontakoznak. Ekkor észreveszed, hogy egy brutális szörny próbál átlépni a világunkba. Aktiválod a szövetségi teleport épületet valamennyi LE és/vagy VP - ért. Ekkor a szövetségi társak is be tudnak kapcsolódni a csatába. Ebből az epikusból is lehetne kincset és/vagy LE-t nyerni. Esetleg szerencse függő lenne a dolog. Itt is még el lehetne dönteni, hogy a megtalálóé lenne a jutalom vagy a szövetségé (LE) illetve a kincseskamrába kerülhetne a kincs ha épp szerencsés esetben azt is dobott. Esetleg elképzelhető lenne egy olyan is, hogy nem dobott semmit. A csata mehetne PP szabály szerint (mint a manóknál - esetleg a teleport használatáért lehetne VP-t áldozni a szövetségi társaknak) mert mondjuk a szörny által nyitott átjáró csak 3, 4 óráig van nyitva. Ha ennyi idő alatt nem sikerül legyőzni a szörnyet, akkor bezáródik a kapu és nincs jutalom.

Másik ötletem amivel a lemaradt karakterek is esélyessek lehetnének egy kicsit a felzárkózásra a végzeturas szerencsejáték. Ez abból állna, hogy mindenki vehetne LE-ért szelvényeket. Szint függő lenne, hogy egy szelvény mennyi LE-be kerülne. Tehát, hogy a magasabb szintű karakter is ugyanannyi szelvényt tudjon venni mint egy alacsony szintű. Ezután naponta egyszer lenne egy sorsolás amin egy egy végzetúr nyerne. A nyeremény az lehetne kb. Szint * 2000 LE (vagy több, de azért nem sokkal) de mivel semmiből nem lehet LE-t csinálni ezért ha csak 10ezer LE jött be a játékba bevételnek akkor csak annyit kapna a nyertes. Mondjuk erre lehetne azt mondani, hogy és mi van ha pók kari nyeri meg, de ez legyen a szerencse dolga. Esetleg lehetne maximalizálni az egy ember által naponta vehető szelvények számát.

Harmadik ötletem az lenne, hogy a táborban pihenő unatkozó végzeturak játszhatnának valamilyen minijátékot egymás között. Ez lehetne szerencse és/vagy ügyességi játék. Így is lehetne LE-t nyerni vagy veszteni csata nélkül és ha egy lemaradt játékos ügyesebb vagy szerencsésebb egy pók karakternél akkor szintén megindulhatna a felzárkózásban. A játékok szigorúan NÉV NÉLKÜL mennének, nehogy ez által transzferálják a multis karakterek a LE-t a másik karakterüknek. Esetleg olyan is lehetne, hogy ne csak páros játék legyen hanem egy játékba többen is beszállhatnának. Ezzel is csökkenteni lehetne a multis transzfer lehetőségét.

Ha ezek sem tetszenek senkinek akkor ígérem megkíméllek benneteket a pihent játékfejlesztési ötleteimtől. Ismétlem ezekkel az ötletekkel nem saját karakterem fejlődését kívánom előrébb mozdítani és ezek az ötletek nem teszteltek, továbbgondolást komolyabb fejlesztést, tesztet igényelnének mielőtt ne adj isten véletlenül eljutnának a megvalósítási fázisig. Tehát az előzőből okulva megkérek mindenkit, hogy ha lehetséges akkor ne a karakterem és személyem elemzésével foglalkozzon, hanem próbálja meg továbbvinni az ötletet ha jónak találja. Hátha ezekkel is jobban játszhatóvá, izgalmasabb játékká lehetne tenni a végzeturat! Az első két ötlet viszonylag szerintem könnyen megvalósítható lenne, de a harmadik sokkal nagyobb körültekintést igényel. De legalább sok karakter megkaphatja a hirtelen fejlődés lehetőségét és hirtelen a vadból még vadász is lehet!
Dátum: 2009.08.26. 17:25:32
Jó és akkor a térkapuba miért nem mehetsz be harcolni ugyanezek a szörnyek ellen alacsony élettel? Jó ott 10 szinttel nagyobbak - lehetne erre a válasz. De ott ők is nyerhetnek. Az reálisabb, jobban is tetszik! De miért nem dönthetem én el a térkapuban, hogy kockáztatok és 12% élettel is bemegyek. Vagy ha ott szerzek LE-t azt is lerabolhatják azért miért nem megy a sírás? Ott is össze lehet szedni 10k LE-t (vagy még sokkal többet is)! Ha téged rabolhatnak vadászat közben akkor te is rabolhatsz másokat, te is szerezhetsz sok LE-t. Lehet, hogy sok átlagos karinak nyújtana kiugrási lehetőséget. Aki meg már pók annak meg mindegy. Persze senki nem örülne ha 40k LE-vel lerabolnák, de esetleg te is tudnál annak örülni, ha te lennél a rabló. De ez nem a vadászat című játék, a portya a játék fő része, ott lehet összemérni az elért eredményedet másokkal. Vagy ti azért kezdtetek el játszani, hogy csak vadásszatok? De maradjon továbbra is a 0 életes vadászat csak legyen valami amivel fel lehet dobni a játék ezen részét. Jó akkor javasoljatok ti is valamit ha mindenki olyan okos, hogy csak a másik javaslatának a leszólásáig jut el. Hátha lesz egy jó javaslat amit megfontolnak a készítők. De ne olyat mondjatok, hogy tárgyakat lehessen találni, mert arra ott a térkapu, kiégett kavicsot meg lehet. esetleg olyat, hogy lenne egy térkép és azon menne el vadászni az ember (mondjuk kijelöl egy útvonalat). Minél messzebb megy annál több idő, de regenerálódik a karakter. Így meg kell fontolni, hogy milyen messzire megy. Viszont mondjuk minél messzebbre megy valaki annál jobb szörnyeket tud találni. Esetleg rábukkanhat egy kisebb-nagyobb epikus szörnyre (persze nagyon kis véletlenséggel) is amit X időn belül le kell verni. Az dobhatna epikus kincset, de cvsak mondjuk akkor ha üres a kincseskamra. Ez a javaslatom hogy tetszik? Így már csak szívesebben vadászgatna az ember.
Aurri: Végre egy építő jellegű hozzászólás!
Dátum: 2009.08.26. 16:42:09
Jó legyen akkor egy kis karakterfejlesztés/elemzés: Azért van annyi rabolt LE-m mert meguntam a vadászatot! Most is van lassan 400 CSP-m ami csak folyik el, mert a dukát és a turbó rakosgatásán kívül semmire nem használom. Azért játszok egy játékkal, mert tetszik. (ez független a vereség/nyereségtől) Csak a játékélmény a lényeg. Persze a siker is jól jön, de az csak hab a tortán. Nem támadok ELVBŐL kisebb karaktereket, mert az nem kihívás. Nem a 30/15 PP miatt mert azon is fejlesztettem és a napi 15+fejlesztett is fedezné a napi portyaszámomat. Ez is maxon van és folyik el általában. Nem csalok, nem multizok. Aki irigyel tőlem valamit annak azt tudom mondani, hogy nyugodtan váltson portya üzemmódra és nézze meg, hogy mivel jár. Sajnos vadászattal+VF-fel többet tudtam volna összeszedni, de sajnos a vadászott LE nem kerül kiírásra a játékban csak a rabolt. Pedig akkor most én is írogathatnám, hogy úr isten 4M a vadászott LE-d!
A javaslataim azért voltak mert jobb játékot szerettem volna. Nem azt javasoltam, hogy 15% alatt is támadható legyen valaki csak azt, hogy érdekesebb és reálisabb legyen a vadászat. Nagyon sajnálom, hogy egyeseknek valahogy ez jött le. De gondolj már bele, hogy 0 élettel elmész szörnyekre vadászni!!! Baromi reális! Gondolom lenne rá javaslat, hogy ne 0 élettel vadásszon a karakter és azért még némi LE védelmet is élvezzen. Van rá szaki, hogy ne lehessen rabolni, nem csak a 0 élet. De ugye az is LE. Amúgy meg megkérdezem: Ez neked élvezetes jó játék, hogy sunnyogsz és a kicsiket csapkodod? Rendben van, hogy eredményes valamennyire és némi hamis sikerélményt is belevisz a játékba, de szerintem szánalmas is. Az mikor a veled egy szintűekkel méred össze a tudásod az a játék, ha ott győzöl akkor az a siker élménye!!!!
Persze ezért biztos kapni fogok mert leírom az igazat és főleg attól aki magára ismer!
Dátum: 2009.08.26. 16:21:45
PottomPanna: Nem gondoltam át semmit. Találkoztam egy problémával a játékban (ez a magas szintkülönbség probléma ami miatt mint bárki láthatja sok topik volt már és nagyon sok kari abbahagyta/újrakezdte a játékot) Erre próbáltam megoldást keresni. Voltak javaslataim amiket nem gondoltam át, nem szimuláltam és fogalmam sincs róla, hogy mit hozna a játékban. Persze mindig lesznek/vannak olyan emberek akik kihasználják a kiskapukat. Mint minden változtatás ez is ezzel jár! Van akik előbb kapcsolnak van akik később. Van akik meg nem kapcsolnak.
Másik rész a vadászat ami szerintem uncsi (legalábbis nekem) Erre is próbáltam volna valamilyen megoldást keresni, de csak hiszti és karakterelemzés lett a vége. Ti sem gondoltatok át semmit normálisan csak a hirtelen veszteséget látjátok és hisztiztek a nép mögé bújva és a pók karikra hivatkozva. Ha lenne valamilyen reform azt sok tesztnek kellene megelőznie, meg kellene nézni a gyűrűző hatását és ha tényleg rossz akkor változtatni kellene rajta. Azért mert javasoltam valamit az még nem lesz elfogadva!!! Csak bízni tudok benne, hogy elgondolkoznak rajta a fejlesztők és kitalálnak valamit. A fórumra meg azért bátorkodtam írni, mert úgy láttam, hogy nagyon sok a pozitív gondolkozású ember és talán egyetért velem ezek közül több ember és esetleg kidolgozunk valamilyen jó módszert és esetleg a fejlesztőknek is megtetszik és esetleg még idejük is van a tesztre, megvalósításra és esetleg egy sokkal jobb játékkal fogunk tudni játszani talán jövő ilyenkor, ahol mindenkinek több lesz a sikerélménye és nagyobb a játékkedve ahelyett, hogy abbahagyná az unalmassá váló játékot. De valahogy a pozitív hozzáállás helyett nekem csak a hisztis saját karakterüket néző emberek jutottak nagy részben, meg akik csak fikázni tudják a másikat. Azért köszönöm, hogy néhányan elolvastátok a dolgot, de jó lett volna, ha arra használja mindenki az elméjét, hogy közösen kidolgozzunk valami jobbat, nem pedig a karakterelemzésre. De azért legalább szereztetek nekem meg remélem másnak is sok vidám percet!
Dátum: 2009.08.26. 16:04:15
Rokamoka te meg elfelejted, hogy a kereskedelem egy véges szakértelem. Tehát mire eléred a magas szintet (mondjuk úgy 60-70 esetleg 80 felé) addigra már a karakterek 80-90%-ának ki lesz maxolva (lehet, hogy csak turbóval, de akkor is) Ekkor jön elő, hogy 8-10 szint az már baromi sok!!!! Épp, hogy nem csak magamra gondolok hanem a játékra. Nem miattam hagyta annyi ember abba, vagy kezdte el újra a játékot.
Apropó: már megint az én karakterem fejlesztésénél tartunk!?
Mindenkit ütnek alulról és felülről is. Engem is. Nem ez a téma és nem ez miatt volt a javaslatom. És ha nem akarod, hogy elvigyék az LE-t akkor fejleszd fel a TP-t magas szintre. Én is tudok ilyen baromi okosságokat beírni!
Ha azt szerettem volna, hogy ne üssenek akkor GOD módért könyörögtem volna a készítőkhöz
Dátum: 2009.08.26. 15:02:44
Igazad van Rokamoka de azért a kicsiny, elhanyagolható és a mellékes közel állnak egymáshoz mondhatnám úgy is, hogy rokonértelmű szavak ezen szituációban, de még a végén kikapok egy nyelvésztől. Úgyhogy vegyétek úgy, hogy nem mondtam

Na igen lehet le/fel ütlegelni, de nem mindegy, hogy mekkora ez a szint! Ha nagy a szint akkor akármilyen erős karaktered van esélytelen vagy a jobb felszerelése miatt! A felszerelés képes akkora előnyt jelenteni ami szinte behozhatatlan. A fejlődés meg egyre lassabb lesz. A támadási szint meg egyre csak növekszik....

Nem a teljes eltüntetésről írtam és csak egy kicsit realizálni akartam. Nem vagyok pók, viszont a vadászatot nagyon nem szeretem. Jó a kvíz benne, de azért ott is néha a maradék hajam az égnek áll a kérdésektől. Azt már meg sem merem említeni (csak nagyon halkan), hogy régebben még aktívan készítettem kvízkérdéseket, de miután a szerintem jó kérdéseket folyamatosan visszadobták ettől is elment a kedvem. Sokszor a túl speciális miatt lett visszadobva, erre 10 kérdésből 3 olyan, hogy valami huszadrangú brazil szappanopera szereplőit feszegeti vagy valamilyen külföldi nem túl ismert sportoló pályafutását, vagy valamelyik google által is ismeretlen fantasy világ béli istenség 18. ükunokájának a nemtommijét) akkor 2 tuti valamilyen évszámos (annak ellenére, hogy ez elvileg tilos - jó mondjuk illik tudni néhány évszámot) 1 meg totál bugyuta.

Na jó, egy szó mint száz a vadászat uncsi, hasszú és időtrabló cselekedet biztos bevételi forrással.
Régen még elolvastam a vadászat közben előforduló szövegeket is, de sajnos az is elég sablonos és gyakran ismétlődő.
Néha lehet őskövet találni, meg befogni állatot aztán ennyi. Más hasznos dolgot nem lehet találni és mindig a karakter nyer, soha nem veszít. Csak az LE mennyiségért lehet egy kicsit izgulni. Jó amit leírtam azáltal sokkal reálisabb és izgalmasabb lenne a vadászat, de tényleg változtatna sok karakter életében. De amúgy meg pont azt látom, hogy ez a biztos bevétel+VF miatt sok vadászatos kari kezdi magát kinőni és utána pont ő kezd el keménykedni, belőlük válnak pók karakterek (ha már így hívjátok a táposokat). Erre is tudok példát írni. De főleg azt látom, hogy az kezdi el támadni az ötleteket aki félti a kis betevő LE-jét és épp most akar pók karivá változni!!!!
Megnéztem a karaktereket a serveren. Pont ők beszélnek a nép nevében és védelmében! Egy kicsit szánalmas, de hát ez van emberek vagyunk! Összefoglalva: sunnyog 0 élettel, vadászik VF-fel, Pók karivá változik és lefelé keménykedik 6-7 szinttel, Fikáz a fórumon, offol. Szeretjük az ilyet!
Dátum: 2009.08.26. 14:00:32
Mivel egy pár ártatlan javaslat ilyen jó fogadtatást kapott ezért nem sajnálom, hogy csak 18 postom van. Sőt már 19! Nem most regeltem és nem ez az első játékom. Nagyon sok játékot kipróbáltam és több játékban elég jó eredményekkel büszkélkedhetek. Ezért voltam olyan balga, hogy bemerészkedtem ide az Isteni fórumozók közé akiknek az számít, hogy hány hozzászólásom van meg most már tudom, hogy nem értek a játékhoz is mart azok akik olyan ügyesek és kisujjban van mindenük azok újrakezdték, és kevés az életem, és nem baj ha 6 szintről elvernek mert egyeseket naponta csak 2-3 szor vernek el és azt is megtudtam, hogy igenis tessék a kevés életemből 45% alatt sunnyogni és akkor jó lesz nekem. Ja meg a vadászatról is értékes információk birtokába jutottam. Az az élvezetes játék ha leveretem magam 0%-ra és elmegyek vadászni. Ha ez nem lenne akkor már játékosok sem lennének! És igenis normális vagyok megmondták a hangok is!!! A világot meg már régen megváltottam! Le vagy maradva! Nagyon tetszik ez a fórum! Legalább lett egy jó napom! Köszönöm nektek ti 700 posttal rendelkező fórum Istenei (úristen ennyi szétoffolt téma) és önjelölt elmebajnokai! Most már semmi sem választhat el attól, hogy igazán jó karakterem legyen a játékban!
Még csak azt áruljátok el, hogy miért van az, hogy valaki 266 aranydukátot tesz induló licitnek 100 aranydukátra? (V1 AH) Esetleg egy ilyen korrekt karakter elemzést még szívesen végigolvasnék lefekvés előtt!
Üdv a NÉP NEVÉBEN !!!! (a népnek)

ui.: GYK.: marginális=mellékes (csak nem akartam már, hogy 20 hozzászólásom legyek mert akkor már kezdek felemelkedni a földről) Ja meg a karim is kicsi, ez kimaradt a felsorolásból (és még mi?) Lehet, hogy én is újrakezdtem és multizok?
Dátum: 2009.08.26. 13:06:22
Ez azért kemény volt! Én is legyek önjelölt pszichomókus és akkor oszthatom az észt és lesz sok hozzászólásom és akkor az alapján leszek megmérettetve? Na most erre mit mondjak? LOOOL Egyre jobban kezd tetszeni ez a fórum. Ha uncsi a játék akkor csak írni kell valamit a fórumra és utána jól elszórakozok a válaszok legtöbbjén !!!!
Dátum: 2009.08.26. 11:16:57
Nagy tévedésben éltek. Nem magam miatt írogattam, hanem amit láttam a játékban az miatt. Nem neveztem mindenkit csalónak, de sajnos nagyon sokan akik új karaktert indítottak elég érdekes módon fejlődnek. Tisztelet a becsületes kivételnek. Nekem semmi bajom az általatok említett dolgokkal. Nagyon sajnálom, hogy ilyen a hozzáállásotok a dolgokhoz. Ha valaki megpróbál építőleg írni valamit akkor egyből azt a következtetést vonjátok le, hogy ő a hülye, elrontott valamit és most saját maga malmára akarja hajtani a vizet. Én meg vagyok elégedve a tulajdonságaimmal. Amúgy meg minek van a fórum? Azért, hogy önképző pszichológusokat neveljen? Köszönöm, de nekem nincs bajom a játékkal, nem kapok olyan sok támadást, hogy panaszra legyen okom. Nem csalok és nem multizok. Ja és biztos sok mindent nem tudok a Végzetúrról mint az ki is derült az állatos leírásomnál, de ennek ellenére játszom vele. Szerencsére volt aki inkább válaszolt normálisan a dolgokra nem pedig a lelkivilágomat akarta megfejteni. Miért van az, hogy itt mindenki olyan q...a okos és egy-két hozzászólásból a másik karaktert kezdi el elemezni? Csak nem azért mert a saját seggét védi és a tömegek mögé bújik? Érdekes módon pl. Mortimer normálisan belinkelte, hogy igen ez már volt téma, átolvastam, láttam, hogy sok embernek nem tetszett a magas szintkorlát, megtudtam, hogy a legtöbben 50% alatti élettel sunnyognak és nekik így nincs ilyen problémájuk. A vadászatnál meg szintén a sunnyogás az egyetlen megoldás, igaz, hogy kicsit unalmas, de legalább biztos. Tudomásul vettem, hogy az a pár ember aki legalább olvasta az írásom nem akar semmilyen változást. Viszont pont ti is alátámasztjátok, hogy igenis létezik a probléma. pl.: Lanmandragoran ezt írtad: "...kihívások hiánya (vagy elrontott taktika) miatt az újraindulás mellett döntött. Nem egy ilyen játékost ismerek,..." Ha a kihívások hiányát említed akkor a javaslataim épp ezt orvosolták volna. Az elrontott taktika a hatalmas végzeturas tudás mellett meg bocsánat, de engem az újraindított multis karakterre enged következtetni Amellett meg ha a sok hatalmas VÚ-s tudású emberke is újraindult akkor tényleg volt valami problémájuk. LOOOL!!!!
Dátum: 2009.08.25. 21:35:57
Nem büntetésnek szántam csak egy kis 5letnek amivel fel lehet dobni a játékot, hogy reálisabb és izgalmasabb legyen. Továbbra is maradna egy védelmi zóna de az szűkös lenne. Tehát aki abban akar maradni annak meg kellene dolgoznia a LE-ért. Aki meg nagyobbat akarna szakítani annak meg némi kockázatot kellene vállalnia. Mint már említettem nagyon sok játékot kipróbáltam/játszom a neten. Attól félek, hogy ebben a játékban is elérkezünk egy olyan ponthoz, ahol már monoton lesz a játék, nem lesz olyan izgalmas. Esetleg a karakterek csak azért fognak játszani, mert már nagyon sok időt/pénzt beleöltek a játékba. Egyesek csak a szövetség miatt fognak játszani. Sokan meg csak néha belépegetnek és még többen abba fogják hagyni. Nem kifejezetten az a cél, hogy mindenki egyenlően fejlődjön, bár a nagy szinteken ahol sokkal lassabb lesz a szintlépés ott elkezd majd kiegyenlítődni a karakterek közötti különbség. Ekkor jobban előtérbe fog kerülni, hogy aki lemaradt az élbolytól az áldozati bárány szerepét fogja betölteni, mert ugye a sokkal magasabb szintű emberke őket fogja verni mert kell a sikerélmény ami viszont a saját szinten belül nem lesz meg, mert ott ugye már megindult a kiegyenlítődés. Már most látjuk a kereskedelem szakértelem végét. Ezt addigra mindenki kimaxolja mert hatalmas előny. Ha majd 8-10 szinttel magasabbról fognak kalapálni és pusztán csak azért nyernek mert magasabb szintűek és emiatt jobb fegyverük lehet akkor te is elgondolkozol azon amit írtam. Fegyver/felszerelés meg mindig lesz jobb, mert ha nem adna akkora előnyt akkor még mindenki egy szál buzogánnyal rohangálna. Szóval annyira izgalmas lesz a játék, hogy téged kalapálnak jó nagy szintről, te meg megpróbálod ugyan ezt tenni. Esetleg nem portyázol, mert felesleges így a csata és megpróbálsz a legunalmasabb vadászós részbe fejlődni, amit a kvíz feldob egy kicsit, de ettől még bazi unalmas lesz 0 élettel sunnyogni állandóan és vadászgatni. Sajnos már 40-50 szint körül lehet érezni annak a hatását amit leírtam. Szerintem olyan 100-as szint környékén már be is fog következni amit leírtam (persze nem vagyok jós és addig még remélem sok mindent ki fognak találni a fejlesztők). Ezt a PÓK karis hivatkozást meg hagyjuk már mert egyrészt mindenki előtt nyitva áll a fejlődés útja másrészt meg jól jön a változatosság és az ad löketet egy játékban ha változtatni kell a játékstíluson nem pedig a rutin napi cselekvéssorozatot csináljuk végig, harmadrészt meg ki mondta, hogy mindenkinem egyenlőnek kell lennie a játékban. Esetleg pont az újítások adnak kitörési lehetőséget sok embernek mint neked és sok embernek a VF. De lassan minden vadász felismeri a VF-ben rejlő lehetőséget aki nincs benn az élbolyban és ez is ki lesz lőve. Aki meg megközelíti majd az élbolyt az meg esetleg sokkal gyengébb emberektől fog kikapni, akik a magas szintnek és ebből adódó jobb felszerelésnek köszönhetik majd nyertes csatáikat. Remélem lesz elég ötlet, hogy ne legyen igazam. Azt is megtanultam, hogy veszélyes a fórumba beírni, mert egyből mindenki megpróbál támadni, egy olyan hozzászólás sem hangzott el, hogy jó 5let, igazad van ebben, csak a siránkozás ment, hogy a pók karik így meg úgy. Ennek ellenére a belinkelt topikok is tele vannak azzal, hogy nem jó ez így, de valahogy ki van mégis magyarázva, hogy jó. Mindegy nem spammelek többet. Majd meglátjuk mit hoz a jövő.
Dátum: 2009.08.25. 19:08:33
De ha úgy kell rá kidolgozni valamit akkor azt szervezni kell, időt, energiát kell rászánni. Megint attól van sajnálva az eredmény aki foglalkozik a játékkal és megint az szeretne jól járni aki nem foglalkozik vele. Aki foglalkozik és áldoz rá akár pénzt is az szerintem megérdemli azt a kis plusz előnyt! Mindenki előtt nyitva áll az út. A fejlesztőknek is kell, hogy visszajöjjön valami, mert ugye idő pénz energia a játék és akkor a folyamatosan üzemelő serverek költségeiről még nem is beszéltem.
Ennyi erővel írhatnám, hogy soha nem fogja egy kis nemrég alapított szövetség a legmagasabb hatalom tornyát birtokolni. Itt a régen, induláskor alakult erős szövetségeké a babér.
Azt meg nem gondoltam , hogy rabszolga vagy farm, de ha visszaolvasol meg játszol a játékkal akkor te is látod, hogy 40-50-es szint felett egy kicsit megritkult az állomány. Erre próbáltam valamit keresni, de mint belinkelték már előttem is sokan foglalkoztak a dologgal és sokan úgy látják, hogy ez így nem a legjobb. Valahogy úgy kellene kialakítani a játékot, hogy mindig legyen benne újítás (ami eddig nagyon jól sikerült, le a kalappal a készítők előtt) és az emberek nagy részének örömöt okozzon és foglalkoztassa a játék az embereket. A játék egyik legunalmasabb részének a vadászatnak a reformjáról beszéltem. Ezt lehetne izgalmasabbá tenni, meg sokkal reálisabbá! Persze egyből jön a hiszti, hogy akkor lerabolnak, de azért itt is lenne kiskapu csak több odafigyelést, törődést igényelne. Esetleg lehetne jutalmazni a különféle irányba fejlődő karaktereket is.
Dátum: 2009.08.25. 17:58:51
Talán így van, de talán nem. Akkor a közepes karakterek is tudnának jó portyákat csinálni és jobban erősödnének. Szerintem csak a gyenge rabszolga karakterek nem tudnának annyi LE-t termelni illetve ha termelnének akkor nem csak annak menne akinek szánják. A VF meg mindenki számára nyitva áll. Bárki élhet vele. Ugyan így a portya is. Csak áldozni kell rá sok időt, meg energiát. Az meg mint említettem nem jó senkinek ha az is olyan erős aki napi szinten a gép mellett ül, pénzt, időt áldoz a karakterre, meg az is aki 10 percet foglalkozik a játékkal (idézőjelben). Igazából aki nagyon lemaradt az 50-es szint körül abbahagyta a játékot vagy újrakezdte. Onnan már nem lehet kitörni. Csak a rabszolgák meg a farmok folytatták. A nem túl reális rém unalmas vadászatot meg igenis fel lehetne dobni az ötletemmel. Persze sok embernek nem tetszene, de még többnek talán igen. Esetleg egyeseknek újabb lehetőségeket adna. Kicsit jobban kellene taktikázni is és nem lehetne olyan egyszerűen multizni.
Dátum: 2009.08.25. 15:47:54
Köszönöm a válaszokat. Akkor valószínűleg semmi nem fog változni. Azt nem mondtam, hogy 15%-kal is támadható legyen valaki, de 0 élettel ne vadásszon. Ha kevés az élete akkor valami negatív hatás legyen a vadászatra. Mint írtam, hogy ne tudjon sok egymás utáni vadászatot indítani, esetleg az erős szörnyek nyerhetnének néha, így azért ha elúszik egy kapitális példány az nagy érvágás lehetne. Kicsit izgalmasabb lehetne a vadászat, meg a multisok farmjait is jobban meg lehetne fogni. Aki kockáztat annak nagyobb a bevétele, aki nem az marad a kevesebb biztosnál. Jó lenne, ha reálisabb izgalmasabb lenne a vadászat rész.
Oldal: 12